SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Blenduj ugotowane mięso, Jakieś węglowodany (ryż, makaron, kasza, ziemniaki) i warzywa do tego jakieś źródło tłuszczu może być osobno. Forma ,,zupy kremu" jest idealna w takich przypadkach. Ze dwa razy dziennie Trec Vit C Strong

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1798 Data: 7/24/2012 12:13:54 PM Liczba szacunów: 0
  • R.P.C Pharmaceuticals i Deca normy

    Post
    Doping - zdjęcia

    Spoko, narobie zdjec wieczorem, bez flasha wychodza zdjecia rozmazane i jest jeszcze wieksza lipa. Nie slyszal nikt o tym underze R.P.C?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1162 Data: 12/30/2009 12:54:11 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. WIEK: 30 2. WAGA: 83 3. WZROST: 179 4. WYMIARY: -biceps: 39 -klatka: -udo: -talia: 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 1,5 roku po przerwie 6. DIETA: staram sie wszystko liczyc tak aby byla ulozona idealnie -białko: 3,5 gr/kg -węglowodany: 4 gr/kg -tłuszcz: 1 gr/kg 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE:1-12 test enanthe 250 mg/ml e4d 8. TRENING: poniedzialek, sroda , piatek 9. CEL CYKLU: masa, siła 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 4 m-c temu 11. POZIOM BF%: nie znam, ciut troszke fatu na brzuchu za ktory sie porzadnie biore 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): raczej nie zbyt 13. STAN ZDROWIA: b. dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: norma 15. PPM (podstawowa przemiana materii): norma

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 966 Data: 3/5/2014 9:14:56 AM Liczba szacunów: 0
  • No właśnie, chodzi mi o profilaktykę, nie leczenie. Mogę kupić Animal Flex + kolagen lub Flexit drink + glukozaminę (bo w porcji Flexita jest tylko 300 mg) Są jeszcze dwie opcje, ale są droższe. 2x Joint(X)PACK T-5 + kolagen Joint THERAPY PLUS + kolagen + wit. C Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2546 Data: 8/23/2009 12:44:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Wziąłem Animal Flexa + Kolagen + witaminę C.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2546 Data: 8/29/2009 11:29:48 AM Liczba szacunów: 0
  • trening na worku do oceny

    Post
    Sztuki Walki

    tak krotkie ciosy proste , i jakos anemicznie , nie ma przeciez nikogo to mozesz napier**c w ten worek, lewa reka nie wraca do brody

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2211 Data: 3/7/2012 1:24:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na redukcji!

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Plecy: - Martwy ciąg 2s - wioslowanie hantla 2s Barki: - Wyciskanie hantli 3s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Tricepsy: -WYCISKANIE FRANCUSKIE HANTLI W SIADZIE OBURACZ 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s Brzuch: -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem 1s -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem (na skośne) 1s Plan B Klatka piersiowa: - Wyciskanie skos hantlami 3s Plecy: - PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 2s - podciaganie 2s Barki: -wyciskanie sztangi 3s Nogi: - Przysiady ze sztanga 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s Brzuch: -spięcia na skośne brzucha 1s -spięcia 1s. Plan C Klatka piersiowa: -wyciskanie hantli skos dolny 2s -rozpietki hantlami skos gorny 1s Plecy: -martwy ciag 2s -PODCIĄGANIE KOŃCA SZTANGI W OPADZIE 2s Barki: -Wysisckanie zolnierskie 2s -Podciąganie sztangi1s Nogi: - Przysiady ze sztanga 2s Triceps: - sciaganie linki 2s Bicepsy: UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 751 Data: 4/3/2012 9:40:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Kiedy i ile przyjmować?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Co do diety i treningu - myślę, że wszystko gra, gdyż liczę kalorie i ostro zapindalam na siłce. Jest jeszcze możliwość, że jem za mało kalorii, więc staram się sukcesywnie, ale "na spokojnie" zwiększać ich ilość. Co do dotychczasowego przyjmowania supli: 1) myometh – w dni treningowe 2 x dziennie po 2 kapsułki - jedna porcja między posiłkami, druga wieczorem ok. 30 mniut po treningu, w dni nietreningowe 2 x po 2 kapsułki między posiłkami 2) jumbo - 1 x 2 miarki (łącznie 100 g) ok. 30 minut po treningu - biorę tylko w dni treningowe i czasem "z doskoku", gdy nie mam czasu zjeść, ale taka sytuacja zdarza się rzadko 3) whey C-6 – w dni treningowe rano pół porcji (15 g) na czczo jako uzupełnienie białka, 1 porcja (30 g) ok. 30 minut przed treningiem, 1 porcja (30 g) ok. 30 minut po treningu, w dni nietreningowe rano 1/2 porcji (15 g)rano na czczo i w ciągu dnia jeszcze dwie porcje po 30 g przy zażywaniu myo-meth 4) hot blood - 1 porcja (20 g) ok. 10 minut przed treningiem, w dni nietreningowe nie biorę 5) no plasmacore – jedna porcja (23 g) w czasie treningu, gdy czuję, że słabnę, zazwyczaj koło połowy treningu, w dni nietreningowe nie biorę 6) attack - 1 porcja (10 g) od razu po treningu, w dni nietreningowe nie biorę.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 721 Data: 6/17/2012 7:54:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Kiedy i ile przyjmować?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Co do diety i treningu - myślę, że wszystko gra, gdyż liczę kalorie i ostro zapindalam na siłce. Jest jeszcze możliwość, że jem za mało kalorii, więc staram się sukcesywnie, ale "na spokojnie" zwiększać ich ilość. Co do dotychczasowego przyjmowania supli: 1) myometh – w dni treningowe 2 x dziennie po 2 kapsułki - jedna porcja między posiłkami, druga wieczorem ok. 30 mniut po treningu, w dni nietreningowe 2 x po 2 kapsułki między posiłkami tu bez roznicy bo i tak placebo 2) jumbo - 1 x 2 miarki (łącznie 100 g) ok. 30 minut po treningu - biorę tylko w dni treningowe i czasem "z doskoku", gdy nie mam czasu zjeść, ale taka sytuacja zdarza się rzadko dlaczego 30min po? pij odrazu po treningu 3) whey C-6 – w dni treningowe rano pół porcji (15 g) na czczo jako uzupełnienie białka, 1 porcja (30 g) ok. 30 minut przed treningiem, 1 porcja (30 g) ok. 30 minut po treningu, w dni nietreningowe rano 1/2 porcji (15 g)rano na czczo i w ciągu dnia jeszcze dwie porcje po 30 g przy zażywaniu myo-meth tutaj dajesz wg braków, z tego co widze jest tragedia 4) hot blood - 1 porcja (20 g) ok. 10 minut przed treningiem, w dni nietreningowe nie biorę ok 5) no plasmacore – jedna porcja (23 g) w czasie treningu, gdy czuję, że słabnę, zazwyczaj koło połowy treningu, w dni nietreningowe nie biorę ok 6) attack - 1 porcja (10 g) od razu po treningu, w dni nietreningowe nie biorę. w dnt też daj porcje - tak by wyszło 5g kreatyny ogólnie po dawkowaniu białka stwierdzam że dieta jest do dupy niestety

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 721 Data: 6/18/2012 12:20:00 AM Liczba szacunów: 0
  • DIETA NA MASĘ DO OCENY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Z ryb dodaj śledź , makrela , łosoś a z orzechów to laskowe , migdały , włoskie i 1 gram tłuszczu nie jest dużo . Różnicuj dietę masz tyle różnych składników c można zamienić a zrzut jadłospisu tak się robi :http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBI%C4%86.-t922822.html

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 895 Data: 5/12/2015 11:38:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Watpliwosc odnosnie cwiczen pomocniczych

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Poniedziałek przysiad 50/8x2 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 1/3 przysiadu x/2,2,2(zamiennie z odejściami) wyciskanie klas 50/10 60/6 70/4 75/3x4 wyciskanie wąsko x/5,4,5 wyciskanie franc. x/10x/4 brzuch Środa Martwy ciąg 50/8 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 M.c z podstawek 2,2,2 (zamiennie z odrywaniem) wiosłowanie w opadzie ze sztangą 8,6,6,6 skłony ze sztangą 6,6,6 Szrugsy 8,8,8 Biceps brzuch Piątek Przysiad klas 50/10x2 60/6 70/4 75/3x4 suwnica x/6,6,6 wyciskanie klas 50/8x2 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 dociskanie x/3,3,3 poręcze x/5,5,5 brzuch rozciąganie Schemat ten może się różnic intensywnością i obciążeniem w zależności od okresu przygotowawczego i przedstartowego.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1140 Data: 3/15/2008 1:52:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Porady odnosnie ulozenia planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Głeć : mezczyzna Wiek : 17 Waga : 72 Wzrost : 192 Cel treningowy : masa i sila Staż treningowy na siłowni : wrzesien 2015 Uprawiane inne sporty : - Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : tak Dieta : 550 g ww 65 g tl 250 g b Przeciwskazania medyczne :- Zażywane suplementy : wit e, c Ostatnio przerabiany plan: split 4x week Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): sq 85 kg ,mc 140, wl 85 kg Zmieniony przez - Carlitos w dniu 2016-03-02 12:52:44

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1490 Data: 3/2/2016 12:45:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Preparaty na problemy ze stawami

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Hej - poczytaj :) https://www.sfd.pl/%5BART%5D_Strzelanie%2C_przeskakiwanie_i_b%C3%B3le_staw%C3%B3w__suplementacja-t1141379.html Z doświadczenia własnego wiem że u mnie po wprowadzeniu dużych zmian żywieniowych i aktywności wiele dziwnych dolegliwości stawowych ustało ( mniejsze lub większe okresy dyskomfortu ) dlatego czasem wato zaczac od tego a suplementy mozna dołozyć jako fajne uzupełnienie - oczywiście jeśli były jakieś kontuzje to warto odwiedzić specjalistę Aktualnie z suplementów stosuje połączenie Wit C + Boswellia + Msm .

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 335 Data: 8/30/2019 6:14:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Płeć : Mężczyzna Wiek : 19,5 ;) Waga : 89 Wzrost : 185 Obwód klatki : 111 Obwód ramienia : po treningu czy przed ? ;p Obwód talii : nie wiem Obwód uda : 62 Obwód łydki : Staż na siłowni : 2 Ilość spożywanego białka : 2g na 1 kg masy Ilość spożywanych węglowodanów : jak najmniej sie da, ograniczma wszystkie smiecie do zera ale masujac sie 5-6 g na 1 kg masy Ilość spożywanych tłuszczów : jak najmniej !! Opis przebytych cykli sterydowych : 1-2 tyg 1 kaps mdrol 3-4 tydz 2 kapsy mdrol + 5 kapsow super vara 5,6,7 - super var 7,8,9,10 - t-bol c-bol , wczesniej 2 puchy clouta i bialko myofsuion i jeszcze wczesniej inne stacki kreatynowe Trening : " na mase " ;d, na pewno prawidłowy Cel cyklu : masa do konca maja potem rzeźba Odstęp czasowy od ostatniego cyklu : 2 tyg Poziom BF% : 15 Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy) : do tycia bardziej Stan zdrowia : wzorowy ale watroby jeszcze nie badalem ;p Sklonność do łysienia lub porostu owłosienia : brak PPM podstawowa przemiana materii : x Wyciskanie leżąc (MAX) : 122,5 Martwy ciąg (MAX) : boje sie tego cwiczenia ;d Przysiad (MAX) : nie sprawdzalem sie

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3539 Data: 4/6/2010 2:35:20 PM Liczba szacunów: 0
  • PH redukcja

    Post
    Doping

    Hello Hmmm, propa możesz dorzucic, jesl iczujesz się na to gotowy? Domyslam się, ze bylby to Twój pierwszy cykl konkretnie z SAA, a jeśli tak, to winko z propem byloby pieknym polaczeniem. Na pewno lepszym niż samo wino. A i samego propa nie chciałoby mi się walic, wiec takie malutkie kombo byloby ok. Po tym ze 24 tabsy clomu powinny wystarczy. A nastepnie te boostery i suple, o których wspomniałeś. Aero na czczo na suplach i SAA nie powinny być problemem. Miesnie powinny być zabezpieczone odpowiednio – nie ma się czego obawiac. Zbijaniem kortyzolu zajmij się glownie po cyklu, duze dawki witaminy C i te suple, które podales – ok. Aha, teraz w jakims innym temacie zobaczyłem, ze ktos pisal o clenie 2on – 2 off. Tak tez można, ale wiedz, ze historie o zobojętnianiu receptorow po 2tyg. Stosowania to powtarzane mity i bajki. Jeśli ktos twierdzi inaczej, to proszę o przedstawienie konkretnych badan. Osobiscie jechałem na clenie 2on i 2off, a także 5 tyg. On. Wersja bez przerw była w moim wypadku o wiele lepsza. 3 – 4 tyg. Byloby optymalnie. Zastanawiam się jednak, czy spalacz taki jakim jest cuts nie byloby lepiej dac na początku przed ECA i clenem, a to dlatego, ze to z tych rzeczy najsłabszy dopalacz, wiec lepiej najpierw go wykorzystac, a pozniej podnieść poprzeczke i od spalania bardziej opornego fatu uzyc skuteczniejszych srodkow, czyli wlasnie ECA i clenu. Razem z ECA to nie ma go co brac, bo to marnotrawstwo suplementu. ECA i tak zrobi swoja robote Co do reszty profilaktyki na cyklu, to duzo wodym cynk forte, Aspargin, Filomag, Saw Palmetto w duzej dawce i powinno być ok.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3444 Data: 4/26/2010 6:39:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Miernik %BF

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    use f.u.c.k.e.n wyszukiwarka !!!

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2963 Data: 1/27/2006 5:11:58 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOZCIE PROSZE!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Są różne maści (np. kremy Norel), żele (Lioton 1000). Ktoś pisał, żeby spytać w aptece o maści na rozstępy dla kobiet po ciąży. Do tego dużo wit.c,a,d,e. Wspominali coś o kolagenie. Kulturyści mają rozstępy (tylko opalone i przykryte różnymi olejkami). Pozdrawiam. "..może jeszcze w tych ostatnich chwilach szukał odpowiedzi na pytanie: skąd pochodzę, kim jestem, dokąd zmierzam?.." ("BLADE RUNNER")

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1852 Data: 11/28/2002 1:50:08 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOZCIE PROSZE!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    wszystkie kremy i tego typu cuda mozna sobie darowac ..rozstepy u podnuza maja procesy hormonalne oraz predyspozycje9mniejsze lub wieksze danego osobnika) to nieprawda ze zawodowcy niemaja rozstepoow....maja aczkolwiek "dodatki"stosowane przez nich napewno zapobiegaja czesciowo takiemu uszkodzeniu skoory:)) pozdro bigger proponuje dosc duze dawki hydrolizowanego kolagenu plus wit c w wiekszych dawkach biger

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1852 Data: 11/29/2002 12:53:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 58kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    taka dieta może być czy coś jeszcze zmieni ć? Śniadanie 3 jaja kurze 70 g płatków owsianych Przed treningiem 100 g ryżu chude mięso 100-150g czerwona fasola 80g Trening Po treningu 100 g ryżu chude mięso 100-150g 2 banany Obiad co będzie Podwieczorek 100g chleba żytniego pełnoziarnistego 4 plastry sera chude mięso 100g Kolacja 200g serka wiejskiego 80g twarogu

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 752 Data: 8/8/2011 2:04:20 PM Liczba szacunów: 0
  • abs 8 min i a6w

    Post
    Trening w domu

    gsmt:mam ładnie widoczne juz mięsnie u góry(widac je wyraznie przy napinaniu)ale niestety na dole prawie ni c nie widac.tylko troche.:)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1532 Data: 7/7/2012 2:43:34 PM Liczba szacunów: 0