SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • piłka do nogi

    Post
    Piłka Nożna

    Żeby nie zakładać nowego tematu to napiszę tutaj. Też planuję zakup jakiejś fajnej gały, ale nie znam się totalnie na tym. A chcę coś kupić fajnego, co będzie wytrzymałe i nie rozleci się po 50 kopach. Znalazłem jakieś sklepy sportowe w necie, doradzi ktoś co wybrać? https://www.sportbazar.pl/produkty/dyscypliny-sportowe/pilka-nozna/pilki-do-pilki-noznej,2,8837 http://www.sklep-presto.pl/pol_m_Sporty_Sporty-druzynowe_Pilka-nozna_Pilki-389.html http://www.sport-shop.pl/pilki-nozne-c-37.html Zmieniony przez - Artexo w dniu 2016-12-08 15:18:49

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 4264 Data: 12/8/2016 3:18:13 PM Liczba szacunów: 0
  • http://www.a-f-c.pl/index.php

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2288 Data: 2/8/2009 12:02:42 AM Liczba szacunów: 0
  • To fakt VLAD Wszyscy z dopingu - wpierdzielają tylko Vit. C i banany !!!!!!! Pozdrawiam Fruuuuu "Aby żyć , trzeba walczyć !"

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1623 Data: 10/12/2003 3:54:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Wit C sobie kup zamiast tego

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1993 Data: 2/23/2006 4:11:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Prohormony

    Post
    Iron Horse Series

    Coprawda nie jestem Marek C ale chyba mogę coś napisać. PH traktuj tak jak sterydy czyli w przypadku orali osłonki na wątrobę są niezbędne tak jak i odblok po skończonym cyklu

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2292 Data: 4/4/2008 12:03:55 PM Liczba szacunów: 0
  • W sobotęm masz mecz więc odpuść sobie bieganie . Zrób dokładny streching. pon: 3 km trucht , 3 przebieżki 100 m ( na 80-85 %) , interwały : 500 mocne + 500 wolne . Powtarzasz interwały 6-8 razy (tempo w zależnosci od samopoczucia ; ostatnią mocną 500 idź na maxa) ;na koniec 3 km luźnego truchtu wt: rogrzewka 4 km ; przebieżki 3-4 po 100m ; skipy: {50-100 skip A ,100 m truchtu,50-100 wieloskok, 100 m truchtu }// <--5-8 razy 50 skip c ; 50 trucht; 50 skip B , 50 trucht // <----razy 5-8 razy Trochę rozciągania i 8 razy po 200 m ( mocno ok 85%)miedzy 200-setkami po 200 truchtu . Na koniec 4km truchtu z narastającą prędkoscią : I - 2 km ;II- 1.200 III- 800m sr: 3km trucht ;3 przebieżki po 100m jak w pon; interwały : 1000-1200 mocne + 800 trucht . Powtarzasz 4-5 razy . 2km truchtu na koniec. czw: długie rozbieganie z narastająca prędkością 15-20 km piat: Mam nadzieję że znajdziesz dobrą górę najlepiej w lesie najlepiej 100-200 Zaczynasz 4km -trucht Potem podbiegi <mocno w góre i zbieg trucht>// jak bedziesz miał 100 12-14 razy powtarzasz ;jak 200 6-8 razy po tym interwały 200 mocno po płaskim + 200 trucht ///razy 5 2-3 km truchtu na koniec sob - masz wolne niedziela: rozbieganie trucht lekki 10km Prze kazdym treningiem i po 15 sie rozciągasz W srode i sobote robisz siłke na nogi ( łydki + 2 i 4 głowe)+ brzuch Oprócz tego na siłowni mozesz zrobić 1 trening klatka + triceps + brzuch 2 trening grzbiet + biceps + naramienne + brzuch. 1 trening mozesz zrobic we wtorek a 2 w piątek. Staraj się robic cwiczenia na wytrzymałoś 12-15 powt po 7-8 serii na partię

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2845 Data: 5/3/2007 12:09:36 PM Liczba szacunów: 0
  • bialy ser

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trzeb też patrzeć na to, czy producent podaje zawartość w suchej masie, czy w masie całkowitej. Bo np. serki ziarniste light mają w masie całk. 3% tłuszczu, a masie suchej 15% tł. Sery żółte w masie całk. 20-25% tłuszczu, a w masie suchej 45% tł. SONBATY

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2969 Data: 4/25/2002 12:51:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Spadek siły przy wysciskaniu??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeżeli ćwiczysz tym planem to prawdopodobnie jesteś przetrenowany klatke powinieneś ćwiczyć 1 raz w tyg. góra 2 jeśli chodzi o ciezkie treningi na siłe bo wyjątkiem jest tu rzeźba w której treningi są bardziej intensywniejsze Zrób jkaieś1-2 tyg. regeneracji ćwiczac bardzo lekko(na małych cięzarach) lub 1 tydzień wogóle nic nie rób i po tej przerwie zacznij cwiczy ć kalttke ale tak jak Ci napisałem Jeżeli masz wiecej pytań to pytaj...

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1194 Data: 1/14/2005 1:17:36 PM Liczba szacunów: 0
  • rozpiszecie ?

    Post
    Doping

    suplementacja to podstawa, hepatil, coś na stawy, omega 3/tran, magnez, cynk, wapń, kompleks witamin, wit c.. PS. Warszafski Deszcz all night long Zmieniony przez - TyreX w dniu 2006-09-03 10:41:32

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1889 Data: 9/3/2006 10:41:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Push Pull+nogi

    Post
    Trening dla początkujących

    a więc ułożę taki plan tutaj mam nadzieję że ktoś oceni Push <a> Klatka płasko 3x10 klatka ukos 3x10 triceps wyciskanie francuskie 3x10 triceps ściąganie drążka w dół 3x10(takie ćwiczenie na maszynie) barki wznios hantli na boki 3x10 barki wznios hantli do przodu 3x10 Pull <b> Plecy Ściąganie drążka do karku 3x10 Plecy wiosłowanie sztangą 3x10 Biceps Młotki 3x10 Biceps sztangą 3x10 Nogi+brzuch <c> Wznoszenie się na palcach ze sztangą bądź na maszynie 3x10 Przysiad ze sztangą bądź na maszynie 3x10 prostowanie nóg na maszynie siedząc 3x10 Uginanie nóg na maszynie leżąc 3x10 A6W mam pytanie jeszcze jakie odstępy między dniami muszą być 2 dni ? czy nawet co dziennie można chodzić

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3653 Data: 2/27/2010 1:08:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Push Pull+nogi

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok a więc tak trening co 2 dzień np. ćwiczę push w niedzielę poniedziałek odpoczynek i wtorek pull:) Push <a> Klatka płasko 3x10 klatka ukos 3x10 triceps wyciskanie francuskie 3x10 triceps ściąganie drążka w dół 3x10(takie ćwiczenie na maszynie) Wyciskanie żołnierskie 3x10 barki wznios hantli na boki 3x10 barki wznios hantli do przodu 3x10 Pull <b> Plecy Ściąganie drążka do karku 3x10 Plecy wiosłowanie sztangą 3x10 Biceps Młotki 3x10 Biceps sztangą 3x10 Nogi+brzuch <c> Przysiad ze sztangą bądź na maszynie 3x10 prostowanie nóg na maszynie siedząc 3x10 Uginanie nóg na maszynie leżąc 3x10 Wznoszenie się na palcach ze sztangą bądź na maszynie 3x10 A6W Do tego dochodzą na każdym treningu 30 min aerobów steper bądź rowerek stacjonarny czy tak może być ?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3653 Data: 2/27/2010 1:22:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Push Pull+nogi

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok a więc tak trening co 2 dzień np. ćwiczę push w niedzielę poniedziałek odpoczynek i wtorek pull:) Push <a> Klatka płasko 3x10 klatka ukos 3x10 Wyciskanie żołnierskie 3x10 barki wznios hantli na boki 3x10 barki wznios hantli do przodu 3x10 triceps wyciskanie francuskie 3x10 triceps ściąganie drążka w dół 3x10(takie ćwiczenie na maszynie) Pull <b> Martwy ciąg 3x10 Podciąganie się 3x10(mam nadzieję) Wiosłowanie sztangą 3x10 Biceps Młotki 3x10 Uginanie rąk na modlitewniku 3x10 Nogi+brzuch <c> Przysiad ze sztangą bądź na maszynie 3x10 prostowanie nóg na maszynie siedząc 3x10 Uginanie nóg na maszynie leżąc 3x10 Wznoszenie się na palcach ze sztangą bądź na maszynie 3x10 Twister Brzuszki krótkie 3x50 Uginanie się w bok z hantlem 6x20 (na każdą stronę po 3 serie) Do tego dochodzą na każdym treningu 30 min aerobów steper bądź rowerek stacjonarny czy tak może być ? lekkie zmiany;)

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3653 Data: 2/27/2010 1:46:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Push Pull+nogi

    Post
    Trening dla początkujących

    Push <a> Klatka płasko 3x10 klatka ukos 3x10 Wyciskanie żołnierskie 3x10 barki unoszenie hantli na boki 3x10 triceps ściąganie drążka w dół 3x10(takie ćwiczenie na maszynie) Pull <b> Martwy ciąg 3x10 Podciąganie się 3x10(mam nadzieję) Wiosłowanie sztangą 3x10 Biceps Młotki 3x10 Uginanie rąk na modlitewniku 3x10 Nogi+brzuch <c> Przysiad ze sztangą 3x10 prostowanie nóg na maszynie siedząc 3x10 Uginanie nóg na maszynie leżąc 3x10 Wznoszenie się na palcach ze sztangą bądź na maszynie 3x10 Twister Brzuszki krótkie 3x50 Uginanie się w bok z hantlem 6x20 (na każdą stronę po 3 serie) i jak teraz?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3653 Data: 2/27/2010 1:54:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Push Pull+nogi

    Post
    Trening dla początkujących

    Push <a> Klatka płasko 3x10 klatka ukos 3x10 Wyciskanie żołnierskie 3x10 barki unoszenie hantli na boki 3x10 Wyciskanie francuskie leżąc 3x10 Pull <b> Martwy ciąg 3x10 Podciąganie się 3x10(mam nadzieję) Wiosłowanie sztangą 3x10 Biceps Młotki 3x10 Uginanie rąk na modlitewniku 3x10 Nogi+brzuch <c> Przysiad ze sztangą 3x10 prostowanie nóg na maszynie siedząc 3x10 Uginanie nóg na maszynie leżąc 3x10 Wznoszenie się na palcach ze sztangą bądź na maszynie 3x10 Twister Brzuszki krótkie 3x50 Uginanie się w bok z hantlem 6x20 (na każdą stronę po 3 serie) i plan gotowy;) Zmieniony przez - Tomt200 w dniu 2010-02-27 17:43:07

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3653 Data: 2/27/2010 5:42:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Co po skończonym planie treningowym FBW ?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a to jest mój plan FBW PONIEDZIAŁEK A Nogi: Przysiady ze sztangą 3s Plecy: Wiosłowanie sztangą podchwytem 3s Klatka: Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3 s Barki: Wyciskanie sztangielek 2s Biceps:Uginanie ramion ze sztangą łamaną 2s Triceps:Pompki na poręczach 3s Łydki:Wspięcia na palce 2s Środa B Nogi:Przysiady wykroczne 3s Plecy: Wiosłowanie sztangielką w oparciu o ławke 3s Klatka:Wyciskanie sztangielek na ławce skosnej glowa w gore 3 s Barki:Unoszenie sztangielek bokiem w góre 3s Biceps:Uginanie przedramion ze sztangielkami ze supinacją 2s Triceps:Wyciskanie francuskie w leżeniu 2s Przedramiona: Podnoszenie sztangi 1s podchwytem i 1s nadchwytem Piątek C Nogi: Martwy ciąg na prostych nogach 3s Plecy:Podciąganie na drążku szerokim uchwytem 3s Klatka:Rozpiętki 3s Barki:Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 3s Biceps:Uginanie ramion ze sztangielkami uchwyt młotkowy 2s Triceps:Wyciskanie wąsko 2s Kaptury: szrugsy z hantlami 2s

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 673 Data: 2/19/2013 6:09:49 PM Liczba szacunów: 0
  • sosy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to tylko jakies 10 ig wyzej od ryzu. w dodatku ziemniaki zawieraja w znacznej ilosci potas, kwas foliowy czy tez wit C

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2228 Data: 5/20/2008 9:08:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Najlepsze transportery dla kreatyny

    Post
    Odżywki i suplementy

    elit - znam działanie r-ala itd. I super by było go uzywać cały czas ala przecież tez zwiększa produkcje azotu jest rownież wspaniałym antyoksydantam lepszym niz wit C, ale jest do w sumie drogi produkt.. i jezeli nie masz siana najlepiej wykozystać w/g mnie okres j/w

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 4037 Data: 1/11/2005 9:07:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o Witaminy i Ashwe

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak ten 3 posiłek jest okołotreningowy to bym nie wrzucał tu witaminy c , Ashwagandha, magnez i cynk dałbym na noc nie zaraz po posiłku

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 342 Data: 1/6/2019 11:12:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o Witaminy i Ashwe

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak ten 3 posiłek jest okołotreningowy to bym nie wrzucał tu witaminy c , Ashwagandha, magnez i cynk dałbym na noc nie zaraz po posiłku Posiłku są po treningu są różnie ponieważ pracuję na trzy zmiany i nie zawsze posiłek 3 jest np po treningu.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 342 Data: 1/7/2019 12:45:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o Witaminy i Ashwe

    Post
    Odżywki i suplementy

    Faktycznie wykorzystanie dość sporych dawek antyoksydantów okołotreningowej niekoniecznie będzie nioslo za sobą korzyści w kontekście budowy masy mięśniowej. Jednak kiedyś obowiązkiem było stosowanie witaminy C około treningowo i wszyscy ceivzyli i mieli efekty. Więc jak to bywa wszystko musi mieć gdzieś pewne granice

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 342 Data: 1/7/2019 9:33:25 PM Liczba szacunów: 0