SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [BLOG] Connecting – Do końca roku redukujemy - potem sobie odbijemy (s.11)

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEŃ 180 09.07.2015 1. OWBI 2km; 2. spr. 5'; 3. skip A,skip C, wieloskoki 50m, p.50m trucht; rytmy 5x100m, p.100m trucht, 4. OWBIII 3x2km(tempo ~4:50-4:45 min/km), p. 3' marsz (+płyny); 5. 2km trucht;

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 8322 Data: 7/12/2015 2:49:17 AM Liczba szacunów: 0
  • STACKI KREATYNOWE - ZESTAWIENIE

    Post
    Odżywki i suplementy

    Cześc banan, podoba mi sie to co robisz i jak to robisz. Dawałem Ci soga ale pewnie już nie wszedł. Wiem że nie lubisz jak sie ktoś w twój temat wcina, bo i słusznie, napracowałeś sie. Mam tylko propozycje abyś zamieścił również Kreatyne Transport Kaizena w swoim spisie bo chyba mozna ją zaliczy.ć do stacka kreatynowego, choć pewnie niektórzy sie niezgodzą. Ale w niejednym przypadku sie sprawdzila. Sam zrobiłem na niej mnóstwo siły a teraz chyba miętki na niej też jedzie(testuje).pozdr

    Odpowiedzi: 314 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/20/2006 11:30:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Madziala//Początki

    Post
    Ladies SFD

    Planowany trening na dziś: 40 min na rowerku, chyba że pogoda się poprawi to pójdę na taki w "realu" ;-) Miska na dziś: Warzywa: cebula, papryka, pomidor, szpinak, sałata, imbir (mała ilość) Suplementy:magnez, witamina C /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/ecac47dc1c3c4da9af0eb54ccdd29fe0.png

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 5495 Data: 9/14/2014 11:05:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Madziala//Początki

    Post
    Ladies SFD

    Miska wczorajsza i dzisiejsza: Warzywa: pomidor, sałata, papryka, cebula Suplementy: magnez, witamina C /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/cd218e462d884d68b0744a771c3335fe.png /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/a9547de73a6b4c788f25202f5982cf0d.png Zmieniony przez - madzialadg w dniu 2014-09-25 21:05:35 Zmieniony przez - madzialadg w dniu 2014-09-25 21:08:37

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 5495 Data: 9/25/2014 9:00:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Madziala//Początki

    Post
    Ladies SFD

    IronWomen Dziękuje Ci bardzo, oby w tym tygodniu było też tak pięknie:-) Miska dzisiejsza: Warzywa: pomidor, cebula, papryka, imbir, troszke cytryny Suplementy: witamina C, rutinoscorbin Trening: rowerek 20 min w domu, boje się jeszcze wystawiać moją odporność na próbę jesiennej pogody /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/29a51980ac1c47c5a8cc703c456f160b.png

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 5495 Data: 10/5/2014 6:45:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Jezoo - road to double 40

    Post
    Po 35 roku życia

    C-MASS przestudiowałeś?

    Odpowiedzi: 1479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/22/2018 6:05:30 PM Liczba szacunów: 1
  • Jezoo - road to double 40

    Post
    Po 35 roku życia

    C-MASS przestudiowałeś? Trening kalisteniczny na masę :)) Że na takie bzdury macie czas i nie szkoda wam kasy. Zmieniony przez - LiptonS w dniu 2018-06-22 19:53:02

    Odpowiedzi: 1479 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/22/2018 7:51:15 PM Liczba szacunów: 1
  • Bellatoris/Dziennik Treningowy - Sylwetka...

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiejszy trening Grzbiet 1. PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE 6s. 56kg*20; 71kg*12; 81kg*10; 91kg*8/7/7 2. MC 4s. 71kg*12; 76kg*10; 81kg*10; 86kg*8 Triceps 1. WYCISKANIE "FRANCUSKIE" SZTANGI W LEŻENIU DO CZOŁA 5s. 26kg*20; 36kg*15; 46kg*8/8/7 Seria laczona cwiczenie 2 i 3 2. PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA 4s. 15kg*14/12/11/10 3. POMPKI W PODPORZE TYŁEM 4s. 20/20/20/20 Brzuch 1. SKŁONY W LEŻENIU GŁOWĄ W DÓŁ 5s. 30/30/30/30/30 Trening jak poprzednio goraco 28,8 C = strumienie potu + 2 litry wody wypite podczas 65min treningu ! Choc przy wioslowaniu lekka niemoc to MC poszlo + 5kg i nastepnym razem pojdzie nastepne kg up! Jak jest tak goraca apetytu nie mam i to jest problem nie potrafie wszamac wszystkiego ale sie zmuszam Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 5584 Data: 7/30/2008 7:05:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Trzydziestka chce powalczyć o nową siebie w stylu Ladies Fit

    Post
    Ladies SFD

    Jadło na dziś: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/f7da5dfc9a62410a8906b67948967add.png Warzywka: brokuł, papryka czerwona + zielona. Trening zrobię i opiszę swoje wrażenia oraz to jak mi poszło uzupełnię wieczorem (dziś wybieram się na zebranie w przedszkolu i wszystko mi się poprzestawia). Edit Uzupełniam trening: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c796c9004a9b4e2785a6234ef4fe6981.png + superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami), a. pompki damskie x 5 b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20 c. przysiady bez obciążenia 30 sekund. Thrusters - bałam się ich, ze względu na technikę (szczerze, to ćwiczyłam przed lustrem z kijem od szczotki, a filmików obejrzałam kilkanaście). Wydaje mi się, że jednak za nisko schodziłam w przysiadzie, to jest do poprawy i oczywiście obciążenie, bo tu była tylko sztanga. Nie chciałam szaleć bez wyćwiczenia prawidłowego ruchu. Wypady - lubię to ćwiczenie. Ta siódemka może nie powala, ale moje udka dostały po tłuszczu. Wiosłowanie - póki co 10 kg to mój max. Wznosy bokiem - wiedziałam, że to trudne ćwiczenie na moje słabe ciągle jeszcze ręce, dlatego zaczęłam i zakończyłam w zasadzie na tym samym ciężarze i tu pewnie dłuuugo nic się nie zmieni. Wznosy w opadzie tułowia - tu jest gorzej jak w ćw. wyżej. Gorzej w sensie słabowitość rąk wychodzi jeszcze bardziej i w ostatniej serii byłam już wymęczona. Plank - pewnie pociągnę dłużej (postaram się) Wznosy bioder - podejrzałam najpierw jak to robi Arphiel (genialne filmiki; dla mnie instruktażowe :-PP ), a wznosy dają w tyłek nie ma co. Na koniec superseria - nie mierzyłam czasu (jakoś wyleciało mi z głowy). Cały trening dał mi w kość (w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Zmieniony przez - Rarity w dniu 2013-09-26 21:29:32 Zmieniony przez - Rarity w dniu 2013-09-26 21:34:33

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 10242 Data: 9/25/2013 2:42:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Gi / Kimono - wszystkie pytania w tym temacie!

    Post
    Sztuki Walki

    troszkę rękawy przykrótkie ale po praniu będzie OK Po pierwszym wypraniu w 60'C skurczy Ci się jeszcze trochę, więc pierz w 30-40' może. Zmieniony przez - Rafał_B w dniu 2008-11-26 12:22:54

    Odpowiedzi: 904 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/26/2008 12:22:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Gi / Kimono - wszystkie pytania w tym temacie!

    Post
    Sztuki Walki

    Czarne gi zawsze Ci się szybciej zjedzie niż jaśniejsze - cudów nie ma. Pierz max w 40'C i nie używaj proszku, a płynu do czarnych tkanin. Ja tego płyny używam do niebieskiego gi i... no robi się powoli jaśniejsze - nieuniknione - wiadomo, ale podejrzewam, że od zwykłego proszku byłoby gorzej...

    Odpowiedzi: 904 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/25/2009 7:34:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowy konkurs:Trening na archaicznej siłowni prof. Attili

    Post
    Po 35 roku życia

    Mój mentor profesorze to Cyklop Bieńkowski Urodził się 5 lipca 1862 roku. Ojciec jego był kowalem w Gadńsku. W kuźni-pomagając ojcu-młody Bieńkowski wcześnie zaczął dźwigać ciężary i szybko wzmacniał siły. Wkrótce zasłynął w okolicy jajo najsilniejszy chłopiec. Stąd już dzielił go tylko krok od zaangażowania na zawodowego atletę. Początkowo współpracował z C.A.Sampsonem-mieniącym się najsilniejszym człowiekiem świata, ale kiedy Cyklop i Sampson doznali sromotnej porażki od Sandowa, zespół rozpadł się. Niedługo potem Cyklo zawiuązał spółkę z Montgomerym Irwingiem i przez kilka lat ( u schyłku ubiegłego stulecie)występowali w Stanach Zjednoczonych pod firmą "Cyklops and Sandowe". Spółka ta trwała tak długo, dopóki Sandow nie wytoczył Irwingowi (Sandowe) procesu za podszywanie się pod jego nazwisko (z dodaniem litery "e"). Prawdziwy Sandow-rzecz jasna-proces wygrał i sąd zabronił spółce występować jako "Cyklops and Sandowe". Później Bieńkowski poświęcił się zapaśnictwu (znacznie przytył) i szereg razy występował również na ziemiach polskich (w latach 1905-1914). Bieńkowski miał ogromną siłę. W 1897 roku, w ośrodku siłowym prof. Edmonda Desbonet, zarzucił oburącz kulolaskę wagi 100kg na pierś, wziął ją następnie do jednej ręki i jednorącz wycisnął w górę. Oburącz wyciskał ten ciężar szereg razy pod rząd z olbrzymią łatwością. Ale najbardziej imponował Bieńkowski łamaniem monet. Nie było monety, której nie potrafiłby złamać w palcach. Na oczach Desbonneta przełamal 5 i 10 centów. Kiedyś Cyklop wygrał zakład o dużą sumę, łamiąc w 2 palcach 10 fenigów. Gdy był w swej życiowej formie (u schyłku ub. wieku), ważył 115 kg. Miał 169 cm wzrostu, biceps o obwodzie 46 cm, klatkę piersiową 132 cm, udo 68 cm. Zmieniony przez - nocnykur w dniu 2012-02-03 12:32:10

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 12921 Data: 2/3/2012 12:31:53 PM Liczba szacunów: 0
  • *** TWOJA CHWILA PRAWDY 20 ***

    Post
    Doping

    http://c.wrzuta.pl/wi881/1a082df9001d97d553d59adf/jezioro koleżka z siłki

    Odpowiedzi: 4334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/28/2014 2:36:53 AM Liczba szacunów: 0
  • *** TWOJA CHWILA PRAWDY 20 ***

    Post
    Doping

    braki i to spore więc nie napalam się na jakies tam miejsce na scenie tak jak pisałem. Co do cery to ogólnie u mnie ona była pogorszona od zaj**anych jelit, toksyn w organizmie itp, nawet głupi gluten mi siedzi na kichach i tworzy stany zapale, nie mam glutenu w diecie w ogóle (na masie sporadycznie przy cheatach), za to dorzucam śliwki suszone, kefir, ananas do diety dla lepszej pracy jelit + prebiotyki, UDCE jem systematycznie już od prawie roku chyba i nie zamierzam schodzić z tego środka na toksykach tak samo jak NAC czy wit C i kwas ALA te suplementy sa na stałe w diecie.

    Odpowiedzi: 4334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2015 10:40:56 PM Liczba szacunów: 0
  • *** TWOJA CHWILA PRAWDY 20 ***

    Post
    Doping

    braki i to spore więc nie napalam się na jakies tam miejsce na scenie tak jak pisałem. Co do cery to ogólnie u mnie ona była pogorszona od zaj**anych jelit, toksyn w organizmie itp, nawet głupi gluten mi siedzi na kichach i tworzy stany zapale, nie mam glutenu w diecie w ogóle (na masie sporadycznie przy cheatach), za to dorzucam śliwki suszone, kefir, ananas do diety dla lepszej pracy jelit + prebiotyki, UDCE jem systematycznie już od prawie roku chyba i nie zamierzam schodzić z tego środka na toksykach tak samo jak NAC czy wit C i kwas ALA te suplementy sa na stałe w diecie. a jak lipidy? ja jadłem UIDCE i po 3 tyg HDL miałem 17, dalej już nie sprawdzałem i zakupiłem heparegen ;-) w jakich dawkach lecisz teraz UDCA i NAC, bo kiedyś z tego co pisałeś to tej UDCY sporo leciało

    Odpowiedzi: 4334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2015 8:25:57 AM Liczba szacunów: 0
  • *** TWOJA CHWILA PRAWDY 20 ***

    Post
    Doping

    Moim pierwszym trenerem byl Lukasz Kazmierczak. Super gosc! Do dzis mamy fajny kontakt! Nastepnie byla przygoda z Patrickiem Tuorem ale na odleglosc prowadzenie to porazka. Duzo czytam, ciagle czytam fora uk czy usa. Teraz kupilem sobie trening od Jordana Petersa zmodyfikowany pod moje chude rece :-) poza tym wymiana wiedzy z takimi mega glowami jak MM Luki Seba Przemo B-50, minikox itd itp dluuugo by wymieniac. Profilkatyka ooo tu bedzie dlugo, radze sledzic moje insta czesto cos wrzucam. Od razu mowie ze koszta sa spore. Aktualnie - orange triad, NAC, TUDCA, collostrum, enzymy z now foods, project ad heart+, heartsolve i cardiosolve z MPA, probiotyk teraz swanson, machine sleep aid na sen, cystone + zurawina tabs na nery, wlewy okresowo tad wit c i solco oraz od tego tygodnia ponizsze ... sorki fota z insta ;) haha /SFD/2018/1/3/bf66f05f2e1e401ebc97b3badcc06e27.jpg Zmieniony przez - Onar_Animal w dniu 2018-01-03 11:33:06

    Odpowiedzi: 4334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/3/2018 11:32:10 AM Liczba szacunów: 0
  • *** TWOJA CHWILA PRAWDY 20 ***

    Post
    Doping

    i to jest przygotowanie do zawodów! wielki szacun! a nie jak niektóre z bikini poćwiczą na siłowni pół roku i bez formy na scene się pchają :c dokładnie! WEŹ, nawet w mojej kategorii (gdzie ja jestem wyżej niż bikini) startowały panny co na moje były umięsnione jak słabe bikiniary.. zero samokrytyki heh ja do osttaniego momentu miałam wrażenie że jest za słaba, za mało umięsniona, za malo wyseparowana jak na scene a potem sie okazało że moje rywalki top jeszcze większe kluski a twierdziły że sa przygotowane na 100% %-) /SFD/2018/4/22/ca8fbaf12b3e4f5b9c44d305ff60a1da.jpg /SFD/2018/4/22/2d5dc46325e64e8ea823a871e61d29d1.jpg

    Odpowiedzi: 4334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2018 11:40:40 AM Liczba szacunów: 4
  • TU ZADAJEMY POJEDYNCZE PYTANIA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Cześć, mam znów kilka pytań :) Otóż na siłce na którą uczęszczam nie ma krótkiej sztangi tylko są same te długie, bodajże 2,20 czy można nimi ćwiczyć efektywnie wyciskanie na barki i przysiady? czy lepiej np. na bary sztangielki? Oraz z gryfem łamanym też lekki problem :( Jest tylko gryf mocno łamany, może jeszcze bardziej od tego: można tym robić efektywnie bica? czy lepiej sztangielkami? Serdecznie pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2008 10:18:43 PM Liczba szacunów: 0
  • TU ZADAJEMY POJEDYNCZE PYTANIA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Ale np A6W robi sie codziennie i widac efekt a czy jak bede cwiczyl co 2 dzien bedzie lepiej ?? albo inaczej : kiedy beda lepsze efekty; a)cwiczyc codziennie ale mniej intensywnie i np co 2 dzien tylko 40 brzuszkow a reszta trening na maxa (tyle na maxa na ile miesnie pozwola) b) czy c o2 dzien i cwiczyc np 1 serie wiecej ale juz wtedy calkowicie na maxa i jeden dzien regeneracji i znowu calkiem na maxa zeby te miesnie bardzo czuc ??

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/25/2008 9:15:43 AM Liczba szacunów: 0
  • TU ZADAJEMY POJEDYNCZE PYTANIA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    ile masz lat? potrafisz dodawac? 4+4+1+1+waga hantla=?? a)1288 b)10 + waga hantla c)miliard wybierz prawidłową odpowiedź.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/19/2008 7:27:22 PM Liczba szacunów: 0