SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • zapytajcie w suplach w spampoście tam znają bardziej temat smaków ja ich nie jadłem ale z tego c wiem Megabol tutaj dupy nie dał w badaniu białka megabolu wyszło 79% a na etykiecie było 78% (akredytowane laboratorium, 3 próby) ja jadam bialka wybitne smakowo np Matrix Syntrax nidy nie pije samego zawsze z musli

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/7/2009 10:36:07 PM Liczba szacunów: 0
  • ptaka, bylem ninja przez ostatni rok, czas sie ogarna ci wrocic na uczelnie konczyc edukacje i isc zarabiac 10000zl/m-c

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/9/2009 7:27:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Kłopoty ze stawami - mam 18 lat

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Sorki że odśierzam ale ja mam bardzo podobny problem. Otuz 3 nieśiące temu zaczęły mi pykac kolana. Odrazu zaprzestałem wszelkich cwiczeń na siłowni. Po miesiącu kolana mnie zaczęły mnie boleć, potem zaczęły pykać barki nadgarstki, stawy skokowe, udowe, łokciowe, kręgosłup. Przypominam że nie ćwiczyłem od 3 misięcy, jadłem galaretki, glukozamine, [...]

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/1/2005 11:16:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Kłopoty ze stawami - mam 18 lat

    Post
    Zdrowie i Uroda

    A wracając do tematu to że nie jest to chondromalacja to wiem ponieważ wystepuje ona tylko w stawach kolanowych (tak mi ortopeda powiedzial), a co do zarcia w Macu to kijem przez szmate tego nie tkne a co do Basi to n/c mam dziewczyne to .... Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/20/2005 12:08:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Kłopoty ze stawami - mam 18 lat

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Witam. Właśnie wróciłem od lekarza. Wyniki badań mam wszystkie w normie, niestety karte z wynikami zostawił sobie lekarz, więc nie moge napisać jakie miałem dokładnie. Mam zato opis do rentgenu, cytuje "Rtg kr. C boczne: wyprostowana lordoza szyjna. Niewielkie nierówności dolnych blaszek granicznych trzonów kręgów C5 i C6. Poza tym obraz rtg [...]

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/7/2005 4:12:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Kłopoty ze stawami - mam 18 lat

    Post
    Zdrowie i Uroda

    mi wykryto tylko nieznaczną ilosc jakiesc bakteri, nie pamientam jakiej trudna nazwa i od tego sie meczyłem 3 lata, n/c słuzby zdrowia ;] jak nie dasz w łape to nie łaska nawet w gardło popatrzec

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2005 7:56:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Porozmawiajmy o HRT.

    Post
    Doping

    wlasnie na taki temat czekalem... szybki opis mojej sytuacji.. 2 Lata on lecialo wszystko, hcg co jakis czas ai prawie caly czas jak lecialo tren to dostinex byl caly czas... Ogulnie na zdrowiu nieoszczedzalem badania caly czas robilem .Poszedlem na off bo juz sie stazeje I zona chce dziecko w nastepbym roku.. Pct bylo dobre hmb.hcg.hgh. ai od [...]

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 4608 Data: 8/26/2014 7:12:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Porozmawiajmy o HRT.

    Post
    Doping

    wlasnie na taki temat czekalem... szybki opis mojej sytuacji.. 2 Lata on lecialo wszystko, hcg co jakis czas ai prawie caly czas jak lecialo tren to dostinex byl caly czas... Ogulnie na zdrowiu nieoszczedzalem badania caly czas robilem .Poszedlem na off bo juz sie stazeje I zona chce dziecko w nastepbym roku.. Pct bylo dobre hmb.hcg.hgh. ai od [...]

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 4608 Data: 8/26/2014 11:10:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Porozmawiajmy o HRT.

    Post
    Doping

    wlasnie na taki temat czekalem... szybki opis mojej sytuacji.. 2 Lata on lecialo wszystko, hcg co jakis czas ai prawie caly czas jak lecialo tren to dostinex byl caly czas... Ogulnie na zdrowiu nieoszczedzalem badania caly czas robilem .Poszedlem na off bo juz sie stazeje I zona chce dziecko w nastepbym roku.. Pct bylo dobre hmb.hcg.hgh. ai od [...]

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 4608 Data: 8/26/2014 12:07:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Przedstawiam wam nowego uczestnika który zaczyna od wysokiego C :-) https://youtu.be/8smrTPHWSHc

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/7/2021 6:13:13 PM Liczba szacunów: 1
  • Napisz ile c mają obwody

    Odpowiedzi: 759 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2021 1:07:17 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] about30, redukcja około 30 kg

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] suma=1366 aero: 3*7*30=420, EPOC: 3*20=60 suma=480 TEA=1846, 1/7=264 BMR+1/7TEA=1592+264=1856 NEAT=1856+400=2256 TEF=2256+(8%*2256)=2436 80%*2436=1949 90%*2436=2192 Nie wiem czy nie pokręciłam. Z przedziałów brałam wartość środkową. Przy endomorfiku maksymalną. Wliczyłam 3 dni aero. Podnieść bilans na 2200? wyliczenia wydają się ok bo TEF [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 1779 Data: 9/2/2022 5:58:20 AM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] about30, redukcja około 30 kg

    Post
    Trening dla początkujących

    madzia666 to DISH. Co jakiś czas coś mi się odzywa: cierpną mi dłonie, boli bark, albo łokieć, a to lędźwiowy, ... Podłoże DISH jest nieznane, a farmakologii nie ma - zostają regularne masaże itp. Z barkiem jest lepiej niż 3 lata temu. Trochę przywykłam ;) a trochę go rozruszałam (może dzięki basenowi). O ile to co mi się okresowo odzywa mój [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 1779 Data: 9/2/2022 10:28:11 PM Liczba szacunów: 1
  • tylko mono, daa i gaba, a na stawy witamina c w dawkach od 500g (ja biore po 1g ed)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2012 5:07:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie ma katabolizmu na bombie :-) Noł fakin łej :-) Może ktoś polecić jakieś witaminy? Kupować solo czy jakiś stak? Nie wiem czy umiem stwierdzić niedobór którejś konkretnej więc chyba stak jakiś by się przydał. Solo tylko zamierzam wit C kupić i ładować 1-2g z rana. Zmieniony przez - rkarpinski w dniu 2012-11-08 11:56:13

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2012 11:55:25 AM Liczba szacunów: 0
  • nr 1. CL oragne triad ( jednak jesli ktos zamierza dodac np do cyklu z uzyciem sterydow dosutnych trzeba licyc sie z dodatkowym obciazeniuem ukl trawiennego) prolab dualtabs w szkadnych sloikach now duzo roznych dobrych stackow witaminowych z oragna zaczym rezygnowac ze wzgledu na duzo ilosc tabl. vit C kirkland bezkonkurencyjna na odpornoss.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2012 3:39:06 PM Liczba szacunów: 0
  • myslalem o czyms jak calon c i jakis proszek zasadowy, ogolnie byc moze tez to wina metki bo leci 40 -50 mg popijam ostroprestem i daje do tego lacidofil

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2012 8:13:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja jak tylko się przebudzę z lekkim przeziębieniem to na śniadanie chleb z masłem i kilkoma ząbkami czosnku na to siekana świeża nać pietruszki + zielona herbata - pyszne :) EDIT: Apropo przeziębienia, to tutaj w Irlandii zawsze w tym okresie jesienno-zimowym walczę z przeziębieniami, stosuję czosnek w caps, sporo omegi 3, witaminę C i zastanawiam [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/12/2012 5:30:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja jak tylko się przebudzę z lekkim przeziębieniem to na śniadanie chleb z masłem i kilkoma ząbkami czosnku na to siekana świeża nać pietruszki + zielona herbata - pyszne :) EDIT: Apropo przeziębienia, to tutaj w Irlandii zawsze w tym okresie jesienno-zimowym walczę z przeziębieniami, stosuję czosnek w caps, sporo omegi 3, witaminę C i zastanawiam [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/12/2012 5:56:51 PM Liczba szacunów: 0
  • O widzisz, cisnę :-) Na razie poszło 3g wit C i 300mg cypio od rana. Do reszty może jakoś uda mi się zastosować. Oby pomogło. Paracetamolem w saszetkach się faszeruję od wczoraj.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/3/2012 9:23:16 AM Liczba szacunów: 0