SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Trening FBW - redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    jakis full body. niekoniecznie silowy ale od tego wiele zalezy. to co na poczatku napisales zmodyfikuj. rozpisz jednak wszystkie 3 treningi bo np tydzien z dwoma martwymi + 3 razy przysiady hard. chyba ze reszta grup zrobisz tak rekreacyjnie... z tego co jeszcze widze to tricepsy mocniej dostaja w pi*de :P - dajmy na to A: robisz wyciskania na klate i bary + tric na koniec. zobacz jak przy tym wyglada biceps? i po klacie zrobisz gorzej bary... stworz trening C. brakuje sciagania do plecow (ew. podciagan) czegos na lydki. no i jak wygladaja te serie co napisales? ile powtorzen? na barki podaruj sobie 2xtyg wyciskania zrob raz 5x10-15p + np unoszenia hantli na drugim treningu. wszystkich serii na duze partie zgodnie z teoria i praktyka od 10 do 12 tygodniowo. stopniowanie wysilku np. 1 - klata mocno + bary hantle; 2 - klata slabiej + bary wyciskanie; 3 - klata mocno + bary hantle. zwroc uwage na to zeby nierobic calego tygodnia na maksa. odseparuj przysiad od martwego. chcesz redukowac wiec nogi (wieksze = wiecej spalania) 2x5serii martwy 1x5s. no :) zastanow sie napisz jeszcze raz i bedziemy myslec dalej. nauka do konca zycia. pozdro!

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 8336 Data: 5/26/2009 12:53:28 PM Liczba szacunów: 0
  • JURASIC PARK

    Post
    Galeria Zdjęć

    młody mój kuba by zniszczył twojego pimpka raz dwa. Jeszcze się naucze troche na tej cyfrówie to zrobie szybki filmik jak jest zły--a wolny to on napewno nie jest(na serio...niestety nie jest ). Potrafi tak za tobą zapier...ć, że wkurzenie to nic. Łazi za tobą i łazi i łazi(a bardziej biega). Najlepiej jak jest wypastowana podłoga, to skubaniec się ślizga jak poj..echany, łapy mu się rozjeżdżają..ale to nic i tak cię goni miałem też kiedyś wodnego jak f/uckermaster, ale nie lubiliśmy go to daliśmy go sąsiadowi u góry. Ten którego mam wystarczy, ale czasem myśle żeby go spuścić w kiblu albo do śmietnika z nim bo taki wpieniający jest(nie żebym był... ). Poza tym mam pytanko-co ile go myliście(lądowego) i jakim olejkiem go smarowaliście(jeśli smarowaliście). F/uck tylko nie mów że myłeś go w bolsie a smarowałeś Domatorem żeby nadać mu cytrynową świeżość pzdr (p.s -młody-to może jakaś umówiona walka twojego ptasiora z moim skubańcem? ) ---==={Kontroluj przeszłość, by chronić przyszłość...}===--- *...ale odpowiadając na twoje pytanie, em tak-jednak jestem super HEROSEM **Członek i Szef wyimaginowanej przez chory mój umysł mafji "STRAŻNIKÓW CZASU" ! ** \\-_-_'...>> I LovE BaSKeTBaLL <<...'_-_-//

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3300 Data: 8/30/2003 10:59:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Masa po sezonie :)

    Post
    Doping

    ten czosnek zmień na wyciąg z jemioły jak będzie ciśnienie dokuczać, ja zjadłem kupę tych tab z czosnkiem i jakoś na mnie to nie zadziałało. Cynk? Jak masz niedobór, albo profilaktycznie podstawową dawkę, bo jeżeli chodzi o syfy to nawet 150mg ed nie pomoże (wiem po sobie). Dorzuć wit c, esenciale jak chcesz to dawaj, ale bez orali nie potrzeba. Ale tak jak Tomek pisze, nie zaszkodzi.

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3888 Data: 8/11/2015 12:26:46 PM Liczba szacunów: 0
  • A po co heparagen skoro orali nie masz?daj wit c,kompleks witamin,omega 3,acard 75,zma to takie podstawy,co do cyklu to jesli zdecydujeszz sie na vlcd to maks 8tyg spokojnie starczy,zreszta zobaczysz w trakcie i moze nawet skrocisz,pozniej bedziesz z niego wychodzil,mi do dojscia na 0 zajelo 3tyg,innym ze dwa wiec tez musisz obserwowac organizm,i badz na prolce min do momentu az dojdziesz z kcal na plus,pozniej mozesz przedluzyc cykl i pojechac mase te przykladowe 12tyg,to juz od Cb zalezy Zmieniony przez - kamilplnk w dniu 2015-01-30 07:01:29

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 3275 Data: 1/30/2015 6:55:22 AM Liczba szacunów: 0
  • najlepsze bcaa?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja łykam BCAA SAN PRO 250 kap - rewelacja Składniki % Zapotrzebowanie dzienne L-Leucyna 1000mg - L-Glutamina 1000mg - L-Izoleucyna 600mg - L-Walina 600mg - 5-Metyl-7-Metoksyizoflawony 200mg -Witamina C 200mg - Witamina B6 10mg - Inne składniki: - Mikrokrystaliczna celuloza, żelatyna (otoczka kapsułki), dwutlenek tytanu (barwnik)

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 14868 Data: 8/20/2008 10:24:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Gracjan ma się bić https://yt3.ggpht.com/a-/AAuE7mADjoNBPfJN1AdxYizMgar2immfH4yG0k6wlw=s900-mo-c-c0xffffffff-rj-k-no Zmieniony przez - pilek w dniu 2019-04-27 21:47:53

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 3517 Data: 4/27/2019 9:45:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Drugi atak Cylkonu ;)

    Post
    Doping

    tak jak ksiedzu wspomnial. dieta to podstawa. chodzbys mial wiadrami koksu zrec to bez diety c*** z tego bedzie. ja bym dal 1-8 prop 100mg e2d 5-11 wino 30mg ed

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1494 Data: 10/10/2011 10:12:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan cyklu oraz kilka pytań

    Post
    Odżywki i suplementy

    troche za duzo jak 3x dziennie białko z prochu walisz Pytałem się kilka razy, czy coś tu zmienić. Ja nie jest tak zaj**iście ogarnięty w tych sprawach, jak wy tutaj. :D RANO: a- Kreatyna b- Serwatka c- Witaminy PRZED: d- Booster PO: e- Stack b - Serwatka f- Węglowodany - carbo NA Noc: g- Kazeina b- Serwatka Mam zamiar brać rano, po treningu i na noc i nie bardzo wiem, którą porcję wykluczyć, bo wszystkie wydają się być ważne. Zmieniony przez - Minibust32 w dniu 2012-01-05 14:52:46

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1924 Data: 1/5/2012 2:50:11 PM Liczba szacunów: 0
  • gigantmasx-pytania

    Post
    Trec

    Gigant , jeżeli masz zamiar brać to co mówiłeś w dziale Doping co ci odradzam z ręką na sercu , gdyż ćwiczysz ledwo 5 miesięcy ledwo co odżywek smak poczułeś a już się łapiesz za takie sprzęty.B12 tylko i wyłącznie gdy jest zalecenie lekarza np:kontuzja,choroba i inne przypadki.No i oczywiście w przypadkach stosowania silniejszych środków.Lecz nie wprowadzam cię w to ani kroku dalej bo nie mam zamiaru przyczyniać się do czyjejś krzywdy. #edit to witamina C napędza metabolizm w głównym stopniu nie b12 Zmieniony przez - Przesta w dniu 2011-02-03 20:07:36

    Odpowiedzi: 325 Ilość wyświetleń: 15243 Data: 2/3/2011 8:06:53 PM Liczba szacunów: 0
  • BARDZO WAZNE!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Szczegółowy opis Shock Therapy Shock Therapy&#8482; wyznacza nowy standard suplementów przedtreningowych. Wpływa na zwiększenie przekroju poprzecznego naczyń powierzchownych i głębokich mięśni szkieletowych, radykalnie zwiększa wytrzymałość mięśni oraz przyspiesza ich regenerację. Dodaje niesamowitej energii podczas treningu, tym samym zawierając najsilniejsze antyoksydanty, które trzymają w &#8222;ryzach&#8221; wolne rodniki. Już po jednej porcji odczuwasz niesamowitą pompę mięśniową, zwiększenie waskulyryzacji, wzrost poziomu siły i chęci treningowych. Shock Therapy&#8482; usprawnia również funkcje CUN &#8211; centralnego układu nerwowego, umożliwiając lepsze skupienie uwagi, likwidując ewentualne rozkojarzenie związane z przemęczeniem organizmu. To największe osiągnięcie biochemików z zakresu suplementacji na chwilę obecną! Shock Therapy&#8482; działa od razu na Twoją korzyść, łącząc go z najlepszym stackiem kreatynowym STORM&#8482;, spotęgujesz swoje rezultaty &#8211; będąc na cyklu, będziesz jak w transie! Shock Therapy&#8482; Tylko od UNIVERSAL NUTRITION. Kalorie 36 Węglowodany 9 g błonnik 2 g cukry 0 g Selen 70 mcg Witamina C (jako kwas askrobiowy) 200 mg Niacyna 10 mg Witamina B6 8 mg Witamina B12 100 mcg Sód 117 mg Potas 59 mg Shock Therapy formuła 20 g

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 3657 Data: 10/6/2006 10:35:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Liga Mistrzów siatkarzy 2014/2015

    Post
    Inne dyscypliny

    Grupę A bezproblemowo powinna wygrać Copra. O drugie miejsce powlczy pewnie Kcack z Tomisem ;-) Grupa B faworyt to Nowosybirsk moim zdaniem. JW jesli bedzie grac tak jak do tej pory to moze nie wyjsc z grupy... Grupa C faworyt powinien byc jeden. Resovia powinna wygrac ta grupe, ale znajac historie tak naprawde wszystko sie moze zdarzyc. Kazda z druzyn lubi walczyc... W Grupie D chyba juz na starcie wszystko jest jasne %-) E grupa smierci %-) Tak bym ja nazwal ;-) Macerata i Bielgorod w jednej grupie. Zapowiada sie ciekawie. F Skra pewnie wyjdzie bez zadnych problemow. Z tym, ze gra z takimi druzynami w grupie moze ja uspic przed kolejna faza G Fajna wyrownana grupa z Halbankiem na czele. W ogole mysle ze Halbank moze namieszac w tym roku w LM ;-)

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4892 Data: 10/18/2014 2:10:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Alternatywne spojrzenie na dietę

    Post
    Trening w domu

    kris, gratulacje. poczytalem jeszcze w innych dzialach i znalazlem cos takiego: niejaki marek.c twierdzi ze dobrym sposobem na mase (zwlaszcza dla ekto) jest zjadanie 1-2g (!!!) bialka na kg masy ciala i bardzo duzo warzyw. duze ilosci bialka podkrecaja jeszcze i tak szybki metabolizm, co jest zmora wiekszosci ekto, takze moja

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 5166 Data: 7/26/2008 12:55:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Alternatywne spojrzenie na dietę

    Post
    Trening w domu

    wg Marka C. w diecie ektomorfika 20% zapotrzebowania kalorycznego powinny stanowic białka. poleca rowniez jesc czerwone mieso zamiast bialego- kurczak tylko po treningu. problemem dla wielu jest cena. na szczescie mozna je zastapic wieprzowiną, ograniczajac tluszcze w innych posilkach.

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 5166 Data: 7/26/2008 2:37:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Alternatywne spojrzenie na dietę

    Post
    Trening w domu

    ale to ze w bananach nie ma tłuszczu nie znaczy ze nie mozna od nich utyc. ... dokładnie, węglowodany mogą być o wiele bardziej zdradliwe pod tym względem, a w bananach ich chyba sporo jest. tomasz czekamy na opinie eksperta mk92, dziękuję, bardzo mi miło, ale nie czuję się ekspertem w dziedzinie odżywiania. Fakt, interesowałem się tym ostatnio i sporo czytałem ale moje wiadomości mogą być bardzo fragmentaryczne . W dziedzinie własnych eksperymentów tez mam raczej niewielkie doświadczenie. Moim zdaniem wiele zależy od indywidualnych właściwości czyjegoś organizmu. Z jednej strony są ogólne zalecenia co do odżywiania, ale znam osoby, których sposób odżywiania wydaje się być ich całkowitym zaprzeczeniem a i tak są szczupli. To jaki ktoś mam metabolizm, jak przetwarza określone produkty może mieć bardzo duże znaczenie. Są osoby, które szybko spalają kalorie, są też takie, które dobrze przyswajają określone produkty, a z innymi mają problemy (np. wiele osób mówi o jakiś alergiach na mleko itp.). To co napisałeś o tym, że dobrze odkryć produkty, które dobrze przyswajamy jest jak najbardziej sensowne i mądre. Co do ogólnych zaleceń to jest ich wiele i być może należałoby się zastanowić nad warunkami ich stosowalności. "Np. na pewno trzeba jesc co +- 3 godziny, przynajmniej 5 razy na dzien. w kazdym posilku powinno byc zawarte ~30g bialka (minimum 20g), duzo wegli i umiarkowane ilosci tluszczy. mowie oczywiscie o diecie masowej, nie redukcyjnej. " umiarkowane ilości tłuszczy... hmmm, kiedyś czytałem, że właśnie ich zwiększenie (do 30 - 40 % kalorii chyba)działa anabolicznie więc na przyrosty może dobrze wpływać. Częste jedzenie też może utrzymywać metabolizm na wysokim poziomie, czyli mieć właściwości bardziej redukcyjne. Nie wiem jaka jest relacja pomiędzy szybkością metabolizmu a nabieraniem masy. Szybki metabolizm związany jest z większym zużywaniem energii, spalanych kalorii. Przy nabieraniu masy podobno dodatni bilans kaloryczny ma podstawowe znaczenie. Więc przy szybkim metaboliźmie trudniej go wytworzyć. Poza tym metabolizm to katabolizm i anabolizm i szybkość szybkością, ale chyba głównie może chodzi o to aby zwiększyć anabolizm. W dziale Progress też przeczytałem kiedyś, że Marek C. w celu przybrania masy mięśniowej zasugerował Ekto zwiększenie spożycia węglowodanów prostych i tłuszczy nasyconych (czyli akurat to co przeważnie traktowane jest jako niewskazane). Efekty podobno były dobre. No i może faktycznie sposób odżywiania, który miałby tragiczne skutki u osoby z tendencją do łapania tłuszczu może bardzo dobrze się sprawdzać u skrajnego ekto. Co do tłuszczy to z jednej strony są diety niskowęglowodanowe, w których tłuszcz odgrywa większa role. Przeważnie dobrze sprawdzają się jako redukcyjne, chociaż też są jakieś ich odmiany na masę. To co mnie zastanawia, np. w moim przypadku. spożywanie posiłków białkowo-weglowodanowych po treningu. Na podstawie zalecenia o tym, żeby się szybko wchłaniały składniki odżywcze. Na ale jeżeli tak jem to metabolizm mam nadal rozkręcony przez spożycie białka i energetycznych węglowodanów. Więc może taki posiłek działa bardziej redukcyjnie, niż masowo (?). Dodanie odrobiny tłuszczy może trochę spowolnić metabolizm. Ostatnio tak zrobiłem, metabolizm mi zwolnił i na dłużej czułem się najedzony jednym posiłkiem. Nie wiem jaki efekt jeśli chodzi o masę, czy redukcję. Mogę przypuszczać, że ilośc spalanych kalorii się zmniejszyła w wyniku zmniejszonego metabolizmu. Czytałem o badaniach, które polegały na porównaniu dwóch grup. Ludzie z pierwszej grupy przez około godzinę jeździli na rowerach. Po wysiłku spożyli więcej kalorii od tych, którzy nie byli aktywnie fizycznie (ludzie pewnie mieli całkowitą dowolność jeśli chodziło i ilość jedzenia), ale też i więcej kalorii spalili, nawet w okresie po treningu. Wnioski: Ci którzy ćwiczyli jedli więcej ale i więcej kalorii spalali. Ich bilans kaloryczny był bardziej ujemny. Więc czy posiłki bialkowo-weglowodanowe po treningu są bardziej masowe, czy redukcyjne ?? Zwłaszcza jak nadal utrzymują matabolizm na wysokim poziomie (czyli spalanie kalorii) no i są pozbawione tłuszczy (które też podobno mają własciwości anaboliczne). A może szybkość metabolizm mu tutaj drugorzędne znaczenie (o czym już wspominałem) a ważniejsze jest to jakie pokarmy się dostarcza. Na razie tyle moich skojarzen w tym temacie. Chociaż temat uważam nadal za jak najbardziej otwarty. Osobiście też nie jestem zwolennikiem ścisłych diet, wyliczania kalorii, godzin posiłków, ale do odżywiania przywiązuję dużą wagę , do wypracowania własnego sposobu odżywiania. Podobnie jak Kris, mam wrażenie, że dieta przysłowiowego Kowalskiego w moim przypadku byłaby zupełną pomyłką. jaccek , bardzo ciekawa wypowiedź. Też tak wysokie ilości węglowodanów wydają mi się dziwne. Jak dla mnie zbyt wysokie. Możesz rozwinąć bardziej wątek relacji insuliny do innych hormonów anabolicznych i jak to ma się do odżywiania ?? Może w naszym myśleniu podążamy w podobnych kierunkach. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 5166 Data: 7/26/2008 3:07:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w Suplementacji - Sprawdzenie

    Post
    Odżywki i suplementy

    W ostateczności "zbudowałem" coś takiego: Rano: Kubek Zielonej Herbaty Crystal Mind 1 tabletka Capivit A+E Forte System 1 tabletka Maca 1 tabletka Rutinoscorbin 1 tabletka Vit PP 1 tabletka MB Active 1 1tabletka Filomag B6 1 tabletka --------------- Super Soya Lecithin 1 tabletka lub OLIMP Lecytyna Powder 5g ---------- PRIMAFORCE Choline Citrate 1g -------------- W szkole: Kaizen L-Tyrozyna 1 tabletka ------ Filomag B6 1 tabletka ------------- MB Active 1 tabletka Przed nauką po szkole: Kubek Zielonej Herbaty Super Soya Lecithin 1 tabletka (1godzina przed nauką) lub OLIMP Lecytyna Powder 5g --------------- MB Active 1 1tabletka Filomag B6 1 tabletka ------------ Kaizen L-Tyrozyna 1 tabletka ---------------- Olimp ALC 2 tabletki ------------ Przed kolacją: Kaizen L-Tyrozyna 1 tabletka ------------ Filomag B6 1 tabletka ------------ Na noc: Kubek Zielonej Herbaty Capivit A+E Forte System 1 tabletka Maca 1 tabletka Rutinoscorbin 1 tabletka Vit PP 1 tabletka Zincas Forte 1tabletka Vitamina C 1 tabletka Suplementy przy których jest "----------" oznacz, że będe je brał cyklami tak jak wcześniej napisałem, czyli miesiąc je będe brał potem na 2 tygodnie odstawiał. Reszte biore non-stop. Co sądzicie o tym może coś zmienić dodać? I jeszcze mam pytanie czy 5g tej lecytyny olimpu w proszku odpowiada 2 tabletkom tej lecytyny sojowej? Dziękuje z góry za odpowiedz i już więcej nie truje ; )

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2691 Data: 9/21/2011 3:07:29 PM Liczba szacunów: 0
  • plan dla poczatkujacego

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie licz na efekty bo to jest trening, który ma przygotować ciebie do intensywniejszych treningów. Nic nie przychodzi łatwo i szybko, swoje trzeba odp*******ć. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 870 Data: 11/5/2005 1:16:36 AM Liczba szacunów: 0
  • niski poziom hormonów anabolicznych jest właśnie jednym z symptomów przetrenowania, jeżeli inne objawy, które odczuwasz nie ustępują to rzeczywięście w pierwszej kolejności przerwa w treningach tak długo jak to konieczne, po niej powolne wracanie do poprzednich obciążeń/zastanów się może z treningiem pomimo wszystko jest coś nie tak- za intensywny/, w przerwie jak i po niej staraj się przestrzegać diety, powinieneś dodać suple które w ten czy inny sposób przyśpieszają regenerację i nie dopuszczają do stanu przetrenowania, kreatyna, magnez, cynk, potas, zestaw witamin- szcególnie grupa B, C, A, E, to powinno ci pomóc jeśli rozważnie połączysz wszysrtkie elementy które ci przedstawiłem. pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 7746 Data: 1/1/2006 9:18:24 PM Liczba szacunów: 0
  • rozumiem się d.o.j.e.b.a.ć, ale bez przesady...:D

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 16311 Data: 8/29/2009 8:57:14 PM Liczba szacunów: 0
  • 1 miarka to nie jest 25g na 100%, 2 miarki = 75g. wazone na 3 wagach nawet na takiej co do 2 miejsc po przecinku wazy Nie wiem dlczego wsyzscy pisza ze rozpuszczlanosc super i 8/10, 10/10. wczoraj czekalem 10min az piana opadnie i nie ma c***a. smakowo jest ok tylko nie wiem czy z ta piana nie wylewam polowy porcji. tak mnie w****ia caly szejker piany ze to jest przesada;/

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 13991 Data: 6/30/2010 12:57:49 PM Liczba szacunów: 0
  • trening masowy? oceńta

    Post
    Trening dla początkujących

    nie powiedzialbym ze to plan na mase, typowy plan na mase ctrl+c -> ctrl+v wytlumacz mi dlaczego Twoim zdaniem jest to plan na mase

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1536 Data: 8/11/2009 4:57:13 PM Liczba szacunów: 0