SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • SPAM POST PSOS!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    http://wyk***.pl/wp-content/uploads/2010/05/kobiety.jpg http://c.wrzuta.pl/wi13935/29d52caa0014e2854937f8d9/laski-zdjecia-31 http://bi.gazeta.pl/im/4/6805/z6805354X.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/26/2011 9:50:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Eksperyment 40+: masa! (potem rzeźba)

    Post
    Po 35 roku życia

    Problem/pytanie: od momentu rozpoczęcia ćwiczeń ani razu nie pojawiły się zakwasy. Czy tak ma być, czy należy coś w planie treningu zmienić? witaj czy trenujesz ciągle tym samym treningiem? Zazwyczaj trening FWB ma parę wariantów i robi się go naprzemiennie np. A-B-A lub nawet A-B-C, nie powinno się trenować cały czas tym samym zestawem. Mięśnie, ciało szybko przyzwyczajają się do treningu. Druga sprawa, czy wykonujesz zawsze zakładaną ilość powtórzeń, czy do upadku mięśnia tzn. wtedy gdy już więcej nie możesz? To może być główny powód braku zakwasów. Czy po 2 obwodach masz jeszcze sile, może to za mało i trzeba zrobić 3 lub 4? Jeszcze jedna sprawa przy budowaniu masy, a mianowicie progresja ciężaru. W mojej opinii (mogę się mylić) przy każdym obwodzie powinieneś dodawać trochę ciężaru (lub utrudniać ćwiczenie) tak aby zrobić miedzy 12-8 powtórzeń . Sam robiłem coś podobnego (trening P90X) i tam ćwiczenia zmieniały się co 3 tygodnie, po jakimś czasie musiałem dokupić hantle regulowane, a przy pompkach zakładać plecak z obciążeniem, bo ile można pompek robić ? :-) Zmieniony przez - pabelo w dniu 2015-01-04 21:32:22

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 4986 Data: 1/4/2015 9:31:47 PM Liczba szacunów: 0
  • TOYSY / kaloryfer + wcięcie / fotki str. 12

    Post
    Trening dla początkujących

    nie mogę robić ćwiczeń na brzuch przy wykorzystaniu drążka... Bolą mnie wtedy barki mocno i uniemożliwiają skuienie się na treningu brzucha. Jest to ból tylko w jednej płaszczyźnie - bo przy podciąganiu na drążku nic mnie nie boli. Jeśli chodzi o mocowanie obciążenia do nóg (wysokość kostek) to używam pasa - taki mocny przemyslowy: http://csimg.webkupiec.pl/srv/PL/29022532800021/T/340x340/C/FFFFFF/url/pas-wytrzymaaoaciowy-en.jpg Mam wycinek ok. 1 metra i zrobiłem sobie w nim dwie pętle (a konkretnie babcia mi zszyła) i jest git ;-) wstawię fotki jutro. - ale jak nie masz to skorzystaj z pasa judo. co do ciężaru przy brzuszkach to mam go na klatce - i staram się go rzymać w pione a ni żeby leżał. Sprawdzę opcję zza głową - ale chyba wtedy nie dam rady mieć tam 10 kg %-)

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/6/2012 11:53:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Motywacja do trzymania miski czyli moja kolejna próba ...

    Post
    Doping

    mega c czeka w szawce ale na redukcji az tak głupio :) normalnie wszystki mo rosnie w ustach hehe

    Odpowiedzi: 632 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/10/2013 3:41:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Motywacja do trzymania miski czyli moja kolejna próba ...

    Post
    Doping

    e/c/a jest idealnym termogenikiem

    Odpowiedzi: 632 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/16/2013 8:02:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Motywacja do trzymania miski czyli moja kolejna próba ...

    Post
    Doping

    Lewatywa – przez lata uważana w Polsce za dziwactwo. Dziś wraca do łask. To po części wpływ Zachodu, gdzie zabieg oczyszczania jelita traktuje się jak wyprawę do fitness clubu. Do częstego stosowania przyznaje się wiele gwiazd. Jeden z gabinetów oferujących lewatywę w Zabrzu reklamował się w kinie! To najlepszy dowód na to, że zabiegi tego typu przestały być w Polsce tabu. Jeszcze niedawno było inaczej. O lewatywie praktycznie się nie mówiło, a jak już to wyłącznie źle. W najlepszym przypadku traktowano je jako dziwactwo. Kojarzyła się z przykrymi doświadczeniami kobiet na porodówkach czy gejowskim podziemiem. Moda na lewatywę rośnie na fali wzrostu popularności zainteresowań wśród kobiet sprawami różnego rodzaju oczyszczania organizmu, detoksu. Lewatywa usuwa z jelita grubego zalegające tam niepotrzebne (a czasem wręcz szkodliwe) resztki pokarmu, niekorzystnie wpływające na nasz organizm bakterie. Jeśli na ściankach jelita odłoży się zbyt dużo tego typu substancji, poprzez wątrobę i inne części układu pokarmowego, zatruwać będą kolejne części ciała. Po czym można poznać, że mamy w sobie zbyt wiele trucizny? Przyspieszone starzenie się skóry, zamglone oczy o lekko żółtym zabarwieniu, zawroty głowy – to najczęściej spotykane objawy zatrucia pozostałościami z jelita grubego. W takich sytuacjach pomocna okazuje się lewatywa. Fachowcy od chorób układu trawiennego polecają jej stosowanie także wtedy, gdy żyjemy w stresie, mamy dokuczliwe zaparcia, jesteśmy zmęczeni bez powodu. Lewatywę można wykonać w specjalistycznym gabinecie medycyny naturalnej, ale także w domu. Jeśli zdecydujemy się zrobić to samemu możemy skorzystać z gotowych urządzeń, które kupimy w aptece bez recepty (koszt: kilkadziesiąt złotych). Sam zabieg polega na wlaniu do organizmu wody w temperaturze 25-35 st. C. przed odbyt. Wlewamy ją powoli, aż do momentu, kiedy uznamy, że więcej już nie zmieścimy. Gdy płyn jest w organizmie, należy wykonać serię ćwiczeń (przechyleń, podnoszeń, itp. – chodzi o to, by woda porządnie wypłukała jelita i dostała się w jak największą liczbę „zakamarków”). Ich ilość i rodzaj to sprawa indywidualna – na każdego działa co innego. Po kilkudziesięciu sekundach (góra kilku minutach), wypychamy wodę z organizmu (wszystko robimy w toalecie lub w wannie). Czynność można powtarzać 2-5 razy. Niektórzy przy tego rodzaju zabiegach stosują wodę z roztworem soku z cytryny lub ziołami. Dostępne w aptekach gotowe zestawy do lewatywy mogą zawierać także płyn z różnego rodzaju solami. Lewatywę warto wesprzeć masażami brzucha. To polepszy efekt wypłukiwania. Dla większości praktyków lewatywy te zabiegi mają na celu oczyszczenie organizmu i walkę z nadwagą. W samym tylko jelicie grubym możemy składować do 5 kilogramów pasożytów, pleśni, resztek pokarmu czy tzw. mas kałowych. Lewatywa pozwoli nam je z siebie usunąć i tym samym zmniejszyć wagę ciała.

    Odpowiedzi: 632 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/15/2014 9:41:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Motywacja do trzymania miski czyli moja kolejna próba ...

    Post
    Doping

    jak nie urok to sraczka panowie... dzisiaj rano aero odpuszczone od połowy nocy goraczka ponad 38 polamany jak cholera. dzisiaj odpuszczam wszystko bo jedzenie nawet nie wchodzi dam aspiryny wit c naproxen i jak do jutra nie pomoze do daje antybiotyk ten 2 dniowy.

    Odpowiedzi: 632 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2014 12:54:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy <Bos06>

    Post
    Trening w domu

    Push%Pull i HBW to trochę za dużo pier*dolen*ia jest A może jednak znów wruce do FBW ten trening mi sie najbardziej podoba Moze cos takiego ? Zestaw A: NOGI: - zgięcia w leżeniu 3s KLATA: - wyciskanie sztangi na skosie 3s PLECY: - podciąganie 2s - MC 3s BARKI: - wyciskanie sztangielek 3s BICEPS: - uginanie ramion ze sztangielkami 2s TRICEPS: - francuskie wyciskanie sztangielki 2s Zestaw B: NOGI: - przysiad 3s - wspięcia na palce 2s KLATA: - wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej 3s PLECY: - wiosłowanie sztangą 3s BARKI: - wznosy ramion w bok w opadzie tułowia 2s BICEPS: - uginanie ramion ze sztangą 2s TRICEPS: - pompki na poręczach 2s Zestaw C: NOGI: - przysiad wykroczny 3s - wspięcia na palce 1s KLATA: - wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 3s PLECY: - podciąganie sztangielki w opadzie 3s BARKI: - wyciskanie sztangi zza karku 3s BICEPS: - uginanie ramion ze sztangielkami 2s TRICEPS: - wyciskanie wasko sztangi w leżeniu 2s Kurede tyle tych planów jest do wyboru i nie wiem co wybrać ;/ Piter pomocy Zmieniony przez - Bos06 w dniu 2010-01-27 22:02:25

    Odpowiedzi: 577 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2010 9:54:25 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC 146

    Post
    Scena MMA i K-1

    Junior dos Santos vs. Alistair Overeem Cain Velasquez vs. Frank Mir Roy Nelson vs. Antonio Silva Gabriel Gonzaga vs. Shane del Rosario Edson Barboza vs. Evan Dunham Jason Miller vs. C.B. Dollaway Dan Hardy vs. Duane Ludwig Jacob Volkmann vs. Paul Sass Darren Elkins vs. Diego Brandao Kyle Kingsbury vs. Glover Teixeira HOLY SHIT !!!

    Odpowiedzi: 483 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2012 1:10:54 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC 146

    Post
    Scena MMA i K-1

    Heavyweight Championship bout:Junior Dos Santos vs. Alistair Overeem Heavyweight bout: Cain Velasquez vs. Frank Mir Heavyweight bout: Antonio Silva vs. Roy Nelson Welterweight bout: Dan Hardy vs. Duane Ludwig Heavyweight bout:Gabriel Gonzaga vs. Shane del Rosario Middleweight bout: C.B. Dollaway vs. Jason Miller Lightweight bout: Jacob Volkmann vs. Paul Sass Featherweight bout: Darren Elkins vs. Diego Brandao Light Heavyweight bout: Kyle Kingsbury vs. Glover Teixeira Edson Barboza vs. Evan Dunham moje typy, ali standardowo wygra bo ma wiekszego bica, mam nadzieje za hardy i miller sie podniosa, shane del rosario jest naprawde niezly wiec jestem za nim i nie zdziwi mnie jak bigfoot znowu bedzie znokautowany Zmieniony przez - Deweq w dniu 2012-03-10 10:17:40

    Odpowiedzi: 483 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/10/2012 10:16:41 AM Liczba szacunów: 0
  • UFC 146

    Post
    Scena MMA i K-1

    Co do Mayhema to niestety stawiam, że C.B. zakończy tą jego nieszczęsną kariere w UFC.

    Odpowiedzi: 483 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/10/2012 6:50:44 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC 146

    Post
    Scena MMA i K-1

    http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/480927_280933081982750_101204036622323_607932_2134638775_n.jpg Data: 26 maja 2012 Miejsce: MGM Grand Garden Arena, Las Vegas, Nevada, USA Transmisja: PPV Walka wieczoru: Pojedynek o pas mistrza UFC w wadze ciężkiej 265 lbs.: Junior Dos Santos (14-1) vs. Alistair Overeem (36-11) Główna karta: 265 lbs.: Cain Velasquez (9-1) vs. Frank Mir (16-5) 265 lbs.: Antonio Silva (16-3) vs. Roy Nelson (16-7) 265 lbs.: Mark Hunt (8-7) vs. Stefan Struve (23-5) 265 lbs.: Gabriel Gonzaga (13-6) vs. Shane del Rosario (11-0) Pozostałe: 155 lbs.: Edson Barboza (10-0) vs. Evan Dunham (13-2) 145 lbs.: Diego Brandao (14-7) vs. Darren Elkins (13-2) 185 lbs.: Jason Miller (23-8) vs. C.B. Dollaway (11-4) 170 lbs.: Dan Hardy (23-10) vs. Duane Ludwig (21-12) 155 lbs.: Jacob Volkmann (14-2) vs. Paul Sass (12-0) 205 lbs.: Glover Teixeira (17-2) vs. Kyle Kingsbury (11-3) 145 lbs.: Mike Brown (25-8) vs. Daniel Pineda (17-7) Z podkreślonych walk prelimsów można by zrobić mega obsadzone FX, Fuel.. Masakra! http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/392432_280999791976079_101204036622323_608072_1817170727_n.jpg http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/553587_280999638642761_101204036622323_608071_703885283_n.jpg http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/305667_280999501976108_101204036622323_608069_1726330823_n.jpg Zmieniony przez - bulletskat w dniu 2012-03-27 21:06:15

    Odpowiedzi: 483 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/27/2012 9:01:15 PM Liczba szacunów: 0
  • [FIT]misworld / dziennik treningowy/Podsumowanie z fanfarami str. 30

    Post
    Ladies SFD

    Anchy, bądźmy poważne - na te pajace to zeszłoby Ci może z 30 dodatkowych sekund \-)};-) Arphiel, jesteś naprawdę śliczna :-D Red, spodziewaj się niedługo maila ze zbiorówką. Będzie Ci chyba dużo łatwiej w ten sposób ;-) _______________________________________________________________ Okej, okej. No nie dadzą pogadać \-)};-) Wracam do pionu żeby trzymać poziom %-) I żeby lipy nie było ;-) Czas start: dzień 1 TRENING: Dzień A 3x15 1A. Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 5/5/5 1B. Przysiad ze sztangą 15/15/15 2A. Wiosłowanie sztangielką 9/9/9 2B. Wznosy bioder 5/5/5 3A. Wyciskanie sztangielek stojąc 4/4/4 3B. Przysiad plie 9/9/9 +marsz Powrót w pięknym stylu. A tak się cieszyłam @-)\-) *przysiad-w II zbierało mi się na wymiotowanie *wznosy-przeliczyłam się z tym ciężarem jak na tamten moment; żeby człowiek myślał racjonalnie, to by zmniejszył *barki-wyczekuję splita, no nie ma co %-) *ogólnie-I seria jakciemogę, II to apogeum. Trudno mi powiedzieć czy coś z ciężaru będę zmieniać, bo w III przestałam cokolwiek czuć %-) Ciężko jest ćwiczyć całe ciało i na chwilę obecną (po zestawie B), tęsknię za treningiem Chudej {:-(%-) dzień 2 TRENING: marsz + pan w szortach Marsz długi i bolesny%-). Syczałam przez zęby z tym faciem "no kicking, use the muscle, ... and now shorts, shorts that I love so much" Co ty nie powiesz @-|\-) dzień 3 TRENING: Dzień C 3x15 1A. Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim, ok. 30 st. 4/4/4 1B. Przysiad bułgarski 2A. Ściąganie gumy 2B. Uginanie nóg na piłce 3A. Wznosy bokiem stojąc 1,5/1,5x5+1x10/1 3B. Przysiad z piłką +marsz *bułgar-pieruńsko dużo przerw, ale będę z tym walczyć *guma-@@-) co chwila nie pasowało mi ułożenie ciała; dawno nie było i nie wyszło lekko *piłka-wpadł mi filmik z uginania dwóch jednocześnie i przecież to nie ma porównania do tego pojedynczo, które Marta mi kiedyś poleciłaś ;-]%-) Mój faworyt z tego treningu. II wyszła mi bardzo elegancko, bo podobnie jak po przysiadach, poruszałam się po ścianie. *piłka-odpływałam w siną dal %-) *ogólnie-miękka faja ze mnie wyszła, bo trzy serie tego zestawu mnie przerosły, to znaczy w III działałam na odczepnego, przyznaję. Druga seria mnie całkowicie wyssała i czułam, że mogłam kończyć po niej trening. Marsz to był bardziej spacer na sikanie z psem ;-) Ciekawam trzeciego zestawu, ale nie ma chyba co liczyć na nic dobrego i przyjemnego %-);-) Zmieniony przez - misworld w dniu 2013-08-30 20:28:47

    Odpowiedzi: 363 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2013 8:27:47 PM Liczba szacunów: 0
  • [FIT]misworld / dziennik treningowy/Podsumowanie z fanfarami str. 30

    Post
    Ladies SFD

    Ćwiczenia po 20 powtórzeń każde, tempo 2120 (poza plankiem, mountain climber, wykrokami i wejściami na ławkę), przerwy 15 sekund; na razie robisz 2 obwody (obwód no.1 -2x całość, potem obwód no.2- 2x, obwód no. 3- 2x, cardio) TRENING A: Dół ciała I. Obwód no. 1 1. Przysiad z hantlami na piłkę lekarską (albo coś niskiego) 2. Przysiad plie 3. Uginanie nóg z piłką 4. Przysiad przedni 5. Burpees II. Obwód no. 2 1. Wykroki bocianie chodzone (walking crane lunge) 2. Przysiad z piłką przy ścianie 3. Combo: power step-up + wykrok w tył 4. RDL z hantlami 5. Burpees III. Cardio - bieg w terenie - 30 minut TRENING B: Góra ciała I. Obwód no. 1 1. WL na poziomej 2. Wyciskanie hantli na barki siedząc 3. Ściąganie gumy do klatki 4. Uginanie ramion ze sztangą 5. Prostowanie ramion z gumą 6. Burpees II. Obwód no. 2 1. Rozpiętki na skosie 2. Wznosy bokiem siedząc na piłce, tułów pochylony 3. Wiosłowanie hantlą w oparciu o ławkę 4. Czachołamacze 5. Uginanie ramion z gumą 6. Burpees III. Brzuch A. Turlanie piłki pod siebie B. Plank na piłce 2x max C. ‘Mountain climber’ na piłce 20x na nogę http://www.youtube.com/watch?v=b9ah1WGkHps IV. Cardio 30 minut (bieg) ... Rozkład treningów w tygodniu: - Poniedziałek: 1. cardio na czczo 30 minut 2. trening A + cardio - Wtorek 1. cardio na czczo 30 minut 2. trening B + cardio - Środa 1. cardio na czczo 30 minut 2. trening A + cardio - Czwartek 1. cardio na czczo 30 minut 2. trening B + cardio - Piątek 1. cardio na czczo 30 minut 2. trening A + cardio - Sobota 1. Cardio na czczo 30 minut 2. Trening plyometryczny + cardio 30 minut - Niedziela Cardio 2x dziennie ^^ To na pierwsze 2 tygodnie :-D. Potem się zobaczy \-) ... Dieta: 100g białka, 50g tłuszczu, 200g węglowodanów od poniedziałku do soboty, w niedzielę 150g węgli. 'Wysusz boot camp' uważam za otwarty, do dzieła! 8-) Zmieniony przez - Martucca w dniu 2013-10-13 14:41:38

    Odpowiedzi: 363 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/13/2013 2:30:58 PM Liczba szacunów: 0
  • [FIT]misworld / dziennik treningowy/Podsumowanie z fanfarami str. 30

    Post
    Ladies SFD

    To Twój przeciwnik w ostatnim starciu ;-] http://cdn.c.photoshelter.com/img-get/I00008mKfVbjSCYQ/s/880/880/Soviet-photojournalist-Vasily-Kafo-29.jpg Teraz to już letko pójdzie \-) Zmieniony przez - Martucca w dniu 2013-11-05 00:54:05

    Odpowiedzi: 363 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2013 12:53:20 AM Liczba szacunów: 0
  • buby77 /Blog/ Walka z Fatem

    Post
    Trening dla początkujących

    CONAN przez wielkie C !! Trening jutro jak nie będzie wielkiego kaca bo w patek i dziś nie dałem rady nonstop zapierdzielałem aż się kurzyło (dosłownie) a zaraz spadam an zasłużone balety

    Odpowiedzi: 1272 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/8/2007 5:01:38 PM Liczba szacunów: 0
  • buby77 /Blog/ Walka z Fatem

    Post
    Trening dla początkujących

    Na zdrowie

    Odpowiedzi: 1272 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2008 9:47:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Młode dzi*ki, stare gacie, to jest spam post PODKARPACIE %-)

    Post
    Informator PODKARPACKI

    przyszła c.ipa i sie nie przywita

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2008 1:25:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Kloc i Przyjaciele %) - szpam post xD

    Post
    Galeria Zdjęć

    jakie nozki mmmmmmmmm n.c. chyba wszystko jasne hehe sle buziaka w te cudowne uda heh

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/22/2007 4:39:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Kloc i Przyjaciele %) - szpam post xD

    Post
    Galeria Zdjęć

    hehe nie urosna juz raczej mam 20 lat ;] i miseczke C to mi wystarcza

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2007 11:46:48 AM Liczba szacunów: 0