SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Krac ...

    Post
    Galeria Zdjęć

    Daje,dół,cóż nikt nie jest doskonały,choć mnie to akurat nie przeszkadza w ogóle,ale dysproporcja rzuca się od razu w oczy Conecting nie muszę Ci już odpowiadać Swoja drogą na temat samego Tomka chciałem dodać,że w****iają mnie niebotycznie pędzle,którzy już wiedzą,ze przegra z Arreolą,z dupy wzięci bokserscy eksperci,miał przegrać z Cuninghamem,z Bell'em z,Estradą i najfajniejsze jest w tym wszystkim to,że jak obije Arreole to z następnym ktokolwiek by to nie był według komputerowych ekspertów,naturalnie przegra.Nie mogę tego pojąć nareszcie mamy punchera (jakiego nie mieliśmy od czasów Kuleja,Pietrzykowskiego,Kasprzyka)i to w 'ciężkich',który nie s******la z ringu,patrzy oponentowi prosto w oczy i godnie reprezentuje nasz kraj,boksera,który podbił wagę junior ciężka wszystkich federacji,ale to dla niektórych bananów mało. Kończąc swój wywód z tego tutaj miejsca chciałbym wiec wszelkim komputerowym pseudo ekspertom życzyć serdecznie z głębi siebie najmocniej: c.h.u.j wam w dupę!

    Odpowiedzi: 2859 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/8/2010 9:30:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Krac ...

    Post
    Galeria Zdjęć

    MasaKra(c)

    Odpowiedzi: 2859 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/19/2010 7:53:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Krac ...

    Post
    Galeria Zdjęć

    MMA 'trenowałem' w swoim środowisku,przez okres dorastania(takie rejony...),pózniej c.d. 'broniłem' w klubach;teraz chce relatywnie spokojnie dożyc starości Ps.-ten filmik,to taki element autopromocji,czy po prostu chciałeś sie bardziej obrazowo przedstawić,traktując mój wątek jako odskocznie?

    Odpowiedzi: 2859 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/20/2010 9:39:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Mój trening

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening z art "Full Body Workout - Texas Method" Co o tym myślicie? Wydaje mi się, że będzie dobre, a jak nie to na co zmienić? A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -pompki na poreczach 3 x max B) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie w staniu 5 x 5 -martwy ciag 5 x 5 -lydki 3 x max C) -przysiad 1x5 -wyciskanie 1x5 - martwy ciag 1x 5 -podciaganie na drazku 3x max

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1062 Data: 11/23/2011 10:36:55 AM Liczba szacunów: 0
  • falstart jak c*h*u*j ale chociaz raz 1 BAN bedzie

    Odpowiedzi: 2886 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/22/2008 7:06:56 PM Liczba szacunów: 0
  • jak c.h.u.j

    Odpowiedzi: 2886 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/23/2008 1:55:45 AM Liczba szacunów: 0
  • MPGK IPODSPODEM S M I E C I A R Z

    Odpowiedzi: 2886 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/27/2008 8:21:01 PM Liczba szacunów: 0
  • dzieki , dobrze sie sklada bo wypadam spac A wy wszycy WY.PI.ER.DA.LA.C PA

    Odpowiedzi: 2886 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/28/2008 12:42:15 AM Liczba szacunów: 0
  • slimfatboy pomyślałem, zeby nie zmieniać CI rozkładu partii, choć możesz to zrobic więc tak DZIEŃ I KLATA 1.Wyc. sztangielek na ławce skośnej głową w dół 12-8*3 2.wyc. sztangi poziomo- 12-8*3 3.brama 10-10-10 TRICEPS 1.wyc. francuskie sztanga łamaną do czoła leżac 12-8*3 2. Pompki w podporze tyłem 12-8*3 DZIEN II BARY 1.Wyciskanie stojąc Push Press 12-10*3 2.Unoszenie hantelek do boku 12-8*3 3.Unoszenie hantelek/sztangi do przodu do wysokosci brody 12-8*3 4.kaptury szrugsy 12-10-10-8*4 NOGI 1.przysiady ze sztanga 12-6*4 2.Suwnica 15-10*3 3.Uginanie nóg na maszynie 12-8*3 4.wspinanie na palcach ze sztanga za karkiem max*4 DZIEŃ III PLECY 1.martwy ciag ze sztanga 12-8*3 2.podciaganie na drżku nachwytem max*4(jesli robisz wiecej niz 15 doczepiaj obciazenie) 3.wiosłowanie sztangielką 12-8*3 BICEPS 1.uginanie przedramion ze sztanga łamaną waski chwyt 12-8*3 2.uginanie przedramion ze sztangą na modlitewniku 12-8*3 Dodatkowo brzuch 2 razy w tygodniu na koniec treningu(moze byc po plecach i nogach jeslid asz radę typowo siłowe cwiczenia, spiecia z obciazeniem, unoszenie nog w zwisie na drazku et c... szybkie powtorzenie, rpzytrzymanie na przypince i powolne opuszczanie, krótkie przerwy meidzy seriami, 3-4serie na gore i 2-3 na dol

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/3/2010 9:28:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do Oceny - Krok 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam troche czasu juz jestem na tej diecie . Z obserwacji wynika ze troszkę za mało kcal straciłem jakies 2kg. Ale estetyka sylwetki tez się poprawiła. Od pazdziernika do 3 razy w tyg sporty walki chce dodac 2 razy siłownie trening typowy pod SW. Moj cel to tez zwiekszenie beztluszczowej masy ciala. Z racji tego ze uprawiam sw wiem ze bedzie to ciezkie i nie nastawiam sie na wielkie przyrosty poniewaz chce popracowac tez nad siła i wytrzymaloscia. Do tej pory spozywalem okolo 2500kcal ale postanowilem zwiekszyc na 2750kcal. Teraz dieta wyglada tak : Posilek I - 6-30 Jaja 240g Maslo 20g Warzywa 26B-33T-1Ww-401Kcal +Vitaminy + zinek +Vitamina C po 1 cpas Posiłek II 10-00 Wołowina 140g Oliwa 25g Warzywa 24-33-0-349 Posilek III 14-00 Pierś kurczaka 140g Warzywa Oliwa 25g 30-27-0-349 +Omega 3 -2caps Posilek IV 16-00 Ryz brazowy 70g Filet z kurczaka 140g Warzywa 33-3-49 Posiłek V - Przed treningowy 18-30 Ryz basmanti 100g WPC 30g Mleko 100ml 33-3-50 +BCAA 10g Posiłek VI po treningowy 21-30 Ryz biały 100g Ziemniaki piczone 200g Dorsz 150g Surówka 33-3-102-573 +BCAA 10g Posilek VII kolacja 22-30 Ser połtlusty 100g Orzychy wloskie 30g warzywa 23-24-3-329 +ZMA 3caps Co teraz daje łacznie : 200g B- 125g T i 210Ww w przeliczeniu na kg 2,5g - 1,6g- 2,6g Udział białka zwierzecego to 10%. Uwagi: Dodałem jeden posiłek przed treningowy ponieważ pora treningów zmieniła sie z 18-30 na 20. Pozdrawiam Zmieniony przez - PanOs w dniu 2011-09-24 11:00:13 Zmieniony przez - PanOs w dniu 2011-09-24 11:02:34

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1209 Data: 9/24/2011 10:59:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta low-carb na redukcji do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tłuszcze to 41% kalorii, przy czym nasycone to 25% a jednonienasycone 40%. Wywalić białko i dodać więcej tłuszczu? Białko to ok. 2,2 g/kg.m.c., 100 g węgli dziennie (http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=10624) a reszta to tłuszcze.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 805 Data: 7/21/2014 4:23:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta low-carb na redukcji do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    białka daj 2g/kg.m.c reszte uzupelnij tluszczami

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 805 Data: 7/21/2014 9:10:05 PM Liczba szacunów: 0
  • http://www.youtube.com/watch?v=OiqXG2eii6Y&feature=g-all-c

    Odpowiedzi: 169 Ilość wyświetleń: 18401 Data: 5/17/2012 11:44:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Na Twoje stare ciągi aż miło się patrzyło Te nowe c***owe IMHO sądzę, że powinieneś do dawnej wersji wrócić(o ile przywodziciel Ci pozwoli). W aktualnej wersji nie wykorzystujesz swoich atutów dźwigniowych, a na większych ciężarach(szczególnie jak wejdziesz w sprzęt) możesz mieć problem z koncówką bo pochylenie tułowia dość spore jest i "ramię"*****owe to dźwigania dla Ciebie. Ogólnie widać, że moc wraca

    Odpowiedzi: 415 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/30/2009 10:19:39 PM Liczba szacunów: 0
  • powodzenia czy moglbys rozpisac jaka metoda cwiczysz- znaczy tabelka ilosc serii, powtorzen i % c.max w kazdym tygodniu (tych wklejonych nie kumam za bardzo)

    Odpowiedzi: 415 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/1/2009 5:34:47 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW - pierwszy plan 3x do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Chłopaki... może więcej konkretów, mniej nagonki na siebie... przydałby się trzeci głos do dyskusji w celu przechylenia szali... Zrobiłem taki układ nogi-plecy-klata-barki-biceps-triceps bo tak było w ACT, tak było (rozbite na 2 dni) w treningu masowym Michail'a oraz rozpisane u georgu jako jeden z najlepszych układów. Jestem do takiego ułożenia przyzwyczajony ino zmieniłem ćwiczenia (wersje A B i C) w celu wyeliminowania znudzenia jakie pojawiało się w programie masowym. Dodatkowo: davidooo - jak sie odniesiesz do braków wyszczególnienia łydek/brzucha w proponowanej przez siebie rozpisce? Darek62 - Twoja propozycja rzeczywiście jest okrojona, nawet w odniesieniu do najprostszych rozpisek na jakie trafiłem na innych postach... Bardzo proszę o normalną dyskusję, popartą rzeczowymi argumentami, bez zbędnych przepychanek niewiele pomagających rozwiązać problem doboru treningu (planowany start jak pisałem dopiero po świętach).

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1736 Data: 3/24/2010 2:34:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Ful Body vs Split DYSKUSJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przy okazji tez Wam dam soga - na pewno sie nalezy za wartosciowa dyskusje (jak juz bede mogl)... -- Wodyn: czytam sobie wlasnie, drugi link juz widzialem - duzo pracy tam wlozyles i ogolnie b. ciekawy trening, lecz niestety na dluzszy okres. pierwszy tez mnie zaciekawil - cos takiego sam probowalem ukladac, ale w koncu, jak widac, ulozylem cos jeszcze prostszego, z mniejsza roznorodnoscia cwiczen i liczba serii (a to ze wzgledu na krotszy okres przerwy miedzy tymi samymi treningami). Nie rozumiem jednak czym sie kierowales, ze w treningu bic+plery w pierwszej kolejnosci trenowany jest biceps, a w drugim cyklu ciągi sa przed siadami (to musi byc masakra!) Ogolnie ten trening jest podobny do tego co robilem do tej pory w cyklach silowych (z tym, ze na prz., wl., m.c. i wyciskanie stojac robilem progresje). A - i jeszcze jedno: czy serie wlasciwe, np. 5*5p robic stalym ciezarem? pozdro PS. Teraz majac tyle opcji do wyboru na pewno skomponuje sobie dobry plan. A jesli nie wykorzystam Twojego jeszcze w tym roku, to na pewno zrobie go w nastepnym cyklu silowym (ok. lutego). Zmieniony przez - premium w dniu 2006-07-26 11:27:57

    Odpowiedzi: 327 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/26/2006 11:01:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Ful Body vs Split DYSKUSJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    premium: trening ok, ale te cwiczenia bez progresji(niebojowe) nie moga byc forsowne i nawet nalezy je lekko zlewac robiac krotkie przerwy, i szybkie ruchy. Sila nie jest "powolna" wbrew pogladom wychudlych karatekow. Poza tym 1 dzien przerwy po siadzie i...ciag. Wiem ze na siadzie mocniej ci zalezy ale szybciej zregenerujesz sie po ciagach. Albo odwrocisz dni, albo po prostu(chyba najsensowniej) rob: pon-A, sr-C , pt-B . Trening nog wzbogacilbym o niedoceniane w trojboju uginanie nog, ewent "dziendobry" w celu poprawy MOTORYKI tylnej czesci ud. Co do treningow na dluzszy okres: przeczytaj moj podpis pod postami... Biceps przed ruchami wioslowanymi daje przynajmniej 3 rzeczy: -biceps jest swiezy na poczatku -lekko zmeczony biceps nie wchodzi tak mocno w parade najszerszym, i uczysz sie wykorzystywac gorne plecy a nie jak robic wioslowania w 60% konczynami gornymi -ruchy wielostawowe nadal angazujac zginacze ramion sluza jako "silowa wykonceniowka" Martwy przed siadami: -analogicznie do bicepsow i plecow -od strony sily: mimo ze po ciagach czujesz WIELKA niemoc do siadow, to jednak UMYSL I CIALO BEDA DAZYC DO STARYCH WYNIKOW. To oznacza odblokowanie sie, a kiedy blokada znowu "zapadnie" odwracasz kolejnosc i w magiczny sposob masz nadal zapas sily. Jezeli np w ciagach dodajesz 2,5kg na sesje, to tu 2,5 do 5kg- raczej 5kg) Trudnosc polega na odpowiednim sparowaniu cwiczen. 5*5: preferowalbym staly ciezar i dokladanie 2,5kg na tydz. Zacznij od 70% maksa.

    Odpowiedzi: 327 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/26/2006 11:49:15 PM Liczba szacunów: 0
  • to efekt starego piekarnika bez termoobiegu i nastawianie temperatury na czuja %-) bo mam na pokretle 0-8 i nigdy nie wiem ile to jest np. 180*C %-)

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/4/2013 7:06:49 PM Liczba szacunów: 0
  • mono+cp , pods na 3 str.

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja czywiscie ze jem i ważywa, i owoce, np. mandarynki, bo maja najwięcej wit.c ze wszystkich cytrósów, codzienie(prawie) jem trzy sałatki z róznych wazyw i owoców, ale tego nie pisze, bo robie to między posiłkami.i moż eto est mój błąd że ni eopisój ewszystkiego, no tak ale to Mój PIERWSZY OPIS CYKLU N AFORUM wiec mam prawo popelniać błędy A brzuszek mam od tego ze w wakacje popełniłem bład i nie zmieniłem diety i nie ćiczyłem, no i sie odłożyło. ========================================================= najprawdopodobniej od poniedziałku będe ćwiczyl u siebie, więc zaczne ropisywać doklanie, bo bede ćwiczył to co chce a nie to co musze ze względu na innych . wiem ze moze ktoś zapytać" dlaczego nie poczekałeś, aż będziesz mial u siebie" niepoczekalem bo czas goni a w tym roku trza trzy cm w ręku trzeba nabić, więc musze się sprężać. ========================================================= Zmieniony przez - msppruszcz w dniu 2006-10-28 19:27:31

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 6212 Data: 10/28/2006 6:08:41 PM Liczba szacunów: 0