SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • kaptury !!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kaptury staram sie robic 2 razy w tygodniu, z barkami i z plecami, a cwicze następująco 1. z barkami: a) wyciskając sztange zza głowy siedząc (ok. 5 serii po około 10 powtórzeń), b) Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia (3 serie po 12 powtórzeń), c)podciąganie sztangi wzdłuż tułowia (4 serie po 8 powtórzeń)d)wznosy barków "szrugsy" sztangą (4 serie po 12 powtórzeń) i hantelkami (3 serie po 10 powtórzeń) 2. z plecami: dołączam tylklo wznosy barków ze sztangą (4 serie po 8 powtórzeń) Ćwicze 5 razy w tygodniu po ok.3 godziny, Czekam na pomoc Podpisał: Lider Strongman 2010

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 6837 Data: 9/15/2002 12:57:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Przepisy kulinarne PAKER

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    HI TEC DESER przedstawiamy wam pyszny i prosty przepis na HI TEC DESER:)oczywiście z bardzo małą ilością kalorii i dużo białka:) składniki 3 miarki białka waniliowego C-6 lub HI ANABOL PROTEIN woda 3 łyżki stołowe masła orzechowego najlepiej bio bez dodatków słodzących słodzik ¼ łyżki stołowej kakao przyrządzenie najpierw wymieszać białko z jedną łyżką masła orzechowym i wodą do formy puddingu następnie dodać resztę składników, słodzik, 2 łyżki masła orzechowego i kakao do wcześniej zrobionego puddingu plus troszkę wody, wymieszać wszystko i włożyć wszystko do zamrażalnika. 30 min przed konsumpcją wyciągnąć z zamrażalnika i można cieszyć się pysznym białkowym deserem:)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4271 Data: 1/12/2012 6:14:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening dzielony:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    K A S A C J A. Non sens topic. Delete plz.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2431 Data: 10/28/2006 9:18:38 PM Liczba szacunów: 0
  • nie chce mi sie prowadzic dziennika

    Post
    Po 35 roku życia

    kujde 2 razy to samo mi sie puscilo brufffffffff,razem z tesciowa%-) treningi silowe rozpoczalem jeszcze w szkole podstawowej i z krotkimi przerwami trenowalem w zasadzie bez zbytniego spinania sie do 52 roku zycia i co teraz ? no nic..... mam dosc ! znudzilo mi sie to ciagle latanie na silownie ,te same klimaty ,robienie formy ,a potem jej gubienie w nieskonczonosc,musze wymyslec cos nowego,przyznaje sie bez bicia ze kulek sie boje ,mozna sobie guza zrobic ,lapy powykrecac ,albo sie zabic robiac szczytowa forme podsumowujac........... ,wszyscy tutaj zaczynaja przygode z silownia ,a ja mam w planie ja zakonczyc /SFD/Images/2016/1/20/24b3cb8cf41745cbb4de3c2c9c120b84.jpg Zmieniony przez - C Z U N G w dniu 2016-01-20 15:31:30

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2431 Data: 1/20/2016 3:05:07 PM Liczba szacunów: 0
  • nie chce mi sie prowadzic dziennika

    Post
    Po 35 roku życia

    zorganizowałem sobie rolki ,ubrałem cos takiego na nogi zdaje sie ,ze 1 raz w zyciu(ostatni z 10 lat temu były łyżwy) ,nie moge nazwac tego jazda ,raczej nauka utrzymywania rownowagi i pobudzanie zanikajacych miesni stabilizujacych;-) ,no ale lepsze to niz nic na poczatek /SFD/Images/2016/1/22/3c4f1b436d5e4f08b3b5334f9721095e.jpg Zmieniony przez - C Z U N G w dniu 2016-01-24 19:05:21

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2431 Data: 1/22/2016 12:47:44 PM Liczba szacunów: 0
  • nie chce mi sie prowadzic dziennika

    Post
    Po 35 roku życia

    no nie ma co pisac ,zero siłki wg planu i wczoraj tylko 2 marszobiegi razem około godzinki , nawet podbieglem troche;) /SFD/Images/2016/1/24/5ce215db63134f6a9dafa08648512128.jpg Zmieniony przez - C Z U N G w dniu 2016-01-24 19:16:15

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2431 Data: 1/24/2016 7:11:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Muzyka a efektywność treningu

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    mnie to rusza DJ Tiesto - Traffic (Dj 2M!C club remix)aż chce sie ruszać :)jeszcze może Dj Hazel - Sprezynka 2004 (2 DJ`S Mix) też niczego sobie POLECAM

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4950 Data: 9/4/2004 9:39:00 AM Liczba szacunów: 0
  • cos na stawy

    Post
    Odżywki i suplementy

    żelatyna spożywcza,opakowanie ma jakieś 20 kilka g podziel je na 3 razy i dodawaj to do płtaków owianych,a i dobrze wymieszaj bo żelki mogo sie zrobić i je**ć glukozmine

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1605 Data: 8/26/2009 12:25:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna dla szczypiornisty

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    jak mam brać na czczo to po jakim czasie śniadanie? po treningu od razu piję glukozę około 40 g z witaminą C , można tym popic kreatynę i taurynę?

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 4005 Data: 3/20/2005 7:05:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna dla szczypiornisty

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    jak biore tauryne i krete na czczo to po jakim czasie śniadanie?może być od razu? Biorę jeszcze bodymax i filomag b6, bodymax 1 tabl dzienie do kolacji a filomag b6 2-4 tabletki , może tak być? PO treningu piję glukoze (40g) z wit C )można tym popić krete i tauryne? P.S.mam dziwne wrażenie że już sie o to pytałem

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 4005 Data: 3/20/2005 9:36:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Dark - Jedna fotka - Plecki

    Post
    Galeria Zdjęć

    a twoj ma ok "1 " czyli jestem mocniejszy bo mam "13 " .:wiesz co ci powiem... włąsnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:. f.u.c.k.m.o.n.s.t.e.r.

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 3849 Data: 11/10/2003 5:32:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy pomoglibyście mi ułożyć plan treningowy?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Albo jeszcze coś takiego: A Nogi: Przysiady 3s 12-10-8 plecy: wiosłowanie sztangą 12-10-8 klatka: wyciskanie płasko 3s 12-10-8 barki: unoszenie sztangi wzdłuż tułowia 3s 12-10-8 triceps: wiciskanie wąskim uchwytem 2s 12-10 biceps: uginanie sztangi podchwytem 2s 12-10 kaptury: szrugsy 3s 12-10-8 łydki: wspięcia siedząc 3s 12-10-8 przedramiona: uginanie podchwytem 2s max brzuch: unoszenie nóg w zwisie 3s 12-10-8 brzuszki na rzymskiej 3s 12-10-8 B Nogi: Uginanie leżąc 3s 12-10-8 plecy: wiosłowanie sztangielką 12-10-8 klatka: wyciskanie skos + 3s 12-10-8 barki: wyciskanie sztangielek 3s 12-10-8 triceps: odwrotne pompki 2s 12-10 biceps: uginanie sztangielek z supinacją 2s 12-10 kaptury: szrugsy sztangą z przodu 3s 12-10-8 łydki: wspięcia siedząc 3s 12-10-8 przedramiona: uginanie podchwytem 2s max brzuch: unoszenie nóg w zwisie 3s 12-10-8 brzuszki na rzymskiej 3s 12-10-8 C Nogi: wykroki 3s 12-10-8 plecy: MC 12-10-8 klatka: pompki 3s 12-10-8 barki: unoszenie w opadzie 3s 12-10-8 triceps: francuz sztangią leżąc 2s 12-10 biceps: uginanie sztangielek młotkiem 2s 12-10 kaptury: szrugsy sztangą z tyłu 3s 12-10-8 łydki: wspięcia siedząc 3s 12-10-8 przedramiona: uginanie podchwytem 2s max brzuch: unoszenie nóg w zwisie 3s brzuszki na rzymskiej 3s 12-10-8 Zmieniony przez - greg12 w dniu 2013-06-18 22:12:59 Zmieniony przez - greg12 w dniu 2013-06-18 22:13:52

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 614 Data: 6/18/2013 10:12:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Tatuaż ??? Cwiczenia ???

    Post
    Zdrowie i Uroda

    80zł Łapa jest pod kątem! literki są tej samej wielkosci:) E C I K Zmieniony przez - Ecik1990 w dniu 2008-06-08 01:42:04

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 5508 Data: 6/8/2008 1:40:36 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW a barki

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a nie możesz zrobić fbw A-B-C albo A-B-A tyle, że w każdym dniu inny akton?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1908 Data: 2/1/2012 6:42:27 PM Liczba szacunów: 0
  • siłownia ruda slaska -ruda

    Post
    Informator ŚLĄSKI

    na wirku C.H Domino otwarli cos ale nie wiem czy juz jest silownia bo miala byc nieco pozniej ale jakis fitness juz jest Zmieniony przez - ziomlogos w dniu 2010-05-29 15:43:57

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 5142 Data: 5/29/2010 3:43:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziwne bóle.

    Post
    Po 35 roku życia

    Ładuj magnez,vit C ,min 2 gramy i ćwicż przedramiona-mnie to pomaga na jakiś czas, Ostatnio miałem dość długo spokój ale znów sobie te okolice preciążyłem na wiertnicy do otworów w ziemi -strasznie szarpała,gdy trafiło wiertło na jakiś kamień,sprżegło wyłąlczało dopiero po ok 30 stopniach obrotu-pierwszy impet szedł prosto w łokcie.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2457 Data: 11/6/2015 7:03:40 PM Liczba szacunów: 1
  • Co na odporność organizmu?

    Post
    Odżywki i suplementy

    gluta zdecydowanie TAK wit c 1-2 gr dzienne w dawkach + cerutin ZN - zincas forte :D i tak codziennie w okresie ryzyka zyczac zdrowia :D

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3425 Data: 3/21/2005 10:03:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Zapas powtórzeń

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    q-bazz czyli: I 8 powtórzenie - jeszcze daję radę 9 powtórzenie - uuuf.... poszło... 10 powtórzenie - nie próbuję, obawiam się że mógłbym nie wyrobić II 8 powtórzenie - jeszcze daję radę 9 powtórzenie - uuuf.... poszło... 10 powtórzenie - uuuch, starałem się, ale nie dalem rady, już w połowie mruchu nie wytrzymałem... II wersja to załamanie, a I ?:> Też? A może jakoś inaczej to nazwać? Wyszłoby na to że w takim razie można robić: a) Do załamania b) Bez zapasu powtórzeń c) Z zapasem powtórzeń Dobrze mówię czy coś pokręciłem ?

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3964 Data: 1/20/2007 11:48:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening i suplementy na schudnięcie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    NNKT - niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe (n-3 i n-6) Antyoksydanty - chronią organizm przed działaniem wolnych rodników, są to np. witaminy C i E, beta-karoten i selen, polifenole zawarte np. w zielonej herbacie itp. ale też wiele innych związków (głównie wiążących tlen)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 5458 Data: 11/16/2004 12:35:47 PM Liczba szacunów: 0
  • >> Tour de France 2oo5 <<

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    TdF: Sukces Austriaka, Armstrong powiększył przewagę Austriak Georg Totschnig z grupy Gerolsteiner został zwycięzcą 14. etapu, prowadzącego z Agde do Ax-Trois Domaines (220 km). To największy sukces tego kolarza w karierze. Austriak uciekał od 7. kilometra, najpierw razem z 14 innymi kolarzami, a następnie sam podążał do mety. Totschnig został drugim w historii Austriakiem, któremu udało się wygrać etap na TdF. Po raz ostatni miało to miejsce przed 74 laty. Pierwszym Austriakiem, który wygrał etap TdF był Max Bulla w 1931 roku. Lider wyścigu Lance Armstrong (Discovery Channel) był 2. i powiększył przewagę nad najgroźniejszym rywalem Duńczykiem Michaelem Rasmussenem (Rabobank). Amerykanin na nieco ponad kilometr przed metą narzucił szaleńcze tempo, goniąc Austriaka. Nie wytrzymał go Niemiec Jan Ullrich (T-Mobile), który stracił trochę do lidera wyścigu. Na 14. etapie zawodnicy rywalizowali już w Pirenejach. W końcówce etapu znajdował się 15-kilometrowy podjazd o najwyższym stopniu trudności na przełęcz Pailheres (191,5 km), na wysokość 2001 m npm. "To nadzwyczajne. Nie sądziłem, że można wygrać taki etap. Dziś rano czułem się nawet trochę chory" - powiedział Totschnig. Ten doświadczony, 34-letni kolarz po raz siódmy startuje w Tour de France. W zeszłym roku zajął w klasyfikacji generalnej dobre, siódme miejsce. "To był naprawdę ciężki dzień z powodu upału (34 stopnie Celsjusza). Gdy ekipa T-Mobile atakowała, czułem się naprawdę dobrze. Jedynym problemem było to, że jechałem sam, ale zdawałem sobie sprawę z tego, że oni nie mogą wciąż atakować" - powiedział Armstrong. W niedzielę kolejny etap w Pirenejach, z metą w Saint Lary Soulan, gdzie w 1993 roku Zenon Jaskuła odniósł jedyne polskie zwycięstwo etapowe w historii Tour de France. 14. etap: Agde - Ax-3 Domaines - 220,5 km (16 lipca): lp. zawodnik kraj grupa czas 1. Georg Toschnig Austria GST 5h 43' 43" 2. Lance Armstrong USA DSC + 0'56" 3. Ivan Basso Włoszhy CSC + 0'58" 4. Jan Ullrich Niemcy TMO + 1'16" 5. Levi Leipheimer USA GST + 1'31" 6. Floyd Landis USA PHO + 1'31" 7. Francisco Mancebo Hiszpania IBA + 1'47" 8. Michael Rasmussen Dania RAB + 1'47" 9. Andreas Kloeden Niemcy TMO + 2'06" 10. Haimar Zubeldia Hiszpania EUS + 2'20" Klasyfikacja generalna po 14. etapie: lp. zawodnik kraj grupa czas 1. Lance Armstrong USA DSC 55h 58' 17" 2. Michael Rasmussen Dania RAB + 1'41" 3. Ivan Basso Włochy CSC + 2'46" 4. Jan Ullrich Niemcy TMO + 4'34" 5. Levi Leipheimer USA GST + 4'45" 6. Floyd Landis USA PHO + 5'03" 7. Francisco Mancebo Hiszpania IBA + 5'03" 8. Andreas Kloeden Niemcy TMO + 5'38" 9. Aleksander Winokurow Kazachstan TMO + 7'09" 10. Christophe Moreau Francja CA + 8'37" 11. Joerg Jaksche Niemcy LSW + 8'52" 12. Cadel Evans Australia DVL + 9'14" 13. Jarosław Popowicz Ukraina DSC + 9'59" 14. Georg Totschnig Austria GST + 10'39" 15. Haimar Zubeldia Hiszpania EUS + 11'43" 16. Bobby Julich USA CSC + 11'43" 17. Andriej Kaszeczkin Kazachstan C.A + 12'55" 18. Carlos Sastre Hiszpania CSC + 13'53" 19. Eddy Mazzoleni Włochy LAM + 14'06" 20. Stefano Garzelli Włochy LIQ + 17'12"

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 5162 Data: 7/16/2005 8:22:42 PM Liczba szacunów: 0