SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Forum sie rozkaraczyło

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Format c wieki nie robiłem %-)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2819 Data: 1/30/2015 10:25:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Wypadek samochodowy.

    Post
    Doping

    Piękna Honda, małe, szybkie, niskie, poręczne..samochdozik dla chłopaka jak trzeba. Bagażnik też na torbę treningowa, starczy. Art, c 5 top inna bajka, duze miękkie, ale dajace złudne poczucie ze nic złego się nie może wydarzyć..ja jeżdze zawodowo, mimo ze dosć szybko, to co raz wyprzedzaja mnie młodzi ludzie sprowadzanymi autami. Ustępuję miejsca. czasem nie. zdr.

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5726 Data: 2/5/2006 12:36:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Kyokushinkai - nieefektywne ?

    Post
    Sztuki Walki

    A teraz do tych co uważają że kyokushin jest nieefektywne ze względu że nie ma uderzeń rękami na twarz. Ludzie po co wam to na kyokushin? prawy prosty, lewy prosty, prawy sierp, lewy sierp, hak, to są podstawy - to że nie ma ich w zasadach kyokushin nie znaczy ze nie możesz uzyc ich na ulicy - tam nie ma zadnych zasad ;). A poza tym jak chcesz tylko umiec sie bronic przed drechami na ulicy to kup se kastet po co ci sztuka walki - gwarantuje ze gdzie bys nie trafil zaboli. Swoją drogą seikeneny w splot + mauashigeri c/j/g są bardzo skuteczne i wystarczą do obrony przed żółtodziobami które myślą że z sierpa załatwią sprawę

    Odpowiedzi: 420 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/18/2002 4:46:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Albo jesz ilości białka zbyt duże. Chyba Marek C pisałe kiedyś, że np jezeli przed snem wypijesz szejka to jezeli w nocy musisz sie budzić w celu wysiusiania (ale wykluczona jest jakakolwiek dolegliwośc to powodująca) to prawdopodobnie bialko zamienia sie w amoniak i jest wydalane z moczem... Jak coś przekręciłem to mnie poprawcie Stres też może być... Zmieniony przez - fukinhot w dniu 2007-04-21 23:36:30

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/21/2007 11:34:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Artur Boruc

    Post
    Piłka Nożna

    "La Gazzetta dello Sport": Boruc trzeci na świecie! Artur Boruc trzecim bramkarzem świata - tak uważa "La Gazzetta dello Sport", która sklasyfikowała najlepszych jej zdaniem piłkarzy świata 2007 roku w 11 kategoriach - według pozycji na boisku. Polskiego idola fanów Celticu Glasgow wyprzedzili tylko Gianluigi Buffon z Juventusu i Julio Cesar z Interu. Tuż za nim natomiast uplasowały się bramkarskie megagwiazdy Petr Cech (Chelsea) oraz Iker Casillas (Real), a jeszcze niżej - Abbondanzieri (Getafe), Coupet (Lyon), Rogerio Ceni (Sao Paulo), Frey (Fiorentina) i Carrizo (River Plate). Jedenastka roku 2007 wg "La Gazzetta dello Sport": Buffon - Ramos, Pepe, Carragher, Abidal - Essien, Pirlo - C. Ronaldo, Kaka, Iniesta - Drogba. Fantastyczna informacja . Lubie takie info czytać

    Odpowiedzi: 560 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/3/2008 8:51:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Zapotrzebowanie na Kcal (PROGRAM)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Prace fizyczną możemy j.e.b.n.ą.ć jako aeroby Ja W-F w szkole to licze jako aeroby chyba że ktoś robi aeroby to wtedy jest już ciężko.

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2008 6:52:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Dextrozer ja wlasnie mam noxi pro:) ok wiec koniec zgadywania jak sie domyslaliscie sklad podany powyzej jest to od Burneika Sports i cena jest KPINA ja rozumiem ze to business ale ja sie na to nie godze i bede wytykac takie wynalazki Oczywiscie sklad jest ok, co z tego jak za ta cene mamy az DWA czesto lepsze suple Ja przed kazdym zakupem czytam to i pare anglojezycznych forow:)

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 19757 Data: 8/26/2012 9:14:42 PM Liczba szacunów: 0
  • MEGA STRONG PROTEIN !!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Sposób użycia: 2-3 porcji dziennie – rano, pomiędzy posiłkami, po treningu i/lub przed snem. 1 porcję (40 g – 140 jednostek = 3,5 miarki lub 5 płaskich łyżek stołowych) rozpuścić w °150 ml wody. Składniki: 95% SLOW-MO-PRO™ (kazeina micelarna, koncentrat białek serwatkowych, izolat białek serwatkowych, albuminy białka jaja, hydrolizat białek serwatkowych, peptyd glutaminowy), aromaty, kwas jabłkowy i kwas cytrynowy - regulatory kwasowości, tauryna, olej MCT, 0,2% L-glutamina, sukraloza, acesulfam K - substancje słodzące; guma ksantanowa – substancja zagęszczająca, witaminy (kwas L-askorbinowy - wit.C, octan dl-α-tokoferylu - wit.E, nikotynamid - niacyna, D-biotyna, octan retinylu - wit.A, D-pantotenian wapnia - kwas pantotenowy, chlorowodorek pirydoksyny - wit.B6, cholekalcyferol - wit.D, kwas pteroilomonoglutaminowy - foliany, monoazotan tiaminy - wit.B1, ryboflawina -wit.B2, cyjanokobalamina - wit.B12), barwniki: koszenila (dla smaków: truskawkowy, truskawka-kiwi, wiśnia, wiśnia-banan), E 150c (dla smaków: toffi, czekoladowy, ice coffe, kawowy, cappuccino, orzech laskowy, tiramisu). Zawiera gluten pochodzenia pszenicznego.

    Odpowiedzi: 194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2010 2:59:48 PM Liczba szacunów: 0
  • MEGA STRONG PROTEIN !!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ziew ja tego nie kupie. nie chce byc jak pudzian i nie chce zeby mi wyskakiwał z pudla bialko jak bialko, nie wiem po c*** tyle glutaminy. pisalem juz dawno, zamiast isc w strone knockouta poszliscie w strone gównianej massacry, teraz zamiast isc w strone prolongatum to kolejne cos tworzycie. ale marketing swoje robi dziekuje dobranoc

    Odpowiedzi: 194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2010 4:15:34 PM Liczba szacunów: 0
  • MEGA STRONG PROTEIN !!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Biniu posty sie edytuje jesli bedzie w takiej samej puszcze jak to i bedzie morda wiadomo kogo na pudle to ni c***a nie kupie bo nie chce sie nabawic niestrawnosci przy otwieraniu pudła a co do reszty to sie nie wypowiem bo Cie lubie

    Odpowiedzi: 194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/1/2010 9:23:23 AM Liczba szacunów: 0
  • MEGA STRONG PROTEIN !!!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Wyjaśnienie kwesti glutaminy masz nawet w tym temacie http://www.sfd.pl/MEGA_STRONG_PROTEIN_%21%21%21-t616299-s5.html "Podsumowując wszystkie składniki wychodzi 99,2 na 100g " suma rzadko kiedy daje 100% zobacz na wykaz wszytskich składników danego produktu SKŁADNIKI Mega Strong Protein "95% SLOW-MO-PRO™ (kazeina micelarna, koncentrat białek serwatkowych, izolat białek serwatkowych, albuminy białka jaja, hydrolizat białek serwatkowych, peptyd glutaminowy), aromaty, kwas jabłkowy i kwas cytrynowy - regulatory kwasowości, tauryna, olej MCT, 0,2% L-glutamina, sukraloza, acesulfam K - substancje słodzące; guma ksantanowa – substancja zagęszczająca, witaminy (kwas L-askorbinowy - wit.C, octan dl-α-tokoferylu - wit.E, nikotynamid - niacyna, D-biotyna, octan retinylu - wit.A, D-pantotenian wapnia - kwas pantotenowy, chlorowodorek pirydoksyny - wit.B6, cholekalcyferol - wit.D, kwas pteroilomonoglutaminowy - foliany, monoazotan tiaminy - wit.B1, ryboflawina -wit.B2, cyjanokobalamina - wit.B12), barwniki: koszenila (dla smaków: truskawkowy, truskawka-kiwi, wiśnia, wiśnia-banan), E 150c (dla smaków: toffi, czekoladowy, ice coffe, kawowy, cappuccino, orzech laskowy, tiramisu)" http://www.olimp-supplements.com/pl/index2.php?page=l_pr2&id_pr=246&alf=M&str=2&sh=1&ids=0 Zmieniony przez - NUTRIFARM w dniu 2010-10-22 11:44:24

    Odpowiedzi: 194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2010 11:43:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Tyje podczas redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    cukier, dżem, masło roślinne, do wywalenia. Jak było liczone zapotrzebowanie kaloryczne i BTW? Lista składników w które dieta jest deficytowa jest bardzo długa - między innymi, Wapń, Potas, Witamina D, C , takie aspekty diety też bież pod uwagę dobierając produkty.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4963 Data: 4/15/2013 9:27:02 PM Liczba szacunów: 0
  • zele, kremy, masci, oklady itp :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ci co tu zagladaja maja w sobie C O S w ostatnim wagonie robimy "kameralne" przyjecie hihi z kawa oczywiscie zycie jest walka ... .. .

    Odpowiedzi: 132 Ilość wyświetleń: 16700 Data: 1/20/2003 12:14:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak byc silniejszym?

    Post
    Sztuki Walki

    Z neta z książek da sie troche nauczyc, o ile : a) masz predyspozycje, b) masz kilku sparing partnerów c) Masz kase na ochraniacze i miejsce gdzie bedziesz cwiczyl. Prostych dzwigni, duszen, uderzen czy kopniec nauczysz sie, walka z kilkoma sparing partnerami zweryfikuje co jest przydatne a co nie, poprostu walczac duzo zalapiesz o co chodzi , co dziala a co nie, przelamiesz lek. Nie ma szans to zastapic pozadnej sekcji, ba wrecz moze nauczyc zlych nawykow jezeli chodzi o SW. Jednak z cala pewnoscia moge stwierdzic ze posiadanie ochraniaczy i kogos z kim mozesz sparowac duzo cie nauczy, czasami wiecej niz nie jedna slaba sekcja. Czesto sie spotyka szkoly typu karate w ktorych slyszymy madare filozoficzne wypowiedzi, a trening to tak naprawde bieganie brzuszki, pompki, kata czyli dla mnie tak jakby areobik:D. Co do sztuczek i wskazowek sam moge powiedziec ze pewne rozwiazania podsunely mi filmy instruktazowe Basa Ruttena, ma naprawde ciewake rozwiazania w niektorych sytuacjach. Ulica to nie ring, klatka, mata, Dostaniesz butelka w glowe czy ceglowka to szybko sie przekonasz. Wiele razy widzialem walki gdzie zawodnik upadl na deski, nastepnie po krotkiej przerwie wstaje i wygrywa walke, na ulicy zostalby zbutowany. Na ulicy nie zalozysz duszenia ani dzwigni w parterze. Nawet jezeli jest to solo to sproboj zejsc do parteru... zobaczysz jak szybko znajdzie sie chetny na to by ci przyladowac. Taka moja opinia

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 17009 Data: 8/22/2008 1:19:14 PM Liczba szacunów: 0
  • BOKS A ULICA

    Post
    Sztuki Walki

    A mi nawet mama strój uszyła. Na klacie i pelerynie mam nawet inicjały S C i każdy sie boi...

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/24/2005 4:14:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja Siłownia foty str.7

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Na prośbę "barteklip9": http://img36.imageshack.us/gal.php?g=sdc10219o.jpg http://img199.imageshack.us/gal.php?g=sdc10207m.jpg I filmik: http://www.youtube.com/watch?v=afBqWS-c-ZE Na filmiku widać jak wyciąg się dość mocno buja ;X niestety mieszkam w starym domu , a ten pokój nie był remontowany i podłoga jest krzywa i deski latają Zmieniony przez - ejlan w dniu 2009-09-11 16:53:21 Zmieniony przez - ejlan w dniu 2009-09-11 16:54:18

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 16396 Data: 9/11/2009 4:50:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Dareckyy - mój trening HST

    Post
    Trening w domu

    Mam teraz trochę wolnego czasu (SD) więc przeglądam sobie m.in to forum i mam dylemat związany z kreatyną Planowałem brać ją cyklicznie bez fazy nasycenia 5g dziennie po treningu (3x w tygodniu siłowy, 3x aerobowy, niedziela luz)przez 8 tygodni, czyli cały makro cykl. Kolejny makrocykl bez kreatyny, za to na TT, trzeci cykl znów na kreatynie jw. Ale zastanawiam się na Waszą propozycją ciągłej suplementacji przez okres najbliższych 3 makrocykli w ilości 0,03g/ kg m.c. (w moim przypadku ok. 2,5g dziennie) przed treningiem. Mam duże wątpliwości co do fazy nasycenia 5 dni po 25g kreatyny (na samą myśl nerki mnie bolą ), a przede wszystkim do pory brania kreatyny przed treningiem. Czy mogę prosić Was o racjonalne argumenty za takim właśnie sposobem suplementacji. Mogę jeszcze jakoś zaakceptować ciągłoś suplementacji, choć uważam, że cykliczność jest korzystniejsza. Z góry dzięki za opdopwiedzi. POzdro Dareckyy

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2111 Data: 10/21/2004 11:53:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Dareckyy - mój trening HST

    Post
    Trening w domu

    Dzięki Peponent, przeczytałem z uwagą cały post i wyciągnąłem następujące wnioski dla siebie: 1. faza nasycenia 5 dni x 0,3g/ kg m.c. nie jest konieczna Generalnie po przyjęciu 100g kreatyny następuje stan nasycenia mięśni kreatyną, więc biorąc 5g dziennie przez 20 dni też osiągnę stan nasycenia. 2. planuję zrobić 3 makrocykle, co zajmie mi ok. 28 tygodni (3x8 + 2x2 SD) i przez ten okres pociągnę suplementację kreatyną. Przez pierwsze 3 tygodnie (20 dni) 5g/ dziennie, potem 3g dziennie (0,03g/ kg x 83 kg i zaokrąglam w górę). 3. kreatynę będę brał po treningu (siłowym i aerobowym) - bardziej przekonany jestem do teorii szybkiego wchłonięcia kreatyny i jej nadkompresji w mięśniach po wysiłku. Jak oceniacie to "kompromisowe" rozwiązanie? Pozdro Dareckyy

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2111 Data: 10/22/2004 2:16:16 PM Liczba szacunów: 0
  • dzieki panowie. egon- niestety zdjecia nie dokonca oddawaly tamta forme, zobacz sobie na 68stronie, imo tam bylo milion razy lepiej ale oczywiscie dziekuje za opinie ! sopel- zgodze sie z Toba w 100% z***alem w c*** jedyne co mnie pociesza to miesnie maja pamiec i mysle ze w 0,5 roku na suplach wroce do 93kg. wymiary aktualne to waga mniej niz 80kg lapa: 41cm talia:77/78cm (ale widze jeszcze dobre 5cm tluszczu do zredukowania, wiec tak mam genetycznie wasko talie) udo: chyba mniej niz 60cm, kolo 59 mysle jedyne co mnie "tlumaczy" to wpierw wjechala matura wiec miech na energetykach, ciagla nauka, brak diety, malo treningow. wkoncu zaczolem znowu trenowac to po bardzo krotkim czasie zmienialem srodek i okazal sie on wy***ke o czym ja nie mialem pojecia i jechalem go dalej pozwalajac sobie czasem na imprezke z alko itp przez co jechalem w dol ... do tego doszly wakacje i czeste wypady nad jezioro na caly dzien bez jedzenia itp i sa tego wyniki ... wiem ze to tylko tlumaczenie ale no coz ... z***alem. Zmieniony przez - marceliono w dniu 2010-07-23 16:43:47 Zmieniony przez - marceliono w dniu 2010-07-23 16:44:27

    Odpowiedzi: 821 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/23/2010 4:42:06 PM Liczba szacunów: 0
  • americanko- sory ale jesli jestes facetem to ten komentarz o lancuchu... wuchta- niektorzy lancucha nie zdejmuja nawet w nocy i podczas seksu modny czy nie ja go za c***a nie zdejme bedziesz na zawodach w wyciskaniu 4 grudnia ?? einher- to smacznego ogolnie syfy to przeszlosc, teraz mam czysta dosyc skore ale wuchta blizn zostala i ogolnie panowie, dziekuje za opinie jak bede wazyl 90kg to wrzuce cos znowu

    Odpowiedzi: 821 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2010 10:14:22 AM Liczba szacunów: 0