SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • "LEK" NA TRADZIK po koksie, lub dla kazdego z problemami skory

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    Jak moze niech obetnie ww, dolozy dobrych fatow, jak z orzechow itp, pomaga, duzo wody, vit C

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 18233 Data: 2/26/2012 7:28:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Jeanette zluzuj trochę. Masz 22 lata, nawet jeżeli studiujesz psychologię, to jeszcze niczego nie miałaś szans się nauczyć, jeżeli poszłaś na medycynę, to do psychiatrii jeszcze nawet nie doszłaś. A tu mamy człowieka z poważnym problemem, któremu Ty (nie wątpię, że w akcie dobrej woli) wciskasz głodne kawałki o tym, jak to samemu można się [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/3/2007 8:39:54 AM Liczba szacunów: 1
  • O to co może 16 latek...

    Post
    Galeria Zdjęć

    No widze ze jest tu pare osob które uważają sie za kozakow co mecza sie z 80kg i myśla ze nikt nie moze by.c od nich leprzy, ale to ich sprawa. Do tych co zadawali pytania, oto odpowiedzi. Ćwicze 2-3lata ale opier... sie równo, przykładam sie może 1,5 romu tak na powarznie. Bedą mały miałem zamiłowanie do sportów siłowych, pozniej chodziłem na [...]

    Odpowiedzi: 185 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/1/2004 8:28:09 PM Liczba szacunów: 0
  • anubis84 komus juz wysylalem bez geranium do testow ale zobacze dzis co tam jest bez 1,3 i dam zna c to najwyzej dobiwzwmy jedna jeszcze osobe !!!!! Ale zdecydowana wiekszosc ma 1,3 ;-)

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 13618 Data: 2/12/2012 11:18:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Thx, tylko tak (juz znalazlem info o tej drugiej substancji) Epi sie laduje conajmniej 30mg cyklicznie a tej "Furuzy" od 200mg w gore, a tam jest tych skladnikow razem 17,5mg, czyli tyle co nic... Wydaje mi sie ze organizm tego wogole nie odczuje, stad moje pytanie. Co innego jakby tam bylo chocby te 20 mg epi i 1000mg [...]

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 13618 Data: 2/15/2012 12:51:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Konfrontacja Sztuk Walki

    Post
    Scena MMA i K-1

    oczywiscie zapomnailem dodac pawla nastule!!! ktory moim zdaniem jesli poprawi stujke to bedzie b. dobrym fighterem!! jeszcze dodam cos do tematu jurasa ze wywodzi sie z taekwondo to jesli jest dobry w jednym stylu tonei d arady sobie w pridzie,ufc! bez parteru nie da rady! takei ejst moje zdanie!przyklad ostatnia walka cro copa! sma potem [...]

    Odpowiedzi: 210 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/27/2007 6:23:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Konfrontacja Sztuk Walki

    Post
    Scena MMA i K-1

    http://www.a-f-c.pl/index.php

    Odpowiedzi: 210 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2007 3:39:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Puchar UEFA 2008-09

    Post
    Piłka Nożna

    tak typuje Grupa A Schalke 04 Gelsenkirchen (Niemcy) Paris Saint-Germain (Francja) Manchester City (Anglia) Racing Santander (Hiszpania) FC Twente Enschede (Holandia) Grupa B Benfica Lizbona (Portugalia) Olympiakos Pireus (Grecja) Galatasaray Stambuł (Turcja) Hertha Berlin (Niemcy) Metalist Charków (Ukraina) Grupa C FC Sevilla [...]

    Odpowiedzi: 304 Ilość wyświetleń: 19329 Data: 10/7/2008 6:39:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Bruce Lee - poezja i zdjęcia

    Post
    Sztuki Walki

    temat up tym bardziej, że Bruce Lee to legenda, gdyż jako jedyny pokonał Chuckc Norrisa ale skończył przez to marnie potem Nie wiem czy padły w tym fajnym temacie wymiary Bruca (róznie podaja różne źródła) Wzrost: 5' 6 " - 5`7 Waga: 130-150 pounds Calves: Left = 12.875", Right = 13 " Thighs: Left = 22.5", Right = 22.5 " [...]

    Odpowiedzi: 401 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2006 8:54:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Jako ciekawostka warunki do "optymalnej konwersji" na niżej podanym poziomie 5% ala do dha! Comparing General conversion of ALA Since the human conversion of ALA to EPA and DHA is somewhat slow, only about 15% of ALA converts to EPA and 5% DHA (/Cunnane 1995, Nutrition Advisory Panel, 1995/). Therefore, it poses the question: To what [...]

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 18203 Data: 5/10/2011 8:41:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Jeden z klubow KO w londynie, pierwsze (moje) zawody miedzyklubowe maja byc w marcu. Poki co, nie mysle o nieczym bardziej powaznym (C,B,A klasa)a poza tym na cos lepszego niz interclub jestem duuuzo za cienki w uszach. Zmieniony przez - KacperoSSS w dniu 2011-01-29 14:41:47

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 4676 Data: 1/29/2011 2:40:54 PM Liczba szacunów: 0
  • 02/02/11 Rozpiska z wczoraj: Fajne sparingi, dostalem porzadny wpyerdul ale sie przynajmniej czegos nauczylem. Dzisiaj Nie wiem czy bede mogl isc na trening bo jade do szpitala a pozniej dupa do mnie przyjezdza, troche c***owo ale przynajmniej sie bardziej zregeneruje. Pozdrawiam. Zmieniony przez - KacperoSSS w dniu 2011-02-02 09:27:44

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 4676 Data: 2/2/2011 9:27:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Niedziela 13 02 11 Caly czas mam katar oraz kaszel, c***owo sie czuje.

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 4676 Data: 2/13/2011 4:15:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Aminokwasy - nie tylko dla sportowca

    Post
    Odżywki i suplementy

    super artykul song leci A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/14/2004 7:21:18 PM Liczba szacunów: 1
  • Ból gardła - co wziąć

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Zwiększone dawki vit.C / parz szałwię i płucz gardło 3 razy dziennie / kup Strepsils DoloIntensive & Olbas Pastilles i ssaj wymiennie / dodatkowo możesz wprowadzić Tymianek & Podbiał / zwiększona ilość płynów szczególnie ciepłych / herbatki ziołowe & owocowe - szczególnie lipa + miód / żadnych gazowanych i zimnych napojów / owoce & [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/4/2007 12:26:34 PM Liczba szacunów: 0
  • proporcje B/T/W na kg/mc i w posiłkach

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    najpierw prośba do MODERATORA - można zmienić temat na "dieta do oceny" ? wg powyższych danych wyliczyłem swoje zapotrzebowanie: B - 136g = 544kcal T - 68g = 612kcal WW - 2000-(544+612)=844kcal - co daje 211g WW; czyli wychodzi 3,1gWW/kg m.c. przykładowy jadłospis: 7:30 - śniadanie gracham - 3 kromki - ok75g jaja kurze x2 B-19, T-11, [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2984 Data: 6/13/2009 4:18:33 PM Liczba szacunów: 0
  • proporcje B/T/W na kg/mc i w posiłkach

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    czli posiłki wyglądałyby tak: 1. pełnowartościowy (dużo WW, trochę białka) 2. shake białkowy 3. twaróg (100g) + warzywa (sezonowe - pomidor/sałata/ogórki) 4. pełnowartościowy - obiad :) 5. niskowęglowodanowy i wysokobiałkowy - 100-150g twarogu + trochę zboża ok? ile WW na kg m.c. polecacie? skoro 3,1g to zbyt wiele.. Zmieniony przez - panteon w [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2984 Data: 6/13/2009 10:41:11 PM Liczba szacunów: 0
  • w sumie jeden c*** jak masz dobre źródło ,ale prolka pewniejsza ta czy siak

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 6121 Data: 10/21/2010 12:08:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Metamorfoza - Ramzes - (55kg-78kg)

    Post
    Galeria Zdjęć

    http://www.******/road-to-debiuts-2012-by-ramzes-gym-143366.html Koles kogo ty w c**** robisz? 2 lata czy 5 ? proteiny, węglowodany moze smoki które zieja ogniem :) ile Kg do przodu na prop,meta,winko ? Lepiej pisac prawde niz zioomków z sfd wałować :) Zmieniony przez - DasterP w dniu 2011-05-29 11:33:54 Zmieniony przez - DasterP w dniu [...]

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/29/2011 11:33:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Debiuty 2015 Gdańsk - foty od str. 32 + LIVE, wyniki str. 42

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Hotelowy internet ledwo dycha lece na komrkowym-wiec troche czasu to zajmie pewnie :) kolejne zdjęcia: [...]

    Odpowiedzi: 575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/28/2015 10:35:48 PM Liczba szacunów: 0