SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Mocne postanowienie poprawy_105kg_na_88kg

    Post
    Trening dla początkujących

    Z racji wykonywanego zawodu(geodeta) często pracuję w delegacjach, stąd też nastawiam się na trening domatora. Wykonuje go trzy razy w tygodniu i jego czas to około 1h 20m, a wygląda on tak: -rozgrzewka (bieg w miejsc, skłony, wymachy ramionami, skrętoskłony, wypady nogami, rozgrzewanie stawów) 10 minut -trening właściwy: a)pompki klasyczne 3x20 b)sztangietki 3x10 klasycznie c)pompki \\\"explosive\\\" 3x10 d)sztangietki 3x10 motylek e)pompki ze zmianą położenia(przenoszenie dłonie wzdłuż ciała w momencie podnoszenia) rąk 3x10 f)przysiady klasyczne 3x30 g)pompki odwrotne na krześle 3x10 h)przeskoki z ugięciem kolan 3x15 i)unoszenia sztangietek nad głową 3x10 j)spiny łydek na podniesieniu 3x30 k)expander 3x15 l)8 minutowy ABS -rozciąganie, każda partię mięśni Zastanawiam się co z mięśniami brzuch, czy przerzucić się na "szóstkę"? czy intensyfikować "ABS"

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1440 Data: 8/10/2010 8:42:50 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Znalazłem takiego gotowca na forum: Trening: A -Przysiady ze sztangą klasyczne 4x8 -Podciąganie na drążku lub wiosłowanie sztangą 3x8 -Martwy ciąg 4x6-8 -Wyciskanie sztangi leżąc 4x12 -Wyciskanie hantli siedząc (mięśnie naramienne) 3x12 -Dipsy w wersji na triceps lub odwrotne pompki 3x8 -Uginanie przedramion ze sztangą 3x12 -Skłony z obciążeniem 3x12 B -Przysiady bułgarskie 4x12 -Wiosłowanie hantlą 4x12 -Martwy ciąg na prostych nogach 4x10 -Wyciskanie sztangi leżąc 4x12 -Wyciskanie żołnierskie 3x12 -Wyciskanie francuskie sztangi 3x12 -Uginanie młotkowe 3x8 -Plank klasyczny 3x max czas C -Wykroki chodzone 4x12 -Zbieranie grzybków 4x12 -Wiosłowanie pół-sztangą 4x10 -Przyciąganie na hummerze 3x12 -Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 4x12 -Arnoldki 4x12 -Wyciskanie francuskie sztangi siedząc 3x12 -Uginanie hantli z supinacją 3x12 -Plank boczny 3x max czas

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 204 Data: 6/23/2020 7:24:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy to jest możliwe?

    Post
    Odżywki i suplementy

    czemu damixxx nie??mozliwe...zalezy od bardzo duzo czynnikow,takich jak:dieta(odpowiednia),jaki trening+regeneracja,genetyka itpitpitp tak to mozna zawsze pisac ze i na witaminie C mozna miec takie efekty jak bedzie dobra dieta itd. a dlatego ze podstawa redukcji jest wlasnie ta dieta , trening itd. a nie suple i za ta cene mozna wybrac o wiele lepszy zestaw co bedzie pomocny przy redukcji

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 6494 Data: 2/6/2006 12:01:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Udo injekcja ból

    Post
    Doping

    ja miałem 2 nogi off jak biłem propa a miałem egaznim na prawko C, zawinąłem mocno bandażami usztywniającymi aby tylko chodzić jakoś, ledwo wsiadłem do samochodu ^^ gorący prysznic,okłady + aspirynka i musisz czekać

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3786 Data: 5/15/2011 11:20:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Udo injekcja ból

    Post
    Doping

    Fajnie weszło, c***owo wyszło :D

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3786 Data: 5/15/2011 8:55:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta, a testosteron

    Post
    Iron Horse Series

    no to koledzy dopiero rozpętali dyskusje w temacie blonnik. na pewno korzystnie jest spozywać kolo 10 g błonnika nierozpuszczalnego na kazde 1000kcal . łatwo teraz policzyć jesli jemy 3000kcal to 30 g błonnika bedzie ok. nie liczymy bolnnika rozpuszczalnego, tego zawartego w warzywach i owocach. błonnik nierozpuszczalny przyspiesza nam trawienie dzieki pobudzeniu perystaltyki jelit . błonnik rozpuszczalny spowalnia wchlanianie /nie perystaltyke /. na pewno nalezy jest warzywa młode , natomiast owoce dojżałe - wtedy błonnik rozpuszczalny bedze w miare lekko trawiony i nie bedzie nam uposledzal wchlaniana bialek. przyklad - marechew stara kontra marchew mloda, jablko zielone kwasne kontra dojrzale, kiwi twarde kontra kiwi miekkie doirzale. jasne to jest ?>< pozdr mc ps art w przgotowaniui Zmieniony przez - marek.c w dniu 2008-04-30 18:34:33

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 5830 Data: 4/30/2008 6:33:35 PM Liczba szacunów: 0
  • m1t i efekty

    Post
    Doping

    Oto moj cykl: 1-3 15mg m1t a dokladniej..: +sylimarol +hepatil +cynk +magnez +wit C +omega 3 +centrum iiii dodatkowo zestaw suplementow: kreatyna 500g zma tt bialko 3kg glutamina No i efekt taki: Sila poszla za***isciee w gore! Masa +5kg do przodu. Ale na cyklu lazilem jak lunatyk czy 'zombiee' ! Takiego zamulenia jeszcze nie czulem. Spac to moglem 24/24h.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 6565 Data: 10/30/2004 8:56:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Fedor i ekipa - rosyjska scena

    Post
    Scena MMA i K-1

    faktycznie uderza brak strachu i pewna determinacja - zeby przeciwnika - za***..ć - tez mi sie to u fedora rzuciło w oczy - ale moze taka jest najlepsza technika - malo technicznie, malo nogami - sprawia wrazenie jak by byl po prostu odważny - a wszyscy wiedza ze trudno zapanowac nad czlowiekiem, ktory w amoku leci na ciebie z piesciami - nad takim wiatrakiem - jak raz nie walniesz to dostaniesz 20 razy. mimo wszystko obserwujac walki mma - te zakapiory z ryjami rynsztokowca buchajace smiercia przez nos - fedor jest moim autorytetem jako czlowiek. polecam wywiad na http://rosyjskie.blogspot.com/ niezlomnosc, charakter, idea to mnie buduje

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 6225 Data: 10/7/2010 1:58:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Parę pytań

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    całe swoje życie, wszystkie problemy chcesz rozwiązywać suplementami? jak ćwiczysz ciężko, to BCAA+glutamina+witamina D3 i C się przyda, gainer/białko to zależy jakie masz braki w diecie, a jak cię bolą ręce i barki notorycznie to nie joint pack, tylko do lekarza...

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 683 Data: 4/7/2015 8:52:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Parę pytań

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    To czyli w co warto się zaopatrzyć BCAA z glutamina i wit D3 i C ?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 683 Data: 4/7/2015 9:05:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Parę pytań

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    c i d3 smialo z aminami mozesz poczekac na okres redukcyjny

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 683 Data: 4/7/2015 4:27:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Parę pytań

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Z witamin to cały kompleks + osobno b complex oraz tak jak wyżej już koledzy napisali, d3 + C

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 683 Data: 4/7/2015 4:53:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Witajcie, chciałbym przypomnieć kilka podstawowych zasad, które będą obowiązywały przy weryfikacji zawodników oraz w samych bojach. 1. Zawody mają charakter otwarty. Mogą w nich brać udział zawodnicy – amatorzy trójboju siłowego, tj. osoby, które nigdy nie startowały w zawodach organizowanych przez PZKFiTS, oraz nie są zrzeszone w PZKFiTS i innych profesjonalnych organizacjach trójboju siłowego oraz federacji WPA, WPC itd oraz strongmani startujący na arenach międzynarodowych. 2. W zawodach będzie prowadzona klasyfikacja: OPEN, w której brana pod uwagę będzie suma punktów Wilks’a. 3. Ważenie oficjalne zawodników odbywa się w dniu zawodów od godziny 9:00 do 10:15. Po tym czasie zawodników nie klasyfikujemy do startu ! Prosimy o punktualność ! 4. Każdy zawodnik podczas ważenia będzie zobowiązany do podania ciężaru wyjściowego w każdym z bojów. 5. STRÓJ STARTOWY ! WAŻNE ! - Krótkie przylegające do ciała spodenki typu lycry ! Zakaz startu w spodenkach innych niż lycry ! Zakaz startu w długich lycrach. - Koszulka typu t-shirt, zakaz startu w topach i innych koszulach na ramiączkach. Ma być t-shirt - długie skarpety do martwego ciągu - getry piłkarskie dozwolone - dozwolony strój do podnoszenia ciężarów W innych strojach zawodnicy nie będą dopuszczani do bojów !! 6. DOZWOLONY SPRZĘT w bojach: A. Przysiad: - Dozwolony ściągacz na kolana - Pas kulturystyczny lub pas do podnoszenia ciężarów - można startować w butach do trójboju, do podnoszenia ciężarów - wyklucza się stosowania specjalistycznego sprzętu w postaci wszelkiego rodzaju koszulek, usztywniaczy - wyklucza się stosowanie bandaży oraz długich taśm w celu dużego ścisku kolana ! - kazdy inny sprzęt, który nie jest dozwolony jest zabroniony - organizator może w każdym momencie sprawdzić sprzęt który używa zawodnik, pod groźbą dyskwalifikacji z boju. B. Wyciskanie na klatkę leżąc - Dozwolony jest pas kulturystyczny lub pas do podnoszenia ciężarów - dozwolone są ściągacze na nadgarstki (tzw. owijki) - zabronione jest używanie specjalnych koszulek do wyciskania - zabrania się stosować wszelkiego rodzaju ściągaczy na łokcie - łokcie muszą być gołe ! - zabrania się stosować wszelkiego rodzaju rękawiczek itd na ręce. - organizator i sędziowie mogą w każdej chwili skontrolować sprzęt zawodnika pod groźbą dyskwalifikacji z boju ! C. Martwy ciąg - Zawodnik musi mieć skarpety/ getry - Dopuszczane jest aby zawodnik mógł jeśli chce startować na skarpetach, bez butów - zakaz "wózkowania" - zabronione jest używanie wszelkiego rodzaju ściągaczy na łokcie - zabronione jest stosowanie gorsetów, koszulek usztywniających - zabronione jest stosowanie pasków do martwego ciągu - organizator zastrzega sprawdzenie sprzętu zawodnika Więcej reguł odnośnie bojów już niebawem. W razie pytań piszcie ! Organizator zastrzega prawo do wprowadzenia poprawek w regulaminie, jednak nie później niż 24 godziny przed startem. Zawodnicy będą poinformowani o ewentualnych zmianach

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 5583 Data: 2/28/2016 6:15:23 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase - proszę o korekty i rady

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam I posiłek płatki owsiane/płatki pszenne - 100g mleko 1,5% - 200-250ml 2 jajka - waga ok. 120g B:32g W:73 T:24 Kcal:633 dorzuc warzyw i troche orzechów II posiłek chleb razowy - 100g ser żółty - 50g polędwica - 50g B:28 W:52 T:12 Kcal: 434 razowiec+piers z kuraka+warzywa+oliwa III posiłek ryż/kasza gryczana/kasza jęczmienna - 100g pierś z kurczaka - 100g Oliwa z oliwek - 5g warzywa - ok 100g ok B:28 W:77 T:7 Kcal:487 - Nie liczę tutaj kcal z warzyw IV posiłek - taki sam jak III - tyle samo co w III czy ten 3jest przed i potreningowym??jak tak to po treningu daj ryz biały+piers z kuraka V posiłek chleb razowy - 100g ser żółty - 50g polędwica - 50g oliwa z oliwek - 5g B:28 W:52 T:17 Kcal:479 np.kasza jeczmienna+tunczyk z puszki+warzywa+orzechy włoskie VI posiłek Twarożek półtłusty lub chudy - 125g B:25 W:5 T:6 Kcal: 166 dodaj oliwy i warzyw to dieta na mase tak?? kcal z warzyw nie licz,pamietaj o tłuszczach i proporcjach miedzy kwasmi 1/1/1 lub 1/2/1

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 697 Data: 8/3/2008 6:54:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Uff... Ale się popisałem. Kejt, żeby ci się nie zdawało że mi za każdym razem wychodzi... Jak leciałem na ten pomost to myślałem że go zjem w całości, ale jakoś udało mi się za****ć tylko klatą... "Fear causes hesitation, and hesitation will cause your worst fears to come true."

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 6921 Data: 2/3/2003 9:36:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Skutki uboczne ćwiczenia martwego ciągu

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Przemo Nie jest tak do końca że w sumo dźwiga się większe ciężary niż w klasyku Rekord świata w M.c. należy do Tibora Meszaroz'a który w 2001 roku pociągnął 406,5 kg w klasyku BEZ PASA!!! rok później poprawił ten rekord o 1 kg (ale robił już w pasie) Dla mnie na pewno - w sumo zrobie więcej niż w klasyku A Ty zdaje się jesteś "klasyczniakiem" nie? Djstach Jeżeli chcesz moge ci wynależć pare filmików z zawodów z martwym ciągiem wykonywanym poprawnie (ale raczej do weekednu bys musial poczekać - mam sesje) ------------------------------ *Nie ma granic możliwości, są tylko bariery do przełamania*

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 9171 Data: 6/12/2003 10:01:27 AM Liczba szacunów: 0
  • trening a hemoroidy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Powiększone sploty żylne w obrębie odbytnicy czyli hemoroidy nie są bezwzględnym wskazaniem do odstawienia siłowni w kąt, bo tak naprawdę byś musiał zrezygnować z wszelkich czynność zwiększających ciśnienie wewnątrz jamy brzusznej (dobrze stęknąć w kibelku byłoby nawet nie wskazane). Lepiej popytać który chirurg w okolicy zajmuje się proktologią a skoro są I stopnia to generalnie do leczenia objawowego, a ta kora dębu to dobry pomysł. Dobrze także nie dopuszczać do zaparć, coś zwiększające elastyczność naczyń czyli np. wit. C konieczna do syntezy kolagenu.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 5526 Data: 11/27/2013 9:32:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna a alkohol

    Post
    Odżywki i suplementy

    18-stka to 18-stka kto nie wypije niech go piorun trzaśnie. Ale do rzeczy, po pierwsze wypij 2 litry wody godzine przed spożyciem alkoholu, woda w żółądku trochę cię przyciśnie i odechce ci się na początku piwka, więc może mniej wypijesz.Pozatym uzupełnisz płyny co będzie miało znaczenie dla organizmu w fazie nasycania alkoholowego. Łyknij podwójną porcję witaminy C przed piciem i podwójną porcję po imprezie, weź także magnez.To wystarczy w zupełności nie faszeruj się zestawem witamin.Zanim się położysz lulku czy tam kto wie gdzie zjedz coś, cokolwiek ale zjedz i wypij 1 litr wody. Na drugi dzień idź na siłownie i zrób ogólnorozwojowy trening wszystkich partii po 2 serie.I pamiętaj złapiesz zgona, żygniesz raz czy dwa i organizm się odwodni a wtedy żegnaj kreatynko

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 7845 Data: 3/22/2007 8:21:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak wycisnąć 100kg

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Chcesz wyciscąć 100kg to banalnie proste wystarczy położy ć się na ławeczce na sztankę nałożyć 100kg ściągnąc ją ze stojaków spóścić nad klatę a potem wypchnąć ;) Życie to nierówna walka

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 8234 Data: 4/1/2002 10:19:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Suple do testu Activlab

    Post
    Odżywki i suplementy

    Amentoris- C Z Y T A J U W A Z N I E !! KOBIETA (nick, końcówki żenskoosobowe:) )to ze ty tyle wazysz to twoja sprawa. skoro wybrali mnie do testu to widocznie nie tylko wg mnie jest u mnie co zredukowac "polepszyc":) marcin "22 lata 45kg 150 cm i redukcja?" nierozumie co tym chciałes wniesc do postu i dlaczego..? oto link do znkiety i zdjeć http://www.sfd.pl/%5D%5D%5D_ANKIETY_-_TUTAJ_składamy_podania_do_weryfikacji!_%5B%5B%5B-t323656-s34.html

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1478 Data: 4/21/2009 2:56:30 PM Liczba szacunów: 0