SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Ogry rewolucje - esencja SFD vol.4

    Post
    Odżywki i suplementy

    BPL-G - lol, po Bullu bym sie tego nie spodziewał, ma facet zmysł, ja myslalem ze to jakis producent supli zapodał ten temat. Odin - jestem głeboko przekonany, iż ziemniaki mają wyższy potencjał anaboliczny, są produktem w 100% naturalnym i nieprzetworzonym, zawierają dużo wit C, ktora jest silnym przeciwutleniaczem i ma zdolnosc podnoszenia odpornosci organizmu, oraz potas - ktory odpowiada za rownowage elektrolitową i poprawny ryt serca. Wystarczy spojrzec na ziemniaka, na jego doskonale obły kształt i specjalną strukturę by miec pewnosć, ze wszystkie cenne skladniki w nim zawarte dotrą dokladnie tam gdzie są potrzebne. Gdy biorę do ust kartofla, gdy przeżuwam ciepły miaższ czuje jak wzbiera we mnie życiodajana enegria, mam uczucie ze moje miesnie zaraz explodują, wiem ze mogę przenosić góry. Po makaronie nigdy nie mialem czegos takiego, nawet po aldente, wiec jedz sobie ten makron Odinie, a juz zawsze bedziesz leszczem Jabi - no ja też trochę leje - czekam az odpowie mi na pytanie. Zmieniony przez - faftaq w dniu 2007-12-01 12:49:23

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2007 12:47:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogry rewolucje - esencja SFD vol.4

    Post
    Odżywki i suplementy

    Na Białko, KO lub Massacre , Cell Pumpa, AAKG i 1 opakowanie Chela MZB może witamine C eee i jeszce jedno białko Ogólnie musze wrocic do formy i ponad forme nakrecic jakies mega filmiki ostre bo lubie to składac nagrywac i sie pokazywac i WYgrać jakies konkursy HEHE Dostałem dzisiaj koszulke Treca z Reklama Sklepu w Szczecinie Rozmiar L i pasuje jak Ulał z tym że jakbym wyglądał tak jak w akacje czyli + 6 kilo wiecej to fajnie bym sie w niej prezentował Ludzie podam wam numer konta wplacajcie Mi Kaseeeeeeeee Zmieniony przez - jabolcokk w dniu 2007-12-19 15:25:51

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/19/2007 3:22:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogry rewolucje - esencja SFD vol.4

    Post
    Odżywki i suplementy

    ****a non stop mi się system wiesza. Chciałem z wami pogadać, ale niestety będę musiał zrobić format c: Nie martwcie się, jutro boguc będzie z Wami

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2007 7:05:58 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Go Hard...Or Go Home .... pumba124

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Yo Yo :d Niestety filmiki dalej czekam bo zapomniał mi zostawić w biurze pendrive więc czekam niestety dalej bo sam jestem ciekawy jak to wyszło... Doberek Wtorkowo :D W pracy luzik, ale na siłowni lekkie zmęczenie dawało znaki i trening bez fajerwerków.. Przyszły tydzień będzie kombinowany bo wtorek i środa siłownia odpada wyjazd ponad 700km od oslo .. Więc następne ciągi po powocie będą a plecy pójdą na treningu jeszcze w niedziele lub sobotę jak zdąże po pracy ogarnąć sie ... Będzie troszke maraton treningowy, ale co Mnie nie zabije to wzmocni:D Ok to na tyle wywodów bo nie wiem nawet czy ktoś to czyta :D:D Trening Plegary 1. Podciąganie Szeroko do Klatki - 2x10x15kg - 10x20kg 2. Podciąganie szeroko podchwyt - 3x12x20kg 3. Martwy Ciąg - 6x5x210kg dołożone kolejne 5kg 4. Wiosło Podchwyt Prostą - 12x90kg - 12x100kg - 10x120kg - 8x130kg - 6x150kg 5. Przyciąganie Na Maszynie chwyt młotkowy - 3x8-12x100-120kg 6. Pzyciąganie końca Sztangi 5x8-12x80-145kg 7. Trójset a) ściąganie szeroko za kark - 3x10-12 b) Przyciąganie V do brzucha na maszynie - 3x10x12 c) Drezyna - 3x12-15 To więc z krótka o każdym ćwiczeniu Podciągania na rozgrzanie jak zawsze szły gładko jednak mam strach z poprzednich lat, że jak dorzucałem więcej to bicek siadał i tutaj też na ostatnich seriach czuć więc będę zwiększał ilość z tym samym ciężarem... Martwy tutaj nie wiedziałem czego się spodziwać bo dołożone kolejne 5kg do serii więc różnie mogło być... Pierwsze 3 serie dość gładko 4 już dawała we znaki za to 5 i 6 już lekkie męczarnie .. Teraz ponad 9 dni bez martwego więc następny dokładamy dalej i powinno pójść ;) Wiosło tym razem dorzucane do granic możliwości do 130 szło całkiem ok jednak 150 już średnioo.. Przyciąganie 1 raz robione na tej maszynie ogólnie fajan sprawa tylko było jedno "ale" cholera krótkie ręcę mam i ciężko mi sięgnąć rączek hah a:D Koniec sztangi robione do oporu :D szło całkiem ok.. Trójset Ściąganie za kark i drezyna mniejsze ciężary przyciąganie V ile dało rady :D Ogólnie trening przyjemny jednak brakowało tego czegoś.. Jutro wolne od siłowni trzeba się coś zregenerować a co dalej czas pokaże :D Na Koniec jeszcze szama z dziś :D /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/fa25bf2f3dbe437caa502ed19608e1f6.png

    Odpowiedzi: 216 Ilość wyświetleń: 18265 Data: 6/11/2013 9:00:05 PM Liczba szacunów: 0
  • HST + HIIT = masa mieśniowa i mało tłuszczu??

    Post
    Trening w domu

    witaminy A, C, E, green tea, tauryna

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 5319 Data: 4/20/2006 11:00:12 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    po ciut dłuższym SD wchodze teraz na splita A nuki+barki+trice B plecy+bice C nuki+klatka+trice w razie potrzeb bedzie sie to zmieniać

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/21/2009 2:31:54 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    coś choróbsko łapie mam nadzieje że nie ah1n1 pojade powyciskać sobie dziś, czyli trening C, bo jest najlżejszy, jutro jeśli bede trzymal sie w miare na nogach to troche drążka i będzie dobrze:)

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2009 10:19:38 AM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening 12 - C I. WL 60-110x5 120x2+1;drop90x3+1;drop60x7+1 II. sztangielki neutralnym (dodatnia) 17-20x5 25x12;drop20x4;drop17x3 III. unoszenia bokiem (talerze) 10x20 10x20 IV. francuz (leżąc, łamaniec) 30x12 30x8 V. wyc wąsko 60x20

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/15/2009 2:14:31 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening nr 3 - C (10) I. siady (2/3) 80 90 II. wl (2/3) 70 80 III. drążek (neutral) +2.5 +2.5 IV. wyc hantli (siedząc,stały) x10 x8 V. uginanie w oparciu o kolano (stały) 2s VI. prost jednorącz (siedząc, stały) 2s ad1 troche głupio wyglądało, bo jakiś piłkarz (chyba) o 10 wyżej kończył% ad2 jak przy siadach, wersja z ciągłym napięciem ad3 w tym treningu jest wersja z tempem zbliżonym do 2/0/2, aczkolwiek lepsze czucie i spinanie u góry czuje przy szerszych chwytach (a tu niet takiego drążka) taki w miare wąski jest paradoksalnie zbyt łatwy, wiec odpowiednie tempo uzyskam dopiero za jakiś czas gdy zwieksze kg ad4 tu meczą niepodpisane hantle, wyglądają jak fitnesowe, a ważą dużo+dawno tego ćwiczenia nie robilem bo mam problemy z łapą (aczkolwiek z usztywniaczem jest teraz nieporównywalnie lepiej) i druga seria wyszła maksymalna ad5 i 6 najmniejszy hantel na siłowni, a wcale nie lekko% apropo tego co wyzej pisałem, to wlasciwie micha od dzisiaj juz niezla 1 musli+biało 2 jajca+ryż brązowy brokuly 3 tuna+jw

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/5/2009 3:01:55 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening nr 9 - C (10) I. siady (2/3) 85 95 90 II. wl (2/3) 75 85 80 III. drążek (neutral) +5 +5 +0 IV. wyc hantli (siedząc,progresja) x10 x9 (ale większy hantel niż ostatnio) V. uginanie w oparciu o kolano (progresja) 2s VI. prost jednorącz (siedząc, stały) 2s Zmieniony przez - bic44 w dniu 2009-12-19 15:50:53

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/19/2009 3:39:06 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening nr 11 - C (10) I. siady (2/3) 85 95 95 II. wl (2/3) 75 85 85 III. drążek (neutral) +5 +5 +0 IV. wyc hantli (siedząc,progresja) 3s V. uginanie w oparciu o kolano (progresja) 2s VI. prost jednorącz (siedząc, stały) 2s poprzedni: http://www.sfd.pl/bic44_dziennik_treningowy_%2F_fotki_str.42%2F44-t529871-s42.html

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2009 3:50:20 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening nr 22 - C (10) I. siady (2/3) 95 105 (ale już bez ciągłego utrzymywania napięcia) II. wl (2/3) 85 95 (ze 3-4 ostatnie z pomocą) III. drążek (neutral) +10 +10 (ostatnie nadrzucane) IV. wyc hantli (siedząc,stały) 1x10 2x8 V. uginanie w oparciu o kolano (stały) 2s VI. prost jednorącz (siedząc, stały) 2s poprzedni: http://www.sfd.pl/bic44_dziennik_treningowy_%2F_fotki_str.42%2F44-t529871-s52.html ciut okrojony troche sił brakło, ale nadrobiłem delikatnymi oszustwami i wyszło przyzwoicie

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/30/2010 3:56:13 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening nr 25 - C (8-10) I. siady (2/3) 100x8 110x8 90x10 II. wl (2/3) 90x8 100x5+1 80x10 III. drążek (neutral) +12.5x8 +12.5x7 +7.5x9 IV. wyc hantli (siedząc,stały) x8 x8 x9 (tu mniejsze hantle, 2 pierwsze wieksze) V. uginanie w oparciu o kolano x8 x8 x10 (tu mniejsze hantle, 2 pierwsze wieksze) VI. prost jednorącz (siedząc, stały) x10 x10 x8 poprzedni: http://www.sfd.pl/bic44_dziennik_treningowy_%2F_fotki_str.42%2F44-t529871-s61.html o jest różnica w stonusku do ostatniego bardzo pozytywnie, łokieć ciut lewy jeszcze było czuć, ale mniej niż ostatnio, widać faktycznie zaziębiony i przechodzi sam

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2010 2:18:50 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening nr 28 - C (8-10) I. siady (2/3) 100x8 110x8 90x10 II. wl (2/3) 90x8 100x6+1 drop 80x8 drop 60x8 tyle że slabe tempo jak na dropy III. rows (średni nachwyt) 90x8 100x8 80x10 IV. wyc hantli (siedząc,stały) x8 x8 drop x8 drop x8 V. uginanie w oparciu o kolano x8 x8 x10 (tu mniejsze hantle, 2 pierwsze wieksze) VI. prost jednorącz (siedząc, stały) x10 x10 x8 poprzedni: http://www.sfd.pl/bic44_dziennik_treningowy_%2F_fotki_str.42%2F44-t529871-s64.html Zmieniony przez - bic44 w dniu 2010-02-13 14:53:23

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/13/2010 2:52:58 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening nr 31 - C (8-10) I. siady (2/3) 105x8 115x8 95x10 (ledwo,krótka przerwa) II. wl (2/3) 90x8 100x7+1 80x10 (lekko, chociaż krótka przerwa) III. podciąganie (neutral) + wiosło 60kg (średni nachwyt) x10 +8 x10 +6 x8 +4 (łooo jak bolało) IV. wyc hantli (siedząc,2stały,3cia drop) x8 x8 x10 V. uginanie w oparciu o kolano + prostowanie jednorącz x8 + x8 x8 + x8 poprzedni: http://www.sfd.pl/bic44_dziennik_treningowy_%2F_fotki_str.42%2F44-t529871-s69.html kasteciorowa poza ujecie drugie: nie, nie chce mi sie do fryzjera nuki: http://www.youtube.com/watch?v=PLLZrcB0VME Zmieniony przez - bic44 w dniu 2010-02-20 15:17:48

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2010 3:00:00 PM Liczba szacunów: 0
  • bic44 dziennik treningowy / fotki str.82

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ostatnio aktywny 2011-02-05 10:55:41 n/c

    Odpowiedzi: 1522 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2011 12:12:43 PM Liczba szacunów: 0
  • WORKOUT dziennik początkującego

    Post
    Trening w domu

    Dzisiejszy trening: 10/10/10 pushups (warm up) 10/9/8 walk-out pushups 12/10/8 Pushups knee elbow touches 6/5/4 (na strone) 10/10/0 tiger bend pushups 10/10/9 dips on chairs 10/9/8 full body dips 7|7/5|5/2|2 wide/inner pushups 6/4/3 12/12/12 backward dips on ledge 23/17/12 pushups (max) Znów w 3 serii nie dało rady zrobic ani jednego Tajgera i z diamentami było ciężko, ale trening udany była moc :) Kurde w 3 serii zawsze mam tak jakby mi sie mięśnie zastały i jest mi cieżko cokolwiek zrobić a najbardzie zacząć jakieś ćwiczenie, ale dzisiaj odziwo prawy bark nie bolał wiec jakis pozytyw :D LeciKomar - rzuciłem juz palenie, alkoholu i sexu nie mam zamiaru rzucać. Wszystko jest dla ludzi a że czasem lubie sie naje**ć to juz nic na to nie poradzę :D czasem nawet dość często hahah :)

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2015 5:31:48 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC 194: Aldo vs McGregor

    Post
    Scena MMA i K-1

    Imo bardzo prawdopodobny scenariusz, jesli Conor nie popracuje nad zapasami... C o do gadki Mendesa to od obejrzenia konfy wiedzialem, ze tak mysli. Dobrze, ze w koncu to powiedzial :)

    Odpowiedzi: 1746 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/29/2015 9:57:18 AM Liczba szacunów: 1
  • UFC 194: Aldo vs McGregor

    Post
    Scena MMA i K-1

    tak na przyszlosc bym uwazal z graniem u takich bukow jak betclick. ja akurat nie mialem problemow, aczkolwiek sie zdarzaja (zreszta maja ranking C- i to po podciagnieciu w ostatnim czasie z D+). fakt,ze malo jest firm, ktore oferuja obecnie cashback, ale to tez powinno dac do myslenia. ;-) no i jesli sie nic nie zmienilo, to zwroccie uwage, ze jesli nie korzystacie z konta przez ponad rok,to beda Wam potracali 5 euro miesiecznie. betclick jest zreszta wlascicielem bet at home (i expekta), czyli bukmachera, ktory "podkablowal" polskich graczy. tak tylko przestrzegam. Zmieniony przez - gautan w dniu 2015-12-08 13:54:55

    Odpowiedzi: 1746 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/8/2015 1:53:32 PM Liczba szacunów: 0
  • 2 kwestie

    Post
    Trening w domu

    rób normalnie ten trening 3 razy w tygodniu... tam jest podciąganie więc nie ma sensu sie przetrenować... ćwiczenia: A - skłon w przód a potem się prostujesz i lekko odginasz... B - ramiona na biodra i nie pochylasz się tylko w prawo i w lewo robisz skręty tułowia C - sam nie wiem ocb:) D - normalnie krążysz głową i rozgrzewasz nadgarstki E - jest to ćwiczenie czyli stajesz na palcach na jednej nodze i schodzisz głębkoko żeby palce zostały na podwyższeniu a pięta nisko F - normalnie, przenosisz ciężar z jednej na drugą nogę, tak jak uważasz... G - tak za taką pomoc sog musi być

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1768 Data: 8/29/2009 9:08:27 AM Liczba szacunów: 0