SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • 1. proponowalbym owoce ustawic jako dodatek - glownie w dni o wiekszej ilosci ww ananas to z puszki czy swiezy ? 2.troche widze rozbieznosc w tym co piszesz - prosze dojasnij Z niskimi weglami mam 3 dni zjadam wtedy 120 gr owsianych 50gr ananasa i 50gr jablka . VS Dzis mi wypadal dzien LOW CARB wiec zrobilem cos takiego ; Po przebudzeniu bcca po15 min szejk z wpc + 10gr moreli po 40 min bierznia * przed i po bcca * po 15 min po areo wpi +10gr moreli vit c i multiwitamina po 40-50 min posilek potreningowy 200gr wolowiny smarzonej na oliwie+50gr ryzu + warwywa ok 15-30 150gr wolowiny wolowiny + 10gr oliwy +150gr szpinaku 18-00 130gr wolowiny + 120gr kuraka +10gr oliwy + 100gr szpinaku nastepny posilek bedzie ok 21 pojdzie 8-10 bialek jaj 3-4 zoltka pierwsza opcja to o ile pamietam zbyt duzo ww w dzien LC na CC jest chyab 30 g ww (ale moge sie mylic) dawno nie korzystalem 3. prosze pamietaj ze to Ty manipulujesz iloscia dni to co podales to punkt wyjscia jesli podlewa mozesz sprobowac albo wykluczyc dzien HC albo zastapic MC dniem LC 4. to co opisuejsz najprawdopodobniej jest efektem ilosci ww i gromadzenia wody pod skora a nie przyrostu tkanki tluszczowej wiec da sie latwo skorygowac

    Odpowiedzi: 545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2010 8:21:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Skoro juz trafiłem na ten temat to mam pytanko. Pan Marek C. propagował wieksze spożyie nasyconych proporcjonalnie na dietach tłuszczowych ze względu na duży udział tłuszczu /ok 60% zapotrzebowania/. Argumentował to złym samopoczuciem po zwiększeniu ilości tłuszczy roślinnych oraz faktem, że przy niskiej podaży węgli tłuszcze nasycone nie są tak groźne dla układu naczyniowo-sercowego /mam tu oczywiście na mysli miażdzycorodność/. Ja sam na CKD spożywałem w dużej mierze nasycone i proporcjonalnie mniej oliwy a najmniej wielonienasyconych, po których również nie czułem się za dobrze /głównie czułem niedobór energii i większy głód/. Ciekawi mnie na to co Pan D. Szukała ma w tej sprawie do powiedzenia /no i Biniu /. Sam nie uważam, żeby dieta tłuszczowa była dobrym wyjściem na dluższą metę, chociaż nie sprawdzałem jeszcze przy podaży węgli na poziomie 50-100 /powiedzmy coś a'la tkd/ co mogłoby być dobrym rozwiązaniem /no wlaśnie i tu nie jestem pewien/ gdyż węgle głównie są przecież potrzebne dla ukladu nerwowego /ellis podał w stoim temacie o ketozie, że nerwowy potrzebuje 25%, reszta tłuszcz, więc zastanawiam się czy wejście na dietę typu 2g białka, a z reszty 25% na węgle i 75% na tłuszcz byłoby ok na dłuższą metę? To wygląda jak takie lc w sumie/. No i tak ogólnie to witam, bo chyba to jest mój pierwszy post w tym dziale /przynajmniej nie pamiętam, żebym wcześniej się tu udzielał/ głównie przesiaduję w odchudzaniu. /pozdr

    Odpowiedzi: 545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/11/2010 11:09:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Skoro juz trafiłem na ten temat to mam pytanko. smialo Pan Marek C. propagował wieksze spożyie nasyconych proporcjonalnie na dietach tłuszczowych ze względu na duży udział tłuszczu /ok 60% zapotrzebowania/. Argumentował to złym samopoczuciem po zwiększeniu ilości tłuszczy roślinnych oraz faktem, że przy niskiej podaży węgli tłuszcze nasycone nie są tak groźne dla układu naczyniowo-sercowego /mam tu oczywiście na mysli miażdzycorodność/. Ja sam na CKD spożywałem w dużej mierze nasycone i proporcjonalnie mniej oliwy a najmniej wielonienasyconych, po których również nie czułem się za dobrze /głównie czułem niedobór energii i większy głód/. faktycznie czesc osob moze na samych tluszczach roslinnych zle sie czuc to w miare zrozumiale wydaje mi sie ze okolo 25% calej puli tluszczowej powinny stanowic tluszcze nasycone oczywiscie tluszcz zwierzecy jest dosc rozny od nasyconego (rozny udzial w nim) oczywiscie im dieta bardziej masowa tym wiecej tluszczu bedzie w diecie (w tym i nasyconego) %cent jednak powinine zostac ustalony na najnizszym poziomie ktory gwarantuje dobre samopoczucie co do ochrony ukladu kwrioonosnego nalezy rozroznic dwie kwestie kwestia redukcji kalorii ponizej zapotrzebowania wtedy faktycznie mamy spory margines bledu nadmiaru kalorii tutaj jesli ww jest malo nie ma tragedii w porownaniu do diety zwanej smieciowa ale zagrozenei proporcjonalnie rosnie im wiecej ww oraz im wiecej tluszczow nasyconych jednoznacznie odpowiedziec sie nie da to jakby suwak na skali i to na kazdego dzialajacy w innym zakresie ogolnie pewne przeslanki mniejszego wplywu sa - pewnosci nie mamy w zadna ze stron Ciekawi mnie na to co Pan D. Szukała ma w tej sprawie do powiedzenia o to moze byc trudniej /no i Biniu /. obecny Sam nie uważam, żeby dieta tłuszczowa była dobrym wyjściem na dluższą metę zalezy co kto pod tym pojeciem sobie wyobraza potrafie zobaczyc zdrowa i na cale zycie chociaż nie sprawdzałem jeszcze przy podaży węgli na poziomie 50-100 /powiedzmy coś a'la tkd/ TKD nie wyznacza limitu ww postuluje jedynie spozywanie ich w okolicy treningu - vide nr 5 Perfect Body co mogłoby być dobrym rozwiązaniem /no wlaśnie i tu nie jestem pewien/ gdyż węgle głównie są przecież potrzebne dla ukladu nerwowego /ellis podał w stoim temacie o ketozie, że nerwowy potrzebuje 25%, reszta tłuszcz, więc zastanawiam się czy wejście na dietę typu 2g białka, a z reszty 25% na węgle i 75% na tłuszcz byłoby ok na dłuższą metę? To wygląda jak takie lc w sumie/. aby zuzywac ww organizm NIE musi ich spozywac No i tak ogólnie to witam, bo chyba to jest mój pierwszy post w tym dziale /przynajmniej nie pamiętam, żebym wcześniej się tu udzielał/ głównie przesiaduję w odchudzaniu. zapraszam do dyskusji ze swoje strony moge powiedziec ze Alternatywna Droge moza tutaj rowneiz spotkac a rozmawiamy NIE tylko o suplach

    Odpowiedzi: 545 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/11/2010 11:29:17 AM Liczba szacunów: 0
  • DT/Fergi

    Post
    Ladies SFD

    Trening B.-PYTANIE - powiedzcie mi proszę bo mam 2 serie x15 i jak to jest ja robie od razu 2 serie czy 1 seria wszystkie ćwiczenia i potem 2 seria wszystkie ćwiczenia ?? Bo teraz jakoś o tym pomyślałam -_- trening planuje koło godziny 15 jak skończę pomagać. ( rzeczy już spakowane) Czytałam, że po treningu ww proste najlepiej plus białko. Jednak czy na moim etapie albo stopniu wtajemniczenia też takie coś zastosować? Np. że w dni treningowe po treningu banan + białka jajka Ad 1. Robisz zadane serie danego ćwiczenia i przechodzisz dalej. Ćwiczenia oznaczone B1,B2 czy C1,C2 wykonujesz w parach czyli np B1-przerwa-B2-przerwa-znowu B1-przerwa-B2 i przechodzisz do C. Ad 2. Raczej wszystkie dziewczyny na początku jedzą normalne zbilansowane posiłki. Ja tak robię:-) Zmieniony przez - anchy w dniu 2013-08-22 06:19:22 Zmieniony przez - anchy w dniu 2013-08-22 06:36:51

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 13616 Data: 8/22/2013 6:18:14 AM Liczba szacunów: 0
  • DT/Fergi

    Post
    Ladies SFD

    Jakby ktoś znalazł chwilkę czasu to proszę o ocenę tej miski: +3l wody, 3 kawa czarna, + tran z dorsza i rekina, wit. C + warzywa brokuł, pomidor, ogórki /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/53eafce739e2419287730966498e343a.png

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 13616 Data: 4/11/2014 9:10:00 PM Liczba szacunów: 0
  • DT/Fergi

    Post
    Ladies SFD

    22/09/14 DNT 1 miska: 120/150/50 + witamina C, tran, +3 czarne kawy, 1,5 l wody, +pomidory wymiary będą jutro dziewczyny kupiłam piłkę... 55 cm bo mam 168 ale jakaś mała jest :( czy będzie to przeszkadzać w treningu? Mam jeszcze pytanie odnośnie treningu z piłką bo dzisiaj przyjechały hantle i będę robić trening tylko nie wiem który czy może mogłabym robić trening dla średnio zaawansowanych? /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/706ad1d05baa410281686a2162899215.png Zmieniony przez - fergi w dniu 2014-09-23 14:51:38 Zmieniony przez - fergi w dniu 2014-09-23 14:52:37

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 13616 Data: 9/22/2014 11:35:01 AM Liczba szacunów: 0
  • DT/Fergi

    Post
    Ladies SFD

    23/09 DT miska :120/150/50 +2 kawa, woda, tran, wit. C trening: z piłką dla początkujących w domu ( masakra dla mnie ) 1.wyciskanie sztangielek płasko (klatka) 5kg( na rękę)x15 x2 2.francuskie uginanie rak siedząc (triceps) 5kg (całość)x10x2 3.wyciskanie sztangielek siedząc (barki) 5kg(na rękę) x8x2 (masakra) 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu (górna i dolna cześć pleców, barki) 1,5kg (na rękę)x10x2( nie mogłam utrzymać równowagi) 5.wznosy z opadu (dolna czesc pleców) 5kg (całość)x5x2 (ból w odcinku lędźwiowym) 6.przysiad z piłką za plecami (czworoglowy uda) 5kg (na rękę)x15 1,5kg (na rękę)x15 (jak kończyłam pierwszą serię było mi niedobrze) 7.wznosy bioder leżąc na piłce (dwugłowy uda, mięśnie pośladków) 15x2 (ból ud) 8.odwrotne brzuszki z piłką (mięśnie brzucha, dolna cześć) 15x2 9.brzuszki na piłce (mięśnie brzucha) 15x2 __________________________________ Trening trwał niecałą godzinę z czego rozgrzewka 20 min. Powiem tak. Może mój organizm się na ten trening nie nadaje może to kwestia, że robiłam go pierwszy raz. Bardzo ciężko mi szło zmęczenie całkiem innego typu niż jak ćwiczyłam trening dla początkujących. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/351c7b0e56094a7a9652e339cd73f55e.png Zmieniony przez - fergi w dniu 2014-09-23 22:52:17

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 13616 Data: 9/23/2014 10:50:46 PM Liczba szacunów: 0
  • DT/Fergi

    Post
    Ladies SFD

    24/09 DNT 3 tydz 1 miska:120/150/50 -nie wyszło -> było więcej węgli i tłuszczy +2 razy kawa czarna, woda, wit C, tran Mam trochę problem jak liczyć roladę no ale to tak na oko niestety ;/ Dziewczyny aa surowego buraka liczę? bo chciałam zrobić sok z buraka, selera i jabłka /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/d4a6a5d57a5a4fb58921e9f8f9c2641e.png Zmieniony przez - fergi w dniu 2014-09-24 20:37:13

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 13616 Data: 9/24/2014 12:58:23 PM Liczba szacunów: 0
  • DT/Fergi

    Post
    Ladies SFD

    25/09/14 DT 4 tydz 1 miska +4 kawy, tran, wit C, pomidory, ogórki, rzodkiewka Trening zrobię ok. 24 bo niedawno wróciłam, potem było mi niedobrze no i tak wyszło ;/ /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/a72ecab1668a4be8a433944ed57c831f.png Trening trwał 45 min - masakra, było mi niedobrze, bardzo źle mi idzie ten trening... 1.wyciskanie sztangielek płasko (klatka) 5kg( na rękę)x15 x2 2.francuskie uginanie rak siedząc (triceps) 5kg (całość)x10x2 3.wyciskanie sztangielek siedząc (barki) 5kg(na rękę) x10x2 (masakra) 4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu (górna i dolna cześć pleców, barki) 1,25kg (na rękę)x15x2( nie mogłam UTRZYMAĆ równowagi) 5.wznosy z opadu (dolna czesc pleców) 13 ból placów 6.przysiad z piłką za plecami (czworoglowy uda) 5kg x10 x2 7.wznosy bioder leżąc na piłce (dwugłowy uda, mięśnie pośladków) 15x2 (ból ud) 8.odwrotne brzuszki z piłką (mięśnie brzucha, dolna cześć) 15x2 9.brzuszki na piłce (mięśnie brzucha) nie mogłam tego zrobić bo mi było niedobrze bardzo źle znoszę ten trening postaram się zapisać od 6 października na siłownie i robić trening dla początkujących tak jak kiedyś bo po nim czułam się super. Zmieniony przez - fergi w dniu 2014-09-26 00:33:58

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 13616 Data: 9/25/2014 11:24:47 PM Liczba szacunów: 0
  • DT/Fergi

    Post
    Ladies SFD

    7/10 DNT 2 Cześć dziewczyny !:) miska 100/150/50 ostatni posiłek to będzie posiłek potreningowy (1 h rowerku lub 45 min bieżni) +kawa czarna x 3, 1,5l wody, herbata x 3, tran, wit C jutro się dokładnie zmierzę bo kpiłam metr ;) A właśnie pytałam LEKARZA bo w pierwszym poście pisałam o operacji i powiedział ze mogę spokojnie ćwiczyć na siłowni i dźwigać ciężary ze taki wzrost ciśnienia nie jest dla mnie groźny. Nie mogę tylko skakać na bungee i nurkować głębinowoxD /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/92e865aff4554e779bd44586e3b3171a.png Zmieniony przez - fergi w dniu 2014-10-07 21:36:38

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 13616 Data: 10/7/2014 2:05:08 PM Liczba szacunów: 0
  • DT/Fergi

    Post
    Ladies SFD

    11/10 DNT 6 Ale lipa wczoraj znowu poszłam spać o 3 i w nocy jadłam nie będę pisać nawet co bo wstyd. Ehh zobaczymy dzisiaj. Od poniedziałku postaram się trzymać już stały rozkład bo to nie ma sensu. 130/150/60 a w dni treningowe 120/200/50 . Z tego co zauważyłam w innych dziennikach dziewczyn mam za dużo nabiału i to kiepskiej jakości plus za dużo owoców czyli ww prostych bardziej powinnam zwracać się ku ww złożonym. No i rodzaje mięs u mnie króluje kurczak i indyk także też trzeba będzie nad tym popracować. dzisiaj: kawa x 2, herbata x 2, wit C 200mg x2 tran /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/c9a0568ed77a4cb1a97f01d738e6bd40.png

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 13616 Data: 10/11/2014 6:57:07 PM Liczba szacunów: 0
  • DT/Fergi

    Post
    Ladies SFD

    wczoraj znowu lipa już dawno nie miałam takiego kryzysu. no cóż dupa w garść i od poniedziałku lecimy 12/10 DNT 7 dzień tydzień 1 miska: kawa x2, herbata x2, pomidor, sałata, papryka, wit C 2x250mg, tran, Od jutra robię 120/150/60 i staram się tego trzymać bo coś widzę, że słabiutko w tym tygodniu ale dam radę ;) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/a9e53fdff729491280ced69d88fe7f20.png

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 13616 Data: 10/12/2014 5:48:49 PM Liczba szacunów: 0
  • DT/Fergi

    Post
    Ladies SFD

    14/10/14 DNT 2 /tydz.1 miska: czysta węgle lekko przekroczone. nie wliczone jakieś 10ml oliwy z oliwek czyli powinno być jakieś 60g tłuszczu ostatniej porcji misa nie zważyłam przed obróbką i robiłam 1 kg także zjadłam na oko mogłam nie dojeść. + kawa x3, herbata x 5, wit C, tran, kalafior, pomidor, Po wczorajszym treningu wszystko mnie boli. Mam siniaki na goleniach i przy kolanie ( chyba od przywodziciela na ginekologu) łopatki też mnie bolą. Ogólnie jak chodzę strasznie czuj golenie..-_- mam nadzieję że do jutra przejdzie. Od jutra muszę zrobić sobie jakiś detoks od miodu.. tato przywiózł mi w tamtym tygodniu spadziowy i nawłociowy i tak pochłaniam go xD Ogólnie dzisiaj dużo nabiału wpadło do diety także postaram się jutro przypilnować lepszą jakość białka i ogólnie jedzenia. Spamik: Ogólnie zauważyłam, że kocham węgle proste xD owoce, miód i w sumie chleb a kasze mogłyby dla mnie nie istnieć. Trzeba będzie jakoś nad tym popracować...ale jak mam zjeść woreczek kaszy/ryżu/soczewicy a dwa banany to wybieram banany lub jakikolwiek inny owoc. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/f9fdae26bd714b97942b93360890f9d6.png Zmieniony przez - fergi w dniu 2014-10-15 00:48:15

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 13616 Data: 10/15/2014 12:44:22 AM Liczba szacunów: 0
  • DT/Fergi

    Post
    Ladies SFD

    16/10/2014 DNT 4 tydz 1 miska: 1600 120/150/60 kawa x 2, pomidory krojone z puszki, tran, wit. C /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/3a1139b3368a4c239a9d364b07cf2b9c.png

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 13616 Data: 10/16/2014 11:20:55 AM Liczba szacunów: 0
  • DT/Fergi

    Post
    Ladies SFD

    16/11 DNT 5 miska: 120/175/50 +tran, wit C +kawa czarna x 3 /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/2c1d567c2f8a4c46be51292d80fdd0a9.png Zmieniony przez - fergi w dniu 2014-11-17 11:37:21

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 13616 Data: 11/16/2014 1:45:34 PM Liczba szacunów: 0
  • DT/Fergi

    Post
    Ladies SFD

    17/11 DNT dieta poszła w tango, od rana jakieś zatrucie .. mało jedzenia a jak mi przeszło to dużo jedzenia 1. owsiane 30g,mleko 150, jabłko 150 2. razowiec +indyk brzuch nic i potem jak mi przeszło 3. kawa, kawałek ciacha z malinami 4. bułka + mięso 120g mielone gril + sos 5. z 80g strucli+ jabłka x2 + miód i sok malinowy do herbaty + 1/2 batonika WW Także z 2000 kcl albo i 2500kcl jak nic. 18/11 DT cały czas nie wiem jakie założenia nie wiem czy nie za mało czy nie za dużo a trzymać jeden rozkład też mi nie wychodzi.. lekka załamka miska: 130/150/60 +tran, wit C +kawa czarna x3 +herbata czarna x4 + pomidor, ogórek konserwowy, Trening: Trening poprzedziła rozgrzewka ok. 20 min. Był po posiłku nr.1 ok.16 i trwał 1h jakoś siły nie miałam i źle mi się ćwiczyło ogólnie jakoś źle mi się ćwiczy ostatnio. 1. rozpięktki( coś z maszyną się popsuło w trakcie bo przy 4 powtórzeniu czuję nagle mega różnice w ciężarze) 2 sztabki x 10 3 sztabki x8x2 2. wyciskanie hantelek siedząc 4kgx10 4kgx8 4kgx6 3. przyciąganie drążka wyciągu górnego szeroko 25kg x10, 25x10 25 x8 ciężko 4. wyciskanie hantelek skos 6kgx10 6kgx8 6kgx6 5. prostowanie tułowia na ławeczce 5kgx10x3 6. prostowanie nóg siedząc 9x10 9 x8 7. uginanie nóg leżąc 2x10 2x7 8. przywodziciel na gin 80kg x 13 80x10 9. odwodziciel na gin 70kg x10 70kgx2 10. prostowanie nóg na maszynie gdzie się siedzi i odpycha nogami 73,5kg x 10 11. takie ćwiczenie że się stoi i pcha nogę do tyłu 80kgx 10 x2 na dwie nogi /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/e60c0fe32a85410792b664f68939a513.png Zmieniony przez - fergi w dniu 2014-11-18 22:16:38

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 13616 Data: 11/18/2014 1:08:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Suple USA nowości/newsy

    Post
    Odżywki i suplementy

    heh, patrząc w Twój profil też mozna byłoby sporo powiedziec, skąd wiesz, że mój to nie zgrywa? to ze na siłce sylwetkowo cwiczę regularnie niecały rok, nie jest wyrocznią. Sport (zapasy) trenuje od dziecka. Jadłem różne rzeczy i - c*** Ci do tego, tak samo jak mi c*** do tego co i gdzie lubisz sobie wsadzać, wiec mnie to tym nie informuj. Fuj Preparat - mnie zawiódł, a jednocześnie porył po wątrobie. To jest moja prywatna opinia, ale w necie znaleźć można więcej. Zmieniony przez - testek w dniu 2010-12-15 13:19:43

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/15/2010 1:02:02 PM Liczba szacunów: 0
  • RUGBY

    Post
    Inne dyscypliny

    To nie wszystkie ale spora część http://www.pzrugby.pl/adresy.kluby.html I liga RC " ARKA" Gdynia (tel./fax (58) 622 29 92, e-mail: gaszkowski@poczta.onet.pl; www.arkarugby.pl) ul. Olimpijska 5 81-538 Gdynia Prezes: Jerzy Zając; skarbnik: Ryszard Alaśkiewicz; Zarząd: Tomasz Kopoczyński, Tadeusz Puchała, Mirosław Tkaczyk, Kazimierz Ludziński, Eugeniusz Kubacki Dyrektor klubu: Adam Gaszkowski (0606-767-132) Trenerzy: I i II drużyna - Dariusz Komisarczuk (0601 850 093) i Maciej Stachura (0605 174 662); kadeci i młodzicy - Waldemar Szwichtenberg (0608 284 721); juniorzy, żacy i mini-żacy - Arkadiusz Skrzyński (0604 345 968); kobiety i rugby 7 - Jarosław Bator (0501 720 503) KS "BUDOWLANI" Lublin (tel./fax (81) 525 18 11; www.ksbudowlani.com) ul. Krasińskiego 11 20-709 Lublin Prezes: Ireneusz Bryzek; wiceprezes: Krzysztof Okapa; wiceprezes: Dariusz Jedlina; członkowie Zarządu: Piotr Choduń, Jacek Zalejarz, Piotr Marcinkowski, Ryszard Śliwiński, Adam Lalka, Ludwik Jerzy Sowiński Trenerzy: seniorzy - Maciej Powała-Niedźwiecki KS "BUDOWLANI" Łódź (tel/fax (42) 656 32 25, e-mail: budolodz@infocentrum.com; www.rugby.lodz.pl) ul. Górnicza 5 91-765 Łódź Prezes: Wiesław Chudzik; wiceprezes ds. sportowych: Stefania Radzikowska-Dąbrowska; wiceprezes ds. finansowych: Zbigniew Zacharkiewicz Trenerzy: seniorzy - Ryszard Wiejski, Mieczysław Bogusławski, Maciej Pabjańczyk, Przemysław Szyburski; juniorzy i kadeci: Mirosław Żórawski, Marek Maciejewski; dzieci - Mirosław Szczepański, Bartłomiej Kraska FOLC AZS AWF Warszawa ul. Marymoncka 34 lub ul. Arkuszowa 18 01-813 Warszawa 01-934 Warszawa tel. (22) 834 37 04 tel. (22) 864 99 95 lub 96 fax (22) 864 09 58 Zarząd sekcji: prezes: Jerzy Raczko; Krzysztof Folc, Paweł Bogusz, Paweł Piekarek Trener - seniorzy: Krzysztof Folc (0601 262 545) KS "LECHIA" Gdańsk (tel. (58) 345 10 88, fax (58) 347 68 05; www.lechiarugby.pl) ul. Traugutta 29 80-221 Gdańsk Prezes sekcji: Marek Kurzawski; wiceprezes: Stanisław Lange; skarbnik: Artur Janiak; członkowie: Janusz Śliwiński, Anna Szarek, Stefan Kałużny, Janusz Urbanowicz Trener - seniorzy: Stanisław Zieliński MKS OGNIWO Sopot (tel./fax (58) 551 26 35; www.ogniwo.er.pl) ul. Jana z Kolna 18 81-741 Sopot Prezes: Włodzimierz Machczyński, Wiceprezes ds. organizacyjnych: Henryk Kurowski, Wiceprezes ds. sportowych: Sylwester Hodura, skarbnik: Krzysztof Walus; członkowie Zarządu: Igor Dawidowski, Grzegorz Kacała, Ireneusz Stawiany, Andrezj Stępień Dyrektor klubu: Michał Karwacki Trenerzy: seniorzy - Grzegorz Kacała, juniorzy - Grzegorz Szostek, kadeci - Marek Kurdelski, młodzicy - Karol Czyż, żacy - Stefan Stasiołek, miniżacy - Wiesław Woronko MKS "ORKAN" Sochaczew (tel./fax (46) 862 25 82) ul. Warszawska 80 96-500 Sochaczew Prezes: Bronisław Maklakiewicz; wiceprezes: Marek Kwiatkowski; skarbnik: Zbigniew Siemieniec; członkowie: Mariusz Bartosiewicz, Krzysztof Brymora Dyrektor klubu: Robert Błaszczyk Trenerzy: seniorzy - Zdzisław Szczybelski; juniorzy i kadeci - Maciej Misiak KS "POSNANIA" Poznań (tel. (61) 827 80 00 wew.804,805 ; fax (61) 820 61 01; www.posnania.com) ul. Słowiańska 78 61-622 Poznań Prezes: Wojciech Skrzypczyński; wiceprezes ds. sportowych: Zbigniew Szczot; dyrektor klubu: Leszek Matysiak Zarząd sekcji: Jean- Francois Kubaś, Tomasz Rybacki, Jacek Marcinkowski - wiceprezesi; Stanisław Maćkowiak, Leonard Szymański - członkowie Trenerzy: Krzysztof Baraniecki (0606 212 086, e-mail: kubajajo@wp.pl) - koordynator sekcji, trener seniorów i juniorów; Tomasz Kapustka (tel. 506-504-581, e-mail: posnania_rugby@op.pl) - trener kadetów i młodzików; Jacek Kalka (tel. 500-120-704) - trener mini-żaków; Przemysław Połczyński - trener żaków Rugby Team "POGOŃ" Siedlce (tel. (25) 632 70 39, fax (25) 632 86 95; e-mail: rugby@rugby.siedlce.pl) ul. Prusa 6 08-110 Siedlce Prezes: Andrzej Chudawski; Dyrektor klubu: Wojciech Kisieliński; Kierownik sekcji (po): Adrian Miałkowski (602-176-140); Public relations: Jacek Wierzbicki (604-353-162) Trenerzy: seniorzy - Rafał Fedorowicz; juniorzy - Adrian Miałkowski (602-176-140); kadeci - Marek Mirosz (600-231-769) i Jakub Czaplicki (606-465-310); młodzicy - Arkadiusz Mączka (608-287-139); żacy i mini żacy - Mariusz Myrcha (0888-964-926), Gerard Miałkowski (603-757-247) i Piotr Wedziuk (500-764-335). Rzemieślniczy Klub Sportowy "JUVENIA" Kraków (tel./fax (12) 421 49 85, www.juvenia.prv.pl) ul. Na Błoniach 7 30-213 Kraków Skład Zarządu; Prezes: Leszek Samel; wiceprezes: Maciej Mączka; skarbnik: Waldemar Nawrot; sekretarz: Konrad Bernacki; członek Zarządu: Jerzy Głowacki Trenerzy: seniorzy - Marek Odoliński; juniorzy - Janusz Wilk; kadeci i mlodzicy - Piotr Mielnikow II liga KS AZS AWFiS Gdańsk (tel. (58) 552 47 21, fax (58) 554 72 91; www.azsawfrugby.prv.pl) ul. Czyżewskiego 29 80-336 Gdańsk Prezes: Wojciech Przybylski. Dyrektor: Ryszard Malec Prezes sekcji: Piotr Płoszaj; wiceprezes: Piotr Lincer; wiceprezes: Andrzej Rokita; członkowie Zarządu: Arkadiusz Binek, Michał Kozerski Trener - seniorzy: Jerzy Jumas (0509 864 221) MKS Olsztyn (drużyna występuje w rozgrywkach jako WMPD Rugby Olsztyn) ul. Artyleryjska 3 10-165 Olsztyn Adres korespondencyjny: Leszek Bors, ul. Witosa 1B/12; 10-688 Olsztyn Prezes: Radosław Zajączkowski (0608 014 377); wiceprezes: Paweł Kupczałojć (0604 428 420); sekretarz: Leszek Bors Trener - seniorzy: Leszek Bors ( 0602 693 406) RKS "SKRA" Warszawa (tel. (22) 331 47 86 do 88, fax (22) 331 47 85) ul. Wawelska 5 02-034 Warszawa Trener - seniorzy: Tomasz Borowski SOIK Biało-Czarni RC Nowy Sącz (www.bialo-czarni.prv.pl) ul. Śniadeckich 10 a 33-300 Nowy Sącz Prezes: Tadeusz Knop; wiceprezes: Tomasz Kutyba; kierownik sekcji: Włodzimierz Borzęcki; skarbnik: Krystian Ozga; sekretarz: Marcin Wójcik Trener - seniorzy: Tadeusz Janik (0605 729 862) Stowarzyszenie Sportowe Klub Rugby "CHAOS" Poznań (tel. (61) 662 59 04 - Paweł Borowski) Osiedle Lecha 39 m. 13 61-294 Poznań Prezes - Paweł Borowski; Wiceprezes: Tomasz Kaczmarek; Sekretarz, kierownik drużyny - Roman Maksimczyk; Skarbnik: Tomasz Stręk; Członek: Maciej Cichoń MKS "CZARNI" Pruszcz Gdański (tel. (58) 682 35 71; oficjalna strona klubu) ul. Chopina 34 83-000 Pruszcz Gdański Prezes: Stefan Skonieczny, skarbnik: Cezary Bieniarz-Krzywiec, kierownik sekcji rugby: Daniel Skonieczny (0504 748 030, lub (58) 683 50 86) Trener: Paweł Lipkowski (0502 083 197) Rugby Club Arka Rumia ul. Baczyńskiego 6 84-230 Rumia Prezes: Michał Pasieczny; sekretarz: Tomasz Berliński; członkowie: Dariusz Rohde, Krzysztof Bogdanis, Stanisław Pogorzelski, Marek Skindel, Marcin Kaczmarek, Marcin Ambroziuk Kluby "7" i inne uczestniczące w rozgrywkach organizowanych przez Związek GKS "CZARNI" Bytom ul. Wrocławska 124 41-900 Bytom KS "LEGION" Legionowo (www.legionrugby.republika.pl) ul. Parkowa 27 05-120 Legionowo R.C. "WEKTOR" Toruń (tel. 0604 364 320 - Wojciech Paprota; fax (56) 648 64 47) ul. Mohna 50 J/7 87-100 Toruń Rugby Klub ATALANTA Szcecin (tel./fax (91) 478 50 31) ul. Marii Konopnickiej 32 71-132 Szczecin R.C. KOSZALIN (tel. (94) 316 54 73 lub 345 41 97) ul. Zwycięstwa 51/13 75-016 Koszalin Gminny Klub Sportowy "RELAX" Ryjewo ul. Grunwaldzka 70 82-420 Ryjewo KS "RUGBY KOTWICA KOŁOBRZEG" (tel. 0505 381 050) ul. Mazowiecka 35/4 78-100 Kołobrzeg Parafialny Klub Sportowy "RADOŚĆ" (tel. (22) 615 73 06, fax (22) 872 10 30; e-mail: pksradosc@o2.pl; oficjalna strona klubu) ul. Wilgi 14 04-831 Warszawa Nowa Huta Rugby Klub os. Oświecenia 21/24 31-635 Kraków (Kierownik drużyny - Krzysztof Solecki tel. 0692 026 874; Tomasz Urynowicz - tel. 0502 917 965 , e-mail: tomury@interia.pl) Klub Sportowy "CK Ursynów Rugby" (Leszek Zawadka - prezes, tel. 0501 166 696; Krzysztof Ciesielski - trener, tel. 0888431 938) ul. Herbsta 2 m.12 02-784 Warszawa Wrocławski Klub Rugby ul. Czarnieckiego 37/7 Wrocław Młodzieżowe Towarzystwo Sportowe "Morena" (Jadwiga Szota - prezes, Walenty Michalak - wiceprezes ds. sportowych, Elżbieta Polewska - sekretarz) ul. Dobrowolskiego 6 Gdańsk - Morena Towarzystwo Gimnastyczne "Sokół" (Marian Szatybełko - prezes, Zbigniew Kulenty - wiceprezes, Anna Wieliczko - sekretarz) Sopot Uczniowskie Kluby Sportowe z sekcjami rugby UKS "Alfa" przy ZS nr 20 (tel./fax (52) 343 93 97; Leszek Komoń - prezes, Jacek Koza - wiceprezes, Anna Ptaszyńska - skarbnik; www.alfabydgoszcz.rugby.pl) ul. Sielska 34 85-791 Bydgoszcz UKS "Kmicic" przy ZS w Unisławiu (tel./fax (56) 6866032; Marek Królikowski - prezes, Tomasz Majewski - sekretarz, Stanisław Sikora - skarbnik) ul. Lipowa 31 86-260 Unisław UKS "Rugby Tur Chojnice" przy Policealnej Bałtyckiej Szkole Turystyki (tel. (52) 397 49 27 - Paweł Boczek -prezes sekcji) ul. Nowe Miasto 6 89-600 Chojnice UKS "Piątka Wilda" przy SP nr 5 (tel./fax (61) 833 35 48; Dariusz Głogowski - prezes, Renata Grzegorzewicz-Zielony - wiceprezes, Edyta Tandecka - sekretarz) ul. Traugutta 42 61-514 Poznań UKS "Gorce" przy SP w Rabie Niżnej (Józef Potaczek - prezes, Robert Sławecki - wiceprezes ds. sportowych, Andrzej Wójtowicz - wiceprezes ds. organizacyjnych, Katarzyna Szybiak - sekretarz) UKS "Żak" przy SP w Łaszczowie (tel. (84) 661 15 14) ul. Chopina 11 22-650 Łaszczów UKS "Kadet" przy PGimn. w Rachaniach (tel. (84) 663 33 00) 22-640 Rachanie UKS "Żaczek" przy SP w Michałowie (tel. (84) 663 32 42; Stanisław Ważny - prezes, Alina Kramarczuk - sekretarz)) 22-640 Rachanie/Michałów UKS "Mileszki" przy SP nr 203 (tel. (42) 679 35 98) ul. Pomorska 437 91-765 Łódź UKS "Lider" przy SP nr 20 (tel. (18) 441 52 00 ul. Nadbrzeżna 77 33-300 Nowy Sącz UKS "Drop" przy ZS nr 1 ul. Rozłogi 10 01-310 Warszawa UKS "Jantar przy MOSiR w Pruszczu Gdańskim (tel. (58) 682 36 44, tel/fax. (58) 682 35 71; Krzysztof Wolszleger - prezes, Roman Ciesielski - wiceprezes) ul. Chopina 34 83-000 Pruszcz Gdański UKS "Karb" przy MDK nr 2 (tel. (32) 281 21 73) ul. Popiełuszki 9 41-900 Bytom UKS "Tysiąclecie" przy IX LO (tel. (32) 254 94 12) ul. Krzywoustego 9 40-870 Katowice UKS "Koliber" przy S.W.I.S. (tel. (32) 299 40 33; Jan Bosak - prezes, Józef Żaczek - wiceprezes, Joanna Siatka - sekretarz) ul. B.Przemsza 35 41-208 Sosnowiec UKS "Bielańczyk" przy SP nr 187 ul. L.Staffa 21 01-884 Warszawa UKS "Lewelel" (Paweł Bogusz - prezes, Bartosz Popko - sekretarz) ul. Kiwerska 3 01-682 Warszawa UKS "Wiele" przy SP im. Wicka Rogali (Andrzej Knitter - prezes) 83-441 Wiele Towarzystwo Gimnastyczne "Sokół" ( tel. (58) 551 63 27, 551 51 17; Marian Szatybełko - prezes, Zbigniew Kulenty - wiceprezes, Małgorzata Matulaniec - sekretarz) ul. Podjazd 9/2 81-805 Sopot

    Odpowiedzi: 300 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/5/2006 11:38:34 AM Liczba szacunów: 0
  • dodam jako producent słuchający opinii klientów : smak ( i wszystkie inne cechy sensoryczne : zapach, konsystencja, rozpuszczlnośc....) sa tak samo ważne jak działanie, większość wymagających klientów ( a w takich celuje IHS ) nie wybaczy nie smacznego produktu ) Zmieniony przez - marek.c w dniu 2018-05-05 21:04:48 Chyba jestem najbardziej wybredną osobą w tym dziale, dobrej pory nic mi nie smakowało ;-) a Iron Flex mnie zaskoczył, nie czuć chemii i jest naprawdę dobry :-) Panteon jakbyśmy się kiedyś spotkali razem z Drazekm na placu, to mógłby być naprawdę fajny trening :-D

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 8986 Data: 5/6/2018 9:13:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Ciekawe wiadomości o suplementach

    Post
    Odżywki i suplementy

    Danone, o ile pamietam Ty masz karnitynę nutrendu. Musisz jej po prostu brać więcej a na przyszłość obydwaj będziemy mądrzejsi SONBATY

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 15629 Data: 9/2/2002 3:19:00 PM Liczba szacunów: 0