SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ZMA i witaminy z universala, d3 z myprotein, witamina C z 7 nutrition, b komplex z treca, o3 sfd, bcaa+glutamina z activlabu (bcaa xtra), żelazo olimp

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2015 7:29:58 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    2g witaminy C (tj 1g po każdym treningu) starczy? Zmieniony przez - DreamEvil w dniu 2015-03-26 07:57:56

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/26/2015 7:57:40 AM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ozzy powie, że C, b complex i omega. ja powiem, że żeń-szeń 8-) + bcaa i glutamina \-)

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/26/2015 7:42:26 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Kurczak, indyk i papaje, po D3 mi zawsze staje!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Mi już nic nie pomoże :c

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2015 7:36:47 PM Liczba szacunów: 0
  • IX Ustawka Treningowa SFD Poznań ,Fit For Free

    Post
    Ustawki treningowe

    Pogoda w Poznaniu : ok + 1 st C -teraz,brak opadów śniegu,słaby wiatr,zachmurzenie całkowite. Drogi bez problemów,śnieg tylko na polach i poboczach :) Niektórzy przychodzą prawie prosto z nocnej zmiany,inni po nocnej podróży-ale nikt nie pęka - Trening w Takim Towarzystwie to marzenie każdego zaangażowanego pakera,fitneski :) /SFD/2018/1/20/a5e5ce9d67b74bb8862fac7319b2f674.jpg

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 10871 Data: 1/20/2018 7:23:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Co właśnie wcinasz %-) VOL 4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    2 x kiełbasa z grila, 4 x kawałek słodkiego ciasta, 1 x Tyskie, trochę sałatki warzywnej Na usprawiedliwienie dodam że to a) koniec wakacji b) spotkanie rodzinne c) schudłem troszkę ponad 40 kg Należało mi się Dziś i jutro "odpokutuję" to wzmożonym treningiem

    Odpowiedzi: 2993 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2009 4:00:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Co właśnie wcinasz %-) VOL 4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Serek wiejski z całą, sporą cebulą, trzema ząbkami (zębami?) czosnku, papryką, pomidorem, szczyptą soli - nieźle żre w żołądek. C= Kilka orzechów włoskich. W planach jeszcze kawka.

    Odpowiedzi: 2993 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/22/2009 9:47:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Zapasy, BJJ i judo -trenuj ciężko a na pewno Ci się udo ;-D

    Post
    Sztuki Walki

    fota, którą zrobiłam w Łodzi - rozbroiło mnie to reklama dźwignią handlu, nie? ankieta załączona do zdjęcia: A) tak B) nie C) jutro jeśli powyższe zdjęcie narusza wartości moralne użytkowników, to niech mod skasuje

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/29/2009 4:37:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Zapasy, BJJ i judo -trenuj ciężko a na pewno Ci się udo ;-D

    Post
    Sztuki Walki

    czytacie czasem kretyn.com? ten tekst mnie zabił: "<Endrju> Sluchaj co mi kumpel opowiedzial. Ogolnie facet siedzi w bractwie rycerskim, i kiedys zalozyl sie z jakims typem o szesciopak ze go zloi. Spuscil mu manto i koles pojechal do sklepu autobusem. Ze srodek turnieju to tylko plaszcz na kolczuge zalozyl a poltoraka do torby. Na przystanku zaczepil go jakis lump zeby mu kase dal. Facet wkurzony ze przegral kazal mu spier****c, lump sie w****il i z kosa do niego. Oczywiscie zatrzymala sie na kolczudze. Gosciu patrzy na menela i wyciaga miecz. W tym momencie lump oczy jak 5 zloty i spier***a z krzykiem "o k**wa! nieśmiertelny" :D"

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2009 3:11:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Zapasy, BJJ i judo -trenuj ciężko a na pewno Ci się udo ;-D

    Post
    Sztuki Walki

    ps wypowiedź quebla n/t ankiety w spamie w s/c-ie: QUEBLO Wysłana - 9 czerwiec 2009 22:28 a nie wiem. Zaraz zajrze kto jest odpowiedzialny za to niedopatrzenie i pójdzie ban

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/9/2009 10:37:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Zapasy, BJJ i judo -trenuj ciężko a na pewno Ci się udo ;-D

    Post
    Sztuki Walki

    No bo to sie jeździ włąsnie na lusterka a nie na słupki czy obroty kierownicy bo to własnie działa na jeden samochód a na drugi nie i wedłóg mnie uczenie kogoś takich metod jest d****izmem-ludzie lusterkami to i ciężarówkami robią łuki jak zdają na C wiec nie wiem co tu kombinować-ONLY LUSTERKO EDIT: Moim zdaniem z tym NIEMOŻNA NA LUSTERKACH to wymysł egzaminatorów-a jak właśnie miałbyś zdać taką ciężarówką???? (a jak można ciężarówka to i osobówka można) Ja jakbym szedł na egzamin teraz to sprawdziłbym poprostu jak/i czy wogóle to reguluje prawo/kodeks Zmieniony przez - renegat44 w dniu 2009-07-03 23:52:48

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/3/2009 11:48:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Zapasy, BJJ i judo -trenuj ciężko a na pewno Ci się udo ;-D

    Post
    Sztuki Walki

    Życzcie mi szczęscia..za 3h wyjeżdżam pilnowac cudzych bachorów..i przez 8 dni znów przerwa od diety i treningu... Ale zarzuci sie z 4 tabsy/dzień starego venoma to moze i jakis tłuszczyk poleci.. Oglądałem dzisiaj ten samochód..czarna C klasa stylizowana na AMG, ładny, ale za bardzo obniżone zawieszenie jak dla mnie. Jednak za bardzo cenie komfort. EE.. jak się bierze lapotopa z netem na wakacje, to się już nazywa uzależnienie? W każdym razie- do przeczytania

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2009 10:34:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Zapasy, BJJ i judo -trenuj ciężko a na pewno Ci się udo ;-D

    Post
    Sztuki Walki

    http://www.youtube.com/watch?v=LHdrZpto4-c

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/10/2009 1:44:22 PM Liczba szacunów: 0
  • ***E synek, niema takiego spamowania! Koniec imprezy %-) spam nr 6***

    Post
    Sztuki Walki

    Ale muszą mieć energię żeby na drugi dzień trenować jak prawdziwi faceci a nie piizdeńki Cóż, c'est la vie Lecę spać. Samych koszmarów życzę, żebyście musieli trenować jutro jak pizzdy Zmieniony przez - Gwjazdor w dniu 2010-03-08 03:24:01

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2010 3:23:02 AM Liczba szacunów: 0
  • ***E synek, niema takiego spamowania! Koniec imprezy %-) spam nr 6***

    Post
    Sztuki Walki

    Kaptur się zrzuca na wiosnę. Ludzie, mam głupie pytnie, powiedzcie mi c to ten facebook jest? To takie coś jak nasza klasa?

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/16/2010 10:13:55 AM Liczba szacunów: 0
  • ***E synek, niema takiego spamowania! Koniec imprezy %-) spam nr 6***

    Post
    Sztuki Walki

    http://palestra.waw.pl/,c,75,Puchar_Swiata_K_1_Rules__Wegry__Sheged_23_05_2010

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/25/2010 10:56:25 AM Liczba szacunów: 0
  • ***E synek, niema takiego spamowania! Koniec imprezy %-) spam nr 6***

    Post
    Sztuki Walki

    Tak szczerze to c***owe te bajki były.

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/13/2010 11:19:12 PM Liczba szacunów: 0
  • ***E synek, niema takiego spamowania! Koniec imprezy %-) spam nr 6***

    Post
    Sztuki Walki

    Ale obiektywnie patrząc... Polacy kupowali japońskie bajki po taniości od Francuzów a Krecik to już w ogóle bieda w c*** Kacze opowieści jeszcze niosły jakiś tam wątek edukacyjny czy parę innych amerykańskich kreskówek, ale ogólnie lipa była

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/14/2010 12:29:01 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 13

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Która wersja najlepsza na noc? -3 jajka -Hi tec whey C-3 + 10g oliwy z oliwek + 150g mleka 0,5% -Hi tec Micellar Casein + 200g mleka 0,5% czy bez różnicy? najwygodniejsza dla mnie jest opcja whey+oliwa, caseina troche się pieni i trzeba odczekać przed wypiciem, jaja wiadomo gotowac choć wychodzą najtaniej, szczególnie przy jakiejś fajnej promocji (ostatnio kupiłem w leclercu 30szt za 7zł :D) Zmieniony przez - wizards w dniu 2013-05-22 13:36:00

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/22/2013 1:33:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Hardcorowy SPAM wraca do gry.

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    Dokładnie. Kiedyś to była piłka nożna, można było wymieniać i wymieniać genialnych piłkarzy, teraz? Messi, Ronaldo, Ronaldo, Messi aż do porzygu :-) O nich tylko mowa i Real Barca, Barca Real. Jak Ja się cieszę, że był inny finał. Trudno, że Niemiecki, ale coś innego w końcu. Świeżość. A no wlasnie. Ja to mam w dupie i Real i Barce. Ale to w Holandii to samo wczoraj w tym meczu komentator ze skoro 7 goli Barcy Bayern strzelil to musial wygrac. A gowno poprostu Barca do dupy gra. Albo takie kluby jak Man. C albo PSG fanow maja bo pieniadze maja a tak naprawde gowniane kluby

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2013 5:34:18 PM Liczba szacunów: 0