SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Razowiec wlasnej robotki :-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A,jak to zrobic: 1. Zakwas: 2 łyżki mąki żytnie zalać 200 ml ciepłej wody w słoiku i pozostawić na 2 dni w ciepłym miejscu. 2. Drożdże zalać ciepłym mlekiem, dodać łyżeczkę cukru i mąki, pozostawić do wyrośnięcia (ok.20 min.) Mąki , sól i ziarna wymieszać drewnianą łyżką w misce, dodać zakwas i rozczyn drożdżowy, wymieszać, dodać ok. 300 ml ciepłej wody. Wyrabiać ręką 10-15 min. Ciasto nakryć ściereczką i pozostawić do wyrośnięcia (ok. 2 godz). 3. Przełożyć do wysmarowanej olejem i wysypaną mąką wąskiej blaszki i ponownie pozostawić do wyrośnięcia (ok. 1 godz). 4. Wstawić do nagrzanego do 220 st.C piekarnika na 10 min a następnie zmniejszyć gaz do 180 st.C i jeszcze piec 40 min (razem 50 min). Chcąc otrzymać chrupiąca skórkę, chleb po wyjęciu z pieca posmarować gorąca wodą. Zmieniony przez - Hihihehe w dniu 2008-03-05 15:25:35

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1141 Data: 3/5/2008 3:25:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Przechowywanie SAA

    Post
    Doping

    hmm nie widzialem jeszcze na oczy otwartej ampulki jesli cos to nabita w strzykace na nastepny strzal lezaca kilka dni,a tak to tem chyba na opak jest napisana i bylo do 20 C czy 25 C nie pamietam opakowaniach pise chyba ze to pregnyl czy HGH to lodowka,albo test w tabsach:)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 930 Data: 5/13/2007 7:35:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik robienia "porządku" z ciałem

    Post
    Trening dla początkujących

    Witaj Ryż warz przed ugotowaniem bo się tam zajedziesz Zmiana wyraźnie na plus, ładnie boczki zeszły, tak trzymaj. Co to za cukier biały w twojej diecie? Poco i do czego? Uważaj bo się zalejesz, jeśli potrzebujesz węglowodanów to lepiej wpiep***ć owsiankę. A tak po za tym o te plakaty twoje? Zaje*** zestawienie Nergal\papież\d*pa muza spoko Będę wpadał i zapraszam do siebie. Też się wycinam.

    Odpowiedzi: 214 Ilość wyświetleń: 14869 Data: 1/20/2010 2:33:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik robienia "porządku" z ciałem

    Post
    Trening dla początkujących

    A ja bym szukał problemu w diecie 800 kcl Tak ostra redukcja może obniżać odporność. W ogóle nie widzę u ciebie jakiś zdrowych tłuszczy, witamin, warzyw... Jak się źle czujesz zjedz gram witaminy C, jakiś wapń, Omega 3, skwalen, czosnek. Ratuj się

    Odpowiedzi: 214 Ilość wyświetleń: 14869 Data: 1/22/2010 7:05:08 PM Liczba szacunów: 0
  • i jeszcze jedno dodatkowe :) naczytalem sie ze powinno sie brac po cyklu 2, 3 g wit c . Ale po odbloku ? czy po tym jak skończyłem bić testa ? Wypowie sie ktoś kiedy zacząć odblok i napisze o tej wit c ?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 885 Data: 4/2/2014 5:27:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Janas i jego reprezentacja.

    Post
    Piłka Nożna

    ... Portugalia bez C. Ronaldo, Belgia bez Kompanego, Hiszpania bez Fabregasa, Niemcy bez Schweinsteigera, Argentyna bez Messiego ...

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 4993 Data: 11/19/2005 12:49:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia na redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za tak szybką odpowiedź. OK, zostanę przy ćwiczeniach 3x w tygodniu. Na HIIT się nie zdecyduję - po przebiegnięciu 20 m siadam ;p Zwykłe aeroby, prawdopodobnie codziennie. Mam jeszcze pytanie do treningu - czy mogę zrobić 3 plany i każdym z nich ćwiczyć innego dnia, tzn. plan A pon., plan B śr., plan C pt. i kolejny tydzien tak samo A - pon., B- śr., C - pt. Wiem, że niektórzy mają plany dostosowane do poszczególnych dni, ale zazwyczaj ich ilość to 2 (pon. -A, śr. - B, pt. - A, pn. - B itd.) ? Czy trzy plany to nie za dużo ? Jaki polecacie ćwiczenia (które są najlepsze na redukcji) ? Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1767 Data: 8/11/2007 8:55:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Jeżeli przy tak niewielkim stażu i jeszcze przy niewielkich obciążeniach masz problemy ze stawami to powinieneś się udać do lekarza - bo to nie jest normalna sprawa Spożywać powinieneś dużo produktów z vit C (kapusta, papryka, owoce cytrusowe, jagodowe, pomidory) i A (tran - ze względu na duża zawartość kwasów Omega - 3 jest podwójnie poleceny na stawy, wątroba, sery tłuste, marchew) Z preparatów regenerujcych z własnego doświadczenia polecam Glukozaminę i Kolagen warto też wspomóc się witaminą C i A w tabletkach bo z pożywienia ciężko dostarczyć naprawdę duże ich ilości które są potrzebne dla skutecznego leczenia OLIMP wprowadził ostatnio nowości Glukozamina Plus http://www.sfd.pl/temat145802/ MSM forte http://www.sfd.pl/temat145803/ Arthroblock http://www.sfd.pl/temat145801/ Co prawda sam jeszcze ich nie próbowałem bo dostępne będą dopiero za pare dni ale zapowiadają się ciekawie Zmieniony przez - BYK w dniu 2004-05-27 09:25:02

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2574 Data: 5/27/2004 9:15:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny (Może zbyt intensywny?)

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek: a)klatka -wyciskanie sztangi na prostej 4x8-10 -wyciskanie sztangi na ławce skosem do góry 4x8-10 -rozpiętki na ławce prostej 4x8-10 b)triceps -wyciskanie francuskie 4x8-10 -wyciskanie hantla z zza głowy 4x8-10 -odwrotne pompki 4xmax c) 18:00 trening w piłke 1.5h na stadionie Wtorek: -wolne Środa: a)przedramie -uginanie przedramion klecząc przed ławka nachwytem 4xmax -uginanie przedramion klecząc przed ławka podchwytem 4xmax b)biceps -uginanie ramion ze sztanga na modlitewniku wąski chwyt 4x8-10 -uginanie ramion ze sztanga na modlitewniku szeroki chwyt 4x8-10 c)uda - przysiady 4x8-10 - przysiady z wykrokiem 4x10 d)łydki - wspiecia na palcach 4xmax Czwartek: a)klatka -wyciskanie sztangi na prostej 4x8-10 -wyciskanie sztangi na ławce skosem do góry 4x8-10 -rozpiętki na ławce prostej 4x8-10 b)triceps -wyciskanie francuskie 4x8-10 -wyciskanie hantla z zza głowy 4x8-10 -odwrotne pompki 4xmax Piątek: a)o 18:00 trening w piłke 1.5h na stadionie Sobota: a)barki -wyciskanie sztangi zza karku 4x8-10 -wyciskanie hantli z przed klatki ze skrętem 4x8-10 -naprzemienne unoszenie ramion z hantlami 4x8-10 b)plecy -drążek szeroki chwyt 4xmax -drążek wąski chwyt 4xmax -martwy ciąg 4x8-10 Niedziela: -wolne Chyba sie lepiej zrozumiemy. Ćwiczenia nazywałem żeby jak najbardziej zobrazować oco mi chodzi:) Może nazwy nie sa jak z atlasu ale chyba wiadomo oco chodzi. Ćwiczenia dobrałem tak, jak na to mi pozwala sprzęt z racji tego ze mam wszystko u siebie i niektorych maszyn poprostu nie zmieszcze:P

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 732 Data: 6/25/2009 8:35:47 PM Liczba szacunów: 0
  • pit to wszystko co jest w cenniku, czy moglbys miec jeszcze jakies? konkretnie chodzi mi co 212 C. HERRERA, i Paco ULTRAVIOLET

    Odpowiedzi: 784 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/25/2004 3:17:31 PM Liczba szacunów: 0
  • pit, co z tymi o ktore pytalem? 212 C. HERRERA, i Paco ULTRAVIOLET ?

    Odpowiedzi: 784 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/26/2004 6:49:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowe Zapachy !!! Męskie: Cigar 140pln edt Dunhil / desire 150pln edt Damskie: Arden E / 5th avenue 160pln edp Arden E / green tea iced 140pln edp C K / eternity moment 150pln edp Cerutti / 1881 140pln edp Clinic / simply 150pln edp Clinic / happy heart 140pln edp Chanel / coco black 140pln edp Givenchy / so 150pln edt Joop / muse 160pln edp Kenzo parfum d`ete 140pln edp Kenzo / flower -mak red 140pln edp Kenzo / floer -mak white 140 pln edp Lancome / miracle so magic 150pln edp S.T.Dupont 160pln edp Naomi Campbell / naomagic 150pln edt pozdro

    Odpowiedzi: 784 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/23/2005 8:52:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Siemasz, Stary, sorki, ale nie mam właśnie z Tobą żadnego kontaktu. Maila od ciebie żadnego niedostałem, a na gg właśnie czekam cały czas aż odezwiesz. Miałem straszne problemy z kompem i musiałem zrobić formatkę i wszystko poszło sie j.e.b.a.ć. Problem tkwi w tym, że nie mam adresu na który mam wysłać. Paczka ciągle stoi gotowa do wysyłki. Nie wiem na jakiego maila słałeś, ale puść jak możesz w takim razie na a.mrozowski@gazeta.pl swoje dane adresowe. Pierwszy raz mi sie przydarzyła taka sytuacja, co może potwierdzić wiele osób z forum. Jeszcze raz cię bardzo przepraszam i czekam na dane. Ze swojej strony mogę obiecać, że w ramach rekompensaty, jesli będziesz zadowolony i w przyszłości będziesz cos jeszcze chciał, to ci puszczę jedną sztukę po kosztach pozdro Arek

    Odpowiedzi: 784 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2005 10:17:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Okropny bol !!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja tesz tak miałem. M-c przerwy, suplementacja glukozaminą, po powrocie stosowałem na początku ben-gaya. Glukozamine biore do dzisiaj w 6 tygodniowych cyklach (m-c przerwy) żeby organizmu nie przezwyczaić i jakoś działam dalej w tym sporcie :))))

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1654 Data: 3/26/2006 8:37:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 2 Dzisiaj robiłem kompleksy metaboliczne.Siedzę tutaj i mam siłę pisać tego posta, więc nie było aż tak tragicznie. Trochę się zaniedbałem, więc na treningu- delikatnie mówiąc-nie było komfortowo %-) Udało się zrobić 4 obwody, natomiast później trzeba było sobie poleżeć 10 min. i dojśc do siebie.Głowa mnie boli do tej pory. 50kg sztanga A Thrusters x 6 B Power clean x 6 C High pull x 6 D Deadlift x 6 E Burpees x 6 Jeśli ktoś twierdzi, że interwały na rowerku są cieżkie, to spróbujcie tego ;-)

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/12/2015 9:06:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 5 NOGI + abs 1.Przysiady ATG na podkładkach 2 x 6 2.Wykroki chodzone 4 x 10p 3.Przysiad bułgarski 2 x 10 4.Skłony tułowia 3 x 12/15p 5.Uginanie podudzi 4 x 12/15p A Wznosy nóg z obciążeniem 3 x 10 B Żabie spięcia z obciążeniem 3 x 15 C Skręty 3 x max D Opad na boki z talerzem 3 x 10 Trening bardzo lekki w porównaniu do tego, co było na masie. A cały dzień mogę podsumować tymi słowami: Głód mi doskwiera i odbiera resztki werwy, ale nie złamię diety i odstawię na bok nerwy %-)

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/15/2015 8:39:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień12 NOGI + abs 1.Przysiady ATG na podkładkach 2 x 6 2.Wykroki chodzone 4 x 10p 3.Prostowanie siedząci 2 x 10 4.Skłony tułowia 3 x 12/15p 5.Uginanie podudzi 4 x 12/15p A Wznosy nóg z obciążeniem 3 x 10 B Żabie spięcia z obciążeniem 3 x 15 C Skręty 3 x max Jeśli ktoś chciałby zrobić wyprosty tułowia, a nie ma ławki rzymskiej, to łapcie mój patent.Osobiście opieram uda o przednią częśc modlitewnika.Jeśli tutaj trochę wygniecie kręgosłup, to nic się nie zdanie, gdyż obciążenie na krążki międzykręgowe jest niewielkie. Fajne uzupełnienie na pośladki i grupę kulszowo-goleniową. /SFD/Images/2015/5/22/fe70aae52b8346c2a84776f79a17687e.jpg

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/22/2015 8:36:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień 16 Kompleksy metaboliczne A Thrusters x 6 B Power clean x 6 C High pull x 6 D Deadlift x 6 E Sprawle x 6 50kg 6 obwodów #-P Dzień 17 Wolne i tylko 50g węgli w ciągu dnia.Przyjemnie.

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/27/2015 3:13:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Nawet mocniej możesz flarować. Dawno tutaj nie zaglądałem.Czas wrzucić wypiskę z dzisiejszego treningu klatki i bicepsów ;-) 1.Wyciskanie leżąc Rampa 5 + dropsety do odcięcia 2.Pompki na poręczach Rampa 5 + dropsety do odcięcia 3 A Wyciskanie sztangielek podchwytem na skosie 3 x 12 3 B Wyciskanie sztangielek z rotacją na skosie 3 x 12 3 C Wyciskanie sztangielek 3 x 12 4.Rozpiętki na skosie 4 x 12/15p 5.Finisher:50 pompek w jak najkrótszej jednostce czasu. 1.Uginanie siłowe Rampa 6 + dropsety 2.Uginanie sztangielek incline 4 x 10/12p 3.Młotki siłowe Rampa 6 + dropsety Weszło.

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/3/2015 5:58:10 PM Liczba szacunów: 0
  • PULL SIŁA 1.Martwy ciąg lekko 3 x 3 2.Podciąganie na drązku Rampa 5 3.Wiosło sztangielką Rampa 5 4.Szrugsy ze sztangą Rampa 5 5.Uginanie stojąc ze sztangą prostą Rampa 5 + brzuch i rotatory. Na brzuch taka składanka : A Spięcia leżąc "żabie" (nogi splecione) 3 x 20 B Allachy 3 x 15 C Wznosy nóg leżąc z fleksją 3 x max Nie sądzę, by taki mięsień jak brzuch potrzebował większej ilości ćwiczeń.

    Odpowiedzi: 2435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2016 8:23:01 PM Liczba szacunów: 0