SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Inwerted rows. Lub : http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp Ćwiczenie C, chyba. Zmieniony przez - Venc1Lq w dniu 2011-10-30 19:51:53

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 763 Data: 10/30/2011 7:51:10 PM Liczba szacunów: 0
  • garnier czy białko

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja tez sie ciesze trzeba tego nie Z........Ć

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2213 Data: 3/12/2012 7:19:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Glutamina czy tauryna - co do kreatyny?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dla mnie to wystarczajacy argument jesli mi ktos powie - bierz - podnosi sie odpornosc nie chorujac mam mniej opuszczonych treningow a zarazem mniej spadkow sily, kondycji itp...dosc czesto choruje - a teraz zaszczepilem sie dorzucilem glute i nie narzekam jestem zdrowy i mam nadzieje ze tak zostanie, pozatym gluta treca ma tauryne w sobie co jest kolejnym plusem jak dla mnie i nie musze jej brac w osobnych porcjach ( tabsach ) - do tego witaminka C w ilosci ~6sztuk dziennie i jest dobrze Zmieniony przez - zyz w dniu 2004-11-25 16:45:39

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1682 Data: 11/25/2004 4:44:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka kreatyna z HP do cyklu?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Cm3/ CrEster z Bx'a zalezy c owolisz mono/jabczan, ajk to początek to bez wiekszej róznicy kreta to kreta Zmieniony przez - canecorso w dniu 2010-03-01 15:08:31

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 852 Data: 3/1/2010 3:07:41 PM Liczba szacunów: 0
  • osoba ktore polecaja na pierwszy cykl nastolatkowi 17?? cos silnie androgennego jak testosteron czy nandrolon proponowalbym porzadnie p.i.e.r.d.o.l.n.a.c sie w leb (w razie problemu mozna ewentualnie poprosic kogos o pomoc)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1921 Data: 5/22/2006 4:27:33 PM Liczba szacunów: 0
  • fbw powtorzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi: Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy: Wiosłowanie sztangą 3s Klatka: Wyciskanie Sztangi na skosie ujemnym (głową w dół) / Pompki na poręczach 3s Barki: Wyciskanie sztangi z klatki w staniu 3s Facepulls / Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 2/3s Triceps: Pompki odwrotne 2s Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s B Nogi: Przysiad przedni / hack-przysiad 3s Martwy ciąg na "prostych" nogach 3s Plecy: Wiosłowanie końcem sztangi / wiosłowanie sztangielką 3s Klatka: Wyciskanie sztangielek ławka skos 30st (głową w górę) 3s Barki: Wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia 3s Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 2/3s Triceps: Pompki na poręczach 2s Biceps: podciąganie na drążku podchwytem 2s C Plecy/Nogi: Martwy Ciąg 3s Nogi: Wykroki 2s Uginanie nóg w leżeniu na brzuchu / Żuraw 2s Plecy: Podciąganie na drążku nachwytem 3s Klatka: Wycisk sztangielek na skosie 10-15st 3s Barki: Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia / High pull 3s Triceps: Wycisk sztangi w wąskim chwycie 2s Biceps

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 545 Data: 9/17/2013 11:16:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Początkujący

    Post
    Trening dla początkujących

    (c)hantelki kilogramowe na przyklad .. :) ..

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1784 Data: 6/11/2004 2:59:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Bieganie

    Post
    Piłka Nożna

    Wg. planu mojego trenera na poprawienie szybkości a także startu do piłki trening wygląda tak : (trenujemy 3 razy w tygodniu) Dzień 1 : - 2 km trucht na rozgrzewke - Rozciąganie - Skipy A,B,C (4x20m każdy) - Rytmy : 5x20m , 5x40m , 5x50m (biegamy sprintem) - na koniec 2 km rozbiegania Dzień 2 : - 2 km trucht - Rozciąganie - Skipy, wieloskoki... (4x20m każdy) - bieg interwałowy (bieg na 100m z tym, że biegniemy 25m sprintem, 25 luz , 25 sprint , 25 luz) x10 - 2 km rozbiegania Dzień 3 : - 2 km trucht - rozciąganie... - Skipy, wieloskoki... (4x20m) - sprinty 4x100m - sprinty 6x60m - 2 km rozbiegania jeśli ktoś ma zastrzeżenia to prosze nie do mnie bo plan układał mi mój trener osobisty od lekkiej atletyki (sam jestem piłkarzem b-klasowym)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 778 Data: 5/23/2010 11:10:54 AM Liczba szacunów: 0
  • kreta

    Post
    Odżywki i suplementy

    człowieku załosne pytanie ... pomysl sam ?? Cwiczysz po to by miec wielkieog bica ? N/C

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1447 Data: 5/2/2005 9:24:32 PM Liczba szacunów: 0
  • CO MAM BRAĆ???

    Post
    Doping

    a jak cię ktoś W.Y.C.H.U.J.A zaprzeproszeniem z anabolami to nie stracisz kasy ?? no pomyśl chłopie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 925 Data: 7/28/2004 10:41:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    nikt C nie rozpisze, za to ludzie biorą pieniądze, na forum mozemy poprawić

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 764 Data: 7/8/2014 8:30:30 PM Liczba szacunów: 0
  • jakieś c***owe to białko że ją stawy nie bolały

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1297 Data: 8/25/2010 9:18:41 PM Liczba szacunów: 0
  • ja bym wogole sie nie szczepil rozsadnie sie ubieraj, jedz duzo wit C i napewno na tym lepiej wyjdziesz niz na wbijaniu jakiegos soku, o ktorego skutkach ubocznych nic nie wiadomo, zato wiadomo ze jakie by one nie byly to musi sie sprzedawac zeby nakrecac obrot koncernow farmaceutycznych

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1512 Data: 12/2/2009 5:11:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Piwko

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    niektorym daje nawet powera na silce. w dodatku dobre na zakwasy. ale ogranicz do minimum. Jedno mozna, dwa/trzy to gora. Popij litrem wody + witaminki z duza ilosc witaminy C i po sprawie. jesli bierzesz kreatyne to walnij jeszcze z 5 g kreatynki i po pol godzinie jakas odzywka bialkowa. a jak bedziesz pil Karmi to nic ci nie bedzie, wlewaj ile mozesz :P ja tam w gorące lato po treningu jak robilem grila zamiast carbo pilem :P

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2101 Data: 10/5/2007 10:30:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie są ćwiczenia na bary !!!???

    Post
    Trening dla początkujących

    pytanie brzmi: a)jakie są ćwiczenia na barki? b)z czym się ćwiczy barki? c)nie zrozumiałem pytania, ale udzieliłem odpowiedzi

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1971 Data: 2/18/2010 10:09:30 PM Liczba szacunów: 0
  • 14 lat prosze o pomoc

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Plan A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Plecy: - Martwy ciąg 2s - wioslowanie hantla 2s Barki: - Wyciskanie hantli 3s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Tricepsy: -WYCISKANIE FRANCUSKIE HANTLI W SIADZIE OBURACZ 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s Brzuch: -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem 1s -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem (na skośne) 1s Plan B Klatka piersiowa: - Wyciskanie skos hantlami 3s Plecy: - PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 2s - podciaganie 2s Barki: -wyciskanie sztangi 3s Nogi: - Przysiady ze sztanga 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s Brzuch: -spięcia na skośne brzucha 1s -spięcia 1s. Plan C Klatka piersiowa: -wyciskanie hantli skos dolny 2s -rozpietki hantlami skos gorny 1s Plecy: -martwy ciag 2s -PODCIĄGANIE KOŃCA SZTANGI W OPADZIE 2s Barki:

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 705 Data: 5/6/2014 7:54:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Co zamiast crav magi

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    czyli uwazasz ze jak cie zaatakuje wiekszy koles to lepszy jest styl chwytany od uderzanego... a jesli zaatakuje Cie 2 wiekszych kolesiow to styl uderzany bedzie lepszy... wiec po co wogole trenowac chwytanie?? zastanow sie co piszesz... i mi tu nie opowiadaj bajek bo nie wiesz ile czytam ale mam dziwne wrazenie ze wiem wiecej od ciebie.. n/c

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1344 Data: 8/17/2005 3:55:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Nowosci od FA

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Fitness Authority®-Vitargo® EL™ Niezwykły napój sportowy - jedyny z widocznym efektem. Fitness Authority® Vitargo® EL™ zawiera unikalne, opatentowane Vitargo™ oraz niezbędne minerały. Z Fitness Authority® Vitargo® EL™ możesz być pewny o utrzymanie poziomu cukru we krwi oraz bilansu mineralnego podczas treningu lub zawodów, a także o uzupełnienie poziomu glikogenu, składników mineralnych oraz wody po wysiłku fizycznym. Fitness Authority® Vitargo® EL™ ma niską osmolalność i jest ultra – hipotonicznym napojem sportowym, przez co szybko przechodzi z żołądka do jelita cienkiego, gdzie jest raptownie wchłaniany. Fitness Authority® Vitargo® EL™ zawiera następujące składniki mineralne: sód, potas, wapń i magnez. Funkcja minerałów w organizmie Sód i potas: regulują bilans wody we krwi i innych tkankach, co jest bardzo ważne dla odbudowy energii i zapobieganiu kurczów mięśni. Wapń: ważny dla funkcji komórek nerwowych i mięśniowych, jak również w zapobieganiu obniżania poziomu wapnia w kościach. Magnez: niskie poziomy magnezu obniżają tempo metabolizmu, wytrzymałość i wpływają na zwiększoną ilość kurczów mięśni. Vitargo® CL™ czy Vitargo® EL™? Który napój powinienem wybrać? Z zawartością, czy bez dodanych minerałów? Podczas krótszych wysiłków suplementacja minerałami nie jest konieczna, gdyż dobra dieta zapewnia ich wysoki poziom. Jednakże, jeśli sportowiec podejmuje ciężką aktywność fizyczną, trwającą przez dłuższy okres czasu, jednocześnie pocąc się znacznie, suplementacja minerałami może stać się konieczna by utrzymać poziom elektrolitów, zapobiegając wtedy między innymi kurczom mięśni. Dodatkowe dostarczanie minerałów może być wymagane również wtedy, gdy wysiłek jest wykonywany w wysokiej temperaturze. Podsumowując, jeśli treningi trwają przez krótszy okres czasu, tj. do godziny i przy normalnych warunkach pogodowych lub w zamkniętych halach sportowych, stosowanie Vitargo® CL™ w zupełności wystarczy. Jednakże, jeśli podejmowany jest długotrwały wysiłek, trwający ponad godzinę, lub wykonywany w wysokiej temperaturze (powyżej 25° C) zaleca się stosowanie Vitargo® EL™ w celu uzupełnienia utraconych elektrolitów.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1349 Data: 8/5/2006 8:47:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan i dieta dla początkującego.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Chciałbym znaleźć trening FBW. Siłownie mam 3 razy w tygodniu. Znalazłem taki trening w Internecie i jak na moje to wydaje się okej. A Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy:Podciąganie się na drążku szeroko 3s Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s Barki:Wyciskanie sztangi z klatki 3s Triceps:Pompki odwrotne 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s B Nogi:Przysiad wykroczny 3s Plecy:Wiosłowanie Sztangą w opadzie tułowia 3s Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s Barki:Wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia 2/3s Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s C Nogi:Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3s Plecy:Martwy Ciąg 3s Klatka:Rozpiętki na ławce poziomej/wyciskanie sztangi głową w dół 3s Barki:Wyciskanie sztangi zza karku 3s Triceps:Prostowanie ramion na wyciągu 2s Biceps:Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 828 Data: 9/25/2014 10:05:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan i dieta dla początkującego.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Barki:Wyciskanie sztangi zza karku 3s Daj wyciskanie hantelek siedzac to ćwiczenie szkodzi zza karku także mowimy mu nie, w C daj na nogi jeszcze prostowanie nóg siedzac. Reszta ok, możesz nawet poleciec A i B

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 828 Data: 9/25/2014 10:25:36 PM Liczba szacunów: 0