SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • kilka fotek z wieprzowej krainy :D

    Post
    Galeria Zdjęć

    mozliwe bo jak je przerabialem w paincie mogło się coś j.e.b.n.ą.ć ale luz dla porownania w tej pozycji jest jeszcze fotka nr 4, ktora jakos nie odbiega od tej na gorze

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 4203 Data: 7/23/2006 7:15:20 PM Liczba szacunów: 0
  • które bcaa wybrać?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wit C sobie kup na odporność TST zdecydowanie nr 1 obecnie na rynku.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2678 Data: 5/20/2010 9:55:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Co to jest ?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Stosuj się do zaleceń lekarza . Pozatym ważne dla Ciebie będzie prawidłowe odżywianie . Jest wiele badań na temat wpływu składników żywności na przebieg łuszczycy, które pokazują iż zmodyfikowana dieta opierająca się na zasadach zdrowego żywienia z wyeliminowaniem używek i stresu wpływa pozytywnie na przebieg łuszczycy. Wskazane jest np zwiększenie w diecie podaży warzyw i owoców, bogatych w karotenoidy, flawonoidy oraz witaminę C, jak również wielonienasyconych kwasów tłuszczowych z rodziny omega 3, których głównym źródłem są ryby morskie.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 313 Data: 12/28/2019 9:37:02 AM Liczba szacunów: 0
  • najlepszy tribulus

    Post
    Odżywki i suplementy

    proponuje raczej zainteresowac sie preparatem witaminowo-mineralnym...jakimis antyutleniaczami.../green tea....wyciagiem z pomidorow...q10...wit a..c..e....selen..etc/

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 4432 Data: 2/19/2004 3:53:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Biegi

    Post
    Inne dyscypliny

    ABC sprintu przykład: 2xskip A 2xskip C 2xskic B 2xpodskok zmienny 2xnożyce 3x3x500m przykład: 3 serie po 3razy 500m 500m przerwa 4` 500m przerwa 4` 500m przerwa 4` przerwa 6` 500m przerwa 4` 500m przerwa 4` 500m przerwa 4` przerwa 6` 500m przerwa 4` 500m przerwa 4` 500m przerwa 4`

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1516 Data: 4/17/2008 8:04:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Najważniejsze witaminy i minerały.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Najważniejsze są oczywiście 4 podstawowe elektrolity, których jest najwięcej w organizmie czyli wapń, magnez, fosfor i potas. Te rzeczy spokojnie dostarczysz z pożywienia, żadne suple nie są potrzebne przy odpowiedniej diecie... Źródłem wapnia są żółte sery - w 100g (3-4 plasterki) masz nawet 70% RDI wapnia, mowa o takich serach jak Gouda, Edamski, Tylżycki, Parmezan... Możesz też po prostu odkładać skorupki po jajkach, potem je wygotować, wysuszyć chwilę w piekarniku i zmielić na pył. Skorupki to bardzo dobre źródło węglanu wapnia - aż 95% skorupki składa się właśnie z tego związku wapnia. Dalej, magnez. Najwięcej magnezu jest w roślinach strączkowych, ale też kaszy gryczanej - ok 60% RDI w 100g, pestkach dyni, siemieniu lnianym, mniej w kaszach i ryżu brązowym, a także trochę w pestkach i ziarnach. Ogólnie bazuj na diecie bogatej w nieprzetworzone kasze, ryż, ziarna i pestki, a magnezu nie braknie. Świetnym źródłem jest też białko konopne lub ziarna konopne (50-70% RDI w 20g). Fosfor - sery, strączkowe, ryby, przetwory mleczne, mięso... Fosfor jest dość powszechnym pierwiastkiem. Potas to również strączkowe (w ogóle strączkowe są bardzo odżywcze), ziemniaki, ryby, marchew, dynia... Witaminy C jest dużo w świeżych warzywach i owocach. Witaminy A w marchewce. Witamina E w ziarnach konopnych, ziarnach słonecznika, oleju z kiełków pszenicy. Witamina K przede wszystkim w zielonych częściach warzyw. Witamin z grupy B jest dużo w podrobach. Witaminy B9 jest np. bardzo dużo w burakach. Witamina D to 30 minut na słońcu, chociaż w okresie zimowym można suplementować... Zmieniony przez - Arthass w dniu 2017-04-20 00:21:27

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1041 Data: 4/20/2017 12:15:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Najważniejsze witaminy i minerały.

    Post
    Odżywki i suplementy

    D3, K2, A taka podstawa z supli. Cynk raczej możesz sobie odpuścić. Witamina C w połączeniu z flawonoidami, czy chociażby ksylitolem. Magnez OK. Reszta w przypadku niedoborów, podrasowania konkretnych rzeczy, czy eliminacji jakichś problemów. Jeśli kolega Arthass stosuje się do powyższych zaleceń, to niech sprawdzi sobie poziom wit. D (chyba, że już to robiłeś). Raczej spokojnie mogę się założyć, że odstaje od normy. Jeśli chodzi o strączkowe to nawet jeśli są odżywcze, posiadają wysokie ilości kwasu fitynowego, które wchłanianie tych składników znacznie utrudnia. Ogólnie rośliny strączkowe jako jeden z głównych elementów diety to raczej słaby pomysł. No i witaminy ani z supli, ani z warzyw nie wchłaniają się na poziomie 100%. Oczywiście, te drugie mają z reguły znacznie większą wchłanialność, ale spokojnie trzeba by dawać wsio razy 2 :-)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1041 Data: 4/20/2017 12:39:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Najważniejsze witaminy i minerały.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Bardzo duże, czyli ile? Możesz podać wartości? Bo ja się założę, że 1,5% to maks. Poza tym strączkowe przed przygotowaniem należy moczyć, najlepiej 12-24 godziny, żeby pozbyć się nadmiaru oligosacharydów (substancje fermentujące). Potem gotowanie... I ilość tych fityn spada do poziomu nieistotnego. Jak ktoś nie lubi moczyć to można korzystać z soczewicy, ewentualnie kiełków na bazie fasoli (kiełkowanie neutralizuje praktycznie całkowicie zawartość fityn poprzez aktywację enzymu fitazy). Moim zdaniem strączkowe są zbyt wartościowym produktem by z nich rezygnować ze względu na takie bzdury. Zawierają bliski kompletności profil odżywczy (prawie wszystkie minerały, a także witaminy z grupy B, przede wszystkim kwas foliowy), zawierają bardzo dużo białka i węgli złożonych. Można spokojnie na bazie takiego grochu robić sobie pasty np. na kanapki. Kakao zawiera najwięcej fityn spośród produktów spożywczych, czy ktoś tutaj nie spożywa kakao z tego względu i traci np. bardzo korzystny związek jakim jest anandamid (prekursor wewnętrznych kannabinoidów)? Ja akurat spożywać tłuste ryby typu śledzie, łososie, także chlorellę, ale od czasu do czasu również suplementuję wit. D. Zamiast suplementacji można kupić lampę SAD i naświetlać się codziennie np. podczas użytkowania kompa. ps. Powiem więcej panowie... Nawet sobie pewnie niektórzy z was nie zdają sprawy jak bardzo powszechne w pożywieniu są substancje antyodżywcze... Taniny występują np. powszechnie w przyprawach korzennych i ziołowych... Prawie wszystkich. Orzechach, piwie, winie, herbacie, kawie. Niektórzy chyba zapominają, że nawet flawonoidy w owocach są najczęściej substancjami antyodżywczymi (np. naturalne flawonoidy w borówkach czy porzeczkach). I co z tego? To, że są substancjami antyodżywczymi, nie znaczy, że są szkodliwe dla zdrowia... Nie wiem skąd to założenie. Substancje antyodżywcze wykazują np. silne właściwości przeciwutleniające, przeciwzapalne, uszczelniające naczynia krwionośne (bioflawonoidy), rozkurczowe, przeciwmutagenne i wiele innych... Dzięki swoim właściwościom wiązania się z innymi substancjami mogą wiązać metale ciężkie i pomagać w ich usuwaniu z organizmu. Irytuje mnie ta moda na demonizowanie substancji antyodżywczych... W płatkach owsianych też są fityniany, praktycznie w każdym produkcie roślinnym... W taki sposób rośliny po prostu magazynują pewne substancje ochronne i/lub niezbędne do kiełkowania i wzrostu (fityniany to zmagazynowana forma fosforu). Jeśli boimy się bardzo tych fityn to: a) kiełkujemy b) moczymy (najlepiej w środowisku kwaśnym) c) fermentujemy (np. chleb na zakwasie) d) ... wstawiamy do mikrofalówki na 5 minut (najniższa moc) - mikrofale neutralizują fityny e) kupujemy suplement z enzymem fitazy (często jest w składzie lepszych supli enzymatycznych) f) gotujemy Najlepiej połączyć kilka z powyższych opcji. Poza tym jak sugerują badania, przy zwiększone podaży fityn może występować po pewnym czasie zwiększona produkcja fitazy w organizmie (tak, produkujemy naturalnie fitazę, ale nie na taką skalę jak np. gryzonie takie jak szczury). Nie ma się czego bać, jeśli bazujemy na naturalnych, nieprzetworzonych produktach. Zmieniony przez - Arthass w dniu 2017-04-20 16:39:44 Zmieniony przez - Arthass w dniu 2017-04-20 17:32:15 Zmieniony przez - Arthass w dniu 2017-04-20 17:32:42 Zmieniony przez - Arthass w dniu 2017-04-20 17:34:14

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1041 Data: 4/20/2017 4:35:56 PM Liczba szacunów: 0
  • przygotowane mleko + czosnek + miod to wymieszac i wypic do tego jakas witaminka C i szybko wrocisz do siebie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1080 Data: 1/15/2010 9:20:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Brzuch! duza ilosc tłuszczu :/

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tylko ja teraz robie mase na gain bolicu 6ooo do tego prowizoryczna ale mysle ze skuteczna dieta ;) takze z tego co tu sie dowiedzialem nie ma sensu robic redukcji przy lapaniu masy :/ boje sie ze miesnie pojda sie je..ć a przeciez tego nie chce :/ takze zostane przy diecie na masa i dwa razy w tyg. solidnie brzuch pojade!! dzieki panowie za pomoc!!

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2274 Data: 4/27/2006 10:33:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Jakie białko jest najlepsze ????

    Post
    Odżywki i suplementy

    Civic - a czy ty myslisz że ja mam czas i ochote tłumaczyc ci podstawowe rzeczy o których i bez tego powinienes wiedzieć- są takie tematy na forum- choćby w dziale progress- napisany przez Marka C. tak patrząc na sprawę, że wsztystko jedno to nie wiem dlaczego wyklina sie rolmlecz a wychwala np. gain fasta- przecież tu i tu jest podobnie z białkiem, węgle czy to laktoza czy glukoza w sumie -jak twierdzi wielu- przy ogolnym wlaściwym bilansie dobowym nie zatłuszcza... podobnie sprawa ,może mieć się z białkiem- no i nie należy zapominac po co są odżywki a po co zwykła zywność. jeżeli miałoby to być wszystko jedno

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 4844 Data: 10/10/2007 5:09:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer CarboJet Amix + BCAA

    Post
    Odżywki i suplementy

    najczeciej te gainery ktore maja wiecej niz 20% whey powinny byc ok. mozesz tez zakupic vitargo i dodac wpc lub wpi. z pl na pewno mass xxxl trec powinien byc ok ( no na pewno lepszy niz cukier puder mutant mass ) mc Myślałem, że lepszy jest ten gainer, który nie zawiera maltodekstryn i fruktozy, a PVL Mutant Mass spełnia ten warunek. Zmieniony przez - RPS1990 w dniu 2013-03-07 11:43:08

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2704 Data: 3/7/2013 11:42:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Cykl na metanabolu.

    Post
    Doping

    3 m-ce chodze i chce chodzic przez najblizsze 36 m-cy... Panowie, chce tylko dowiedziec sie czy ta rozpiska ktora zapodalem na pierwszej stronie tematu Meta - 56 tabsow systemem 12221 Hepatil OLIMP Sojavit 85 / 700g VITALMAX Witamina C + Cynk - to wlasnie na retencje, aby nie uciekla woda. Clomid Pozniej: ULTIMATE Creatine monohydrate 300g UNS S-Mix Protein 700g Jest wystarczajaca, aby doszlo po kilka centymetrow w miesnie po cyklu.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1043 Data: 2/14/2014 11:11:39 AM Liczba szacunów: 0
  • brak odporności

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wit. C obiwiązkowo. jeśli chodzi o apteczne reklamowane, to skuteczny jest Citrosept.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3766 Data: 12/10/2005 10:09:24 AM Liczba szacunów: 0
  • brak odporności

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    http://www.sfd.pl/temat229911/ prosze z supli to witamina c, zen-szen, omega3, czosenk w kapsach, +cebula, kozieradka

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3766 Data: 12/10/2005 2:55:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreta , BCAA ? co wybrać

    Post
    Odżywki i suplementy

    acha , c tym CLA chodziło aby spalać tluszcz a kreta jednoczesnie miesnie rozboduwuje , tak sobie tłumaczyłem heh , bo lekki mam tłusczyk , moge foto wstawic ale zaraz bedzie smiech...

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1566 Data: 9/11/2009 8:53:18 PM Liczba szacunów: 0
  • KTÓRY Z 3 GAINERÓW MAM WYBRAĆ ???

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ferneli - Superm Mega Gaiber z Dymatize 160zł za 5,44kg - opłaca sie bardzo. A gainer składowo bomba. Zresztą lukaj. Wartość odżywcza w 100g: Białko 15g Węglowodany 75g Tłuszcze 2,4g mieszanka kreatyn 3300mg glutamina 1300mg aminokwasy BCAA 329 mg kwasy tłuszczowe 658 mg witamina A 1120 iu witamina C 15 mg witamina D 49 iu witamina E 8 iu ryboflawina 18,5 mg niacyna 4,6 witamina B6 43mg witamina B12 1,3 mcg kwas foliowy 99mcg biotyna 56mcg kwas pantotenowy 4,4 mg wapn 174mg chrom 30mcg Wartość energetyczna 383 kcal Plus dobry aminogram aminokwasowy. Greg - raczej wywalił bym te 3 i wybrał bym gainera z 25-35% ilością białka. Coś jak Real Mass z QSE.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2939 Data: 12/2/2006 11:23:59 PM Liczba szacunów: 0
  • ile jecie witaminy C ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ja tez szukalem i sporo na ten temat znalazlem.. chodzilo mi o wasze opinie.. tutaj np nic nie pisze o zlym wplywie witaminy c http://www.kulturystyka.pl/artykul95/

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2343 Data: 7/2/2007 11:04:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Alkohol?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tłusty posiłek przed piciem (albo jak dbasz o linię to zwykły) i potem witaminka C :)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2176 Data: 7/4/2007 11:51:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Tussipect a wytrzymałość

    Post
    Odżywki i suplementy

    "Tussipect zawiera efedrynę która jest szkodliwym dla organizmu związkiem... " WILLHELM'ku z takim podejściem wszystko jest szkodliwe i jedynym suplementem jaki powinnismy brać to przegotowana H20 i Witamina C

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3790 Data: 6/26/2004 9:24:41 PM Liczba szacunów: 0