SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Początek na siłowni. Dieta i trening

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    "Posiłek przed treningowy( można go pi ć w trakcie treningu) Wpc/wpi/wph (białko serwatki) lub albuminy(białko jaj) Carbo lub banan (białko w stosunku do węglowodanów jak 1:2)" Zmieniony przez - Edziuś123 w dniu 2013-02-23 23:41:49

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1370 Data: 2/23/2013 11:40:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Montrualne mięśnie

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 4344 Data: 11/7/2010 11:35:58 AM Liczba szacunów: 0
  • sen czy posiłek?

    Post
    Iron Horse Series

    do 22 do 8 za dlugo bez posilku proponuje z autopsji budzic sie kolo 5 , 6 jesc i spac dalej, w dzien kiedy mozna. 8 godz powinno wystarczyc na sen. nawet w dzin ciezkiej pracy pozdr mc Zmieniony przez - marek.c w dniu 2008-03-13 19:22:18

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3128 Data: 3/13/2008 7:20:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Ile zarabia instruktor pływania

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    W Poznaniu (za godzinę): a. początkujący 15-20zł na rękę. b. stary trener 20-30zł c. wymiatacz 50-70zł (lekcje indywidualne)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 5922 Data: 9/24/2011 9:18:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Zauważyłem Trening FBW – 1-dniowy plan treningowy (Trening A) 1. Mięśnie nóg – Przysiad ze sztangą na karku 2. Mięśnie grzbietu – Martwy ciąg 3. Mięśnie klatki piersiowej – Wyciskanie sztangi leżąc na ławce poziomej/ dodatniej lub ujemnej 4. Mięśnie naramienne – Wyciskanie żołnierskie sztangi 5. Mięśnie trójgłowe ramion- tricepsy – Francuskie wyciskanie sztangi łamanej 6. Mięśnie dwugłowe ramion- bicepsy – Uginanie przedramion ze sztangą prostą stojąc 7. Mięśnie brzucha – Przyciąganie kolan do brzucha w zwisie na drążku Trening FBW – 2-dniowy plan treningowy (Trening B) 1. Mięśnie nóg – Martwy ciąg na lekko ugiętych nogach 2. Mięśnie grzbietu – Wiosłowanie sztangą nachwytem/podchwytem w opadzie tułowia 3. Mięśnie klatki piersiowej – Wyciskanie hantli leżąc na ławce poziomej/ dodatniej lub ujemnej 4. Mięśnie naramienne – Wyciskanie hantli na przemian stojąc 5. Mięśnie trójgłowe ramion- tricepsy – Wyciskanie sztangi wąskim chwytem leżąc na ławce poziomej 6. Mięśnie dwugłowe ramion- bicepsy – Uginanie przedramion z hantlami chwytem neutralnym (młotkowym) jednocześnie 7. Mięśnie brzucha – Skłony tułowia leżąc z piłką lekarską trzymaną przy klatce piersiowej Trening FBW- 3 dniowy plan treningowy (Trening C) 1. Mięśnie nóg – Wykroki ze sztangą na karku (długie lub krótki kroki) 2. Mięśnie grzbietu – Podciąganie na drążku nachwytem 3. Mięśnie klatki piersiowej – Rozpiętki na ławce poziomej lub dodatniej 4. Mięśnie naramienne – Wyciskanie sztangi zza karku siedząc lub stojąc 5. Mięśnie trójgłowe ramion- tricepsy – Wyciskanie hantla zza głowy obórącz/ jednorącz stojąc lub siedząc 6. Mięśnie dwugłowe ramion- bicepsy – Uginanie przedramion z hantlami na przemian z supinacją 7. Mięśnie brzucha – Skłony brzucha przy użyciu linek wyciągu górnego stojąc lub w pozycji klęczącej

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 442 Data: 11/23/2017 8:36:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Byłem na przejażdżce rowerowej. Za mało zjadłem i słaby byłem! Było słonecznie i niby nie aż tak ciepło -ale ja nie miałem sił na szybkie i interwałowe kręcenie. Udała mi się tylko jedna fotka - na pozostałych był odblask wyświetlacza a temperatura w słońcu pokazana na wyświetlacza w czasie fotografowania to 37*C (nic dziwnego, że byłem taki słaby!). Otarcia skóry pomału się leczą /SFD/2019/8/11/e5d5070239dd4e4093d1c45336feddb4.jpg

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 2756 Data: 8/11/2019 11:34:08 AM Liczba szacunów: 1
  • klata - tylko klata

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    treningiem tym z treningu domatora: 1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni. 2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni. 3.Pompki na taborecie(F)-3-4 serie x do zmęczenia 4.Pompki boczne(rys.7)2-3serie x do zm. 5.Pompki przy ścianie(rys.2)2-4serii x do zm. 6.Pompki w podporze tyłem(G)2-4serii x do zm. 7.Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 8.Wspiecia na palce(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 9.i 10.-dwa wybrane ćwiczenia(C-F)na mięsnie brzucha po 4-5 serii x do zm. 11.Unoszenie tułowia z leżenia przodem-4-5 serii x do zm. 12.Uginanie ramion w ciężarem stojąc(ciężar zamiast ekspandera)-4-5serii x do zm. ile razy w tygodniu moge to wykonywac?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1806 Data: 8/23/2005 7:57:08 PM Liczba szacunów: 0
  • dobry twarz do filmów

    Post
    Galeria Zdjęć

    Na c*** to piszecie jak pewnie tego nie przeczyta

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 5326 Data: 9/27/2005 8:50:02 PM Liczba szacunów: 0
  • moje HST

    Post
    Trening w domu

    F.u.c.k.u moge sie wtracic?? Czy moge robic sciaganie drazka wyciagu do klatki siedzac, zamiast podciagania na drazku??

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1610 Data: 10/30/2004 10:30:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer-propozycje za SOGi... ;-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zawartosc bialka od 20g-40 nawet czyli najlepeij cos po srodku 30g bialka super whey gainer 4000 olimpu jezeli chodzi o moja opinie to polecam odrazu po treningu poniewaz polecany jest od razu po regeneracji powysilkowej a zawiera dodatkowo tauryne lecytyne l-glutamine etc czyli substancje, ktore rowniez sa bardzo wazne w tym sporcie i nie tylko dodatkowo po treningu dodalbym antyoksydanty(np.wit.C badz E) zeby zmniejszyc uszkodzenia wywolane przez wolne rodniki spowodowane cwiczeniami o wysokiej intensywnosci i wystarczy

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2729 Data: 7/2/2006 1:23:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Stanabol BIOCHEM

    Post
    Doping - zdjęcia

    znam takich co brali i nie działało na 100% te tabsy wyglądają jak witamina C

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2698 Data: 1/27/2009 2:32:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Stanabol BIOCHEM

    Post
    Doping - zdjęcia

    w uk to nonstop biora i nie nazekaja sam to biore i sila mi idzie czyli witamina c to nie jest

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2698 Data: 1/29/2009 1:03:47 PM Liczba szacunów: 0
  • ramiona

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    często widzę jak ktoś ćwiczy... to, że machasz ciężarkami nie oznacza, że coś urośnie... jak to mówią u mnie w siłowni: możesz długo *********** l i ć, ale nie zawsze zadowolić... zobacz, czy w twoim treningu poświęcasz czas na machanie, czy na ćwiczenie. Pamiętaj, że ruch powinien być wykonany poprawnie, od rozluźnienia, do pełnego spięcia i przytrzymania przez sekundę. Musisz myśleć, o tym, że mięśnie Ci rosną. WSłaściwe pozytywne nastawienie do ćwiczenia, może przynieść rezultat, ponieważ zamiast gadać z kumplem wczuwasz się w rytm swego ciała... to jak u ciebie to wygląda? na pewno musisz wiele zmienić, nie??? Pozdrowienia... www.dyq.republika.pl

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3223 Data: 3/29/2002 8:33:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Hydroxycut a magnez i wapń

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie jestem wielkim specjalista w temacie minerałów, ale skoro magnez nie wchłania sie w obecności wapnia to dlaczego spora ilość preparatów jest wapniowo - magnezowa. Ja sam uzywam dwóch takich (dolomit i osteoblock). Przecież gdyby tak było to nikt by czegoś takiego nie wyprodukował SONBATY

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4963 Data: 8/20/2002 7:53:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Hydroxycut a magnez i wapń

    Post
    Odżywki i suplementy

    Guru, skoro tak mówisz to pewno masz rację, ale dlaczego w takim razie produkowane są preparaty magnezowo-wapniowe (dolomit, Olimp osteoblock, hi-tec multi mineral), nie mówiąc już o zestawach witaminowo-mineralnych gdzie wszystko jest wrzucone do jednego worka? SONBATY

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4963 Data: 8/21/2002 10:47:04 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW + brzuszki w domu

    Post
    Trening dla początkujących

    ciężko poszukać jakiś filmików nie ? http://www.youtube.com/watch?v=nrqc37n_epQ co do drążka to nie rozumiem dasz rade się podciągać czy nie ? musisz napier****ć na drążku najlepsze ćwiczenie na plecy , chyba że masz jakąś kontuzje ?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1147 Data: 5/18/2011 8:43:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Słodycze bez cukru.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tluszcze i cukry sa do d.. w tych ciachach, a bialko malo przyswajalne :-C. a dzialanie przezcyszczajace - uwierz mi na slowo- ZŁE

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3705 Data: 9/26/2005 7:32:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Co proponujecie... ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Co do : 1.Jezeli chodzi Kreatyne to Crepure Citre,Mono lub Pyrvate polecam z OLIMPU 2.Białko to SP80 lub PURE WHEY 80 3.Carbo tez z olimpu ja brałem i jestem zadowolony A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1489 Data: 1/9/2004 2:02:44 PM Liczba szacunów: 0
  • snara znam tą stronke, te punkty c na zdjeciach już wykprzystałem, gdzie teraz mam sie poruszać, żeby zrobić injekcje? w góre? w bok czy gdzie ? W góre bliżej biodra myślę będzie chyba lepej co ? Panowie, napewmo nie tylko ja borykam się z takim problemem ale i wiecej świżaków, więc pomóżcie. Naprawde Wy nie macie problemów z udami ?

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1743 Data: 4/2/2012 6:00:05 PM Liczba szacunów: 0
  • MVP PRO WHEY Chockolate Brownie Wazne!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ilosc bialka zanizona o 20% .. sam cukier dlatego tak ci to smakowalo mc Nie rozumiem ? co masz na mysli mowiac ze ilosc zanizona? a jesli chodzi o cukier to zgodnie z informacja na opakowaniu sa jego śladowe ilości. Załączam foto z nutrition facts /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/6f57fa1acee54e1e8a7fc71e4800971d.gif

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1358 Data: 3/26/2013 2:34:01 PM Liczba szacunów: 0