SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Fruktoza — zło ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mimski 100m to bardzo mało coraz częściej widać zalecenia aby wit c spożywać nawet 600mg ed a jakie jest zapotrzebowanie na wit np podczas przeziębienia? Pewnie kilka a nawet kilkadziesiąt gram.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 3645 Data: 10/19/2016 1:16:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Fruktoza — zło ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "a jakie jest zapotrzebowanie na wit np podczas przeziębienia? Pewnie kilka a nawet kilkadziesiąt gram. " Otóż to. Ja to nawet gdzieś znalazłem, że jeśli jest problem z opornym tłuszczem (czy pośrednio z kortyzolem) to właśnie stosować dzienną dawkę Witaminy C w ilości....1 g.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 3645 Data: 10/19/2016 1:24:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Fruktoza — zło ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "a jakie jest zapotrzebowanie na wit np podczas przeziębienia? Pewnie kilka a nawet kilkadziesiąt gram. " Otóż to. Ja to nawet gdzieś znalazłem, że jeśli jest problem z opornym tłuszczem (czy pośrednio z kortyzolem) to właśnie stosować dzienną dawkę Witaminy C w ilości....1 g. i co? to jest jakaś duża dawka? sam przyjmuje w okresie jesiennym około 6-7g na dobę, a jak jestem przeziębiony to 6g do każdego posiłku.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 3645 Data: 10/19/2016 2:24:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Fruktoza — zło ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ludzie - 7 gram witaminy C do każdego posiłku.... gdzie sens i logika ??

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 3645 Data: 10/19/2016 7:26:49 PM Liczba szacunów: 1
  • Fruktoza — zło ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jakoś wiele osób pisze o wyjałowieniu warzyw, ale nikt nie podaje konkretnych źródeł i badań na ten temat, z polskich terenów i produktów dostępnych w polskich sklepach. Moim zdaniem to w wielkiej mierze wydumany problem; sugestie koncernów, producentów supli i lekarzy siedzących w kieszeni tych koncernów. Selenu jest dużo w roślinach dawniej popularnych, jak cebula, kapusta, czosnek, jest także w grzybach, podrobach - ludzie sami są sobie winni, że unikają jego dobrych źródeł, m.in. dlatego, że mają przekonanie, że "zwykłe" warzywa są mało wartościowe i trzeba jeść jakieś wydumane nie wiadomo co, albo że pierś z kurczaka jest najlepsza bo ma dużo białka :/ ... Od czasu mody na zachodni styl życia, odchudzanie i na bycie fit wzrosła właśnie ilość osób chorych na tarczycę - ludzie sami zrezygnowali ze zdrowego jedzenia na rzecz fast-foodów i śmieci. Jakoś tradycyjnie i z umiarem żywiący się ludzie rzadko kiedy mają chorą tarczycę czy problemy z nadwagą - pomimo rzekomego wyjałowienia. Jak to więc jest?... Kupują przecież te same towary w tych samych sklepach. Złe nawyki maja tu dużo większe znaczenie, niż rzekome wielkie niedobory w warzywach. Unikanie do przesady soli, grzybów, zbóż, niejadanie ryb, często strączków, roślin cebulowych, kapusty - to pomysły młodego pokolenia, które bojąc się (często bezpodstawnie) glutenu czy lektyn, wylewa dziecko z kąpielą i pozbawia się na własne życzenie urozmaicenia w diecie i rzadziej występujących minerałów... Podobnie ze stosowaniem ziół - zaniechano tego w wielkim stopniu, a przecież pospolite i powszechnie występujące zioła są doskonałymi źródłami wielu minerałów, witamin i antyutleniaczy - choćby pokrzywa czy skrzyp... czy pospolita dzika róża, bogata w wit.C. Więcej niedoborów w organizmie kreuje nudna, monotonna, uboga dieta, nieumiejętność właściwego przygotowywania potraw - niż niedobory witamin w jedzeniu. Dodajmy do tego pewnego rodzaju hipokryzję młodych, którzy narzekają na niedoborowe jedzenie, ale chętnie przyjmują wynalazki typu syntetyczne słodziki, cola zero, szemrane odżywki, konserwy w miejsce świeżego jedzenia itp. ... Podtruwają się tym i sami zwiększają sobie zapotrzebowanie na antyutleniacze, ale bronią tych rzeczy często z zapałem godnym lepszej sprawy. Tu prawie nikt nie widzi, że toksyny powodują wyjałowienie organizmu. Za to momentalnie podchwytują pomysł łykania witamin w tabletkach, bo to wygodniejsze, niż szykowanie codziennie świeżych surówek :/. Poza tym wszyscy jakoś zapominają, że wytrenowanie organizmu osoby uprawiającej sport, nie ogranicza się jedynie do mięśni, ale i do zdolności wykorzystywania (wchłaniania, przyswajania, wbudowywania w tkanki) różnych składników z jedzenia. Nie bez powodu osoby uprawiające sport, regenerują się szybciej czy szybciej wracają do zdrowia po różnych urazach. Mają większe zużycie, ale też i lepszą "gospodarkę" składnikami odżywczymi. To w jakimś stopniu niweluje ewentualne niedobory w warzywach i ogólnie - jedzeniu. Tak rośliny, jak i ludzie adaptują się do trudnych warunków - roślina nie wytworzy tyle owoców (i tak dużych), gdy czegoś ważnego jej zabraknie (będzie mniejszy plon, ale minimum składników odżywczych w owocu będzie zachowanych), a człowiekowi zwiększy się wchłanialność i wykorzystanie, kiedy ma zwiększone zapotrzebowanie na te składniki. Do tego wielu składników potrzebujemy w znacznie mniejszej ilości, niż występują one w warzywach i owocach - wchłaniamy i wykorzystujemy często tylko ułamek zawartości jakiegoś składnika. Kiedy więc jego poziom w warzywie jest obniżony - nie ma to dla nas absolutnie żadnego znaczenia, bo i tak wykorzystamy, co swoje - tylko mniej zostanie do wydalenia... Poza tym w Polsce są w użyciu nawozy - tak mineralne, jak i organiczne, więc nie przesadzajmy z tym ekstremalnym wyjałowieniem...

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 3645 Data: 10/19/2016 10:39:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Fruktoza — zło ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "kazuje się być niewystarczająca, mimo, odczuwam różnicę" A właśnie, można to jakoś racjonalnie, jednoznacznie określić (jakieś badania) czy wszystko tylko opiera się na "odczuciach" ? Morfologia wykarze niedobory jakiś mikroelementów czy witamin czy trzeba coś bardziej 'zaawansowanego' ? jeśli jadałeś ponad 3kg warzyw na dzień - świeżych + kiszonki i miałeś sporo energii do życia, dość dobrą regenerację i odporność vs jeśli jadałeś to samo + dodatkowa lekka suplementacja z zewnątrz i odporność wyraźnie lepsza, a także regeneracja jeszcze mocniej poprawiona przy takiej samej intensywności treningowej, przy tych samych braku zmiennych w życiu to nie potrzebuję żadnych badań by stwierdzić, że zrobiło to różnicę. Warzyw jem sporo, ale co z tego? nie od parady sportowcy suplementują się wit. C, glutaminą mimo, że diety mają bardzo dobre. Jeśli ktoś myśli, że z suplementacji witaminowo-mineralnych/aminokwasów należy korzystać tylko wtedy, gdy są jakieś braki w diecie to kompletnie nie pojmuje po co jest suplementacja i czemu służy. Nie, z krwi się tego nie dowiesz w pełni. Obniżone wskaźniki mogą jedynie wskazywać na anemię, a np podwyższone leukocyty na stan zapalny ogólnoustrojowy lub miejscowy i na to są kolejne badania.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 3645 Data: 10/20/2016 9:02:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Fruktoza — zło ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "odporność wyraźnie lepsza, a także regeneracja" No nie, ale to są właśnie takie odczucia. Bo jak zapytam PO CZYM poznajesz, że odporność poprawiona ? Wystawiłeś się na tę samą ilość wirusów, bakterii, przez taki sam czas jak poprzednio i dlatego masz dowód, że odporność poprawiona ? To pewnie powiesz, np.: "Nie, po prostu w tym okresie zauważyłem, że nie choruję". Moja mama była ostatnio chora, tak że aż głos miała jak zombi mutant, potem wzięła właśnie jakąś skondensowaną witaminę C w proszku i na następny dzień...wyzdrowiała :) Ale ja NIE WIEM czy to na pewno od tego czy od tysiąca innych czynników, które mogły wystąpić :) Nie wiem, zmieniła się pogoda, jakieś inne leki zaczęły w końcu działać, przez przebywanie w domu przestała mieć kontakt z zarażającymi ludźmi itd. A może efekt placebo... Pytam o badania bo np. u mojego brata Pani dietetyk stwierdziła np. że ma coś tam z potasem i kazała mu zmniejszyć ilość soli. Myślałem, że można też dowiedzieć się czegoś z takich badań o innych "mikroelementach".

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 3645 Data: 10/20/2016 9:22:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Fruktoza — zło ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "odporność wyraźnie lepsza, a także regeneracja" No nie, ale to są właśnie takie odczucia. Bo jak zapytam PO CZYM poznajesz, że odporność poprawiona ? Wystawiłeś się na tę samą ilość wirusów, bakterii, przez taki sam czas jak poprzednio i dlatego masz dowód, że odporność poprawiona ? To pewnie powiesz, np.: "Nie, po prostu w tym okresie zauważyłem, że nie choruję". Moja mama była ostatnio chora, tak że aż głos miała jak zombi mutant, potem wzięła właśnie jakąś skondensowaną witaminę C w proszku i na następny dzień...wyzdrowiała :) Ale ja NIE WIEM czy to na pewno od tego czy od tysiąca innych czynników, które mogły wystąpić :) Nie wiem, zmieniła się pogoda, jakieś inne leki zaczęły w końcu działać, przez przebywanie w domu przestała mieć kontakt z zarażającymi ludźmi itd. A może efekt placebo... Pytam o badania bo np. u mojego brata Pani dietetyk stwierdziła np. że ma coś tam z potasem i kazała mu zmniejszyć ilość soli. Myślałem, że można też dowiedzieć się czegoś z takich badań o innych "mikroelementach". normalnie o tej porze byłbym pod wpływem choroby, zawsze wtedy gdy inni w okół są chorzy. jak jest już wirus w organiźmie to same warzywka nie wystarczają dla tego by nas całkiem nie rozłożyło. Kontakt z ludźmi dokładnie taki sam. Bierz pod uwagę, że każdy trening to praktycznie stan zapalny dla organizmu, tych antyoksydantów musi być stosunkowo więcej niż u osoby, która nie robi kompletnie nic. Lepsza regeneracja, więcej energii w ciągu dnia itp to są bardzo ważne obserwacje. Na to akurat badań nie trzeba. Nie rozmawiamy o chorych przedtreningówkach, tylko "pospolitych" witaminach i minerałach.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 3645 Data: 10/20/2016 9:32:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Przedawkowanie białka prowadzi do zakwaszenia organizmu. Bardzo łatwo jest się zorientować, bo czujesz gorzki smsk w przełyku i na języku. Tak kak w poprzedim poście - proszek jedt tylko uzupełnieniem diety, gdy z innych źródeł masz za małą podaż protein. Pobierz przez parę dni witaminę C i wrzuć do diety dużo warzyw. Organizm raz dwa się oczyści.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2479 Data: 7/14/2013 1:53:03 PM Liczba szacunów: 0
  • aromasin (exemestane) nie obniza. letrozole za mocno zbija estrogen zdecydowanie i rypie profil lipidowy. roid dlaczego sie obraziles na atd? jest bardzo podobne do aromasinu i w sumie jedyne co jest w nim zlego to blokowanie androgenow w mozgu. jednak to nie ma wplywu na nic oprocz nastroju/libido wiec dla kogos, kto bierze sterydy dla wynikow a nie po to, by byc super ruchaczem i nacpanym androgenami wariatem to jeden c***. musimy przede wszystkim odroznic sermy od ai. sermy czyli nolvadex, clomid sa to zwiazku podobne do estrogenow wiazace sie z receptorami estrogenowymi. dzialaja jako antagonisci i agonisci jednoczesnie w zaleznosci o jakim miejscu mowimy. natomiast ai to sa inhibitory aromatazy, czyli enzymu pod wplywem ktorego testosteron zamienia sie w estrogen ("aromatyzuje"). musimy rozroznic inhibitory odwracalne (takie jak arimidex), ktore dzialaja na zasadzie konkurencji i nieodwracalne, ktore lacza sie z aromata deaktywnujac ja (atd, aromasin, letrozole). problem z odwracalnymi jest taki, ze aromataza sie akumuluje i po odstawieniu wystepuje tzw. "estrogen rebound", czyli "odbicie" - w skrocie estrogeny kontratakuja ;) ps. don bardzo dobrze wygladasz! nie wiem jaki jest Twoj cel, ale jesli chcesz dobrze wygladac badz swiadom, ze jesli juz miales problemy dermatologiczne spowodowane sterydami musisz podwojnie uwazac i jest wysokie prawdopodobienstwo, ze one wroca (byc moze nawet z wieksza sila). szczegolna uwage musisz zwrocic na dobor srodkow i kontrole hormonow, w tym estrogenow (ktore wg. wszelkiej teorii maja polepszac stan skory, w praktyce jednak okazuja sie jednym z winowajcow problemow ze skora na cyklu i ich zbicie do naturalnego poziomu pomaga w walce z tradzikiem) oraz shbg (ktorego zwiazek ze stanem skory jest dla mnie tajemnica, ale nie podlega dyskusji w praktyce). Zmieniony przez - the666 w dniu 2011-01-16 02:22:22

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 5247 Data: 1/16/2011 2:19:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Nabór do testu Loader + kofeina.

    Post
    UNS SUPPLEMENTS - firmowe forum marki UNS

    Witam. Zgłaszam się do testu . Mam na imię Marcin, lat 26, pracuję fizycznie. Mój dzień rozpoczyna się już o 4:30, ogarniam śniadanie, pakuje posiłki w pojemniki i zasuwam do pracy. Wracam około 15-16 odpoczywam przygotowując kolejne posiłki i około 18 udaję się na trening. Kładę się spać około 23, więc ze snem słabo i dlatego przydadzą mi się odpowiednie stymulanty na pobudzenie ;) Na siłowni ćwiczę około roku czasu. Od połowy maja prowadzi mnie Tobiasz Rusek. Konsultujemy się online. Układa mi trening, dietę oraz suplementację.Trening to 4 dniowy split + aeroby. Dieta trzymana na 100%. Niżej dodam zdjęcie z mojej przemiany po naszej współpracy. Wszystko co robię staram się robić na 100%. Teraz startuję z jakościową masą. Jeśli już zostałbym wybrany do testu to ze swojej strony obiecuję prowadzić dziennik na 100% tak, aby był przejrzysty oraz zawierał jak najwięcej informacji oraz postaram się urozmaicać go w foto oraz video. Z suplementów UNS stosuję jeszcze : UNS - Vit a Min UNS - FlavoVit C UNS - ZinMag B6 Rozważam jeszcze włączyć do suplementacji Agmatine600, ale to już zależy od funduszy . Pozdrawiam Dołączam foty z mojej małej przemiany pod okiem Tobiasza, teraz czas by rosnąć :) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/73be78519f6a4981a4a29fb6657e1c9e.jpg Zmieniony przez - czuken w dniu 2014-10-09 19:43:23

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 4830 Data: 10/9/2014 7:26:48 PM Liczba szacunów: 0
  • PRZEPUKLINA A SIłOWNIA

    Post
    Zdrowie i Uroda

    niecwicz dalej ! bo ci ja gozej wywali. chyba ze jedynie jakies cwiczenia na klatke np , wyciskanie na leząco . ale to tez nie na zaduzym ciezarze.ale najlepiej by było jak bys nie cwiczył , idz do lekarza.a tak apropo to co ty tak dzwigałes ze przepuchliny dostałes ??, na siłowni sobie ostro dawałes c zy co ?? ile masz lat ??

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 12892 Data: 7/19/2006 1:03:47 AM Liczba szacunów: 0
  • a.co.sadzisz.o.tych.cwiczeniach.co.naoisala.starcza/na/poczatek??ogladnij.prosze eh.co.do.miesni.to.niestety.prawda. najgorsze.ze.jakbys.zobaczyla.moja.gorna.czesc.ciala.to.w.zyciu.bys.nie. uwierzyla.z.eto.ta.sama.osoba.tragedia ramiona.chude. piersi.wogole.juz.prawie.ale.to.po.karmieniu.niuniu.juz.starsznie.mi.biust zlecial.kiedys.miseczka.c..a.teraz...eh...

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 4477 Data: 5/6/2009 7:03:30 PM Liczba szacunów: 0
  • MOTYW NA ZAKWASY

    Post
    Inne dyscypliny

    eventualnie witaminka C i B, ale zakwasy najlepiej rozbiegac, a pozniej posiedziec w saunie (a to zrobi Ci dobrze nie tylko na zakwasy), po dobrej sesyjce w saunie poczujesz sie jak nowo narodzony ;) w saunie dobrze jest posiedziec (porozmawiaj z obsluga, zeby dobrze dobrali Ci temperature), w razie jakichs zawrotow glowy wyjdz sie ochlodzic, jesli na wyposazeniu sauny jest basenik z woda, to rewelacyjnie jest, po posiedzeniu zanurzyc sie w takim z lodowata woda, fantastyczne uczucie rozbieganie + sauna lub basenik + sauna chociaz juz samo rozbieganie u mnie zawsze przynosi efekty a najlepiej po kazdym ciezkim treningu potruchtac jakies 3km, albo czasowo ok. 15 minut, to powinno uchronic Cie od zakwasow

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 11100 Data: 7/31/2002 3:41:24 PM Liczba szacunów: 0
  • NitroBolon

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mikka: http://www.sfd.pl/temat209117/ lub http://www.sfd.pl/temat264769/ a później http://www.sfd.pl/temat162782/ następnie http://www.sfd.pl/temat91920/ A w razie czego www.sfd.pl/search.asp EDIT: parę linków nie chce wejść, ale poradzisz sobie (ctrl+c, ctrl+v) Zmieniony przez - Don quixet w dniu 2006-07-12 14:13:20

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2672 Data: 7/12/2006 2:11:17 PM Liczba szacunów: 0
  • hrhrhrh n/c

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 12034 Data: 8/18/2004 2:19:06 PM Liczba szacunów: 0
  • BNowy trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    do dupy.trzymaj się 12 s na ćwicz wszystkie partie,trzymaj się padstawowych ćwiczeń. A. Klatka+triceps -WL 4s -WL skos 4s -dips w wersji na klate 4s -wyciskanie francuskie 3s B. Nogi+ barki -Przysiad przedni 4s -Przysiad tylni 4s -wspięcia na palce -wyciskanie do czoła 4s -wznosy hantli stojąc przodem,bokiem i w opadzie tłowia3s c.Plecy+biceps -Martwy ciąg 4s -podciąganie nachwytem 4s -wiosłowanie 4s -uginanie ramion ze sztangą stojąc 3s -młotki 3s Do tego brzuch w dzień który sobie chcesz... Zmieniony przez - kondek w dniu 2010-08-20 07:57:16

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 634 Data: 8/20/2010 7:56:18 AM Liczba szacunów: 0
  • BNowy trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    dużo lepiej ale nie doczytałem że na siłe bo jak zobaczyłem trening bez nóg i pleców to mnie krew zalała A: Przysiad tylni Podciąganie nachwytem wyciskanie lerząc push press/wyciskanie do czoła uginanie ramion ze sztangą B: MC dips wznosy hantli bokiem stojąc i w opadzie tłowia jakieś ćw na brzuch C: Przysiad przedni wiosło sztangą Wl skos jakieś ćwiczenie na brzuch młotki po 4s na biceps po 3s Zmieniony przez - kondek w dniu 2010-08-20 08:19:14

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 634 Data: 8/20/2010 8:18:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Ochrona i regeneracja stawu, jaki kolagen

    Post
    Odżywki i suplementy

    D3+K2 - MSM - Boswellia -wit C - mozesz to wprowadzić do stałej suplementacji - miałem mocne bóle po urazie ( trwalo ponad 3 lata ) stosowalem różne kolageny , flexy i inne suple , nic nie pomagało . Po rozpoczęciu treningów siłowych i rozciąganiu pojawila się poprawa i aktualnie odpukać nie czuje kolana wcale a dawniej był to codzienny ból. Moze pomogły ww suple , może wzmocnienie mięśnie , może rozciąganie a może ogół diety.Co by nie było to warto wszystkie spróbować co nam nie zaszkodzi a będzie pomagac .Zdrówka

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2673 Data: 7/1/2018 12:56:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan - Problem z Brzuchem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zrobisz jak będziesz uważał. Jeśli już kupiłbym: -ZMA -tran w kapsułkach - wit. c - białko, nie gainer tylko odżywkę białkową Kreatyny i xpandy zostawiłbym w spokoju. Z biologicznego punktu widzenia organizmu ludzkiego nie ma środków chemicznych, które dając jakiś efekt nie dokonują zmian w innym miejscu. Z REGUŁY lepiej więc takowe omijać. Białkiem nadrabiałbym ew. jego braki w diecie. Ale też nie za często. Jakieś szejki owocowo- białkowe z dużą ilością wody. A rzeźbę napisałem ci jak się robi w prosty sposób tylko wymaga to nieco pracy- tabata, hiit, aeroby i treningi na ciężarach. Syfy chemiczne do wspomagania ,,robienia rzeźby" są najgorszymi rodzajami środków suplementacyjnych. Zresztą co miałem ci przekazać- przekazałem. Jak się przyłożysz nie ma możliwości by nie było efektu. Jeśli nie, żadne xpandy i spalacze nie pomogą. Zresztą wszystko co robi się naturalnie pozostaje na dłużej i mniej obciąża organizm.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1291 Data: 6/6/2010 2:30:52 PM Liczba szacunów: 0