SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi. Sylwetka po 6 msc.

    Post
    Trening dla początkujących

    ANKIETA: Płeć : M Wiek : 21 Waga : 87 Wzrost :184 Cel treningowy : obecnie redukcja Staż treningowy na siłowni : 6 miesięcy Uprawiane inne sporty : brak Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full osprzęt Dieta : pilnuje kalorii, nie mam możliwości dokładnego zaplanowania makro, ale staram się pilnować odpowiednich proporcji Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : Vita-min multiple SPORT, 5gr monohydratu/dzień Ostatnio przerabiany plan: masówka fbw Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nie sprawdzałem się na max. ciężar Plan FBW: A Nogi: Przysiady ze sztangą 3s Plecy: Ściąganie uchwytu górnego do karku 3s Klatka: Rozpiętki na ławce poziomej 3s Barki: Wyciskanie sztangi z klatki 3s Triceps: Pompki w podporze tyłem 2s Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s Przedramiona: Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie (sztangielka) 2s Łydki: Wspięcia na palce w siedzeniu 2s B Nogi: Uginanie nóg leżąc 3s Plecy: Wiosłowanie sztangą 3s Klatka: Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s Barki: Arnoldki 3s Triceps: Wyciska francuskie sztangielki stojąc 2s Biceps: Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s Przedramiona: Skręcanie nadgarstka 2s Łydki: Wspięcia na pięty w siadzie 2s C Nogi: Prostowanie nóg siedząc na maszynie 3s Plecy: MC 3s Klatka: Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s Barki: Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3s Triceps: Prostowanie przedramion na wyciągu górnym na linkach 2s Biceps: Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s Przedramiona: Uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie (sztangielka) 2s Kaptury: Wznosy barków- szrugsy 3s Plus brzuch na każdym treningu: Unoszenie nóg w zwisie na drążku 3s Russian twist 3s Spięcia brzucha z nogami w powietrzu 3s Tak, trenuje na czczo ze względu na IF, w którym "okno jedzenia" mam w godzinach 18-22 (pracuję do 15), po pracy szybka kawa, i jazda na trening.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 901 Data: 7/14/2014 12:10:04 AM Liczba szacunów: 0
  • moje odchudzanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzisiaj natomiast z okazji nadejścia pewnego comiesięcznego(teoretycznie) wydarzenia pozwoliłam sobie na 2 cukierki:( no ale jakos się na mojej diecie trzymam, tylko czuję się dziś opuchniętą i noszącą miseczki C(te sa najwieksze?) krową...czy przy takim jadłospisiem mam w ogóle szanse te 3-4 kg zrzucić? posiłek 1.(godziny sobie daruję) kogiel mogiel z 3 żółtek posiłek 2. jajecznica z 3 białek na oliwie z oliwek plus pomidor plus ser biały chudy(tak z 50g) posiłek 3. kalafior na przykład plus trochę truskawek posiłek 4. sałatka-szynka z kurczaka plus wawrzywa posiłek 5. znowu jakies warzywa z jogurtem mozliwe sa małe odstępstwa w postaci cukiereczka albo czegoś takiego ale rzadko:)..boje się, ze za bardzo sobie mięśnie rozbuduję...na takiej diecie nie czuję się w ogóle głodna, ale do wymarzonej figury jeszcze długa droga....poza ttym to jest przykładowy dzień i przykładowy rozkład, kolejność jest zmieniana:)jeżeli chodzi o produkty, które jem: żródła białka:ser biały chudy, kurczak, jajka,jogurty, mleko 0,5%, czasem 2% źródła węgli:od czasu do czsu chleb ciemny(ale staram się w ogóle unikać takiego pieczywa), wafle ryżowe, pieczywo chrupkie, owoce-truskawki, czereśnie, jabłka, warzywa:ogórki, pomidory, kalafior...itp. źródła tłuszczu:oliwa z oliwek, czasami masełko(w baardzo ograniczonej ilości) i śmietana(tak jak masło-tylko dla smaku:/)

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 10740 Data: 6/23/2004 1:12:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Dwa cykle - dobór suplementów

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak dla mnie napalm lepszy jest tu sporo osób dla których to nr 1 wsród przedtreningowek z innych to 1.m.r/hemo rage u.c/noxi pro

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 984 Data: 12/14/2011 12:59:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa masa.

    Post
    Odżywki i suplementy

    przedtreningowka np http://www.sfd.pl/sklep/Infinite_Labs_Infinity_labs_-_Juggernaut_HP-opis28026.html lub http://www.sfd.pl/sklep/Betancourt_Nutrition_Bullnox_Androrush-opis28865.html jablko http://www.sfd.pl/sklep/Ostrovit_T.C.M._+_Taurine-opis29816.html po treningu http://www.sfd.pl/sklep/SFD_SFD_Leucine_Carboplus-opis26304.html + bialko http://www.sfd.pl/sklep/Ostrovit_WPC_80-opis26665.html

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 843 Data: 7/9/2014 4:13:55 PM Liczba szacunów: 0
  • plywanie/bieganie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Hehe, w zeszłe wakacje byłem na pięknym basenie krytym w Ełku - maja tam takie małe jaccuzi, temperatura w nim była chyba powyżej 50*C bo ja po umoczeniu stopy zrezygnowałem z wejscia Pozdrawiam, Tyka zamiast dawać soga kliknij tu : http://www.pajacyk.pl

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 8282 Data: 4/3/2003 11:50:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Woda w glowie i innych konczynach. ;)

    Post
    Odżywki i suplementy

    - czym więcej pijesz tym więcej wody wydalasz - picie napoi moczopędnych np. herbaty pokrzywowej - duże dawki witaminy C i B (dr Fort opisywał to w jednym z nr KiF <- artykuł dotyczył przygotowania do zawodów)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1917 Data: 12/24/2005 10:28:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening Nóg - ustawienie stóp, podladka a 4 głowe

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1) Jaki rozstaw nóg i stóp (szerokość rozkorku i ustawienie stóp na zew i wew) angazuje najlepiej w przysiadzie i w ćw na suwnicy skośnej: a) równomiernie cały mięsień b) wew. jego część c) zew. część (obszerny boczny) Szerokie rozstawy,angażują wewnętrzne części.Wąskie wejdą w " bok" ,np. vastus lateralis,a to spora części nogi. Tylko że sprawa wygląda ta: Zawsze pracuje cała noga,zmienić możesz jedynie angaż poszczególnych głów.Bodziec dostanie całe lower body(no żeby nie być drobiazgowym większość mięśni w ciele). Ale w głównym ćwiczeniu zawsze wybieraj najsilniejszy rozstaw,pod proporcje twoich kończyn.Później możesz wprowadzać w ćwiczeniach siłowych zmiany,aby zapełniać konkretne luki.To już są ćwiczenia kulturystyczne,które uzupełniają nasz główny lift.Więc i ciężary mniejsze,i inne tempo.Więc traktuj je jako wsparcie pod główne ćwiczenie.Liczy się mind-muscle,nie ciężar. Gdybyśmy mieli w każdym ćwiczeniu iść siłowo ,szybko się to skończy przetrenowaniem cns,kontuzją. 2) Jakie ćwiczenie najlepiej angażuje obszar przyczepów przy kolanie tego miesnia? Chodzi ci zapewne o v. medialisy(obszerny przyśrodkowy). Mieśnie te zawsze mocno pracują przy ćwiczeniach unilateralnych-więc wykroki(krótkie),przysiady bułgarskie,prostowania jednonóż. Oprócz ww. ćwiczeń prostowanie to-out.Nawet tzw. przysiad kolarski. Ale nie zapominajmy o podstawie-czyli o głębokich przysiadach. 3) Jaki jest optymalny plan treningowy angazujacy całą kończynę dolną nie liczac łydek? Zaczałem robic taki plan -przysiad tylni 5 serii -suwnica skośna 5 serii -prostowanie nóg na maszynie 5 serii -żuraw 5s -uginanie nóg namaszynie 5 serii -uginanie jednonóz na maszynie 5 serii Zależy dla kogo.Dla zaawansowanego byka,przydałoby się coś stricte na pośladki,przywodziciele,odwodziciele....jeżeli mowa o całym lower body. Ale myślę że twój trening jest ok-zastąpił bym jedynie suwnice wykrokiem krótkim.A uginanie jednonóż można sobie darować. To,+ oczywiście łydki,czyli 3 ćwiczenia,można w inny dzień. Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2011-12-22 15:11:37

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2122 Data: 12/22/2011 3:08:30 PM Liczba szacunów: 0
  • CO DZIŚ JESZ?

    Post
    Kuchnia SFD

    wjechało/wejdzie: 1. zupa mocy 2. baton koko b/g, kubuś, kilka kostek gorzkiej czeko 3. zsiadłe mleko + ziemniaki + galaretka (żelatyna, wit c, erytrytol) 4. pancaksy na mące gryczanej 5. kurczak + kaszy gryczana + mix warzyw 6. zupa mocy Strasznie ciężko dopiąć dietę w 100% będąc w okresie kompletnie bez treningowym :(

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 7011 Data: 6/8/2016 4:29:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Namówiłem kolege :-)

    Post
    Doping

    jesli kolega ma 1m-c treningow za soba to na dobrej diecie i gajnerku zrobi wiekszy postep niz ty po 100tabsach metanu..takie moje zdanie

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2130 Data: 10/8/2006 12:26:45 PM Liczba szacunów: 0
  • XPAND i zero pompy?co jest?

    Post
    Odżywki i suplementy

    a wiec tak::: wczoraj robilem barki,dzisiaj mialem miec dzien przerwy ale nie wytrzymalem no i zrobilem bic+tric (na lapach jakos najlepiej czuje napiecie) no i niestety dalej nic. najgorsze jest to ze coraz wiecej rzeczy mnie przekonuje do tego ze mam zwalowanego xp--- omatko pisze ze juz jest w 3 tygodniu i nic---tak jak mowilem wczesniej, dalem koledze porcje(myslalem ze ze mna jest cos nie tak)i jego tez nia zlapal, a koles wczesniej jadl tylko mono wiec tez teoretycznie powinno go rozerwac wiec stracilem nadzieje:( 1)gdzie moge kupic dobrego xp? 2)a co jesli rzeczywiscie na mnie ma on nie dzialac?(ale w sumie dlaczego?w koncu jego sklad jest znacznie lepszy od cp o ktorym wspominalem juz wczesniej) 3)to moze storm by mnie lepiej pozamiatal?czy moze cos jeszcze innego tego typu? aha zapomnialbym dodac,rozmawialem z kolesiem od ktorego to kupilem, mowil ze ma produkty od renowmowanego przedstawiciela na polse tj. od Sport Nutrition i ze nigdy nie mial zadnych zazalen co do jego produktow i jestm pierwszy. nie wiem juz c robic pomozcie:( aha i dziekuje wszystkim za zainteresowanie moim problemem

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 6969 Data: 4/4/2006 6:55:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Kortyzon

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki chłopaki! Ale wiecie są czasami takie momenty, że nie ma jak włączyć muzyki czy wypić bronka. Mam zaj... stresującą pracę i to stres coraz bardziej niszczy mi zdrowie. Łykam ZMA, ester wit. C, wapń, jednak to g... pomaga. Mi trzeba czegoś silnego a psychotropów czy metki nie chcę łykać.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 8109 Data: 4/22/2008 7:04:18 PM Liczba szacunów: 0
  • problemy z wątrobą, proszę o rady

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Co do LEgalonu i ostropestu.Ciekawostka-Legalon SIL czysta sylibilina dozylna jest odtrutką do muchomora sromotnikowego i leczy WZW typu C http://www.legalon.info/ Co do leczenia kolegi watroba szybko wróci do normy. Daje gwarancje na LEGALON. Nie zaszkodzi dodatkowo Ostropest. Powodzenia!!! Swoja drogą dzieki za SOG-a:)

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1909 Data: 3/12/2013 7:44:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Aknenormin a wejscie na nowy cykl

    Post
    Doping

    W obecnej chwili nie posiadam takiej kwoty :) , Ale na poważnie bo nie chce się wje***c w ten sam motyw z syfami . Co leci obecnie u Ciebie i jakie dawki ? Bo generalnie ćwiczenie na kreatynie po cyklu jaki miałem to wogule mija się z celem wiedząc co można osiągnąć jakim kosztem . Myślałem nad prop 100 mg e2d 1-8 Albo Enan 250 mg week Chodzi mi o maksymalnie zminimalizowanie sajdów w postaci trądziku Zmieniony przez - FanatykPL w dniu 2016-04-30 22:11:53

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1207 Data: 4/30/2016 10:08:06 PM Liczba szacunów: 0
  • niedobór żelaza?

    Post
    Odżywki i suplementy

    nawet przy zwyklym odzywianiu ciezko o braki zelaza autorze jak sie jednak o nie martwisz to zamiast walic slepo zelazo zastanowilbym sie nad suplementacja witaminy C gdyz ona ma duzy udzial w tym ile zelaza nasz organizm z pozywienia wchlonie

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2876 Data: 5/11/2009 7:05:37 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW Do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam mam zamiar zacząć trening FBW i znalazłem jakiś plan i mam pytanie czy dobry albo coś zmienić. I jeszcze takie pytanko ile w każdym ćwiczeniu ma być serii i powtórzeń. Z góry dzięki :) Płeć : Mężczyzna Wiek : 17lat Waga : 75kg Wzrost : 180 Cel treningowy : Masa, siła Staż treningowy na siłowni : 11 miesięcy Uprawiane inne sporty : Piłka Nożna, Pływanie Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full sprzęt Dieta : brak diety Przeciwskazania medyczne : Nie Zażywane suplementy : Gain Bolic 6000 Ostatnio przerabiany plan: Split Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 100kg, 100kg, 80kg A Nogi:Przysiady z sztangą na barkach Plecy:Wiosłowanie hantlami Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom Barki:Przenoszenie sztangi nad głową siedząc Przedramie:Trzymanie statyczne ze sztangą Triceps:Pompki odwrotne Biceps:Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem B Nogi:Wykroki ze sztangą Plecy:Wiosłowanie sztangą Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) Barki:Wyciskanie sztangielek Przedramię:Uginanie nadgarstkow z sztanga podchwytem Triceps:Wyciskanie francuskie sztangi leżąc Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" C Nogi:Wykroki ze sztangielkami Plecy:Martwy Ciąg Klatka:Rozpiętki na ławce poziomej Barki:Wyciskanie sztangi zza karku Przedramię:Uginanie nadgarstków z sztangą nachwytem Triceps:Wyciskanie sztangi na ławce w wąskim uchwycie Biceps:Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy"

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 530 Data: 12/22/2011 9:33:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam przecież podane w profilu, ale wzrost: 171cm, waga: 64kg. Rozpiszę dietę bardziej przejrzyście: Śniadanie jako posiłek przed treningowy: 8:00 -4 jajka -4 kromki chleba Graham -100g płatków owsianych górskich -150g musli -zielona herbata Trening: 10:00 do 11:00 (HIIT, aeroby), 11:00-12:00 (trening siłowy) Posiłek po treningowy: 11:00 lub 12:00 -5 wafli ryżowych z miodem -10g ActivLab BCAA Xtra -jakieś owoce lub warzywa Obiad: 14:00 a)ziemniaki z piersiami z kurczaka, wołowiną lub kotletami mielonymi b)ryba z ryżem c)makaron +owoce, warzywa Posiłek: 17:00 -Jogurt naturalny 1.5% -105g orzechów ziemnych +owoce, warzywa Ostatni posiłek: 20:00 -80g twarogu chudego -130g tuńczyka w puszce w oleju. -zielona herbata Zmieniony przez - rantz w dniu 2011-06-29 21:18:00

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 873 Data: 6/29/2011 9:16:53 PM Liczba szacunów: 0
  • III edycja Otwartej Ligi Wyciskania Leżąc w Łodzi

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    A. Punktacja w kategoriach 1 miejsce - 40 pkt punktacja jest zwiększona w stosunku do ostatniej 2 miejsce - 37 pkt Ligi aby dać możliwość zdobycia punktów 3 miejsce - 36 pkt większej ilości zawodników co przełoży się również 4 miejsce - 35 pkt na punktację drużynową i kolejno co miejsce jeden punkt w dół , przy równej liczbie punktów 2 zawodników w danej kategorii decyduje wtedy ich Wilks B. klasyfikacje open liczymy punktacją Wilks wyszczególnione są na plakacie c. klasyfikacja drużynowa, punktuje 6 najlepszych miejsc, ilość zawodników jednej drużyny w danej kategorii dowolna i ilość zawodników w drużynie też bez ograniczeń . Uwaga - można przy większej ilości zawodników wystawić dwie np. Orzeł I , Orzeł II Zmieniony przez - iglesias w dniu 2013-05-31 22:40:30 Zmieniony przez - iglesias w dniu 2013-05-31 22:43:17

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 9762 Data: 5/31/2013 10:39:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o wypowiedzi tylko ZNAWCÓW

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Cwicz najpierw ta grupe miesni na ktorej bardziej ci zalezy np zalezy ci na bicepsie zacznij od bicepsa, jezeli zaczniesz najpierw od tricepsa bedzie to mialo skutek np na ciezar uzywany podczas bicepsa, chodz ja osobiscie wykonujac bardzo dokladnie biceps oraz z dosc duzym ciezarem nie czuje potem zmeczenia na tricka(moze dlatego ze tric robie w pon a bic w srode) n.c

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 5696 Data: 6/19/2005 9:14:01 PM Liczba szacunów: 0
  • spalanie mięśni podczas biegania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trzeba biegać w zakresie komfortu tlenowego (zero zadyszki) Dla ograniczenia wydzielania kortyzolu warto dodatkowo przed bieganiem wziąć wit. C o przedłużonym działaniu i miłorząb, np.http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Gold-Vit_C_1000_plus-opis25659.html http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Ginkoflav_Forte-opis777.html

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 5875 Data: 4/14/2011 1:43:24 PM Liczba szacunów: 0
  • sterydy na barki

    Post
    Doping

    posłuchaj lekarzy bo zrobisz sobie krzywde na całe życie kontuzje trzeba zaleczyć poszukaj po necie na temat swojej kontuzji coś na pewno znajdziesz z siłowni bym na razie zrezygnował myśle że basen będzie dobrą alternatywą na wzmocnienie obręczy barkowej.Zainwestuj w jakiegoś animal flexa dużo wit c galaretek itp no i czas niestety ,maści jakieś które się wchłaniają jest tego dużo na rynku i tak jak ci pisałem ortopeda ale sportowy może jakaś blokada ci pomoże ale to już decyzja lekarza.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3599 Data: 5/26/2008 11:45:01 AM Liczba szacunów: 0