SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Liga Mistrzów 2008/2009

    Post
    Piłka Nożna

    Dzisiaj gra Liga Mistrzów Wtorek, 16.09 2008 A Chelsea FC vs. FC Girondins Bordeaux AS Roma vs. CFR Cluj B SV Werder Bremen vs. Anorthosis Famagusta Panathinaikos vs. Inter Milano C FC Basel vs. Shakhtar Donetsk FC Barcelona vs. Sporting Lissabon D PSV Eindhoven vs. Atletico Madrid Olympique Marseille vs. Liverpool FC

    Odpowiedzi: 623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/16/2008 8:30:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Liga Mistrzów 2008/2009

    Post
    Piłka Nożna

    MU gra bardzo dobrze w piłkę tylko, że Barcelona tej piłki Manchesterowi nie dała jestem zawiedziony tym, że w pierwqszym składzie grał Park, Anderson, Geags ... a na ławce mecz zaczął Scholes i Tevez, zawiodła mnie również postawa Van der Sara i całej linii obrony jako formacji. C. Ronaldo na ile było to możliwe brał ciężar gry na siebie, napewno był jasna postacią, ale Barcelona po strzeleniu gola nie oddawała piłki.

    Odpowiedzi: 623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/28/2009 10:36:22 AM Liczba szacunów: 0
  • RALLY- ja wiem ze nie od razu , jednak Amstaf-- ode mnie masz kopa w doope na rozpęd do ogarnięcia- jesteś tu od 28 września, prawie trzy tygodnie powtarzania- "znów wyszło jak zwykle, chciałam dobrze wyszło inaczej, znów się nie udało" może metoda dobrego(rally) i złego(ja) policjanta dla lepszy efekt bo te stwierdzenia c przytoczyłam na górze to WYMÓWKI SĄ kochana, to wszystko nie ma "się nie udało" tylko "ja dałam ciała", to ty panujesz nad swoim życiem a nie ono nad tobą, ja wiem ze początki są trudne, ale odsuwasz sobie czas efektów, a to w pewnym momencie cie zdemobilizuje, a tego uwierz mi nie chcesz, i tak w pewnym momencie przyjdzie okres zmęczenia - sposobem jedzenia, tym ze czegoś tam nie można a coś tam trzeba- a ty masz to już! pozbywaj się tego i spinaj poślady, jak sobie pozwolisz na "powoli"- efekty też będą powolne, jak się ogarniesz szybciej to i wiedza i efekty przyjdą szybciej, ukróć sobie trochę ta wygodę, wyjdź z tego jak ci wygodnie, zacznij robić tak jak ma być ode mnie powtarzam masz ŻYCZLIWEGO KOPA W DUPĘ, bo jak dla mnie się mazgaisz trochę, stać cie na więcej na pewno

    Odpowiedzi: 544 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/13/2011 10:25:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Ale ładnie spada:-)no super:-) zaznaczasz obszar w excelu i ctrl+c ---->ctrl+V wklejasz do painta----->zapisujesz w jpg. (na przykład) Kurde żeby człowiek miał czas na dietę i siłkę zawsze, byłoby super, tez miałam zacząć z siłką to przeprowadzka się wykluła, ale może jak się przeprowadzę to moje zycie się uspokoi;-) Zmieniony przez - rallygunia w dniu 2011-11-17 21:10:30

    Odpowiedzi: 544 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2011 9:09:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcję odradzam, bo będziesz wyglądała jak ja. Nogi u zad praktycznie w miejscu, a góra.... n/c. W podpisie mam dwa linki. Porównaj foty pierwszych stron - tak wygląda wysusz. Nie redukuj, tylko poprzez ćwiczenia rozbuduj górę.

    Odpowiedzi: 544 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2011 10:00:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Tetisheri teraz od kilku tygodni tak robię z tą rampą żeby siły trochę zdobyć ale już niedługo zmienie to, bo myślę o tej redukcji i jakie zakresy powtórzeń najlepiej zastosować na tej redukcji? Mogę dalej na siłę 3-6 czy lepiej 8-10? A co do rzucania sztangi w mieszkaniu to nie bardzo, no wiadomo uszkodzę panele albo meble. A jak uważasz na ile powinnam zrobić ten przysiad skoro wycisnę raz 50 kg a M.C.. Zrobię raz 73 kg? Będę próbować dokładać.

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2017 11:47:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki za porady! Czyli zamiast arnoldek wyciskanie hantli. Pompki na poręczach sobie zostawię.A co do tych pleców: to może 1,podciąganie 2.m.c. lub rdl 3.wiosłowanie lub ciągnięcie wyciągu dolnego chwytem neutralnym lub wiosłowanie jednorącz hantlem w oparciu o ławkę? Czy lepiej podciąganie zrobić na koniec jako trzecie? Ale wtedy będę miała już mało siły? A czemu bicepsa nie izolować? A na nogi wystarczy tyle ćwiczeń co podałam? Wczoraj zrobiłam ten trening na klatkę barki triceps mojego pomysłu i nawet dobrze poszło. Ale na przyszłość zrezygnuję z tych arnoldek.Więc było tak: 1 wl skos 4 serie 30kg x10/ 36kg x 6/ 36kg x 6/ 36kg x 6 2 rozpiętki skos waga hantla -11kg 3 serie /10/10/10/powtórzeń 3 pompki na poręczach 3 serie /9/7/7/ 4 arnoldki waga hantla 10kg 3 serie /10/10/9/ 5 unoszenie hantli bokiem w staniu waga hantla 5kg 3 serie /10/10/10/ 6 triceps sztangą łamaną za głowę w staniu 14kg 3 serie /9/8/7/

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2017 3:59:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki za porady! Czyli zamiast arnoldek wyciskanie hantli. Pompki na poręczach sobie zostawię.A co do tych pleców: to może 1,podciąganie 2.m.c. lub rdl 3.wiosłowanie lub ciągnięcie wyciągu dolnego chwytem neutralnym lub wiosłowanie jednorącz hantlem w oparciu o ławkę? Czy lepiej podciąganie zrobić na koniec jako trzecie? Ale wtedy będę miała już mało siły? A czemu bicepsa nie izolować? A na nogi wystarczy tyle ćwiczeń co podałam? Zamiast arnoldek zwykłe wyciskanie. Moim zdaniem nie będzie źle jak zrobisz taką kolejność na plecy - w końcu nie doczepiasz ciężaru w podciąganiu. Biceps u osoby początkującej nie potrzebuje izolacji. Poza tym nie zależy nam na skracaniu tego mięśnia - a przy ćwiczeniach izolowanych, wykonywanych w nieoptymalny sposób jest ryzyko spotęgowania takiego efektu. Do nóg nie miałem uwag większych skoro ich nie wypisałem.

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2017 9:20:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziś całkiem udany trening pleców, barków i bicepsa. Po siłowym cardio na rowerze 16km w 50 minut. 1 podciąganie na drążku podchwyt 4 serie: /10,7,6,5 powtórz/ 2 m.c. 4 serie /56kg x 9powt/ 61kg x 8 powt/66kg x 6powt/70kg x 3 powt/ 3wiosłowanie sztangą nachwyt 4 serie /36kg x 8powt/33kg x 9powt/33kg x10powt/35kg x 8powt/ 4żołnierz 4 serie po 26kg /8,6,6,6powtórzeń/ - tu jest progres więcej powtórzeń niż tydzień temu 5 i 6 w superseriach -biceps sztangą łamaną 22kg -unoszenie rąk bokiem w opadzie tułowia /łącznie 4 superserie po 10-12 powtórzeń/ Chyba pozamieniam sobie kolejność treningów, bo jak nogi zrobiłam w czwartek to w piątek i sobotę utrudniało mi to bieganie no i nie wiem czy tym bieganiem nie utrudniam regeneracji tych nóg, a zależało mi na bieganiu w weekendy. Dziś dopiero mi tak prawie minęły te zakwasy. Może nogi będę robić na początku tygodnia, potem klatka a potem plecy.

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2017 4:04:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Wczoraj zrobiłam inny trening na nogi gdzyż zmieniam kolejność treningów i nie chciałam nadwyręzać dolnych pleców przysiadami, bo bolały po m.c. 1 wykroki maszerowane z hantlem 10 kg 4 serie x 20 powt. 2 bułgary z obciążeniem 12 kg 4 serie po 10 powt w superserii z plank po 45 sec. 3. Plie 26 kg 2 serie po 10 powt. 4 wspiecia na palce 30 kg 5 serii x13-15 ppowt. Kalorie 1950 mi wyszło.

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/4/2017 12:50:38 PM Liczba szacunów: 0
  • uuuu to grubo :D ja się ciesze ,że pułap 50 osiągam no mnie to właściwie najbardziej interesują barki ,plecy i nogi ,a większość mi mówi: po c***j ci nogi? nie lepiej łapy?

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2011 8:37:59 PM Liczba szacunów: 0
  • A witaminę C zjadłeś?:))

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2012 1:37:56 PM Liczba szacunów: 0
  • pawlus ja poćwiczyłem splitem ok 2 miesiące i wiem,że wrócę do niego najpóźniej jak to będzie możliwe %-) trening A 1 fronty 12,12,10,10 2 drążek nachwytem 4s po max 3 wl 10,10,10 4 mp 12,10,8 5 franuz 10,10,10 //uginanie stojąc podchwytem 10,10,10 6 russian twist B 1 mc 12,10,10,8 2 ściąganie linki wyciągu do klatki chwyt neutralny 15,15,15 3 wyciskanie skos 10,10,10 4 podciąganie sztangi do brody 10,10,10 5 francuz jedną rąsią 10,10,10 //uginanie rąsi ze sztangielkami 10,10,10 C 1 zarzut siłowy +push press 10,8,6,4 2 prawdopodobnie żuraw 4s po max 3 wiosło sztangą podchwytem 12,10,10 4 dipsy 4s po max 5 pompki w podporze tyłem 3s po max //podciąganie podchwyt 3s po max 6 russian twist

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/21/2012 7:11:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Dex wziął byka na siłkę: i nie wiem czy teraz będzie taki posłuszny %-) http://c.wrzuta.pl/wi8626/2133d54500111c5346797812/byk_na_sterydach :))

    Odpowiedzi: 1507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/21/2012 8:08:57 AM Liczba szacunów: 0
  • @up, tak, tatuś mógł odrazu zaserwować takie śniadanie: http://purebulk.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/c/bcaa_capsules_1_1.jpg 8-)

    Odpowiedzi: 1859 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/10/2013 11:42:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki plan wybrać

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A I. Ściąganie drązka górnego wyciągu szerokim nachwytem do klatki 14/12 II.Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 14/12 III.Wyciskanie sztangi sprzed klatki stojąc 12/10 IV.Wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie 14/12 V.Uginanie ramion ze sztangą łamaną 16/14 VI.Przysiady ze sztangą trzymaną na karku 14/12 VII.Unoszenie nóg siedząc na skraju ławki 18/16 Trening B I.Wiosłowanie sztanga podchwytem 16/14 II. Rozpiętki na ławce skos dodatni 16/12 III.Unoszenie ramion ze sztangielkami na boki stojąc 16/14 IV.Ściąganie liny górnego wyciągu 14/12 V.Uginanie ramion ze sztangielkami z supinacją 16/14 VI.Wyprosty nóg na maszynie 18/16 VII.Uginanie podudzi na maszynie 20/15 Trening C I.Wznosy tułowia 20/15 II.Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 12/10 III.Podciąganie sztangi szerokim nachwytem do brody 10/10 IV.Pompki na poręczach 10/10 V.Uginanie ramion ze sztangielkami chwytem młotkowym 10/8 VI.Wypychanie nóg na suwnicy 10/8 VII.Spięcia brzucha leżac na ławce płaskiej 20/15

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1030 Data: 1/19/2017 9:13:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Ciągła utrata wagi. Jak zatrzymać?

    Post
    Po 35 roku życia

    Zjedz te suple do konca ,bo teraz przeciez ich nie wyrzucisz i zrob sobie sprawdzian z siłowych cwiczeń i wagi i obwodów z suplami i bez ,a zobaczysz ,że te pareset złotych nie warto tracic na odżywki.Ja to sprawdzałem na własnym ciele. Owszem jakies BCAA ,prepartat z kofeina przed treningiem jak małe checi do treningu -tak. Odżywka bialkowa w momencie braku czasu na norlmalny psiłek lub jako uzupełnienie mniej wartosciowego (szczególnie w białko)posiłku czemu nie? ale po c aż tyle tej chemii w siebie wrzucac to nie wiem. Co do przyrostów wagi to jestem przeciwnikiem tych wszystkich obliczanek(wiekszosc liczy i g**** z tego ma) -wcinasz ze 2 g białka na 1kg wagi ciała,jak dasz rade to wiecej ,wrzucasz do tego wegle złożone jak ;makarony ,ryz ,kasze gryczaną,razowy chleb żytni,potem dużo warzyw i umiarkowana ilosc owoców(2-4 dziennie) ,zaprawiasz to zdrowymi tluszczami i wcinasz ile Polska dała tak 5-7 razy dziennie.Do tego trenujesz mało ,ale sumiennie ,cięzko i systematycznie bez zrywow i nie ma tego ze waga nie pojdzie w górę. Powodzonka!!! ] Zmieniony przez - chunga w dniu 2012-08-01 13:50:01 Zmieniony przez - chunga w dniu 2012-08-01 13:52:46

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5819 Data: 8/1/2012 1:42:26 PM Liczba szacunów: 0
  • ocena diety i suplementacji

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    acha,to juz wiem, do ktorego go dodam,w wieczornym spozywam wit a,,c,e,i koenzymQ10,wiec do tego,a oliwe do reszty,i mct do odzywek i posilku potreningowego,to juz wszystko jasne z olejami

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4751 Data: 7/13/2004 11:31:13 AM Liczba szacunów: 0
  • ocena diety i suplementacji

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    widze,ze troszeczke zesmy sie niezrozumieli,zawsze waze ryz przed gotowaniem,tj,oczywiste,ale mi chodzi o to ile np.ryz ,makaron,itp,traca procent ze swych kladnikow podczas gotowania,bo przeciez weglowodany i bialko nie sa odporne na duza temperature i gotowanie(witaminy tez)i moje pytanie to,ile srednio ma po ugotowaniu taki ryz czy makaron wegli,bo przed to na opakowaniu jest ze srednio 74-77,zalezy od makaronu czy ryzu,pytam jak wy to liczycie,bo pare razy widzialem w gazetce Kulturystyka,ze 100 gram ryzu licza ze ma ok.70 gram wegli,czyli zeby miec 100 gram,to musze wrzucic okolo 140-150 gram,a nie 125gram gdybym sie sugerowal tym co napisane na opakowaniu przed ugotowaniem,co wy na to?w poniedzialek jade do londynu,jednak anar niebede mial tego zma,bo koles mi sie rozmyslil i niechce mi opchnac,wlasnie wrocilem z apteki i wydalem 100zl na witaminy i mineraly na 2 miesiace,kupilem 100 tabletek witaminy A po 12 tys.jednostek(2 razy dziennie),150 tab.b complex(3 razy dziennie),150 tab,wit.C 0,2grama(3 razy dziennie),120 tab.naturalnej witaminy E po 0,4grama(2 razy dziennie),150 tab laktomagu b6(po 75mg magnezu w tabsie,3 razy dziennie),100 tab cynku po 0,3 grama(2 razy dziennie,tego co ty masz zincofar czy jakos tak,znalazlem w jakims starym twoim poscie,ze tani spisalem i mam,)100 tab chromu po 200 mg(2 razy dziennie),80 kaps.koenzymu Q10 po 15 mg z lecytyna,i to na tyle z witamin,moze byc chyba nie?dodam,ze tam jem malo warzyw i owocow bo drogie,do tego fizyczna praca i trening wiec jak bede jadl po jednej z kazdych na sniadanie i po treningu(tam gdzie trzy razy dzienie to wrzuce przed trening,a wdzien wolny wszystko 2 razy dziennie,tj,na sniadanie i kolacje,wystarczy chyba nie?

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4751 Data: 7/17/2004 5:10:13 PM Liczba szacunów: 0
  • ocena diety i suplementacji

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    a jak myslicie,co mam zakupic a czego zrezygnowac bo szkoda mi tyle kasy wydac,mianowicie konczy mi sie zapas koenzymuQ10 OLIMPA i tauryny,i zaraz ide do apteki i wydaje mi sie ze lepiej jak wezme tauryne bo i tak biore ze soba antyoksydanty,tj,witA,C,E,do tego b-complex,chrom i magnez z cynkiem i ZMA,czy ten koenzym darowac sobie czy kupic 1 paczke koenzymu i 1 tauryny bo sa w tej samej cenie a mam na 2 paczki,i nieiwm czy poprostu niekupic 2 paczek tauryny a koenzym odpuscic?co bedzie lepsze dla mnnie?jak juz pisalem biore ze soba rowniez odzywki monstera,carbo,izolat serwatki i egg protein oraz 2 oleje MCT,i 0,5 litra lnianego bo oliwa tam jest w lidlu,acha mam tez jeszcze paczke l-karnityny z rzezby,brac ja ze soba,czy lepiej sprzedac,a za ta kase cos dokupic,bo l-karnityna na masie to chyba mozna zamienic np.na ewentualnie kawke przed aerobem?z gory dzieki za odpowiedzi,czekam niecierpliwie,bo to juz bedzie ostatni wyskok na zakupy,hej anar ,a co ty na to,zeby ta kapsulke witE po 0,4 mg ciac na pol,i polowe z rana a polowe po treningu,moze byc?jak nie to kiedy ja brac,na sniadanie czy po treningu?

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4751 Data: 7/18/2004 5:28:57 PM Liczba szacunów: 0