SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • meju dziennik zapraszam

    Post
    Trening dla początkujących

    ryba ja cały czas próbuję zapi**ć tylko ogranicza mnie sprzęt <beksa> Niech ktoś mi powie czy brać kreatynę przed (tak mono brałem) czy po

    Odpowiedzi: 283 Ilość wyświetleń: 14163 Data: 1/30/2011 6:15:13 PM Liczba szacunów: 0
  • meju dziennik zapraszam

    Post
    Trening dla początkujących

    "Boksero kwestia czasu ;) To Ty masz ten wzmacniany, tak?" nie ja mam zwykly 180cm i wtrzymałość 180kg;p z marbo to co dałeś:) choroba i coś słabne:) mam nadzieje że po odrobie i będę lepszy niż ty strasznie lubie rywalizować więc motywacja wieksza:D <wyje**ć więcej niż meju na klate> hehe Zmieniony przez - Boksero w dniu 2011-02-02 16:46:24

    Odpowiedzi: 283 Ilość wyświetleń: 14163 Data: 2/2/2011 4:45:45 PM Liczba szacunów: 0
  • ocena diety i suplementacji

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    acha,to juz wiem, do ktorego go dodam,w wieczornym spozywam wit a,,c,e,i koenzymQ10,wiec do tego,a oliwe do reszty,i mct do odzywek i posilku potreningowego,to juz wszystko jasne z olejami

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4876 Data: 7/13/2004 11:31:13 AM Liczba szacunów: 0
  • ocena diety i suplementacji

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    widze,ze troszeczke zesmy sie niezrozumieli,zawsze waze ryz przed gotowaniem,tj,oczywiste,ale mi chodzi o to ile np.ryz ,makaron,itp,traca procent ze swych kladnikow podczas gotowania,bo przeciez weglowodany i bialko nie sa odporne na duza temperature i gotowanie(witaminy tez)i moje pytanie to,ile srednio ma po ugotowaniu taki ryz czy makaron wegli,bo przed to na opakowaniu jest ze srednio 74-77,zalezy od makaronu czy ryzu,pytam jak wy to liczycie,bo pare razy widzialem w gazetce Kulturystyka,ze 100 gram ryzu licza ze ma ok.70 gram wegli,czyli zeby miec 100 gram,to musze wrzucic okolo 140-150 gram,a nie 125gram gdybym sie sugerowal tym co napisane na opakowaniu przed ugotowaniem,co wy na to?w poniedzialek jade do londynu,jednak anar niebede mial tego zma,bo koles mi sie rozmyslil i niechce mi opchnac,wlasnie wrocilem z apteki i wydalem 100zl na witaminy i mineraly na 2 miesiace,kupilem 100 tabletek witaminy A po 12 tys.jednostek(2 razy dziennie),150 tab.b complex(3 razy dziennie),150 tab,wit.C 0,2grama(3 razy dziennie),120 tab.naturalnej witaminy E po 0,4grama(2 razy dziennie),150 tab laktomagu b6(po 75mg magnezu w tabsie,3 razy dziennie),100 tab cynku po 0,3 grama(2 razy dziennie,tego co ty masz zincofar czy jakos tak,znalazlem w jakims starym twoim poscie,ze tani spisalem i mam,)100 tab chromu po 200 mg(2 razy dziennie),80 kaps.koenzymu Q10 po 15 mg z lecytyna,i to na tyle z witamin,moze byc chyba nie?dodam,ze tam jem malo warzyw i owocow bo drogie,do tego fizyczna praca i trening wiec jak bede jadl po jednej z kazdych na sniadanie i po treningu(tam gdzie trzy razy dzienie to wrzuce przed trening,a wdzien wolny wszystko 2 razy dziennie,tj,na sniadanie i kolacje,wystarczy chyba nie?

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4876 Data: 7/17/2004 5:10:13 PM Liczba szacunów: 0
  • ocena diety i suplementacji

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    a jak myslicie,co mam zakupic a czego zrezygnowac bo szkoda mi tyle kasy wydac,mianowicie konczy mi sie zapas koenzymuQ10 OLIMPA i tauryny,i zaraz ide do apteki i wydaje mi sie ze lepiej jak wezme tauryne bo i tak biore ze soba antyoksydanty,tj,witA,C,E,do tego b-complex,chrom i magnez z cynkiem i ZMA,czy ten koenzym darowac sobie czy kupic 1 paczke koenzymu i 1 tauryny bo sa w tej samej cenie a mam na 2 paczki,i nieiwm czy poprostu niekupic 2 paczek tauryny a koenzym odpuscic?co bedzie lepsze dla mnnie?jak juz pisalem biore ze soba rowniez odzywki monstera,carbo,izolat serwatki i egg protein oraz 2 oleje MCT,i 0,5 litra lnianego bo oliwa tam jest w lidlu,acha mam tez jeszcze paczke l-karnityny z rzezby,brac ja ze soba,czy lepiej sprzedac,a za ta kase cos dokupic,bo l-karnityna na masie to chyba mozna zamienic np.na ewentualnie kawke przed aerobem?z gory dzieki za odpowiedzi,czekam niecierpliwie,bo to juz bedzie ostatni wyskok na zakupy,hej anar ,a co ty na to,zeby ta kapsulke witE po 0,4 mg ciac na pol,i polowe z rana a polowe po treningu,moze byc?jak nie to kiedy ja brac,na sniadanie czy po treningu?

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4876 Data: 7/18/2004 5:28:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Ciągła utrata wagi. Jak zatrzymać?

    Post
    Po 35 roku życia

    Zjedz te suple do konca ,bo teraz przeciez ich nie wyrzucisz i zrob sobie sprawdzian z siłowych cwiczeń i wagi i obwodów z suplami i bez ,a zobaczysz ,że te pareset złotych nie warto tracic na odżywki.Ja to sprawdzałem na własnym ciele. Owszem jakies BCAA ,prepartat z kofeina przed treningiem jak małe checi do treningu -tak. Odżywka bialkowa w momencie braku czasu na norlmalny psiłek lub jako uzupełnienie mniej wartosciowego (szczególnie w białko)posiłku czemu nie? ale po c aż tyle tej chemii w siebie wrzucac to nie wiem. Co do przyrostów wagi to jestem przeciwnikiem tych wszystkich obliczanek(wiekszosc liczy i g**** z tego ma) -wcinasz ze 2 g białka na 1kg wagi ciała,jak dasz rade to wiecej ,wrzucasz do tego wegle złożone jak ;makarony ,ryz ,kasze gryczaną,razowy chleb żytni,potem dużo warzyw i umiarkowana ilosc owoców(2-4 dziennie) ,zaprawiasz to zdrowymi tluszczami i wcinasz ile Polska dała tak 5-7 razy dziennie.Do tego trenujesz mało ,ale sumiennie ,cięzko i systematycznie bez zrywow i nie ma tego ze waga nie pojdzie w górę. Powodzonka!!! ] Zmieniony przez - chunga w dniu 2012-08-01 13:50:01 Zmieniony przez - chunga w dniu 2012-08-01 13:52:46

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5925 Data: 8/1/2012 1:42:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Czas najwyższy wziąć się za siebie!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Za mało jesz i niewłaściwe proporcje, zupełnie nie wiem, jak Ci wyszło to zapotrzebowanie na poziomie 1900 kcal. Dodaj przede wszystkim tłuszczy i białka; w tej chwili jesz około 2g/1kg m.c. białka - to panienki ćwiczące jedzą więcej, a Ty jesteś facet i na dodatek chcesz zbudować trochę masy mięśniowej, czyż nie? Co do treningu - zwiększ obciążenie, zmniejsz ilość serii i powtórzeń. 4 serie po 20 powtórzeń to śmiech, a nie trening dla silnego młodzika. Dobierz obciążenie tak, żebyś nie był w stanie zrobić więcej niż 12-15 powtórzeń w serii - i z tym obciążeniem robisz 3 serie. Co do samych ćwiczeń - chyba trochę niepotrzebnie tracisz czas na drobiazgi typu triceps, barki. Ja bym raczej robiła ćwiczenia złożone angażujące jak najwięcej mięśni, bo drobne mięśnie też się w nich angażują - ale jak uważasz. A w ogóle to standardowo polecam posty Tyki: http://www.sfd.pl/temat215071/ oraz http://www.sfd.pl/temat270907/ A co do aerobów - polecam HIIT. Zmieniony przez - Uka P. w dniu 2006-07-15 15:18:55

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2442 Data: 7/15/2006 3:08:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie organizuje takich akcji ale ze przestalismy ogarniac finansowo błędy chirurgów to muszę, jeżeli ktos moze pomoc bądź chociaz udostępni c to please. https://pomagam.pl/pdru5joi

    Odpowiedzi: 291 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/18/2019 7:40:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Test - VITALMAX by Chaczyk pods.str.15

    Post
    Odżywki i suplementy

    TRENING: =============================================================== HST - Hypertrophy-Specific Training - trening nastawiony na maksymalny przyrost masy mięśniowej =============================================================== Cykl treningu HST (makro-cykl) wygląda następująco: 1 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningów 15 powtórzeń (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 15 powtórzeń) 2 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningów 10 powtórzeń (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 10 powtórzeń) 3 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningów 5 powtórzeń (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 5 powtórzeń) 4 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningów 5 powtórzeń negatywnych (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 5 powtórzeń negatywnych czyli w ćwiczeniach, w których mamy taką możliwość 3powtórzenia wykonujemy sami, resztę z pomocą partnera w fazie "pozytywnej" Więcej o HST w poście PePoNeNt&#8217;a: http://www.sfd.pl/temat164144/ =============================================================== Mój plan treningowy: a)Klatka - wycisk sztangi na poziomej ławeczce - 2s - przenoszenie sztangielki tzw &#8222;przenosy&#8221; - 1s b) Nogi - Przysiady - 2s - uginanie nóg w leżeniu - 1s - Wspięcia na palce - 2s c) Plecy - Ściąganie wyciągu górnego do klatki (nachwyt) - 2s - Wiosłowanie - 2s d) Barki - Wyciskanie hantli - 2s e) Triceps - wycisk francuski sztangi leżąc -2s f) Biceps - Uginanie ramion ze sztangą podchwytem stojąc -2s g) Brzuch - Skłony w leżeniu płasko -2s ===============================================================

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/6/2006 5:51:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Test - VITALMAX by Chaczyk pods.str.15

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzisiaj zamiast twarogu i oliwy zjadłem jajka już kilka dni ich nie jadłem były pyyycha A tak poza tym to jest wszytsko dobrze, trzymam się diety i treningu, ogólnie sielanka, gdyby nie szkoła co do nauki ... historia - klasówka geografia - kartkówka chemia - kartkówka polski - tez trzeba sie nauczycć fizyka - ma pytać matematyka - 6h tygodniowo to wystacza... do tego pd którego nie umiem zrobic O_o zapowiada się ciekawy tydzień pewnie będzie mi się ciągle nudzić Dobranoc!

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/9/2006 10:56:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Test - VITALMAX by Chaczyk pods.str.15

    Post
    Odżywki i suplementy

    widze taki okres duzo osob ma przeziebienie vitaminka c wczesnie spac i jutro bedzie dobrze

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/25/2006 7:18:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Test - VITALMAX by Chaczyk pods.str.15

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zakupiłem dzisiaj witminke c powlekaną Co do spania jak to wypada grzecznemu chłopcu pójde przed 22 Tak sobie mysle, że tak pusto mam na scianie troche nad biurkiem bym jakiś plakat dał chodzi mi o takie typu "be animal" itp. znacie jakieś fajne?

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/25/2006 7:25:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Test - VITALMAX by Chaczyk pods.str.15

    Post
    Odżywki i suplementy

    bierz po 2g wit.C dziennie. pomaga na uodpornienie też dobra.

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/25/2006 7:54:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Test - VITALMAX by Chaczyk pods.str.15

    Post
    Odżywki i suplementy

    looz wiesz, w aptece mają wit.C po 500mg w jednej tabletce.Tak więc 3-4 na dobę i wirusy nawet nie pomyślą o ataku.A i łykac dużo nie trzeba.

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/25/2006 9:40:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Test - VITALMAX by Chaczyk pods.str.15

    Post
    Odżywki i suplementy

    Gdzies czytalem ze momo oslabia uklad odpornosciowy, takze trzeba od razu na poczatku cyklu walic wit C po 2mg na dobe. Wracaj szybko do zdrowia, pozdro

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/26/2006 11:37:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki plan wybrać

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A I. Ściąganie drązka górnego wyciągu szerokim nachwytem do klatki 14/12 II.Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 14/12 III.Wyciskanie sztangi sprzed klatki stojąc 12/10 IV.Wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie 14/12 V.Uginanie ramion ze sztangą łamaną 16/14 VI.Przysiady ze sztangą trzymaną na karku 14/12 VII.Unoszenie nóg siedząc na skraju ławki 18/16 Trening B I.Wiosłowanie sztanga podchwytem 16/14 II. Rozpiętki na ławce skos dodatni 16/12 III.Unoszenie ramion ze sztangielkami na boki stojąc 16/14 IV.Ściąganie liny górnego wyciągu 14/12 V.Uginanie ramion ze sztangielkami z supinacją 16/14 VI.Wyprosty nóg na maszynie 18/16 VII.Uginanie podudzi na maszynie 20/15 Trening C I.Wznosy tułowia 20/15 II.Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 12/10 III.Podciąganie sztangi szerokim nachwytem do brody 10/10 IV.Pompki na poręczach 10/10 V.Uginanie ramion ze sztangielkami chwytem młotkowym 10/8 VI.Wypychanie nóg na suwnicy 10/8 VII.Spięcia brzucha leżac na ławce płaskiej 20/15

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1101 Data: 1/19/2017 9:13:32 PM Liczba szacunów: 0
  • 1 seria spotkań 12.06.2014 22:00 Brazylia - Chorwacja 2:0 13.06.2014 18:00 Meksyk -Kamerun 1:1 21:00 Hiszpania - Holandia 2:1 00:00 Chile - Australia 1:0 14.06.2014 18:00 Kolumbia - Grecja 0:0 21:00 Urugwaj - Kostaryka 3:0 00:00 Anglia - Włochy 1:1 03:00 Wybrzeże Kości Słoniowej - Japonia 2:0 15.06.2014 18;00 Szwajcaria - Ekwador 2:0 21:00 Francja - Honduras 5:0 00:00 Argentyna - Bośnia i Hercegowina 3:0 16.06.2014 18:00 Niemcy - Portugalia 2:2 21:00 Iran - Nigeria 1:3 00:00 Ghana - USA 1:1 17.06.2014 18:00 Belgia - Algieria 3:0 21:00 Brazylia - Meksyk 3:1 00:00 Rosja - Korea Południowa 3:0 Bonusy: Tryumfator Mistrzostw Świata Brazylia Króla strzelców C.Ronaldo

    Odpowiedzi: 232 Ilość wyświetleń: 19114 Data: 6/11/2014 10:32:57 PM Liczba szacunów: 0
  • obli dzięki za wskazówkę, faktycznie chyba za słabą rozgrzewkę robiłam, będę pilnować :-) C.D. dnia 34 micha coś mi białka za mało wyszło, a więcej tłuszczy /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/455e00366b934a4aa01f5ba8914191c2.jpg Zmieniony przez - aineko w dniu 2012-05-19 20:45:05

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/19/2012 3:55:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Liga Mistrzów 2008/2009

    Post
    Piłka Nożna

    Grupa A: Chelsea FC AS Roma Girondins Bordeaux Cluj Grupa B: Inter Mediolan Werder Brema Panathinaikos Anorthosis Famagusta Grupa C: FC Barcelona Sporting Lisbona FC Basel Szachtar Donieck Grupa D: FC Liverpool PSV Eindhoven Olympique Marsylia Atletico Madryt Grupa E: Manchester United Villareal CF Celtic Glasgow Aalborg Grupa F: Olympique Lyon Bayern Monachium Steaua Bukareszt AC Fiorentina Grupa G: Arsenal FC Porto Fenerbahce Stambuł Dynamo Kijów Grupa H: Real Madryt Juventus Turyn Zenit Sankt-Petersburg BATE Borysow Grupy D i H najmocnijsze, cieszy mnie to, że Juventus będzie rywalizował z mocną i znaną marką czyli Realem, dawno nie widziałem pojedynków Juve z takimi drużynami i już się nei mogę doczekać pierwszego meczu tych drużyn

    Odpowiedzi: 623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/28/2008 7:12:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Liga Mistrzów 2008/2009

    Post
    Piłka Nożna

    Grupa A: Chelsea FC AS Roma Girondins Bordeaux Cluj Grupa B: Inter Mediolan Werder Brema Panathinaikos Anorthosis Famagusta Grupa C: FC Barcelona Sporting Lisbona FC Basel Szachtar Donieck Grupa D: FC Liverpool PSV Eindhoven Olympique Marsylia Atletico Madryt Grupa E: Manchester United Villareal CF Celtic Glasgow Aalborg Grupa F: Olympique Lyon Bayern Monachium Steaua Bukareszt AC Fiorentina Grupa G: Arsenal FC Porto Fenerbahce Stambuł Dynamo Kijów Grupa H: Real Madryt Juventus Turyn Zenit Sankt-Petersburg BATE Borysow grupa G bardzo wyrownana, Arsenal powinien sobie poradzic, ale ciekawe, kto wyjdzie z drugiego miejsca grupa D tez ciekawa, spodziewam sie niespodzianki

    Odpowiedzi: 623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/28/2008 7:37:24 PM Liczba szacunów: 0