SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Ogry Ogrzyce i Ogratka a jak! %-) - vol. sześć %-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja też idę spać twaróg 100g 4tab TCM 1g Wit c

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2008 11:13:36 PM Liczba szacunów: 0
  • JAK FENIKS Z POPIOŁÓW - SPAM POST IS BACK!!

    Post
    Doping

    N-I-C-H-U-J-A Zmieniony przez - dsdamian w dniu 2008-09-17 17:17:00

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2008 5:16:28 PM Liczba szacunów: 0
  • JAK FENIKS Z POPIOŁÓW - SPAM POST IS BACK!!

    Post
    Doping

    ja uwielbiam zakwasy npo m/c coś z TYTANEM w nazwie dobre bedzie ...

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2008 6:37:05 PM Liczba szacunów: 0
  • JAK FENIKS Z POPIOŁÓW - SPAM POST IS BACK!!

    Post
    Doping

    jak to co koniwojażer Zmieniony przez - Maciek C w dniu 2008-09-19 03:31:13

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2008 3:30:48 AM Liczba szacunów: 0
  • JAK FENIKS Z POPIOŁÓW - SPAM POST IS BACK!!

    Post
    Doping

    sport tak tylko ja apetyt mialem zayebisty zanim mnie choroba dopadla ,w pierwszych dniach w lozku praktycznie nic nie jadlem bo nie mialem apetytu,nawciagalem sie tony czosnku ,gramy wit C i innych dupereli i mi jako tako przeszlo,nie mam kataru ,leb nie na******la, goraczka w przedziale 37 stopni ,tylko meczy mnie jeszcze kaszel i bol gardla, dodatkowo zawsze z rana mam mega przepocona bluze a na wieczor meczy mnie gardlo do tego stopnia ze nie idzie z nikim rozmawiac... No ale 2.5g testa w tym tyg robi swoje ,apetyt wrocil i to na duzy plus

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2008 12:05:41 PM Liczba szacunów: 0
  • JAK FENIKS Z POPIOŁÓW - SPAM POST IS BACK!!

    Post
    Doping

    siema byki, coś mnie złapało wczoraj więc od dziś wszedlem na bombe - 2g wit c ed - febrisan 1 saszeta 4x ed - i sse na gardło a wasz immunologiczny osłabiony gramami testosteronu daje rade? Zmieniony przez - dsdamian w dniu 2008-09-19 15:22:07

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2008 3:21:36 PM Liczba szacunów: 0
  • JAK FENIKS Z POPIOŁÓW - SPAM POST IS BACK!!

    Post
    Doping

    a ja ostatnio choryje na 300 C

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2008 9:48:43 PM Liczba szacunów: 0
  • JAK FENIKS Z POPIOŁÓW - SPAM POST IS BACK!!

    Post
    Doping

    oo volvo super ale jak jestem chory ostatnio na 300 C

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2008 9:54:20 PM Liczba szacunów: 0
  • JAK FENIKS Z POPIOŁÓW - SPAM POST IS BACK!!

    Post
    Doping

    oo volvo super ale jak jestem chory ostatnio na 300 C

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2008 9:55:12 PM Liczba szacunów: 0
  • JAK FENIKS Z POPIOŁÓW - SPAM POST IS BACK!!

    Post
    Doping

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=76987744&__lp=10&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=38&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&siteId=GERMANY&features=LEATHER_SEATS&features=NAVIGATION_SYSTEM&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=2 a ja takie cos teraz planuje

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/19/2008 10:04:51 PM Liczba szacunów: 0
  • JAK FENIKS Z POPIOŁÓW - SPAM POST IS BACK!!

    Post
    Doping

    c

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/20/2008 11:00:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Robert Burneika

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    liberalizm? podawanie kompletnego adresu osoby ktora weszla w dyskusje z c.yberem tez nazywasz liberalizmem straszenie ze wysle pozdrowienia? nie mam czasu na glupoty - ale moge przytoczyc kilka epitetow pisanych na uzytkownikow bf/sfd na lamach 'tamtego' forum ...ale oni i tak zdania nie zmienia,ani ja o nich - wiec nie ma sensu eot

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2010 9:26:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Robert Burneika

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    3:38 laska wyraźnie zażenowana "big dickiem". taka pompe pocisna tam że c*uj!

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2011 10:50:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Robert Burneika

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    C.y.b.e.r to ty ??

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/20/2011 9:05:29 PM Liczba szacunów: 0
  • dziennik DONTKNOW

    Post
    Ladies SFD

    Ooooopanie, troche mnie nie bylo ;-D pewnie juz zapomnieliscie, ze zyje %-) mialam straaaaszny zapyerdol w szkole, koniec trymestru, milion sprawdzianow do zaliczenia, poprawy itd.. masakra :)) ale cwiczylam sumiennie, jadlam porzadnie i nadszedl czas na spowiedz ;-D ________________________________________ 22.11 - wtorek FBW B * MC 20kg -6 20kg -6 22kg -6 22kg -6 24kg -6 * Wyciskanie zolnierskie 15kg -12 15kg -11 15kg -11 * Reverse Hyper Extensions 12 / 11 / 10 - MASAKRYCZNE ĆWICZENIE! %-) * Drążek 9 / 6 / 4 (z taśmą) + K2E - 8 powtórzeń (ale chyba coś źle robiłam {{:-( trudne to ćwiczenie ;-D) + 18 minut cardio _________________________________________ 23.11 - środa WYTRZYMAŁOŚCIOWY inspiracja : BodyRock %-) 10x swing (16kg) 5x back and forward lunge - prawa noga 5x back and forwang lunge - lewa noga 10x thrusters (17kg) 10x burpees 10x power girl push-up 10x inverted rows najpierw pierwsze cwiczenie, pozniej pierwsze + drugie i tak do konca, a nastepnie w druga strone : wszystkie cwiczenia, o jedno mniej, az do samego swingu ;-) czas- 41:16 wrazenia: pamietam, ze ledwo zylam po tym treningu. wyglada niewinnie, ale to byla chyba jedna z gorszych wytrzymalosciowek w moim zyciu #-P pot sie lal, serce kolatalo, nogi miekly.. no istny dramat. ______________________________________ 24.11 - czwartek FBW C: * Wioslo sztanga 15kg -6 17kg -6 17kg -6 19kg -6 19kg -6 * Przysiad przedni 19kg -15 19kg -15 19kg -12 <- była walka 8-O * Wyciskanie sztangielek skos dodatni 12kg -12 15kg -12 15kg -12 * RDL 19kg -15 19kg -15 20kg -15 +18 minut cardio ___________________________________ 25.11 - piątek trening plank zgapiony od Marty ___________________________________ 26.11 - sobota FBW A: * Lawa poziomo 15kg / 15kg / 17kg / 17kg / 17kg - wszystko po 6 powtórzeń * Przysiad bulgarski obciążenie ciała -15 3kg -15 5kg -13 <- czuję się jak laps %-) ale nie widzę wielkiej progresji w tym ćwiczeniu jak na razie @-| * Invert rows 10 / 10 / 9 * Dzien dobry 20kg -12 20kg -12 20kg -12 + 15 minut cardio Dzisiaj było fatalnie #-P Przez cały trening odbijało mi się kawą a podczas cardio, przy jakichś wyskokach czy coś, tak mi bulgotało i podchodziło do gardła, że po 15 minutach zrezygnowałam i skończyłam z głową w siatce %-) ale na szczęście obyło się bez zwrotu :)) co do diety- wszystko pod kontrolą, "jedynymi" grzeszkami był kefir w piątek i owsianka na mleku któregoś dnia ;-) chciałam pogratulować Marcie inwencji twórczej ;-D to chyba najlepszy trening, jaki do tej pory miałam. Zaczęłam od małych ciężarów, a już przy niektórych ćwiczeniach musiałam walczyć o powtórzenia ;-D Dzięki wielkie, jesteś cudotwórczynią dla mnie! };-) Zmieniony przez - dontknow w dniu 2011-11-26 16:48:50

    Odpowiedzi: 1172 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/26/2011 4:46:17 PM Liczba szacunów: 0
  • dziennik DONTKNOW

    Post
    Ladies SFD

    Wróciłam 8-) Miałam ostatnio trochę mało czasu (wakacje, praca, życie towarzyskie ;-D), ledwo co starczało na treningi. Teraz postaram się codziennie dawać wypiski ;-) Ruszam z nowym planem, na razie klasyczne FBW (dzięki Hubert za pomoc), później pomyślę nad czymś bardziej wymyślnym. Pierwsze dwa tygodnie w domu, później siłka. TRENING A) 1. przysiad ze sztangą na barkach 2. wyciskanie (płasko) 3. wiosłowanie sztangą 4. wyciskanie żołnierskie B) 1. MC 2. pull-up (max) 3. wyciskanie skos 4. wyciskanie jedną ręką (na barki) 3 mikrocykle, każdy będzie trwać 2 tygodnie: I - 15-12 powt., 3 serie II - 10-8 powt., 4 serie III - 6-3 powt., 5 serii Trening siłowy 3x w tygodniu, do tego trening obwodowy na pośladki (w przygotowaniu %-) ) i ewentualnie wytrzymałościówka / bieganie (jeśli będzie jeszcze pogoda @-|) MISKA Z tym może być problem, bo ostatnio stałam się niejadkiem, a jeszcze wcześniej porzuciłam planowanie miski i nie liczyłam nic w ogóle. Kaloryczność między 1800-2000, będę liczyć na koniec dnia dla własnego komfortu psychicznego. Nie wykluczam, że czasami miska może być bardzo uboga, bo na weekendy pracuję i mam utrudniony dostęp do żarcia %-) SUPLEMENTACJA - omega-3 - MultiPack z Trec'a - witamina C po treningu - do picia: mięta, melisa, yerba mate, zielona herbata (+ kawa %-) ) ZDJĘCIA wybaczcie te puzzle, ale naprawdę słabo pozuję @-| poza tym muszę robić zdjęcia samowyzwalaczem i nigdy nie udało mi się jeszcze złapać całej sylwetki /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/80dfd679fb74473a91c5c9ca852373ca.jpg Kogoś uprawnionego poprosiłabym o zmianę tytułu dziennika na : dziennik DONTKNOW Zmieniony przez - dontknow w dniu 2012-09-30 13:58:32

    Odpowiedzi: 1172 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/30/2012 1:55:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Arphiel 2013/ 1rok str. 54

    Post
    Ladies SFD

    Emocje opadły wiec mogę na spokojnie podsumować osiągnięcia i porażki Arphiel w ciągu tego roku. Arphiel na forum przyszła jako szczupła dziewczyna, z przeciętnym problemem – „Jestem szczupła, ale mam brzuszek i chcę się go pozbyć” Zawsze do znudzenia powtarzamy, że nie ma miejscowej redukcji, ze nie da sie schudnąć na zawołanie, że takie manewry wymagają więcej pracy niż się komukolwiek zdaje, a pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody. Przypominam , ze jedyna suplementacja jaką Arphiel używała w czasie treningów siłowych było Białko, Kreatyna i pobudzacze z Argininą więc każda przeciętna dziewczyna ćwicząca na siłowni moze zobaczyć ile mięśni średnio zbuduje ćwicząc bardzo ciężko 5x w tygodniu. Oczywiście cześć dziewczyn nawet tego nie zbuduje, a cześć zbuduje może kilo więcej. Dzięki pomiarom i fotografiom poszczególnych etapów mamy wspaniały materiał porównawczy. Dlaczego Arphiel nie będzie Jennifer Nicole Lee, ale będzie pięknie wyglądającą Anną F. pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody. Niestety taka jest prawda, ze każda z nas dorosłych na starcie, ma trwała budowę kośćca, budowę mięśni i proporcje sylwetki. Oczywiście chirurgia plastyczna przychodzi nam z „pomocą” ale będąc na forum sportowym i będąc nastawione na zdrowie ingerencje w nasz organizm niosące ze sobą ryzyko utraty zdrowia zostawiamy zawodowcom No więc mamy określona szerokość obręczy barkowej, , szerokość klatki piersiowej, szerokość bioder, mamy stała długość nóg rąk i ich proporcje względem długości tułowia. Przyczepy naszych mięśni mogą być tak ustawione ze ten sam mięsień u jednych będzie się wybrzuszał a u innych układał łagodnie. Charakterystycznym jest np. miejsce nad kolanem i mięsień obszerny przyśrodkowy, bardzo wpływający na optykę nogi. chyba kiedyś z Loferne debatowałyśmy nad jej noga ;-) Ale powróćmy do Arphiel Zalety sylwetki: - dobre proporcje ręce/nogi/tułów - długie nogi - „długie” kształtne mięśnie - szeroka obręczy barkowa (to może być również wadą, ale o tym niżej) - wysoko uniesione pełne pośladki Wady sylwetki - wystające zebra, szczególnie 7 i 8 - brak talii, co jest wynikiem powyższego Wobec powyższego celem treningów siłowych u Arphiel jest poprawienie optyki, skoro żeber nie wytniemy ;-) pozostaje je ukryć. - trzeba pracować nad mięśniami pośladkowymi by poszerzyć pupę - trzeba pracować nad gęstością umięśnienia i szerokością pleców - „zaokrąglić” naramienne - trzeba pozbyć się tłuszczu z okolic talii (z punktu budowania sylwetki to jest na końcu, właśnie ze wzgledu na optykę i możliwości miejscowego spalania tłuszczu) Arphiel, przeciw sobie, ale za to z edukacyjna korzyścią dla nas wszystkich rozpoczęła od końca czyli od tego ostatniego punku. Jaki efekt: BF ok 14-16% Otrzymałyśmy zasuszona sylwetkę, z wystającymi stawami łokciowymi i kolanowymi, nagle szeroka obręcz barkowa stała się wadą i zaczęła „ciążyć” przenosząc optyczny punk ciężkości na szeroka górę, wystające żebra stały się bardziej wystające. Oczywiście udało się pozbyć tłuszczu z brzucha i zmniejszyć obwód talii. Ale efekt był raczej smutny i nie wniósł nic w poprawę sylwetki, a nawet odwrotnie, obwód talii zmalał ale wrażenie ogólne pozostało te samo pogłębione negatywnie ogólnym zasuszeniem. Ostateczna sylwetka jaka osiągnęła Arhiel jest już efektem ukierunkowanej, właściwej pracy. Zakończonej oczywiście redukcja, wspomaganą dla ochrony mięśni ćwiczeniami siłowymi. Jaki efekt : BF ok 14-16% Otrzymaliśmy jędrną mięsista sylwetkę. Większość, widocznych wcześniej kości i stawów, została pokryta mięśniami, kanciastość złagodzona zaokrągleniami. Plecy zyskały szerokości, biodra również i nagle pojawiła się talia dużo bardziej widoczna mimo, ze wymiarowo nie dobiegała od pierwszej redukcji. Do tego mięśnie nadały nogom kształtu i smukłości. Oczywiście ograniczenia w budowie żeber nie pozwolą Aprhiel uzyskać 60cm w talii, ale te parę punktów nad którymi dało się popracować dzięki ćwiczeniom i odpowiedniej diecie poprawiły ogólne wrażenie sylwetki.Warto czasami mieć te 3cm w biodrach i obwodzie klatki więcej ;-) W Sierpniu mogłyśmy oglądać Arphiel postępującą zgodnie z powszechnie stosowanymi metodami: ćwiczę by schudnąć i dietuje by schudnąć . W Marcu mogłyśmy zobaczyć Arphiel postępująca zgodnie z zasadami które ciągle usiłujemy przekazać na tym forum, ćwiczę by zbudować mięśnie i dietuje by wspomagać aktualne cele. To może być koniec, ale znając Anię jeszcze nie skończyła więc c.d.n. Zmieniony przez - obliques w dniu 2013-03-28 10:23:10

    Odpowiedzi: 567 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2013 10:18:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition/lorane pods. 9

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 3/1 DNT Cała jestem obolała, tyłek i nogi jeszcze nie odpuściły od poniedziałku, a dziś doszła klata i barki, także przerwa z powodu niedyspozycji}:-( DIETA 1774kcal, 149g (34%) białko, 52g (26%) tłuszcze, 176g (40%) węglowodany 1)Owsianka na mleku ryżowym i kokosowym z malinami, ananasem i jajem 2)Roladki z indyka w boczku z pieczarkami i serem, ryż basmati, mix sałat, pomidory, czosnek, cebula 3)sałatka z ciecierzycą +olej z orzechów włoskich 4)sałatka z jajem i indykiem + suplementacja: castagnus, tran, wit. c, Mg+K, kombucha Zmieniony przez - lorane w dniu 2013-04-17 10:10:29

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 11119 Data: 4/17/2013 10:09:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition/lorane pods. 9

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 5/1 TRENING 1. wyciskanie na ławie płaskiej 5x6-8 2min tempo 3030 20kg x8/25kg x8/30kg x7/30kg x6/32,5kg x5 2. wiosło sztaga T-bar 5x6-8 2min 2sek przytrzymaj w szczycie ruchu 20kg x8/25kg x8/25kg x8/30kg x7/30kg x6 3a. Wyciskanie szeroko do szyi 4x8-10 łokcie szeroko bez przerwy 20kg x10/25kg x9/25kg x8/27,5kg x6 3b.przyciaganie drazka wyciagu dolnego do mostka 4x8-10 przytrzymaj w szczycie ruchu 1minuta 20kg x10/25kg x10/30kg x8/30kg x7 4a.czachołamacz 3x10-12 tempo 30303 10kg x12/12,5kg x12/15kg x11 4b. ugiananie ramion na modlitewniku 3x10-12 tempo 30303 1min 10kg x12/12,5kg x10/12,5kg x8 5. przyciaganie drążka wyciagu dolnego do twarzy (sznur) 3x10-12 45sek przytrzymaj w szczycie 2sek 20kg x12/25kg x10/25kgx8 + 20 min aero na bieżni, max nachylenie 4-5,5km/h Tempo i przetrzymania miażdzą w tym treningu:)) W WL i wiośle następnym razem zacznę od 25kg, bo te 20 nie stanowiło za bardzo wyzwania - musiałam zatrybić po prostu ruch w wiosłowaniu połsztanga i dla bezpieczeństwa tak zaczęłam. To samo czachołamacz, od razu 12,5kg. Plecy i góra klatki piersiowej dobrze zmaltretowane :-D DIETA 1788kcal, 148g (33%) białko, 57g (29%) tłuszcze, 173g (39%) węglowodany 1) owsianka na mleku ryżowym z ananasem 2) po treningu shake: whey, owsiane, mleko ryżowe, mix jagodowych 3) udziec z indyka pieczony, makaron żytni z pesto, mix sałat, cukinia, bakłażan, kapary 4)sałatka z indykiem, pudding z nasion chia na mleku kokosowym + suplementy: castagnus, tran, wit.c, Mg+K Skusiłam się dzisiaj na makaron w drodze wyjątku, bo mam przepyszne pesto, mam nadzieję, że mój układ trawienny się nie obrazi za ten jednorazowy wyskok@@-) Zmieniony przez - lorane w dniu 2013-04-19 11:19:48 Zmieniony przez - lorane w dniu 2013-04-19 11:51:41

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 11119 Data: 4/19/2013 11:15:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition/lorane pods. 9

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 7/1 DNT Zrobię solidne rozciąganie, bo po tym tygodniu czuję, że szczególnie nogi tego potrzebują + ćwiczenia od fizjo. DIETA 1801kcal, 147g (33%) białko, 59g (29%) tłuszcze, 173g (38%) węglowodany 1)shake: owsiane, whey, ananas, mleko ryżowe 2)omlet owsiany z kakao, malinami i mlekiem kokosowym 3)gulasz wołowy z białą fasolą, marchewką, porem, selerem 4)falafel, mix sałat, pomidory, cebula czerwona 5)jajecznica,cebula, ogórki kiszone + suplementacja: castagnus, tran, wit.c, Mg+K, kombucha POMIARY /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ec81279b69644693ab9af2baf586db34.JPG Od nowego tygodnia dodaję 25g ww złożonych po treningu, czyli będzie: DT 150B/55T/200W DNT 150B/55T/175W Tydzień bardzo pozytywny chociaż bolesny;-D poznałam uroki treningu dzielonego i serii łączonych, po treningu barków nie byłam w stanie sobie nawet włosów związać|-) Dodaję jedzenia i niewykluczone, że będę dodawać dalej, bo chudnąc w takim tempie (co tydzień spadki po całości) raczej trudno będzie coś zbudować.. Zmieniony przez - lorane w dniu 2013-04-21 12:28:52

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 11119 Data: 4/21/2013 10:55:29 AM Liczba szacunów: 0