SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • niedoczynna prosi o pomoc

    Post
    Ladies SFD

    No coz mieso zwierzece to najbardziej przyswajalne zelazo (hemowe), to roslinne slabiutko, a jeszcze fityniany blokuja wiec mozna sobie darowac. Bez supli sie nie obejdzie, ale wazne zeby byly podawane w np vit C bo zelazo wchlania sie w srodowisku kwasnym. Rany moja apteka sie powiekszy.... Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 2015-08-03 19:20:06

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 16457 Data: 8/3/2015 7:19:20 PM Liczba szacunów: 0
  • niedoczynna prosi o pomoc

    Post
    Ladies SFD

    Przeziębienie nadal mnie trzyma, ale nie jestem już taka osłabiona :-) Męczy mnie katar i jeszcze jest kaszel. Dzień 76 Leki - euthyrox, novothyral, acatar Suplementy - wit. D+K, B12, wit. C Warzywa - kapusta kiszona, pomidor, papryka, ogórek świeży Płyny - woda 2,5l, kawa x 2, herba z pokrzywy x 3 Aktywność - spacer 6,4km 1:17h /SFD/Images/2015/10/4/e9b86bdb16b04c08a33a7aa07717f810.jpg

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 16457 Data: 10/4/2015 9:22:33 AM Liczba szacunów: 0
  • niedoczynna prosi o pomoc

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 77 Leki - euthyrox, novothyral, acatar Suplementy - wit. D+K, B12, wit. C Warzywa - kapusta kiszona, pomidor Płyny - woda 2l, kawa x 2, herba z pokrzywy x 3 Samopoczucie - coraz lepiej, ale z chusteczkami się nie rozstaję ;-) Aktywność - spacer 4km /SFD/Images/2015/10/5/6b4956b9cac34037b8bc860430f64434.jpg

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 16457 Data: 10/5/2015 9:32:53 AM Liczba szacunów: 0
  • niedoczynna prosi o pomoc

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 78 Leki - euthyrox, novothyral, acatar Suplementy - wit. D+K, B12, wit. C Warzywa - kapusta kiszona, pomidor, cukinia, papryka, cebula Płyny - woda 3l, kawa x 3, herba z pokrzywy x 3 Samopoczucie - przeziębienie powoli odpuszcza Aktywność - trening bokserski - znowu były stacje 2 obwody 30s pracy 30s odpoczynku (wykroki, przysiady, skręty tułowia, wyciskanie na ławeczce - wszystko z obciążeniem, fale liną, podciąganie, przysiady z wyskokiem), trochę techniki bokserskiej i na koniec ok. 100 brzuszków /SFD/Images/2015/10/6/05d90bbac59d478787de6a0706f0b3b2.jpg

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 16457 Data: 10/6/2015 9:56:36 AM Liczba szacunów: 0
  • niedoczynna prosi o pomoc

    Post
    Ladies SFD

    Bziu przyjęłam do wiadomości :-) (bez zbędnych pytań %-)) Dzień 79 Leki - euthyrox, novothyral Suplementy - wit. D+K, B12, wit. C Warzywa - kapusta kiszona, pomidor, cebula, pieczarki Płyny - woda 3l, kawa x 3, herba z pokrzywy x 4 Samopoczucie - mimo jeszcze lekkiego przeziębienia była moc na treningu, więc samopoczucie dobre :-D 1. MC 3*12 40kg/45kg/50kg rozgrzewka 35kg 40kg/40kg/8x45kg rozgrzewka hantla 24kg sztanga 12x30kg/12x35kg/10x40kg MC z KB 3*15 KB rozgrzewka 16kg 20kg/24kg/26kg KB ~16kg 2. Suwnica 3*12 80kg/90kg/90kg rozgrzewka - 50 kg 70kg/80kg/80kg rozgrzewka - 50kg 3*12 60kg/70kg/70kg rozgrzewka - 40kg 50kg/60kg/70kg rozgrzewka - 20kg 40kg/50kg/60kg 3a. Przyciąganie drążka wyciągu dolnego do brzucha 3*12 27kg/30kg/30kg 25kg/27kg/27kg 20kg/25kg/25kg maszyna zajęta - w zamian wiosłowanie TRX 20kg/25kg/20kg +20kg 3b. Plank 3*1min 3*1min 3*1min 3*1min 3*1min 4a. Rozpiętki na maszynie 3*12 27kg/32kgx9/27kg 27kg/27kg/27kg 22kg/27kg/27kg 22kg/22kg/27kg 18kg/22kg/22kg 4b. Odwodzenie nogi na maszynie (pośladek) 3*15 35kg/35kg/35kg 35kg/35kg/35kg 35kg/35kg/35kg 30kg/30kg/30kg 25kg/25kg/25kg 5a. Wznosy ramion bok+ przód 3*15 hantle po 3kg hantle po 3kg hantle po 3kg hantle po 2kg hantle po 2kg 5b.Wznosy kolan do klatki (brzuch) 3*15 15/15/15 15/15/15 15/15/15 15/15/15 15/12/12 Zmieniony przez - pigwa86 w dniu 2015-10-07 09:16:26

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 16457 Data: 10/7/2015 9:12:31 AM Liczba szacunów: 0
  • niedoczynna prosi o pomoc

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 80 Leki - euthyrox, novothyral Suplementy - wit. D+K, B12, wit. C Warzywa - kapusta kiszona, pomidor, ogórek świeży Płyny - woda 3l, kawa x 3, herba z pokrzywy x 4 Aktywność - spacer 5km 55min /SFD/Images/2015/10/9/b510daae93924efd92b1953ecf53cdab.jpg

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 16457 Data: 10/9/2015 8:15:15 AM Liczba szacunów: 0
  • niedoczynna prosi o pomoc

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 81 Leki - euthyrox, novothyral Suplementy - wit. D+K, B12, wit. C Warzywa - kapusta kiszona, pomidor, papryka Płyny - woda 3l, kawa x 3, herba z pokrzywy x 3 /SFD/Images/2015/10/9/fa36d10b9457425096a978bd72b64199.jpg

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 16457 Data: 10/9/2015 8:16:26 AM Liczba szacunów: 0
  • niedoczynna prosi o pomoc

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 85 Leki - euthyrox, novothyral Suplementy - wit. D+K, B12, wit. C Warzywa - kapusta kiszona, pomidor, ogórek świeży Płyny - woda 2,5l, kawa x 3, herba z pokrzywy x 5 Aktywność - spacer 5,14km 55min /SFD/Images/2015/10/15/3053bea90b9141a6b3a114ac98241699.jpg

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 16457 Data: 10/15/2015 9:48:02 AM Liczba szacunów: 0
  • ITF-NK - przedstawicielem jest Krzysztof Witkowski 4 dan z Lublina, razem z nim działa Sławomir Gruszczyński 4 dan. Chyba tylko ich dwa kluby są związane z tą frakcją TKD. ITF-C reprezentuje w Polsce Cezary Trzciński 4 dan z Oleśnicy. Jego klub jest zarejestrowany w ITF-C pod numerem 126. Gizmo

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 10258 Data: 4/18/2005 11:36:31 AM Liczba szacunów: 0
  • W Shooto w kategorii C w stójce to zasady k1 a w parterze nie ma uderzen tak? A w C+ ??

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1104 Data: 5/4/2009 4:26:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C w ilości żeby blokowała kortyzol jest dla mnie nie dobra bo wywołuje inny skutek uboczny, jeżeli coś polecasz to powinieneś wiedzieć co robi taka dawka wit. C ;)

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2806 Data: 4/20/2014 10:06:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawdziłem diete: a) posiłek I 30 g płatków kukurydzianych(owsiane lepiej); 200 ml mleka 0,5%, jedno jajo b) posiłek II 2 kromki pełnoziarnistej Wasy(daj ciemne pieczywo), 50 g żółtego sera(Białego,ew jajko), pomidor+cebula, woda mineralna c) posiłek III 100 g piersi z kurczaka, 100 g gotowanych warzyw, 10 ml oliwy z oliwek, woda mineralna d) posiłek IV 100g łososia, 100g surówki z kiszonej kapusty e) posiłek V 100g piersi z indyka, 100g gotowanych warzyw, 10 ml oliwy z oliwek a ryż okołotreningowo?

    Odpowiedzi: 1314 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/3/2008 9:27:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Sorry, za debla, ale chciałem coś dopisać, ale mi coś nie wyszło.. a więc c.d: p.s. Co do klaty, to oglądałaś ten filmik co Ci wysłałem kilka stron wcześniej? Nie powiększysz tym treningiem biustu, wiadomo, ale ujędrnisz ewentualnie Pozdro Zmieniony przez - Rafał_B w dniu 2008-11-08 01:06:19 Zmieniony przez - Rafał_B w dniu 2008-11-08 01:07:18

    Odpowiedzi: 1314 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2008 1:05:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Oj widzę,że się wywiązała fachowa dyskusja powiem szczerze,że jestem z niej bardzo zadowolona CO do przysiadów i MC na jednym treningu nie mam zdania,nie było mi dane nigdy robić tego razem. Natomiast co do ilości powtórzeń - wolę mało,a mocno, niż dużo,ale lekko i mam nadzieję,że wiecie, o co mi chodzi. Róźnie może być z przysiadami - bo miałam usuwaną łąkotkę w kolanie i nieco obawiam się tego ćwiczenia, więc tu dla spokoju psychicznego robiłabym na mniejszych ciężarach. Natomiast co do diety - wezmę Obli wskazówki pod uwagę. Z kalorycznością chyba nie jest źle - jak liczyłam z wypiski to wychodzi ok. 1900 kalorii dziennie, a że świętoszkiem nie jestem,to pewnie czasami trochę więcej Na pewno skonsultuję to jeszcze z Bodym - bo problem ze mną polega na tym,że "układaczem" diety jest BL Sama nie potrafię skomponować tak posiłków,aby były zjadliwe, urozmaicone, a do tego dostarczały takiech ilości makroskładników, jakiej powinny. Poza tym Obli bjj jest mi bardzo potrzebne Bardzo lubię to robić, poza tym doskonale uzupełnia mi parter w judo, a nie ukrywam, że chciałabym także startować w zawodach tej dyscypliny Lecim z wypiską dzisiejszą * dieta trzymana w 100% * treningi (dziś "na ostro") a) WF,czyli siatkówka - najpierw rozgrzewka z piłkami lekarskimi, w której znalazło się mnóstwo ćwiczeń na mięśnie brzucha, rąk i barków, następnie elementy techniczne i gra w siatę Było super, ale.... No właśnie, przy którymś ćwiczeniu poczułam się,jakby momentalnie zabrakło mi sił, miałam mroczki przed oczami, wyłączyła mi się fonia Ale odczekałam chwilę, przeszło,jednak osłabiona byłam już do końca tych zajęć. Rozmawiałam z Panem od WFu na temat zwolnienia z zajęć z racji trenowania w klubie. Powiedział,że tak w ogóle to nie da rady,ale mogę sobie chodzić np. na co drugie zajęcia, czyli wtedy, kiedy będę miała lenia Więc i tak coś tam wywalczyłam i nie ukrywam,że jest mi to w poniedziałki na rękę. b) trening judo - na początek mieliśmy półgodzinny bieg, który poszedł mi nadzwyczaj dobrze. Myślałam,że po wfowym osłabieniu była masakra, tymczasem już bardzo dawno nie czułam się tak dobrze podczas biegu. Tempo było także szybsze niż zazwyczaj sobie narzucałam,więc ten element zaliczam do udanych. Po powrocie na matę nastąpiły elementy techniczne: 3 serie po 10 powtórzeń wejść do rzutów w przód, następnie w tył. Później 6 długości ciągów po 4 powtórzenia na długość, gdy partner idzie za nami, następnie, gdy się cofa. Trening zakończony rozciągnięciem. Generalnie samopoczucie na judo super, był power c) trening bjj - dużo elementów technicznych i do tego momentu było ok, choć widoczny był spadek sił po dwóch wcześniejszych treningach. Natomiast na koniec były trzy walki - na pierwszej myślałam,że zemdleję (mroczki przed oczami, specyficzne rozluźnienie mięśni, utrata sił), na drugiej poleciała mi krew z nosa,ale już było trochę lepiej, natomiast na trzeciej - pełne odzyskanie sił witalnych Po treningu bjj znowu leciała mi krew z nosa. Nie wiem,co jest grane z tym moim organizmem - za radą BL zmierzyłam ciśnienie i było takie nienajgorsze: 133/88 (ale byłam poddenerwowana,bo się spieszyłam).

    Odpowiedzi: 1314 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2008 11:16:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Brałem kąpiel Mariola, jest misja do spełnienia Trzeba w spamie C/S'u zrobić ankietę Już się chłopaki upominali, to może coś im ułozymy ładnego na prędce?

    Odpowiedzi: 1314 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2008 1:47:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Zawody bjj Wypiska dzisiejsza Dieta: a) 30g płatków owsianych, serek wiejski, 10 ml oliwy b) dwie kromki Wasa, serek wiejski, kilka rzodkiewek c) 100g kurczaka, 100g warzyw gotowanych d) 2 jajka na twardo, 4 kromki Wasa, szklanka soku pomidorowego e) białko, trochę warzyw, 10 ml oliwy Trening: a) 14 - 15.30 siatkówka - tym razem Pan nam dał wyjątkowo od razu piłkę do ręki,bez jakiejkolwiek rozgrzewki, czego efektem są dwa wybite palce. Juz nastawione,trochę tylko bolą,jutro będzie ok. Od samego początku ćwiczyliśmy tylko odbicia i zagrywkę,resztę WF poświęcając na grę. Można powiedziec, że stosunkowo luźne zajęcia. b) trening bjj 19.30 - 21.30 - na początek dużo obaleń, później szybkie "przelecenie" przez najbardziej podstawowe techniki parterowe (balacha, trójkąt itp.), na koniec 3 walki. Denerwuję się,bo kulanki na razie nie idą mi tak,jakbym chciała - ale zastanawiam się,czy to wynik moich małych umiejętności, czy różnicay siły, masy i płci między mną a przeciwnikami. Suple - l-karnityna, 2000mg godzinę przed treningiem bjj. O spalaczu zapomniałam.

    Odpowiedzi: 1314 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/15/2008 11:15:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Do końca redukcji już niedużo zostało (a przynajmniej do pierwszego jej kroku) Pure,oryginalny doping Dzisiejszy dzień: a) dieta: - 2 jajka, 30 g płatków kukurydzianych, szklanka mleka 0,5% - 2 kromki Wasa, 50g sera żółtego - 100g piersi z kurczaka, 100g warzyw, 10ml oliwy - 100g piersi z kurczaka, 100g warzyw - 100g piersi z kurczaka, 100g warzyw, 10ml oliwy Do tego zgrzeszyłam dwiema łyżkami budyniu waniliowego b) trening - pierwszy był trening judo, od 17 do 18.30. Przyznam szczerze,że dał mi dość mocno w kość. Najpierw rozgrzewka ogólnorozwojowa (bieg dookoła sali, krążenia różnymi częściami ciała, przewroty itp.). Rpzgrzewkowo 3 serii po 10 wejść do rzutów do przodu, na 10 rzut. Potem się zaczęła wena trenera Robiliśmy cztery razy po minucie "padnij powstań" jak najszybciej. Odpoczynek wynosił tak na oko minutę lub dwie. Po tych deriach dwie serie szpalerów (ćwiczenie polega na tym, że stajemy z partnerem w rzędach, para obok pary i robimy wejścia do rzutów. Po 10 wejściach do rzutu przechodzimy o jedną osobę w bok, ćwicząc na innym partnerze) - serie te były czterominutowe, na pierwszej wejścia do rzutów w przód, potem do rzutów w tył. Po tych dwoch rzeczach padałam na pyszczek A to nie koniec,tylko jeszcze sotały walki: jedna w parterze, dwie u góry. Potem wymachy do uchi-maty (4 serie po 10 na nogę) i koniec. Ten trening mi dał mocno w kość,ale raczej dlatego,że już dawno nie było mnie na tego typu treningu - od 19.30 do 21.30 było bjj. Tam praktycznie tak samo,jak zawsze - rozgrzewka, sporo technik (na poczatku obalenia,później parterowe: balacha z róznych wariantów, duszenie krzyżowe i jego odmiany), później 3 walki (było mi ciężko), a potem rozplatanie gardy. Koło 20.30 było mi już ciężko zapamiętywać nowe techniki, wolniej je sobie przyswajałam,a do tej pory nie wróciła mi jasność umysłu c) suple - l-karnityna godzinę przed treningiem judo (2000 mg) - thermo shape 30 minut przed obiadem - BCAA zgodnie z rozpiską podaną na opakowaniu, wyszło tego 6 tabletek.

    Odpowiedzi: 1314 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/17/2008 11:26:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Na gołe klaty powiadasz? Nie no... Kobiety mogą przecież normalnie. To się tyczy facetów(rashgarda nie można mieć ani koszulki). No 3 dni temu wazyłem max 75,6kg, ale musiałem uciąć węgle. Cholera, teraz jak nie mogę za dużo ich jeść, to doceniam ich wartość i jak na złość mam ochotę na słodkie cholera Na szczęście mam matrixy i białko P.s. powininem się obrazić w sumie na Ciebie, bo zapomniałaś o mnie w ankiecie C/S'u p.s2 Filmik wymiata "Okryłeś mnie hańbą rzucając na mnie swój cień" Zmieniony przez - Rafał_B w dniu 2009-01-01 23:32:45

    Odpowiedzi: 1314 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/1/2009 11:31:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja bym chyba nie miała sił wstać z łóżka przy takiej diecie :/ a co do oliwy z oliwę to lepszy stosunek kwasów tl. omega 3:6 ma olej rzepakowy! No i w takim sezonie warto dołożyć mimo wszystko jakieś owoce - gdzie jest witamina C? Proponuje np kiwi które ma stosunkowo mało cukru. Pieczywo chrupkie jest złym pomysłem - bardzo przetworzone (zależy od rodzaju) - mało błonnika! Nie wiem skad sie wzięła jego popularność... Ma tyle samo wegli co chleb z tym że jest lżejsze i można zjeść 4 kromki i nadal być glodnym :p .Zdecydowanie lepsza byłaby kromka razowego chleba lub pumpernikla. No i warzyw jest za mało... wapnia również nie ma - ważna rzecz dla kobiety. Witaminy z grupy b też by sie przydały.

    Odpowiedzi: 1314 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2009 6:11:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Panterrka, chleb chrupki nie jest taki zły i na 100% ma mniej węgli niż razowe pieczywo, w którym nie wiadomo co tak naprawdę siedzi! No chyba, że pieczemy go sami! Ja tam sopkojnie najadam się 4 kromkami pełnoziarnistej Wasy 3 zboża+wędlina+dużo warzyw+omega3 na drugie śniadanie. Papryka ma też dużo wit. C! Mnie w tej diecie brakuje nabiału, no i rzeczywiście tych węgli jest trochę mało jak na taką aktywność fizyczną... Saida, pozdrawiam i powodzenia! Zmieniony przez - Hela78 w dniu 2009-01-13 07:34:10

    Odpowiedzi: 1314 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2009 7:32:55 AM Liczba szacunów: 0