SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Gainer i mono?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Odrazu mówię, że nie ma czegoś takiego jak cykl na gainerze. Przerwa 3-4 m-c jest jak najbardziej OK, także życzę udanego cyklu

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 972 Data: 1/27/2006 8:49:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Split 3x w tygodniu, partia 2x w tygodniu.

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.trener24.pl/Trening.aspx masz tutaj sobie wybierz c Cie interesuje i bedziesz mial plan :)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1096 Data: 11/24/2008 10:50:42 PM Liczba szacunów: 0
  • fbw 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    idz wojtek lepiej uczyc sie ortografii bo od 3 dni tylko piszesz pierdoły w kazdym temacie Stul dziób z tą ortografią i sam się naucz lepiej bo pokazujesz specjalistę od ortografii a sam nie piszesz polskim znaków. Jakie pierdoły podaj jeden przykład ?c|-)|-)|-)|-)|-)|-)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1046 Data: 6/10/2012 4:40:59 PM Liczba szacunów: 0
  • piatek, program "Chlopcy na testosteronie"

    Post
    Doping

    mnie roz***ali najbardziej ci rodzice.. jak mozna byc: a) tak tempy i wierzyc ze to naturalne miesnie.. b) pozwalac sie tak zachowywac dzieciakom.. c) ginko w ch jeden kolo pewnie od witamin Ja swojemu synowi dopooki nie skonczy lat 21 bede robil q testy na tescia jak na silke bedzie chodzil or sprawdzal shot pointy ch mi tam., nie dam sie dzieciakowi zmarnowac :)

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 4035 Data: 6/4/2005 9:29:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Witaminy i mzb.

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    są i tacy pożeracze co tak postępują (2 kapsułki naraz tak jak piszesz), jednak moim zdaniem Ci ludzie nie wykorzystają w pełni co niektórych witamin i minerałów tam umieszczonych . Ja jestem śmiałym zwolennikiem łączenia tylko tych vit i min. które się nie wypierają np. cynk z żelazem . Nie bierz nigdy cynku potreningowo . Tak samo witamina C może być łączona przed snem razem z magnezem i cynkiem i zapewniam, że nic się nie wypiera wszystko się asymiluje . Wszelkie kompleksy omijam,o tym było głośno jakiegoś czasu na tym forum ... A wszelkie minerały takie jak jod czy chrom niewiem czy nawet na etapie zaawansowanym są potrzebne, jedynie chwyt dla osób obarczonych czymś, ale nic więcej . Zmieniony przez - matiambruziak w dniu 2014-02-16 20:48:45

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 765 Data: 2/16/2014 8:46:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik by PanPiotr

    Post
    Trening dla początkujących

    Cieszę się, ze posiłki smakują ;-), jak chcesz możemy przy najbliższej modyfikacji zrobic tak, że dania wymagajace obróbki termicznej będą się powtarzać 3 dni pod rzad. Ugotujesz wtedy raz na trzy dni i tracić będziesz mniej czasu. To wszystko jest do dogrania. Pierwsze tygodnie służą własnie dopasowaniu diety. Co do przeziębienia - to szkoda by było chorować %-) Jak masz możliwosć 2g wit C, 50 - 70mg cynku, zielona herbata (pita na czcz najlepiej i miezy posiłkami). Do tego dużo snu jak mozesz sobie pozwolić. Jesli po 3 seriach siadów czujesz czwórki to GIT. Zastanawiałem się nad objętością, ale na razie przy aktualnym puiłapie kcal / ww powinna być git.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2434 Data: 9/11/2013 9:58:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik by PanPiotr

    Post
    Trening dla początkujących

    Śniadanie: Łosoś wędzony z mozarellą i pomidorem Łosoś wędzony 110g Pomidor 230g Mozarella 120g Oliwa z oliwek 10g 2 śniadanie: Wołowina z ziemniakami + mizeria Wołowina 250g Ziemniaki 150g Ogórek 100g Śmietanka 12% 25g Masło extra 20g Obiad: Wołowina z ziemniakami + mizeria Wołowina 250g Ziemniaki 150g Ogórek 100g Śmietanka 12% 25g Masło extra 20g Podwieczorek: Białko z olejem lnianym + migdały Białko 40g olej lniany 20g Migdały 20g Kolacja: Omlet + mały koktajl owocowy Jajka 280g Smalec 10g Śmietanka 12% 60g Mieszanka mrożonych truskawek, borówek i malin 120g Aloes do picia firmy Tropical 500ml - myślę że na te pochmurne dni jest nawet wskazany ze względu na dużą zawartość wit C 24mg/100ml

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2434 Data: 9/16/2013 9:47:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Choroba na cyklu

    Post
    Doping

    dużo czosnku,ze 3-4 razy po gramie wti c,aspiryne i łóżko;-)

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1604 Data: 11/30/2012 8:25:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Choroba na cyklu

    Post
    Doping

    Gdyby nie ta meta to walnac garnucha gorzałki z miodem, naszykować pizame na zmiane w nocy bo pot sie bedzie lał strumieniami ale rano sytuacja powinna być opanowana.Chyba ze wirus sie rozprzestrzenił .Duzo pic i duzo wit C.Nie łazic aby nie przeziębić. Niestety przy mecie pozostaja wyzej opisane metody.Gorzała - beeeee

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1604 Data: 11/30/2012 9:19:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam Odswiezam temt bo nie chce zaczynac nowego, a stwierdzilem ze trening 4 razy w tygodniu plus praca fizyczna to za wiele aby nabrac masei chciałbym zmienic trening na FBW ABC i chciałe zapytac o porade i ocene plan, a wiec: A)przysiady 2s wykroki 2s drązek szeroko 2s MC 2s wycisk płasko sztanga 3s wyciskanie zza karku 2s uginanie młotkowo 2s prostowanie w podpoze 2s wspiecia 2s max B)RDL 2s przysiady 2s wiosłowanie młotkowo mocnołamana 2s dzien dobry 2s wyciskanie skos hantle 3s arnoldki 2s uginanie sztangi 2s pompki na poreczach 2s wspiecia w siadzie 2s C) przysiady 4s wiosłowanie podchwyt 2s wiosłowanie szeroko 2s wyciskanie płasko 3s unoszenie hantli w opadzi 2s uginanie z supinacja 2s wyciskanie francuskie sztangi 2s wspiecia 2s no i do tego brzuch i przedramiona na zmiane, raz to raz to. co sadzicie proze o pomoc...

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 1673 Data: 5/5/2011 10:29:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    aha RDL przeniusłbym do planu C bo tam nie ma prostowników a w B mam "dziendobry"

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 1673 Data: 5/5/2011 10:34:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Solidny Spalacz na ostatnie 2 miesiace redukcji zeby zejs ponizej 10 procent BF ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    super! dziekowac! czytalem zeby nie barc johy z BCAA ? co o tym myslisz? czesto trenuje na czczo po przbudzeniu biore wtedy tylko BCAA + Vit C 1000mg + revex 30 minut przed treningiem! Czyli jak bym wziol johe to: VitC + Joha + ??? cos antykatabolicznego by sie przydalo ? HMB czytalem lub tyrozyna ?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2743 Data: 7/12/2017 4:15:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Solidny Spalacz na ostatnie 2 miesiace redukcji zeby zejs ponizej 10 procent BF ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    wit c przed treningiem odpusc. hmb mozna antykatabolicznie wrzucic 3g przed i po. spokojnie szamaj bcaa i joha bedzie dzialac byle zdala od posilku edit: i dorzuc kofeine do joszki bo sie lubia ;-) Zmieniony przez - stojeden w dniu 2017-07-12 16:31:01

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2743 Data: 7/12/2017 4:23:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Solidny Spalacz na ostatnie 2 miesiace redukcji zeby zejs ponizej 10 procent BF ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    najwiekszy problem to ze mieszkam we Francji i tu qrde nigdzie johy nie mozna znalezc!! a z usa np nie chca do francji wysylac bo nie dochodzi! bo tu jest zakazana sprzedaz. Niedlogo tu Vit C zabronia sprzedawac. Znalazlem johe ale z firmy 'Haya' ktora czytalem juz na kilku forach nie polecana jest zabardzo bo syf podbno Zmieniony przez - bdk80 w dniu 13/07/2017 17:16:15

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2743 Data: 7/13/2017 5:15:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Co na moje kolana ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    glukozamina plus +kolagen+vitaina C

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 981 Data: 3/30/2005 4:02:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy-kalistenika

    Post
    Trening w domu

    C.d. Trening 23.05: Nachwyt wąski: 12/8/8/6/6 Chwyt neutralny: 8/8/6/6/5 Dipy: 15/8/8/8/8 Pompki na szeroko: 12/9/9 Pompki klasyczne: 10/8/10 Pompki z nogami na podwyższeniu: 12/10/10 Pistolety z asystą: 10/10/10/10 Wskoki na 75cm 3x max Trening 26.05: Nachwyt: 15/6/6/6/6/6 Podchwyt: 6/6/6/7/6 Dipy na drążku: 12/10/8 Pompki na szeroko: 10/8/7 Pompki klasyczne na poręczach: 10/9/8 Pompki z nogami na podwyższeniu na poręczach: 10/7/8 Pistolety z asystą: 10/10/10/10/12 Superseria: Przysiady: 20 Wykroki eksplozywne: 20 (10 na nogę) Przysiady: 20 Wykroki eksplozywne: 20 (10 na nogę) Przysiady: 20 Wykroki eksplozywne: 20 (10 na nogę) Przysiady: 20 (bez przerw) Krzesełko: 30s/20s/10s Wznosy nóg na drążku: 5x max Zmieniony przez - barsho w dniu 2016-05-26 21:39:44

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1761 Data: 5/26/2016 9:38:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Foto do profilu

    Post
    Galeria Zdjęć

    Siema Wchodzisz u góry w klub=> Edycja profilu => wpisujesz haslo i login pojawia Ci sie lista schodzisz do kratki pt:"Adres zdjęcia URL" Wtedy podajesz adres zdjęcia na Twojim dysko np. C:\Moje dokumenty\Moje obrazy\foto.jpg i chyba to wszystko :) Wciskasz aktualizuj i powinno byc git "Stringi to tajna broń Kobiety XXI wieku" !! by Wojewódzki

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4924 Data: 5/1/2003 11:04:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Hmb, Aminokwasy , Białko kiedy brac????

    Post
    Odżywki i suplementy

    hmb - sprzedaj , po co Ci to ? aminokwasy 1g/kg m/c jeżeli masz w tabletkach przed i po treningu - tak to da jakieś efekty, nie inaczej ..

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2599 Data: 4/4/2010 11:25:53 PM Liczba szacunów: 1
  • Trening dla skontuzjowanego ...

    Post
    Trening w domu

    Wogule to chyba nie ten dział, ale jeśli o konkrety chodzi to: a) ból lędżwi który się nasila się nad ranem, troche przytyłem więc pewnie plecy są obciążone, ból pojawił sie chyba po ćwiczeniu prostownika pleców; b) przeskakujące biodro przy przysiadach wykrocznych, nie chce żeby coś z tego wyniknęło, być może coś źle robie; c) nadwyrężony miesień, gdzies w okolicach przedniego kaptionu barkowego; Pozdrawiam slaw

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 743 Data: 5/10/2011 1:31:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Ból łapy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Dobra, miałem to samo. Boli tylko podczas niektórych faz ruchu, najbardziej zaś naqrwia gdy odstawiasz na ziemię sztangę i zwalniasz uścisk. Ból jakby zaczynał się w nadgarstku i później strzelał aż do kości łokciowej, takie "zimne ukłucie"... jeżeli masz takie objawy to witam w gronie... Bierze się to stąd: http://i48.tinypic.com/j90cxu.jpg ale to tylko przyczyny bólu, bo lekarstwo na to (jakie tam napisali) to bzdury. Z taką budową łokcia, nadgarstek musi się nienaturalnie dostosowywać, ciągle, przy każdej sztandze na bica. Zostaje on w wyniku tego (nie uszkodzony!) coraz bardziej wrażliwy na ból. Z czasem (jak forsujesz) to przechodzi to w stan przewlekły. Podkreślam jeszcze raz, nie jest to kwestia uszkodzenia tylko nerwów, które w skutek nienaturalnej pracy nadgarstka są ciągle wrażliwe. Cytuje lekarza który jako jedyny się na tym znał: "wie pan, trzeba albo się z tym pogodzić, albo zrezygnować z treningu". Wiadomo że chciałem trenować, to polecił stosowanie ściągaczy i używanie sprayu chłodzącego żeby zagłuszyć ból... Ja podszedłem do tego na zasadzie doświadczania i poeksperymentowałem trochę. oto co mi pomaga: - przed treningiem puszczam na nadgarstek ciepłą wodę z kranu na siłce, kręcę przy tym, rozciągam. - nie używam ŻADNYCH ściągaczy (to ważne), ani rękawic (tylko do bicka ich nie używam, nie wiem czemu ale tak robię;) - zacząłem łykać śmiertelne dawki wapna (caldetrin), 4-krotnie większa porcja niż zalecana. - rozpocząłem ćwiczenia na wzmocnienie uścisku (wpisz sobie na googlu 'grip strength training'), moje wyglądają tak: a) staje tyłem do wyciągu (brama) i na dolnym wyciągu łapię za uchwyt jedną ręką i opieram nadgarstek o drugą rękę (wolną w tej chwili), i uginam nadgarstek, tak jak bym go pompował. Robię tak 3 serie, po każdej serii zwiększam ciężar, następnie znowu robię 3 serie (razem 6) tylko że zmniejszam ciężar. b) między każdą jedną powyższą serią podchodzę do drążka, łapię się go pewnie, dwoma łapami i zwisam tak długo jak tylko jestem w stanie wytrzymać. (gdy zaczęliśmy robić takie zawody, kto się dłużej utrzyma, to wyszło gdzie jest mój słaby punkt;). Te ćwiczenia oczywiście ZUPEŁNIE nie powodują występowania tego pieprzonego bólu i nie mogą! pamiętaj o tym gdy będziesz wybierał cokolwiek na przedramiona. Czuje że przedramię mi się zwiększyło od tych ćwiczeń no i ból przeszedł. ALE nie ćwiczę już niestety na sztandze w sposób klasyczny. Dlaczego? no bo po co się męczyć? najpierw zrobiłem: -zupełną przerwę na bica, robiąc w międzyczasie tylko powyższy trening przedramion -następnie dodałem (gdy już czułem że mam grubsze przedramiona) nowy zestaw ćwiczeń na bicka. Są to: a) biceps 2 sztangielkami na siedząco, na przemian b) sztanga łamana, łapana NACHWYTEM (nie za duży ciężar, tak żebyś kontrolował nadgarstki w górnej fazie ruchu) i ćwiczę to dynamicznie, słowem sapie, pluje i pompuje... c) i ostatnie, siedzę końcu ławki, jedna sztangielka w ręku, drugą ręką łapię się za bok ławki i przytrzymuje, a ręka z ciężarem ćwiczy, UCHWYWTEM MŁOTKOWYM. słowem: - biceps ze sztangielkami, na siedząco - biceps łamaną, na stojąco, nachwytem - biceps z jedną sztangielką, na siedząco, uchwytem młotowym. - + trening przedramion wskazany powyżej. Obecnie nie mam już tego problemu. Łapy rosną tak jak rosły, ból przeszedł to i większy ciężar biorę(choć pewnie gdybym zrezygnował z treningu przedramion i wrócił znowu do sztangi, to pewnie nie było by narazie bólu, ale gdybym zaczął dźwigać ciężar to nieprzyzwyczajone przedramiona znowu by siadły i by wróciło). Mam nadzieję że to pomoże... Zmieniony przez - Simonidas w dniu 2010-01-27 18:52:51

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2608 Data: 1/27/2010 6:45:20 PM Liczba szacunów: 0