SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening w domu

    Przysiad z 20 kg jest bo trzymam dwie hantle ;) Co do podciągania sztangielki w klęku podpartym na ławce moge dołożyć ciężar z drugiej hantli lub dać "Ćwiczenie ze sztangielką na pierścień rotatorów .? Bo inverted rows nie mam jak zrobić .. ;c Co do rozpiętek to nie rozumiem.. ?

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 3081 Data: 12/20/2014 6:06:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi: Przysiady z Sztangą na barkach 3s Plecy: Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki (siedząc) 3s Klatka: Wyciskanie Sztangi na ławce poziomej 3s Barki: Wyciskanie Sztangi zza karku 3s (ja robilem z klatki) (to ćw nie jest polecane , początkującym ponieważ jest bardzo kontuzjogenne,więc trzeba się pilnować bo najmniejszy błąd a prowadzi do kontuzji. Triceps: Pompki na poręczach 2s (mozna czyms zastapic czy to jest dobre) Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s (zmienial bym od czasu do czasu chwyt) Jak zrobic progresje ? : A 1-2tygodn 15powtórzeń 2-4tygodni 10powtórzeń 4-6tygodni 5powtórzeń B 1 dwa tygodnie 12 powtórzeń 2 dwa tygodnie progresja ciężaru i 8 powtórzeń 3 dwa tygodnie progresja ciężaru i 6 powtórzeń 4 (ostatnie) dwa tygodnie progresja ciężaru i 5-6 powtórzeń, bardziej ruchy negatywne z maksymalnym obciążeniem, w sumie do załamania mięśniowego C Poniedzialek: 12 powt. Sroda: 10 powt. Piatek: 8 powt. Zmieniony przez - areckilca w dniu 2010-01-11 21:19:52

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 715 Data: 1/11/2010 9:19:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie napisałaś, czy masz okres. Dieta ....n/c. Kaloryczność o wiele za mała. Jesteś gotowa ją zwiększać? Jeżeli tak, to dorzuć tu jeszcze zdjecia.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 756 Data: 8/22/2013 7:24:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Acard 75mg rano i 75mg na noc ,oprócz tego profilaktyka pilnuj mineralow jak potas , dużo wody wysokomineralizowanej,soki warzywne jednodniowe, gramy omega 3 i lecytyny,koenzym Q10 90mg+ ,spirulina,czosnek,2x 1g witaminy C Zmieniony przez - KabaSss w dniu 2015-03-13 21:41:24

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1841 Data: 3/13/2015 9:40:35 PM Liczba szacunów: 0
  • dziwne,że na dece ma gęstą krew Co w tym dziwnego? Deca wplywa na agregacje plytek podbnie jak acard, ale podwyzsza ilosc np czerownych krwinek (jak wiekszosc saa). Niektorzy sa bardziej wrazliwi, inni mniej. Dziwne/nie dziwne, zalezy co rozumiemy przez "gesta krew". Zmieniony przez - lestat1986 w dniu 2015-03-12 21:21:51 Dziwne to jest g**** jak nie śmierdzi. Acard 75mg rano i 75mg na noc ,oprócz tego profilaktyka pilnuj mineralow jak potas , dużo wody wysokomineralizowanej,soki warzywne jednodniowe, gramy omega 3 i lecytyny,koenzym Q10 90mg+ ,spirulina,czosnek,2x 1g witaminy C Zmieniony przez - KabaSss w dniu 2015-03-13 21:41:24 Żeby zgrabnie poruszać się w tej materii należy wykonać pełny jonogram i dopiero dostawiać wg braków.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1841 Data: 3/13/2015 9:56:27 PM Liczba szacunów: 0
  • plan do oceny pilnie

    Post
    Trening dla początkujących

    Teraz powinno byc dobrze Wtorek A Push press 4x6 Drązek 4x10 Przysiad przedni 3x10 Pompki na poręczach 4x10 Wspięcia łydek na palacach 4x10 Czwartek B Plecy: Martwy ciąg klasyczny 4x8 Nogi: Wykroki 3x10 Klatka: Wyciskanie hamtli na ławce skos 3x10 Barki: .Unoszenie hantli na boki 3x10 + unoszenie na boki w opadzie 3x10 Biceps: Uginanie przedramienia ze sztangielką na modlitewniku 4x8 Sobota C Nogi: Przysiady ze sztangą na barkach 3x8 Plecy: Podciaganie do klatki 3x8 Klatka: Wyciskanie Sztangielek na ławce poziomej 3x10 Barki: . Podciaganie sztangi wzdluz tułowia 2x10 Triceps: Wyciskanie sztangi na ławce w wąskim uchwycie 4x10 Zmieniony przez - Ru9 w dniu 2011-12-13 20:16:14

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 748 Data: 12/13/2011 8:15:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening mięśni głębokich brzucha i kręgosłupa.

    Post
    Trening dla początkujących

    a trenuj maksymalnie co drugi dzień. Też wszystko musi mieć czas na regenerację. b 15-20min jak się uwiniesz wystarczy w zupełności c ja bym je trenował po treningu niż przed. Przed jeszcze bardziej je oslabisz. d niekoniecznie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 488 Data: 6/15/2019 1:30:07 PM Liczba szacunów: 1
  • beta-karoten-ile pic ?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    mozna kupic w aptece,wkleje info o tym preparacie : SOLARIN EXTRA jest pierwszym doustnym produktem na polskim rynku stworzonym od początku z myślą o ochronie skóry. W jego skład wchodzi kompleks witamin działających ochronnie na skórę i nadający jej zdrowy, opalony wygląd bez koniecznej nadmiernej ekspozycji na światło słoneczne czy długiego pobytu w solarium. Środek ten zmniejsza wrażliwość skóry na słońce, zmniejszając ryzyko oparzeń i zmian posłonecznych. Chroni przed szkodliwym działaniem promieni ultrafioletowych. Działając od środka jest skuteczny w sposób ciągły, w sytuacjach gdy środki kosmetyczne zawodzą np. w trakcie i po kąpieli, podczas wysiłku - kiedy woda lub pot mogą usunąć warstwę ochronnego kosmetyku. Naturalny proretinol (Beta-karoten) przyczynia się do nadania skórze koloru w odcieniu brązu. Beta-karoten, witaminy C, E, niacyna (PP), kwas foliowy - odgrywają ważną rolę w metaboliźmie skóry oraz jako antyoksydanty spowalniają proces jej starzenia, chronią ją przed szkodliwym wpływem środowiska, a szczególnie promieniowania UV. SOLARIN EXTRA skutecznie i trwale chroni naszą skórę od wewnątrz. Dodaje nową jakość do powszechnie stosowanych kosmetyków z filtrami UV. SOLARIN EXTRA nie ma istotnych działań ubocznych i w zasadzie można go przyjmować cały rok, co przyczynia się do utrwalenia opalenizny i nadania skórze zdrowego wyglądu. SOLARIN EXTRA można przyjmować cały rok. Jest to szczególnie polecane w okresie znacznej ekspozycji na słońce - opalanie w lecie i w zimie. Kompozycja witamin zapewnia także bardzo dobre właściwości antyoksydacyjne, polegające na usuwaniu wolnych rodników z tkanek. Wolne rodniki są powszechnie uważane za czynniki wywołujące choroby nowotworowe. Dawkowanie: Zwykle stosuje się jedną kapsułkę dziennie w czasie posiłku. Tak więc jedno opakowanie SOLARIN EXTRA wystarcza na dwa miesiące dla jednej osoby. Osobom o jasnej karnacji zaleca się rozpoczęcie przyjmowania preparatu na około tydzień przed opalaniem. Przechowywać w suchym miejscu, niedostępnym dla dzieci. Termin przydatności do spożycia na opakowaniu. Posiada zezwolenie GIS. Producent: BIOKRAFT Pharma AB, Helsingborg, Szwecja; Wyprodukowano w szwedzkim zakładzie farmaceutycznym, zgodnie z normami obowiązującymi przy produkcji leków. Zalety produkt Jest produktem naturalnym bez działań ubocznych Daje piękną brązową opaleniznę nawet przy niewielkiej ekspozycji na słońce Zapobiega negatywnym skutkom działania słońca i promieniowania UV Zmniejsza ryzyko alergii słonecznej, uczuleń i poparzeń Dostarcza skórze niezbędnych witamin Jest antyoksydantem Wysoka jakość, skuteczność i umiarkowana cena za opakowanie są niwątpliwymi zaletami tego produktu. Główne zastosowania Jako profilaktyka zmian posłonecznych podczas opalania na słońcu szczególnie latem i zimą! Profilaktycznie podczas opalania w solarium Ze względów estetycznych - utrwalanie opalenizny przez cały rok Jako antyoksydant - zalecany w sposób ciągły. Cena i opakowanie Produkt dostępny w aptekach i zielarniach na terenie całego kraju. Sugerowana cena detaliczna brutto to 35 złotych. Produkt zarejestrowany także w Szwecji, Danii, Finlandii, Norwegii i Niemczech. Opakowanie zawiera 60 kapsułek. Wystarcza jednej osobie na dwa miesiące np. letnie lub całej rodzinie na urlop. Tak więc koszt dzienny jest niewielki, wyjątkowa jakość produktu i łatwość stosowania czyni go bardzo atrakcyjnym.

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 9282 Data: 4/25/2004 7:41:37 PM Liczba szacunów: 0
  • beta-karoten-ile pic ?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    zbyt duza ilosc witamin mlodosci (AE i cośtam jeszcze) jest podobno szkodliwa np zbyt duze dawki vit c przyjmowane w dlugaśnym okresie mogą wywołać raka (nie jestem fachowcem - to tylko zaslyszane) tak więc nie zaleca się brania dawek większych niz zalecane dzienne spożycie duze ilości soczkow marchwiawych tez nie polecam - wątroba się męczy i skóra żółknie :) ogólnie CO ZA DUŻO TO NIEZDROWO pozdrawiam

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 9282 Data: 4/30/2004 8:17:31 PM Liczba szacunów: 0
  • beta-karoten-ile pic ?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    podejrzewam ze przy dzisiejszej faszerowanej konserwantami diecie taki soczek ma raczej zbawienny wpływ na nasze zdrowie...pozatym bez drastycznych wypowiedzi ze witamina C w nadmiernych ilosciach raka wywołuje...

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 9282 Data: 4/30/2004 9:13:18 PM Liczba szacunów: 0
  • HST do oceny

    Post
    Trening w domu

    a) Klatka - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej zamienne na skos - Rozpiętki - przenoszenie sztangielki b) Barki - Wyciskanie sztangi sprzed głowy - Unoszenie sztangielek bokiem w górę c) Plecy - Podciąganie na drążku szerokim uchwytem - ściąganie linki wyciągu górnego - Podciąganie sztangi w opadzie - Martwy ciąg (co drugi trening) d) Nogi - Przysiady ze sztangą - Wspiecia na palcach e) Biceps Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem f) Triceps Prostowanie ramion na wyciągu stojąc LUB Wyciskanie francuskie sztangi w siadzie ten trening jest tak właściwie skopiowany z postu Peponenta. Czy jest to pełny trening? Moim zdaniem jest tu za mało ćwiczeń, ale zdam się na radę expertów. Ten trening jest lepszy od tego ułożonego przeze mnie ?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1691 Data: 6/18/2006 10:10:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Klipy__Tylko dobry RAP

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Coraz lepsze rytmy ;] Brotha Lynch Hung, C-bo & Tech n9ne - 187 On a Hook http://www.youtube.com/watch?v=iwZSH0sVIjY Jedi Mind Tricks feat gza - On The Eve of War http://www.youtube.com/watch?v=RjOn-j5Rac4 I Know You Got Soul - Eric B. & Rakim http://www.youtube.com/watch?v=oFrWjHcmBRU&feature=related A tu remix tego bardziej znany fanom breakdance'a xD http://www.youtube.com/watch?v=CBMFcdbW_TE&feature=related PozdRO:::..

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 13376 Data: 7/31/2008 11:09:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Troche namieszalem z dieta(doping)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzielenie sie wiedza i doswiadczeniem jest spoko sprawa, wiec nie masz za co dziekowac. bardzo fajnie sprawdza sie polaczenie deka + bold i okresowo jakis oral badz jego forma inj. oczywiscie nie wspominam o tescie, no bo to podstawa kazdego cyklu. zaczalbym od test + deka. z czasem dorzucilbym bolda. bedzie zastoj to mozna wrzucic metke/antka na kilka tyg. opcji jest naprawde sporo. mozesz rowniez sie pobawic ratio danych saa. ostatnio modne staje sie bicie testa nisko (dawki rzedu 250-300mg na tyd) ale za to anabolik typu deka wysoko np. +600mg. wiesz... ogolnie ujme to tak z mojego 7 letniego doswiadczenia z saa - nigdy nie planuj cykli, jak to sie widzi po forach, typu 1-18 srodek X Ymg e3d 1-16 srodek Z Ymg e3d 6-18 srodek W Xmg e5d 10-18 srodek B Xmg e5d dlaczego? bo nigdy niczego nie przewidzisz. oczywiscie musisz miec jakas jego wizje, plan dzialania, jakis zarys, ale rozpisywanie tego w ten sposob jest calkowicie bez sensu. to Ty masz obserwowac cialo w lustrze, zauwazac zmiany, ktore zachodza, analizowac samopoczucie, wyniki badan i pod te aspekty dobierasz swoje kolejne decyzje co do srodkow, czy dawek. a nie kuzwa trzymanie sie rozpisanych cyferek jako tygodni z iloscia mg do wbicia bez znaczenia na sytuacje w zyciu, czy to, co prezentuje w danej chwili Twoja sylwetka. edit: zapomnialem o suplach. berberyna na masie to obowiazek. trzymaj ja tylko z dala od treningu silowego. dodaj do niej kwas ALA lub r-ALA, super polaczenie na obnizenie glikemii, takie 400mg berberyny hcl + ok. 800-1000mg kwasu ALA. a tak to podstawy, czyli nac, epa z dha, d3, magnez, wit c, natto, ashwaganda, cynk suple pod silke dalbym tylko kreatyna z beta alanina, ewentualnie tauryne mozna by dorzucic, ale niekoniecznie. co do joszki to jak najbardziej 20 min przed cardio na czczo bedzie idealnie. do tego kawka i tyrozyna i masz komplet by dopalic fat z opornych miejsc. pamietaj tylko, ze zabawa z tyrozyna w dawkach rzedu kilka gram to w ogole mija sie z celem. dawkowanie +15g na raz. mozesz zaczac od polowy, czyli ok. 8g. Zmieniony przez - czellista w dniu 03/06/2020 21:03:29

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 1671 Data: 6/3/2020 8:57:37 PM Liczba szacunów: 1
  • Troche namieszalem z dieta(doping)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    To według Ciebie można jeść samo białko z prochu jak to jedno i to samo? Widocznie nie jest do końca to samo, wytłumacz mi dlaczego mi to pasuje, a nie pasują mi posiłki BT na śniadanie skoro to „na czasie” lepsze? Cola to to samo co cukier z owoców ale ciekawe co żołądek, watroba, jelita na to? Kofeina może wpływać na poziom cukru, mnie kawa usypia dlatego zapytałem, a sam staram się unikać. Dlaczego nie jesz węgli na kolacje? Zmieniony przez - Shivakashi w dniu 2020-07-09 12:10:34 tak, mozna jesc samo bialko w prochu, kto Ci broni? wpc = kurczak w proszku tylko bez dodatkow hormonalnych i innego szitu, ktory w nie pompuja i inne miesa. tak samo stary, jak ze wszystkim innym, organizm nie rozroznia np czy podajesz syntetyczna witamina, czy zawarta w pozywieniu, dla niego to jedno i to samo, czy lykniesz sobie wit c z tabsa, czy dostarczysz ja z owocow. i to sie tyczy wszystkiego. piszesz m.in. o watrobie pod katem picia coli. a Ty myslisz, ze jak wrzucasz w siebie 40g fruktozy to watroba ma lekko? wtedy to ona dopiero zapierdziela. zainteresuj sie wplywem fruktozy w wiekszych ilosciach na watrobe, poczytaj troche medycznych aspektow, a moze zrozumiesz. rowniez nie wiem skad Ci sie wzielo, ze trzeba jesc bt na sniadanie. jakas glupia moda XXI w. podparta jakimis zabobonami o uposledzaniu dzialania insuliny przez wywalony kortyzol z rana, stad nie poleca sie weglowodanow, ale to oznacza, ze masz ich nie jesc skoro sie na nich dobrze czujesz? oczywiscie, ze nie. ale jest roznica dla Twojego chociazby zdrowia metabolicznego, czy wrzucisz w posilku 40g wegli z kaszy, czy 40g wegli z owocow. tyle ode mnie w tym temacie. trzymajcie sie chlopaki i powodzenia w realizacji celow :-))

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 1671 Data: 7/9/2020 12:34:00 PM Liczba szacunów: 2
  • 19 lat i stawy zajechane? Dobra rozgrzewka + MSM + VIT C i powinno być ok!

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2280 Data: 6/20/2016 9:32:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Psychotropy a odblok

    Post
    Doping

    no ale właśnie ja napisałem tutaj abyście mi jakiś doradzili bo sobie sam załatwię skoro "witamina C" mnie nie postawiła na nogi. Widziałem tu już kilka postów osób które brały psychotropy do odbloku w celu łagodniejszego przejścia przez ten etap więc co niektórzy powinni coś wiedzieć a te temat.A na dalsze wizyty u psychologów to szkoda mi pieniędzy.Byłem u dwóch i cenia się nieźle a efektów żadnych.Wysysaja tylko kasę.

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2568 Data: 10/26/2015 9:23:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja mam duble wave Rebela kilka dni i jestem zadowolony na razie. Gi jest grube i wydaje się b.mocne. Jak będzie w rzeczywistości - czas pokaże. Po pierwszym praniu w 60'C trochę się skurczyło, ale nie jakoś znacząco. Ja mam 175cm wzrostu i A3 od nowości było na mnie troszkę za duże(rekawy za długie i troche spodnie za szerokie). Po pierwszym praniu jest jak szyte na mnie.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 8648 Data: 10/31/2008 4:49:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie dot. zdrowego odżywiania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. Żytni jest z żyta, a razowy dotyczy sposobu wypieku (mieli się go RAZ) i też może być z żyta. 2. Tilapia niezbyt, tak samo jak panga. Poczytaj sobie o hodowli i pochodzeniu. 3. Zasadniczo pomidorów z ogórkami, ze względu na utratę witaminy C. Inne przykłady nie przychodzą mi do głowy 4. Lepsze będą kasze/makarony/ryż 5. Tak jak całe ciało, tak i brzuch naturalnie będzie rosnąć, co nie znaczy że musisz zalać się tłuszczem. Właśnie po to masz dietę. Co do treningu, to w innym dziale Ci pomogą, ale jeśli masa, to interwały do wyrzucenia, a rower ewentualnie rekreacyjnie. Masz dopiero 17 lat... Pożyj trochę.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 742 Data: 8/28/2011 11:01:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase !!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    trochę za dużo tego białka. możesz spokojnie zejść do 2,5g na 1kg masy ciała. podnieś trochę tłuszcze tak do 1,4g na kg m.c. przed treningiem zjedz sobie ryż brązowy/makaron i pierś z kurczaka/rybę. tą szynkę z indyka zamień na pierś najlepiej. tego tuńczyka można jeść ale nie częściej niż 3 razy w tygodniu. masz gdzieś tam warzywa w diecie? bo nie napisałeś nic o nich

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 650 Data: 5/24/2010 12:25:36 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETA NA RZEŹBE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ekto jak c***

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3274 Data: 4/3/2011 5:36:18 PM Liczba szacunów: 0