SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Wlasciwie to nie mam pojecia, dlaczego i po co ten film powstal. Tym bardziej czemu mialby sluzyc. Tego typu prowokacje swiat juz widzial - w 90% nic nie zdzialaly. Zaloze sie, ze Latkowski nie ma zadnego doswiadczenia w sportach walki, a co dopiero w znajomosci ideologii hooligans. Ale przeciez latwiej bylo usiasc i zmontowac kawalek na zasadzie: 'reka, noga mozg na scianie'. To na pewno przyciagnie audytorium. Ale po co...? Po cholere ruszal Pan 2 niezwiazane ze soba tematy...? Zeby zrobic Polske 'lepsza'...? Wielu madrzejszych ludzi probowalo , a im to nie wychodzi. Myslal Pan, ze Panski dokument cos zmieni...? Nie. P-R-O-W-O-K-A-C-J-A. P.S. Chlopaki, a co z s....? A zreszta Nie bede pazerny //LOVED BY FEW, HATED BY MANY, BUT RESPECTED BY ALL...//

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 8132 Data: 1/16/2004 10:55:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowy trec, hit w swej kategori?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie pisałem konkretnie tylko ogólnie. Białko to białko.Jednyna mozliwośc to: a/ złe trawienie=złe wykorzystanie=złe efekty b/ walki w składzie=mniejsza zaw. bialka=zle efekty c/ placebo=zle efekty d/ kiepska dieta,trening,brak doświadczenia=złe efekty w każdym razie coś z tych rzeczy Skłąd nowości istotnie neico odmienny, ale to raczej na pluiz niż na minus.jeszzze gdyby wpc było cfm-to byłby juz najwyższy lotfajny produkt do spożywania w porze zwłaszcza okołotreningowej.

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 7402 Data: 2/2/2005 1:41:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening, a brzuuch

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    w A ostatnie zmień i jest ok. Ale ćwicz zawsze tak samo partie, nie najpier wklata, potem nogi, potem plecy A/B/C

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 736 Data: 10/29/2013 6:20:27 PM Liczba szacunów: 0
  • przesada

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    zdzisiu nie ale wiek to a mo typ t boxer poniewaz spojzcie na jego wczorajsze posty w melanzu w szatni i zerknijcie na jego podpis prezywal mnie -Zapaśniq na gg tak samo do mnie mowil wiec to on mowie wam poszedl gdzies do c@fe i zrobil konto nowe Pit-Bull Gangland ...::-Zapaśnik::...

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3254 Data: 5/9/2003 7:12:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Zielone warzywa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pol papryki dziennie to nie jest jakas straszna ilosc weglowodanow a jest najlepszym zrodlem witamin C.

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3004 Data: 4/24/2010 8:42:47 AM Liczba szacunów: 0
  • trening barkow- pomocy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Teraz to mnie zastrzeliłeś-dzięki: "michail ... i czy cwiczenia ktore laczyles byly przypadkowe czy w ich doborze kierowales sie jakas logika ?" Hehe-przypadkowo to można popuścić w majtki ze strachu, a nie układać trening Co do moich układów to trenuję barki zawsze z grzbietem( nie polecam tego wszystkim-to raczej dla średnio i zaawansowanych) 1+2=s.seria x 5 takich s.s: 1-unoszenie bokiem 2-wiosłowanie sztangielka 3+4+5=triset łączony x 4-5 takich: 3-wyciskanie z klatki w staniu 4-wiosłowanie sztanga(na przemian pod i nachwyt) 5-unoszenie ramion w przód sztangielki 6+7+8=triset łączony x 4-5 takich: 6-M.C 7-szrugsy sztanga 8-unoszenie bokiem w opadzie-tego robiłem 3 serie, więc pozostałe dwa to były już s.serie-6+7 Pozdrawiam wszystkich ambitnych "Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym" Michail-Moderator Działów:"Trening" & "Dla zupełnie zielonych" & "Z archiwum kulturystyki"

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2208 Data: 10/25/2002 5:33:28 PM Liczba szacunów: 0
  • racja gorąca w c*** ;p

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1973 Data: 7/17/2010 6:07:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Fedor - Silvia na gali Pride w USA

    Post
    Scena MMA i K-1

    Też bym chcia/l zobaczy/c walke Fedor-Silva.Niestety szykuje sie jednak chyba Fedor-Nog(kolejny raz to samo ) ew. Fedor-CC

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 5522 Data: 8/17/2006 11:43:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Blog #2 - zimowe zmagania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    najlepiej cukry proste(glukoza) plus concentrat lub izolat serwatki(ten drugi jest drozsze), no i wit e i c. creatyna jak najbardziej razem z odzywka i glukoza, bez ladowania. ja cwicz jak sobie najpirw zalzyles.Jak nie bedzie efektow przeplataj rozne formy treningowe.

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 5115 Data: 10/13/2004 8:29:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Blog #2 - zimowe zmagania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pytania co do treningu siłowego (jeżeli jest stwierdzenie, to proszę o ocenę ;D): 1. Robię cztery treningi w tygodniu: pn - nogi, przedramiona wt - barki, triceps, biceps czw - klatka, brzuch piątek - plecy 2. Przy dużych grupach mięśniowych wykonuję dwa ćwiczenia podstawowe z progresją: w pierwszym: 8,6,4,2 w drugim: 10,8,6,4 Czy powinienem zwiększyć ilość serii z ciężarem zbliżonym do C.M?? Tj. zamienić np. 6,4,2,1 ?? 3. Nie mam problemu przy doborze ćwiczeń poza barkami.... Robię wyciskanie sztangielek, podciąganie sztangi szerokim chwytem i wznosy ramion bokiem. Na co zamienić podciąganie sztangi w tym połaczeniu? Pewnie sztanga, tylko z klatki czy z karku?

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 5115 Data: 12/11/2004 3:42:56 PM Liczba szacunów: 0
  • NoGi - bardzo silny rywal

    Post
    Sztuki Walki

    a) poprawić technikę b) zwiększyć szybkość c) zwiększyć siłę Może coś zadziała. Zmieniony przez - cynik75 w dniu 2012-01-18 13:56:23

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2170 Data: 1/18/2012 1:55:23 PM Liczba szacunów: 1
  • Dieta na masę do oceny, 64kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam mam prosbe o przeanalizowanie mojej diety. Waze 64 kilo i chcialbym przytyc. dieta : 7:00 Platki owsiane 100g + 200ml mleka + warzywa, tu napewno nie ma takich ilosci bialka, tluszczow i weglowodanow 3 jaja kurze całe 56,2 - bialka 50,5 - tluszcza 150,6 - weglowodany 10:35 Chleb żytni pełnoziarnisty 100 g + warzywa i orzechy (znowu bledy btw) Serek wiejski 100g 18,7 - bialka 3,8 - tluszcza 60,9 - weglowodany 13:30 Twarog poltlusty 100g szynka 50g Chleb zytni pelnoziarnisty 100g + warzywa, oliwa z oliwek 33,9 - bialka 16,6 - tluszcza 58,1 - weglowodany 16:00 Bialy ryz 100g brazowy,parboiled, kasz gryczana, jeczmienna + warzywa Filet z kurczaka 150g 37,9 - bialka 2,6 - tluszcza 78,9 - weglowodany 17:30- 19:00 Trening 19:00 50g Carbo 0 - bialka 0 - tluszcza 47,5 - weglowodany 19:45 150g Mutant Mass zwykly posilek. Gainera to mozesz wypic zamiast carbo bezposrednio po treningu 29 - bialka 10 - tluszcza 96 - weglowodany 22:00 Twarog poltlusty 100g Po treningu mieso + zrodlo weglowodanow18,7 - bialka 4,7 - tluszcza 3,9 - weglowodany Calkowicie : 194,4 - bialka zmniejsz ilosc bialka do 2-2,2g/kg m.c. 87,4 - tluszcza 495,5 - weglowodany Co Wy na ta dietke ?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 788 Data: 4/3/2012 2:23:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w diecie + Plan treningowy.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Jakieś sugestie? ;c

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1148 Data: 9/25/2013 7:37:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosla o ulozenie planu

    Post
    Trening w domu

    Przeczytalem wlasnie 10 wskazówek żywieniowych i jest pewien problem... obawiam się ze nie dam rady żyć na takiej diecie ponieważ: a) szkola b) wielu z tych potraf poprostu nie lubie. np siemie, szpinak, brokuły c) nie jestem specjalista i boje sie ze sie pogubie z weglowodanami bialkami itp. Mógłby dać mi kilka rad czego nie jest, ile jeść Czy to jest bez sensu. Pragne podkreslić ze ja nie zamierzam budować mięśni ale podnieść sprawność fizyczna ( sila + kondycja)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1060 Data: 8/27/2011 8:38:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój plan IF - proszę o ocenę

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Mam kilka sugestii: 1. Przy takiej aktywności 1600-1700 kcal to zbyt mało na dłuższą metę 2.Low carb bym odpuścił na razie 3.Węgle masz tylko powiedzmy "deserowe" , IF ma swoje prawa , ale pierwszeństwo mają inne źródła 4. Mało błonnika 5.Co z owocami i warzywami 6.Białka myślę ,że starczy 2g /kg m.c pzdr

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1114 Data: 9/8/2013 11:04:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój plan IF - proszę o ocenę

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Twoje BMR to 1800 prawie więc licząc aktywność ostrożnie ok 2700 masz dla utrzymania wagi , przyjmij 2400-2500 na pierwsze 2 tyg , 2 g białka/kg mc , 1 g tłuszczu /kg m.c reszta węgle , ok 20-30 g błonnik , okno jedzenia min 6 h . pzdr

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1114 Data: 9/8/2013 11:23:39 PM Liczba szacunów: 0
  • "Ułozyłem sobie diete od zapotrzebowania dziennego odjołem 500kcl i otrzymałem 2514,24 kcl. Wyszło mi, że musze rozłozyć na 6 posiłków 14,1g tłuszczu, 155,2g białka i 271,6g węglowodanów." - 14,1g tłuszczu = 127 kcal - 155,2 g białka = 621 kcal - 271,6 g węgli = 1086 kcal Suma: 1834 kcal. Czyli coś nie halo, bo masz jeść dziennie 2500 kcal a zakładasz sobie wartości na 1834 A teraz najważniejsze, czyli jak przedstawia się % rozkład B,T,W. - 127kcal z T to 7% dziennego zapotrzebowania (liczę dla 1834), czyli w 7% pokrywasz swój plan żywieniowy tłuszczami - 621 kcal z B to 34% dziennego zapotrzebowania - 1086kcal z W to 59% dziennego zapotrzebowania, czyli dla tych wartości masz (59%W, 34%B, 7%T - na takie proporcje rozkładasz swoje dzienne zapotrzebowanie, według jakiej teorii obrałeś taki podział). Ludzie, kiedy się w końcu nauczycie , że liczba g/1kg masy ciała lub liczba spożywanych g na dzień to P O C H O D N A obranego, procentowego podziału spożywanych kalorii na B,T,W. W każdym poście, w którym ktoś układa dietę, muszę to samo pisać - to już się robi nudne Ty obierasz sobie np. dietę 2500kcal. Chcesz dostarczać mało tłuszczy, dużo białka, średnio węgli (oczywiście według jakiejś teorii, może to być np. dieta niskotłuszczowa). Przyjmujesz sobie, że w 10% zapotrzebowanie kaloryczne pokryjesz tłuszczami, w 50% węglami i w 40% białkiem. Teraz wyliczasz, ile to będzie: - 10%T*2500kcal=250kcal, 250kcal/9=27,8g tłuszczu, możesz sobie wyliczać też ile to g na 1 kg masy ciała - ale nie ma to żadnej wartości informacyjnej -> 55,6gT/masę ciała = wskaźnik gT/1 kg masy ciała - 50%W*2500kcal=1250kcal, 1250kcal/4=312,5g węgli - 40%B*2500kcal=1000kcal, 1000kcal/4=250g białka Czyli jeśli przyjmiesz, wgł. jakiejś teorii, że chcesz pokrywać swoje zapotrzebowanie w 50%W, w 10%T i w 40%B to powinieneś na co dzień spożywać 27,8g tłuszczu, 312,5g węgli i 250g białka (suma 2500kcal – czyli wszystko się bilansuje). Wniosek: znając procentowy podział dziennego zapotrzebowania na B,T,W jesteśmy w stanie obliczyć, ile powinniśmy spożywać gram B,T,W. A podział na procentowe wartości B,T,W jest przyjmowany według określonej teorii żywienia.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1148 Data: 1/21/2006 2:12:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Ja pije co dziennie 2l soku pomaranczowego lub innego na każdym pisze ze 250ml zawiera 100 procet dziennego zapotrzebowania na witamine c czyli codziennie pochlaniam 8 razy wiecej niz zalecana dawka i narazie jakos zyje. Tylko nie wiem czy to watrobie po paru latach nie zaszkodzi

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2312 Data: 7/3/2011 9:33:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Zdecydowałem się redukować. Z wzoru z linku przy neat 500kalorii wyszło mi zapotrzebowanie 3500. Z diety którą wklejam wyszło mi 3400. Do banana piję 5g kreatyny jabłczan, 5g glutaminy, 5gr bcaa, 1gr witaminy C, 2gr tauryna. Posiłek nr 2 jem połowę około 6.30 i drugą połowę pod koniec pracy około 13, i między czasie wypijam połowę szejka z wpc, drugą połowę wieczorem. Witaminy am/pm rano i wieczorem. Przed treningiem 2g tauryna,10g carbo, 3g citruline, 7g aakg, 10g bcaa, 400 mg kofeiny. Po treningu 20g carbo i 10g bcaa, 2g tauryna, 5g glutaminy. Wieczorem animal flex i melatonina. Orzechy archaidowe zmienię na włoskie i w pracy do owsianka i jajek dorzucę z 3 pomidory. Trening ze zwiększeniem obciążenia co drugi dzień + 20min rowerek interwały 1:1. W dni nie treningowe czyli też co drugi dzień rowerek 30min. Proszę o opinie czy to wypali, chcę zjechać do 90kg przy zachowaniu jak największej ilości mięśnia :-) z czasem może dorzucę jakiegoś spalacza dobrego. W przed ostatnim posiłku jest pomyłka ma być 200g piersi. /SFD/2018/10/15/2f0a69bd692743cfa2bb0ede0d524be6.jpg Zmieniony przez - mario11lsd w dniu 2018-10-15 21:26:39

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1577 Data: 10/15/2018 9:21:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak się bronić.

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    najlepiej jest zaje***c komus mocnego low kicka i wtedy koles moze byc pozamiatany a jak to nie wystarczy to w***ac sie kolanem w klate

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3456 Data: 11/10/2007 12:10:06 PM Liczba szacunów: 0