SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Ile seriii??

    Post
    Trening dla początkujących

    podziel sobie na a)klatka + biceps b) plecy + tric c) barki + nogi w klacie rozpiętki na koniec, każde cwiczenie 4 serie po 8-10 w bicepsie zmień nachwyt sztangi na uginanie ze sztangielkami z supinacją i 3 serie w każdym ćwiczeniu tak samo triceps, dodaj prostowanie ramienia w podporze albo wyciskanie sztangi wąskim nachwytem zamiast pompek wąsko W plecahc wyrzuć przenoszenie sztangielki szrugsy daj na koniec, każde ćwiczenie 4 serie po 8-10 nie lepiej dać martwy ciag zamiast unoszenia tułowia z opadu? masz jakąś wadę kręgosłupa? W nogach wykroki po zwykłych przysiadach, potem żuraw, na koniec wspiecia 4 serie w każdym ćwiczeniu.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 812 Data: 7/12/2010 12:00:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Lubelski Wycisk na LBN Fit Festiwal - Lublin 04.10.2015

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Dzięki gregorterm za możliwość wykorzystania twojego regulaminu zawodów. Lubelski Wycisk Regulamin: 1. Warunkiem uczestnictwa jest podpisanie własnoręcznie oświadczenia o dobrym stanie zdrowia oraz przedstawienie organizatorowi dowodu osobistego lub legitymacji szkolnej. W przeciwnym razie dana osoba nie zostanie dopuszczona do udziału w zawodach. 2. Osoby niepełnoletnie zobowiązane są do przedłożenia organizatorowi zgody na udział w zawodach podpisanej przez rodzica bądź prawnego opiekuna. 3. Zgłoszenia będą przyjmowane w dniu zawodów 04.10.2014 Hala MOSiR Lublin przy Al. Zygmuntowskich 4 w miejscu wyznaczonym do rozgrywania konkurencji. 4. Obowiązywać będą następujące kategorie: MĘŻCZYŹNI – kategoria OPEN Wyciskanie połowy masy ciała dla mężczyzn 1. Wyciskanie sztangi leżąc na ławeczce dla mężczyzn. Zadaniem jest wyciśnięcie sztangi jak największą liczbę razy w czasie 5 minut. Sztanga będzie obciążona ciężarem równym połowie masy ciała zawodnika • Powtórzenie zostaje zaliczone, gdy zawodnik najpierw dotknie sztangą klatki piersiowej, a następnie wyprostuje ramiona w stawach łokciowych. 2. W trakcie konkurencji liczbę powtórzeń będzie zatwierdzał sędzia 3. Sędzia liczy głośno zaliczone powtórzenia 1,2,3,4, itd., każde kolejno liczone powtórzenie jest zaliczone każde powtórne liczenie nie zaliczone.(sędzia może zwrócić uwagę na błąd np. głowa, pośladki, nogi, wyprost itd). 4. Sędzia nie zalicza powtórzeń jeżeli zawodniczka/zawodnik popełni następujące błędy: a. Brak kontaktu sztangi z klatką. b. Brak widocznego wyprostu ramion. c. Brak kontaktu stóp/stopy z podłożem. d. Kontakt stóp/stopy z elementem ławki. e. Odrywanie pośladków. f. Odrywani głowy podczas wykonywania wyciskania. 5. Obowiązujący strój zawodnika. a. Koszulka odsłaniająca staw łokciowy typu t-short lub na ramiączkach. b. Obcisłe krótkie spodenki lub długie spodnie przylegające do pośladków tzw. leginsy, kostium do trójboju siłowego, ciężarów, zapasów itp. 6. Podczas wyciskania można używać pasa, rękawiczek, rękawiczek z owijkami na nadgarstki, gąbek, opasek uciskowych lub taśm na nadgarstki oraz magnezji. Wszelkie inne ściągacze między innymi na staw łokciowy są niedozwolone.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2342 Data: 9/5/2015 8:36:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan na siłę do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Rozpisany cały zeszły tydzień, x0 nie wykonane z planu. W planie są dodatkowe ćwiczenia, nie rozpisane poniżej których nie robię z powodu braku siły lub czasu, np. rozpiętki, skłony, triceps, na barki unoszenie ramion zamieniłem na żołnierza. 16.10.2017 – Tydzień 1, trening A Wyciskanie ława płaska - szeroko 60x6 75x5 90x4 105x3 105x3 115x3 115x3 115x3 115x3 Siady klasyczne 70x5 90x5 110x5 110x5 125x5 125x5 125x5 125x5 Wyciskanie ława płaska - szeroko 75x5 90x5 105x4 105x4 105x4 Rozpiętki na ławce 12x10 12x10 12x10 12x10 18.10.2017 – Tydzień 1, trening B Martwy ciąg sumo do kolan – nadchwyt 70x3 120x3 145x3 165x3 165x3 175x3 175x3 175x3 Wyciskanie żołnierskie 50x10 50x10 50x10 50x10 50x10 50x10 Pompki na poręczach CC+50x5 CC+50x5 CC+50x5 CC+50x5 CC+50x5 Martwy ciąg sumo z podstawek – nadchwyt, przechwyt. 130x4 155x4 180x4 180x0 205x0x3 20.10.2017 – Tydzień 1, trening C Wyciskanie ława płaska - szeroko 60x5 75x5 90x5 105x3 115x3 115x3 120x3 120x3 115x3 115x3 105x4 90x6 75x8 Rozpiętki 14x10 14x10 14x10 14x10 Siady klasyczne 70x6 90x5 110x4 125x3 125x3 135x0 135x0 135x0 135x0

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1306 Data: 10/29/2017 12:22:38 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    A przysiady ze sztangą 5 serii wyciskanie sztangi leząc 5 serii MC 3 serie ściąganie drążka z wyciągu gornego 3 serie wyciskanie francuskie 2 serie mlotki 3s B przysiady ze sztangą 5 serii wyciskanie hantli skos dodatni 5 serii wiosłowanie 5 serii military press 2 serie uginanie ramion na maszynie 3 serie odwrotne pompki 2x C przysiady ze sztanga 2 serie wyciskanie na skosie dodatnim sztangi 5 serii MC na prostych nogach 3 serie arnoldki 3s wyciskanie francuskie lezac 2s uginanie ramion ze sztangą 3 serie

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 450 Data: 4/20/2015 2:25:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Wyrzezbiony Czy Zagłodzony?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    a) tyson911 nie jestem twoim ziomkiem.... b) fajnie ci sie komuś wbija jak nie mozesz mu spojrzeć w oczy ;> c) rzeźba sie robi ale najpierw musze fet zredukowac nad czym pracuje a niektorych rubryk nie odświeżyłem jeszcze i nie mam juz 98 tylko 92, ale miło ze zainteresowałes sie mną:) d) widze ze jestesmy w podobnym wzroście ale troche dłużej ćwiczysz. Ciebie moze walic czy pisze prawde czy nie ale za rok równie dobrze moge byc tak zrobiony jak Ty i nie bede nikomu wbijał napewno. Wszystko jest kwestia czasu, a i Ty i ja jestesmy chyba po jednej stronie barykady i znudziło nas patrzenie jak nam brzuchy rosną i ćwiczymy, wiec bądż milszy dla ludzi. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2568 Data: 4/6/2009 3:02:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Są wśród was poeci... ?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Kurde, a co mi tam... Abecadło z pieca leci, Na wakacje jadą dzieci A jak alfons, B jak babka C jak cycek, D durkafka Uderzyły w ziemię z hukiem, Nie marzyłem o tym szczerze, Alfons, Babka, Cycek, Dupa Jadą razem na rowerze E, F, G, H przeleciały No i g**** z tego miały Miały zero z tego wielkie, Bo śpiewały tę piosenkę E jak euforia wielka F jak furtka i fontanna G jak górnik, H jak hutnik I latały jak ten sputnik I, J, K, L, M, N, O Potem jeszcze dołączyły, Wpadły do miednicy z wodą, Pływać trochę się uczyły I jak Icek, J jak Jolka, K jak ku*as, Ł jak łąka, L jak luksus, M milicja N Natalia, Opozycja P, R, S, T, U, W, Y i Z Lecą prosto przez internet P jak pralka, S jak schowek W jak wymię, R jak Rower T zostało samozwańcze I wcinało pomarańcze U się znów uwypukliło Zjadło smalec i utyło Z puściło bąka w trawie, No i było po zabawie Abecadło spadło z pieca, Ale będzie z tego heca! Zmieniony przez - Kruszek w dniu 2006-12-08 23:56:36

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1687 Data: 12/8/2006 11:56:14 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Po co robisz SPAM? Jak nie masz wiedzy to albo zamilcz, albo to przyznaj i koniec tematu. Na pewno zgrywasz mądrego, a o CKD nic nie wiesz dlatego na sile chcesz sie wypowiadac. W dupie mam Twoja opinie na temat moich miesni czy sylwetki. Musze stracic te 5% BF bo taki mam cel. Jest mi potrzebny. Nie jest to wystarczajaco jasne? Po co mam to osiagnac to juz moja sprawa. Jak idziesz do apteki kupujesz wit.C to nikt Cie nie pyta przy kasie czy chcesz to na przeziebienie przy profilaktycznie czy do smaku zjesc, prawda? Wiec nie gadajmy już o głupotach a przejdźmy do rzeczy. Więc czy jest coś nie tak z dieta ?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1745 Data: 10/25/2009 7:04:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    bezsensu totalnie co dla Konia 100 kg ma przed treningiem zrobic 1 kaps Arginiy czy elki ? BCAA tez malo w jakim celu glutamine chcesz brac ? BCAA 1g przed i po treningu na 10/kg.,m.c. Argininy to z 3-4 g przed treningiem l-karnityna i jej dzialanie to watpliwa sprawa a tym bardziej w takich dawakach a wiekszych wychodzi strasznie nieekonomicznie Zmieniony przez - BPL-G w dniu 2012-04-05 14:46:36

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 503 Data: 4/5/2012 2:42:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę + kickboxing

    Post
    Sztuki Walki

    Wrócę na szybko do tematu supli i budowania masy. Jeśli chcesz budować mięśnie, to musisz najpierw zadbać, aby się nie rozpadały. Wysiłek aerobowy, który podejmujesz podczas treningów kickboxingu, daje impuls do rozwoju mięśni długich, pracujących "długodystansowo", a nie tych masywnych. Aby mięśnie się budowały, a nie rozpadały musisz przede wszystkim pamiętać o kilku sprawach: - diecie (nie tylko co jesz, ale jak jesz - na przykład uzupełnianie białka po śnie); - wysypianiu się (mięśnie rosną przede wszystkim w czasie snu, a nie podczas treningu); - odpowiedniej podaży antyoksydantów (wit. C, selen, zielona herbata - dobry preparat witaminowy i mineralny dla sportowców powinien rozwiązywać problem - ja używam Olimp vita-min multiple sport), które są niezbędne dla regeneracji; - przeciwdziałaniu katabolizmowi - proponuję aminokwasy BCAA, glutamina; - no i kwestia względna, czy zapodawać jakieś odżywki białkowe (jeśli nie ma tendencji do tycia, to lepiej ładować się normalnym żarciem moim zdaniem - odżywka jest dobrą opcją zamiast kolacji np... co kto lubi), czy jakąś kreatynkę, ale może w Twoim wieku jeszcze się w to nie pchać. Powodzenia :)

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2617 Data: 11/19/2012 10:57:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Ładna łapka i brzuch....

    Post
    Trening dla początkujących

    Co wy tak z tą dietą, masą??? Przecież taki C.Ronaldo wyglada podobnie i wale nie byl kiedys pompką... Więc nie rozumiem stwierdzeń "bez masy nie osiągniesz tego..." Chyb jak bede cwiczyl to masa jako taka sama przyjdzie nie??????!!!

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2081 Data: 1/20/2010 12:08:01 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC on FOX 19: Teixeira vs. Evans

    Post
    Scena MMA i K-1

    Trochę glupota też, bo DHEA to po prostu hormon steroidowy, więc nie trzeba znać listy zakazanych substancji na pamięć, żeby domyśleć się że nie jest to legalne. Co innego substancje które hormonami nie są - geranium, efedryna, johimbina - tu faktycznie warto je po prostu znać i ich unikać, ale hormony? C'mon%-) Jestem ciekaw jak to będzie z tymi ostatnio w chvj popularnymi sarmami. Też totalny nielegal a w sklepach spokojnie można kupić:-)

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 3617 Data: 4/14/2016 11:43:18 AM Liczba szacunów: 0
  • oxa,mix,vino relacja

    Post
    Doping

    ok chłopaki dzieki za uwagi spróbuje się dostosować zaraz bije 2cm-500mg mixa,treningi są bez zmian na tych samych cieżarach w nastepny tyg.polece wieksze ciężary(oxa zacznie się bujac+mix) miche na stałym poziomie dzis off z siłki tylko areoby 45min zdjecia... cykne po południu po areobach Płeć : Mężczyzna Wiek : 37 Waga : 116 Wzrost : 186 Obwód klatki : 124 Obwód ramienia : 43 Obwód talii : 99 Obwód uda : 67 Obwód łydki : 43 Staż na siłowni : koło 5 z przerwami Ilość spożywanego białka : 340g Ilość spożywanych węglowodanów : 230g Ilość spożywanych tłuszczów : 80g Opis przebytych cykli sterydowych : ph/prop 6weeks+ prolo 7weeks Trening : 3on/1off/3on klata+bic,plecy+tric,naramienny+brzuch Cel cyklu:siła,masa Odstęp czasowy od ostatniego cyklu :7m-c Poziom BF% : duży Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy) : tycia Stan zdrowia : good Sklonność do łysienia lub porostu owłosienia : trądzik PPM podstawowa przemiana materii : 3700 Zmieniony przez - 1shaggy w dniu 2011-03-22 07:55:04 Zmieniony przez - 1shaggy w dniu 2011-03-22 07:55:27

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 6414 Data: 3/22/2011 7:54:21 AM Liczba szacunów: 0
  • oxa,mix,vino relacja

    Post
    Doping

    lukipele-mysle ze nie (ja waże +115) ale człowiek uczy sie na błędach a i tak głupi umiera, jak ruszy piec to może jeszcze podbije ww tom-to jest urok diety też mam problem ale ja podchodze do tego tak jak nic nie mogę wcisnąć to ładuje śmieci tz.pizza albo m-c lepiej tak niż na cyklu nie dostarczać kal. Zmieniony przez - 1shaggy w dniu 2011-04-01 00:46:57 Zmieniony przez - 1shaggy w dniu 2011-04-01 01:07:08

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 6414 Data: 4/1/2011 12:45:21 AM Liczba szacunów: 0
  • oxa,mix,vino relacja

    Post
    Doping

    no i gitara zapraszam za 3 m-c

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 6414 Data: 4/1/2011 8:56:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Po Storm + Shock Therapy jedne z lepszych wię c mogą być. Żeby jak najmniejsze spadki to tradycyjnie dieta, odżywki i na pct te treningi mogą być nieco lżejsze

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1389 Data: 1/2/2010 12:34:43 PM Liczba szacunów: 0
  • o c e

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 7808 Data: 3/17/2010 11:20:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżywki dla piłkarza

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witaj, jeśli chcesz zwiększyć masę mięśniową, to warto było by jeść więcej. Najlepszym rozwiązaniem jest wprowadzenie diety (najpewniejszym), ale twierdzisz że się nie da- jesteś w kropce. Z supli uważam, że tylko prozdrowotne takie jak: Kompleks witaminowo minerałowy (przykładowo do wyboru): http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_VitaminALL_SPORT-opis34822.html http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Vita-Min_Multiple_Sport-opis864.html http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Vitamin_Complex-opis32345.html Witamina C: http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Vitamin_C_with_bioflavonoids-opis35468.html http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Vitamin_C_Antioxidant-opis33758.html http://www.sfd.pl/sklep/SFD_C1000_+_Bioflavonoids-opis35846.html http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Vitamin_C-opis33179.html Witaminy D3 + K2: http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_D3_+_K2-opis34835.html http://www.sfd.pl/sklep/Ostrovit_Vitamin_D3_+_K2-opis34704.html http://www.sfd.pl/sklep/SFD_D3_+_K2_Forte-opis35836.html Omega3: http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Gold_Omega_3_sport_edition-opis3562.html http://www.sfd.pl/sklep/SFD_Omega_3-opis31126.html http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Omega_3-opis34957.html

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 433 Data: 2/19/2017 6:49:50 PM Liczba szacunów: 1
  • Nowe ceny: Punisher 100 +KW, C. America 80 +KW

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2132 Data: 4/7/2016 11:32:26 AM Liczba szacunów: 0
  • NOWY NA FORUM :D

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no moze nie mam wielkich wymagan, ale taka sylwetka mi pasuje:) kafar!! Manchester United?:D WOW :D a ten gosc na zdjeciu to C.Ronaldo:D

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 3682 Data: 6/26/2006 6:37:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Świat CrossFit

    Post
    Strength & Endurance

    Piątek - Sobota - Niedziela Zawody Strength in Depth https://strengthindepth.com/ Gabi, Bron i Daria Cieślikiewicz na placu boju W piątek były 2 WODy 1. Blade Runner = 6km run https://www.youtube.com/watch?v=mLweBahE9pg 2. The Standard = 30x C&J + 30x RMU + 30x Snatch https://www.youtube.com/watch?v=FfMedBoMGAA Jutro od rana lecą dalej

    Odpowiedzi: 206 Ilość wyświetleń: 7462 Data: 1/24/2020 9:57:38 PM Liczba szacunów: 1