SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Problem z redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Bulmastif dzieki za rade ale nie mam 12 lat i wiem co to jest forum dyskusyjne.Panie czuja sie urazone prosze bardzo,prepraszam.Sluchajcie nie zalezy mi na gotowcu ale moglibyscie wrzucic jakies danie albo napisac np kurczaka daj tu ser tu itd.Mam glowe i umiem z niej korzytsac ale w chodze na forum i zakladam temat aby sie cos dowiedziec a jak [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1597 Data: 11/14/2006 9:00:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Relacja z Arnold Classic 2013

    Post
    Iron Horse Series

    Porcja zdjęć od Bartka http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/540779_440855872649749_1286347392_n.jpg http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/382178_440855515983118_1305841431_n.jpg http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/530924_440855399316463_397283730_n.jpg [...]

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 6486 Data: 3/2/2013 9:01:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Do znajacych temat...

    Post
    Doping

    Oxandrolon tak jak i każdy zresztą steroid anaboliczny ma efekty uboczne. W tym uszkadza wątrobę poprzez wtórne kłopoty związane z żółtaczką zastoinową czy jej stłuszczeniem. Tyle tylko, że próg toxyczności czy też poważnej toxyczności oxandrolonu [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 7395 Data: 2/21/2001 3:59:15 PM Liczba szacunów: 0
  • coś dla smoczka ;-)

    Post
    Scena MMA i K-1

    c Ty krags, chcesz ze smoczka mniszkę buddyjską zrobić ?? , to brzmi jak jakas sekta. Mantis

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 8088 Data: 5/22/2002 1:05:25 PM Liczba szacunów: 0
  • C Zmieniony przez - KrXXs w dniu 2020-10-18 00:37:02

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 598 Data: 10/18/2020 12:35:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Mnie tam kupon na BCAA pasuje. W każdym razie niż kolejna działka Espumisanu czy Colonu C

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 9954 Data: 6/11/2010 11:28:29 AM Liczba szacunów: 0
  • pierwsze z brzegu badania na szybko szukane ... wydaje mi sie ze bedzie trzeba byc moze u Slawka na stronie zorbic zestawienie badan ... Am J Clin Nutr. 1995 May;61(5):1058-61. Increased plasma bicarbonate and growth hormone after an oral glutamine load. Welbourne TC. Am J Physiol. 1995 Aug;269(2 Pt 1):E309-15. Stimulatory effect of glutamine on [...]

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 9954 Data: 7/3/2010 6:55:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Ana66 (suroAnka) / Blog

    Post
    Ladies SFD

    dziękuje lepiej mi idzie edytowanie w wordpressie, skeni - ja też jestem ciekawa i po 4 tygodniach dy będę zmieniać trening zamieszczę zdjęcia dla porównania. c u :)

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 5639 Data: 4/16/2011 3:36:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Duża część tu prezentowanych ćwiczeń nadal jest uzywana na codzien przez trenujacych ,niktóre sa prawie nie uzywane z różnych względów: np -cwiczenia typu zrób i idź na rentę: -wiosłowaie prezentowane przez Arniego na T sztandze z garbieniem sie-nie polecam,chyba,że myślicie o wcześniejszej rencie na dyskopatie kregów piersiowych(jest tam punkt [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 13136 Data: 6/6/2015 10:17:29 AM Liczba szacunów: 0
  • obroniłem kumpla

    Post
    Sztuki Walki

    A ten co nie był z dzielni, to ten jeden z tych 3 co dostał,c zy co??? A i wdł. mnie zachowałeś się trochę zbyt impulsywnie, ja bym chyba kolesiowi już dał spokój jakby zaczął prosić o litość-( Wszystko co liczy się, to to co się liczy... Dla mnie są to dziewczyny, czyli fajne dupcie i pare innych rzeczy. A czym to jest dla ciebie Każdy dzień to [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 4145 Data: 6/11/2003 10:16:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Kolejny trening do oceny :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A Klatka piersiowa: Wyciskanie sztangielek. Wyciskanie sztangi na ławce skośnej leżąc (szeroki uchwyt) (kąt ok. 45°). Wyciskanie sztangi na ławce poziomej leżąc. Rozpiętki na ławce skośnej (kąt ok. 20°). Pierwsze wyciskanie sztangielek wyrzuć. Kolejne na skosie daj ze sztangielkami. Triceps: Prostowanie ramienia w opadzie [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2454 Data: 11/18/2007 11:09:19 AM Liczba szacunów: 0
  • podłącze sie pod temat, mam to samo, nie dosc, że nei moge zasnac, to ejszcze sie budze pare razy, ale nie jeste mw ogóle przemęczony, jest to spowodowane tp evolution, a konkretniej efką w nim zawarta konkretnie chodzi o to, ze bez snu, c[email protected] z regeneracji, co wlanac na no c zeby fajnie sie spało?

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 14682 Data: 12/31/2006 9:11:54 AM Liczba szacunów: 0
  • chce schudnąc 12 kg pomozecie mi :(((

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzieki totentyp za podpowiedz,ale jak ułozyc tą diete trzeba wyliczy c sobie zapotrzebowanie tyle wiem ale co dalej wiesz mam troche tłuszcy i troche skóry która mi zwisa na brzuchu i 12 kilo musze zgubic zeby było ok pomozesz mi z tą dietą

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2528 Data: 10/4/2008 10:25:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Grand Prix Pepa - Opava , 24 październik 2015

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Tu są wyniki http://kulturistika.ronnie.cz/c-23141-gp-pepa-opava-2015-vysledky.html Zawody są naprawe bardzo fajnie zrobione i na różnych płaszczyznach-.oprocz kulturystyki sa także inne dyscypliny sportu, w tym biegi na 10 km /SFD/Images/2015/10/26/4481e34ed15e4a53a025fe777654b1b1.jpg Zmieniony przez - masti w dniu 2015-10-26 08:59:24

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 14923 Data: 10/26/2015 8:59:00 AM Liczba szacunów: 0
  • w sumie wszystko co sensowne napisał już w temacie faftaq. Dodam tylko, że żelazo staje się toksyczne tylko gdy jego podaż przekroczy zdolność transferyny do wiązania tego metalu. Konsekwencją jest nadprodukcja wolnych rodników. Co prawda absorpcja żelaza jest ściśle regulowana przez organizm człowieka, stąd też do niedawna uważano, żelazem z [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 6640 Data: 3/12/2012 11:05:06 PM Liczba szacunów: 0
  • SPLIT do Oceny. Pon-Wt-Czw-Piat. Prosze o pomoc :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie o to prosiłem, FBW robiłem 3 miesiące temu. Chce jechać splitem. HST, jeszcze nie, może po tym splicie. No więc co z tym planem? Zmieniony przez - C.R.E.A.M w dniu 2010-02-01 00:13:36

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1059 Data: 1/31/2010 11:12:19 PM Liczba szacunów: 0
  • SPLIT do Oceny. Pon-Wt-Czw-Piat. Prosze o pomoc :)

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : Mężczyzna Wiek : 18l Waga : 77 kg Wzrost : 184 cm Cel treningowy : masa Staż treningowy na siłowni : 7 miesięcy Uprawiane inne sporty : - Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : ławka, sztanga (gryf łamany, prosty) sztangiełki, drążek, wyciąg, modlitewnik Dieta : jest Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1059 Data: 2/2/2010 6:47:59 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW - priorytet nogi i plecy

    Post
    Trening dla początkujących

    A Nogi: - Wyciskanie na maszynie 2s - protowanie nog siedzac 2s Plecy: - Wiosłowanie sztanga 4s Klatka piersiowa: - wyciskanie wyciąg płasko 3s Barki: - wyciskanie na maszynie siedzac 3s Tricepsy: - francuskie sztanga 2s Bicepsy: - uginanie ze sztanga 2s B Nogi: - Przysiady ze sztanga 2s - MC proste nogi 2s Plecy: - Podciąganie [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2413 Data: 12/17/2008 10:22:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Ilość spożywanych węglowodanów : jem duzo slodyczy Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy) : do tycia Jak widzisz, niekoniecznie masz tendencje do tycia, tylko masz c***ową dietę, pewnie nie wiesz co jeść i kiedy. Dopracuj to a potem łap sie za koksy Staż na siłowni : 10 miesiecy To kwalifikuje Cię do cyklu kreatynowego.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 873 Data: 9/30/2011 3:53:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Twoje korekty oraz moja inwencja tworcza ^.- Sesja "A" (cięższa) Nogi: - przysiady ze sztangą 12/9/9 Plecy: - "Dzień dobry" 12/9 przed drazek - podciąganie na drążku nachwyt (narazie neutralnie bo szeroko ani razu nie dam rady xD) max/max Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 12/9/9/6 - dam tu 4 serie jak bez rozpietek [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1426 Data: 7/6/2008 10:27:07 PM Liczba szacunów: 0