SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • NBA

    Post
    Inne dyscypliny

    Tak to jest, jak bierze się do takiego konkursu zawodników klasy C... Zachód wygrał ze Wschodem 152:149 :-)) Durant MVP ;-) a Kobe jest pierwszy na liście ilości zdobytych punktów w meczach gwiazd :-) przypłacił to złamanym nosem przez Wade'a @@-) Zmieniony przez - Pippo w dniu 2012-02-27 13:37:47

    Odpowiedzi: 961 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/26/2012 4:01:07 PM Liczba szacunów: 0
  • NBA

    Post
    Inne dyscypliny

    Wie ktoś może na jakiej zasadzie działa wykupienie meczów na NBA.TV ??? C+ jak zwykle w playoffach leci w chvja i trzeba sobie samemu radzić. W NBA.TV można pojedyncze mecze wykupić po 3-4$ ale trzeba zapłacić przez PayPal a ja nie mam i zastanawiam się czy jak mi znajomy zapłaci to czy dam rade to u siebie oglądnąć, w sensie czy to wykupuje się [...]

    Odpowiedzi: 961 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/6/2012 8:46:54 AM Liczba szacunów: 0
  • NBA

    Post
    Inne dyscypliny

    Typ przegrywa drugie spotkanie, widać że "gotuje się w środku" i nie potrafi utrzymać nerwów na wodzy , a Ty wyjeżdżasz z tekstem o hejterach...n/c. Miami zostaje rozje_ane przez Indianę w Game 3 i wychodzi na prowadzenie w serii 2:1. Spurs drugi raz z rzędu dają nauczkę Clippersom i prowadzą w serii już 2:0.

    Odpowiedzi: 961 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/18/2012 12:06:24 PM Liczba szacunów: 0
  • NBA

    Post
    Inne dyscypliny

    Blair to ten ze Spurs? mierzy 201 i jest C ???

    Odpowiedzi: 961 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/7/2012 9:04:47 PM Liczba szacunów: 0
  • NBA

    Post
    Inne dyscypliny

    ciekawe jak z terminarzem meczy na C+. Kirlenko do wolves wow a Hornets zbieraja niezly Gruz(Brad Miller który już skończył karierę, dobre) ;D

    Odpowiedzi: 961 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/26/2012 11:17:48 AM Liczba szacunów: 0
  • NBA

    Post
    Inne dyscypliny

    Owszem, co do tych 2 drużyn mogę się zgodzić. Lecz tak pozostaje przy swojej opinii, Celtics potrzebuje wzmocnienia pod koszem, bo po 11 spotkaniach bodajże, są zespołem najsłabiej zbierającym piłki. Na dodatek skoro Gortat uwielbia Pick n rolle, to sądzę, iż duet Rajon Rondo & Gortat byli by w stanie powtórzyć to co MG w Suns wraz z Nash'em. [...]

    Odpowiedzi: 961 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2012 8:01:44 PM Liczba szacunów: 0
  • NBA

    Post
    Inne dyscypliny

    Jak tam Play Offy się podobają ? Ja mam załamke już 3-0... Czekam na przełom w C's.

    Odpowiedzi: 961 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/27/2013 10:47:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening siłowy pod SW

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    @kunscik dzięki za arty :) na pewno się przydadzą @godula co do ćwiczenia w tym samym dniu treningowym nóg i pleców to muszę Ci powiedzieć, że w wielu artach były podawane przykładowe treningu z takim właśnie połączeniem, więc coś w tym chyba jest :) @dariusz222 w obu treningach miałem przysiad bo po primo zależy mi na silnych udach, a po secundo [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2294 Data: 8/30/2011 1:19:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok panowie,czulem ze cos jest na rzeczy i zrobilem badania na E2 i prolke. Jestem aktualnie na redukcji od ponad miesiaca,biore caly czas od grudnia Test C. 100mg e3d i od miesiaca dorzucilem Deke dluga 200mg e6d. W badaniu jakies 6 tygodni temu estro jeszcze w normie ale teraz juz podskoczylo w koncu po 4 miechach. Mam exe z Andro i Ari ,co [...]

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 868 Data: 3/31/2021 5:52:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Intermittent Fasting - Szkolenie Warszawa (1.03.2014)

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Czy jest ograniczona liczba miejsc? Wiadomo gdzie w warszawie odbedzie sie te szkolenie? Do kiedy trzeba wplacac pieniadze? Szkolenie odbędzie się w Fitness Klubie Holmes place w C.H Arkadia. Liczba miejsc jest ograniczona. Wpłata gwarantuje miejsce na szkoleniu, należy zapisać się na stronie. pozdrawiamy ECS

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 15909 Data: 1/16/2014 9:08:40 PM Liczba szacunów: 0
  • karol19911-walka o swoj wyglad

    Post
    Trening dla początkujących

    w piekny niedzielny dzien zrobilem klate,bary i trica: -wyciskanie na maszynie 36/14;43/12;50/11;57/8 -rozpietki na maszynie 3s -wyciskanie hantli na skosie 30 C 12,5/15;15/12;15/12 -wyciskanie na maszynie na barki 3s -unoszenie hantli w bok 4/15;5/15;6/12 -unoszenie hantli w opadzie4/15;5/15;5/14 -prostowanie przedramion na wyciagu gornym chwytem [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3519 Data: 5/5/2013 10:53:37 PM Liczba szacunów: 0
  • karol19911-walka o swoj wyglad

    Post
    Trening dla początkujących

    Wczoraj mialy byc filmy a tu dupa bo cos net mi slabo chodzi i wychodzilo ze beda sie ladowac 20h he he:)No nic ale juz weekend to beda zdjecia w koncu i wymiary.Dzisiaj trening klatki,barki i tric standardowo -wyciskanie na maszynie 43/14;50/10;57/8;50/8 -rozpietki 4s -wyciskanie skos 30 C 15/15;17,5/14;17,5/12;17,5/9 Skos to piekne cwiczenie na [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3519 Data: 5/17/2013 11:14:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak byc silniejszym?

    Post
    Sztuki Walki

    Z neta z książek da sie troche nauczyc, o ile : a) masz predyspozycje, b) masz kilku sparing partnerów c) Masz kase na ochraniacze i miejsce gdzie bedziesz cwiczyl. Prostych dzwigni, duszen, uderzen czy kopniec nauczysz sie, walka z kilkoma sparing partnerami zweryfikuje co jest przydatne a co nie, poprostu walczac duzo zalapiesz o co chodzi , co [...]

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 17748 Data: 8/22/2008 1:19:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Razak - Methanex 10 10 mg - 100 tab

    Post
    Doping - zdjęcia

    3 tab. dziennie w odstępach 5 godz. do tego Essential Forte, Zincas Forte, wit. C, wit.B Wit. A+E, Magnez, Vitaral, 3 kg. Mega Mass 4000 Weidera, Ultra Amino 5100 Hi-Tec'a w czasie dnia po treningu Whey Supreme 2000 z Ultimate Nutrition i rozsądna dieta, Teraz jestem na PCT Clomid 5 dzień i półtora tyg. na Jabłczanie kreatyny Olimp TCM, do tego [...]

    Odpowiedzi: 1397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/10/2008 11:32:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Razak - Methanex 10 10 mg - 100 tab

    Post
    Doping - zdjęcia

    ja mam do czynienia z koksem od 13-14 lat a w 2000roku dowiedzialem sie ze mam hcv czyli zoltaczke wszczepienna typu c-nie ma na nia szczepienia,nic mi nie jest a do kazdego cyklu dojadam 200-300mety,essentiale forte daj do kazdych 2 mety 1 e.forte,mozesz tez 1:1 ale to juz jak chcesz ,ja lacze tez z hepatilem i nic mi sie nie dzieje,skutki [...]

    Odpowiedzi: 1397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2009 12:54:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Razak - Methanex 10 10 mg - 100 tab

    Post
    Doping - zdjęcia

    irasss1991 jak to przeczytalem to umarlem ze smiechu naprawde "normalnie jedz 10 tabsów dziennie i upijaj sie do upadłego, za 4 tyg napisz czy dobrze cie zrobiło..." FAjnie ze ktos potrafi rozladowac napieta sytuacje brawo sog kleje za humor a to mlotkow ktorzy nie wiedza co i jak mysle ze pomylil wam sie dzial i grzecznie prosze [...]

    Odpowiedzi: 1397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2010 5:52:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Razak - Methanex 10 10 mg - 100 tab

    Post
    Doping - zdjęcia

    podbije ci nic nie wyjdzie,to nie sa badania hormonalne tylko na nosicielstwo,nawet pod katem wzw-b i c nie robia badan

    Odpowiedzi: 1397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2010 7:26:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Zgadnij kto to ?

    Post
    Inne dyscypliny

    ?

    Odpowiedzi: 1275 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2010 8:36:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Zgadnij kto to ?

    Post
    Inne dyscypliny

    ee.. zdaje sie ze w lidze mistrzow 05/06 najlepszym rozgrywajacym zostal Vermiglio, a co do zdjecia ja strzelam Loïc De Kergret..

    Odpowiedzi: 1275 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/1/2010 10:38:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Zgadnij kto to ?

    Post
    Inne dyscypliny

    Loïc de Kergret sory za nieudolny kamuflaz, ale byloby zbyt łatwo pzodr Zmieniony przez - lukash_g w dniu 2010-12-21 22:20:54

    Odpowiedzi: 1275 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/21/2010 10:16:33 PM Liczba szacunów: 0