SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Nie przejmuje się po prostu na logikę skoro przy jakiejś serii zapomniano da c naklejki to równie dobrze można zapomnieć wlać olej z substancją aktywną heh

    Odpowiedzi: 11409 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/28/2019 10:13:35 AM Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Cześc co wybrać? Turanabol: ions,genamed(turanamed), nexium, vertex, bioniche,bm,vedi -tutaj myśle o ions co wy na to?c Zmieniony przez - drennei w dniu 2019-10-05 20:31:21 Masz dobry wybór patrzył bym na ekonomię Bioniche masz chyba 120 tab op

    Odpowiedzi: 11409 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2019 8:33:15 PM Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Cześc co wybrać? Turanabol: ions,genamed(turanamed), nexium, vertex, bioniche,bm,vedi -tutaj myśle o ions co wy na to?c Zmieniony przez - drennei w dniu 2019-10-05 20:31:21 Ions jest ok

    Odpowiedzi: 11409 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2019 10:14:14 PM Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    jakiego pimpu, tutaj juz ktos pisal, ze nazwe trzeba tego tematu zmienic na dna :-) ze ludzie jeszcze zadaja pytanie typu "w co c celowac?" albo "co dobre?" jak praktycznie na kazdej stronie kazdy(w sumie w kolko te same osoby) pisza jakie te dna jest najzaj**istrze... dajcie post konczacy, walcie dna, bo taniura i jeszcze nadprogramowo wala wieksze stezenia jak na etykiecie(tez to tutaj wyczytalem) i zamknac ten cyrk %-)

    Odpowiedzi: 11409 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/18/2019 1:41:38 PM Liczba szacunów: 2
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Panowie GEN PHARMA Test C 250 warto ?

    Odpowiedzi: 11409 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/6/2019 8:57:46 AM Liczba szacunów: 0
  • 16 zaczyna na siłowni , ocen plan!

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.kulturystyka.pl/atlas/ sporo ćwiczeń opisanych i przedstawionych na gifach, military press (wyciskanie żołnierskie) to wyciskanie sztangi sprzed głowy, a MC to martwy ciąg i tu od razu uwaga, bo widziałem sporo gości, którzy twierdzili, że robią MC, a machali sztangą w powietrzu. Nazwa martwy ciąg bierze się z tego, że za każdym razem podnosisz ciężar z martwego punktu, czyli po prostu sztanga za każdym razem ma być na podłodze zanim się weźmiesz do kolejnego powtórzenia, pamiętaj o tym! co do propozycji innych ćwiczeń rozumiem, że chodzi o ćwiczenia na plecy i triceps: 1. plecy: a) wiosłowanie sztangą/sztangielką w opadzie tułowia, b) podciąganie końca sztangi w opadzie, c) MC na prostych/zgiętych nogach, d) przenoszenie sztangi/sztangielki w leżeniu, e) szrugsy. 2. triceps: a) wyciskanie francuskie sztangi/sztangielki w siadzie/leżeniu, b) wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce płaskiej wąsko, c) prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia, d) pompki w podporze tyłem. Jak wspomniałem sporo ćwiczeń jest na tej stronie wystarczy poszukać, poczytać i popróbować. Co do treningu proponuję FBW, bo stymuluje każdą partię co najmniej 2 razy w tygodniu. A jeśli chodzi o SPLIT to pozwolę sobie zacytować _Knife_ : "SPLIT to dobre rozwiązanie – jeśli: Masz niewiele czasu na trening (możesz pójść 4-5 x w tygodniu na 50-60 minut, ale nie pozwolisz sobie na dwugodzinną sesję treningową), Jesteś na tyle zaawansowany, że aby poruszyć mięśnie wymagasz wielu ćwiczeń dodatkowych, Jesteś na tyle silny i masz rozbudowaną masę mięśniową – możesz skupić się na detalach i niuansach w sylwetce (np. proporcje), poruszasz każdą partię mięśniową częściej niż raz co 7 dni (np. split góra – dół x 2 w tygodniu), ćwiczysz na tyle dużą objętością treningu, że możesz pozwolić sobie na stymulację partii mięśniowej raz na 7 dni (np. German Volume Training)." Zacznij takim treningiem jak Ci napisał popuri, ćwicz 6-8 tygodni, zrób tydzień przerwy i potem znowu ten trening zwiększając liczbę serii o 1. Co do tygodnia przerwy to jeśli Twój ostatni trening będzie np. w piątek 24 marca to postaraj się, aby kolejny wypadł w piątek 31 marca. Nie pozwól, aby przerwa trwała pełny tydzień, w tym przykładzie do soboty 1 kwietnia, ponieważ po tygodniu przerwy dochodzi do utraty siły. Natomiast przerwa jest potrzebna, aby organizm w pełni zregenerował się po cyklu treningowym i był gotowy na kolejny. Mam nadzieję, że nie popisałem głupot, jakby co niech mnie ktoś poprawi. Życzę siły i masy. Zmieniony przez - manthor89 w dniu 2012-02-11 15:49:55

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1520 Data: 2/11/2012 3:43:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Pompki vs. Przysiady

    Post
    Po 35 roku życia

    No to moja propozycja regulaminu PW: 1.Błedy powodujace nie zaliczenie powt. a/ przysiad niepełny- kąt <90' b/ ruch wykonany bez wyraźnego zakończenia powtórzenia Zakończenie próby: a/ niewstanie ze sztangą, c/ odłozenie sztangi d/ przerwa między powt. dłuższa niż 20sek. 2. Czas próby bez limitu czasowego. 3. Czas pauzy między powt.< 20sek. 4./Nagrywanie z przodu( z przesunieciem na godz. 11.00 lub 13.00 ) obejmujace cała sylwetke . 5.Na na graniu prezentujemy obciażenie przed lub po próbie. Regulamin MCW: 1.Błedy powodujace nie zaliczenie powt. a) ruch wykonany bez wyraźnego zakończenia powtórzenia, b) wózek, Zakończenie próby: a/ wypuszczenie sztangi z rąk, c/ odłozenie sztangi, d/ przerwa między powt. dłuższa niż 20sek. 2. Czas próby bez limitu czasowego. 3. Czas pauzy między powt.< 20sek. 4./Nagrywanie z przodu( z przesunieciem na godz. 11.00 lub 13.00 ) obejmujace cała sylwetke . 5.Na na graniu prezentujemy obciażenie przed lub po próbie.

    Odpowiedzi: 578 Ilość wyświetleń: 11528 Data: 10/6/2019 10:06:54 AM Liczba szacunów: 0
  • FBW na redukcji - 3 dni

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam ponownie, przez ostatnie dwa miesiące trenowałem wg waszych wskazówek, cały czas tym samym FBW co drugi dzień dwoma zestawami ćwiczeń. Do tego trzymałem dietę redukcyjną na poziomie 2200-2500 kcal, 2g białka/kg m.c., 1g tłuszczu/kg m.c., reszta z węgli. Moje podstawowe parametry po tym okresie: Wzrost: 187cm Waga: 85 kg Poziom tkanki tłuszczowej: 17.7 % Nie wiem jak było wcześniej, bo nie monitorowałem tego tak dokładnie, natomiast z pewnością ważyłem powyżej 90 kg i miałem ponad 20% tłuszczu. Pierwotnie myślałem żeby zakończyć redukcję po zejściu poniżej 15% bf ale boję się, że redukując kolejne dwa miesiące strasznie wychudnę, a już teraz dotychczasowe ubrania na mnie wiszą. Pomyślałem zatem, że rozpocznę budowę masy mięśniowej przez okres dwóch miesięcy, po czym zrobię kolejną dwumiesięczną redukcję. W związku z czym mam parę pytań: Czy przejście na plan push/pull będzie dobrym pomysłem ? Chciałbym skorzystać w większości z tych samych ćwiczeń, które wykonywałem w ramach FBW, natomiast wzbogacić plan o izolacje, żeby dać mocniejszy bodziec mięśniom, które w FBW były mniej angażowane. Zamierzam trenować 4 dni w tygodniu wg schematu T-T-O-T-T-O-O Czy w takiej sytuacji lepiej jest trenować znowu dwoma zestawami ćwiczeń z podziałem na dni lekkie i ciężkie, czy może czterema różnymi zestawami w takiej samej intensywności ? Czy przysiady lepiej robić w dniu push czy pull ? Jaki przedział powtórzeń będzie najlepszy ? Na FBW to było zwykle 8 powtórzeń w przypadku dużych partii i 10-12 w przypadku mniejszych. Czy powinienem trochę zmniejszyć liczbę powtórzeń na masie ? Będę wdzięczny za odpowiedź bo na razie nie mam jeszcze konkretnego pomysłu jak się zabrać za trening masowy :)

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 4363 Data: 8/30/2017 2:16:33 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Shadow - exTri, Ultra Running & Vegan Living

    Post
    Po 35 roku życia

    Organizator pewnikiem wolał wykombinować coś alternatywnego, niż zbierać trupa po całej trasie - jestem w stanie to zrozumieć. Nie rozumiem natomiast biegaczy. Przecie to ich duma, honor, krwawica, pot i łzy. Osobiście wolałabym paść na 20 km, niż biega c z medalem po przebiegnięciu 1,5 km. Tobie, Bohaterze upalnego dnia, gratuluję postawy i woli walki. Moja pierwsza połówka w Nowej Soli wyglądała podobnie i w podobnym stanie skończyłam, ale medal zdobyłam zasłużenie i do dziś pamiętam ten bieg bardzo wyraźnie mimo osłabienia. Te pierwsze dychy, połówki, maratony, są ważne i kształtują pewne postawy, które utrwalają się na lata. Gartuluję Mocarzu:) Zmieniony przez - Spawareczk w dniu 2015-08-10 11:08:29

    Odpowiedzi: 4270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/10/2015 10:53:46 AM Liczba szacunów: 1
  • DT Shadow - exTri, Ultra Running & Vegan Living

    Post
    Po 35 roku życia

    Czosnek, imbir, miód, witamina C, witamina D, multiwitamina, pierzyna ;-) do tego ładna, naga dziewczyna .... i zdrowie wróci szybciutko :-D Do grobu chcesz chłopa wpedzić? |-)

    Odpowiedzi: 4270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2015 8:32:02 AM Liczba szacunów: 0
  • DT Shadow - exTri, Ultra Running & Vegan Living

    Post
    Po 35 roku życia

    Witamina C - w stanach przeziębienia 1000 mg co godzinę. No i oczywiście dla Ciebie - Animal Pak... http://www.sfd.pl/sklep/Universal_Nutrition_Animal_Pak-opis2380.html Dobra jest też chlorella: Chlorella to maleńka, jednokomórkowa alga zawierająca niemal wszystkie składniki odżywcze potrzebne naszemu organizmowi: aminokwasy, nasycone i nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy, minerały i pierwiastki śladowe. Chlorella dzięki swojej unikalnej budowie komórkowej trwale wiąże toksyny, metale ciężkie oraz konserwanty i usuwa je z organizmu. Wspiera prace wątroby i nerek absorbując toksyczne związki. Jej walorem jest to, że niszczy jedynie bakterie patogenne, wpierając rozwój potrzebnej flory bakteryjnej. Chlorella została zebrana z krystalicznie czystej wody wyspy Ishagaki w południowej Japonii. Badania przeprowadzone przez Japońskie Stowarzyszenie Higieny Żywności wykazało aż 83% strawności, czyli jeden z lepszych wyników na świecie. Warto oczywiście wyeliminować całkowicie nabiał. Zdrowia !

    Odpowiedzi: 4270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/6/2015 9:48:11 AM Liczba szacunów: 0
  • DT Shadow - exTri, Ultra Running & Vegan Living

    Post
    Po 35 roku życia

    Kurcze, zdefiniujcie teren: a) las b) zaśnieżone ścieżki rowerowe w mieście c) odśnieżone ścieżki rowerowe w mieście d) ? Spodziewasz się sniegu przez okres dłuższy niż tydzień? Jeśli masz takie info to pisz, bo się od dwóch lat zbieram na jakieś back country, ale póki co nie ma warunków :-D

    Odpowiedzi: 4270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2015 10:32:58 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Shadow - exTri, Ultra Running & Vegan Living

    Post
    Po 35 roku życia

    Byłem u fizjo. Żadna łydka mnie nie boli. To nadwyrężony achilles i stan zapalny. Pole magnetyczne + ultradźwięki przez 10 dni, od poniedziałku krioterapia -170 C. Pierwsze bieganie w sobotę, ma być lekkie. Dzisiaj, tfu, rowerek stacjonarny zamiast. /SFD/Images/2016/2/25/2d77f01b0991493ebdc9c7f179274d02.png

    Odpowiedzi: 4270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/25/2016 5:51:40 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Shadow - exTri, Ultra Running & Vegan Living

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiaj trening pływacki - na prędkość nie patrzcie, całość to technika. Niby prosta sprawa, ale pamiętać trudno: a) jak sylwetka jest wyciągnięta do przodu oraz b) zagarniająca ręka jest w pierwszej fazie ruchu zablokowana w łokciu oraz c) drugą rękę przenosimy z wysokim łokciem to siłą rzeczy punkt ciężkości ustawia się tak, że ani dupa, ani nogi nie toną nawet o milimetr. Niby proste, a trudne. w życiu tego nie ogarnę %-)

    Odpowiedzi: 4270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/7/2016 8:38:43 AM Liczba szacunów: 0
  • DT Shadow - exTri, Ultra Running & Vegan Living

    Post
    Po 35 roku życia

    Oprócz lekkiego tri i boksu, zaczynam dzisiaj FBW. Rozpiska poniżej. Może tym razem na dłużej :) PONIEDZIAŁEK 1 FLOOR PRESS Z HANTLAMI 3X8-12 2. WYCISKANIE HANTLI SIEDZĄC 3X12-15 3. WYCISKANIE FRANCUSKIE HANTLA ZZA GŁOWY JEDNORĄCZ 3X 8-12 4. WIOSŁOWANIE HANTLEM 3X8-12 5. PRZYSIAD ZE SZTANGA NA KLATCE 3X8-12 6. MARTWY CIĄG NA PROSTYCH NOGACH 3X 12-15 7. UGINANIE RAMION Z HANTLAMI /SZTANGA 2X10-12 8. WPIECIA NA ŁYDKI 3X MAX 9. BRZUCH DESKA B ŚRODA 1. ROZPIĘTKI 3X12-15 2. ODWODZENIE RAMIONI NA BOKI SIEDZĄC HANTLE 3X12-15 3. PROSTOWANIE RAMION Z HANTLEM W OPADZIE TUŁOWIA 3X10-15 4. WIOSŁOWANIE SZTANGA PODCHWYT 3X8-12 5. WYKROKI Z HANTLAMI 3X 12-15 6. RUMUŃSKI MARTWY CIĄG 3X12-15 7. UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ 2X10-12 8. WSPIĘCIA NA PALCE 3X MAX 9. BRZUSZKI Z OBCIĄŻENIEM C PIĄTEK 1. FLOOR PRESS WĄSKO 3X8-12 2. MILITARY PRESS 3X 12-15 3. WYCISKANIE FRANCUSKIE OBURĄCZ LEŻĄC NA ZIEMI 3X8-12 4. WIOSŁOWANIE SZTANGDA NACHWYT 3X8-12 5. PRZYSIAD Z HANTLEM MIĘDZY NOGAMI 3X8-12 6. MARTWY CIĄG NA PROSTYCH NOGACH Z HANTLAMI 3X12-15 7. UGINANIE RAMION Z HANTLAMI CHWYT MŁOTKOWY 2X 10-12 8. WSPIECIA NA PALCE 3X MAX 9. BRZUCH DESKA

    Odpowiedzi: 4270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2019 7:36:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaki Gainer

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Przy wit C i Rutinoscorbinie? o to pytasz? Jeśli tak to po 2 dniach efekty przeziębienie znacznie się zmniejszają po 3 przeziębienia nie ma Właśnie dzisiaj jestem w 3 dniu kuracji wzmacniającej odporność - po ok 10g wit C i paczce rutinoscorbinu plus Efekt taki jakiego się spodziewałem - OK ------------------------------ *Nie ma granic możliwości, są tylko bariery do przełamania*

    Odpowiedzi: 510 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2003 9:41:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki Gainer

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Rowniez potwierdzam duze dawki witaminki C oraz rutyny, mlekiem z miodem i przeziebienie powinno puscic, tylko co wazne tym wieksza szansa, jak bardziej mniejsze stadium przeziebienia jest. Witaminka C ma bardzo wszechstronne dzialanie i powinno ja sie suplementowac stale w min. w dawce 500 mg. Najlepiej w podzielonych porcjach przy udziale owocow/warzyw. =============================================== >>>Moderator działu BOK SFD, Zapraszamy na zakupy: http://sklep.sfd.pl =============================================== Michał G. "GÓRAL" Pomogłem, wejdż na http://www.pajacyk.pl Dzięki .:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::. >>> Doradca w Suplementacji <<<

    Odpowiedzi: 510 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2003 1:11:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaki Gainer

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Jakkolwiek można dyskutować, czy wit. C przyspiesza zdrowiwnie w chorobach infekcyjnych, to jedno jest bezdyskusyjne - na pewno zwiększa odporność na te choroby. Ja tam cały czas biorę - 400 mg. wit. C i 300 mg. wit. E. S. Ambroziak

    Odpowiedzi: 510 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/29/2003 10:19:36 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaki Gainer

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witamina A-Odpowiedzialna za prawidłowy proces widzenia. Bierze udział we procesie wzrostu organizmu. Warunkuje dobrą kondycję skóry, zębów i błon śluzowych. Współdziała przy tworzeniu struktury kości, zwiększa odporność na zakażenia Beta Karoten- Jest substancją, z której organizm potrafi samodzielnie wytworzyć witaminę A. W odróżnieniu od gotowej witaminy A, przedawkowanie beta-karotenu nie powoduje złych skutków. Witamina D -Zapobiega krzywicy, ułatwia i reguluje przyswajanie fosforu i wapnia utrzymując dobry stan kości i zębów. Jest istotna dla właściwego działania serca i układu nerwowego. Może zmniejszać ryzyko przeziębień. Witamina E -Aktywny przeciwutleniacz, spowalnia proces starzenia, zwiększa aktywność witaminy A, chroni płuca. Wzmacnia błony komórkowe. Może obniżać ciśnienie krwi. Likwiduje zmęczenie. Witamina C -Przeciwutleniacz, bierze udział w wielu procesach metabolicznych, wzmacnia odporność organizmu. Niezbędna do prawidłowego rozwoju chrząstki, kości, zębów, gojenia ran. Wzmacnia odporność. Zapobiega przekształcaniu azotanów(V) w związki rakotwórcze. Zapobiega alergiom Witamina B1 -ierze udział w podstawowych przemianach energetycznych organizmu. Odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie serca i mięśni. Zmniejsza objawy choroby morskiej. Witamina B2 - Niezbędna do utrzymania dobrej kondycji skóry, paznokci, włosów, poprawia widzenie. Potrzebna organizmowi przy produkcji przeciwciał i czerwonych ciałek krwi. Witamina B6 - Bierze udział w procesie syntezy i rozpadu aminokwasów, przemianach węglowodanów i tłuszczów. Zapobiega stanom skurczowym mięśni. Wspomaga proces wydalania nadmiaru wody z organizmu. Witamina B12 - Tworzy i regeneruje czerwone ciałka krwi, zapobiega anemii, wzmaga wzrost dzieci. Niezbędna do metabolizmu tłuszczów, białek i węglowodanów. Utrzymuje w dobrym stanie układ nerwowy. Bierze udział w przyswajaniu wapnia. To jest artykuł na temat działania witamin A.C.A.B

    Odpowiedzi: 510 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/29/2003 11:34:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Test IHS nr 7 -regeneracja stawów Iron Flex -wg Panteon'a

    Post
    Po 35 roku życia

    dodam jako producent słuchający opinii klientów : smak ( i wszystkie inne cechy sensoryczne : zapach, konsystencja, rozpuszczlnośc....) sa tak samo ważne jak działanie, większość wymagających klientów ( a w takich celuje IHS ) nie wybaczy nie smacznego produktu ) Zmieniony przez - marek.c w dniu 2018-05-05 21:04:48 Chyba jestem najbardziej wybredną osobą w tym dziale, dobrej pory nic mi nie smakowało ;-) a Iron Flex mnie zaskoczył, nie czuć chemii i jest naprawdę dobry :-) Panteon jakbyśmy się kiedyś spotkali razem z Drazekm na placu, to mógłby być naprawdę fajny trening :-D

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 8496 Data: 5/6/2018 9:13:00 AM Liczba szacunów: 0