SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Sprawdzenie diety

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    jak endo jestes i piszesz ze Cie podlewa to zmniejszyłbym ilość wegli, białko ok. 2 g na kg.m.c.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 979 Data: 3/21/2012 12:56:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Podtrzymanie po cyklu

    Post
    Doping

    Nie zmniejszaj intensywności.. kup kreatyne zacznij brać razem z ostatnim strzałem.. razem z clomidem możesz wrzucclen, do tego bardzo dużo wit C, wapna i dość wysoki poziom kalorii.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2024 Data: 6/9/2004 1:20:21 PM Liczba szacunów: 0
  • KLATKA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ale jesli jest takie same jak u popradnich 2 osob to na co pisac? zeby nabija c soebie liczbe wyslanych artów chyba

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2758 Data: 10/24/2004 6:24:34 PM Liczba szacunów: 0
  • KOSZULKI ANGIELSKICH KLUBÓW

    Post
    Piłka Nożna

    Ja bym dal ale tylko za koszulke ManU, a najlepiej z nazwiskiem C. Ronaldo

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3252 Data: 7/9/2004 10:59:22 PM Liczba szacunów: 0
  • wit Centrum a ZMA

    Post
    Odżywki i suplementy

    a czym sie rozni witamina C albo B12 z Centrum od tej z Olimpa na przyklad??

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2782 Data: 1/4/2008 5:21:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Wbijanie soku. KREW.

    Post
    Doping

    panowie, jeszcze taka sprawa bo łydka mnie boli w c*** chyba nie będę chodził przez najbliższe parę dni i teraz pytanko - czym to jest spowodowane? dlaczego boli? czy kolejne szoty będą mniej bolesne? organizm się przyzwyczai? walnąłbym w tyłek, ale kurczę to mój najbardziej zatłuszczony rejon ciała nie za komfortowo ale łydki to mam ładne i [...]

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2727 Data: 1/27/2011 7:05:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Gdzie eksperyment 4: ostateczne poświęcenie Pumy?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mam taka sama na maila, albo podobna, pewna osoby mi przysyalala, jak znaj echwile zeby wykasowac dane to c podeśle ;). Mimo wsyztsko ta ankeita zawiera sie praktycznie w ankeicie z dzialu (link mojego podpisu), + foty

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2706 Data: 3/13/2010 3:41:48 PM Liczba szacunów: 0
  • jest tu jakis lekarz?!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzieki!!Flaku piszesz najlebsze scenariusze!!!Mam nadzieje ze to co mowicie pomoze!!Slyszalem jeszcze ze witamina c jest dobrym uszczelniaczem?Co myslicie?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1765 Data: 2/14/2004 4:16:12 PM Liczba szacunów: 0
  • preparaty energetyczne

    Post
    Odżywki i suplementy

    trudna sprawa, bez kofeina mało co kopie. proponuję mix: tyrozyna + tauryna po 2g w porcji, wit b6 i b1 oraz c, do tego żeń-szeń i wyciąg z rózańca górskiego. kofeina jest jednak niezastąpiona. mozesz, jak masz dostęp wziąc poiracetam, jest to składnik leków takich jak lucetam, memotropil, nootropil, wymagają one jednak recepty lekarskiej i są [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2275 Data: 2/11/2007 7:52:43 PM Liczba szacunów: 0
  • jakies antybiotyki na lato

    Post
    Zdrowie i Uroda

    unidox pomogł ale na krotko a jest lato i nie chce miec tego gówna nawet kosztem zdrowia, musze cos wziąsc na to nie mam duzo ale wyskakuje c=cos cczas co mnie w****ia musze to zabic .chodzi mi o cos wewnetrznei podawanego i szybkiego tylko nie rooaccutane .sory za pisownie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1699 Data: 6/27/2005 2:46:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam Problem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja polecam takąpiramidkę: tygodnie 1-6, ciężar - 78,7% cm, liczba serii - 8, l. powtorzeń - 8 tygodnie 7-10, ciężar - 86,2% cm, l. serii - 5, l. powt. - 5 t. 11-12, c. 91,2% cm, l. serii - 3, l. powt. - 3 cm - ciężar maaksymalny (przed rozpocciem piramidy)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 893 Data: 5/8/2005 10:58:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Jakie białko dokupic

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie dziwota ze tak malo ludzi na sfd przychodzi jak przebywają tu takie półgłowki , ktorzy nie potrafią doradzic w doborze białka. n/c nie odpisujcie

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1348 Data: 11/22/2009 2:58:41 PM Liczba szacunów: 0
  • nie slyszalem zeby tak bylo na mecie moze masz jakas wy***ke mety i c*** wie co tam siedzi ;/

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 878 Data: 5/27/2011 3:46:00 PM Liczba szacunów: 0
  • dobrze dobrane firmy

    Post
    Doping

    antka brałbym C.Y.B.E.R.A, reszta PMP, poki co nikt nie narzeka na te srodki

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1388 Data: 11/22/2011 9:14:46 PM Liczba szacunów: 0
  • oxadrolon

    Post
    Doping

    dobrze było by zrobić przed końcem badania estro,test,prolaktyna i kortyzol bym dorzucił,równo z pct dał bym też dodatkowo witamine c w dawce 3-4 gramy dziennie aby własnie kortyzol zbić reszta badań podpowie co robić

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2672 Data: 8/5/2014 9:23:20 PM Liczba szacunów: 0
  • 40 w łapie? po 3 cyklach? to z czego one były - z witaminy C? no chyba że wcześniej miałeś 20 cm. Pewnych rzeczy nie mogę pojąć...nikt nie czyta podwieszonych postów??? lessie

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1607 Data: 10/17/2003 12:13:34 PM Liczba szacunów: 0
  • a propo to jest dopiero 3 moj cykl po 2gie ja zaczynalem silke majac w bicu 25cm po 3cie ja mam 40 cm ze tak powiem suchego miesnia tylko teraz sie troszke zalalem ale nie nazekam sie rosnie!!!! po 4te zadna witamina C tylko bylo tak 100 mety 2cykl 100 mety i 10wina. wiec nie spodziewaj sie ze z 25 nagle bym z takich cykli zrobil dajmy na to [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1607 Data: 10/17/2003 3:12:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Antyestrogen z USA

    Post
    Doping

    FORMESTANE z cel'a np. supress-c rowniez z cela ale to bloker kortyzolu

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1067 Data: 6/1/2010 6:48:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Krótkie Pytanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    17 lat . zażywam ostrowie , carboplus i mass activator ,do tego witaminki vita -min chela-min strong c-1000 i omega 3

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1021 Data: 12/22/2011 6:11:28 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Panie mamy polowe wiosny juz%) kup d3, k2, witamine c, magnez i styka:-)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1331 Data: 4/28/2017 9:30:17 PM Liczba szacunów: 1