SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Cyckle i prosze o opinie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Skoro po 3latach piszesz takie cuda ;) to słabe te lata treningu lecz nie mnie to oceniać a Tobie. No to ja proponowałbym ze zdrową nogą wrócić do normalnych stałych treningów zacząć jeść czyli pierw dieta,trening a jak już białko/carb/gainer do braków w diecie poprostu jedzenie w proszku zawsze to mozesz podsypac. Na temat supli powiem tak: 1. starczy jedna maks 2 formy kreatyny aby byly dobre efekty, daruj sobie te super kokso/suple bo to jest cala tablica chemii... 2. Podstawowe formy kreatyny wystarcza poniewaz z tego co napisales nigdy nie brales nic, wiec poczatek bedzie dobry i skuteczny. 3. stawiam na a) mono vitalmaxa + cp np. do tego gainer lub bialko na podsypke diety. b) mono + nitrobolon 2 oczywiscie gain czy bialko lecz to od diety zalezy c) xpand + cp ...lecz naprawde starczy pojedyncza forma krety na start. tak czy owak na czytasz sie roznych rzeczy i zrobisz jak chcesz lecz pamietaj na start zwykle mono da ten sam efekt co zlozony supel.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 524 Data: 10/26/2010 5:49:42 PM Liczba szacunów: 0
  • hormon wzrostu

    Post
    Doping

    Chyba nie bral bo ogladalem zdjecia na jego stronie www i przerostu szczeki,narzadow wewnetrznych,ani rozstepow miedzy zebami nie dostal "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 11933 Data: 1/22/2003 12:57:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Gorąca prośba o ocenę treningu i jakieś sugestie :-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kurcze, niestety we wrzesniu mam juz karnet wykupiony na taki wlasnie rozklad treningów moim celem jest teraz przede wszystkim jakies oswojenie sie z silownią, zabookmarkowalam juz linki, chyba bede sie kwalifikowac do grupy C u Michaiła. Mam roczny staz cwiczen regularnie 3xw tygodniu ale aerobik, rowniez wzmacniający. Więc zakladając ze robie trening silowy na razie raz w tygodniu, z czego zrezygnowac na rzecz czego ?? dziewczyny - sog Taska chyba faktycznie wydluze aero po a skroce rozgrzewke Zmieniony przez - _mimi_ w dniu 2005-09-04 12:52:23

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1251 Data: 9/4/2005 10:14:21 AM Liczba szacunów: 0
  • prosze o propozycje treningu crossfit z ciężarami

    Post
    Strength & Endurance

    Morales_37 raz w tygodniu robie typowy trening siłowy i wtedy robie prostowniki na ławeczce rzymskiej z obciążeniem i wtedy wszystko jest ok. podczas misia tez nic mnie nie boli, moze dlatego ze uzywam niedużego ciezaru. jeżeli chodzi o ból to po serii czuje tak jakby ból w kościach w dolnym odcinku kręgosłupa, do tego rwa jakby sie lekko odzywała Martucca co do tego misia to rzeczywiscie nie zrobiłem pełnego, wygladało to tak: zarzut->przysiad przedni->pp->przysiad tylny->pp-. powrót do początkowej pozycji x 10 co do speca to nie mam teraz kasy na lekarzy, kiedyś może coś zrobie w tym kierunku ale nie teraz. zarzut robie bez problemu ciezarem 50kg, może dzisiaj spróbuje wiecej siady tez robie bez problemu nawet z maksymalnym obciazeniem Zmieniony przez - dzejsson w dniu 2012-05-02 12:38:54 wstepnie tak wygladłby mój dzisiejszy trening: 3 obwody po 2-3 min przerwy miedzy nimi zarzut (zaczne od 60kg może dołoże) - 10 powt przysiad (przedni lub tylny) 60kg - 20 powt pompki na poręczach +40kg - 10 powt podciaganie na drązku -m.c. - 15 powt i jeszcze dodałbym tu jedno ćwiczenie, ale nie mam pomysłu co to mogłoby być, w ogóle kolejność może być taka? dodam Wycisko-podrzut (push press) 60kg - 10powt gdzies tam w środek wsadze nie moge sie doczekac:-D Zmieniony przez - dzejsson w dniu 2012-05-02 13:31:20

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2761 Data: 5/2/2012 12:24:08 PM Liczba szacunów: 0
  • pytania - suplementacja diety

    Post
    Ladies SFD

    Dziękuję za pomoc. Zupełnie zapomniałam o BCAA. Na obecną chwilę suplementację rozplanowałam następująco: 1. odżywka białkowa: Ultimate Prostar Whey Protein, po każdym treningu bez względu na jego charakter. Jeżeli trening jest wieczorem to będzie to ostatni posiłek. W dni beztreningowe odpuszczać będę sobie odżywkę białkową. 2. BCAA: tabletki 550mg, przed i po treningu 3 kapsułki, bez względu na charakter wysiłku. W dni beztreningowe 2kap rano i 2kap wieczorem. 3. wit C: 800mg/dzień w dwóch porcjach 4. Omega3: kapsułki 500mg, po jednej dwa razy dziennie 5. Magne B6: 1 raz dziennie Hmmm.. jakieś opinie odnośnie moich pomysłów? Zmieniony przez - svala w dniu 2011-01-01 12:30:24 Zmieniony przez - svala w dniu 2011-01-01 12:44:08

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1065 Data: 1/1/2011 12:29:27 PM Liczba szacunów: 0
  • psychologia w treningu

    Post
    Sztuki Walki

    To prawda, dziś pisałem zerówke,jutro kolejną... a za tydzień 1 termin leci. KOLEJNE ZADANIE: 1. Jeśli minęło dla Ciebie pierwszych 10 dni codziennego treningu i czujesz że już nauczyłeś się osiągać mniej więcej stan alfa możesz skrócić czas w jakim to robisz. Od jutra zacznij liczyć od 50 do 1. 2. Do tej pory ćwiczyłeś technike oczyszczania myśli, jeśli czujesz że już odruchowo wstawiasz w miejsca negatywnych obrazów pozytywne możesz dodać nowe ćwiczenie do codziennej praktyki: a) Zrób sobie listę powodów dla których pragniesz odnosić sukcesy. Możesz ją powiększyć w każdej chwili. b) Sporządź listę odniesionych sukcesów. Przypomnij sobie je dokładnie i przywołaj uczucia z nimi związane. Zwiększysz w ten sposób swoje szanse na sukces w przyszlości. Pomoze Ci to także gdy będziesz w dołku z powodu przegranej/złego wyniku na treningu. c) Wpisz, co zamierzasz osiągnąć w przyszłości. Niech to będzie coś co można sobie wyobrazić. Nie mów sobie, że będziesz lepszym sportowcem tylko stwórz obraz konkretnych umiejętności, które chcesz nabyć. Pamiętaj jeszcze o jednej rzeczy: Buduj sobie pozytywne środowisko w którym można się najlepiej rozwijać. tzn. przebywaj z ludźmi którzy odnoszą sukcesu, na treningach ćwicz z kimś od kogo możesz się czegoś nauczyć. Nikt nie jest w stanie też wmówic że jesteś za słaby lub że nie nadajesz się do tego sportu. Gdy nie chce Ci się już chodzić na treningi, w stanie alfa przypomnij sobie w jakim celu trenujesz i myśl o rezultatach jakie da Ci regularny i ciężko przepracowany trening. to narazie tyle:)

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 5754 Data: 6/6/2006 4:41:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Wasze życiówki?

    Post
    Inne dyscypliny

    400 - 48,86/ sztafetowe 400 - 47,5 200 - 22,79 :/ 300(hala w Wawie - zorientowani wiedza o c b)- 35,85 pozdr

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2918 Data: 7/19/2006 7:24:38 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o rade!!!

    Post
    Doping

    zapodaj dupna dawke witaminy C, aspiryne, herbate z miodem i cytryna i do lozka wygrzac sie, trening odpusc na kilka dni, powinno pomoc jesli nie to do lekarza

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2193 Data: 2/18/2009 8:54:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Fedor vs. Barnett w sierpniu?

    Post
    Scena MMA i K-1

    ja wiem , w stojce , cepy fedora by zniszczyly lesnara,(nie lubie tego buraka ) ale gdyby go obalil to by moglby go wykonczyl przez tko tyli uderzeniami co wykonczyl mira, coutura itp, a fedor jest niepokonany ale nie walczyl z kims takim jak lesnar, (walczyl w mutantami ale to nie ta klasa) fedor nic nie mogl zrobic gdy byl obalony przez hunta, a gdyby to byl lesnar zaczol by go napier...c i tak by bylo a kogo pokroju lesnara pokonal??bo chyba nie mowisz o hong man choi?? czy zuluzinho Zmieniony przez - shogun2111 w dniu 2009-07-12 22:20:26

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 7960 Data: 7/12/2009 9:54:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Trec Whey 100 vs Hi Tec C-6

    Post
    Odżywki i suplementy

    Faktycznie Hi tec whey C-6to mix,ma WPI, WPC, WPH, więc składowo lepsze. Zmieniony przez - wizards w dniu 2012-05-14 15:04:26

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 7865 Data: 5/14/2012 3:03:26 PM Liczba szacunów: 0
  • PMP steroids + PMP enanaxin co z osiągami???

    Post
    Doping

    Jak bije 1mm3 to zbytnio nie spuchnie :C.

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 5920 Data: 5/10/2013 5:52:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja ćwiczyć aby rosnąć? "1x" czy "2x" każdą partię w tyg? masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jako iż kazano mi założyć osobny temat z planem to całość kopiuję tutaj :) ------------- Proszę znawców o ocenę oraz poprawę planu. Coś czuję, że zbyt dużo serii "nawaliłem" do planu :) Mój staż: 8 m-c waga: 75kg wzrost: 182cm dieta: przestrzegam zasad prawidłowego żywienia cel: masa ilość dni treningowych: 4 priorytet: klatka oraz biceps ab ab TTWTTWW A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi na skosie 12 10 10 Barki: - Wyciskanie sztangi zza placów 12 10 10 Tricepsy: - francuski 12 10 10 Plecy: - Martwy ciąg 8 8 - SZRUGSY 3s (ok 20 pow) Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 10 10 8 - Uginanie nóg w leżeniu 10 10 8 Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 12 10 10 8 B Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 12 10 10 Barki: - Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 10 10 10 Tricepsy: - Prostowanie ramion ze sztangą 3s Plecy: - PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE Nogi: - Przysiady ze sztanga 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 12 10 10 8

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2534 Data: 5/15/2008 11:04:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje pomocy! Jak przyjmowac?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Posiadam Gainer Gain Fest wg brakow storm Universalporcja po treningowo, oraz w dni bez treningu rano Cytogenix Cytonox-porcja tylko przed treningowo BCAA Gforce Trec-10g przed i po treningu mozna mieszac ze stormem i cyto Dianabol witamina B12 z Trec-dianabol do sniadania i przed lub po treningu HMB Revolution Trec-3g dziennie 1 rano, 1 po treningu, 1 przed snem Olej M-C-T Gold z Trec-wg brakow w diecie, ja bym dawal do sposilku przed treningowwgo ZMA z Trec-przed snem

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 668 Data: 11/4/2010 2:59:33 PM Liczba szacunów: 0
  • wyciskanie - jedna ręka silniejsza

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    na klatę t onic :) mnie sie tak dzieje przy cwiczeniach barków i praktycznie kazdym cwiczeniu w które zaangazowana sa rece :) do teg ostopnia mam dysproporcję, że prawy hantel wazyc musialby 2x wiecej zeby móc rózno trenować :) c ozrobić w takiej sytuacji? przeciez nie ede cwiczyl obciazeniem jak dla lewwej reki bo w prawa nic nie wchodzi a znów obciazenie dla prawej zabiloby lewa strone ciala :)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 8751 Data: 5/18/2007 10:46:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Stawy, maź stawowa, tkanka - preparat.

    Post
    Odżywki i suplementy

    ten kolagen treca zaleca sie 5-10g dziennie, ja jem 15-20g i działa dobrze, fajnie ze ma w skladzie troche wit.c

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2261 Data: 2/26/2012 1:14:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl na Testosteron Propionat - kilka pytań

    Post
    Doping

    Bijesz już coś i dopiero teraz pytasz o odpowiedni środek ? Cardio na cyklu nic nie zaszkodzi. Co do iniekcji to zależy od środka,firmy, Twojego doswiadczenia itd. może źle wykonujesz, moze organizm dopiero się przyzwyczaja do środka a moze kupiłeś jakiś szajs . Spoko, bił mi 3x kolega w pośladek (i tak potem jakoś bolało), a dzisiaj sam biłem w udo i jest ok. Środek jest dobry i sprawdzony przez kolegę. Pytanie kolejne. Dzisiaj mija 6 dzień jak jestem na cyklu i tu problem mam z moją panienką :) Chcę ja wybzy..ć, a tu du.a pech, więdnie zaraz narząd :( Czy tak jest tylko na samym początku, czy przez cały cykl?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2684 Data: 1/11/2015 10:45:36 PM Liczba szacunów: 1
  • Kuracja Marzec

    Post
    Doping

    Nie chce zaczynac nowego tematu wiec napisze tutaj. Mam jeszcze 2 pytania odnosne mego cyklu: 1. Odzywki i kreatyny mam zaczac brac : a)rowno z zaczetym cyklem dla lepszej pompy i miesnia b)w polowie cyklu c)jak sie bedzie konczyl , aby byly jak najmniejsze spadki? 2. Zdecydowalem sie na dece i slyszalem ze strasznie blokuje, pytanie brzmi jesli chce brac dece 1-8 to od kiedy mam zaczac brac odblokowanie dla zwiekszenia efektow?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1449 Data: 1/10/2009 11:52:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Drugi zeby liy nie bylo

    Post
    Doping

    ostatecznie 1-8 prop 100 e2d lub 100ed + meta 1-4 lub 1-6 ,30-40 mg ed po cyklu chce zapodac takie antykataboliki i nie tylko: -kreatyna -glutamina -witamina c 1g przed tren.,1g po tren, -tauryna -bcaa -ewentualnie troche clena -zma no i oczywiscie przywrocic jak najszybciej do porzadku układ hormonalny bo to on bedzie miał najwiekszy wplyw na utzymanie mięsa Zmieniony przez - KabaSss w dniu 2012-09-30 16:30:57

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 1864 Data: 9/30/2012 4:27:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Olej lniany vs tran

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    IMO wszystko jest kwestią przyzwyczajenia. Na początku dodawałem tran (LYSI - z wątroby dorsza) do szejków białkowych, jednak stwierdziłem, że psują smak i teraz łykam tylko czyściocha - 1 łyżeczka dziennie. Na początku owszem - odruchy wymiotne a teraz mogę pić z gwinta bez popitki i nawet mi smakuje (zboczenie? ). Jakoś nie mam zaufania do wynalazków typu kapsułki, choć dla osób, które mają haftowe problemy może to być dobre rozwiązanie. Jeśli chodzi o olej lniany, to zawarte w nim omega-3 są prekursorem kwasów rzeczywiście potrzebych organizmowi i zanim się takimi staną, muszą przejść przez wątrobową obróbkę. Jednak jeśli chodzi o walory smakowe - nie ma nic lepszego do sałatek na zimno, ryżu z tuną czy twarogów. Do qazarowej listy antyutleniaczy dodałbym jeszcze starą, poczciwą witaminę C, oraz E, która w znacznych ilościach znajduje się właśnie w tranie. Pozdrówka!

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 11333 Data: 1/2/2005 12:05:18 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Kwarcu..w drodze po życiówke !!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzień 34 Tydzien zaczął sie dobrze,trening na 110 % dziś zrobiłem po raz pierwszy od dłuższego czas martwy,pewnie jutro w robocie bede żałował ale co tam.Duzych klamotów nie szarpałem,bardziej technicznie.Dzis przekroczyłem magiczne 3 tys kcal hehe zaczynam sie rozkrecac powoli chcociaz szczerze powiem wole okres redukcji,nie musze tyle wymyslac i ładowac w siebie tyle żarcia no ale co zrobic.Masa sama nie przyjdzie.Naleśniki w końcu wyszły ale na jutro szykuje cistka jaglane,mniej roboty i w sumie smaczniejsze troche;D.Sam trening wyglądał nastepująco: Plecy 1.Podciąganie na drazku szerokim nachwytem 4s z czego 3 z gumą 10-15 powtórzeń https://www.youtube.com/watch?v=gfGlIvpWde4&feature=youtu.be 2.Podciaganie chwytem neutralnym 3 s z gumą 12 p 3.Wiosłowanie końcem szatngi 4 s 8-12 p Wiosłowanie hantlami na ławce skośnej 8-10p + wiosłowanie na maszynie siedząc10-12 p 3 serie łączone Ściąganie linek wyciagu górnego do brzucha leżąc na ławce skośnej 4 s 12-15 p https://www.youtube.com/watch?v=uIYnRlL9AYg MArtwy ciąg 4 s 12 p Kaptury+Bic Odwodzenie wąsko ramion w tył na wyciągu górnym drązkiem siedząc 5s 12-15 Uginanie ramion w bramie 4 s 12-15 p Dieta: Witaminy:C,D,K,Mg,Zn,B6 Zielona herbata,kawa z cynamonem Białko wpc /SFD/2016/10/17/6d0607905e7a46c28500077145ccd1ff.jpg /SFD/2016/10/17/ebc8eaa7c56b47b2b3260fd53b02f430.jpg Zmieniony przez - kwachuk1 w dniu 2016-10-17 21:09:17

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1028 Data: 10/17/2016 9:06:45 PM Liczba szacunów: 1