SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • zestaw witamin i mineralow

    Post
    Odżywki i suplementy

    Moje zdanie masz powyżej. a+e przed treningiem a po treningu c,magnez.Nie przesadzaj z witaminami bo to zbędne tak po prawdzie. Pozdro.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2862 Data: 3/15/2004 11:46:36 PM Liczba szacunów: 0
  • zestaw witamin i mineralow

    Post
    Odżywki i suplementy

    a te a+ e to jest apivit czy jakos tak ? Czy jakie kupic ? A vit c jaka jest dobra taka zeby bylo z 500 mg przynajmniej zebym nie musial lykac tyle tych tabsow

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2862 Data: 3/16/2004 2:29:38 PM Liczba szacunów: 0
  • zestaw witamin i mineralow

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witamina c wchłania się właśnie lepiej jak łykasz dawki po 200 mg w ciągu dnia..proponuej ze 3 tabsy.a+e moze być capivit,moze być inna-popatzr w aptece po cenach i po ilosci w kapsie. Pozdro.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2862 Data: 3/16/2004 3:33:58 PM Liczba szacunów: 0
  • zestaw witamin i mineralow

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nutrend witamina C 110 tab.500 mg (uwalnia sie stopniowo) w sklepie SFD w cenie ok. 17 zl.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2862 Data: 3/17/2004 12:34:16 AM Liczba szacunów: 0
  • https://i.imgur.com/K5XHkIt.jpg Chris Unger/Zuffa LLC Ilia Topuria: „Paddy Pimblett może zawalczy ze mną, jeśli Dana White będzie trzymał go na muszce” Ilia Topuria był podekscytowany sobotnim zwycięstwem nad Jai’em Herbertem na UFC Fight Night 204 - do tego stopnia, że nie chciał nawet wypowiedzieć nazwiska zawodnika, który w ostatnich miesiącach [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1117 Data: 3/21/2022 4:23:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Mate45 / Dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień Treningowy Dieta http://www.iv.pl/images/96816472242897096887.png Suplementacja Vita-Min Multiple Sport 2 kap. Wit.C 1g Trening Nogi 1.Przysiady ze sztangą na barkach 6x6 (stałe obc.) + regres 12,16,20,24 70x6/70x6/70x6/70x6/70x6/70x6/60x12/55x16/50x20/40x24 2.Fronty wąsko 4x10 28x10/34x10/38x10/42x10 3.Syzyfki 4x15 15xcc/15xcc/15xcc/15xcc [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1061 Data: 4/29/2013 11:56:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Mate45 / Dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień Treningowy Dieta http://i44.tinypic.com/2mbpdf.png Suplementacja Vita-Min Multiple Sport 2 kap. Wit.C 1g Trening Klatka, bicepsy 1.Wyc.sztangi skos (30*) 6x6 30x6/35x6/40x6/45x6/50x6 Następnym razem zamieniam na sztangielki 6x6 z dwoma regresami, ze względu na to, że nie mam regulowanych stojaków i ściągnięcie z nich sztangi z 50 kg [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1061 Data: 5/1/2013 1:42:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Mate45 / Dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień Treningowy Dieta http://i44.tinypic.com/2mbpdf.png Suplementacja Vita-Min Multiple Sport 2 kap. Wit.C 1g Trening Naramienne, tricepsy 1.Wyciskanie sztangi siedząc RAMPA 8 regres 12,16 20x8/25x8/30x8/35x8/40x8/45x8/49x6/30x12/25x15 Ogólnie całkiem dobrze, nagrałem filmiki ale coś słabo widać. 2.Unoszenie ramion bokiem stojąc 5x10 (stałe obc) [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1061 Data: 5/4/2013 6:37:17 PM Liczba szacunów: 0
  • r_wolf redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    r_wolf, dieta faktycznie słabiutko, ja mając 79kg jem więcej od Ciebie ,a wcale moim celem nie jest masa i wiem,że kaloryczność mam lekko na minusie. Wiem również jak ciężko dołożyć więcej żarcia kiedy chce się stracić na wadze,chodzące myśli typu jak dołożę troszkę więcej węgli to waga nie będzie spadać..błędne myślenie. Oblicz swoją kcal bo to [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1505 Data: 12/23/2012 6:05:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Cineko/dziennik/ no to leeecimy

    Post
    Trening dla początkujących

    U mnie plyo+ kilka smiesznych cwiczen. A. Drop jump (ok. 1m) B. Wskok na pudło ( to samo) C. Wyskoki z jednej nogi na podwyższeniu (60 cm) D. Skoki boczne przez przeszkoda ( 20 cm) Tego zrobiłem 2 obwody, po czym : 1.Sprint ( z opadu, 30 m) x 3 2.Zabki ( 30 m) x 2 3. Wieloskoki (30 m) x2 Przed treningiem rozciąganie, po wyciszenie, szamka [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3306 Data: 6/2/2010 8:00:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Cineko/dziennik/ no to leeecimy

    Post
    Trening dla początkujących

    No, dzisiaj juz dość wypoczęty i zregenerowany ( kostka sie stabilizuje) zrobiłem lekki trening. 1. Wyskoki ze sztanga 4x5x30kg 2. Rwanie ze zwisu 4x3x40kg 3. Wyskoki z naskoku do punktu ( wysokosc ok 3.15m) 4x2 + lekka siła biegowa skip A i C 3x50m. Skpiy trenowane na miękkim podłozu, tak jak radził sołtys, aby wzmocnic kostke.

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3306 Data: 8/8/2010 8:06:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    To jest dział z treningiem dla zaawansowanych. Poczytaj tem aty podwieszone w działe trening dla początkujących głównie : http://www.sfd.pl/%5BART%5D_Pierwszy_rok_trening%C3%B3w_-t906985.html Zmieniony przez - 19szymon62 w dniu 2014-12-28 23:59:51 Tak jak Szymon powiedział sprawdź dział dla początkujących :) _____________________________________ [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 695 Data: 12/29/2014 12:39:39 PM Liczba szacunów: 0
  • wg. mnie rozsadnie kombinujesz z powodzeniem mozesz tak zrobic, sam tak niekiedy zalecam dorzuc jeszcze dobra dawke witaminy C ok. 500-1000 mg dziennie szamalem, pierwsze efekty jezeli masz dolegliwosci z kolanami, lokciami, nadgarstkami powinienes odczuc juz po ok. 2-3 tyg., wlosy i paznokcie rosna jak glupie hehe Pozdrawiam GÓRAL

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 9585 Data: 6/18/2006 5:38:48 PM Liczba szacunów: 0
  • neox210 - homemade muscles ㋡

    Post
    Trening dla początkujących

    Pod koniec treningu dziś pojawił się znowu lekki ból w kolanie więc skończyłem biec a pary było na jeszcze dobre 10 minut biegu. Nie był to ból uniemożliwiający bieg ale taki sam jak zaznaczyłem na zdjęciu kilka stron wcześniej. Przyszedłem do domu i raczej się dużo nie ruszałem teraz wstałem z łóżka i dość mocno poczułem zewnętrzną stronę kolana. [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2248 Data: 5/12/2013 10:20:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Siła?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    NO to tak, mam 16 lat, ćwiczę ok. 5 miesięcy, plan masowy wklejać nie będe Moim celem jest zdobyć siłe i schudnąć, cwiczę 3 razy w tygodniu, w pozostałe dni aeroby ( bieganie, sauna, rower coś takiego o i basen ) Diety specyficznej nie mam, tzn. ograniczyłem węgle, kupiłem sobie Matrix`a no i chyba tyle. Teraz chciałbym zrobić sobie troche siły, [...]

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 8253 Data: 7/21/2003 11:21:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Siła?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra, a czy mogę wprowadzić, nie jestem pewien,c zy tak to się zwie "Tuchy oszukane" tzn. że zaynałbym pierwsza serie 12 powt. bez pomocy, dokładam i już z pomocą??? A i czym można zastąpić podciąganie się na drążku, bo tego to chyba nie zrobię Kulturystyka to niekącca walka z sobą, ale nagroda jest wielka Chcesz mi pomóc Kliknij: [...]

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 8253 Data: 8/10/2003 9:42:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy by ks6970

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    No i po pierwszym treningu na profesjonalnej silowni ;D barki , trceps , brzuch Barki: Seria laczona a)unoszenie sztangielek bokiem w gore 4x(8/10/12/14) b)unoszenie ramion w przod ze sztanga 4x(8/10/12/14) seria laczona a)odwrotne rozpietki na maszynie 4x (8/10/12/14) b)podciaganie sztangi do brody 4x(8/10/12/14) Triceps: a) dipsy 4x8 [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1482 Data: 7/23/2012 11:03:36 AM Liczba szacunów: 0
  • UNIGEN

    Post
    Doping

    poprostu moze zaczynac sie *******ic jak kazdy under , c*** z objetoscia moze przypadek albo wyparowalo wazne zeby zawartosc caly czas byla tak wartosciowa jak na poczatku:)

    Odpowiedzi: 172 Ilość wyświetleń: 16486 Data: 5/25/2011 10:50:50 PM Liczba szacunów: 0
  • 1. Vita-min Olimp - do posiłku bogatego w tłuszcze, ale nie przed treningiem. Ja preferuję do śniadania. 2. Gold Omega 3 Olimp - 4-6 kapsułek dziennie, może być brane z witaminami 3. Super Cuts 3 Universal - tutaj radziłbym Ci zacząć stopniowo. Sprawdź jak działa na Ciebie 2x1 kaps, później 2x2 kaps, a na końcu 2x3 kaps. Pierwsza porcja rano na [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1751 Data: 6/23/2012 12:05:43 AM Liczba szacunów: 0
  • ale On nie cwiczy wiec nie ma okna anabolicznego ew. po bieganiu ale w tym przypadku bialko jako uzupelnienie diety kiedy nie mozesz zjesc posilku/kiedy sie spieszy/czy po bieganiu wlasnie ale bieganie to nie to samo co trening z obciazeniem jesli dieta jest to dobrze witaminki czy reszta prozdrowotnych tez dobrze ze bierzesz nie doczytalem ze juz [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1751 Data: 6/23/2012 12:55:06 AM Liczba szacunów: 0