SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Trening wytrzymałościowy pod SW

    Post
    Scena MMA i K-1

    łap tu masz moim zdaniem dobry dla ciebie plan na dynamike i wytrzymalosc wtorek podrzut jednoracz 5x5 - tylko w tygodniach 1, 3 i 5 rwanie 5x5 - tylko w tygodniach 2, 4 i 6 martwy ciag 5x5 - tylko w tygodniach 1, 3 i 5 wioslowanie jednoracz 5x5 - tylko w tygodniach 2, 4 i 6 wyc lezac 5x5 - tylko w tygodniach 1, 3 i 5 wyc skos hantle jednoracz 5x5 - tylko w tygodniach 2, 4 i 6 przysiady przednie 5x5 - tylko w tygodniach 1, 3 i 5 wykroki ze sztanga 7 serii po 3+3 powt - tylko w tygodniach 2, 4 i 6 wspiecia na palce stojac na plaskiej podłodze - doloz 40kg do ciezaru z wykroków/przysiadow i jedna seria na maxa od razu bez przerwy 10min skakanka czwartek rwanie jednoracz 6x3p - tylko w tygodniach 1, 3 i 5 podrzut 6x3p - tylko w tygodniach 2, 4 i 6 czesc wytrzymalosciowa BEZ PRZERWY A) podciaganie na drazku podchwytem ciezarem ciala B) uginanie ramion sztangielkami 15kg C) pompki na poreczach D) pompki E) hack przysiady F) martwy ciag G)brzuszki jak wykonac czesc wytrzymalosciowa? najpierw wykonaj wszystkie cwiczenia A-G po 3 powtorzenia odpocznij pozneij po 4 powt odpocznij nastepnie po 5 powt odpocznij nastepnie "ile fabryka dała" zażyj /BCAA i glutamine w potrojnej porcji z dodatkiem 50g carbo idz do domu pókis żywy zanotuj ile powtorzen miales w kazdym z cwiczen nie przesilaj sie na pierwszy taz, zostaw se jakies 1-2 powt zapasu nastepnym razem masz pawo dodac po 2 powt , z wyjatkiem podciagania na drazku gdzie masz prawo dodac tylko 1 powt

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1637 Data: 12/18/2011 2:17:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Własnie strasznie mnie ciagnie, ale z tym lataniem do kibelka...wykrecanie bebechow, ospaloscia... to po mecie takich akcji nie ma. Przemysle to i postaram sobie jakis miesiac zarezerwowac na ph i ponapier****ć

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3106 Data: 5/21/2013 8:44:57 PM Liczba szacunów: 0
  • o kant c.h.u.j.a z taką rozpiską.. tren nie dla Ciebie

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1176 Data: 1/29/2015 1:31:14 PM Liczba szacunów: 0
  • ilość saa - n/c nie znam stażu treningowego, jednak ilość serii jak dla starego pakera ---> a profil .... duże grupy mięsniowe max 12 serii małe max 8 - ilość nie przechodzi w jakość. Widziałem niejedngo miotającego się ze sztanga po całej salce, wyglądali żałośnie. Dygaj lepiej 8 dokładnych technicznych serii aniżeli 16 ch.jowych. A działy odż i tre są w innym miejscu co do diety znasz w niej ilość btw ? bo np kromka chleba ma różne oblicza

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3020 Data: 7/25/2004 11:08:06 AM Liczba szacunów: 0
  • "Little Nog" lepszy od Ricksona!

    Post
    Scena MMA i K-1

    Jarząbek, masz 2000-1-0 słyszałem, że kiedyś Ci na***ał Stefan z drugirj "C"

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2465 Data: 5/1/2005 10:16:25 AM Liczba szacunów: 0
  • V12??

    Post
    Odżywki i suplementy

    mis00 widze ze sie za mocno podnieciles tym wszystkim...wyluzuj bo ciebie zjem szczeniaku =D po 1 to wszedzie gdzie ktos napisze ze z olimpem cos nie tak to ty odrazu go bronisz ale bron bron bo inaczej nie dostaniesz odzywek swoich za***istych po 2 nie mow jakim specem jestem jak gowno wiesz i w ****zie siedzisz...ja nie pisze jak ty super doradzasz...co olimp napisze to powtarzac zaczynasz pozerze...olimp napisze ze iso na noc good ty tez...olimp anpisze ze kretke brac tak i tak dobrze to ty zaraz tak samo gadasz...zalosny jestes ...zastanow sie nad soba! EOT misiaku =C

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5802 Data: 6/1/2004 3:19:31 PM Liczba szacunów: 0
  • V12??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Proponuje skasować ten*****owy post z tego coraz bardziej*****owego forum. Żeby przywołac tutaj moderatora proponuję napisac jeszcze jakieś brzydkie słowa i się zwyzywac od matko***ców i koniobijków.Forum p[ełne jest pajaców i zwykłych ****agów wiec moze dobrze byłoby zrobić jeden powszechny format c? Pozdrawiam wszystkich jedzących fekalia. Pozdro.

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5802 Data: 6/5/2004 1:14:58 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czarny - skąd masz info ze zapotrzebowanie na vit c dla sob aktywnych wynosi 250 - 1000mg? Zmieniony przez - faftaq w dniu 2009-08-12 10:12:32

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 5677 Data: 8/12/2009 10:11:38 AM Liczba szacunów: 0
  • zawsze mi sie podobaly te nazwy ze cyferkami andro87methyl54epi98norandro43 a b c %-) musze sie kiedys skusic ale jakos przekonania nie mam.. Aras jestes chyba starym wyjadaczem ph..Warto? taki oftop maly..;-)

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 5167 Data: 5/12/2012 2:53:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z rozciąganiem

    Post
    Sztuki Walki

    ja rozciągam sie mniej więcej tak 1) półtorej minuty napinania mięśni ud w takiej głębsze kiba dachi 2) rozciąg w siadzie płotkarskim 3) półtorej minuty napinania mięśni ud w takiej głębszej kiba dachi 4) szpagaty (3 razy po jakieś 40 temp swoich nie narzucanych ) 10 temp szpagat "rozgrzewkowy" póżniej 30 temp szpagat pogłębiany i na końcu skakanie w szpagacie (jakieś 7 temp)..."skakanie" w szpagacie jest to takie podskakiwanie biodrami i stopniowe pogłębianie. Musisz to wykonywać ostrożnie gdyż możesz zerwać lub naderwać sobie ścięgna...szpagatów podłużnych nie robie gdyż robie je pełne a szpagat poprzeczny pomaga mi to utrzymać...wynika to z budowy i ułożenia mięśni ud...w szpagacie poprzecznym naciągasz tylko przywodziciele (czyli wewnętrzną stronę ud) a w szpagacie podłużnym naciągasz mięsień (zdaje sie )dwugłowy nogi przedniej i (to zależy od ułożenia nogi tylnej) przywodziciela lub mięsień czworogłowy (czyli przód uda)... PRZY DUŻYCH PROBLEMACH Z ROZCIĄGANIEM POLECAM KOLAGEN...KONIECZNIE W TYM CZASIE ZWIĘKSZ DAWKI PRZYJMOWANIA VIT C !!! ps.w razie pytań wiecie gdzie mnie szukać Only The Good Die Young

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 4286 Data: 12/30/2002 10:28:51 AM Liczba szacunów: 0
  • zmiana planow lece tylko na omie pozniej jakas metke dorzuce oraz polece z insa ten cyklonik.\:) rozpiszcie mi jeszcze raz co do insy dokladniej prosze. zeby c\zasem ginomen tematu mi nie skasowal Zmieniony przez - MagikHCG w dniu 2010-04-01 23:35:44

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 3761 Data: 4/1/2010 10:19:34 PM Liczba szacunów: 0
  • włosy !!!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    c***nia zostało mi tylko obciąć się na łyso albo walczyć z tym ;/

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2100 Data: 7/2/2011 10:11:55 AM Liczba szacunów: 0
  • podrzut

    Post
    Sztuki Walki

    boks to plecy, brzuch, triceps, czworoboczne, naramienne, i klatka reszta miesni jest juz mniej wazna podzut dobry na plecy, triceps , czworoboczne i naramienne wiec sam wnioskoj :] ________________________________________ ...live fast, f.u.C.k hard, die young... ________________________________________ Doradca w dziale trening-to brzmi dumnie

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4839 Data: 2/25/2003 6:23:06 PM Liczba szacunów: 0
  • podrzut

    Post
    Sztuki Walki

    a fakt :] wlasciwie nogi w tym cwiczonku to polowa pracy no i krzyz :] chodz wlasciwie do boksu lepszy byl by czesciowy zazut nogi bokserzy jak sie orientuje wola miec w miare szczuple aby nie lapaly zbednych kilogramow ________________________________________ ...live fast, f.u.C.k hard, die young... ________________________________________ Doradca w dziale trening-to brzmi dumnie

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4839 Data: 2/27/2003 12:35:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę, 75 kg, zbyt mało węglo?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dostałeś klarowne wskazówki od koleżanki zatem wstaw ponownie przykładowy dzień swojej diety, gdyż na chwilę obecną brakuje tam omega-3, potasu, wapnia, wit.C, magnezu mało. Poza tym większość tych posiłków pod kątem smakowitości nie powalają - suchy chleb z twarogiem ( ble ) czy suchy kurczak z ryżem.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1553 Data: 1/22/2018 11:22:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening dalej?

    Post
    Trening dla początkujących

    Ankieta: Płeć : Mężczyzna Wiek : 28 Waga : 85 Wzrost : 183cm Obwód klatki 108cm Obwód bicepsu 41cm Obwód pasa 86cm Cel treningowy : MASA Staż treningowy na słowni : teraz ciągiem około roku Uprawiane inne sporty : brak Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : ławka , stojaki, sztanga łamana,prosta,sztangielki,wyciąg górny i dolny. Dieta : staram sie jak mogę Przeciwskaznania medyczne : brak Zażywane suplementy : BCAA,CARBO,GAINER,OSTROWIA Po ostatnim planie który robiłem fbw w podstawowych bojach: MC-5x 140kg wycisk płaska 5x90 przysiad 5x120kg Barki stojąc 5x60kg I Plan: 1. przysiady 3x 12-15 2. RDL 3x 12-15 3. wysiaknie sztangi na lawce poziomej 3x 12-15 4. wioslowanie sztanga 3x 12-15 5. wyciskanie na barki -> 2x 12-15 6. podciaganie na drazku 3x max 7. wspiecia na lydki 2x30-40 8. brzuch, polecam ABS II II Plan przysiady 5x5 -wyciskanie na plaskiej 5x5 -martwy ciag 5x5 -uginanie ramion ze sztanga 5x5 -wyciskanie francuskie 5x5 B -przysiady 5x5 -podciąganie na drążku 5x5 -wioslowanie w opadzie 5x5 -wyciskanie w staniu 5x5 -wyciskanie wąskim chwytem 5x5 III Plan A. Poniedziałek Push 1.Wyciskanie sztangi płasko 12/10/8 2.Wyciskanie sztangielek skos 12/10/8 3.Wyciskanie sztangi z klatki 12/10/8 4.unoszenie hantli bokiem w opadzie 12/10/8 5.Pompki na poręczach 3 x max 6.Wyciskanie wąskim chwytem 12/10/8 B. Środa Pull 1. Podciąganie na drążku nachwyt 3x max 2. Wiosłowanie sztangą 12/10/8 3. szrugsy 12/10/8 5. Uginanie ramion ze sztangą 12/10/8 6. uginanie ramion ze sztangielkami chwyt młotkowy 12/10/8 C. Piątek Legs 1.Przysiad 12/10/8 2.RDL 12/10/8 3.Syzyfki 12/10/8 4.wspięcia 2 x 15-25 powtórzeń Może był jeszcze jakiś ale nie pamiętam już.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1008 Data: 7/21/2010 1:10:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak wzmocnic stawy?

    Post
    Sztuki Walki

    Preparaty na bazie glukozaminy są chyba najpopularniejsze, ale ich skuteczność jest wątpliwa. Glukozamina co prawda jest potrzebna do prawidłowego funkcjonowania stawów, ale nie jest udowodnione, że ta przyjmowana doustnie ma szanse się skutecznie wchłonąć i wzmocnić stawy. Do tego typu preparatów często dodaje się także kwas hialuronowy (stosowany m.in. w leczeniu zwyrodnień stawów). Drugim typem suplementów wspomagających stawy są środki oparte na kolagenie (typ II - element budulcowy chrząstek stawowych). Szczerze mówiąc przetestowałem jedne i drugie preparaty, ale ciężko mi określić, co działa lepiej. Mam tendencje do nadwyrężania stawów, zwłaszcza kolan. Ponoć może pomóc także dieta. Słyszałem, że na wzmocnienie stawów pozytywnie wpływają np. galarety (takie wiesz, z wygotowanych nóżek drobiowych albo wieprzowiny) oraz nawet zwykłe galaretki (chodzi o obecność żelatyny). Aby zapewnić odpowiednią regenerację stawów, należy także zadbać o odpowiednią podaż witamin: C i B6 (większość preparatów na stawy ma je w składzie).

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1448 Data: 11/19/2012 10:39:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak wzmocnic stawy?

    Post
    Sztuki Walki

    O omega 3 Stefan, co do omega3 to sprawa oczywista, tu nie chodzi nawet o to czy rozrzedzaja krew czy nie ale o to, ze przewazaja przeciez produkcje eikozanoidow okreslonego typu, czyli takich jakby nadhormonow dzialajacych miejscowo (pisal np o tym Sears w Diecie Strefowej). Prostaglandyny, tromboksany roznego typu maja za zadanie albo hamowac krzepliwosc (o6) albo ja zwiekszac (o3) w zaleznosci od potrzeb ciala (wiadomo, ze jak jest rana to jestesmy zainteresowani wieksza krzepliwoscia). Nadmiar omega3 tak skutkuje i bezsensem jest branie nadmiaru, kiedy nasz organizm w zasadzie sam moze sobie doprodukowac te omegi kiedy zechce za pomoca elongacji mitochondrialnej. Dunczycy juz sie budza z cudownego snu o omega3 - okazuje sie, ze juz nie chronia przed chorobami serca. Teraz tylko czekac co powiedza slynni "amerykanscy naukowcy" choc tutaj moze byc problem, tam lobby producenckie sa mocne. Cytat z http://dziedzictwosandowa.blogspot.com/2012/11/witamina-c-i-stres-cz-1.html

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1448 Data: 11/19/2012 4:22:20 PM Liczba szacunów: 0
  • czym zatąpić poręcze ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Zamienie to co napisałeś na szeroki chwyt. Połóż sie na ławce płaskiej chwyć sztange dość szeroko ( nawet bardzo jak lubisz tak robić ). Zrób sobie "gilotyne" czyli do karku z mocną flarą. Następnie zmostkuj, chwyć tak samo szeroko ale prowadź do górnej klaty/żeber. Wyjdzie Ci że a) używasz w drugie opcji większego ciężaru b) nie występuje ból barków ( jeśli masz taki problem ) c) bardziej pompują się wewnętrzne ( na całej wysokości ) częsci piersiowego d) ruch wydaje się bardziej naturalny/optymalny, co wynika z 2 punktów wyżej Bo jednak z czegoś energia musi być pobrana - a podnosimy ten sam ciężar (przykład) - nie do końca. Jeśli ruch jest krótszy to jest potrzebne jest mniej energi, a jeśli ruch jest zoptymalizowane to poprostu mięśnie sa oszczędniejsze. Troche zły przykład;p I tutaj ciężko to wyjaśnić. Mam niestety zbyt małą wiedzę a nie chce pisac czegoś o czym nie mam w 100% pojęcia. Wodyn nie przekonał Cie do swoich poglądów? Może warto obejrzeć jego osiągnięcia Jak znajde gdzie Wodyn o tym pisał to podam. PS. móglbyś mi podać link do tamtej dyskusji ? czy już nie ma tego? pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 3387 Data: 8/22/2009 3:57:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Najlepszy na tego typu zakażenia jest dalacin c 300mg duomox średnio Ja iniekcje domięśniowe samodzielne wykonuje tylko w udo w bok i poza miejscowymi zrostami nic się nie dzieje Czasami dyskomfort i tyle

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 356 Data: 10/10/2020 9:16:02 AM Liczba szacunów: 0