SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • jak często walic w worek??

    Post
    Sztuki Walki

    KOSA KK - np. jeśli za workiem będzie ściana, to nie będzie miał miejsca na latanie. Po drugie można przymocować worek od dołu. W ostateczności można wykorzystać partnera do trzymania worka. Bahamut - przy broni tak już jest. Coś się mylę ? Nożem z....ć można każdego w kilka sekund, teleskop - jedno uderzenie łamie nogę etc. Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2005-04-26 22:09:32

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4114 Data: 4/26/2005 10:07:49 PM Liczba szacunów: 0
  • <S> OBCIĄŻENIE I GRYFY-- wlkp PIŁA

    Post
    Targowisko

    kolego nie rub w c***a z wysyłka max 10 kg gabaryt b 30 zl

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 979 Data: 11/8/2010 2:43:49 PM Liczba szacunów: 0
  • eca - srodki na topie

    Post
    Odżywki i suplementy

    vas(c)o da gama pro arsanu nie polecam

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2678 Data: 3/12/2007 5:47:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprzedam Rower, !

    Post
    Targowisko

    tedo: N/C A wiec poprosze o przeneniesienie tam gdzie trzeba ; )

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 678 Data: 5/31/2008 8:37:36 PM Liczba szacunów: 0
  • jeszcze raz efka

    Post
    Doping

    Zle stosowana nawet witamina C szkodzi.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 842 Data: 3/28/2004 5:39:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Kondycja Wytrzymałość + suplementy

    Post
    Odżywki i suplementy

    .Co do witamin to pomogą ci witaminka b6, b12, pp, c, lub możesz b complet, tylko dobrze je dawkuj.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2466 Data: 1/17/2006 3:55:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Witaminki, problem.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    skład witamin z lidla: WITAMINY: -witamina A 600ug (75%) -beta karoten 1,2mg -tiamina 1,4mg (100%) -ryboflawina 1,6mg (100%) -witamina B6 2mg (100%) -kwas pantotenowy 6mg (100%) -kwas foliowy 200ug (100%) -niacyna 18mg (100%) -witamina B12 1ug (100) -witamina C 60mg (100%) -witamina D3 5ug (100%) -witamina E 10mg (100%) -biotyna 0,15mg (100%) -witamina K1 30ug MINERAŁY: -wapń 162mg (20%) -chlorek 36,3mg -potas 40mg -magnez 100mg (33,3%) -fosfor 125mg (16%) -chrom 60 ug -żelazo 5mg (35,7%) -jod 100ug -miedź 1mg -mangan 2mg -molibden 80ug -selen 30ug -cynk 5mg (33,3%)

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1776 Data: 7/24/2005 11:40:15 AM Liczba szacunów: 0
  • brzuch, a sila

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Na początku należy stwierdzić że podobnie jak i w przypadku innych mięśni forma treningu mięśni brzucha zależy od celu jaki nam przyświeca. Możemy wyróżnić 4 główne cele dla których w ogóle zadajemy sobie trud aby ćwiczyć brzuch : A. Zdrowie, wytrzymałość i zapobieganie kontuzjom - mięśnie brzucha pełnią ważną rolę jako stabilizatory tułowia oraz ochraniają narządy wewnętrzne jamy brzusznej B. Siła i wyniki sportowe - silne mięśnie brzucha mają istotne znaczenie w wielu dyscyplinach sportu i choc teoria o tym iż wspomagają one przenoszenie sił pomiędzy górną a dolną częścią ciała nie jest w pełni naukowo uzasadniona, to jednak niewątpliwym faktem jest iż bez silnych mięśni brzucha sukces w wielu dyscyplinach sportowych jest niemożliwy C. Względy estetyczne - krótko mówiąc, słynny six-pack (zwany również kaloryferem) na sezon plażowy D. Podejście holistyczne - mające na celu realizację wszystkich trzech powyżej wymienionych celów Sposób ćwiczenia mięśni brzucha powinien być ściśle uzależniony od tego które z powyżej wymienionych celów są naszym priorytetem. Poniżej kilka odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania : * JAK CZĘSTO ĆWICZYĆ MIĘŚNIE BRZUCHA * Mięśnie brzucha nie są żadnym fenomenem - one również potrzebują odpoczynku. W związku z tym codzienne ćwiczenie ich, szczególnie do upadku mięśniowego jest błędem. Nie pozostawia to czasu mięśniom na pełną regenerację i wzrost. Oczywiście niezaprzeczalnym faktem jest że nawet nieprzemyślane, zbyt intensywne, codzienne ćwiczenia są lepsze niż niećwiczenie w ogóle i że będą one przynosić jakieś efekty, niemniej jednak efekty te będą niewspółmiernie małe w stosunku do włożonego wysiłku. Jak więc często powinno się ćwiczyć brzuch? Gotowej i jedynej dla wszystkich recepty nie ma. Niemniej jednak, można podać wytyczne określające częstotliwość ćwiczeń ogólnie przyjętą za najlepszą i polecaną dla zdecydowanej większości ćwiczących. Jeśli Twoim celem jest zdrowie i zapobieganie kontuzjom, musisz ćwiczyć brzuch częściej, ale relatywnie krócej i z mniejszymi obciążeniami. Tu zaleca sie wykonywanie ćwiczeń od 4 do 5 razy w tygodniu. Jeżeli natomiast celem jest siła mięśni brzucha i poprawa wyników sportowych, musimy brzuch ćwiczyć rzadziej lecz dużo większymi obciążeniami, od 2 do 3 razy w tygodniu. Zarówno w przypadku celów estetycznych, jak i holistycznych, zarówno intensywność, jak i częstość ćwiczeń mięśni brzucha wypada pośrodku - zaleca się użycie średniej liczby serii, średnich obciążeń oraz ćwiczenie 3 razy w tygodniu. * ILE SERII WYKONYWAĆ ? * Już w roku 1931 Charles Mac Mahon propagując ćwiczenia mięśni brzucha pisał "To zadziwiające jak niewiele ćwiczeń potrzeba aby utrzymać mięśnie brzucha w zdrowiu i zapobiegać kontuzjom". Od jego czasów niewiele sie w fizjologii człowieka zmieniło, mamy mięśnie tak samo zbudowane i tak samo funkcjonujące jak było to w czasach Mac Mahona. Nauka potwierdza że w przypadku gdy celem naszym jest zdrowie i zapobieganie urazom, wystarcza wykonywanie od 1 do 3 serii na każdym treningu. W przypadku gdy celem jest siła, musimy zdecydowanie zwiększyć ilość serii, do poziomu 6-10 na kazdym treningu. Nie będzie już chyba dla nikogo niespodzianka gdy napiszę że zarówno przy treningu holistycznym, jak i estetycznym liczba serii układać sie będzie pośrodku, czyli pomiędzy 3 a 6. Cały czas musimy jednak pamiętać o tym, że po pierwsze jest to suma serii wykonywanych we wszystkich ćwiczeniach na brzuch w trakcie danej sesji treningowej. * ILE POWTÓRZEŃ I JAKIE OBCIĄŻENIA ? * To temat przynoszący chyba najwięcej kontrowersji. Zanim przejdziemy do jego omawiania nalezy wspomnieć o jeszcze jednym zagadnieniu - a mianowicie o treningu do upadku mięśniowego. Powinien on być często stosowany w ćwiczeniu mięśni brzucha jedynie przy realizacji celu B, czyli wyrabiania siły. Zarówno w przypadku treningu prozdrowotnego jak i wytrzymałościowego ze względu na dużą częstotliwość treningów i skrócony czas regeneracji pomiędzy treningami nie należy ćwiczyć mięśni brzucha do upadku mięśniowego na każdej sesji treningowej, a jedynie z rzadka, wydłużając po takim treningu przerwę w ćwiczeniach do 3 dni. W przypadku treningu estetycznego jak i holistycznego, ćwiczenie do upadku mięśniowego jest dozwolone, a nawet zalecane, z tym że upadek ten powinien następować w ostatniej serii każdego ćwiczenia i po takim treningu mięśnie brzucha nie powinny być ćwiczone przez następne 2-3 dni. Liczba powtórzeń w serii, jak również użyty ciężar zależy ściśle od celów treningowych. Ciężar dobieramy tak aby w sytuacjach opisanych powyżej albo zblizyc sie na 1-2 powtórzenia do upadku mięśniowego albo tak aby ten upadek nastąpił po wykonaniu ostatniego powtórzenia w serii. Liczba powtórzeń w serii w treningu nastawionym na siłę powinna wynosić od 3 do 8, w treningu estetycznym od 5 do 15, w prozdrowotnym od 10 do 25, a w specyficznym treningu nastawionym na wytrzymałość od 20 do nawet 50 powtórzeń. Równie istotnym zagadnieniem jak liczba powtórzeń jest tempo ich wykonywania. W przypadku ćwiczeń prozdrowotnych jedno powtórzenie powinno trwać około 4 sekund a w treningu siły, estetycznym i holistycznym od 2 do 3 sekund. Mamy tu również dwie specyficzne kategorie - treningu eksplozywnego (nastawionego na generowanie jak największej siły w jak najkrótszym czasie) oraz treningu wytrzymałościowo-szybkościowego (wykonania jak najwiekszej liczby powtórzeń w jak najkrótszym czasie) w obu tych sytuacjach, tempo wykonywania ćwiczenia powinno być jak najszybsze, przy zachowaniu właściwej formy. * UWAGI KOŃCOWE * Jak widać ćwiczenie mięśni brzucha to temat bardziej rozległy niż mogłoby się to wydawać. Na zakończenie należy dodać iż mięśnie brzucha, podobnie jak i jakiekolwiek inne wymagają uwzględnienia w planach treningowych periodyzacji, czyli trenowania pod różnym kątem w poszczególnych cyklach treningowych. Powtarzanie tych samych ćwiczeń, tak samo często, tyle samo razy i z takimi samymi obciążeniami prowadzi do nikąd. Aby zapewnić mięśniom pełny rozwój należy relatywnie często modyfikować bodźce jakimi zmuszamy mięśnie do wzrostu masy, siły bądź wytrzymałości. Nawet gdy naszym celem jest jedynie estetyczny wygląd w postaci plażowego kaloryfera periodyzacja treningu jest niezbędna i przyczyni sie do szybszego osiągania lepszych efektów. Dla pełnego, harmonijnego i wolnego od kontuzji rozwoju mięśni brzucha, zalecany schemat periodyzacji wygląda następująco (jedna z możliwych propozycji): * Trening prozdrowotny - 4 tygodnie * Trening estetyczny - 8 tygodni * Trening maksymalnej siły - 6 tygodni * Trening szybkościowy - 3 tygodnie * Trening wytrzymałościowy - 3 tygodnie * Odpoczynek i regeneracja - 2 tygodnie Po okresie odpoczynku i regeneracji taki makrocykl mozna powtórzyć, zwiększając odpowiednio zakresy obciążeń wykorzystywanych w poszczególnych ćwiczeniach. Disclaimer : Przedstawiony powyżej tekst odnosi sie do treningu mięsni brzucha w trakcie rocznego cyklu treningowego, nie stanowi natomiast recepty na wyhodowanie kaloryfera na sezon plażowy 2005. Zmieniony przez - seba_kzn w dniu 2006-08-14 19:17:30

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3741 Data: 8/14/2006 7:17:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Deka+teść prolo+meta POMOC?

    Post
    Doping

    Witam.Zaczynam 2gi cykl w życiu kiedyś 14tyg DK i 16 tyg cypek z enanthatem(chyba 15 strzałów enana i przeżytka na cypka) poszło 16kg miałem przerwe 7 miechów bez siłki (w ogóle)!! tak niestety wypadło spadek 11kg.Teraz po ponad roku wrociłem na siłkepoćwiczyłem 5 miechów na sucho podpompowało mnie dobrze i chce zaczac kolejny cykl.. Mam pytanko zakupiłem 10 strzałów deki greckiej norma 2ml(100mg/ml),, teścia prolo norma 10amp 1ml/250mg/ml,, teścia cypka balkan testosterona C 15amp 1ml 200mg/ml>>>>>>Wbiłem juz deki flakonik 2ml czyli 200mg na week i tescia prolo 1ml 250mg c5d...po 10 strzałach prolo chce przejsc na cypka zaczynam jesc metke 30mg na dzień porcyjka po jedzeniu co 4h osłonki są essentiale forte wit mineraly omega 3 wapn potas wit B dodatkowo z witC metka polska posiadam 100tab i 200tab BALKAN danabol 10mg 1 tab.Prosił bym o rozłożenie dobrego cyklu z tych supli Kiedys biłem deki 300 do 400mg na week i tescia ok 300 320mg co 5 dni.Prosze o konkretne odp pozdro. Masa z wami ;)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1145 Data: 5/15/2011 6:40:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Deka+teść prolo+meta POMOC?

    Post
    Doping

    1. WIEK:24 2. WAGA:73 3. WZROST:176 4. WYMIARY: -biceps: 41 -klatka: 107 -udo: 53 z nogami w ogóle cienko ale pracuje cieżko właśnie nad nimi od niedawna -talia: 80 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 3lata 6. DIETA: -białko: 2g/kg ciała -węglowodany: niewiem dokładnie -tłuszcz: ----- 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: tesc cypek enan deka meta 8. TRENING: 4x w tyg 9. CEL CYKLU: Masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: cykla trwał 16tyg deka tesc meta 11. POZIOM BF%: ----- 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): raczej do chudniecia chodź nie dużo(szczupły) 13. STAN ZDROWIA: BDB 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): normalna 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 115 -martwy ciąg: brak -przysiad: brak posiadam: teść prolo norma 250mg/ml 10amp po 1ml teść cypek balkan 200mg/ml 15amp po 1ml flakon 10ml deki alchemia decanabol 200 1ml/200mg flakon 10ml teścia propa AXIO testaplex P100 1ml/100mg metka pol 100tab oraz danabol 200tab i prosze was o pomoc rozłożenia z tych koksów dobrego masowego cyklu......Miche wiadomo 3mam jem ile moge i kiedy moge wiadomo nie do przesady ryże,jaja,rybki,krowe,kurke,czasem makaron warzywa chlebek ciemny sery chude itp ogólnie dietka myśle ok do tego mam odzywke białkową gold standard whey 100% łykam dziennie samego białka ok 130g + aminokwasy 3R do tego witaminki minerały wit.B C wapń potas omega 3 na osłonke do metki essentiale forte...Może teraz jakieś propozycje?? ;] Pozdro aha a lecieć poleciał 1wszy strzał deki6 dni temu jutro kolejny i strzałek enenthatu co 5 dni też pierwszy ;] no i jem już metke polska 6ty dzień pol 30 mg na dzień Zmieniony przez - dudek87 w dniu 2011-05-15 20:04:43 Zmieniony przez - dudek87 w dniu 2011-05-15 20:06:45 Zmieniony przez - dudek87 w dniu 2011-05-15 20:08:19

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1145 Data: 5/15/2011 8:02:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Co po cyklu

    Post
    Doping

    Jakąś wiedzę mam przez tyle czasu trenując choć nie regularnie ale guru w tych sprawach nie jestem. Mimo tego iż w pewnych kwestiach mam pojęcie to czasami wolę zapytać bo taki już jestem a myślę że lepiej 2 lub 3 razy zapytać. Szkoda tylko że za takie coś chcą człowieka zaraz najlepiej zaje..ć

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1075 Data: 11/20/2017 4:24:46 PM Liczba szacunów: 0
  • odblok po lajtowej sesji

    Post
    Doping

    ja bym zszedl piramidka z propa,zmniejszal dawki,organizm sam powoli wroci do normy. Mozna powiedziec ze bedziesz bij sok bez sensu bo na malych dawkach niz nie nabierzesz,ale clomid i nolva tez tanie nie sa. A wogole to lepiej tak niz wpie.....c clomid i nolve. To nie landrynki i mozesz tym sobie spieprzyc organizm bardziej niz saa. Zostaw je sobie na jakis powaniejszy cykl np. dece + enan. W tedy cie przyblokuje mocno a po samym propie to mysle ze nie mam sensu. Takie moje zdanie,ale poczekaj jeszcze. napisze ci tylko ze zaczynam cykl 10 tyg metka + enan i na koniec bede wlasnie enanem albo prop robil mostek i do tego winko na ubicie. Moj kumpel skonczyl ten cykl 3 tyg temu i z dieta mu poszlo ladnie. Z reszta on juz jest Advanced. Tym mostkiem z enan albo prop postaram sie wrocic do normy, nolve i clomid mam na wszelki wypadek. Za bardzo sie przyjelo ze PCT (w formie z nolv i clom) musi zawsze byc. Jezeli po cyklu nie bedziesz mial az tak niskiego stezenia hormonow we krwi to nolva i clomi moga ci narobic gorzej niz sam cykl. Co na to inni uzytkownicy forum?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1094 Data: 12/2/2009 6:05:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Które białko?

    Post
    Odżywki i suplementy

    HI-TEC WHEY C-6 - nie dawno było 'nie halo' ze składem, do dziś tego sensownie nie wytłumaczyli. SCITEC 100% WHEY PROTEIN PROFESSIONAL - smakowo bardzo ok, ale dosypka taniutkiej dekstrozy. hi tec ANABOL PROTEIN 2250g - mieszanka białek, wpi, wpc i spi. FA WHEY PROTEIN 2270g - j/w scitec dosypka cukru, składowo średniak. Zdecydowanie Trec.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 564 Data: 6/23/2014 2:11:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Cytryna - usuwanie toksyn z organizmu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cytryna posiada wit. C oraz właściwości oczyszczające i powinna być stałym produktem w menu

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 914 Data: 3/13/2017 10:33:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Cytryna - usuwanie toksyn z organizmu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Oczywiście że cytryna powoduje wzrost wydalania toksyn a wit C owszem zawiera

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 914 Data: 3/13/2017 6:39:05 PM Liczba szacunów: 0
  • CREATESTON - HI TEC

    Post
    Odżywki i suplementy

    wybacz quart mam ten produkt od dawna w domu i jest to mój nr 1 po treningu (bimek mnie przekonał do niego). Inni też nie są zawiedzeni. PODAJE CI DOKŁADNY SKŁAD!! Wartości na 100g produktu: Białko - 34,7g Węglowodany - 42,9g Tłuszcz - 1,9g (w tym nasycone kwasy tłuszczowe 1g) Prekursory ATP Monohydrat kreatyny - 3g Ryboza - 2g Inozyna - 2000mg Monohydrat glukozy - 7500mg /IG 100/ Witaminy Witamina E - 30mg Witamina C - 180mg Witamina B1 - 4,2mg Witamina B2 - 54mg Witamina B6 - 6mg Składniki mineralne Wapń - 200mg Magnez - 100mg Potas - 300mg Cynk - 5mg Żelazo - 5mg Mangan - 2mg Inne Saponiny z kozieradki - 50mg Kompleks aminokwasów serwatkowych - 30000mg Monohydrat glukozy - 7500mg Kompleks glutaminowy - 6000mg /peptyd glutaminy + l-glutamina/ L-leucyna - 4000mg 4-hydroksyizoleucyna - 100mg Tauryna - 3500mg Bilans aminokwasów /z hydrolizatu/ Alanina - 1600mg Arginina - 1000mg Kwas asparginowy - 3300mg Cystyna - 1000mg Lizyna - 2900mg Metionina - 800mg Fenyloalanina - 1100mg Prolina - 1600mg Izoleucyna - 2000mg Leucyna - 4000mg Seryna - 1500 mg Tyrozyna - 1100mg Walina - 2000mg Nie podali jeszcze że te 30g białka jest to hydrolizat białka serwatki no i nie ma w składzie 7500 mg hydrolizatu węglowodanów z kukurydzy /IG 150!!/

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1609 Data: 6/24/2004 9:07:16 PM Liczba szacunów: 0
  • OB 12 A CRP 0,12 A PARADONTOZA CZY KTOS MOZE POMÓC

    Post
    Zdrowie i Uroda

    OB jest wyznacznikiem stanu zapalnego, więc paradontoza może jak najbardziej wpływać na jego podwyższenie ;) Przy paradontozie zaleciłbym suplementację witaminą c i d3 oraz omegą 3. Do tego zamiana cukru na ksylitol może dać fajne efekty.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 683 Data: 9/11/2016 9:28:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Które białko lepsze?

    Post
    Odżywki i suplementy

    1 to miks wpc i wpi 2 to te miks wpc wpi i albumina jajeczna 3 to wpc Raczej po białku olimpa bic C większy nie urośnie niżeli po ostrovicie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 598 Data: 9/21/2015 8:15:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Low carb do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W takim razie po co tyle białka? W diecie brak/jest za mało Ca, K, Mg, wit A, C, D(choć to z racji wakacji nieistotny błąd), E , omega-3, błonnika też mogłoby być więcej.

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2257 Data: 7/30/2013 1:57:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Co na ochrone miesnia ???

    Post
    Odżywki i suplementy

    E nie nalezy do tego dzialu chyba ze cos sie zmienilo przez ostatni tydzien C i A owszem ale nie E Odżywki, Suplementy a nie lekarstwa Zmieniony przez - Biniu w dniu 2005-07-20 10:10:54

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1256 Data: 7/20/2005 10:10:05 AM Liczba szacunów: 0