SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Zwiekszenie Apetytu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mega C :D tylko ci buźka spuchnie i bez recepty bedzie trudniej dostać :P

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2981 Data: 2/27/2008 2:34:26 PM Liczba szacunów: 0
  • SUPLE NA ODPORNOŚĆ

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wit C możesz dawać spokojnie z 2g tym bardziej ze większość capsow jest po 1g. Czosnek ZMA a ta Multiwitamina to mam nadzieje ze nie te tabletki musujące%-) Actimel hehe Zmieniony przez - asgard88 w dniu 2014-01-19 19:48:18

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 905 Data: 1/19/2014 7:47:37 PM Liczba szacunów: 0
  • SUPLE NA ODPORNOŚĆ

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja praktycznie nie dodaję tłuszczy do posiłków - najlepiej mi to służy - zauważyłem że mam cieńszą skórę, dodaje omega 3 i 2-3 żółtka akurat wit. c biorę cały rok ale z przerwami, probiotyki biorę czasami

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 905 Data: 1/19/2014 8:07:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Co na odbudowę stawów ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Przeskakiwanie i ból w barkach może być spowodowany ich złą rozbudową tj. Przerostem głowy przedniej względem bocznej/tylniej + niepoprawna technika ćwiczeń, jak i wykonywanie 90% ćwiczęń co "chłopaki" na siłowni a mających zgubny wpływ na barki o ile nie ma się do nich odpowiedniej budowy (np. pełnozakresowe wyciskanie za karku że sztanga wręcz dotyka kapturów) , brak rozgrzewek itp. Skoro z kolanami jest problem od września to co się zmieniło? (przytyłeś, zmieniłeś buty itp itd?) . Ludzki organizm jest dobrze zaprojektowany i nie stosując jakiś chorych ciężarów rzędu 250-300% masy ciała , poprawnie ćwicząc nie jesteśmy sobie w stanie zbytnio uszkodzić tych stawów , więc najczęsciej problem leży w jakimś czynniku zewnętrznym. Znam też asów co sporzywają mniej niż 30g tłuszczu , i mało warzyw a brak tłuszczu i witaminy C też ma zgubny wpływ na kolagen w stawie (czyli chrupanie itp).

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1365 Data: 1/18/2015 8:07:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Co na odbudowę stawów ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Akurat brak tłuszczów ani tym bardziej wit. C nie wchodzi w gre. Jeśli chodzi o kolana to dużo biegałem, do 20 km i głównie po asfalcie, napewno mogło to prowadzić do jakiś większych przeciążeń i gromadzenia mikrourazów. Co do barków to początkowo bardzo prawdopodobne że miała wpływ niepoprawna technika i nie ma co ściemniać ale ból tak naprawde pojawił się gdy częściej i regularnie zacząłem chodzić na basen. Jeśli chodzi o przerost głowy przedniej chodzi Ci o aktony ? Jeśli tak to przód napewno mam bardziej rozbudowany względem tyłu barku, czy to może mieć duży wpływ na to co odczuwam ?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1365 Data: 1/18/2015 9:32:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny. 184 cm 78kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Daj węgle ba kolacje. Ogólnie moim zdaniem lepiej. Ale kalorie nadal male z tego c wyliczyłeś a przedstawiasz

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 2964 Data: 1/23/2016 12:16:26 PM Liczba szacunów: 0
  • no dzial o treningu w 2 tyg. bedzie a moze nawet do pn skonczony w moim notatniku to wstawie :} ! + jeśli chodzi o B i C to zapomnialem dodać że w nich jak najwiecej mozna cisnac :} jesli chodzi o dzial treningu to będą w nim takie rzeczy jak trening 70% jak to wygląda + techniki antystagnacyjne które neleży znać - ponieważ jeśli ciśniesz w mase to lepiek ich nie stosowac a jesli w sprawnosc to jak najbardziej wskazane ! :} ( technika anty jest np. krotkie przerwy 1-5 sec w dipsach jak sie wisi z wyprostowanymy rękami - dałem ten przyklad bo byl w I tomie :} ) Dodam tez pozniej ( to juz inny dzial ) obwody - informacje o nich + poziomy 2-4 jak zaczynac obwod (tabelki) do wyzszych poziomow niestety tabelki autor nie dal :{ Zmieniony przez - BycFit w dniu 2012-11-01 17:55:06

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2477 Data: 11/1/2012 5:49:50 PM Liczba szacunów: 0
  • co na lepsza regeneracje

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ad.1. w zaleznosci od rodzaju treningu MUSISZ zadbac o odpowiednia ilosc ww PO treningu w SR - po treningu we wtorek i srode jest oczywiscie odpowiedni posilek b+ww ad.2. oczywiscie odpowiednie spozycie bialka jak najabrdziej wskazane - ok ad.3. czy stosujesz pobudzacze ? - przed treningiem kawa/thermo stim/thermo speed, cos zwykle lykne ad.4. jakiego rodzaju zmecznie odczuwasz ze tak ujme psychiczne/fizyczne/bole etc - fizyczne, mniejsza wytrzymalosc, brak powera 5. myslales o odpowiednim podzieleniu treningow - jak to wyglada obecnie ? - FBW, inne treningi nie daja mi satysfakcji :) wt. przysiady, wycisk sztanga klata, wioslo, barki lekko, biceps sztanga sr. martwy c, wycisk sztangielki, podciaganie, barki, bic tric sob. podobny do wtorku serie 4-5, powt 5-6 przy zlozonych, 8-12 przy izolowanych po treningu 20min biegu i rozciaganie dodam ze wracam do treningow po polrocznej przerwie, trenuje 3tyg teraz wiec nie wrocilem jeszcze do formy, podejrzewam ze za miesiac, dwa juz bede sobie dawal rade w miare z tym Zmieniony przez - obelixik w dniu 2013-08-22 14:25:34

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 987 Data: 8/22/2013 2:18:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Purple Wraath-warta ceny?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tyle ze ja jeszcze nie jem takich wynalazkow tylko staram sie trzymac diete a nie wspomagam sie jakimis wodotryskami.. n/c Łał 16 lat..mozesz juz walic omke a za rok nandrolon :/

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2972 Data: 2/23/2007 7:50:39 PM Liczba szacunów: 0
  • goraczka

    Post
    Doping

    poczekac, zobaczyc, jezeli przeziebienie to jakas aspirynka,wit c itd

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3340 Data: 4/24/2004 8:15:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Ankietka Sterdy :)

    Post
    Doping

    Za wypełnianie ankiet w dzisiejszych czasach płacą, a tutaj za friko i to jeszczetrzeba wypełniać puste pola tekstami... jakby było tylko zaznacz a,b,c itp., to bym wypełnił

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1975 Data: 6/8/2010 8:21:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Do AmAzoNe

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zerwan włukienek na ktorych miejsce rosna nowe!!,ale po total body C powinnas miec zakwasy!!rada zmien instruktorke moze ona zle prowadzi trening. tomazzo

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2690 Data: 3/19/2003 7:09:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawdzcie Mi Trenka 100 genesis

    Post
    Doping - zdjęcia

    http://c.wrzuta.pl/wi10994/8c331b5700015fc550ec758b/fotka163

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1065 Data: 1/8/2013 8:46:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Crea Alkaline oł je bejbe

    Post
    Odżywki i suplementy

    pH w żołądku zależy od momentu, inne jest po jedzeniu, wysiłku itd. w pewnych momentach działają tam silne kw. trawienne, więc nie o to w tym prod chodzi. Inne jest tylko pH samego napoju (który może podnieść ć pH żąłądka, czasem na korzyść, czasem przeciwnie). Jak ktoś ma już krealkyn lub inny alkyn crea- proponuję ten test. Z założenia ma wyjść 12

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 4634 Data: 4/24/2006 2:54:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie brzucha

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    http://b.o.d.y-f.a.c.t.o.r.y.pl/showthread.php?t=3890 Zmieniony przez - Don Garcia w dniu 2007-09-14 20:57:12

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1569 Data: 9/14/2007 8:55:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Zupełnie świeży w temacie siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    FBW A (Nogi)Suwnica 4 serie (Nogi)Wykroki 4 serie (Plecy) Ściąganie drążka do klatki 4 serie (Klatka) Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4 serie (Barki) wyciskanie sztangi sprzed głowy stojąc 4 serie (Triceps) wyciskanie francuskie sztangą 3s (Biceps) wyciskanie sztangi podchwytem 3s FBW B (nogi)Przysiady ze sztangą 4 serie (Dwugłowe) uginanie nóg siedząc 4s (Plecy) wiosłowanie sztangą 4 serie (Plecy) podciąganie 4 serie (Klatka) wyciskanie sztangi skos góra 4 serie (Barki) wznosy sztangielek bokiem 4 serie (Triceps) Prostowanie przedramion na wyciągu 3 serie (Biceps) wyciskanie sztangielek młotkowo 3s FBW C (Nogi) przysiad bułgarski 4 serie (Plecy) Martwy ciąg 4 serie (Klatka) Wyciskanie sztangi na ławce skos dół 4 serie (Klatka) Rozpiętki 3 serie (Barki) Podciąganie sztangi do brody 4 serie ( najlepiej leżąc bo dużo osób czuje dyskomfort na stojąco) (Triceps) Dipy/prostowanie przedramion ze sztangielkami 3 serie (Biceps) wyciskanie sztangielek z supinacją 3 serie

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 547 Data: 8/11/2019 7:25:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Spalacze z kreatyną i białkiem

    Post
    Odżywki i suplementy

    przesadziłeś te 10kapsów na dzień, jedna kapólka to 900mg a zaleca sie w fachoowej literaturze przyjmowac w celu zabezpieczenia mięśni w granicach 3g przed i po treningu moża powiedzmy wejsc na 4g ale to itak tylko w dni treningowe, nie ma sensu prszyjmowac BCAA w dzień bez wysliłku wiec przyjmuja c że cwiczysz 4razy w tyg, starcza na miesiąc nawet ponad!!, sam jadłem 4kaps przed i 4 po treningu.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1772 Data: 3/7/2006 2:40:27 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta na basen

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to jeszcze zalezy od diet ,podstawa mierz co rano przez 7 dni temprature ciala i policz srednia ,jak masz wyzsza od 36,55 C to masz lux

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1941 Data: 11/4/2004 4:29:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiec tak wale tak bo mi sie tak podoba. Nie pyatm sie czy znam sie czy nie kumple brali to i dobrze wygladaja wiec spokojnie!!! a Co do czytelnosci to: m = meta t = prolo o = omka c = clomid 5000jm = hcg

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2356 Data: 1/2/2005 10:22:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Wiec tak wale tak bo mi sie tak podoba. Nie pytam sie czy znam sie czy nie!! Bo swoje wiem wkoncu zrobilem 2 cyklony i fajnie mi na kazdym poszlo wiec na tym tesh pojdzie dobrze. Zreszta kumpel bral to i dobrze tesh fajnie mu poszlo wiec spokojnie!!! A co do czytelnosci to: m = meta t = prolo o = omka c = clomid 5000jm = hcg

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2356 Data: 1/2/2005 10:27:53 AM Liczba szacunów: 0