SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Agent // dążenie do celu ciężką pracą

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok, dzięki za wskazówki, tak zrobie Dzisiaj trening udany, byłem sam z trenerem, poprawiał błędy i było dobrze. Trening: 2 kółka dookoła stadionu truchtem rozciąganie - 10 minut 2x skip A i C rytmy przez płotki kilka skoków do piasku z miejsca kilkanaście skoków do piasku z rozbiegu 2x60 m na czas W sumie zacząłem się grzać o 14:45, a skończyłem o 16:10. Trener mnie pochwalił że mam dobry wyskok Jutro trening o 16. W poniedziałek zawody Teraz ide poprawić dietę :P

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 1969 Data: 4/28/2011 7:12:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Agent // dążenie do celu ciężką pracą

    Post
    Trening dla początkujących

    możesz zrobić jajka na twardo + orzechy + warzywy, możesz zrobić omlet, mozesz zrobić ryz+kura/indyk/ryba/schab , chelb pełnoziarnisty + piers/udko z kurczaka lub inne mięcho do niego, pełnoziarnisty + jaja no dużo jest rzeczy:P i to samo mozesz wziać ze soba kura + ryz dobra sparawa i się najesz i siły dostaniesz no i np jak masz mało orzechów to w domu oliwe wypij a na 17:#0 wez sobie orzechy;p c jak dieta? Zmieniony przez - Boksero w dniu 2011-04-29 13:46:08

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 1969 Data: 4/29/2011 1:45:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Agent // dążenie do celu ciężką pracą

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak wyglądała wczorajsza dieta. Nie jestem z niej zadowolony, no ale będąc w domu od 6:00 do 20:00 zaledwie przez 20 minut i mając kilka złotych w kieszeni to i tak nie jest źle. Teraz mam tydzien wolnego to dieta będzie pilnowana ostro. Wczoraj trening biegowy, kilka ładnych km zrobiłem. 3 kółka truchtem dookoła stadionu (1,2 km) 10 min rozciągania skip A B C wybiegi z podporu wybiegi z pochylenia rytmy do w dal wieloskoki 3x60 m na maksa Trening zacząłem o 16:20, a skończyłem o 17:40

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 1969 Data: 4/30/2011 10:25:36 AM Liczba szacunów: 0
  • c.d /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ceb822ff9fe142cba478b9a83e68f364.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/84b5f693ba864cb1b57e9e6c5304cc52.png Zmieniony przez - jellyjumpe w dniu 2013-11-13 15:28:37

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2928 Data: 11/13/2013 3:27:43 PM Liczba szacunów: 0
  • 2009 IFBB New York Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    IMO Kai i Markus niewiele maja ze soba wspolnego pod wzgledem budowy. Nie zgodze sie, ze Victor sie przejechal - wygral z Kaiem w prejudging, zajal drugie miejsce po takiej kontuzji, a nie byl na 100%. Dave i John o wynikach NYP, w tle pozowanie Evana i Markusa: http://www.rxmuscle.com/videos/c-interviews/309-2009-ifbb-new-york-pro-finals-wrapup.html

    Odpowiedzi: 207 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/17/2009 6:34:24 PM Liczba szacunów: 0
  • spinning Shakespeare 1. kołowrotek Custom Contender CC060, przedni hamulec, ratio 4.6:1, mozliwośc załozenia korbki na prawa/lewą ręke, zyłka na szpuli 2. kij 2-częsciowy, 213cm, średnia akcja Gruntówka Jaxon, teleskopowa, 360cm, c.w. 20-80g prosze o propozycje cenowe pozdr Zmieniony przez - lukash_g w dniu 2011-08-12 20:36:47

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2545 Data: 8/12/2011 8:30:32 PM Liczba szacunów: 0
  • -!- MR OLYMPIA 2006 - RELACJA -!-

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    w sumie nie znam sie w ogole na punktacji itp ale według mnie coleman jest lepszy od Jaya C. jedyne co ma słabsze to ten swój nadmuchany brzuch a co do barków to hmm według mnie lepsze ma oczywiscie Ronnie http://img155.imageshack.us/img155/8934/img0227he2.jpg Zmieniony przez - fiszon w dniu 2006-09-30 15:09:15

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/30/2006 3:05:59 PM Liczba szacunów: 0
  • -!- MR OLYMPIA 2006 - RELACJA -!-

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    http://mr-olympia-2006.ronnie.cz/c-2919-mr.-olympia-2006-vysledky.html szczerze to czarna swinia bardziej mi sie podobala

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/1/2006 8:15:53 AM Liczba szacunów: 0
  • -!- MR OLYMPIA 2006 - RELACJA -!-

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Tutaj Ronnie bez napinania wygląda beznadziejnie w stosunku do Jay'a http://www.ronnie.cz/c-2923-mr.-olympia-2006-video-(2.).html

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/1/2006 10:00:15 PM Liczba szacunów: 0
  • -!- MR OLYMPIA 2006 - RELACJA -!-

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Galeria: http://mr-olympia-2006.ronnie.cz/c-2913-mr.-olympia-2006-1.-kolo-(galerie).html

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/1/2006 10:19:30 PM Liczba szacunów: 0
  • -!- MR OLYMPIA 2006 - RELACJA -!-

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Z tych dwóch stronek zbiorę zdjęcia i zrobię gallery: http://mr-olympia-2006.ronnie.cz/c-2913-mr.-olympia-2006-1.-kolo-(galerie).html Pasuje?? i 2 http://www.graphicmuscle.com/pop_comparisons.cfm?ContestYearID=730&DivisionName=Men&ClassName=Men Zmieniony przez - micbar15 w dniu 2006-10-05 16:58:41

    Odpowiedzi: 178 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2006 4:57:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan fbw do oceny...

    Post
    Trening dla początkujących

    czyli brac sie za fbw z priorytetem na nogi i plecy?? na plecy bardzo nie narzekam, może tylko prostowniki grzbietu i równoległoboczny kiepsko, bo podciągam sie z hantlą 8 kg około 10 razy... max bez obciążenia 22 razy... zmieniłem troche planu... może być teraz?? Plan A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Plecy: - Martwy ciąg 2s - wioslowanie hantla 2s Barki: - Wyciskanie hantli 3s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Tricepsy: -WYCISKANIE FRANCUSKIE HANTLI W SIADZIE OBURACZ 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s Brzuch: -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem 1s -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem (na skośne) 1s Plan B Klatka piersiowa: - Wyciskanie skos hantlami 3s Plecy: - UNOSZENIE TUŁOWIA Z OPADU 1s - podciaganie na szerokim z obciążeniem 2s Barki: -wyciskanie sztangi 3s Nogi: - Przysiady ze sztanga 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s Brzuch: - podciąganie zgietych nóg do boków wisząc 2s - podciąganie prostych nóg wisząc 2s Plan C Klatka piersiowa: -wyciskanie hantli skos dolny 2s -rozpietki hantlami skos gorny 1s Plecy: -martwy ciag 2s -PODCIĄGANIE KOŃCA SZTANGI W OPADZIE 2s Barki: -Wysisckanie zolnierskie 2s -Podciąganie sztangi Nogi: - Przysiady ze sztanga 2s Triceps: - przysiady na triceps z obciążeniem 2s Bicepsy: unoszenie metodą Zottomana 2s Brzuch: -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem 1s - brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem (na skośne) 1s.

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2464 Data: 5/11/2009 11:12:31 AM Liczba szacunów: 0
  • tak w temacie słodzików (cola light i tp) to ze masz w tym 0 cal wcale nie znaczy ze one nie stymuluja insuliny, zdecydowanie stymuluja insulinę. Info o słodkim smaku idzie nerwem błednym do mózgu który odbiera te info jako wpowadzenie do ustroju czegoś słodkiego ( a wiadomo ze wegle sa sodkie) i teraz zaleznie od ilosci tego słodzika, czestości jego spozywania, stanu wysycenia krwi cukrem .... itd mózg wysyła info by trzustka wydzieliła insuline. W przypadku zjadanych naprawde sporych ilosci smieciowego jedzenia zawierajacego aspartam acesulfam i inn ( cola, napoje gazow, slodziki do kawy herabty, białkopodobne produkty z rynku usa i inne) mozna tyć bez spozywania cukrów prostych . mc Co ciekawe dużo osób potwierdza to że im więcej słodzików czy barwników tzw."nachodzą wodą" nie wszyscy ale ....

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 11801 Data: 2/7/2013 9:55:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Kriss-zgadzam się z Tobą, co do poziomu wiedzy większości zawodników "pro". jednak w przypadku tamtej osoby, no można by rzec, wiedzę z fizjologii i anatomii miała naprawdę imponującą. w każdym razie, trochę się napatrzyłam na ten "sport zawodowy" i swoje wnioski wyciągnęłam. Marek C. -->"obecnie ciezkie treningi uwazam za nieporozumienie." Panie Marku, po 30 latach treningów zapewne doszłabym do takiej samej konkluzji:-) hehe, mam nadzieję, że zdrowie, mimo wszystko, dopisuje:-)

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 11801 Data: 2/16/2013 10:52:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Fitunia Serio jesz/bierzesz Carnivor ??? Zacytuje: w produktach reklamowanych jako "produkt powstaly na bazie wolowiny" jest delikatnie mowiac pewna niescislość, mianowice stosowane do nich surowe to nie mieso wolowe , a scięgna, powięzi stawowe, tkanka lączna, kolagenowa itp dzieje sie tak poniewaz samo mieso jest produktem "zywym " czyli pelnym licznych enzymow, wody, .... czyli szybko psujacym sie, produkowanie zen odzywki jest zbyt trudne, jesli chcecie sprawdzic moje slowa sprawdzce aminogram carnivol i porownajce go a z aminogramem whey, zobaczycie jak duza carnivole ma zawartosc proliny, hydroksyproliny i glicyny - co swiadczy z jakiego surowca powstal carnivol ( no chyba ze jest uzupelniany wheyem) mc Zmieniony przez - wojo zmc w dniu 2013-02-21 21:52:38

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 11801 Data: 2/21/2013 9:47:26 PM Liczba szacunów: 0
  • hm, wiesz co, ogółem kiepskawo jest z tym moim zdrówkiem, ale wszystko jest do zrobienia, powoli, etapami, najpierw się wezmę za ten alergie i hormony, bo to faktycznie bez sensu, tak się szarpię już kilka ładnych miesięcy, wiadomo, że jak mam wymęczony organizm tymi alergiami i cały czas się na coś uczulam, co skutkuje m.i.n. spowolnionym metabolizmem i ogólnym wyczerpaniem, to w sumie nie dziwne, że są problemy z redukcją. tak ostatnio gadałam z MĄDRYM lekarzem i może będę brała witaminę C w zastrzykach, żeby ten układ odpornościowy się wzmocnił. zobaczymy. na hormony biorę od pewnego czasu ziółka, podobno skuteczne. jak na razie to tylko widzę, że coraz bardziej gromadzę wodę, no ale może tak ma być - już to przerabiałam. zobaczę, jak podziała ta dieta z wyższymi tłuszczami, może będzie warto wprowadzić też jakiś tłuszcz zwierzęcy, w końcu dodatkowy cholesterol się przyda do produkcji hormonów. ale i tak na takich niskich węglach długo nie będę mogła ciągnąć, w praktyce sprawdziłam, że o wiele lepiej redukuje mi się na wyższych węglach. to jest w ogóle ciekawy temat do dyskusji i nawet coraz więcej kulturystów przekonuje się do redukcji na wysokich węglach. w praktyce sprawdziłam, że lepiej redukcja mi idzie na wysokich (jak dla mnie) węglach. i wydaje mi się, że to jest kolejny mit w dietetyce, jeśli chodzi o konieczność maksymalnego ucinania węgli. i właśnie osoby z tendencją do tycia nie powinny drastycznie ciąć ww, bo skutkuje to tylko spowolnieniem metabolizmu. to taka mała dygresja:-) cóż mogę więcej napisać, nie poddaję się, choć powiem szczerze, pojawiło się sporo "kłód pod nogami" w ostatnim czasie, ciężkich do przeskoczenia. ale trzeba walczyć:-) tak w ogóle, Dorotko, dzięki za podpowiedź w temacie ćwiczeń --> arnoldki wczoraj robiłam po raz pierwszy, ale udało się chyba, bo czułam dobrze po nich barki i faktycznie, fajne ćwiczenie. to samo z plecami i nogami, bardzo fajne podpowiedzi co do ćwiczeń:-) fachowiec z Ciebie niezły;-D

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 11801 Data: 3/11/2013 11:26:09 AM Liczba szacunów: 0
  • hm, wiesz co, ogółem kiepskawo jest z tym moim zdrówkiem, ale wszystko jest do zrobienia, powoli, etapami, najpierw się wezmę za ten alergie i hormony, bo to faktycznie bez sensu, tak się szarpię już kilka ładnych miesięcy, wiadomo, że jak mam wymęczony organizm tymi alergiami i cały czas się na coś uczulam, co skutkuje m.i.n. spowolnionym metabolizmem i ogólnym wyczerpaniem, to w sumie nie dziwne, że są problemy z redukcją. tak ostatnio gadałam z MĄDRYM lekarzem i może będę brała witaminę C w zastrzykach, żeby ten układ odpornościowy się wzmocnił. zobaczymy. na hormony biorę od pewnego czasu ziółka, podobno skuteczne. jak na razie to tylko widzę, że coraz bardziej gromadzę wodę, no ale może tak ma być - już to przerabiałam. zobaczę, jak podziała ta dieta z wyższymi tłuszczami, może będzie warto wprowadzić też jakiś tłuszcz zwierzęcy, w końcu dodatkowy cholesterol się przyda do produkcji hormonów. ale i tak na takich niskich węglach długo nie będę mogła ciągnąć, w praktyce sprawdziłam, że o wiele lepiej redukuje mi się na wyższych węglach. to jest w ogóle ciekawy temat do dyskusji i nawet coraz więcej kulturystów przekonuje się do redukcji na wysokich węglach. i wydaje mi się, że to jest kolejny mit w dietetyce, jeśli chodzi o konieczność maksymalnego ucinania węgli. i właśnie osoby z tendencją do tycia nie powinny drastycznie ciąć ww, bo skutkuje to tylko spowolnieniem metabolizmu. to taka mała dygresja:-) cóż mogę więcej napisać, nie poddaję się, choć powiem szczerze, pojawiło się sporo "kłód pod nogami" w ostatnim czasie, ciężkich do przeskoczenia. ale trzeba walczyć:-) tak w ogóle, Dorotko, dzięki za podpowiedź w temacie ćwiczeń --> arnoldki wczoraj robiłam po raz pierwszy, ale udało się chyba, bo czułam dobrze po nich barki i faktycznie, fajne ćwiczenie. to samo z plecami i nogami, bardzo fajne podpowiedzi co do ćwiczeń:-) fachowiec z Ciebie niezły;-D

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 11801 Data: 3/11/2013 11:27:06 AM Liczba szacunów: 0
  • wiesz co, ogółem kiepskawo jest z tym moim zdrówkiem, ale wszystko jest do zrobienia, powoli, etapami, najpierw się wezmę za ten alergie i hormony, bo to faktycznie bez sensu, tak się szarpię już kilka ładnych miesięcy, wiadomo, że jak mam wymęczony organizm tymi alergiami i cały czas się na coś uczulam, co skutkuje m.i.n. spowolnionym metabolizmem i ogólnym wyczerpaniem, to w sumie nie dziwne, że są problemy z redukcją. tak ostatnio gadałam z MĄDRYM lekarzem i może będę brała witaminę C w zastrzykach, żeby ten układ odpornościowy się wzmocnił. zobaczymy. na hormony biorę od pewnego czasu ziółka, podobno skuteczne. jak na razie to tylko widzę, że coraz bardziej gromadzę wodę, no ale może tak ma być - już to przerabiałam. zobaczę, jak podziała ta dieta z wyższymi tłuszczami, może będzie warto wprowadzić też jakiś tłuszcz zwierzęcy, w końcu dodatkowy cholesterol się przyda do produkcji hormonów. ale i tak na takich niskich węglach długo nie będę mogła ciągnąć, w praktyce sprawdziłam, że lepiej redukcja mi idzie na wysokich (jak dla mnie) węglach. i wydaje mi się, że to jest kolejny mit w dietetyce, jeśli chodzi o konieczność maksymalnego ucinania węgli. i właśnie osoby z tendencją do tycia nie powinny drastycznie ciąć ww, bo skutkuje to tylko spowolnieniem metabolizmu. to taka mała dygresja:-) cóż mogę więcej napisać, nie poddaję się, choć powiem szczerze, pojawiło się sporo "kłód pod nogami" w ostatnim czasie, ciężkich do przeskoczenia. ale trzeba walczyć:-) tak w ogóle, Dorotko, dzięki za podpowiedź w temacie ćwiczeń --> arnoldki wczoraj robiłam po raz pierwszy, ale udało się chyba, bo czułam dobrze po nich barki i faktycznie, fajne ćwiczenie. to samo z plecami i nogami, bardzo fajne podpowiedzi co do ćwiczeń:-) fachowiec z Ciebie niezły;-D

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 11801 Data: 3/11/2013 11:28:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta cycling carb - do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie, nie stosuję żadnych dopalaczy oprócz podstawowej suplementacji w postaci białka Hitec Whey C-6 i SFD BCAA Pure. W sumie będę musiał kiedyś wrzucić trening do oceny, bo możliwe, że robię sporo błędów. M.in. zazwyczaj robię 4 ćwiczenia po 4 serie na trenowaną w dany dzień partię i to bez względu na to czy robię dużą czy małą partię, a to podobno spory błąd. Przykładowo, jak robię klatę z bicem, to wychodzi mi na jednym treningu jakieś 8 ćwiczeń x 4 serie.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1377 Data: 8/26/2012 2:31:59 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST: XPAND + NO-XPLODE

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Kup sobie bandaż elastyczny i przy wiekszych cieżarach owijaj nadgarstki, nie zapomnij o wapniu, vit.c, glucosaminie.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 6217 Data: 4/2/2006 8:58:14 AM Liczba szacunów: 0