SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Winstrol Pharmaceutical Name: Stanozolol Chemical structure: 17 alpha-methyl-5alpha- androstano pyrazol-17 beta-ol Molecular weight of base: 344.5392

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 4745 Data: 7/27/2006 4:14:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z dietą - cena

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    To teraz żebyś obliczył sobie ile tego białka jest i zmniejszył do 1,5g/kg m.c. a resztę dostarczał z roślinnego. Przeciez ciągle o tym piszemy. Skoro nie wyrabiasz się z kasą na odżywianie to zmniejsz ilość białka pochodzenia zwierzęcego w diecie do min zalecanej ilości.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1385 Data: 4/30/2013 2:22:25 PM Liczba szacunów: 0
  • problem z treningiem?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    masarnie przyczyną Twojego zastoju moze byc: A) Nie prawidłowa dieta (ujemny bilans kaloryczny lub alkohol,narkotyki itp ) B) Nie prawidłowy Trening (nie dotrenowanie lub przetrenowanie) C) Brak okresów regeneracyjnych między makrocyklami (ogólna zasad co 6-8 tyg treningów powinien nastąpic okres regeneracyjny D) Nie poprawna technika [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1529 Data: 5/30/2006 2:58:18 PM Liczba szacunów: 0
  • problem z treningiem?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Raskus dlabym soga ale juz nie wejdzie. staram sie tak robic:) hmm jakuba1990 sog. tlyko ze ja zawsze mam powera Zmieniony przez - masarnie w dniu 2006-05-30 18:50:47 _YaKuZa_-sog. raczej to punkt C 6-8 tygodni czyli gora 2 miesiace i przerwa tlyko ze nie wiem ile przerwa mniej wiecej ma trwac:) Zmieniony przez - masarnie w dniu 2006-05-30 [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1529 Data: 5/30/2006 6:50:21 PM Liczba szacunów: 0
  • moja przyszła dziara

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja mam fajnego triba na łydce, czarny z szarymi cieniami Raz nawet go zeskanowałem, ale jakos po c.h.u.j.u wygladał na skanie. Na wakacje wale nastepnego na ramieniu, ale bedzie schodził na połowe przedramienia Potem plecki....jak sie zacznie to juz tak leci Jak ktos ma linki do jakis fajnych dziarek to poprosze...bo jakis niezdecydowany jestem [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 4334 Data: 12/27/2003 10:05:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementy do sportów walki.

    Post
    Scena MMA i K-1

    Energia, motywacja i siła. Czyli przede wszystkim kreatyna, u Ciebie stała suplementacja. http://www.sfd.pl/5_BŁĘDNYCH_MITÓW_O_KREATYNIE_!-t537025.html Na pierwszy rzut oka nie na temat, warto jednak cały przeczytać. Na energię kofeina, może być w jakimś termogeniku, lub stackiu przedtreningowym (mój znajomy, kickboxer wspomagał się starym [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2609 Data: 11/14/2009 11:15:44 PM Liczba szacunów: 0
  • można ćwiczyć codziennie (inne partie) ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a moza sobie przy*ba*c z mlotka w lep?? czlowieku po co cwiczyc codzinie ajk mozesz 3/4dni cwiczyc

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4463 Data: 9/30/2006 4:15:31 PM Liczba szacunów: 0
  • stala suplementacja po cyklu...

    Post
    Odżywki i suplementy

    dawkowanie wtedy 0,03 g/k.m.c. samej kreatyny

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1317 Data: 10/22/2006 1:52:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Poprzez przyjecie poslku wyniki moglby ulec zmianie np. ilosc glukozy, sodu, potasu, białka, leukocytów itp. Dlatego sie zaleca naczczo by wyniki byly wiarygodne Procz posilku tyczy sie to takze lekow np. zwykla witamina C mozne namieszac Zmieniony przez - anar w dniu 2004-06-09 13:01:51

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1606 Data: 6/9/2004 1:01:11 PM Liczba szacunów: 0
  • problem

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    ja nei mam zadnych problemów, opere tez mialem i mam i tez lubie jej uzywac w takim wypadku radze format c: i reinstalke winzgrozy %)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1146 Data: 12/25/2004 9:01:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Czas Się Ogarnąć .

    Post
    Odżywki i suplementy

    z diętą chce tak zrobić, że bede poprostu jadł tam piersi z kurczaka ryz itp, i chce mniej wiecej liczyc ile zjadłem białka czyli ponad 120+ a w razie braków chce białko na noc w zależności ile bedzie potrzeba. Mam 17 lat, nie zarabiam jeszcze na siebie żeby mieć stałą diete, a to co zarobie w soboty to ... tyle co nic .Co Wy na to ; C ?

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1626 Data: 3/29/2012 7:32:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, jaka waga tego c-6? Ile za same bialo?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 721 Data: 9/30/2013 11:26:42 AM Liczba szacunów: 0
  • low -carb

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sa to odmiany diety tłuszczowej na l-c robi się co jakiś czas ładowanie weglowodanów coś słabo czytasz i wpisz w wyszukiwarce, znajdziesz jeszcze pare tematów na to pytanie Zmieniony przez - zakrześ w dniu 2005-01-09 07:05:05

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2450 Data: 1/9/2005 7:04:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Problemy ze wstawaniem

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Oxazapamu nie borę teraz. TERAZ TYLKO PAROGEN choć od kilku dni już nie;p No na noc raczej się nie napycham, a dieta bardzo słaba bogata w cukry proste ;/ C***owy ze mnie kulturysta jeśli o to chodzi xd

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2905 Data: 1/15/2011 1:18:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Zielony potrzebuje pomocy.

    Post
    Trening dla początkujących

    3 razy ok, choć ja nie jestem zwolennikiem robienia tego samego treningu tak często. Zdecydowanie bardziej podchodzi mi jak jest A - B - A a już najlepiej w ogóle A-B-C, większa różnorodność ćwiczeń, mniejsze prawdopodobieństwo że coś zostanie pominięte, mniejsza nuda itd. Napisz jeszcze co z aerobami? Powinieneś po FBW dodać choć ze 20 min. jesli [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1035 Data: 2/28/2013 3:53:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Mietek + Kreatyna ???

    Post
    Doping

    coraz bardziej zaczynaja mnie wqrwiac posty typu 50-100mety c.h.u.j.a ci da!! skad u was sie bieze taka ignorancja!! zastanowcie sie choc troche nim napiszecie cos. po 1wsze: metanabol jest przepisywany min na w zwiekszenie wagi ciala,w stanach wyniszczenia,problemow z synteza bialka.wiec jezeli podaje sie go na zwiekszanie wagi ciala,to chyba nie [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 4724 Data: 3/25/2002 10:21:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Mietek + Kreatyna ???

    Post
    Doping

    "coraz bardziej zaczynaja mnie wqrwiac posty typu 50-100mety c.h.u.j.a ci da!! skad u was sie bieze taka ignorancja!! zastanowcie sie choc troche nim napiszecie cos" pitos hehe ja tak niemowilem tylko jajnik ja jusz bralem setke bo mialem z 20 kg niedowagi przy 178 wazylem 49 kg i skoczylo mi po mietku i dobrej dziecie z 8-10 kg [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 4724 Data: 3/25/2002 11:06:04 PM Liczba szacunów: 0
  • dobór odrzywek

    Post
    Odżywki i suplementy

    czyli zdanie zacytowane przez ciebie oznacza ni mniej ni wiecej - nie mam kasy ale tak sie chciałem spytac co sobie kupić??? na języku polskim pewnie dobrze wiersze interpretujesz%-) Jest ekto, trzyma miche ( mniej wiecej - i tyle wystarczy w zupełności ), jesli brakuje mu kcal dlaczego ma sobie nie kupić gainera i w miare "łatwo" go skonsumować [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1443 Data: 10/27/2011 10:33:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Ryzyko. Ptasia grypa

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    70 C jak już a nie % Taki (prawie) offtopic ;)

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3853 Data: 3/11/2006 3:23:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżywki..to są na uzupełnienie braków w diecie..a nie po to aby je brać bez głowy po cyklu.. Meta po 1,5 miesiąca.. n/c Brałeś w ogóle osłonki, zrobiłeś odblokowanie? Masz dietę? %)

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2948 Data: 3/19/2006 8:20:43 PM Liczba szacunów: 0