SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Sobota 9.05 150g gainera 200g twarogu chudego 20g migdałów trening naramiennych wyciskanie na smithie z klatki 70kg x14 90kg x8 100kg x8 110kg x5 podciąganie wzdłuż tułowia 40kg x10 45kg x10 x8 wznosy bokiem stojąc 15kg x10x10x8 17kg x6 +10kg x18 arnoldki 20kg x 18 25kg x12 30kg x8wznosy bokiem w bramie 12x12 odwrócone rozpiętki 45kg x12x10 35kg x14x12 cardio 25 minut 80g vitargo 40g whey c6 100g ryżu basmanti 300g kurczaka 125g ryżu basmanti 300g kurczaka 20g migdałów 100g ryżu 250g kurczaka 20g migdałów 100g owsianych 80g whey c6 20g migdałów 100g ryżu basmanti 300g kurczaka 20g migdałów 80g whey c6 30g żelek :) witaminy a-z, witamina C rano kompleks zma hitec na noc + magnez

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 11286 Data: 5/10/2015 4:45:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Czwartek 14.05 100g owsa 80g whey c6 30g migdałów 125g ryzu 300g kurczaka 30g migdalow 125g ryzu 300g kurczaka 20g migdalow 150g gainera 200g twarogu chudego 20g migdalow Trening Naramienne Wyciskanie na smithie z przodu 80kg x14 90kg x10x8x8 Podciaganie sztangi szerokim chwytem wzdluz tulowia 40kg x10x10 45kg x8 Wznosy bokiem hantlami 15kg x12x11 12kg x14 Wyciskanie hantli z rotacja 30kg x14 35kg x10x10x7 Wznosy bokiem linki wyciagu 12x12 Odwronty butterfly 45kg x12x12x10x9 Wznosy q opadzie 10kg x8x8x8 Po treningu 40g whey c6 Cardio 20minut Po cardio 80g vitargo 100g ryzu 300g kurczaka 100g whey c6 50g zelek Rano kompleks witamin az, witamina c, magnez Na noc kompleks zma hitec. Przed treningiem wrzucilem porcje amg... Beta alanina odczuwalna bardzo delikatnie, pompa i mitywacja treningowa na duzy plus. Dlugi trening, na sam koniec czulem zjazd spowodowany pewnie ciezkim treningiem na ww preworku. Godny polecenia!

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 11286 Data: 5/15/2015 6:36:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Poniedziałek 18.05 7 całych jaj, 150g pieczywa tostowego, 120g gainera, 30g whey c6 125g ryzu basmanti, 300g kurczaka, jakies slodkosci z racji szkolenia w pracy :-) 130g owsa, 80g whey c6 Trening pleców: Podciaganie na drazku do klatki 3xmax Sciaganie drazka wyciagu pionowego do klatki 12x8x6x6x10 (zmiana ciezaru) Sciaganie wyciagu poziomo w waskim chwycie 14x10x8x8x6 Wioslowanie sztanga 80kg x10 90kg x8x6x7 Wioslowanie hantla 40kg x10x9x6 Na dobicie wyciag pionowo w waskim do klatki 3 serie po 20+ powtorzen 50g whey c6 + 50g vitargo Cardio 25minut na 120uderzen Po cardio 60g vitargo 100g ryzu 300g kurczaka 30g lnianego 100g ryzu 300g kurczaka Rano witaminy a-z + witamina c Na noc kompleks zma.

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 11286 Data: 5/19/2015 3:45:06 PM Liczba szacunów: 0
  • 20.05. ŚRODA 140g owsa 80g whey c6 25g lnianego 40g AMG jako preworkout + 2 kapsy trening triceps: WYciskanie francuskie leżąc łamaną 42kg x10x10 50kg x8x8 wyciskanie kalifornijskie hantlą jednorącz 12kg x10x8x8 prostowania na bramie drążek prosty 10x8x8 pompki na poręczach 2serie x max Biceps: ugianania sztanga łamaną w oparciu o ścianę 22kg 10x10x8x8 ugianania młotkowe hantlami 15kg x10x9x7 modlitewnik sztangą łamaną 25kg x8x8x8 ugianania na wyciagu stojąc 2x max od razu po treningu 50g whey c6 + 50g vitargo cardio 20minut 40g vitargo 125g ryżu 300g kurczaka 20g lnianego jajecznica z 8 całych jaj, 200g pieczywa, 100g gainera 125g ryżu 300g kurczaka 20g lnianego 130g owsa 80g whey c6 20g lnianego 80g whey c6 50g żelek. rano witaminy a-z + witamina c i b6 na noc kompleks zma.

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 11286 Data: 5/21/2015 2:37:26 PM Liczba szacunów: 0
  • BRONZERY

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Booster to przyspieszacz, zawierający specjalny kompleks QUICK TAN POWER - kombinację czynnych faktorów przyspieszających powstawanie głębokiej i długotrwałej opalenizny: tyrozyny i witaminy E. Tyrozyna przyspiesza proces melanogenezy zachodzący w skórze (stymuluje produkcję melaniny, czyli wytwarzanie brązowego barwnika skóry). Wiatmaina E wzmacnia dodatkowo działanie tyrozyny. Specjalnie wyselekcjonowanie składniki zawarte w SKIN PROTECTION COMPLEX (SPC): ekstrakt z żeń-szenia, antyutleniacze, rozmaryn,witaminy A, C, E, B2, olejki roślinne (jojoba, canola, z orzecha makadamii, z konopi, słonecznikowy, migdałowy) jako naturalne źródło witamin, zapobiegają starzeniu się skóry i powstawaniu zmarszczek, przeciwdziałają uwalnianiu się wolnych rodników, dodają skórze gładkości i maksymalnie ją nawilżają. Bazująca na wyciągu z soku aloesu hydroterapia dla twojej skóry działa antyseptycznie, zwiększa ukrwienie i ujędrnia skórę - zapach świeżej mandarynki. Chroni przed poparzeniem promieniami UV. Polecany dla osób o jasnej i normalnej karnacji w celu uzyskania głębokiej, długotrwałej i ciemnej opalenizny oraz dla osób wymagających, o ciemnej karnacji w celu uzyskania ciemnoczekoladowej opalenizny.

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/11/2006 6:34:47 PM Liczba szacunów: 0
  • BRONZERY

    Post
    Zdrowie i Uroda

    VitaminTan C+E to beztłuszczowy preparat witaminowy . Polecany dla osób opalonych, szczególnie dla skóry tłustej i mieszanej. Intensywnie nawilża, wygładza, uelastycznia i chroni skórę przed fotostarzeniem. Przyciemnia kolor posiadanej już opalenizny.

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/11/2006 6:51:14 PM Liczba szacunów: 0
  • BRONZERY

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Cocktail Vitamin Tan to koktajl witaminowy A+C+E . Polecany dla osób rozpoczynających opalanie lub dla jasnej karnacji. Intensywnie przyspiesza naturalny proces pigmentacji. Zapewnia znakomite efekty opalania, silne działanie anti-aging, wzmacnia skórę i chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Jeśli chodzi o tą serię Soleo to z tych trzech kosmetyków ten najbardziej przyspiesza opalanie,reszta nastawiona jest bardziej na ochronę skóry jak już pisałam. Żaden z nich nie zawiera filtrów UV

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/11/2006 6:53:37 PM Liczba szacunów: 0
  • jak Wam sie podoba zestawik: -Creatin Capsules 300 kaps -HGH Night 60 kaps -BCAA Xtra 2x0,5kg -Arginine3 128 kaps -Musli Gainbody 2x3kg -Whey Protein 80 plus 750g -Caffeine Power 60 kaps DT: Rano 5 kaps mono+8g BCAA Przed Treningiem 1-2 kaps Kofeiny+6-8 kaps Arginine3 Po Treningu 8g BCAA + 5 kaps mono 15 min po Gainer 80g-100g Na noc 8g BCAA+2kaps HGH DNT: rano 5kaps mono+8g BCAA po poludniu 8g BCAA na noc 8g BCAA+2kaps HGH Do tego dochodzi rzecz jasna Wit C oraz Mineralki z Olimpa w stalej Jak Wam sie podoba Co do aminokwasow wzialem takie dawki/porcje z racji na wywody Dudka, zobaczymy co to da Dieta na 3500 kcal, prawdopodobnie poprosze Peponenta o sprawdzenie i o sensownosc takiej diety... Musi byc super, trening prawdopodobnie wlasne FBW po ustaleniach z Iversonem Zmieniony przez - Siodema w dniu 2008-12-18 23:38:29

    Odpowiedzi: 2946 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2008 11:35:41 PM Liczba szacunów: 0
  • poran na gripex i witaminke c ;)

    Odpowiedzi: 2946 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/31/2008 1:19:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Wlasnie wrocilem z sylwka. Od razu poszla 2 witaminy c i pomarancza. Moze jutro bedzie dobrze. ALe raczej powinno. Najpierw z kolegami wypilem 1 piwo i 1l zoladkowej na 4. Pozniej oni pojechali na dyske( ktora sie okazala zamknieta ) Ja im podziekowalem, wzialem szampana i 4 piwa i poszedlem na chate do kolezanki bo sama siedziala

    Odpowiedzi: 2946 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/1/2009 3:09:47 AM Liczba szacunów: 0
  • mam witamine C biore od tygodnia

    Odpowiedzi: 2946 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/1/2009 2:59:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Fachowcy od zywienia prosze o pomoc!!!!!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    HST: Kanarek sie troche rozpedzil: podczas przerwy przed rozpoczeciem kazdego cyklu (tj. Strategic Deconditioning) nie wykonujesz zadnych cwiczen SILOWYCH. A rower, itp aeroby generalnie takimi nie sa. ZLE ZROZUMIALES. ALE UZUPELNILES TROCHE TAKZE. CZESTO JEST TAK ZE JEZDZAC NA ROWERZE SZYBKO PRZYSPIESZANY TO TU TO TAM - TO SIE POSCIGAMY CHWILKE ITP ..PLYWANIE ? CIAGLE PRACUJESZ MIESNIAMI - OCZYWISCIE WSZYSTKO ZALEZY OD ROZNYCH CZYNNIKOW ALE TY TEZ SIE ROZPEDZILES ... JEDNYM Z NAJLEPSZYCH SD JAKIE PRZEPROWADZALEM I JAKIE SA POLECANE (DOSLOWNIE) TO TAKIE KIEDY NIE WYKONUJESZ Z A D N Y C H CWICZEN. LEZYSZ SOBIENA KANAPIE, IDZIESZ ZROBIC POSILEK, CZYTASZ KSIAZKE... ALE OCZYWISCIE MASZ RACJE ZE AEROBY TO NIE TO SAMO ... JEDNAK JA POLECAM MOJ (ORAZ POMYSLODAWCY HST) SPOSOB ...A WYBOR NALEZY DO KAZDEGO Z NAS ZGADZAM SIE WIEC Z TOBA JEDNAK NIE DO KONCA JAK WIDZISZ CO NIE OZNACZA ZE SIE ROZPEDZILEM Co do kopenhaskiej - nie wypowiem sie. Mam zdanie - ktore wyrazilem wczesniej. Sprawdzone. Wybor nalezy do wybierajacego pozdrawiam Jak jesz - tak zyjesz Wiedza to podstawa Doradca w dziale Alternatywna Droga HighCarbGainDietLyleApproved

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 4412 Data: 8/27/2003 6:00:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Fachowcy od zywienia prosze o pomoc!!!!!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kanarek/ cyt. ze mnie "...aeroby GENERALNIE takimi nie sa.". Moze lepiej byloby NAJCZESCIEJ. Wiekszosc ludzi wykonuje je w formie malo intensywnej. :-] >...NIE WYKONUJESZ Z A D N Y C H CWICZEN... no to chyba caly czas lezysz przez 2tyg. Bo np. spokojny (bez zrywow, zasapania - a tak chyba jezdzi wiekszosc) rower niewiele sie rozni dla org. od pieszej wedrowki do sklepu, pracy, wejscia po schodach, itp., ze o seksie nie wspomne. Pozostalbym przy braku wysilku intensywnego, anaerobowego. Marcinecki/ jesli tr. z obciazeniem ma byc wykonywany w stylu aerobowym, to lepiej robic zwykle aeroby. >Nie zgodze sie, ze spalisz wiecej kcal przy treningu silowym niz przy rzezbie. Sumaryczny efekt jakiegos wysilku = (1) zuzycie energii W TRAKCIE wysilku + (2) ew. PO wysilku (tzw. aftreburn). Po zakonczeniu aktywnosci wykonywanej w okolicach tlenowych (a taki mialby byc wg Ciebie tr. na rzezbe) zwiekszone zuzycie energii konczy sie praktycznie w momencie zakonczenia cwiczen, czyli afterburn=0. Przy tr. ciezkim, anaerobowym, afterburn wystepuje przez wiele godz. (4-9 o ile pamietam). Kazda spalona 1kcal wywoluje spalenie kilku dodatkowych. Chocby EXRX.NET. Dla mnie najlepszy (= najefektywniejsz, tzn efekty/czas -> max) tr. "na rzezbe" to najciezszy tr. w calym cyklu. ;-] Zgadzam sie - W TRAKCIE aerobow i podobnych zuzywane jest wiecej energii, niz W TRAKCIE anaerobow. Ale musisz tez wliczyc to co sie dzieje pozniej. http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=9&topic_id=72227 >I raczej nie zauwazysz. Bo bez diety i aerobow nie schudniesz. JEsi wlasciwie wykonywany to kazdy z tych elementow spala T. Wykorzystanie wszystkich rowniczesnie ma maxymalizowac efekty. Nawet przy tr. na rzezbe dajacym 0 efektow, dzieki walsciwej diecie bedziesz tracil T. ;-] Dobry tr., jak i kazdy z ww. elementow jest skuteczny juz samodzielnie. Nie potrzebuje innych skladnikow. pozdr, mbik

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 4412 Data: 8/28/2003 4:46:17 PM Liczba szacunów: 0
  • ja robie 40 mistrz Polski 68 w ciagu 60 sekund a najlepszy to jakis c hinczyk 318 powtorzen za jednym razem.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/4/2007 8:09:56 AM Liczba szacunów: 0
  • A co powinienem Cie przepraszac za c***wieco?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/18/2011 10:47:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Tak doświadczony i racjonalny doradca w kilku działach powinien znać wiele ciekawych metod treningowych uwierz, każdemu w końcu kończą się pomysły ;-) Podciąganie z obciążeniem zmniejszanym na zmianę nachwyt/podchwyt po 2 serie dzięki za pomysł ale nie jestem zwolennikiem mieszania podchwytu i nachwytu na jednym treningu. Mam takie pytanie? Uważacie że każdą serię trzeba robić do załamania czy może trzeba robić 1-2 powt.rezerwy?-to jest mój odwieczny dylemat?Czytałem wiele artykułów i opinie są podzielone. jak mam by c szczery najlepsze ilościowo wyniki robiłem gdy cisnąłem na maksa ale najszybciej też tego typu treningi mnie wypalały. Najszybciej po prostu psychicznie siadałem i przestawało mi to sprawiać radochę. Dlatego na dłuższą metę raczej nie polecam. To tak jak ja już od kilku miesięcy zwyczajnie podciąganie mi zbrzydło i nie robię jego,łączę trening klatki z plecami i wygląda to tak: 1.pozioma progresja 2.wyciąg górny szerokim nachwytem z przodu progresja 3.skos ujemny lub poręcze progresja 4.jakieś ćwiczenie na plecy w zależności od pozostałej energii Dlaczego pnd mi zbrzydło? - zwyczajnie z obciążeniem nie chce mi się męczyć a bez za lekko mi idzie i też nie mam ochoty machać po kilkanaście razy. wyciag? heretyk Będziesz się w piekle smażył %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2011 6:46:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Co do regulaminu tych zawodów to: a)Data na początku filmiku(z gazety ,tv albo telefonu) b)Wideo z przodu - całe ciało musi być widoczne c)tylko nachwyt - ręce trochę szerzej niż barki d)nie można puszczać drążka w czasie próby czy zmieniać uchwytu na szerszy lub węższy e)przed pierwszym podciągnięciem i po każdym następnym trzeba wisieć i powiedzieć 1sekunda (ogólnie można wisieć dłużej - 1sekunda to umowne minimum) f)pełny wyprost na dole, broda nad drążek i bez kopania:-P (jak nogi idą do góry proste to nie jest kopanie tylko efekt napiętych mięśni i wcale nie pomaga) To chyba tyle... i wygrywa ten kto najwięcej, a w razie remisu ten kto wcześniej wysłał filmik. Powodzenia:-) Zmieniony przez - jarek2806 w dniu 2012-01-08 18:14:17

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2012 6:02:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Wydaje mi się że to ćwiczenie 50 pnd i 100 pompek w 5 minut trzeba podzielić po równo aby nie stracić siły w pierwszych seriach np. 5 pnd i 10 pompek lub 10 pnd i 20 pompek ale i tak to bardzo trudne ćwiczenie bo w tych dwóch wariantach mamy na to czasy odpowiednio na pierwszy 30 sekund a na drugi minutę czyli jakby nie kombinował 2 sekundy na każdy ruch jak dla mnie katorga siłowa i kondycyjna. Marek masz rację 150powótrzeń w 5minut czyli 1powtórzenie na 2sekundy a do tego dochodzą jeszcze przejścia z drążka do pompek i z powrotem na drążek. Jeśli zrobisz na maxa np. pnd 20-25 powtórzeń to od razu spompujesz mięśnie i odbije się na następnych seriach. Najlepszy wariant to moim zdaniem 10 pnd i 20 pompek chociaż po kilku seriach może być juz problem żeby dociągnąć to wszystko w dobrej formie bo mięśnie są cały czas w ruchu. Gdy nie bedzie można wykonać kolejnego powtórzenia najlepiej odpuścić od razu i przejść do 2 ćwiczenia . Jak nie ma limitu to zawsze można zrobić dodatkową serię na drążku czy pompek żeby uzupełnić powtórzenia które zostały np. 10 pnd + 20 pompek; 10 pnd + 20 pompek; 9 pnd + 18 pompek; 8 pnd + 16 pompek; 8 pnd + 16 pompek i ostatnia dodatkowa 6 seria 5pnd + 10pompek; Taki wariant może być najlepszy tylko każdy musi indywidualnie dobrać sobie optymalną ilość powtórzeń. Jak spróbujecie to się przekonacie:-) Przemyślałem to i wydaje mi się ze ten wariant będzie najlepszy. A, czy wyjdzie w praktyce to zobaczymy. Jutro postaram się coś nakręcić, oczywiście przy temperaturze -19'C.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2012 9:41:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Ale ja wariat -19'C , Stawy nie pracują jak należy, ale film Ruskiego jest. On w lecie , a ja w zimie. http://www.youtube.com/watch?v=b5B--JRvaBk

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/11/2012 2:37:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak wam się wydaje ? - Czy to jest siłowe>? podciąganie ? http://www.youtube.com/watch?v=L9mCaWdrQyg&feature=g-all-c&context=G234e481FAAAAAAAABAA

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2012 4:10:07 PM Liczba szacunów: 0