SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • DT - Lafay + obciążenie

    Post
    Trening w domu

    No jasne, ja jestem zadowolony xD Pytanie jak zadziała na moje plecy C+nachwyt+inv rows %-)

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2013 10:43:15 AM Liczba szacunów: 0
  • DT - Lafay + obciążenie

    Post
    Trening w domu

    Mnie to C tam przeraża i słabo mi sie robi jak do niego podchodze ;p hahah

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2013 5:01:50 PM Liczba szacunów: 0
  • DT - Lafay + obciążenie

    Post
    Trening w domu

    Ja tam lubię C i wszelakie warianty. Dodatkowo jeszcze macham podciąganie po treningu naprzemiennie z inv rows. Kwestia gustu i "przełamania się". Na początku nienawidziłem B/B1/B2 - a teraz? Jak nie spompuję porządnie klaty w dipach to czuję niedosyt :-)

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2013 6:06:17 PM Liczba szacunów: 0
  • DT - Lafay + obciążenie

    Post
    Trening w domu

    Generalnie to.. przeprowadzam się i muszę ogarnąć czy będę miał gdzie zamontować mój rozporowy drążek. W ogóle to chciałem go zamontować już razem z tymi śrubami, żeby się drugi raz nie spyerdolić, a i ostatnio znów zaczyna tam trzeszczeć i "stękać" :-D Jeśli plan A nie wyjdzie to prawdopodobnie przeniosę się na siłownię i będę robił plan typowego sezonowca ... bez nóg %-) (ew. jakieś uginania i inne izolacje ). Co do kolana.. już wszystko wiem. Czeka mnie przerwa od sw ( akurat wakacje więc luz ). Chondromalacja rzepki tak to się nazywa - w sumie to już sam nie wiem...6 m-cy żyłem w przeświadczeniu że mam rozwaloną łąkotkę i szykowałem się już na operację itp. A tu okazuje się, że to zupełnie co innego. I jak patrzę na to, to w sumie nie wiem czy nie lepiej mieć problem z łąkotką, bo z tym to się można użerać i można tego nie wyleczyć wcale.. Ogółem jakoś w lipcu idę na rezonans na który wybulę ok 400 zł, potem sierpień to już zastrzyki - kolejny 1000. Oprócz planu A i B ( siłka), jest też plan C - tj. kontynuowanie lafaya ( ileś tam obwodów jeszcze ale z obciążeniem w plecaku ) + dokupienie hantli z przyzwoitym obciążeniem i połącznenie jednego z drugim. Ale to w fazie planów, możliwe że nic nie wyjdzie z montowania drążka (fajna, ładna chata więc rozyebać framugi to nie sztuka ) to plan B pójdzie w ruch. :-) To tyle wywodów. Zmieniony przez - oddy w dniu 2013-06-29 11:12:44

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2013 11:09:30 AM Liczba szacunów: 0
  • DT - Lafay + obciążenie

    Post
    Trening w domu

    To koniec. a) Pawlak ciągle namawia na foty b) Daxim się przyłącza i prosi o...fotkę z twarzą c) Venc zarzuca lenistwo i twierdzi, że mój trening go nie obchodzi. Damn, to dla kogo ja ćwiczę?!

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/17/2013 6:45:34 PM Liczba szacunów: 0
  • DT - Lafay + obciążenie

    Post
    Trening w domu

    Zaległa z 3.08 obc~9-9,5kg B1: 6x9=54 A5: 6x6=36 A2: 6x7=42 C1: 6x7=42 siady F:- G: 6x8=48 H: 6x8=48 K2: 3x5=15 ( zupełnie inna podpórka - robię to na poręczy, plus krzesło pod nogi. Cholernie ciężko.. %-) ). I z dzisiaj 5.08 obc~9-9,5kg B1: 6x10=60 A5: 6x7=42 A2: 8,8,8,8,8,7=47 C1: 6x8=48 siady F:- G: 6x9=54 H: 6x9=54 K2: 3x6=18 Trening całkiem spoko, pomimo upału. Pierwsze spadki w A2, w C już ciężko. Teraz muszę lecieć, potem coś więcej może naskrobię ;-)

    Odpowiedzi: 603 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/5/2013 4:13:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    o, znalazłam, too to :-D http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c0/Phosphatidylcholine.png/280px-Phosphatidylcholine.png I już wszystko wiem :-D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/10/2013 8:31:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    Oku, no coś w Tych Twoich wymiarach ruszyło :-D POapcz, popacz. Burpee klaśnij nad głową, w mountain c poślady niżej, jak w pompce.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/13/2013 8:52:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    Oku, no coś w Tych Twoich wymiarach ruszyło :-D POapcz, popacz. Burpee klaśnij nad głową, w mountain c poślady niżej, jak w pompce. };-) też się cieszę! mam brzuch jakiś lepszy... tylko te foty dołują ^^" no i teraz 4 dni na wyjeździeeee będą @-|

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/13/2013 8:53:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    ja sie uczylam 1 m-c, a potem juz z górki :-D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/14/2013 4:28:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    mozna kupic zmielone mieso z łopatki czy innego kawałak krowy (chociaz ja wole indyka, bo tłuszczu ma mniej) podsmazyc na patelni, dodac ulubione warzywa (cukinia, brokuly, cebula, pomidory, papryka itp), a jak malo to mozna podsypac soczewica, dolac c iut wody, dusic az soczewica bedzie gotowa i wcinac :-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/16/2013 9:46:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Siedząc na kulkach - SPAM

    Post
    Ladies SFD

    Ja nie czaje tych rozmiarówek do biustonoszy.... Bo jak mam pod biustem 73, to rozmiar stanika 70. W biuście mam 80. Różnica 10 cm. Więc nijak nie wychodzi miska większa niż "A". A noszę C. Bo z B już mi się wylewa... %-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/17/2013 9:59:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Rafal081091 Blog treningowy - Robotajet nie przestajet

    Post
    Trening dla początkujących

    4.11.2008 drogi dzienniczku Dzien nietreningowy, w szkole 8 godzin ostani wf, tego mi było trzebaale na serio to fajnie, niezle sie wypociłem bo było naprawde ostro, ostanio nie miałem wf z bieganiem i graniem w cos, to własnie czułem taka tłustosc Nietreningowy to szału nima. Dieta kanapkowa, obiad domowy, w szkole dodatkowo snikers9 ten podwojny)mase robie C'nie? ( ze 3 szklanki mleka sobie jeszcze trzasłem) na noc troche sera białego zjem Zdjec z zarcia nie wklejam bo niema nic ciekawego. Zrobie foty siłki to zobaczycie co to jest animal. Zapraszam na wpisik:D

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 7305 Data: 11/4/2008 9:11:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Korekta - pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Odświeżam bo mam problemy z kilkoma pytaniami ;D 1. Jak nazwiesz wysiłek ktory wykonujemy podczas serii wyciskania sztangii na lawce? (10 powt) Z jakich źródeł korzysta wówczas organizm? Oczywiście korzysta z procesów beztlenowych z glikogenu. Ale odnośnie wysiłku jest to statyczny czy dynamiczny? Jak na mnie to statyczny jesli sie nie robi przeprostów. Bo miesien jest non stop napięty ale pewności nie mam... 2. Jakies mięśnie pracują podczas przysiadu w fazie a) opadania - niby wiem co pracuje ale nie mam pojecia jak to rozdzielić b) wznoszenia - Jaki rodzaj pracy wykonują? no i tu tez problem jak na mnie to statyczny. 4. Opisz podstawowe zasady treningu kulturystycznego? (chodzi o zasady Weidera? czy coś jeszcze innego?) 5. W jakim celu potrzebna nam wiedza o przyczepach? By każdy prowadzony ruch był prowadzony zgodnie z przyczepami końcowymi i początkowymi, wykorzystując ich maksymalny zakres w odpowiednej płaszczyźnie. Czy o to właśnie chodzi, czy coś dodać, zmienic? 6. Wypicie szklanki cieplej wody zawierającej 2 łyżki stołowe rozpuszczonej soli zwieksza przyswajalność wit C o 100%. Czy przyswajalność tej witaminy zwiększy się jeśli zastosujemy wieksza ilość soli? Wtf, nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie xd 7. Za produkcje jakiego hormonu odpowiada jod? 8. Za produkcje jakiej witaminy odpowiada insulina A czy D? szukałem info ale nic nie wyczytałęm na ten temat 9. Czy superseria unoszenia hantli bokiem +wyciskanie zza karku jest dobra dla kobiet? Jak dla mnie to... ch** wie;/ Niby to, że się spompuje to niewiele da bo nie ma kobieta predyspozycji do budowania masy (nie bierzemy pod uwagę kulturystki) Wiec ja bym odpowiedzial ze jest dobre... Proszę o wtrącenie swoich kilku zdań i naprostowanie mnie trochę, bo już mi sie w głowie wszyskto miesza. Reszta (ok 80 pytan) jakos idzie :) Zmieniony przez - Golan w dniu 2012-01-09 13:19:14

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 854 Data: 1/9/2012 1:18:27 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] WOJO_Reaktywacja str.10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam będę zagladał bo na pewno bedzie ciekawie. Pierwszy ......e jednak nie :D Zawsze konkretne treningi, fajna miska i nabity dzik na foto :-) Będę śledził! Bydle :P Dzięki chłopy };-) Wypiska wczorajsza: Dieta I-40 gram whey + 10 gram oleju kokosowego Trening II-100 gram skrobi kukurydzianej + banan + 100 ml mleka bez laktozy + woda + 40 gram wpc III-250 gram wołowiny + warzywa + 100 gram płatków owsianych IV-200 gram filet z kurczaka + warzywa + 100 gram płatków owsianych V-J/W Interwały VI- cheat foto : SFD/Images/2015/7/24/4238b1a2d8ef4e428d47dd6200258e0e.jpg SFD/Images/2015/7/24/b77329b287c44f8bb28f9f83b7018e70.jpg Suplementy Gliceryna : 10 ml przed treningiem i 10 ml na noc Wit.C: 2 gram na noc Wpc I i II posiłek DiabetoStrong 2 tabl do posiłkju nr.II VI-2 tabl TRENING Nogi Obwód nr.I I.Przysiad ATG-6powt 165kg/160kg/155kg/150kg II.Wykroki z hantlami na barkach , wykrok na podwyższenie (steper)-12 powt (na nogę) 20kg/20kg/20kg/18kg III.Prostowanie nóg siedząc-25 powt x/x/x/x Obwód nr.II I.Uginanie nóg leżąc-6powt 70kg/70kg/65kg/65kg II.Rumuński martwy ciąg-12powt 110kg/110kg/105kg/105kg III.Prostowanie na ławeczce rzymskiej-25powt x/x/x/ * I ćwiczenie faza negatywna 4s, faza ekscentryczna 2s *II ćwiczenie faza negatywna 2s, faza ekscentryczna 2s *III ćwiczenia faza negatywna 1s, faza ekscentryczna 1s *Pomiędzy ćwiczeniami 10s przerwy. *Po jednym obwodzie 2 minuty przerwy . Komentarz: Dobrze się ćwiczyło , musiałem się przestawić na trening o 7 rano. Plusem jest że mam takiego podopiecznego że mu nie daje rady także motywacja jest.

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/9/2014 3:41:41 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] WOJO_Reaktywacja str.10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra Wypiska : Wtorek Trening ( 09.12.2014) Barki-Triceps_Biceps Wyciskanie hantli siedząc 42kg/40kg/38kg/36kg Unoszenia hantli na boki stojąc(najpierw łopatki do tyłu i spięcie kapturów) 14k/14kg/12kg/12kg Unoszenia linkami wyciąg dolny xkg/xkg/xkg/xkg 4 obwody Wyciskanie wąski chwytem sztangi ławka płaska FAT GRIPZ - 112,5kg/110kg/107,5kg/100kg Francuz hantlami ławka skośna 45% 14kg/14kg/14kg/12kg Ściąganie linek na wyciągu górnym xkg/xkg/xkg/xkg 4 obwody Uginanie hantlami chwyt młotkowy ławka skośna 45% 22kg/22kg/20kg/20kg Uginanie hantli o kolano w opadzie FAT GRIPZ 14kg/14kg/14kg/12kg Uginanie ramion sznurem wyciąg dolny xkg/xkg/xkg/xkg 4 obwody 3x8 powt rotacja zewnętrzne 3x1minuta 20kg/15/10kg PLANK Węgle tlyko po treningu ŚRODA OFF Dzisiejsza: Trening: Poranny Wyciskanie hantli na górnym skosie 45% 42kg/42kg/40kg/38kg Wyciskanie sztangi na górnym skosie FAT GRIPZ 85kg/80kg/75kg/70kg Rozpietki na górnym skosie 30% 14kg/14kg/14kg/12kg/ 4 obwody Podciaganie się na drążku różne chwyty cc+15kg/cc+15kg/cc+10kg/cc+10kg Wiosłowanie sztangi nachwyt 120kg/120kg/120kg/120kg Wiosłowanie linką xkg/xkg/xkg/xkg 4obwody Wieczorny 10x 3 powt zarzut na podsiad 80kg high pull 60kg 5x5 przysiady dynaminczne 80kg 5x5 Interwał ( wyłączona bierznia 10s napędzanie 10s wolne chodzenie x 6 ) Dieta: 45 gram whey + 10 gram masła Trening 100 gram skrobii kukurydzianej + banan+ 40 gram whey Pączek 200 gram ryby warzywa + kawałek seromakowca 250 gram fileta z kurczaka + warzywa J/W Trening 50 gram płatków owsianych + 50 gram płatków jaglanych + banan + 50 gram whey Suplementacja: Gliceryna : 10 ml przed treningiem i 10 ml na noc Wit.C: 2 gram na noc Wpc I i II posiłek DiabetoStrong 2 tabl do posiłkju nr.II i V DAA 3 gram na noc NA pytania jutro rano odpowiem padam dziś . SFD/Images/2015/7/24/28e7402b782f4056915c72894b1c78fc.jpg Sernik w 5 minut często go robię dużo białka mało węgli średnio tłuszczu idealny na przekąskę . SFD/Images/2015/7/24/117d2ba076d1411e9d60178e2e9710a6.jpg Lody z tutti serek 0% i próbka wpc z UNS SFD/Images/2015/7/24/d84ecd12ae5140938a1041f986ada1c8.jpg Tutaj sernik z polewą z białka SFD .

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/11/2014 11:04:01 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] WOJO_Reaktywacja str.10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    https://www.youtube.com/watch?v=fFbdynWJT28&feature=youtu.be Moja suplementacja : DAA 3 gram na noc Wit.C 1-3 gram na noc Gliceryna 10ml rano / przedtreningiem/na noc Norvaline przed treningiem Kreatyna 5 gram po treningu Green superfood do śniadania miarka Probiotyki 1 kaps na noc Whey 40 gram rano (czasem śniadanie jako białko to whey) i 40 gram po treningu http://images70.fotosik.pl/498/c4b8b577f5959376med.jpg Szamka: Przez 2 tygodnie postaram się lecieć na minimalnej ilości węgli a potem będę dokładał powoli : http://images69.fotosik.pl/499/468122d69634bd62med.jpg http://images68.fotosik.pl/498/0c577ba1ff97eb78med.jpg http://images70.fotosik.pl/498/5e2a02e60c02510fmed.jpg

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2015 12:55:33 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] WOJO_Reaktywacja str.10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A-1. wyciskanie hantli nad głowę 8 powtórzeń , Serie: 1-30kg zaliczona 2-30kg zaliczona 3-30kgzaliczona 4-30kg zaliczone -10 sek przerwy A-2. podciąganie na drążku podchwytem z ciężarem 8 powtórzeń Serie: 1-zaliczona +27,5kg 2-zaliczona + 17,5kg 3-zaliczone + 12,5kg 4-zaliczone + 5kg -10 sek przerwy https://www.youtube.com/watch?v=N3XlJbLrL10&feature=youtu.be A-3. Przysiad ATG z podwójnym dnem 8powt Serie: Serie: 1-zaliczona 187,5kg 2-zaliczona 167,5kg 3-zaliczona 157,5kg 4-zaliczona 150kg Lekko... -10 sek przerwy A-4.Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 8 powt Serie: 1-zaliczona 105kg 2-zaliczona 105kg 3-zaliczone 100kg 4-zaliczone 95kg - 120 sek przerwy Dieta: - wpc SFD 50 gram + masło 14 gram trening poranny Rwanie siłowe 70kg 8 serii po 3 powt przysiady 5x5 90kg - 45 gram izolatu SFD + banan -150 gram twaróg półtłusty + 70 gram płatków jaglanych + miarka wpc SFD + 30 gram orzechów włoskich - 250 gram łososia + warzywa -200 gram dorsza + warzywa + z 50 gram ryżu Trening wieczorny - 80 gram kleik ryżowy + 50 gram izolatu + 100 gram truskawek + kakao -250 gram dorsza + 100 gram kaszy gryczanej + warzywa SUple -WPC I posiłek + po treningu -gliceryna : 10ml rano 10ml przed treningiem/ 10 ml na noc -1/3 gram wit.C na noc PS: zdałem indeks więc już luzik jest trochę czasu :)

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/13/2015 10:02:25 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] WOJO_Reaktywacja str.10

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ]A-1. wyciskanie hantli nad głowę 8 powtórzeń , Serie: 1-30kg zaliczona 2-30kg zaliczona 3-30kgzaliczona 4-30kg zaliczone -10 sek przerwy A-2. podciąganie na drążku podchwytem z ciężarem 8 powtórzeń Serie: 1-zaliczona +25kg 2-zaliczona + 15kg 3-zaliczone + 10kg 4-zaliczone + 5kg -10 sek przerwy https://www.youtube.com/watch?v=8ck7A1qImI0 A-3. Przysiad ATG z podwójnym dnem 8powt Serie: 1-zaliczona 190kg REKORD 2-zaliczona 170kg 3-zaliczona 160kg 4-zaliczona 150kg Lekko... -10 sek przerwy A-4.Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 8 powt Serie: 1-zaliczona 105kg 2-zaliczona 100kg 3-zaliczone 95kg 4-zaliczone 92,5kg - 120 sek przerwy Dieta: -- wpc SFD 50 gram + masło 14 gram trening poranny Przysiady rampa po 3 powt z pauzą na dole do 190kg Rwanie siłowe lekko 60kg 5x5 -150 gram twaróg półtłusty + 120 gram płatków jaglanych + miarka wpc SFD + 30 gram orzechów włoskich - 150 gram łososia + 3 jajka+ warzywa -200filet z kurczaka + x gra wątróbki + 400 gram ziemniaków + buraczki Trening wieczorny - 80 gram kleik ryżowy + 50 gram izolatu + 100 gram truskawek + kakao -200 gram twarogu półtłustego + 30 gram wpc + 100 gram płatków owsianych + pare łyżeczek dżemu + 30 gram nerkowców Suplementacja: Gliceryna 10 ml rano + przed treningiem wieczornym + na noc Witamina C 3 gram na noc Melatonina 3mg na noc WPC i Izolat według diety Kofeina przed treningiem 300mg Więcej grzechów nie pamiętam Komentarz: Siła jak widać idzie , jest dobrze waga oscyluje 107-109kg . Co do startów nie wiadomo jeszcze nie mam z kim trenować i tutaj jest problem..... Od jutra już zdjęcia jedzenia :-)

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/16/2015 10:41:24 PM Liczba szacunów: 0
  • siemka ;-) %-) http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/575499_429633013777444_1522406814_n.jpg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2013 8:40:58 PM Liczba szacunów: 0