SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • 30.12.2013 r. http://i44.tinypic.com/dxjr47.png Warzywa: pomidory, papryka czerwona, cebula, brukselka, kalafior, brokuł, fasola szparagowa zielona + grzyby Płyny: 1l wody, 7x zielona herbata, kawa Suplementacja: olej z wiesiołka, castagnus, Trec GABA 750, Trec Vit. C 1000, Trec BCAA Trening http://i44.tinypic.com/2zfqwcx.jpg + 30 minut bieżni 1. Ledwo się podnoszę w ostatniej serii, leedwo... 2. Nienawidzę chwytu na tej siłowni, kto takie coś wymyślił w ogóle }:-(( 3. Dziwne uczucie jak się klatka piersiowa trzęsie %-) 4. Cierpię, że nie ma tych talerzy 1,25 kg, choć ledwo to podnoszę... Jakiś spadek siły czy co? 5. Ok Kończy się GABA dziś,a tak przyjemnie się spało :-D Zastanawiam się jak rozplanować tę Sylwestrową miskę, skoro położę się spać dużo później, no ale zbaczymy

    Odpowiedzi: 219 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/30/2013 8:42:55 PM Liczba szacunów: 0
  • 2.01.2014 r. http://i44.tinypic.com/291on5l.png Warzywa: papryka czerwona i zielona, cukinia, bakłażan, cebula, pomidory Płyny: woda, herbata zielona, kawa Suplementacja: olej z wiesiołka, Trec Vit. C 1000, Trec BCAA Trening http://i43.tinypic.com/2mg5ovr.png + 30 minut bieżni 1. Ciężko... za każdym razem chcę zrobić więcej powtórzeń w ostatniej serii, ale wiem, że każde kolejne skończyłoby się kaleczeniem techniki#-P 2. Nie wiem czy jakoś źle obliczałam obciążenie czy co, ale nakładając więcej niż 25 kg nie dawałam rady dociągnąć dalej niż do połowy odległości między wyciągiem a klatką piersiową 3. Tu w końcu jakiś sukces :-) Za tydzień coś chyba dołożę do tego gryfu (i tak będzie leszczarsko, ale co tam %-) ). 4. Jest w końcu 7,5 kg!! 8-)8-) Jeszcze niedawno ani razu nie dawałam rady :-) 5. Biednie te obciążenie wygląda, ale żeby dać radę więcej musiałabym zacząć uginać cały tułów :-D Teraz inne pierdoły: Zapisałam się do ginekologa na przyszłą sobotę, zobaczymy co powie. Mam nadzieję, że nie dostanę hormonów, chociaż najprawdopodobniej tak właśnie się stanie. Skończył mi się castagnus, z racji owej wizyty chyba na razie nie dokupuję, zobaczymy co stwierdzi. Dziś na siłowni zatrzęsienie. Obok mnie na bieżni była dziewczyna, która w imię noworocznego postanowienia przyszła na siłownię mimo zapalenia oskrzeli... Jak chce narażać swoje zdrowie to ok, ale czemu nie pomyśli o innych... Aeroby dłużyły mi się więc wyjątkowo. Na dodatek chyba nikt ręcznika dziś nie miał#-P Chyba niczego nie nienawidzę na siłowni bardziej niż ociekających potem sprzętów@-) Ogólnie - zmęczona, ale i zadowolona, że mimo małego stażu jakoś daję radę :-)

    Odpowiedzi: 219 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/2/2014 9:34:01 PM Liczba szacunów: 0
  • 3.01.2013 r. http://i42.tinypic.com/20743cz.png Warzywa: pomidory, papryka czerwona, cebula, fasola szparagowa żółta, cukinia, kalafior Płyny: woda, zielona herbata, kawa Suplementacja: olej z wiesiołka, Trec Vit. C 1000, Trec BCAA Trening http://i39.tinypic.com/2ytxow3.png + 30 minut bieżni 1. Rzeczywiście, z mniejszym obciążeniem jestem bardziej precyzyjna i wykroki bardziej dają w kość 2. Już czuję plecy 3. Zawsze walczę o każde powtórzenie ze sztangą. Ale jakiś progres jest :-) 4. Trudno jeszcze dociągać w ostatnich powtórzeniach do pełnego kąta, ale ciągle nad tym pracuję 5. Miałam pomysł, żeby w ostatniej serii 10 kg spróbować, ale zbyt by na tym ucierpiała technika - na razie skupiam się na precyzyjnym wykonaniu z 7,5 kg - tak, aby nie uciekały mi na boki łokcie Jeszcze godzinę po treningu nie wiedziałam co się ze mną dzieje. Masakrycznie mnie pozamiatał dzisiaj trening, zbierało na wymioty... I cały dzień byłam głodna. I jeszcze te plecy... Zaraz się kładę, bo w każdej innej pozycji nie dają wytrzymać ;-) Ogólnie jestem zadowolona - przynajmniej wiem, że coś się dzieje, że nie ma opyerdalania %-)

    Odpowiedzi: 219 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/3/2014 9:10:13 PM Liczba szacunów: 0
  • ZALEGŁA WYPISKA Z WCZORAJ DIETA: 1)60g odzywka białkowa+ 20g wiorki kokosowe+100g wafli ryzowych 2) 150g ryz+250g kurczak z plasteerkeim sera zoltego i ketchupem 3) budyn na mleku 0,5% (winiary bez cukru ale z 10 słodzikow XD) +łyzeczka kakao+2 jabłka+serek wiejski lekki 300g+ bułka ziarnista z lidla :-D 4)5białek jaj+2 całe+ ok 100g szynki+ bułka z ziarnami+30g odzywki białkowej+ drozdzokwa z jabłkiem i kruszonką SUPLEMENTACJA NAC 2x dziennie OMEGA 3 / 4 szt dziennie magnez+b6 2x dziennie wit d3+k2 -rano wit C chrom do kazdego posiłku z ww enzymy trawienne - do najwiekszych posiłków

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2018 5:05:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiosło podpatrzone od Natalii i powiem jedno-kosmos! Kazde powtorzenie czuć , spięcie i rozciągnięcie -dodatkowo guma powoduje stałe napięcie w najszerszych! Wprowadzam do planu na stałe :D DIETA: 1) 60g odzywki białkowej smak banan+ 150ml mleka 0,5%+cynamon+ 100g makaronu 2) kurczak w sosie pieczarkowym+2 łyzki oleju+warzywa 3) kura w sosie pieczarkowym+100g kasza jaglana+jabłko 4) 200g twarog chudy +lyzeczka masła orzechowego+słodziki <3 5) 60g odzywka białkowa +50g wafli+2 obwazanki krakowskie z dzemem+pól paczki lays z pieca SUPLEMENTACJA NAC 2xdziennie enzymy chrom wit c d3+k2 omega 3 magnez potas

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2018 11:46:53 PM Liczba szacunów: 1
  • 03.01.2019 #PULL: 1a) Podciaganie nachwyt z gumą zielona 2sx20+ fiolet guma 2sx8-10 1b) narciarz szeroki uchwyt 15kg 4sx12 3s faza eksc + ostatnia seria przytzymanie 30s w rozciągnięciu+max reps 3) wiosło sztanga nachwyt RAMPA 6 + 2s regresu 40kgx20 50kgx6 55kgx6 60kgx6 65kgx6 70kgx6 50kgx13 40kgx17 3)wiosło hantlem na ławce skosnej po łuku 20kg 4sx12-14 4) przyciąganie V siedząc do brzucha w lekkkim pochyleniu 3sx15-12 (3101) 5) przyciaganie V siedzac do brzucha 1drop cały stos (50kg)x10+40kgx10+30kgx10 z zatrzymaniem+20kgxmax 6) tył barków linki 2 sztabki 4sx15-20 7)uginanie jednorącz na maszynie (modlitewnik) 1s rozgx20+ 1s roboczna cięzko x8-10+1s robocza mnniejszym ciezarem xmax 8)młotki siedząc 12kg 3sx10 na ręke DIETA: 1) omlet na słodko (2 jajka+8 białek+30g odzywki)+ 2 łyzeczki masła orzechowego+kawa z 150ml mleka 3,2% 2) indyk 250g+100g ryz+ sos pomidorowy+ kapusta 3) 50g odzywki smak naturalny +paczka delicji pomaranczowych+50g cornflakes kukurydziane <3 (potreningowy ) 4) 300g serek wiejski+50g wafli ryzowych+ketchup60%mniej kcal+bułka z dynią 5) ? SUPLE: wit c nac omega chrom enzymy magnez d3+k2 kompleks witamin

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/3/2019 10:40:30 PM Liczba szacunów: 0
  • 10.04.2019 DNT Spacer z siłowni do domu x2 (na personalne) W sumie mogla bym podjechać autobusem, ale przez to ze jestem aktywna w ciagu dnia, traktuje to jako cardio i nie musze tuptac na biezni bo to dla mnie katorga!!! I HATE CARDIO! Na silke na nogach szybkim marszem mam kolo 45min x2 Od poniedziałku do piątku wychodzi mi 18-20tys krokow dziennie W wekendy kolo 12-14tys DIETA : 1) 300g serek wiejski lekki, mix salat, pomidory, szczypiorek, 10ml oleju MCT 2) Spaghetti (kolo 150 mielonego, 150 makaronu) 3)60g wpc milk caramel +50g zelek 4) kurczak 300g,kapusta kiszona, ogórki, 5)Algida trio 1l, 50g wafli ryżowych, 10biszkoptow, Przed snem :30g kazeiny +10g worków kokosowych SUPLE: Nac :rano i wieczorem Witaminy : 2x Omega 3 :3kaps dziennie D3+K2 :po śniadaniu Magnez, Probiotyki 1x dzienie (Swanson) Berberyna, R - Ala (do posiłków z ww) Wit C Podczas treningu : 15g eaa 10 tauryna 10 kreatyna X-CARB (zależy od dnia, bo planuje rotacje ww i kcal) Jak bede miala gotowe plan i miske to wstawię :)

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/11/2019 11:05:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Barki bic tric Triset (focus side delt) 4x12-15 A1)unoszenie linek do gory (tyl barków) A2)facepull A3)unoszenia linek stojąc wzdłuż tułowia B)wznosy hantli bokiem (around the World) 10s rest 4kgx15 6kgx12 8kgx10 10kg (ćwiartki) x10 60s rest 10kgx 12 8kgx12 6kgx12 4kgx12 2kg max hold C) wyciskanie hantli siedząc 2x20kg 3sx10 (120s rest) D) wznosy łamanej Gryf 10kg +5kgna strone x30 +10kg na strone x20 +15kg na strone x12 Drop 15kgx12 10kgx12 5kgx 12 z zatrzymaniem 5s E) unoszenia hantli przod na lawce skosnej 2x4kg 4sx12-15 F)unoszenia talerza przed siebie +wyciskanie dynamiczne przed siebie (talerz 5kg) 3sx15+max Tric : 4sx12-15 A1) wyprosty linek na trica A2) wyprosty linek zza glowy stojąc A3) bench dips B) wyciskanie wasko sztangi 40kg 3sx10.(6s faza neg) Bic: 4x12-15 A1) cable curl A2) ez bar curl A3) ez bar drag curl B)modlitewnik (wersja hamer mega wchodzi <3) 10kg 2sx 20 15kg 2sx10 (3s stretch i 3s faza neg) Drop: 15kgx10 10kgx8 5kgx10+hold DIETA: 1)omlet 200ml bialek jaj, 30wpc kokos, jogurt naturalny, 200g malin 2) mizeria +300 kurczak 3) 0,5l algida toffi +50g płatki kuk 4) 300kura,kapusta kiszona, 5)drugie 0,5l algida, 100g herbatniki, 30wpc

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/26/2019 3:47:46 PM Liczba szacunów: 0
  • 12.06.2019 LEGS DAY: a1) uginania nog z hantlem 16kg 4sx12 a2) RDL 50kgx12/60kgx12/70kgx10/80kgx10x10/90kgx6x6 /60kgx13 b1) zuraw (supermen) 4sx max b2) uginania nog pojedynczo 4sx10 (6s faza eksc, 3s hold) C) split squat z hantlami 3sx15 D1) Front squat +back squat 6s x20/16/12/8/8/20 E1) Wyprosty z izometria 4sx15+kilka partial E2) syzyfki 4sxmax E3) Łydka siedzac 4sx20-25 F1) odwodziciele+wykopy w tyl na smithkie w kleku na poslad+monster walk z guma na kolanach 3s x 30 https://youtu.be/qb9bBP2l75Q

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/13/2019 12:08:52 PM Liczba szacunów: 1
  • Legs 2 1) Wyprosty 50kgx12 z zatrzymaniem Cluster : 60kg 4x5 (10s rest) 60kg 4x5 (10s rest) +5 positive reps 30kg Rest pause: 70kgx 10+4+3 SST : 70kgx10 50kg x5 negative 30kgx5 positive +20s hold +10partial 2) wyciskanie smith szeroko 90kgx20 110kgx15 120kgx12+90kgx12+50kgx12 (2x) (120s rest) 3) bulgarski hantel 10kg 3sx15 4) wypychanie wysoko wąsko 4sx20(60s rest) 1xRP 100kgx12x6x4 1xRP 100kgx12+8+6 + drop 80kgx12+40kgx12 5) siady front smith MI40 40kg 4sx10 Dupa: Triset x3 : A1) unoszenia nog lezac na lawce skosnej na posladki z guma na kostkach 10powt z 5sek zatrzymaniem +10szybkich +10 plusów A2:monster walk x40 A3) hip thrust jednonoz z noga na stepie i guma nad kolanami x15 B) swingi z kettlem i guma 4sx30 C) RDL z guma i mocnym dopięciem pośladków 4sx15 D) odwodziciele maszyna 3sz potrójnym dropem + max przytrzymaniem ( dupa do wymiany XD) 45min cardio intensywne na orbitreku 'tetno kolo 150-165 ~600kcal Micha: 1) serek wiejski 500g+ wkrojona rzodkiewka 2) kurczak 200g+250g fasolka zolta 3) shake bialkowy na mleku 60g 4) 200g indyk +pomidor+ogorek+3 lyzki jogurtu 5) big milk śmietankowy 3szt :) Jedziemy teraz ostro z tematem :) Dotne sie na wior i nic mnie juz nie zatrzyma. Jesien- nadchodze :D

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2019 7:46:19 PM Liczba szacunów: 0
  • 05.06.2020 Jeden dzień do otwarcia siłowni!!!! Już za 12h tam będę %-) Zaczynamy od jutra juz poważne treningi i wszystko dopiete na 100%. Dzis otrzymałam rozpiskę od trenera i lecimy ostra Redukcja. Wszystko bede opisywac na bieżąco! Teraz celem jest zejść max z fatu do ok 10% i zrobić potem odbicie i mały rekomp. Waga początkowa 85kg MAKRO : 1) 40b, 200g warzyw, 15 tl 2) 40b, 50ww, 10tl 3)40b, 50ww, 4) 40b, 50ww, 5tl W trakcie treningu : 15g bcaa, 15g glutaminy, tauryna, Po treningu :średni banan /30g płatków na zmianę oraz 30g wpc Cardio : 45min na czczo oraz 30min po siłowym Trening 5x w tygodniu Pon :Push Wt :Pull Sr:Legs Czw :rest Pt :upper body Sob :lower body Niedziela : rest Jeśli będę potrzebować zrobić dzień wolny - robię go. Brzuch codziennie rano po cardio 2 ćwiczenia dowolne 4s na maxa Rano i wieczorem : Vacuum Saa: opiszę niebawem :) Suplementacja : Multiwitamina Berberyna Enzymy NOW Chrom Cystone Abana Omega 3 Aschwaganda Astragalus Dandelion ROT - mniszek lekarski Kelp, selen Wit C Mg+B6 Jutro opiszę trening i lepsza suplementacje! Miłego wieczoru

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/5/2020 8:01:45 PM Liczba szacunów: 1
  • Ile wiesz o prawidłowym odżywianiu kulturysty?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to 1 pytanie jest troszke niesprecyzowane.. czlowiek siedzacy czyli zwykly pzecietniak potrzebuje do przezycia i do normalnego trybu zzycia ok 0,8 g na 1kg masy ciala bialka wiec razy wiecej wyjdzie 1.6 grama i wedlug ciebie sizeXL to wystarczy dla osoby cwiczacej?? sklonilbym sie ku odp c... "Dużo poświęcisz aby osiągnąć swój cel, zdrowie nie powinno być jednak częścią poświeceń"

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3138 Data: 3/26/2003 7:40:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Już nastawiłam się psychicznie do tego treningu A i B, więc szkoda mi trochę, na siłownię nie chcę, bo mam w domu sporo sprzętu, poza tym jak mam patrze c na kogoś, kto przez rok kazał mi ćwiczyć jedno wielkie g00wno, to aż się we mnie gotuje ;< Jutro startuję, może jakoś wykombinuję coś z tym ćwiczeniem na unoszenie tułowia. PS. dopiero zauważyłam,ze wcześniej nie pokazałam o so mi chosi, miałam na myśli ofc ćwicz. 15 : http://www.kulturystyka.pl/atlas/plecy.asp#15 Zmieniony przez - UMka w dniu 2012-09-12 20:12:04

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 9038 Data: 9/12/2012 8:11:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogry Ogrzyce i Ogratka a jak! %-) - vol. 9

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zmieniony przez - polaco_92 w dniu 2008-03-23 17:40:11

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/23/2008 5:37:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogry Ogrzyce i Ogratka a jak! %-) - vol. 9

    Post
    Odżywki i suplementy

    hehehehe siemanko!!

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/23/2008 7:13:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogry Ogrzyce i Ogratka a jak! %-) - vol. 9

    Post
    Odżywki i suplementy

    Polaco bierz gripex, ze 2g wit C. i MOCZ NOGI W GORĄCEJ WODZIE! Do tego załóż na siebie jakieś dresy, załóż bluzkę z długimi rękawami, na to bluzę z kapturem. Niech mama zrobi Ci gorącego mleka z masłem i miodem i tak siedź! Tylko woda ma być REALLY HOT, you understand what I mean?!

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2008 11:07:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogry Ogrzyce i Ogratka a jak! %-) - vol. 9

    Post
    Odżywki i suplementy

    uuu :P to jakis lek na bazie wit C, paracetamolu...

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2008 11:13:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogry Ogrzyce i Ogratka a jak! %-) - vol. 9

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ogry mam zadanie z geografii dla was Wskaż określenia, ktore opisuja przemysl bylych krajow socjalistycznych: a).duzy udzial produkcji wyrobow nowoczesnych i wysoko rozwinietych b).przemysl jest uciazliwy dla srodowiska przyrodniczego c).niskie place robotnikow d).zaklady przemyslowe sa wlasnoscia prywatna e).zacofanie technologiczne w porownaniu do przymyslu krajow wysokorozwinietych f).postepujaca prywatyzacja przymyslu g).przemysl pochlania ogromne ilosci surowcow i energii h).wielkie zaklady sa wlasnoscia panstwa i).przemysl jest modernisowany dzieki inwestycja zagranicznym Podajcie prawidlowe odp bede wdzieczny, wiem sam mniej wiecej co wybrac, ale ciekaw jestem waszych opini Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2008-03-29 13:32:57

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2008 1:29:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogry Ogrzyce i Ogratka a jak! %-) - vol. 9

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wskaż określenia, ktore opisuja przemysl bylych krajow socjalistycznych: b).przemysl jest uciazliwy dla srodowiska przyrodniczego c).niskie place robotnikow e).zacofanie technologiczne w porownaniu do przymyslu krajow wysokorozwinietych f).postepujaca prywatyzacja przymyslu g).przemysl pochlania ogromne ilosci surowcow i energii -------------------------------------------- Tak mi się zdaję zdawałem maturę z geografii ale wiesz to było rok temu od tamtego czasu nie tknąłem żadnej książki do tego przedmiotu ^^,

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2008 1:42:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Ogry Ogrzyce i Ogratka a jak! %-) - vol. 9

    Post
    Odżywki i suplementy

    http://c.wrzuta.pl/wi13938/8679aa6a001ba2df47a9ed8b/Z%C5%82udzenie%20optyczne%20%22Balkon%20czy%20taras%22?type=i&key=8BRFRjdLOd&ft=f

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2008 6:04:34 PM Liczba szacunów: 0