SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • czas na zmiany

    Post
    Trening dla początkujących

    hoho panie kolego widze ze sporo przeoczylem nie cwiczysz nog bo w robocie ciezko, znam goscia co trenuje 5x w tygodniu i pracuje codziennie + czesto na noc i daje rade a przemiana sylwetki na przelomie 2 lat chyba bardzo duza trening 3 razy w tygodniu + 2-3x aero/int skoro sadzisz ze brak czasu proponuje program axbxcxx ew xaxbxcxx a klatka barki triceps(2-3cw na klate, 2 na barki i 2 natriceps) b nogi(3cw na czworki, 2 na dwójki i 2 na lydki) c plecy + biceps (3-4cw na plecy i 2 na biceps) + kaptur po plecach 1cw Zmieniony przez - davidooo w dniu 2012-07-17 15:42:51

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 3367 Data: 7/17/2012 3:37:26 PM Liczba szacunów: 0
  • czas na zmiany

    Post
    Trening dla początkujących

    a) wyciskanie lezac wyciskanie hantli na skosie rozpietki na plaskiej na bic 2ćw daj, uginanie stojac i modlitewnik np b) nogi daj: przysiady tylnie/przednie wykroki prostowanie siedzac uginanie leżac mc proste nogi lub zuraw wspiecia stojac + siedzac c) wyciskanie siedzac/stojac un bokiem un w przód lub podciaganie sztnagi ale uwazaj zeby sobie barkow nie rozwalić tric daj prostowanie na wyciagu nachwytem i pompki na poręczach lub wyciskanie francuskie lezac d) martwy ciag drazek nachwyt/neutral nawet po pare powtorzen, z czasem wzrosnie wioslowanie sztangą lub hantlem tyl barkow un w opadzie szrugsy sztanga lub hantle * w plecach jak chcesz mozesz dorzucic ze 3 serie sciaganie drazka na deser

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 3367 Data: 7/17/2012 10:20:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Czym zastąpić polędwicę wołową?

    Post
    Iron Horse Series

    Wydaje mi sie ,ze Marek.C mial na mysli ,to ze wspołczesny kurczak tak na prawde z kurczakiem nie ma za wiele wspolnego .

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2008 6:36:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Czym zastąpić polędwicę wołową?

    Post
    Iron Horse Series

    Chciałem tylko dorzucić dwa słowa o zawsze aktualnych zaletach różnorodności; jeżeli wcinacie wszystkie te wyżej opisane mięcha na zmianę, a nie trzymacie się jednego jak religii, to przynajmniej nie faszerujecie się tymi samymi hormonami nonstop (co może mieć złe skutki), tylko wszystkimi po trochu Pierwszy raz zabieram głos w tym dziale. Wiele razy widziałem tytułu wątków z pytaniami 'do marka c..bla bla' i myślałem że to lipa, reklamowa wkrętka. Przeczytałem wypowiedzi MC i zmieniłem zdanie- jak sam czegoś nie będę wiedział to już wiem kogo pytać

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2008 2:10:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Czym zastąpić polędwicę wołową?

    Post
    Iron Horse Series

    To ja wtrącę swoje trzy grosze... Dieta jest ważna, ale przy ogólnych założeniach, tzn. proporcje b/w/t, ilości na kg masy ciała, jednak tak jak Michał napisał w jednym z postów - istnieje coś takiego jak spożywanie instynktowne. Jeśli mam na coś ochotę - to jem, nawet jeśli akurat tego dnia przekroczę ilość białka na przykład. Jeśli nie mam na coś ochoty to nie jem, bo inaczej szybciej zwymiotuję niż przyswoję. Naturalnie nie mówię tu o cukierkach czy alkoholu. Chodzi o zdrową żywność... Dlaczego dieta oparta na dokładnych wyliczeniach CO i KIEDY nie ma sensu (a zatem taka, gdzie ktoś podaje co do minuty co je, np. 9:30 owsianka z mlekiem, 11:00 tuńczyk z ryżem itd.)? Sprawa jest prosta... Chodzi o zapotrzebowanie kaloryczne. Ono jest inne KAŻDEGO DNIA. Przykładowo: dzisiaj siedzę sobie w domu, bo mam wolne, dzień nietreningowy i pada. Ale jutro idę już do pracy (fizycznej), a do tego mam trening. Pojutrze praca, ale brak treningu itd. W każdym z tych dni moje zapotrzebowanie kaloryczne będzie RÓŻNE! Zatem ustalanie z góry co jem i ile kcal powoduje, iż w niektóre dni będzie nadmiar kalorii, a w inne niedobór. I tak jak Marek.C pisał- potem mamy efekt worków na śmieci. Dlatego ja jestem zwolennikiem diety instynktownej (wzorem profesora Michała), ale oczywiście budowanej o zdrowe produkty. P.S. Dietetycy coraz częściej skłaniają się do obliczania zapotrzebowania nie dziennego, ale w większych jednostkach czasu (np. tygodniowego), z przyczyn właśnie powyższych.

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2008 5:38:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Czym zastąpić polędwicę wołową?

    Post
    Iron Horse Series

    Są na forum jakies fotki Marka C? Chcialbym zobaczyc jak wyglada ktos w tym wieku(bezu razy) kto ma tak ogromną widze o kulturystyce. Podejzewam ze nabawie sie kompleksów ale i tak zaryzukuje.

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/13/2008 4:10:21 PM Liczba szacunów: 0
  • C.D. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/09feeb2c2ce74dcc80f9549fc92474ee.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/f3c3533678934903915eea5bd224608b.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/afb6a28196264994bbe90886bd2f2684.jpg

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 10847 Data: 6/4/2013 12:20:49 PM Liczba szacunów: 0
  • https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/q71/s720x720/1800416_642396369154087_455034832_n.jpg

    Odpowiedzi: 661 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/13/2014 12:16:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    TRENING CYKL 4 11 TYDZIEN - 4 DZIEN TRENINGOWY GPP2. 1a. RDL 3 x 12 było : 12 x 55 kg /12 x 57,5 kg /12 x 60 kg jest : 12 x 57,5 kg / 12 x 60 kg / 12 x 62,5 kg Chyba bardziej było to takie " dyganie " niż RDL }:-( 1b.przenoszenie piłki między nogami,a rękami było :15 powtorzen /15 powtorzen / 15 powtorzen jest : 15 powtórzeń / 15 powtórzeń / 15 powtórzeń / kocham to ćwiczenie , %-)masakruje mi brzuch 2a. Przysiad wykroczny 3 x 15 na stronę było : 15 x 8 kg / 15 x 9 kg /15 x 10 kg jest : 15 x 10 kg /15 x 10 kg /15 x 10 kg / Wydawało mi się że nigdy nie skończę @@-) 2b. wyciskanie jednorącz na płaskiej 3 x 12 na stronę było : 12 x 8 kg /12 x 9 kg / 9 x 10kg jest : 12 x 8 kg / 12 x 9 kg /11 x 10 kg nie było żle :-)) 2c. MC na jednej nodze 3 x 10 na stronę było : 10 x 10 kg /10 x 12 kg /10 x 14 kg jest : 10 x 14 kg / 10 x 16 kg /10 x 14 kg Taka sama sytuacja jak poprzednim razem musiałam zejść z obciążeniem w ostatniej serii ,gdyż bardziej skupiałam się na utrzymaniu równowagi i sztangielki 2d. Wiosło jednorącz 3 x 12-15 było : 15 x 10 kg / 15 x 12 kg /12 x 14 kg jest : 15 x 12 kg /12 x 14 kg /10 x 16 kg ciężko 2e. Duck walk 3 x 20 metrów Ałć bolało %-) Nie udało mi się dziś nic aero dołożyć .Głodna zaczęłam robić ten trening ,ale w czasie treningu głod sobie poszedł i bardzo fajnie ,choc ciężko mi się cwiczyło Temperatura : 35 ,8 st C Obli bardzo dawno nie mierzyłam regularnie temperatury ,ale z tego co pamiętam to wynosiła niewiele ponad 36 st ,w 2 fazie cyklu trochę więcej ,no i gdy zaszłam w cięże ok 37 st . Zmieniony przez - Manzanares w dniu 2013-06-12 21:39:38

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 12429 Data: 6/12/2013 9:38:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Manzanares

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ 3 CYKL 5 - ODWODNIENIE TRENING NR 2 1a. suwnica nogi niżej 6 x 12 cc / cc / cc / cc /cc / cc / Czwórki paliły okrutnie %-) .Zamieniłam na syzyfki .Nie mam pewności ,czy wybrałam dobry zamiennik ,ale pomyślałam ,że to tylko jeden trening ,więc chyba nie będzie miało to olbrzymiego znaczenia :-) 1b. RDL 6 x 10 40 kg / 45 kg / 48,5 kg / 50 kg / 52 kg / 54,5 kg Szlo znośnie ,w ostatnich seriach ciężko jednak było utrzymać sztangę 2a. Wiosło sztanga 6 x 10 30 kg / 30 kg / 26 kg / 26 kg/ 26 kg/ 26 kg Po drugiej serii musiałam zmniejszyc ,bo nie dawałam rady dociągać sztangi odpowiednio wysoko 2b. wyciskanie sztangielek skos góra 45` 6 x 12 7 kg/ 7 kg/ 7 kg/ 7 kg/ 7 kg / 7 kg dobrze szło młam dołożyć }:-( ,ale chyba przestawiłam się na tryb oszczędnościowy %-) 3a. uginanie ze supinacją 6 x 15 15 x 7 kg / 13 x 7 kg / 15 x 6 kg /15 x 6 kg / 15 x 6 kg /15 x 6 kg robione z przerwami mimo zmniejszenia obciążenia 3b. prostowanie ramion na drążku górnym 6 x 15 30s Zamieniłam na odwrotne pompki ,dobrze szło :-)) Po treningu chciałam trochę aero dołożyć ,ale dałam radę 3 minuty poskakac %-)Skakanka mi się plątała ,nogi jak z ołowiu #-P MISKA /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/077211a8a0fa4b7ab3a23688c93e89aa.png Temp 36,2 st C mierzona po przebudzeniu Zmieniony przez - Manzanares w dniu 2013-06-19 18:57:14

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 12429 Data: 6/19/2013 6:22:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Przyśpieszenie Przemiany Materii

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dość nieuprzejmmie skorzystam z tematu. Jakie to witaminy przyspieszaja przemianę materii ? Ja rano wypijam: wit. C niacyna wit. E kwas pantotenowy wit. B6 ryboflawina tiamina kwas foliowy biotyna witamina B12 wszystko oprócz kwasu foliowego to 100% dziennego zapotrzebowania (przynajmniej tak pisze). Wystarczy , gdybym to wcinał rano? pozdrawiam +Cahir+

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/14/2004 12:13:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Co dalej? trwająca redukcja -10kg.

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok, dzięki za sugestie. W tym tygodniu rozpocznę FBW z treningami A B i C. Jeśli chodzi o diete, dodać wszystkiego proporcjonalnie, czy może wiecej białka, tłuszczu lub węgli?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 652 Data: 3/17/2019 5:01:21 PM Liczba szacunów: 0
  • program do oceny!!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    cwicze 6 miesiecy systematyczniebez zadnych nieplanowanych przerw poniedzialek(klata triceps) klata wyciskanie na poziomie 12/10/8/6 wyciskanie na skosie 12/10/8/6 rozpietki na poziomie 12/10/8/6 pompki na poreczach 3x max triceps francuskie lezac 12/10/8/6 francuskie siedzac (jednoracz) 12/10/8/6 pompki w podporze tylem 2x max sroda(plecy biceps) plecy drarzek (ruzne chwyty) 4x max M/C 12/10/8/6 wioslowanie jednoracz hantla 12/10/8/6 sztrugsy 12/10/8/6 biceps modlitewnik 12/10/8/6 uginanie ramion chwytem zwyklym (hantla) 12/10/8/6 -//- chwytem mlotkowym 12/10/8/6 piatek(nogi barki) nogi przysiady 12/10/8/6 pol przysiady 12/10/8/6 wykroki 12/10/8/6 spinanie sie na palce(lydki) 4x 20 barki wznosy bokiem z hantlami 12/10/8/6 podciaganie wzdluz tulowia 12/10/8/6 wyciskanie hantli zza glowy 12/10/8/6 przerwy miedzy seriami 2 min, miedzy partiami 4min trening przyniosl mi przyrost masy i sily trening ktory dalem do oceny (powyzej) mial na celu zwiekszenie masy i sily silownie mam dostepna 24 na dobe kumpel to samo.... przeciwskazan nie ma mamy tylko wolne ciezary szkanga prosta i lamana ,lawka regulowana, porecze drarzek dwie hantelki, planowana budowa wyciagu. to chyba wszystko Zmieniony przez - daro_76 w dniu 2005-07-12 11:00:57

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2208 Data: 7/12/2005 10:56:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytano apropo diety redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    To Że ze z BCA dziala lepiej to nie czytałem jeszcze nic o tym ogólnie mowiąc zawsze unikałem BCA jako suplement bardziej "marketingowy" i pije zwykłe WPC Drugi link nie działa ale znalazlem po wpisaniu w neta pewno chodziło o ten produkt? https://www.sfd.pl/sklep/SFD_NUTRITION_Tri_Creatine_Malate_-opis36355.html?device=c&gclid=CjwKCAjwg6b0BRBMEiwANd1_SFHVk0WY6-PXE3GXfMeoS0WqnpyV3Tby-l9WAb9gywSFjIeN9g-GOhoChzcQAvD_BwE#wartosci Tutaj jest Jabłczan kreatyny miałem brać zwykle mono o to prawdopodobnie https://www.sfd.pl/sklep/SFD_NUTRITION_Creatine-opis36148.html#wartosci czyli jednak w jabłczan celować czy chodzi tutaj o tę fajna promocje? stosunek do jakości? bo też by mi na tym zalezało Zmieniony przez - pekulski104 w dniu 2020-04-05 16:16:49

    Odpowiedzi: 550 Ilość wyświetleń: 13792 Data: 4/5/2020 4:16:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytano apropo diety redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Panowie zrobiłem ładowanie kreatyną z tydzień po 5-6 miarek wszystko spoko nawet ładnie "nabiło" łapki :D chociaż już po "ładowaniu" biorąc mniejsze dawki już jakby łapy mniejsze.. albo głowa świuje...dlatego moje pytanie teraz wlaśnie chce przejść w tryb 5g DNT 10g DT Tylko pytanko mam te kreatynę https://www.sfd.pl/sklep/SFD_NUTRITION_Creatine-opis36148.html?device=c&gclid=Cj0KCQjwyur0BRDcARIsAEt86IDakdUzfeFamD-v0NHn0vinRRoPKUam58RyVDG5mQPvxR-4kMKKEPIaAvi2EALw_wcB#wartosci i tam pisze że Monohydrat kreatyny 4050 mg - w tym kreatyna 3565 mg martwi mnie to 3,5 to jest w 6g miarki całej Czy to nie będzie za mało? bo np w ciągu 1-2 dni spoko.. ale na przestrzeni tygodnia przykładowo licząć 3,5gx7dni=24,5g a licząć 5gx7dni=35g więc 10g kreatyny wychodzi tak jakby mniej co radzicie? Zmieniony przez - pekulski104 w dniu 2020-04-18 19:09:58 Zmieniony przez - pekulski104 w dniu 2020-04-18 19:13:29

    Odpowiedzi: 550 Ilość wyświetleń: 13792 Data: 4/18/2020 7:08:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytano apropo diety redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wit C. kwasy EPA DHA, probiotyki, cynk Wit D tak jak wspomniałeś, wystarczy w zupełności.

    Odpowiedzi: 550 Ilość wyświetleń: 13792 Data: 9/2/2020 7:21:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytano apropo diety redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Prozdrowotnie 1. Witaminy i składniki mineralne https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_VitaminALL_SPORT-opis34822.html 2. Kwasy tłuszczowe omega 3 https://www.sfd.pl/sklep/SFD_NUTRITION_Omega_3-opis31126.html 3. Ekstrakty roślinne poprawiające odporność (czosnek, żeńszeń) https://www.sfd.pl/sklep/SFD_NUTRITION_Żeń-Szeń_Guarana-opis35840.html 4. Probiotyki https://www.sfd.pl/sklep/Swanson_Immunobiotic_Immuno-LP20-opis40577.html 5. Vit c https://www.sfd.pl/sklep/SFD_NUTRITION_Vitamin_C-opis33180.html

    Odpowiedzi: 550 Ilość wyświetleń: 13792 Data: 9/2/2020 7:25:05 PM Liczba szacunów: 1
  • Pytano apropo diety redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a trening robisz rano? po południu? wieczorem? Przeważnie po poludniu/wieczór No jakbym łyknął witaminę c 8 rano a trenował o 15 to już jest ok?

    Odpowiedzi: 550 Ilość wyświetleń: 13792 Data: 9/8/2020 8:05:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytano apropo diety redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śmiało możesz przyjmować witaminę C, czy inne antyoksydanty z kilkugodzinnym odstępem czasu od sesji treningowej. Podobna sytuacja na miejsce z kwasami tłuszczowymi omega 3. Po treningu siłowym występujące stany zapalne naszych mięśni są jak najbardziej pozytywne w kwestii kształtowania sylwetki i uzyskiwanych wyników. Nie ma co aż tak bardzo przywiązywać do tego uwagi, ale takie badania występują. Zapraszam: https://potreningu.pl/articles/812/przeciwutleniacze-spowalniaja-regeneracje-po-treningu

    Odpowiedzi: 550 Ilość wyświetleń: 13792 Data: 9/9/2020 7:49:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytano apropo diety redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a trening robisz rano? po południu? wieczorem? Przeważnie po poludniu/wieczór No jakbym łyknął witaminę c 8 rano a trenował o 15 to już jest ok? na spokojnie możesz tak robić

    Odpowiedzi: 550 Ilość wyświetleń: 13792 Data: 9/9/2020 8:56:12 AM Liczba szacunów: 0