SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Było już wiele na tenm temat, ale nie ma konkretnej odpowiedzi.

    Post
    Doping

    @milczelx Ktoś napisał o treningu to rozpisałem, tylko po to żeby podkreślić priorytet jakim dla mnie są barki. Bóle w okolicach pulsu to tak śmiesznie napisane po kątem 45stopni od ucha w góre. @karlos Nogi+Plecy to normalne w 1 dzień treningowy wiele ludzi tak ćwiczy m ciąg, wiosłowanie, przysiady itd w tym samym dniu to fajna sprawa tym bardziej, że przy pracy nad nogami pracuje plecy i odwrotnie. Co do sensu treningu czuje cały czas pompę na barki i biceps co jest moim celem, trenuje je 2x tydzień mniejszymi ciężarami z dużą ilością powt. @ftb O czym ty człowieku piszesz!!!! po drugie chcesz sie redukowac i cwiczyc jeszcze priorytetowo 2 partie miwesni??? do redukcji ci to niepotrzebne yyyyy redukcja to zrzucenie jak największej ilości tłuszczu przy jak najmniejszej stracie mięsa więc sam sobie odpowiedz na pytanie po co ćwiczę 2 partie prio. teraz dieta to co napisałes ze spozywasz jest niemozliwe b 2.5 2 t 1 w 1-1.5 przeciez jakys tak jadł to pewnie 2000 kcal ci nie wyjdzie pisze pewnie bo nie wiem ile wazysz nie masz w profilu napisane ale mimo wszystko tak jak pisze za c***a nie spozywasz w takich proporcjach makroskladnikow wiec wess sobie to wszystko przekmin juz masz cykle za soba a wiedza o zarciu i treningu słaba Co do wiedzy o żarciu to proszę Cię nie bij do mnie i nei osłabiaj mnie! 100 x 24 x 1,2 - 2900call - 400cal(red) - 2500cal b 2,5 x 100 - 250g x 4cal = 1000cal t 1 x 100 - 100 -100 x 9cal = 900cal ww 1,5 x 100 - 150 x 4 = 600cal i jeszcze po treningu dałbym wegle no chyba ze jedziesz na zawody i wrzucasz izolat albo kilkanascie tabsow aminkow ale mysle ze tobie to nie grozi wiec poprostu wrzuc vitargo i pozniej izolat Po treningu wale izolat a jak masz dobry izolat to w miarce masz 11g BCAA a 30 min po izolacie idzie ryż z mięchem w proporcjach 1:2 a na koniec z tm cisnieniem to do***ałes na silce masz wysilek beztlenowy a aeroby to tlenowy wiec raczej biegajac nie powinno cie serce bolec a jak cie czesto boli to idz do lekarza a nie bedziesz sobie cisnienie mierzył Bez komentarza zapraszam do działu zdrowie. @ przytoczę Ci przykład słyszałeś jak piłkarz dostał zawału na boisku z powodu wysiłku fizycznego, od czego? od tego że dzwigał za ciężkie spodenki Zmieniony przez - CooCaine w dniu 2010-06-04 17:36:37

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1280 Data: 6/4/2010 5:13:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Wynik badan do oceny

    Post
    Doping

    Skupiłbym się trochę tutaj dodatkowo na morfologii, ze względu na wczesne niedobory żelaza, które można z nich wyczytać, nie jakieś znaczące. Mówię tu o niskim wyniku MCHC i zbyt wysokim RDW, proponuję dorzucić suplementację witamina C, kompleksem witamin B i ewentualnie wyciąg z wątróbki lub dajmy na to napar z pokrzywy :-). Może sam B komplex wystarczyć. Zmieniony przez - sooql w dniu 2018-06-14 10:50:13

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3230 Data: 6/14/2018 10:49:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Witaminy - kiedy brać.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witamina C, omega 3 z posiłkami, z dala od treningu. Witamina D3 i K2 z posiłkiem wysokotłuszczowym. http://potreningu.pl/articles/812/przeciwutleniacze-spowalniaja-regeneracje-po-treningu

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 910 Data: 8/13/2017 4:01:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Ginekomastia posterydowa

    Post
    Doping

    1 ) Co do ginekomastii to nie ma c sie badz , warto miec Nolvadex pod reka pozatym to zalezy równiez od typu ginekomasti ... 2) Uwe przyłaczam sie , ale skad dziewczyno pojawiłas sie w tym dziale ?+ Ha i z mego miasta Zmieniony przez - Krzabr w dniu 2005-08-20 14:09:00

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2793 Data: 8/20/2005 2:07:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Duży staż waga 61kg Problem z przytyciem PROSZĘ O POMOC !

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    okey napiszę z poniedziałku tam wszędzie jest identycza liczba kcal więc nie ma to zbytnio róznicy cz czwartek czy poniedziałek. Energia (kcal) 3837.4209 białko ogółem(g) 156.6837 tłuszcz(g) 123.3374 węglowodany(g) 584.5465 sód(mg) 3434.6703 potas(mg) 7697.0708 wapń(mg) 1914.0476 fosfor(mg) 3155.9220 magnez(mg) 977.6338 żelazo(mg) 27.7092 witamina c(mg) 406.6647 witamina a(mikro g) 2064.1649 witamina e(mg) 42.0925 witamina b6(mg) 4.6797 witamina d(mikro g) 4.4105 błonnik pokarmowy(g) 65.8802 cholesterol(mg) 417.6500 kwasy tłuszczowe ogółem nasycone(g) 30.0024 kwasy tłuszczowe ogółem jednojen(g) 51.1932 kwasy tłuszczowe ogółem wielonien(g) 33.9998

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 968 Data: 4/3/2014 9:42:11 PM Liczba szacunów: 0
  • bolący staw łokciowy > proszę o porade

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czesc. z lokciami nie ma zartow. radze ci robic porzadna rozgrzewke j.w. - przyda sie tez pewnie rozciaganie przed i po treningu. Wiem ze niektorzy glupio sie patrza na silce jak robisz porzadna rozgrzewke ale sie tym nie przejmuj-po prostu trzeba do tego przywyknac. A teraz to polecam jw fastum. jesli nie przejdzie to kup sobie glukozamine (taki lek do odbudowy chrzastki stawowej) - koniecznie zarzywaj go razem z witamina c (lepiej sie wchlania). Mi kiedys pomogla troche opaska usztywniajaca na lokiec (w aptece za 5 zl). przy cwiczeniach (zwlaszcza na triceps) proponouje zrobic 1-2 serie bez obciazenia - zazwyczaj bardzo pomaga). pozdro

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3737 Data: 1/14/2005 2:05:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Blokowanie kortyzolu?

    Post
    Iron Horse Series

    w temacie o rozstepach pisza, ze 1000 mg vit. c hamuje powstawanie kortyzolu

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 5061 Data: 2/4/2007 2:20:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Blokowanie kortyzolu?

    Post
    Iron Horse Series

    wyszczał bym nereczki na takich dawkach vit. c :)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 5061 Data: 2/4/2007 7:38:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Blokowanie kortyzolu?

    Post
    Iron Horse Series

    PS jest bardzo dobre , jesli chodzi o blokowanie kortyzolu , z dopingu to wiadomo Cytadren. Blokowanie kortyzolu to nie taka prosta sprawa , pewnie nikt z forum nie wie, jak to jest zlapac kontuzje na aminoglutetimid ,gdzie poziom kortyzolu jest na bardzo niskim poziomie lub calkowicie wyeliminowany. Kto siedzi w temacie wie co i jak. Wracajac do tematu wystraczy stwarzac mniej sytuacji stresujacych i to w zupelnosci wystarcza , ewentualnie dodac PS i Vit C

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 5061 Data: 2/5/2007 2:50:09 AM Liczba szacunów: 0
  • pytanie do znawców :)

    Post
    ATLETA

    samego tribulusa jest tam mało. to taki mały kompleksik w lux cenie masz wskładzie troche TT + takie domowo składane ZMA + witamine C. jak chcesz sprobować z TT proponuje Ci jakiś zakup składany, kompleksowy, np. 1 opakowanie TT vitalmaxa + 1 opakowanie TT Extremes Formula treca 30 tab (79zl). starczy na 30 dniowo kuracje.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 866 Data: 2/4/2005 8:57:01 PM Liczba szacunów: 0
  • fbw 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    idz wojtek lepiej uczyc sie ortografii bo od 3 dni tylko piszesz pierdoły w kazdym temacie Stul dziób z tą ortografią i sam się naucz lepiej bo pokazujesz specjalistę od ortografii a sam nie piszesz polskim znaków. Jakie pierdoły podaj jeden przykład ?c|-)|-)|-)|-)|-)|-)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1056 Data: 6/10/2012 4:40:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Split 3x w tygodniu, partia 2x w tygodniu.

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.trener24.pl/Trening.aspx masz tutaj sobie wybierz c Cie interesuje i bedziesz mial plan :)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1105 Data: 11/24/2008 10:50:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Periodyzacja treningow po zastoju.

    Post
    Scena MMA i K-1

    "Nie no, jestem instruktorem na silowni to brakow w technice nie mam" :-? wracasz po przerwie . Etap pierwszy ( do wyboru ) a. hipertrofia (poprawa jakości mięśnia) b. praca na bazą tlenową ( biegi , basen ) c. Jeśli jesteś osobą zaawansowaną możesz zaczynać od treningu funkcjonalnego . W tym etapie wykonujesz tylko rozciąganie statyczne i zawsze wykonywane po treningu . Ja zawsze wybieram opcję ( B ) Etap drugi Siła pod SW - podstawowe boje bazowe plus wszelkiego rodzaju ciężka dynamika . Tu także rozciągasz się tylko po treningu . Etap trzeci Moc / eksplozja - tu przeplatasz bazowe ćwiczenia dynamiczne z PLYO . Tu rozciągasz się przed treningiem dynamicznie a po treningu statycznie. Etap czwarty Duże obciążenie organizmu ( łączenie wszystkich metod treningowych ) na których pracowałeś i zbudowanie programu typu CROSS lub kompleksy sztangowe , lub jeśli jest taka potrzeba praca nad bazą beztlenową ( interwały ) itd .... Tu generalnie j/w , jednak jeśli przygotowujesz się do walki lub zawodów radzę uważać . "Tu rozciągasz się przed treningiem dynamicznie a po treningu statycznie." KLUCZ pracy = PERIODYZACJA LINIOWA . Czyli Objętość treningowa maleje a rośnie intensywność treningowa . Jeśli chcesz szybko wrócić ( bo zawody lub jakiś sprawdzian ci się zbliża ) zmieniasz KLUCZ . KLUCZ pracy = PERIODYZACJA BLOKOWA . Trening BLOKOWY 1. ogólnorozwojowy . 2. siła 3. dynamika . To wszystko jak poukładać na mikro , mezo , makro cykle itd ... to głównie zależy już od ciebie i praktyki musisz nanieś teorie na prace , ty wiesz najlepiej ( ile czasu masz spędzić w danym etapie treningowym ) Dodam , żebyś pamiętał że 50-70 % pracy to TECHNIKA WALKI i raczej bym celował w to 70 % ;-) Co do ćwiczeń korekcyjnych ( przykurcze , problemy stabilizacyjne . koordynacja ) wszystko powinieneś umieszczać , jeśli jest to dostrzeżone przez twojego trenera . To wszystko to w WIELKICH skrócie , więc radzę wszystko przemyśleć dokładnie . Co jest ważne dla ciebie po POWROCIE . 1. Powrót do odpowiedniego reżimu żywieniowego i ściśle podlegającego pod treningi SPORTÓW WALK . 2. Zapewnienie odpowiedniego czasu regeneracyjnego względem wysiłku fizycznego . Wszystko tu też zależy od częstotliwości treningowej , jak innym jego obliczeń ( odnowa - masaże , kąpiele , sauna , temperatury - krio , żywienie , suplementacja ) na koniec SUPLEMENTACJA co ja proponuje . 1. wszystko co wspomaga pracę umysłową ( lecytyna , żeń -szeń , piracetam itd ... ) 2. wszystko co wspomaga wysiłek fizyczny ( kreatyna , BCAA , kofeina ) 3. wszystko co może uzupełnić braki w żywieniu ( białko , gainer ( raczej omijać , chyba że naprawdę poprzez pracę jest lipa ) POZDRAWIAM :-)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1878 Data: 12/30/2012 10:51:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Witaminy i mzb.

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    są i tacy pożeracze co tak postępują (2 kapsułki naraz tak jak piszesz), jednak moim zdaniem Ci ludzie nie wykorzystają w pełni co niektórych witamin i minerałów tam umieszczonych . Ja jestem śmiałym zwolennikiem łączenia tylko tych vit i min. które się nie wypierają np. cynk z żelazem . Nie bierz nigdy cynku potreningowo . Tak samo witamina C może być łączona przed snem razem z magnezem i cynkiem i zapewniam, że nic się nie wypiera wszystko się asymiluje . Wszelkie kompleksy omijam,o tym było głośno jakiegoś czasu na tym forum ... A wszelkie minerały takie jak jod czy chrom niewiem czy nawet na etapie zaawansowanym są potrzebne, jedynie chwyt dla osób obarczonych czymś, ale nic więcej . Zmieniony przez - matiambruziak w dniu 2014-02-16 20:48:45

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 772 Data: 2/16/2014 8:46:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening dla kickboxera

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, chcialbym troszke odswiezyc temat. Wracam na siłownie po dość długiej przerwie zwiazanej z kontuzją nadgarstka. Trening wygląda tak jak w 1 poście tylko prosił bym o radę co do 2 ćwiczeń. Ze względu na nadgarstek chciałbym wymienić POWER CLEAN i CLEAN AND JERK. Trening A: POWER CLEAN 5 X 5 - potrzeba zmienić PRZYSIAD PRZEDNI 5 X 10 SUMO DEAD LIFT HIGH PULL 5 X 5 PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 3-5 X 10 POMPKI NA PORĘCZACH 5 X 5 Trening B: CLEAN AND JERK 5 X 5 - potrzeba wymienić PRZYSIAD TYLNY 5 X 5 WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC 5 X 5 WIOSŁOWANIE sztangą oburącz 3-5 X 15 Jestem także otwarty na jakieś inne propozycje plus jakiś dodatkowy zestaw typu C. Staż na SW aktualnie wynosi okolo 16 mieśiecy. Z góry dziekuje, pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1571 Data: 2/12/2013 5:25:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Tylko ze sztangla Zapytanie

    Post
    Trening dla początkujących

    "jesli będzie dokładnie wyliczona dieta , to tak" Ale to nie jest jakiś Zawodowieć ,że co do Grama musi się wsyztko zgadzać. Wykreślił bym słowo "dokładnie" bo nie ma co straszyć świeżych chłopców co się za to biorą. Wystarczy ,że mniej więcej dobijesz na kg/m/c B/T/WW i Nadmiar kcal ustalony na początek i obserwuj efekty. Z dokładnością co do Wartości nie ma co się pjepszyć.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 575 Data: 1/20/2011 10:49:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Aktualny stan - co radzicie zmienić ?

    Post
    Trening dla początkujących

    zmienic rozmiar zdjec bo strasznie c***owo widac

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 641 Data: 9/12/2010 9:08:27 PM Liczba szacunów: 0
  • brak krzepliwosci krwi (chyba) po SAA

    Post
    Doping

    wit c i rutyna na zapobieganie krwiakom itp,ale jeśli by sie problemy pogłębiły to pamietam ktoś kiedyś pisał o sprawdzeniu nerek i wątroby

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1516 Data: 6/22/2012 6:17:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Miękki wzwód,brak zainteresowania seksem na cyklu

    Post
    Doping

    Ciezka sprawa zbić kortyzol Stosują wysoko Wit c jakieś omega.itp Z takich środków po których wg badań widziałem poprawę to 11 oxo ale czy pomoże na pewno to ci nie napiszę ,plus czy nawet udało by ci się to dostać dobre

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 540 Data: 3/20/2019 8:26:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Miękki wzwód,brak zainteresowania seksem na cyklu

    Post
    Doping

    Z vit C to takie teorie są, że ograniczy stres oksydacyjny i przez to kortyzlo. IMO z doopy teoria i ma sens na papierze dla mało ogarniętej osoby. Możesz sobie adaptogenow spróbować. Ashwaganda jak dla mnie (a zjadłem w życiu sporo uspokajaczy na receptę) działa bdb. Masz teraz w sklepie z AN w dobrej cenie wersję Max czy tam extra. Dobrze się sprawdza stress control z Olimpu. Też ma ashwagande w składzie. Ashwaganda faktycznie obniża poziom kortyzolu tylko musisz się zastanowić czy Ci tego potrzeba. Jak rano nie możesz się z wyra zwlec to znak że jest za niski i takie zioła zamula Cie jeszcze bardziej.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 540 Data: 3/20/2019 9:57:18 AM Liczba szacunów: 0