SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Pytania !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    RUBCAJS: hahaha stary ale żes wyjechał z opisem, tu i Roni C. by się załamał.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1630 Data: 7/27/2004 7:10:34 PM Liczba szacunów: 0
  • olej lniany a suplementacja omega 3.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A tu jeszcze, na poparcie tego, co napisał domer: http://potreningu.pl/articles/2129/-olej-lniany-nie-musi-byc-zdrowy--przeczytaj-zanim-kupisz- Za dużo lnianego w diecie też powoduje złe skutki, podobnie, jak nadmiar EPA i DHA, bo łatwo się utlenia. "Za wystarczające uważa się spożycie 2-3g ALA (5g oleju lnianego) na dobę" : http://potreningu.pl/articles/4663/kwas-alfa-linolenowy--dziala-czy-nie/page/1 Zmieniony przez - M-ka w dniu 2016-07-14 21:43:42 Problem utleniania endogennego rozwiązuje się poprzez zwiększenie podaży antyutleniaczy w diecie np. witaminy C lub E. Zresztą przy dużej podaży PUFA taka osłona antyoksydacyjna jest właśnie zalecana. Moim zdaniem dzienne zalecenia dla ALA powinny wynosić około 5g, co daje w przeliczeniu na średnią efektywność konwersji do EPA/DHA na poziomie 5% właśnie te 250mg długołańcuchowych omega 3 co jest minimalną ilością zalecaną przez większość organizacji zdrowotnych (choć oczywiście nie ma ustaleń co do oficjalnych rekomendacji, nie ma RDI dla NNKT mimo że są to to tłuszcze niezbędne). Odrobinę ponad 5g ALA znajduje się w około 10g oleju lnianego (mniej więcej łyżka oleju), co daje jakieś 266mg EPA/DHA przyjmując efektywność konwersji na poziomie 5%. Takie 5 groszy ode mnie.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2735 Data: 7/30/2017 1:00:26 AM Liczba szacunów: 0
  • c Pit-Bull Gangland ...::-Zapaśnik::...

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4710 Data: 5/4/2003 8:13:08 PM Liczba szacunów: 0
  • uczulenie czy zbieg okolocznosci

    Post
    Odżywki i suplementy

    wiesz wedlug mnie to jakis wirus byl bo mnie 2 tyg meczyl katar cholenry gardlo bolalo, ale szedlem na silke jadlem suple i c owrocilem z silowni jadlem gripeksa i szedlem spac i odziwo pomoglo :) takze zimne piwo i przeszlo :)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 924 Data: 5/11/2008 7:50:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Co dodać do gainera na mase ???

    Post
    Odżywki i suplementy

    najlepiej kup MWG z ultimate nutrition ( prawda czarny ? ;d )oto skład: <<<<<<<<<<<<<< ULTIMATE WHEY GAINER >>>>>>>>>>>>>>>>> Rozmiar jednej dawki (165 g) Kalorie: 628 Kalorie z tłuszczu.: 36 Tłuszcze: 4 g Cholesterol 57 mg Sod: 105 mg potas: 360 mg Węglowodany: 93 g Błonnik: 0 g Cukry: 42 g Białko: 55 g Vitamin A (as Palmitate, USP) 5000IU 100% Vitamin C (as Ascorbic acid, USP/FCC) 60mg 100% Calcium, Vitamin D3 (USP/FCC) Calcium 230mg 23% Vitamin E (as Acetate, USP) 30IU 100% Vitamin B1 (Thiamin mononitrate, USP/FCC) 1.5mg 100% Vitamin B2 (Riboflavin, USP/FCC) 1.7mg 100% Niacinamide (USP/FCC) 20mg 100% Vitamin B6 (as Pyridoxine HCl, USP/FCC) 2mg 100% Folic Acid (USP/FCC) 400mcg 100% Vitamin B12 (USP) 6mcg 100% Biotin (USP/FCC) 300mcg 100$ Pantothenic acid (as Calcium Pantothenate, USP) 10mg 100% Phosphorus 200mg 20% Aminokwasy w jednej miarce (165g): L-Leucine...7020mg, L-Isoleucine...3390mg, L-Valine...2626mg, L-Lysine...5826mg, L-Threonine...2294mg, L-Methionine...1127mg, L-Phenylalanine...2116, L-Tryptophan...1401mg L-Arginine...1003mg, L-Aspartic Acid...5641mg, L-Cystine/Cystein...2024, L-Alanine...2778mg, L-Glutamic Acid...9276mg, L-Glycine...1038mg, L-Histidine...1127mg, L-Proline...1127mg, L-Serine...2149mg, L-Tyrosine...1889mg,

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 4583 Data: 12/23/2003 9:31:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Pryszcze

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Ogolnie Witamina C lub E + cynk podnosza odporność organizmu na bakterie wywołujące Tradzik :) czy w pokarmie czy w tabletkach to to samo chyba , uzupełnienie diety. trzeba probowac wszystkiego

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4538 Data: 9/30/2006 10:05:27 PM Liczba szacunów: 0
  • to biegusiem do urologa i wcinaj rutinoskorbin i wit c żeby wzmocnić naczynia krwionośne. Pewnie masz stan zapalny bez objawów ropnych. Jak poczujesz pieczenie w cewce to już będzie silny stan zapalny - sprawdź sobie węzły chłonne w pachwinach dolnych - mogą być lekko powiększone. jak masz takie objawy to na bank masz dwukrotnie powiększoną prostatę - ile masz lat? Idź do urologa i powiedz mu co brałeś. Jak jesteś ze śląska to mogę Ci polecić wyrozumiałego urologa i endokrynologa

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 4997 Data: 3/27/2008 12:33:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Olej lniany

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja kupuje tylko budwigowy oleofarm w aptece. Dwa dni temu kupowalam kolejną litrową butelkę za 39,99. Olej ten konieczenie musi byc przechowywany w lodówce, tak tez jest w aptece (temp. 8st.C). Nie kupuj przez net, bo przeciez nikt ci go w lodówce nie wysle :-D trzymany w wyzszej niz 10st. temp. jest tak samo wartosciowy jak woda mineralna

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 6672 Data: 4/7/2012 7:51:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Cos na stawy

    Post
    Odżywki i suplementy

    Glukozaminę odpuść. Ostatnie badania wskazują zgodnie, że jest nieskuteczna w profilaktyce i regeneracji stawów, a dodatkowo pogarsza insulinoodporność (a więc u predysponowanych genetycznie jest receptą na cukrzyce typu II) Jeżeli już coś chcesz brać koniecznie w formie suplementu to witaminę C i może MSM. To jeśli nie pomoże, to przynajmniej nie zaszkodzi

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1607 Data: 1/13/2009 11:13:08 AM Liczba szacunów: 0
  • [S] gainery Activlab

    Post
    Targowisko

    Coś mi sie nie zgadza.. i albo ktoś próbuje robić wałka, albo ja nie nadążam juz myślowo. Auschtagen- podaj jeszcze raz dane do wysylki i nr konta. Dostałem od ciebie powiadomke zaraz po zakończeniu aukcji. A już pisze co mi nie pasuje, otóż z numeru gg 10016756 dostałem takie coś: 10016756 (3-06-2009 15:42) czesc jestes? 10016756 (3-06-2009 15:42) bierzesz te 3kg massive gainbody smak truskawka? Avic 18:36:34 tak, biore (myślałem, że to Ty auschtagen, ale ty odezwałes się z numeru 8954178) A tutaj dalsza część rozmowy z tym numerem: 1001675X 19:57:44 a za 50 z wysylka wliczona? 1001675X 19:57:57 kurcze nie tu 1001675X 19:59:37 Ok to wplac kase na te dane przekazem i podaj dane do wysylki 1001675X 19:59:47 Piotr C. ul. Ignacego Łyskowskiego XX 87-1XX Toruń Avic 20:00:17 nie pomieszalo ci sie coś? 10016756 (3-06-2009 20:42) nie no miales brac 3kg gainera z actilaba o smaku truskawki 10016756 (3-06-2009 20:42) tak? Tak więc na gościa o ww personaliach radziłym uważać, tak jak i na ten numer, który pewnie zaraz zmieni. Zmieniony przez - Ripper14 w dniu 2009-06-04 19:25:08

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2301 Data: 6/3/2009 11:16:00 PM Liczba szacunów: 0
  • [S] gainery Activlab

    Post
    Targowisko

    avic napisz do mnie na gg jak mozesz, podasz mi dane tego piotra c. Ode mnie wyłudził kasę niestety

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2301 Data: 6/4/2009 9:41:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak (nie)łączyć tych suplementów.

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja bym dal potas z magnezem i witamina c przed snem reszta spoko

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 770 Data: 10/28/2015 10:31:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobór odzywek i suplementów a odchudzanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    lub solo warto na pewno d3 i k2 oraz wit. c

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 182 Data: 2/12/2020 7:34:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja szybkie proste pytania. :-P

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zadbaj zeby nie było nadwyzki wieloneinasyconych kwasow tl. włacyzlbym do diety oliwe/laskowe orzechy staraj się nie łączyc swiezego ogorka z warzywami z wysoką zawartością wit c

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1845 Data: 7/15/2011 1:57:43 PM Liczba szacunów: 0
  • 3 pytania

    Post
    ATLETA

    Rabat obowiązuje także w sklepie w Łodzi, tylko musisz się oczywiście upomnieć. Sklep jest na ul. Gdańskiej 54 (na rogu Gdańskiej i Zielonej). Jest tam duży parking i sklep jest w budynku przy parkingu na 1 piętrze pok. 114 (na parterze są też sklepy). Kreatyna Ultimate do października będzie na pewno, natomiast Super Mass jest cały czas, generalnie mamy płynność jeśli chodzi o ten produkt, ale na 100% nie mogę wykluczyć że za 3 tygodnie w jakimś dniu akurat zabraknie czekoladowego. Daj znać 3-4 dni wcześniej to Ci odłożę to co będziesz chciał. SONBATY http://www.atleta.pl Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 964 Data: 9/11/2003 8:06:23 AM Liczba szacunów: 0
  • ODŻYWKI DLA PIŁKARZA

    Post
    Odżywki i suplementy

    Artykuł pochodzący z czasopisma Medicina Sportiva: Przykładowa propozycja wspomagania suplementacyjnego, przy założeniach: trening &#8211; mieszany o charakerze wytrzymałościowym, siłowym, szybkościowym, specjalistycznym, waga &#8211; ok. 70 kg, ilość posiłków: min. 4 x dziennie, okres: przedstartowy i startowy. 1. Regulacja gospodarki wodno-elektrolitowo-witaminowej Polega na zapobieganiu ubytkom i szybkim uzupełnianiu potreningowych strat wody, elektrolitów, witamin itp. (np. z potem). o Spożycie napojów witaminowo-elektrolitowych przed treningiem, w trakcie i po treningu. Najpopularniejsze ogólnodostępne preparaty to: Mineral Light, Power Surge (dodatkowo zawiera węglowodany) lub Isostar (można je uzupełniać preparatami węglowodanowymi typu Carbo, szczególnie przy długotrwałych treningach wytrzymałościowych). o Prep. tabletkowe (np. Supradyn, Panvitan, Sport-Power i in.) &#8211; wygodne i praktyczne &#8211; zwykle przyjmuje się 1 tabl. (rano) dziennie. 2. Antyoksydanty i tzw. Adaptogeny Eliminacja tzw. wolnych rodników &#8211; podstawowe działanie suplementacyjne w sporcie! Determinuje skuteczne prowadzenie każdego rodzaju treningu. o Koenzym Q10 &#8211; 1 (do 2 przy treningu wytrzymałościowym) tabl. a` 30 mg lub w kroplach o Wit. A C E &#8211; 1 tabl. dziennie o Adaptogeny, np. Ginsana &#8211; 1 tabl. po 100 mg 2 x dziennie o Wit. E a` 100-200 mg &#8211; 1 tabl. dziennie. 3. Preparaty energetyczne - zabezpieczenie energetyki wysiłku poprzez utrzymanie i stałe uzupełnianie puli glikogenu zapasowego, wykorzystanie kwasów tłuszczowych do produkcji energii itp. o Carbo (prep. węglowodanowy &#8211; warunkuje długotrwałe utrzymywanie odpowiedniego poziomu energii) W przypadku treningu o charakterze wytrzymałościowym, o znacznej intensywności zaleca się przyjęcie przed treningiem (ok. 30-40 g) &#8211; na ok. 1,5 godz., po treningu (tzw. "nadkompensacja" glikogenu &#8211; w dwóch porcjach: bezpośrednio (ok. 30g) i ok. 60 minut po zakończeniu treningu (ok. 30g). Przy treningu o innym charakterze należy przyjmować preparat jedynie w dawce potreningowej &#8211; ok. 50 g (przy założeniach, że dieta podstawowa zabezpiecza organizm w odpowiednią ilość węglowodanów o różnorodnym wskaźniku glikemicznym). Napoje można przygotować rozpuszczając prep. Carbo z płynami izotonicznymi (Isostar, Mineral Light) lub osobno. Wskazane spożywanie batonów energetycznych &#8211; jako przekąska międzyposiłkowa. o L-karnityna &#8211; nasila wykorzystanie tłuszczu zapasowego do produkcji energii (a więc zwiększa ogólną ilość energii). Należy stosować preparat w sposób ciągły &#8211; w trakcie dni beztreningowych lub przy treningu specjalistycznym można zmniejszyć dawkę do 600 mg (lub nawet 300 mg) dziennie, ale nie odstawiać całkowicie. Dawka dzienna (przy treningu tzw. aerobowym czyli tlenowym) wynosi 1000-1300 mg. Można stosować różne postaci preparatów zamiennie (uzależnić od smaku, upodobania itp.). o Kreatyna (preferowany jest w piłce nożnej fosforan kreatyny &#8211; nie monohydrat) Stosowanie należy "dopasować" do okresu startowego. Faza nasycenia: 7 dni po 10-12 g dziennie. Faza podtrzymująca: 6-8 g przez następne 3 tygodnie. Po tym cyklu &#8211; 3 tygodnie przerwy. Można stosować kreatynę w proszku, w tabletkach, w batonach (jako uzupełnienie). 4. Preparaty białkowe lub aminokwasowe &#8211; niezbędne przy treningu siłowym, ale także wytrzymałościowym (o czym często, niestety, zapomina się). W tym ostatnim przypadku &#8211; głównie w celu przeciwdziałania wystąpieniu tzw. potreningowej fazy katabolicznej (rozpadu białka zużywanego do wytwarzania energii). Przy odpowiednio zbilansowanej diecie podstawowej, w której ilość białka w tym okresie treningowym powinna oscylować w granicach 1,4-1,5 g/kg wagi ciała dziennie, należy zabezpieczyć jedynie bezpośredni okres okołotreningowy, tzn: o przed treningiem wytrzymałościowym o znacznej intensywności można przyjąć np. 2 tabl. BCAA (aminokwasy o łańcuchach rozgałęzionych), a po treningu 1 tabl. W dniach treningu specjalistycznego lub "lekkiego" powinno się przyjmować 1-2 tabl. BCAA późnym popołudniem lub wieczorem. Takie postępowanie potęguje fizjologiczne wydzielanie somatotropiny (tj. hormonu wzrostu), który warunkuje działanie anaboliczne (przyrost siły) i redukujące tkankę tłuszczową. Polecane batony białkowe lub białkowo-węglowodanowe &#8211; jako przekąska. o HMB &#8211; najskuteczniejszy "antykatabolit" &#8211; przeciwdziała rozpadowi białka, do którego dochodzi podczas każdego treningu. Dawkowanie: zależy od nasilenia treningu &#8211; 3 tabl. a` 250 mg 3 x dziennie.

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3899 Data: 8/14/2004 2:36:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak to jest z owocami?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jabłko 100 g produktu zawiera: Białko Tłuszcze Węglowodany g 0.4, 0.4, 10.1 Pozostałe dane: Wartość energetyczna : 46 Odpadki : 27 Kwasy tłuszczowe nasycone : 0.04 Kwasy tłuszczowe jednonienasycone : 0.01 Kwasy tłuszczowe wielonienasycone : 0.09 Węglowodany ogółem : 12.1 Cholesterol : 0 Sacharoza : 3.1 Błonnik pokarmowy : 2 Sód : 2 Potas : 134 Wapń : 4 Fosfor : 9 Żelazo : 0.3 Magnez : 3 Witamina A* : 4 Beta-karoten : 24 Witamina D : 0 Witamina E : 0.49 Tiamina (Witamina B1) : 0.034 Ryboflawina (Witamina B2) : 0.026 Niacyna (Witamina PP) : 0.17 Witamina C : 9.2 przyjmujac ze ma 4g, to i tak z 5 jablek mozna wziagnac

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2639 Data: 1/20/2005 11:06:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zapotrzebowanie około 3000kalorii // zdrowo przywaliłeś waga 65 kg białko2,2g/na kg ciała ww-7g/na kg ciała tłusz-1g/na kg ciała 1. Sniadanie : // do śniadania zestawem witaminowym warto przywalić platki owsiane 120g // dodaj tu sobie orzecha włoskiego, pestkę dyni, słonecznika, może i rodzynka by się znalazła ... mleko 2% 250ml serek wjejski 200g 2. sniadanie : jogurt 250g // tylko naturalne, bez smakowych gówien (jajeczncia 3 jaj)180g // dodaj sobie do niej szczypioru, cebuli i tego pomidora i będzie smak pierwsza klasa, ja czasami dodaję trochę szynki chleb zwyłky 50g // razowcem przywal pomidor 3. posiłek przed treningiem: ryz 100g // brązowy, paraboliczny jajka całe120g // te jaja przerzuć proszę do poprzedniego posiłku, tam masz jajecznicę i tam się przydadzą // mięso z piersi kurczaka / indyka, ryba, wołowina WARZYWA + źródło zdrowego tłuszczu - oliwa z oliwek, pospolicie odzywka białkowa 15g - osobiście jestem zwolennikiem i to gorącym suplementacji okołotreningowej i dlatego sugerowałbym przenieść białko dodając do niego carbo w odpowiedniej proporcji - poczytaj o suplementacji okołotreningowej http://www.sfd.pl/Suplementacja_okolotreningowa-t91920.html . Taki mix wrzucasz na 25 - 15 minut przed treningiem. TU SOBIE RZUCASZ ZŁOMEM odrzu po treningu: // tu kontynuujesz suplementację okołotrningową, ale kolego ... carbo, białko i gainier ? To może już sobie odpuść tego gainiera, co ? Nie za dużo tego wrzucisz ? Carbo + Białko w odpowiedniej proporcji albo wal samego gainiera. Mówię Ci, przestudiuj powyższy link a później sobie dobieraj. Carbo 40g Gainer60g z mlekiem 150ml odzywka białkowa 15g posiłek potreningowy: ryz100g / tylko nie ładuj tu białego, biały tylko wówczas gdy nie łykasz carbo po treningu // zamiennie kasza, makaron ser twarogowy 100g // tu ponownie, mięso z piersi kurczaka / indyka, ryba, wołowina z warzywami ... zdrowego tłuszczu na razie tu unikaj kolacja : ser twarogowy 100g // tu przywal właśnie tym twarogiem z potreningowego TU: na noc, na opóźnienie procesu katabolicznego dodajesz oliwy z oliwek na wolniejsze wchłanianie *** Felek, BART.TSA zdrowo przesadził z 3g białka na kg . To za dużo, takie dawki na SAA ciśniemy, przy takiej dawce w Twojej sytuacji połowa pójdzie jak to się mówi w kibel a nie w organizm. Najwidoczniej BART ma podejście terrorysty a mianowicie " codzienny terror w drodze do chwały bo życie jest zbyt krótkie, aby zostać małym. " BART, nie obrażaj się, w dużych porcajch jest urok, ale 300g tego, 200g tamtego, 10 jaj ... na pewno pozwoli chłopakowi nabrać masy choć niekoniecznie mięśniowej . Fakt, faktem, że na masie na pewno chwycimy trochę fatu, ale radziłbym raczej jeść z głową i w odniesieniu do proporcji ustalonych w diecie. BART z mięsem jak najbardziej się zgadzam, warto je dodać do tej diety. Ponadto felek, powtarzam to do znudzenia bo sam głupi byłem przed masą i nie dbałem o stawy, gdy poczujesz, że zaczynasz dobrze już targać złom, sotosuj osłonę na stawy, przywal jakimś suplementem, warto. Odnośnie suplementacji, witaminowy do śniadanka, łyknij do 15ml tranu dziennie, dbaj o magnez, witaminę C . Jeśli chodzi o zdrowe tłuszcze to trzymaj prawidłowy stosunek - poczytaj o tym. Zmieniony przez - sergiusz w dniu 2007-06-05 00:00:32

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1064 Data: 6/4/2007 11:57:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Masowac - Redukowac?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    po prostu cwicz i dokladaj ciezaru, nie rob ani "masy" (jedzenie w c*** kalorii to nie jest dobre rozwiazanie dla Ciebie), ani "redukcji".

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1015 Data: 8/6/2011 12:44:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Toz to temat rzeka. Lepiej poszukaj na sieci. Poza tym wit. C jest niezbedna w okersach inetsywnych treningow (budowanie masy, rzezba). Stosuje wtedy do 1000mg i raczej nie przekraczam tej dawki tak by zbytnio nie obciazac organizmu (nerki). Pozdrowka

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 6269 Data: 3/31/2001 5:39:19 PM Liczba szacunów: 0