SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Gładkie wejście w OFF :(

    Post
    Doping

    megace bym odpuścił,do tego zestawu dodał bym kretke mono,minimum 1 gr witaminy c dziennie np olimpa,i świetnie po cyklu sprawdza się axis-ht.A na noc możesz dołożyć jeszcze z-force dymatize. Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2010-01-05 14:40:31 Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2010-01-05 14:41:13

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 8709 Data: 1/5/2010 2:40:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Gładkie wejście w OFF :(

    Post
    Doping

    W sumie troche racji w tym jest, pamietam ze tez kiedys biegalem i kondycha od tego szla niemilosiernie, ale teraz jak mi przyszlo wlasnie 6kg wody po mecie to by mi stawy nie wytrzymaly chyba Widac ze na pedalow niema rady, trza wziasc wlasne strzykawki, jako ze niemasz aids, mozesz napelnic swoje jakims domestosem... tylko nie zapomnij zalozyc dresu z duza kolorowa tęczą na plecach, jak nie masz to różowy tez da rade Joy Rozstepy na PCT to wszystko wina kortyzolu, podobno vit c w sporych ilosciach daje rade, ale sam nie probowalem jeszcze.

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 8709 Data: 1/24/2010 10:45:49 PM Liczba szacunów: 0
  • egzaminatorzy/instruktorzy jazdy

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    to zalezy od kategorii osoby zdających inaczej za B a inaczej za D czy C gdzie przeczytałem że w dobrym ośrodku zarabia ok. 2500/3000 miesiecznie .W sumie jest to możliwe bo jedna osoba zdająca na osobowe to juz jest 2000 biorąc pod uwage ze egzaminuje ok.10 osob na tydzien to ma tyle.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 13908 Data: 6/6/2006 6:37:21 AM Liczba szacunów: 0
  • moj plan na mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Oto nieco zmodyfikowana wersja: DZIEN A Klatka: - wyciskanie na prostej 12-10-8-8 - wyciskanie na skonsej 12-10-8-8 - rozpietki na płasko 4x10 Triceps: - francuskie ze sztanga gieta lezac 4x8 - prostowanie ramion na wyciagu stojac 4x8 DZIEN B Plecy: -martwy ciag 4x8 -sciaganie drazka do karku szerokim nachwytem 4x8 -przyciaganie ciezaru w siadze (na zmiane wasko i szeroko) na specjalnej maszynie (zamiast przyciagania linki) 4x8 Biceps: -uginanie ramion ze sztanga 10-8-8-6 -uginanie z reka oparta o kolano 3x10 Przedramiona: -uginanie ramion podchwytem stojac z raczka wyciagu 3x20 DZIEN C Barki: -wyciskanie sztangi siedziac (zza karku) 12-10-8-8 -szrugsy 3x20 -unoszenie sztangielek bokiem w gore 4x8 -unoszenie sztangielek w opadzie 4x8 Nogi: -wypychanie na suwinicy 4x10 -uginanie nog w lezeniu 4x10 -prostowanie nog w siadzie 4x10 -lydki na maszynie 4x20 Na kazdym treningu brzuch: - spiecia 4 serie do oporu - unoszenie nog do poziomu 4 serie do oporu Poza tym codziennie w domu spiecia brzucha kilka serii do oporu.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 905 Data: 3/10/2006 9:39:47 PM Liczba szacunów: 0
  • POWRÓT DO SAA

    Post
    Doping

    Morose ja dopiero początkujący 5 m-c zaczynam ale ogolnie jestem zadowolony libido cheć do wszystkiego normalnie jak bym mial 20 na karku.Co do srodków to teraz jakiegoś mixa teścia 300mg e4d jadę i dece 300mg e7d.Myślę jak deca się skonczy co mozna jeszcze pojechać.do testesteronu.? Jak odczucia po tym boldku warto zainwestować.

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 3019 Data: 11/30/2019 4:40:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o sprawdzenie FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie bedziesz odrazu wyciskał 100kg. Przy takiej wadze to 60kg ok. Poczytaj o FBW. Plan C wywal. wstarczy Jeden zestaw opierający sie na podstawowych ćwiczeniach mc,wl,przysiad przedni,wyciskanie z przed klatki,uginanie podchwyt,francus.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 494 Data: 6/2/2010 11:51:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Rzezba

    Post
    Trening dla początkujących

    a w zwiazku z dieta, dostep mam do tych rzeczy ktore wymieniles w swoim artykule. Wiec inne pytanie moge jesc jajka? chleb odpada, nawet czarny. Kotlety moge zjesc wiec. A zielona herbata dobrze wplywa? bo zamierzam ja pic, malo slodzic + woda niegazowana. A skrot m.c pochodzi od "masa ciala"?? zrobie lepiej plan, a nie bede ciagle pisal i wtedy powiesz czy dobrze czy zle ;p jesli bedziesz mogl Zmieniony przez - neo7d w dniu 2011-05-16 13:52:18

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1455 Data: 5/16/2011 1:23:09 PM Liczba szacunów: 0
  • odzywki od Cybera- róznica

    Post
    Odżywki i suplementy

    No cóż, jeszcze pół roku temu na tym samym forum była duża nagonka na wszystko co jest oficjalnie na polskim rynku a gloryfikowano wszystko co od Cybera, a najlepiej świadczy o tym początek tego postu który miał miejsce gdzieś tak w kwietniu gdy niektórych nie było jeszcze na sfd. Więc kto jest w porządku, ci opluwani wtedy czy teraz? Bigger, co masz na myśli mówiąc że kogoś przyłapano na próbie oszustwa bo nie bardzo rozumiem? SONBATY

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 17335 Data: 11/28/2002 10:29:22 AM Liczba szacunów: 0
  • odzywki od Cybera- róznica

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dobra, w każdym razie cieszę się że teraz wiesz że nie wszystko co dobre musi być drogie. Bo zawsze twierdziłeś że za jakość trzeba płacić a teraz już zmieniasz front i widzisz że nie trzeba a sporo tych opłat to koszty uboczne. SONBATY

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 17335 Data: 11/28/2002 2:14:45 PM Liczba szacunów: 0
  • odzywki od Cybera- róznica

    Post
    Odżywki i suplementy

    666 ...widzisz ..nieoto chodzi ..odwracasz kota ogonem. to wasza trupa pod przewodnicwem pana C..:))np:podwiesiła artykooł Sonbatego upatrujac w tym szkalowanie nie tylko zawodnikoow a moze przedewszystkim firmy x;).....i jeszcze jedno załoze sie , ze jesliby inna firma czy sklep miały jakakolwiek potyczke jestem przekonany ze zostałoby to wykorzystane z Waszej strony w sposoob bezpardonowy(poczym zgrywalibyscie obroncoow biednej młodzierzy ,ktoora czerpie złe wzorce a tak naprawde chodzi o wasz interesik::)))))) a cała teoria wygląda nastepujaco....Cyber jako biznesmen:))))))majacy bezposredni kontakt z klientem usmiecha sie ,wypowiada sie na wesoło(chociaz naprawde b.sie denerwuje czego nieraz daje wyraz)jednym slowem proobuje zachowac stoicki spokooj....ma natomiast kilku podwładnych:))))),ktoorzy bronia jego interesoow i niby to od niechcenia chwala jego produkty(a co jest najgorsze to ..to ze wykorzystuja do tego swoja pozycję na forum-co ma tez duzy wpływ na młodych ludzi) a wszystko by było wporzo ..wchodzi produkt..jest dobry i git(a nie laboratoria,witaminy centrum..wyłacznosci itd)Jesli zalezalo Cyberowi na b.dobrej firmie to moogł sie starac u muscletecha o wyłącznosc czy u kaizena...jednak jest ale .....niedostałby jej bo juz kto inny ma to zagwarantowane:))))) thats all to ja wasz bigger biger

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 17335 Data: 11/30/2002 8:54:24 PM Liczba szacunów: 0
  • efekty białka - ostrowia wpc 80

    Post
    Odżywki i suplementy

    U mnie koles w sklepie ni c.h.uja a nie zna sie na suplach i odzywkach ale dziwic sie jak ma z 65 lat Zmieniony przez - michal09 w dniu 2008-03-26 00:06:06

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/26/2008 12:05:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Roland Garros 2009

    Post
    Inne dyscypliny

    V. Dushevina vs C. Wozniacki to chyba pokazywali dzis tylko 1 mecz obejrzalem i Safina bardzo łatwo sobie poradzila

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 4920 Data: 5/25/2009 8:47:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Sylffka79/pomocy w redukcji

    Post
    Ladies SFD

    Martucca szczena mi do tej pory wisi po tym co zobaczyłam na tych zdjęciach, to zachacza o c.u.d a co do porzucenia fitnessu na rzecz ciężarów jestem za, chociaż sama trzaskam jedno i drugie

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 5419 Data: 5/3/2011 10:36:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietka Pro do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1 posiłek(śniadanie): 2 jaja gotowane B 11,27g W 0,55g T 8,74g 100g płatków owsianych B 11,9g W 69,3g T 7,2g 250ml mleka 2% tł. B 7,5g W 10,8g T 5g // DODAJ TROCHE RODZYNEK I ORZECHOW B 30,67g W 80,65g T 20,94g 2 posiłek(II śniadanie): 100g ryżu białego B 8,5g W 80,1g T 0,67g // BRAZOWY 125g sera twarogowego chudego B 27,5g W 3,75g T 0g 15g oliwy z oliwek B 0g W 0g T 15g // DORZUC WARZYWA B 36g W 83,85g T 15,67g 3 posiłek: 120g chleba razowego B 8,04g W 64,68g T 2,16g 100g chudego mięsa B 17,1g W 0,1g T 1,6g 150g jabłka B 0,6g W 18,15g T 0,6g 25g masła B 0,175g W 0,175g T 20,625g // OK B 25,915g W 83,105g T 24,985g 4 posiłek(posiłek przedtreningowy): 70g tuńczyka B 15,75g W 0g T 0,35g // TUNA DAJ ZE 100G 100g kaszy gryczanej B 12,6g W 69,3g T 3,1g Warzywa(Ziemniaki, Marchew, Pietruszka, Kapusta, Słonecznik) B 3g W 30g T 0,5g 5g oliwy z oliwek B 0g W 0g T 5g // WIECEJ OLIWY B 31,35g W 99,3g T 8,95g 5 posiłek(posiłek potreningowy): I bezpośrednio po treningu: 30g glukozy B 0g W 30g T 0g II 20-30 minut po treningu: 100g gotowanej piersi z kurczaka B 21,5g W 1,3g T 0g 100g ryżu białego B 8,5g W 80,1g T 0,67g OwoceWarzywa(Pomidor, Ogórek kiszony i korniszony, Marchew, Pietruszka) B 3g W 10g T 0,5g 5g oliwy z oliwek B 0g W 0g T 5g B 33g W 91,4g T 6,17g 5 posiłek(posiłek przed snem): 125g sera twarogowego chudego B 27,5g W 3,75g T 0g 15g oliwy z oliwek B 0g w 0g T 10g B 27,5g W 3,75g T 10g Suplementacja: Kwasy Omega-3, Witamina C. Podsumowanie: Białka: 184,435g(Zwierzęce: 128,295g, Roślinne: 56,14g) 737,74 kcal, 22% kalorii z całej diety Węglowodany(Cukry): 472,055g 1888,22 kcal 55% kalorii z całej diety - 30g w dni nie treningowe 442,055g 1768,22 kcal(bez glukozy) Tłuszcze: 86,715g 780,435 kcal 23% kalorii z całej diety Kcal: 3406,395 NIE JESTEM SPECEM JAK CI PANOWIE KTORYCH WYMIENILES ALE TAK TO WYGLADA Z MOJEJ STRONY

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1612 Data: 2/17/2006 4:52:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Debiutów 2016

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Poniedziałek 04.01.2016 Dieta: I posiłek 7.40 - 3 jajka - 10g oleju kokosowego - 10g orzechów - papryka II posiłek 11.00 - 100g wołowina - 50g brązowego ryżu - 10g oleju lnianego - papryka, pomidor 13.00 – 14.30 trening siłowy III posiłek 15.00 - 3 białka jaj - 30g odżywki białkowej - 40g płatków owsianych - 10g oleju kokosowego - 20g dżemu niskosłodzonego 18.00-18.45 – Fit and Jump na trampolinach IV posiłek 19.00 - 110 g wołowiny - 60g makaronu razowego V posiłek 22.30 - 60 g tuńczyka (powinno być 100g, ale apetytu brak) - 10g oleju lnianego - papryka, pomidor, ogórek świeży Trening siłowy - plecy – 5 ćw, 4 serie, 15-20 pow - triceps – 4 ćw, 3 serie, 15 – 18 pow - brzuch – 4 ćw, 2 serie, 20-25 pow Suplementacja Rano – witaminy i minerały 30 min przed treningiem – 5 g wit C przed, w trakcie i po treningu treningu BCAA Hitec ok 15 g i L-glutamina Hitec ok 10g po treningach dodatkowo magnez + potas

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4911 Data: 1/4/2016 11:20:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Debiutów 2016

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Dieta: I posiłek 7.00 - 3 jajka - 15g oleju kokosowego - 10g orzechów II posiłek 11.00 - 120g wołowina - 50g brązowego ryżu - 5g oleju lnianego - papryka, pomidor 13.00 – 14.30 trening siłowy III posiłek 15.00 - 3 białka jaj - 30g odżywki białkowej Hitec Whey c6 - 40g płatków owsianych - 15g oleju kokosowego - 10g dżemu niskosłodzonego IV posiłek 17.00 - 120 g wołowiny - 60g makaronu razowego - 5g oleju lnianego - papryka/ pomidor V posiłek 21.30 - 110g wołowiny - 20g orzechów - pomidory Trening siłowy - barki – 4 ćw, 4 serie, 15-20 pow - brzuch – 5 ćw, 4 serie, 20-25 pow + plank po każdej serii 1 min Suplementacja Rano – witaminy i minerały Hitec Vitamin A-Z 30 min przed treningiem – 5 g wit C przed, w trakcie i po treningu treningu BCAA Hitec ok 15 g i L-glutamina Hitec ok 10g po treningach dodatkowo magnez + potas przed snem ZMA Hitec

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4911 Data: 1/5/2016 11:12:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Debiutów 2016

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Słoneczne dzień dobry everyone :-) Chyba wkradły się pewne zaległości? {{:-( W diecie coraz mniej...jest tak: I posiłek ok 7.30 - 2 jajka - 15g oleju kokosowego II posiłek 11.00 - 100g indyka - 50g kaszy bulgur - 5g oleju lnianego - papryka, pomidor III posiłek 15.00 - 3 białka jaj - 30g odżywki białkowej Hitec Whey c6 - 50g płatków owsianych - 10g oleju kokosowego - 20g dżemu niskosłodzonego IV posiłek 18.00 - 100 g indyka - 50g kaszy bulgur - 5g oleju lnianego - papryka/ pomidor V posiłek 21.30 - 100g białego sera - 10g oleju lnianego - pomidory Treningi siłowe + cardio: Czwartek: plecy, biceps, brzuch + 30 min cardio Piątek: barki, klatka, brzuch + 30 min cardio Sobota: nogi, pośladki + 30 min cardio Niedziela: REST DAY Emotikon smile Suplementacja Rano – witaminy i minerały Hitec Vitamin A-Z 30 min przed treningiem – 5 g wit C przed, w trakcie i po treningu treningu BCAA Hitec ok 15 g i L-glutamina Hitec ok 10g po treningach dodatkowo magnez + potas przed snem ZMA Hitec Są efekty! Jaram się jak dziecko :D

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4911 Data: 1/10/2016 10:17:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Debiutów 2016

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Wtorek 12.01.2016 7.30 - 8.30 Cardio - bieżnia 7.0 pod górkę 11 I posiłek 9.00 - 3 białka jaj - 20g odżywki białkowej Hitec Whey c6 - 30g płatków orkiszowych - 10g orzechów II posiłek 12.00 - 120g indyka - 50g kaszy jaglanej - 10g oleju lnianego - papryka, pomidor 13.00 - 14.30 trening siłowy - barki, biceps, triceps III posiłek 15.00 - 120g indyka - 50g kaszy jaglanej - 10g oleju lnianego - papryka, pomidor IV posiłek 18.00 - 100 g indyka - 20g orzechów - papryka/ pomidor V posiłek 21.30 - 120g indyka - 10g orzechów - pomidor, papryka Suplementacja Rano – witaminy i minerały Hitec Vitamin A-Z 30 min przed treningiem – 5 g wit C przed, w trakcie i po treningu treningu BCAA Hitec ok 15 g i L-glutamina Hitec ok 10g po treningach dodatkowo magnez + potas /SFD/Images/2016/1/12/b33b3dc6b32342ca83dc3fce02216bbb.jpg /SFD/Images/2016/1/12/9105e9e819cc466d82b35e2fa57e1d91.jpg

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4911 Data: 1/12/2016 10:56:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do Debiutów 2016

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Chora :( Mimo wyraznego spadku mocy trenuje codziennie.Wczoraj plecy i tyly barkow, dzis biceps triceps i pupa :)Dieta zgodnie z planem z mega dawką wit C 1000 ,) /SFD/Images/2016/2/3/360efd0839ca40dbb9c15e9bf28d9d23.png

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4911 Data: 2/3/2016 6:23:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl - proszę o ocene i porady

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam Od jutra zaczynam kolejny cykl treningowy(po tygodniu przerwy jak radził mi Odin) i moje pytanie: Powinienem teraz: a) Ćwiczyć przez miesiąc a drugi miesiąc brać odżywki i po cyklu od razu zrobić przerwę na tydzień b) Od razu brać odżywki poćwiczyć 40dni i przerwę? c) Jak inaczej? Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 4776 Data: 11/25/2007 1:20:15 PM Liczba szacunów: 0