SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • shitman - długa droga na scene 8)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wracajac do 32 str., moge jesc sobie for example te ciniminisy czy inne platki slodkie XD? czy zdrowo? nie ogarniam juz :C

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2013 9:00:19 PM Liczba szacunów: 0
  • shitman - długa droga na scene 8)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Choyowe rozstępy :c Myslisz co by z nimi zrb czy Ci nie przeszkadzają?

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/30/2014 9:45:46 PM Liczba szacunów: 0
  • shitman - długa droga na scene 8)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Choyowe rozstępy :c Myslisz co by z nimi zrb czy Ci nie przeszkadzają? Rozstepy jak rozstepy idzie sie przyzwyczaic.A nawet mozna sie cieszyc bo jak wychodza to znaczy ze progres jest :))

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2014 1:23:37 PM Liczba szacunów: 0
  • shitman - długa droga na scene 8)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Choyowe rozstępy :c Myslisz co by z nimi zrb czy Ci nie przeszkadzają? Rozstepy jak rozstepy idzie sie przyzwyczaic.A nawet mozna sie cieszyc bo jak wychodza to znaczy ze progres jest :)) Postęp maoswy napewno %-) Ale na to są podbno jakieś tam maście specjalne czy coś.

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2014 2:05:24 PM Liczba szacunów: 0
  • *****ć mu tylko w łeb żeby się dzieciak obudził..

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/8/2006 11:20:31 PM Liczba szacunów: 0
  • zamowilem sobie WPC 80 truskawke c myslicie o tym smaku..?

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/10/2006 11:46:48 AM Liczba szacunów: 0
  • wstałam dzisiaj o 12:03 to mnie dobija ide z pieskiem i na miasto i do.... ...M'c donalda

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2006 12:20:26 PM Liczba szacunów: 0
  • kruszek - no i sobie posiedziałem w domu własnie kolega zadzwonił ze ju zpo mnie jedzie kolejna ciekawa noc chyba bedzie "co sie staniee dzis co sie dzisiaj stanie" pozdrawiam piekne Kobiety ze spamu wreszcie wdomu, alez jesetwm zmeczony dobrano c i reszte tez Zmieniony przez - biliwiget w dniu 2006-10-26 23:12:15 Zmieniony przez - biliwiget w dniu 2006-10-27 01:48:52

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/26/2006 11:01:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Oczywiście że lubię cebulę... w sumie, to rzadko się zdarza, żebym w ogóle nie dodawał jej co posiłków, sporo witamicy C zawsze się przyda. A czosnek - oj, rodzina mnie chciała eksmitować kiedy go dodawałem do potraw, więc niestety musiałem zrezygnować

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2006 11:43:36 PM Liczba szacunów: 0
  • a co to jest K.A.C. ??

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2007 3:32:24 PM Liczba szacunów: 0
  • DAM DOBRA RADE BY NIE MIEC KACA ALBO SIE SZYBKO POZBYC KACA..... SA PRZEZE MNIE SPRAWDZONE DWA SPOSOBY: ALBO NAJESC SIE WITAMINY C SPORO PRZED PICIEM..... ALBO WYPIC LUB ZJESC KONKRETNA PORCJE AMINOKWASOW PO LIBACJI ALKO (JESZCZE LEPIEJ JAK NIE ZAPOMNISZ I ZARZYJESZ PRZED ZASNIECIE-TO WSTAJESZ JAK SWIEZO NARODZONY) MOZE KTOS Z wAS TO SPRAWDZI NA SOBIE I POMOZE POZDRAWIAM

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/14/2007 1:26:36 PM Liczba szacunów: 0
  • ano i Bahamuta dawno tu nie bylo olal nas jak tylko został doradcą w C/S

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2007 8:59:34 PM Liczba szacunów: 0
  • niezły ten protektor w ostrowie tzw. ładnie tam... ja mieszkałem w głogowie, to tam c*** wieje i muzyka sprzed 10 lat. Czasami jak jestem w PL, to odwiedzam ;] ...w ogóle meta - a najśmieszniejsze to, że bramkarze mnie zawsze pytają o dowód a naćpane małolaty na każdym kroku widać :F Na stołach syf, muzyka jak już napisałem bez-nadziejna i spocone karki bez koszulek się wożą i szukają ryja do obicia... i wystrój kiczowaty... Trza będzie następnym razem zobaczyć na Ostrów... chyba, że taki sam gnój :]

    Odpowiedzi: 4783 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2007 10:03:56 PM Liczba szacunów: 0
  • maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyciskanie leżąc 45kg http://www.youtube.com/watch?v=C-cPG7LdbqI Wiosłowanie 30kg http://www.youtube.com/watch?v=bSiHb6izx3w&feature=mfu_channel&list=UL Przysiad 44kg http://www.youtube.com/watch?v=jn772xSzhdc&feature=mfu_channel&list=UL Najszerszy grzbietu 70kg http://www.youtube.com/watch?v=LmNVquLp7Mo&feature=mfu_channel&list=UL Uginanie ramion na modlitewniku 15kg http://www.youtube.com/watch?v=iHF-GIQ-r6I czekamy na filmy :) ile masz tluszczy w diecie , bo chyba za malo ? Filmy już są.;-D Tłuszczów w diecie mówisz? Wyszło mi jakimś cudem 100.}:-(

    Odpowiedzi: 1400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/2/2011 11:50:46 PM Liczba szacunów: 0
  • maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening 17.01.2012 http://www.youtube.com/watch?v=c-MFK-7Ees8&feature Taki mały motywator, dla każdego. Regeneracja: SEN 22:30-6:35 Trening: Nogi: - przysiady ze sztangą na barkach 3 serie (10,10,8) 60kg/55/50 - dwugłowy na maszynie do ćwiczeń 2 serie (12,10) 20kg/15 - Uginanie nóg w siedzeniu na maszynie 3 serie (12,10,8) 60kg/70/80 - MC na prostych nogach 2 serie (8,8) 45kg/50 - wspięcia na palce stojąc 5x10 powtórzeń stały ciężar 45kg - wykroki ze sztangą 3 serie (12,10,8) 15kg/20/27 Czas treningu: 1h10minut Dieta: 7:00 120g płatków owsianych, 300ml mleka 2%, 25g rodzynek, 2 łyżki stołowe kakao, 50g sera białego. 10:00 100g ryżu białego, 100g sera białego, 2 jabłka całe. 15:00 150g ryżu, 200g piersi z kurczaka, 120g warzyw na patelnie (Hortex) 19:00 540g bananów, 1 pomarańcza cała, 100g ryżu, 300ml mleka 21:00 200g serka wiejskiego, 50g sera białego. _______________________________________________ Nogi jak zwykle męczące na 102%.:-)) Po przyjściu do domu nie mogłem wstać z fotela bo tak mnie bolały. Ale trening dzisiaj był hard.;-) Najbardziej chyba wymęczyły mnie te końcowe wykroki. Ostatnie powtórzenia robiłem już ledwo ledwo i na dodatek się już chwiałem. Znalazłem dobry sposób jak dołożyć ciężaru, na maszynie. Jutro zrobię zdjęcie i wszystko wam opiszę.:-)) Zrobiłem dzisiaj też filmiki żebyście zobaczyli jak stoję z techniką w siadach, i jak ćwiczę dwugłowe.:-)) Kurde , muszę coś dodać do posiłku szkolnego (10;30) bo sam ryż z serem jakoś mi nie podchodzi. Chodzi tutaj głównie o ser, a raczej jego zapach... Czy mogę dodawać do tego wszystkiego jakiegoś gęstego soku, lub czegoś podobnego? Macie jakieś propozycje? Podzielcie się. };-)};-) Jeszcze filmy: Przysiad: http://www.youtube.com/watch?v=CiXv-hpNhZI&feature=youtu.be Dwugłowe: http://www.youtube.com/watch?v=53RY47kXy_c&feature=mfu_channel&list=UL Zmieniony przez - maxwell1 w dniu 2012-01-17 20:44:01

    Odpowiedzi: 1400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2012 8:43:28 PM Liczba szacunów: 0
  • maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

    Post
    Trening dla początkujących

    W martwym nie było nic ściągnięcia łopatek i zejścia niżej dupą? W wiośle nic się też nie pochyliłem i nie było retrakcji łopatek? :-C

    Odpowiedzi: 1400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2013 4:04:26 PM Liczba szacunów: 0
  • maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

    Post
    Trening dla początkujących

    08.02.2013r - LEGS https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/560192_531623216868865_1362396806_n.png Regeneracja: SEN 22:;30-5:15 Trening: LEGS 1.Przysiady ze sztangą na barkach (+2,5kg) 35kg|12x 45kg|11x 50kg|11x 55kg|12x Dołożyłem te prawie 3kg, i nie było ich tak bardzo czuć. W sumie co się dziwić, nogi to duża partia. W przyszłym tygodniu dołożę te równe 3kg i zobaczymy jak wyjdzie. Filmik jeszcze wrzucam, może ktoś coś zobaczy złego w technice. %-) http://www.youtube.com/watch?v=osT8-wMA5ds&feature=youtu.be 2.Syzyfki 8xCC 9xCC 9xCC 10xCC Starałem się, trzymać ramię bokiem względem ciała. Cieszę się, bo po kilku treningach zaczynam wczuwać się w to ćwiczenie i coraz bardziej zaczyna mnie ciągnąć właśnie, do treningu nóg.:-) http://www.youtube.com/watch?v=XCvxOzrWwUI 3.Długie wykroki chodzone ze sztangielkami (1kg) 6kg(jeden hantel)|8x(jedna noga) 6kg|8x 7,5kg|8x 8,5kg|8x<-- zapas. Tak jak sobie dopisałem, dzisiaj w ostatniej serii zostało jeszcze trochę zapasu. Chyba żeby w przyszłym tygodniu dorzucić już do tych 10kg na hantla. %-) Myślałem nad zrobieniem dodatkowej liczbie powtórzeń, skoro jest lekko, ale odpuściłem... 4.Uginanie podudzi leżąc stopy na zewnątrz 15kg|10x 15kg|12x 20kg|10x 20kg|12x Bez zmian. 5.Dzień-dobry 5kg|10x 7kg|10x 10kg|10x 10kg|12x Starałem się zejść jak najniżej tułowiem i równocześnie dodałem ciężaru. Od razu zaczynam czuć pracę mięśni.:-)) Zobaczymy jak z techniką. 8-) http://www.youtube.com/watch?v=12GYjYTx6oU&feature=youtu.be 6.Wspięcia na palce w siadzie. 40kg|max 50kg|max 50kg|max Nie liczę w tym ćwiczeniu powtórzeń. Ćwiczę dopóki nie zacznie mnie kłóć w łydki dopiero wtedy odpuszczam. Ale orientacyjnie, nie sądzę żebym zszedł poniżej 40repów. ___________________________________ Wypiłem, w ciągu dnia 2 filiżanki kawy i albo to tylko moje odczucie, albo byłem o wiele bardziej skupiony na treningu i miałem więcej chęci do ćwiczeń. %-) Przed treningówki muszą mieć jednak fajne działanie, jak sama kawa na mnie tak wpływa. :)) Od dzisiaj zaczynają się na całym śląskim ferie więc 2 tygodnie, mogę jeść w domu ciepły ryż. Nie jak w szkole zimny i nie dobry. :))

    Odpowiedzi: 1400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/9/2013 12:00:48 AM Liczba szacunów: 0
  • maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.pakerzy.org/demot/stronger.jpg http://fotozrzut.pl/zdjecia/37949b16cc.png 1.Wyciskanie sztangielkami na skosie dodatnim 30st 6x20kg 6x20kg 6x20kg 6x20kg 6x20kg 6x20kg 6x20kg 6x20kg REGRES: 11x17kg 13x15kg 17x10kg Zaczynają w końcu coś ważyć te hantle, trochę dzisiaj za słabo opuszczałem do klatki ramiona, ale zauważyłem to dopiero na filmiku przy ostatniej serii. %-) Regres wszedł bardzo ciężko, ale takie było założenie. Albo wszystko, albo nic. Filmik wrzucę jak kolega wyśle mi go na pocztę. 2.Buterfly 10x:-? 10x:-? 10x:-? 10x:-? 10x:-? 10x:-? Taka mała odmiana zwykłych rozpiętek, na które dzisiaj nie miałem siły. Chciałem spróbować, czegoś nowego i stwierdziłem że to będzie dobry pomysł. Może na maszynie nie rozciągnę piersiowych tak mocno, ale i tak czułem że swoje dostały, bo ciężar był przynajmniej na połowie możliwego.%-) Ale to gvwniane obciążenie atlasowe więc nie ma czym się szczycić. 3.Podciąganie sztangi do brody 10x20kg 10x20kg 9x20kg 8x20kg max x 20kg Również wprowadziłem małą zmianę, ponieważ tamtego ćwiczenia w zupełności nie czułem. Te weszło od razi lepiej.:-)) Od pierwszych powtórzeń, czułem że to barki odwalają dobrą robotę. Na stałe już to u mnie zagości. 4.Uginanie na modlitewniku. 10x15kg 10x15kg 10x15kg 10x17kg 10x17kg 10x17kg 10x17kg 10x17kg Weszło okej, potem na dobicie zrobiłem jeszcze kilka serii na atlasie, w ramach regresu.:-)) 5.Uginanie nadgarstków stojąc 12x37kg 15x37kg 20x37kg 20x37kg 12x37kg Dzisiaj nie było regresu, ale przedramiona nieźle dostały. Całe żyły na rękach wyszły, dobra pompa do póki nie wróciłem do domu i nie zjadłem po treningówki.:-C To by chyba było na tyle z dzisiejszych wpisów.:-)) Dodam że nadal mam zakwasy na nogach od piątku już. Wczoraj wieczorem lekko się rozciągałem ale nic to nie dało , więc trzeba czekać. :-)) Zmieniony przez - maxwell1 w dniu 2013-04-15 20:21:35

    Odpowiedzi: 1400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/15/2013 8:20:33 PM Liczba szacunów: 0
  • maxwell&piotrooo dziennik treningowy start 128s.

    Post
    Trening dla początkujących

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/q71/s720x720/999019_476310642457476_2084107997_n.jpg Wczoraj ćwiczyłem sam brzuch, tak jak będę to robił przez całe wakacje, a może i nawet później.:-)) Trening: 4obwody 2minuty przerwy. Wszystko 20x. -Unoszenie nóg w leżeniu -Przenoszenie talerza z lewej do prawej na ławce skośnej -Allahy -Unoszenie prostych nóg w podporze Dzisiaj czuje lekkie zakwasy, na skośnych.:-)) Za dwie godziny idę na trening nóg. Robię dzisiaj tylko przysiady (jeżeli kolana pozwolą), MCNPN i łydki. Od poniedziałku idę do pracy, i nie chce mieć zakwasów, które po normalnym treningu nóg utrzymują się od piątku do środy/czwartku... Z treningami od przyszłego tygodnia też będzie różnie, chociaż będę się starał chodzić nawet po tych 12h pracy.:-))

    Odpowiedzi: 1400 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/21/2013 1:38:12 PM Liczba szacunów: 0
  • z tym GM to zwaliłeś sprawe, jabuszko jest miód malina !! jak robilem sobie porcje to nie przechylalem na raz tylko malymi lyczkami bo smak mistrzostwo swiata!! jestem miesiac po cyklu na GM i co moge powiedziec to na cyklu zamulenie po cyklu odczuwalny mega wzrost siły. co do aminkow to w szczegolnosci bcaa sprawia ze juz godzine po treningu nie czuje zmeczenia i wogle lepiej sie funkcjonuje przy moim trybie zycia. bralem 6miechow okolo treningowo i dawaly rade, teraz sobie robie off na 2 m-c Nie wiem czy robiłeś sobie badania krwi po tych 2 testach ?? Ja zrobiłem po 8 miechach na suplach i odzywach i powiem Ci ze poprostu nie ma sie do czego doczepic !! morfologia cholesterol kreatynina proby watrobowe IGŁA !! Powodzenia i uporu w dążeniu do celu !! Zmieniony przez - kasteta w dniu 2008-06-28 14:09:50 Zmieniony przez - kasteta w dniu 2008-06-28 14:10:16

    Odpowiedzi: 435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/28/2008 2:09:17 PM Liczba szacunów: 0