SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [BLOG]rutkow - inaczej niż było ......

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Czwartek Wolne od treningu , zostały jeszcze dwie jednostki treningowe tego tygodnia to jutro i w sobote ogarne :-)) Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Gold Omega 3 - do posiłków Gold Vit C - do posiłku Liv 52 - do posiłków Flex - na czczo Iron Tadd 360 - na czczo Berberyna - do posiłku ALA - do posłku Szama 1,2,3,4. 65g B + 25g T 5. 65g B + 75g WW + 5g T https://iv.pl/images/3093f96ddbc789c416e1afe5d341ad04.jpg

    Odpowiedzi: 610 Ilość wyświetleń: 15438 Data: 11/28/2019 7:33:01 PM Liczba szacunów: 2
  • [BLOG]rutkow - inaczej niż było ......

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Piatek Fajny trening dziś wpadł , w kazdym cwiczeniu dołożony ciezar . Nie wiem czy ma to az taki duzy wpływ ale odkąd dorzuciłem ashwagande jakoś lezj w głowie :-) https://iv.pl/images/9dd5c3fb7fc881677e7c575b87eca72c.jpg Trening Klata dwójki 1. Wyciskanie sztangi skos 6x6 2. Floor press smith 4x8 3. Wyciskanie hantli skos 4x10 4. Uginanie siedzac 5x8 5. MCNPN 4x10 6. Przywodzenie 4x12 Cardio 25 min rowerek https://iv.pl/images/b176f197771be5b820694bad05c5f0bc.jpg Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Gold Omega 3 - do posiłków Gold Vit C - do posiłku Liv 52 - do posiłków Ashwagandha - do posiłków Flex - na czczo Enzymy - do po treningowego Berberyna - do posiłków EAA - podczas treningu Białko - po treningu Przed treningówka Szama 1. 65g B + 125g WW TRENING 30g EAA + 45g dextro 2. 65g B + 215g WW 3,4. 65g B + 85g WW + 10g T 5. 65g B + 30g T https://iv.pl/images/86e3beb9c73e3c69cd100398c0b64957.jpg

    Odpowiedzi: 610 Ilość wyświetleń: 15438 Data: 11/29/2019 9:10:52 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG]rutkow - inaczej niż było ......

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Sobota Kozacko trening dziś wszedł , pompa niesamowita. Trening Barki lapy 1. OHP 5x12 2a. Unoszenie bokiem 4x12 2b. Face pull 4x15 2c. Unoszenie talerza przodem 4x15 3a. Dipsy 6x6 3b. Uginanie mlotkowo 6x6 4a. Francuz sztanga leżąc 4x8 4b. Uginanie sztangą modlitewnik 4x8 5a. Prostowanie z linka za glowa 3x10 5b. Spider curl hantlami 3x10 Cardio 25 min rowerek https://iv.pl/images/b906bb712415c8259611cdc4f7339bd2.jpg Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Gold Omega 3 - do posiłków Gold Vit C - do posiłku Liv 52 - do posiłków Ashwagandha - do posiłków Flex - na czczo Enzymy - do po treningowego Berberyna - do posiłków EAA - podczas treningu Białko - po treningu Przed treningówka Szama 1. 65g B + 125g WW TRENING 30g EAA + 45g dextro 2. 65g B + 215g WW 3,4. 65g B + 85g WW + 10g T 5. 65g B + 30g T https://iv.pl/images/85210fb1ef55bb55fd156419bcc6ed23.jpg https://iv.pl/images/abfbb3e2f92c001689f502da7ed6a44c.jpg

    Odpowiedzi: 610 Ilość wyświetleń: 15438 Data: 11/30/2019 4:46:03 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG]rutkow - inaczej niż było ......

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Niedziela Wolne :-) Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Gold Omega 3 - do posiłków Gold Vit C - do posiłku Liv 52 - do posiłków Ashwagandha - do posiłków Flex - na czczo Berberyna - do posiłku ALA - do posiłku Szama 1,2,3,4. 65g B + 25g T 5. 65g B + 75g WW + 5g T

    Odpowiedzi: 610 Ilość wyświetleń: 15438 Data: 12/1/2019 9:16:37 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG]rutkow - inaczej niż było ......

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Poniedziałek Dziwna rzecz mi sie dziś wydarzyła , bo cały dzien byłem w domu i było wszystko ok a gdy miałem wychodzićdo pracy i na trening tak jakby coś weszło mi w plecy , no ból taki przed wyjsciem , ze na treningu strasznie niekomfortowo sie czułem , na wet do teraz czuje jakiś ucisk ból nie wiem co to jest . TRening zrobiony bardzo dobrze ciezar dołożony :-)) Trening Czwórki dupa 1. Sq 6x6 2. Wyciskanie suwnica 5x8 3. Sq na smithcie wąsko 4x10 4. Hip thrust 5x8 5. Hip thrust jednonóż 4x10 3s faza neg Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Gold Omega 3 - do posiłków Gold Vit C - do posiłku Liv 52 - do posiłków Ashwagandha - do posiłków Flex - na czczo Enzymy - do po treningowego Berberyna - do posiłków EAA - podczas treningu Białko - po treningu Przed treningówka Szama 1. 65g B + 125g WW TRENING 30g EAA + 45g dextro 2. 65g B + 215g WW 3,4. 65g B + 85g WW + 10g T 5. 65g B + 30g T https://iv.pl/images/b14aedf471fa5c41984c8d912b43efd6.jpg Zmieniony przez - rutkow w dniu 2019-12-02 18:37:36

    Odpowiedzi: 610 Ilość wyświetleń: 15438 Data: 12/2/2019 6:37:18 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG]rutkow - inaczej niż było ......

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wtorek Ładnie plecy weszły , w MC 6 serii po 160kg a potem sprawdzenie maxa i 225kg wyrwane ;-) Trening Plecy bic 0. Podciaganie szeroki nachwyt 3x max 1. MC 6x6 https://www.youtube.com/watch?v=lKWuK2oWowg 2. Wiosło hammer jednoracz 5x8 3. Ściąganie podchwyt 4x10 4. Uginanie sztanga 4x12 5a. Uginanie hantlami siedząc podchwyt 3x12 5b. Uginanie nachwyt 3x15 Cardio rowerek 25 min https://iv.pl/images/684fb2ccb923de095270742763934a57.jpg Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Gold Omega 3 - do posiłków Gold Vit C - do posiłku Liv 52 - do posiłków Ashwagandha - do posiłków Flex - na czczo Enzymy - do po treningowego Berberyna - do posiłków EAA - podczas treningu Białko - po treningu Przed treningówka Szama 1. 65g B + 125g WW TRENING 30g EAA + 45g dextro 2. 65g B + 215g WW 3,4. 65g B + 85g WW + 10g T 5. 65g B + 30g T https://iv.pl/images/f916a55f0c98cc60be93473f23066fac.jpg

    Odpowiedzi: 610 Ilość wyświetleń: 15438 Data: 12/3/2019 5:05:35 PM Liczba szacunów: 3
  • [BLOG]rutkow - inaczej niż było ......

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Niedziela Kolejny DNT Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Gold Omega 3 - do posiłków Vit C - do posiłku NAC - rano na czczo Liv 52 - do posiłków Ashwagandha - do posiłków Flex - na czczo Berberyna - do posiłku ALA -do posiłku Szama 1,2,3,4. 65g B + 25g T 5. 65g B + 75g WW + 5g T https://iv.pl/images/e008f450d47012ff16608992e31346cc.jpg

    Odpowiedzi: 610 Ilość wyświetleń: 15438 Data: 12/8/2019 4:37:55 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]rutkow - inaczej niż było ......

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Poniedziałek Mocno dziś doładowane nogi, dołożone ciezaru prawie we wszystkich cwiczeniach :-) Kalorie tez dołożone :-)) Trening Czwórki dupa 1. Sq 6x6 2. Wyciskanie suwnica 5x8 3. Sq na smithcie wąsko 4x10 4. Hip thrust 5x8 5. Hip thrust jednonóż 4x10 3s faza neg Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Gold Omega 3 - do posiłków Vit C - do posiłku NAC - rano na czczo Liv 52 - do posiłków Ashwagandha - do posiłków Flex - na czczo Enzymy - do po treningowego Berberyna - do posiłków EAA - podczas treningu Białko - po treningu Przed treningówka Szama 1. 65g B + 135g WW TRENING 30g EAA + 45g dextro 2. 65g B + 225g WW 3,4. 65g B + 100g WW + 10g T 5. 65g B + 30g T https://iv.pl/images/4278822b2cc011083809017bef3e981a.jpg

    Odpowiedzi: 610 Ilość wyświetleń: 15438 Data: 12/9/2019 6:31:54 PM Liczba szacunów: 3
  • [BLOG]rutkow - inaczej niż było ......

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wtorek Kiepska noc , nie przespana , ból barku tak potezny ze nie mogłem ułozyc sie na łóżku wiec ciagle wstawałem . Trening tez troche kiepskawy , nie mogłem zrobić podciagania , reszta cwiczen wg planu ale bez szaleństw. Jutro dzień off zeby doszedł do siebie całkowicie. Trening Plecy bic 1. MC 6x6 2. Wiosło hammer jednoracz 5x8 3. Ściąganie podchwyt 4x10 4. Uginanie sztanga 4x12 5a. Uginanie hantlami siedząc podchwyt 3x12 5b. Uginanie nachwyt 3x15 cardio 25min rowerek https://iv.pl/images/74d1a436b994a22b4338b528cfc713bc.jpg Suple Witaminy i Minerały - do posiłków Gold Omega 3 - do posiłków Vit C - do posiłku NAC - rano na czczo Liv 52 - do posiłków Ashwagandha - do posiłków Flex - na czczo Enzymy - do po treningowego Berberyna - do posiłków EAA - podczas treningu Białko - po treningu Przed treningówka Szama 1. 65g B + 135g WW TRENING 30g EAA + 45g dextro 2. 65g B + 225g WW 3,4. 65g B + 100g WW + 10g T 5. 65g B + 30g T https://iv.pl/images/4e5dce9ebe528cfd4f08a895799485a1.jpg

    Odpowiedzi: 610 Ilość wyświetleń: 15438 Data: 12/10/2019 8:15:13 PM Liczba szacunów: 1
  • Dlaczego warto robić HIIT dla wyszczuplenia ud

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Human skeletal muscle fiber type alteration with high-intensity intermittent training. Eur J Appl Physiol Occup Physiol. 1985; 54(3):250-3 (ISSN: 0301-5548) Simoneau JA; Lortie G; Boulay MR; Marcotte M; Thibault MC; Bouchard C The response of muscle fiber type proportions and fiber areas to 15 weeks of strenuous high-intensity intermittent training was investigated in twenty-four carefully ascertained sedentary (14 women and 10 men) and 10 control (4 women and 6 men) subjects. The supervised training program consisted mainly of series of supramaximal exercise lasting 15 s to 90 s on a cycle ergometer. Proportions of muscle fiber type and areas of the fibers were determined from a biopsy of the vastus lateralis before and after the training program. No significant change was observed for any of the histochemical characteristics in the control group. Training significantly increased the proportion of type I and decreased type IIb fibers, the proportion of type IIa remained unchanged. Areas of type I and IIb fibers increased significantly with training. These results suggest that high-intensity intermittent training in humans may alter the proportion of type I and the area of type I and IIb fibers and in consequence that fiber type composition in human vastus lateralis muscle is not determined solely by genetic factors.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 17111 Data: 7/27/2008 2:50:04 PM Liczba szacunów: 0
  • bo SPAMerki, SPAMerki bo SPAMerki są od tego, aby plotkować na całego

    Post
    Ladies SFD

    http://csimg.choozen.pl/srv/PL/290418181362/T/300x300/C/FFFFFF/url/amieszne-majtki-maskie-batman.jpg kukurydza raczej dla geja:D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/25/2014 11:59:30 AM Liczba szacunów: 0
  • bo SPAMerki, SPAMerki bo SPAMerki są od tego, aby plotkować na całego

    Post
    Ladies SFD

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/1230070_10151664271256840_1488755327_n.jpg dobre %-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2014 5:39:03 PM Liczba szacunów: 0
  • bo SPAMerki, SPAMerki bo SPAMerki są od tego, aby plotkować na całego

    Post
    Ladies SFD

    MNiaam Cziki :) Hej wszystkim :) ja znowu dzis do prACY I taki mam zajazd ze 4 dni bez treningu musze byc :C

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/5/2014 8:43:13 AM Liczba szacunów: 0
  • bo SPAMerki, SPAMerki bo SPAMerki są od tego, aby plotkować na całego

    Post
    Ladies SFD

    aaaa :D motywatornia spamernia:D Hej marko,, no slabiutko:C

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/15/2014 8:21:58 AM Liczba szacunów: 0
  • bo SPAMerki, SPAMerki bo SPAMerki są od tego, aby plotkować na całego

    Post
    Ladies SFD

    i malinowa przy okazji, juz cały tydzień na maliny chodzę i sie nimi objadam. niedługo zaczanę świecić od nadmiaru wit C %-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2014 9:07:08 AM Liczba szacunów: 0
  • bo SPAMerki, SPAMerki bo SPAMerki są od tego, aby plotkować na całego

    Post
    Ladies SFD

    omg strasznie duże koszty wynajmu, Anitka ty we Wrocławiu mieszkasz? tak :c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/18/2014 11:56:52 AM Liczba szacunów: 0
  • [art] Brak równowagi mięśniowej jako częsta przyczyna kontuzji.

    Post
    Trening dla początkujących

    Przykładowy plan FBW-równa ilość serii i powtórzeń na partie antagonistyczne. Dzień A 1. Podciąganie podchwyt 4x8 prog 2. Wyciskanie szeroko lekki skos 4x8 prog 3. Wykroki + hip thrust 3x10 (każda noga) 4. Unoszenie hantli bokiem stojąc jednorącz 4x8 5. Spięcia brzucha 3x max 6. Plank 3 x max Dzień B 1. Mc nachwyt nogi sztywne 4x8 prog 2. Wyciąg górny kierownica szeroko 4x8 prog 3. Wyciskanie hantli oburącz stojąc 4x8 prog 4. Ściąganie wyciągu górnego w dół 3x10-12 5. Rozpiętki w lekkim skosie 3x10-12 6. Zwis na drążku 3x max Dzień C 1. przysiad 4x8 prog 2. Wyciąg górny nachwyt szeroko 4x8 prog 3. Poręcze 4x8 prog 4. Unoszenie hantli bokiem w opadzie jednorącz 4x8 5. Unoszenie nóg do pionu leżąc 3x max 6. Przeskoki przód-tył (łydki) 3 x max Autor: krawat. Zmieniony przez - krawat w dniu 2016-04-08 20:01:04

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 563 Data: 4/8/2016 8:00:41 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD "fakty nie mity" by Rothen

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rozumiem marku c zwiększe kcal....kolejna sprawa to wziałem do serca to co mówisz i zakupiłem sery żółte no i niestety na karkówke codziennie mnie nie stać ale smalec mam z czym wy ten smalec jecie ?? w jakich ilościach ??

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 10587 Data: 12/30/2005 10:39:32 AM Liczba szacunów: 0
  • No,ale Gainer ? co korwa Gainer ! ? - Koniec Imprezy ! ,Dziekuje Dobranoc%-)SpamPost

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    żałosne... to byc za***iste Zmieniony przez - wMichal w dniu 2010-02-04 15:00:34

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2010 2:55:40 PM Liczba szacunów: 0
  • No,ale Gainer ? co korwa Gainer ! ? - Koniec Imprezy ! ,Dziekuje Dobranoc%-)SpamPost

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    yo wszystkim znowu co do komów, też uważam że SE najlepsze są, później nokie. Nokie dobre ale zależy na jaki model trafisz bo są i za***iste i strasznie chvjowe, a SE trzymają równy wysoki poziom, na dodatek są w chvj multimedialne i możesz je ustawić zupełnie pod siebie. Ja miałem SE teraz mam samsugna i żałuje że zmieniłem, ale na szczęście niebawem ciachne SE c 902 od brachola za pół darmo mam nadzieję

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2010 1:52:01 PM Liczba szacunów: 0