SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Po pierwsze napój izotoniczny i napój energetyczny to są dwie kompletnie różne i nie mające ze sobą nic wspólnego rzeczy. Te drugie opierają swoje działanie pobudzające na alkaloidach, które w dużym uproszczeniu można porównać do środków psychotropowych. Owa kofeina i tauryna nie daje nam żadnej energii, ona tylko oszukuje nasz mózg, że mamy jej więcej i dla sportowców tego typu napoje są absolutnie nie polecane. Może przed imprezą.... Powerade alkaloidów nie posiada. Napój izotoniczny niczego nie pobudza, ani żadnej energii nam nie dostarcza. On dostarcza nam co najwyżej elektrolitów, które są potrzebne do właściwego przewodzenia w mięśniach i zapobiega odwodnieniu. Tak, uprawiając intensywny sport, pijąc wodę można się też odwodnić, zwłaszcza jeśli jest to woda niskomineralizowana. Im więcej pijemy tym więcej wypacamy soli mineralnych. Żeby uniknąć tego zjawiska, napój jaki pijemy powinien mieć dokładnie takie samo stężenie substancji organicznych jakie mamy w organizmie. Sól też jest jak najbardziej w organizmie potrzebna. Jony Na+ przede wszystkim zapobiegają skurczom mięśni (wraz z jonami potasu i magnezu). Sól fizjologiczna ma 0,9% soli kuchennej (9 g na litr) i jakiś 1 g sacharozy (zwykły cukier kuchenny). Rzecz jasna w warunkach treningu cukier jest znacznie szybciej spalany więc jego nadmiar w postaci miodu jest jak najbardziej wskazany. Co do witamin, to ich też raczej nie powinno być w izotonikach, szczególnie przeciwutleniaczy C i E. Odsyłam do artykułu: http://kuchnia.wp.pl/index.php/health/prop/id/323/t_c/1

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/18/2009 8:40:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Punktu pierwszego i drugiego nie da się połączyć... Albo 5% albo 8%. Glukoza, czy cukier to przecież też są te same węglowodany. Soki owocowe z kartonów bym sobie automatycznie darował. Tam nie ma kompletnie nic wartościowego. Jeśli już to świeże, własnoręcznie wyciskane. I raczej nie cytrusowe. Zawierają one dużo witaminy C i E, która obniża skuteczność treningu. Woda sodowa w ogóle nie znajduje uzasadnienia w izotonikach. "Sodowa" wcale nie oznacza, że jest bogata w sód. Zawiera wyłącznie dużo dwutlenku węgla, który jest obojętny dla organizmu, a którędyś musi się przecież on wydostać. :) Zazwyczaj jego nadmiar powoduje wzdęcia i gazy. Ja bym własny izotonik robił w ten sposób: - Litr wody mineralnej (wysokomineralizowanej, zwłaszcza w sód, potas i magnez) - osłodzić lekko miodem, dwie trzy łyżki - pół łyżeczki soli kuchennej (NaCl) - o ile stężenie jonów Sodu i Chloru w wodzie nie przekracza stężenia soli fizjologicznej (0,09 g/litr) - wyciskany sok np z jabłek, truskawek, malin, lub jagód Oczywiście im więcej soku, tym mniej miodu. Zbyt słodki napój wzmaga pragnienie, pijemy więcej, szybciej się wypacamy i wracamy do punktu wyjścia.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/19/2009 9:29:49 AM Liczba szacunów: 0
  • ORTOGRAFIA

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    no moje zdanie na temat j.polskiego co za rużnica w wymowie "u" i "ó" albo "h" i "ch" albo też "ż" i "rz" uważam że ten język jest okropny rozumie "ś""ć""ą""ę" i takie tam ale to poco "u" i "ó" hehehe pozdrawiam )))))))))

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3252 Data: 6/30/2002 12:45:17 PM Liczba szacunów: 0
  • opowiesc

    Post
    Doping

    cale szczescie nie musialem na te kuracje cale zycie odkladac bo bym go zabil, a w obecnych czasach wyj.... oplacalo by sie robic nawet na wit c a co dopiero na hormonie, a wycieczka to niezly pomysl trzeba to rozwazyc pozdrawiam

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1766 Data: 6/27/2005 3:38:46 PM Liczba szacunów: 0
  • czytalam juz to :) a wiec przespalam sie z tym wszystkim i co mi przyszlo do glowy to a. owoce wyjazd oprocz grapefruitow b na tapecie twarog, lecytyna(wysoka zaw bialka 87g na 100g)odzywki bialkowe, tofu c pytanie: ile razy dziennie warzywa?a no i jaka ustalic podaz kaloryczna? ja sobie tak dumam i wydumalam 1600 kcal? z gory dziekuje i z dolu tez:)

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3059 Data: 2/9/2011 6:10:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Jeśli chodzi o spalacze to doskonale wiedziałam jak działają i co mogą zrobić złego... Może Ty przyjmujesz coś o czym pojęcia nie masz ... Ok... zostało napisane, z tym, że zwiększając kaloryczność i ciężar na treningu ciało się nie zmieniało.. po redukcji kcal a pozostawieniu ciężarów, sylwetka zaczęła się odpowiednio kształtować... i Ja wszystko wiem, że powinnam jeść więcej, ale organizm potrzebuje czasu tak? Chyba logiczne, że powoli muszę dokładać kcal i muszę to zrobić umiejętnie.. Nie mogę przecież wpier***ć pustych kalorii na tzw "dobitkę". Tylko tu chodzi o to że każdy powiedział co wiedział w stylu " zwiększ kaloryczność" i na tym się skończyło... nic na temat treningu, ćwiczeń etc. o to się rozbija człowieku...

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4373 Data: 8/25/2010 9:53:06 AM Liczba szacunów: 0
  • download

    Post
    Sztuki Walki

    File Transfer: Unavailable Unfortunately, the link you have clicked is not available. The file has most likely exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient. ile ten plik tam był pare godzin ? przeciez w takim tępie nie da sie go sciagną c poddaje sie ale i tak wielkie dzięki za chęci moim zdaniem najlepiej podzilic plik rarem i wrzucac na MU lub RS ja juz nie mam siły się z tym bawić

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2006 3:38:44 PM Liczba szacunów: 0
  • nie ma pojecia zdalem ale mnie nieprzyjeli to niematura, to tak jakby aplikujac do pracy powiedziec stwierdzili ze jestem dobry(zdalem) ale mnie nieprzyjeli z braku miejsc(bo byli lepsi) to tylko sposob zeby pocieszyc lamusow i tyle w stylu 'lysi sa inteligentniejsi' itp chcesz sie oszukiwac to sie uszukuj a jesli chodzi o kwestie tego czy prywatna czy panstwowa to oczywiscie ze ma to znaczenie tylko zalezy kiedy, jesli juz pracujesz to oczywiscie niema to zadnego znaczenia ale jesli dopiero konczysz studia i ubiegasz sie o robote to pracodawca ma pelno zgloszen od takich jak ty i kogo niby zaprosi do siebie na rozmowe jak ma 50zgloszen? z miejsca wywali te z prywatnych, bo prawie kazde cv (informatyczne) jest takie same html/php c/java bazy danych + cos tam jeszcze i od tego jeszcze zalezy czy wogole nas zaprosza na rozmowe dlatego na poczatku dobra uczelnia otwiera kazde drzwi a potem jak masz juz doswiadczenie to przestaje to miec takie istotne znaczenie

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 12940 Data: 2/21/2006 2:11:57 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW czy dobre ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Plan A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Plecy: - Martwy ciąg 2s - wioslowanie hantla 2s Barki: - Wyciskanie hantli 3s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Tricepsy: -WYCISKANIE FRANCUSKIE HANTLI W SIADZIE OBURACZ 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s Brzuch: -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem 1s -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem (na skośne) 1s Plan B Klatka piersiowa: - Wyciskanie skos hantlami 3s Plecy: - PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 2s - podciaganie 2s Barki: -wyciskanie sztangi 3s Nogi: - Przysiady ze sztanga 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s Brzuch: -spięcia na skośne brzucha 1s -spięcia 1s. Plan C Klatka piersiowa: -wyciskanie hantli skos dolny 2s -rozpietki hantlami skos gorny 1s Plecy: -martwy ciag 2s -PODCIĄGANIE KOŃCA SZTANGI W OPADZIE 2s Barki: -Wysisckanie zolnierskie 2s -Podciąganie sztangi1s Nogi: - Przysiady ze sztanga 2s Triceps: - sciaganie linki 2s

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1591 Data: 7/9/2012 6:25:31 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW czy dobre ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pon : plan A wt : wolne / hiit/aero (zaleznie od celu) śr : plan B czw : wolne / hiit/aero (zaleznie od celu) pt : plan C sob : wolne / hiit/aero (zaleznie od celu) ndz : plan A

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1591 Data: 7/9/2012 6:25:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam serdecznie. Chcialbym zaczac trening cykliczny grupy VI i podszlifowac siebie. Natomiast nie wiem co robic bo przecierz mamy juz pazdziernik a wy juz z tym cyklem hen daleko. Chodzilem roczek na silownie poczym mialem wakacyjna przerwe. Po wakacjach cwiczylem z kolega trenig cykliczny masowy (chcialem przed zaczeciem treningu redukcyjnego powrocic do dawnej sily, a pozatym sam nie wiedzialem do konca czy wybrac masowy czy redukcyjny). Kolejnym problemem moga byc treningi kickboxingu (mega-wyczerpujace na sile i wydolnosc) ktore mam 2 razy w tygodniu(poniedzialki i srody). Poprzedni roczek przezylem z 3-4 treningami na silowni w tygodniu oraz 2 KB i pomimo wielkiego zmeczenia bylem zadowolony z wynikow (zwlaszcza ze nie dbalem o diete i malo sypialem, co postarm sie teraz zmienic;]). Jak juz wspomnialem wyzej od wrzesnia do teraz robilem trening cykliczny masowy tak wiec moje miesni sa juz zwarte i gotowe do racjonalnego trenigu ;] Uprzejmie prosze o porade fachowcow - juz pazdzirnik i jak pogodzic trenigi grupy VI z KB. Co waszym zdaniem powieninem teraz zrobic - zaczynac cykl od poczatku czy od waszego zaawansowania. Sam jestem lajkonikiem w sprawach planowania trenigu wiec pliss pomocy ;P (a ten trenig cykliczny masowy moim zadniem jest git , szkoda tylko ze zdecydowalm sie na redukcyjny;]) c'est la vie ]:->

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/13/2003 11:15:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Sorki za zamieszanie ;] Chce redukowac, naczysie rzezbe sobie poprawic. A z tymi masowymi to chodzilem tak narazie bo nie mialem lepszego pomyslu na trening ;) Nie wspomnialem jeszcze ze moja silownia nie jest czynna w niedziele i swieta (wspaniala silownia przykoscielna;P). Pozdrawiam wszystkich chcacych doskonalic siebie;] c'est la vie ]:->

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/14/2003 10:00:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Dzieki za rade. Chetnie wysle Ci na maila dokladniejsze dane w celu indywidualnej konsultacji. Nie chce zasmiecac tego great posta ]:-> c'est la vie ]:->

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/14/2003 12:57:09 PM Liczba szacunów: 0
  • noi juz doszedlem doi tego ze pasuje do grupy 6 :)) prosze tylko uprzejmie o namiary wszystkich przerobionych juz cyklow :)) mam dostep do full wyp. silki... i mogw cwiczyc P W C P S w srody nie mam mozliwosci >:)) zapraszam do odpwoedzi :) "Nienawidze tego świata.... ale jestem na jego szczycie i tam już zostanę..."

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/20/2003 7:25:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Wlasnie jestem na etapie II cyklu (grupy VI) - tym przeostrym. Ten plan jest swietny, zwlaszcza serie laczone i superserie przypadly mi do gustu. Jestem w 2 tygoniu i dopiero teraz przypomnialem sobie o " NA KONIEC STRETCHINGPO 2 POGLĘBIENIA KAŻDEGO ĆWICZENIA" -> niebardzo wiem jak wykonywac te poglebienia. Kolejna sprawa jest czas odpoczynku miedzy seriami. Zawsze cwicze z zegarkiem i staram sie miec dokladnie tyle sec. co w wytycznych, natomiast w niektorych cwiczeniach nie moge sobie na to pozwolic. Na moja ukochana silownie chodzi dosc duzo osob, czesto musze kozystac ze sprzetu na zmiane z innymi loodkami, co czesto doprowadza do skrocenia badz przedluzenia przerw. Ostatnio staram sie robic jak najmniejsze przewy, max 30 do 60 sec w cwiczeniach z prog. Wszystkie serie laczone i superserie wykonuje bez zadnych przerw. MOJE PYTANIE BRZMI : czy dobrze robie skracajac sobie przerwy - czy nie lepiej trzymac sie dokladnie wytycznych ????? z gory dzieki za odpowiedz ;p , mam nadzieje ze znowu nie zamieszalem z tym pytaniem ;D Pozdrawiam wczystkich CYKLISTOW - ludzie powierzajcie sie w opieke Michailowi :P to wszechwiedzace zrodlo wiedzy kulturystycznej, On ma fach w rekach :P c'est la vie ]:->

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/22/2003 4:52:01 PM Liczba szacunów: 0
  • dzieki wielkie ----> postaram sie :P c'est la vie ]:->

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2003 10:25:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Jeśli mogę to odrazu się opiszę po krutce: 1.trenuję już 2-3 lata z większymi kidys przerwami , ale teraz staram się systematycznie. Ostatnio mialem przerwę 3 miesiące bo się ożenilem i trochę mnie przybylo i żona mnie goni na silkę! Ostatni okres treningu mialem 9 miesiecy. 2.trenowalem 4-5 razy w tygodniu pon,czw - klatka i tricepsy wt,pt - plecy i bicepsy jak czas pozwalal to w środę lub sobotę barki i nogi Będę szczery TO RACZEJ BYLY LUŹNE treningi ,instynktowne w zależności od mocy fizycznych danego dnia!!! Jedno jest PEWNE to byla ostra jazda bez opieprzania się bo nie wiedzialem że potrzebne są też "treningi lekkie"!!!! Efekty bylo widać od razu poznalem żonę !!! hehehehe Waga z ok73-75 na 85-88kg , malo tluszczu ale też nigdy nie mialem rzeźby i chcialbym to zmienić!! Bylem na silowni w poniedzialek i odziwo z silą nadal OK ale z wytrzymalością gorzej (poprawię to w ciągu 2 tygodni bo znam swoje możliwości) Waga teraz 90-92kg i mala krąglość tylko w okolicy pępka!!! 3. MOJE CELE to MASA i odrobina RZEŹBY !!!! 4. nie bardzo wiem o co chodzi z możliwościami czasowymi lub sprzetowymi ale czas na silownie mam rano i wieczorem i mam z tym związane dalsze plany . Sprzęt mam do dyspozycji - FULL!!! 5. MEDYCYNA : mialem poważną kontuzję kolana w sierpniu 2001 ale zrezygnowalem z operacji i jest OK!!! Zawsze mialem DUŻE nogi i raczej nie musialem sie wysilać na ich trening bo rosly w oczach i nadal reagują nawet na lekki trening!!! W sumie nie mam przeciwwskazań do żadnej dyscypliny sportowej ( snowboard , plywanie i jazda na rowerze do pracy)!!! 6.Dieta: kiedyś nie bylo mnie stać bo sam mieszkalem , teraz mieszkam z teściami więc zostaje mi trochę grosza więc mam zamiar sobie pomóc suplementacją!!! To tak troszkę o moich dotychczasowych szaleństwach ale teraz mam zamiar się wziąć w garść i dać z siebie 111%!!! Pozdro dla wszystkich chemików , kurczaów i innych MISIÓW ! ! !

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/22/2004 8:35:10 AM Liczba szacunów: 0
  • DO MICHAIL !!!!!!!!! 1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów? Po przerwie rocznej. Trenuje od Sierpnia 2003. Teraz mialem znów przerwe 2 tyg. z powodu grypy. 2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-konkretny plan treningowy zawierający: -rozkład tygodniowy treningów(z podziałem na grupy mięśniowe), -ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś, -jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.??? Trenowalem róznie. Ale przewaznie tak: P: Kolatka W: Bic+tric S: Wolne C: Barki+kaptury(chodz te zadko) P: Plecy S: Wolne N: Wolne Teraz mam trening reduktcyje i w ta strone obecnie trenuje. Od 2 dni trenuje planem Michail gropa VI. Areoby codzinnie(5 dni w tyg) zaraz po siłce - areoby to skakanka ( 10 min), worek boxerski (15-20 min), rowerek ( około 20-60 minut), na koniec brzuszki ( nożyce, spinanie na podzłodze, unoszenie nóg w górę, i skosne na twisterze-mam szerokie bioder i niewiem czy warto ) Do tego Therma. Od Maja 2003 do sierpnia schudłem około 25 kg. Z czego do teraz powrócilo tylko 5 kg i moja waga utrzymuje sie na poziomie 100kg. 3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...??? Redukcja tkanki tłuszczowej i wyidocznienie mięsni. 4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe. Ćwicze w domu we własnej prowizorycznej siłowni, poztym w garazu ( skakanka i box) 5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są. Jestem na ECA. Narazie brak ---------------------------------------------------- tyle na temat Teorii. Teraz prosze o jakies rady dodatkowe na ułozenie indiwidualnego treningu ile razyw tyg. Areoby ( moze i trzeba by je rozłożyć ) ile siłka, moze cos poprawić ? Chciałbym zrzucić brzuch i 15-20 kg. ale tak do wakacji. Jakies uwagii ? Prosze mnie nie odsyłac do treningu cykliczego bo własnie od niego wracam. Co i nieznaczy ze niebede z niego kożystał. Ale wolał bym miec indiwidualny trening. Pozdrawiam, wszytskich co w temacie. ______________________________

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2004 10:03:25 PM Liczba szacunów: 0
  • wsm 2009

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Z drugiej strony jeżeli Pudzian faktycznie posiadałby ogromną moc , której nie chce pokazywać w kwalifikacjach, to mógłby zrobić tych powtórzen 5 ,chociazby z tego wzgledu, żeby było parzyście do poprzednich konkurencji xDDDD niestety zaliczył tylko 3 ;C

    Odpowiedzi: 880 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/28/2009 6:29:08 PM Liczba szacunów: 0
  • wsm 2009

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Tak już jest na tym świecie.. nic za darmo... ;C

    Odpowiedzi: 880 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/29/2009 5:04:03 PM Liczba szacunów: 0