SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Redukcja na CKD do oceny/poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Poprawilem troche. /SFD/Images/2015/10/6/4ce8ee27fd6d4e8ab30cea7633979a54.jpg Do tego dochodzi suplementacja w postaci kompleksu witamin, witamina C, bcaa. Liczycie warzywa do ww jak tak to gdzie znajde ktore ile ma blonnika? W tych otrebach mam 40% błonnika wiec go nie wliczam (4g z 10g ww )

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 976 Data: 12/4/2014 5:52:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja przygoda z kreatyna - zero efektow

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tylko, że nie wszyscy wiedzia jak brac kreatyne. Nie mozna do tego pic kawy REDBULI i innych z kofeiną. Poza tym, skoro brałeś kreatynę zaraz po treningu to nic nie jadłeś zaraz po treningu - głupota. No chyba, że jadłeś, to w takim razie kreatyna się trawiła to i tak głupota, no nie?! A i pifko jest moczopedne i czysci nerki, duza ilosc witaminy c to samo.. Trzeba uważac, ja nawet omijam cole i pepsi z daleka na cyklu kreatyny i efekty mam. :) Pozdrówka! Arcio

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3559 Data: 12/4/2001 6:18:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Izolat/Koncentrat

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Nie będziemy zaczynać tej dyskusji od nowa, jednak myślę że różnice są też inne (może na stronie Lacmy mozna coś przeczytać o produkcji izolatów i koncentratów). Biorąc pod uwagę że izolaty mają ok. 95% białka w suchej masie, czyli ok. 85% w masie całkowitej, a koncentraty ok. 80% białka w masie całk. wątpię żeby 2 razy wyższa cena izolatów była spowodowana tymi 5%. różnicy Poza tym spójrzcie na ten link http://www9.netrition.com/whey_protein.html W prawym dolnym rogu jest tabelka która pokazuje że jest jednak różnica w BV pomiędzy izolatami i koncentratami SONBATY http://www.atleta.pl Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 9954 Data: 2/18/2003 1:24:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Izolat/Koncentrat

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Czyli krótko mówiąc nie różnią się tylko zawartością białka i ta różnica w składzie moze mieć jakieś większe znaczenie niż tylko te 5%. W Niemczech na etykietach koncentratów serwatki w składzie jako białko jest zawsze podawana laktoalbumina, bez żadnych domieszek. SONBATY http://www.atleta.pl Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 9954 Data: 2/20/2003 8:12:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    No więc może ujmę to inaczej - co poprawić w tym planie: TRENING A: (poniedziałek) Rozgrzewka (krążenie ramion, łokcie, nadgarstki) Wyciskanie na ławce poziomej: 1 seria rozgrzewkowa (20 powtórzeń) 4 serie po 12 powtórzeń Wyciskanie na ławce skośnej (skos w góre) 4 serie po 12 powtrórzeń Rozpiętki na ławce poziomej: 4 serie po 12 powtórzeń Brzuszki na ławce do brzucha: 4 serie po maks powtórzeń (przerwy 1 min) TRENING B: (środa) Rozgrzewka (kolana, kostki, ramiona) Przysiady ze sztangą: 1 seria rozgrzewki 20 powtórzeń 4 serie po 12 powtórzeń Wykroki z hantlami w rękach (wypady z wyrzutem nogi do przodu raz lewa raz prawa noga na przemian, przeciwległe kolano do podłogi) 4 serie po 15 powtórzeń Wspięcia na palce ze sztangą na ramionach: 4 serie po 15 powtórzeń Martwy ciąg ze sztangą: 4 serie po 12 powtórzeń TRENING C: (czwartek) Rozgrzewka (krążenie ramion, łokcie, nadgarstki) Uginanie sztangi stojąc (biceps) 1 seria rozgrzewkowa (20 powtórzeń) 4 serie po 12 powtórzeń Wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie (triceps) 4 serie po 12 powtórzeń Uginanie ramion z hantlami stojąc (biceps) 4 serie po 12 powtórzeń Prostowanie ręki z hantlą zza głowy (triceps lewa i prawa ręka na zmianę) 4 serie po 12 powtórzeń Uginanie ramion w uchwycie młotkowym (biceps) 4 serie po 12 powtórzeń Prostowanie ręki w opadzie tułowia z hantlą (mała może być 2kg) 4 serie po 12 powtórzeń TRENING D: (piątek) Rozgrzewka (krążenie ramion, łokcie, nadgarstki) Wyciskanie hantli zza głowy (barki) siedząc 1 seria rozgrzewkowa (20 powtórzeń) 4 serie po 12 powtórzeń Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia do brody 4 serie po 12 powtórzeń Unoszenie ramion bokiem (ręce jak ptak) 4 serie po 12 powtórzeń

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 544 Data: 2/23/2010 7:19:38 PM Liczba szacunów: 0
  • CROSSFIT

    Post
    Trening w domu

    Witam Specjalnie zarejestrowałem się na forum aby trochę przybliżyć czym jest trening crossfit, przewertowałem bardzo dużo artykułów zamieszczonych na crossfit.com no i niestety nie jest z tym treningiem tak jak większość to opisuje. Źródłem tego co poniżej opisze jest artykuł "theoretical practices for crossfit programming" (http://library.crossfit.com/free/pdf/06_03_CF_Template.pdf) proponuje się z nim zapoznać ponieważ tutaj mam zamiar zamieścić tylko ogólny zarys treningu. Trening crossfit składa się z ćwiczeń należących do grup: Cardio (M) - bieganie, rowerek, wiosłowanie, podciąganie na linie..itp Gimnastyka (G) - przysiad bez obciązenia, podciąganie na drążku, pompki, pompki w staniu na rękach, brzuszki, 'muscle up'..itp Podnoszenie ciężarów (W) - martwy ciąg, zarzut, przysiad ze sztangą, podrzut olimpijski, rwanie, wyciskanie ...itp Plan układamy wg. zasady: dzień 1 - wybieramy ćwiczenie z jednej grupy i koncentrujemy się na technice oraz: a. dystansie w przypadku ćwiczeń z grupy M, b. rozwijaniu umiejętności w przypadku grupy G, c. ciężarze w przypadu grupy W dzień 2 - wybieramy po jednym ćwiczeniu z dwóch grup (pomijamy ćwiczenie z grupy z dnia 1) oraz koncentrujemy się na poprawnym wykonaniu 3 do 5 serii, wybierając bardziej wymagające ćwiczenia dzień 3 - wybieramy po jednym ćwiczeniu z trzech grup, koncentrujemy się na zrobieniu jak najwięcej serii w ciągu 20 minut, wybieramy 'lżejsze' ćwiczenia Jeżeli chcialibyśmy zrobić wszystkie możliwe kombinacje to mamy 3 dni i 3 grupy czyli 9 możliwych kombinacji, plus dzień wolnego co 3 dni, daje nam to np. 12 dniowy plan, który może wyglądać np. tak (nie uwzględnia rozgrzewki): dzień 1: M - bieg 10km dzień 2: GW - pompki w staniu na rękach x5, martwy ciąg x5 - zestaw powtórzony x5 dzień 3: MGW - bieg 400m, 10 podciągnięć na drążku, 15 thruster - jak najwięcej serii w ciągu 20min dzień 4: odpoczynek dzień 5: G - nauka stania na rękach (czas treningu 45min) dzień 6: WM - wyciskanie x10 + wioslowanie 500m - zestaw x5 dzień 7: GWM - lunges walk 30m, unoszenie sztangi nad głowe x15, wiosłowanie 500m - jak najwięcej serii w ciągu 20min dzień 8: odpoczynek dzień 9: W - martwy ciąg - 5-3-3-2-2-2-1-1 powtórzeń dzień 10: MG - bieg 200m, wskakiwanie na skrzynie x10 - zestaw powtórzony x5 dzień 11: WMG - podrzut x20 (mniejszy ciężar), rowerek 1,5km, pompki x15 - jak najwięcej serii w ciągu 20min dzień 12: odpoczynek z czasem można trening rozbudować o kolejne ćwiczenie, czyli zamiast jednego wybieramy dwa ćwiczenia z grupy, ciężar można dobrać np: dla dnia z jedną grupa: 120% ciężaru ciała, dla dnia z dwiema grupami 75% ciężaru ciała, dla dnia z trzema grupami 50% ciężaru ciała ilość powtórzeń często wg. schematu 21-15-9 więcej na temat samych ćwiczeń można znaleźć tu: http://library.crossfit.com/free/pdf/cfjissue20_ey.pdf dla grupy G proponuje zapoznać się również z książką "Building gymnastic bodies", dla grupy W "Starting strength" Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 8903 Data: 3/25/2012 12:39:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze zawody w wielokrotnym wyciskaniu sztangi leżąc. Łódź 26.06.2016

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Pozycja podczas wyciskania a. Pozycja klasyczna leżąc na ławce, głowa, barki, pośladki przylegają do ławki, stopy całe na podłodze lub podstawkach, stopa/stopy mogą się przemieszczać po podłodze lub podstawkach, ale nie wolno ich odrywać od podłoża. Zawodniczki i zawodnicy niepełnosprawni ława szeroka mogą używać pasa lub pasów do przypięcia do ławki. 3. Podczas wyciskania można używać pasa, rękawiczek, rękawiczek z owijkami na nadgarstki, gąbek, opasek uciskowych lub taśm na nadgarstki oraz magnezji. Wszelkie inne ściągacze między innymi na staw łokciowy są niedozwolone. 4. Ruchy pełne, dotknięcie klatki piersiowej i pełen widoczny wyprost w stawach łokciowych widoczny dla sędziego możliwy do sędziowania. 5. Rozstaw dłoni nie może przekroczyć 81 cm mierząc pomiędzy palcami wskazującymi (obydwa palce wskazujące muszą znajdować się w granicach 81 cm wyznaczonych przez zaznaczenie na gryfie i w całości muszą być w kontakcie z tym zaznaczeniem dla zawodników do 185 cm, powyżej tego wzrostu 85 cm. 6. Kolejność startu od zawodnika najlżejszego do najcięższego. 7. Przy wyciskaniu jednakowego ciężaru przy tej samej ilości powtórzeń wygrywa lżejszy zawodnik a przy tej samej wadze ciała ten zawodnik, który pierwszy zaczynał wyciskanie. 8. Przy tej samej ilości powtórzeń wygrywa ten zawodnik który wyciskał większy ciężar. 9. Przy wyciskaniu jednakowego ciężaru CC lub ½ CC przy tej samej ilości powtórzeń wygrywa lże - jszy zawodnik a przy tej samej wadze ten co pierwszy rozpoczynał. 10. Przy tej samej ilości powtórzeń na CC lub ½ CC wygrywa ten zawodnik który wyciskał większy ciężar. 11. Przy jednakowej liczbie powtórzeń w wyciskania własnego ciężaru ciała wygrywa zawodnik cięższy a przy tej samej wadze ciała i jednakowej wadze zawodnik ten co pierwszy zaczynał. 12. Przy wyciskaniu 100 kg na ilość powtórzeń przy jednakowej liczbie powtórzeń wygrywa zawod - nik lżejszy a przy tej samej wadze ciał ten co pierwszy zaczynał. 13. Po zdjęciu sztangi ze stojaków za pomocą obsługi lub samodzielnie, zawodnik powinien czekać z zablokowanymi rękoma w stawami łokciowymi na komendę sędziego start. 14. Można zatrzymać sztangę na odpoczynek, ale tylko w pozycji górnej na zablokowanych rękach w stawach łokciowych. 15. Możliwość poprawienia uchwytu w przypadku rozjechania się rąk poza granicę oznaczoną na sztandze w ramach przysługującego czasu po zwróceniu uwagi przez sędziego, ale tylko w pozycji górnej bez odkładania sztangi. 16. Na pomoście znajduję się trzyosobowa komisja sędziowska. Jeden z sędziów liczy wszystk - ie powtórzenia, pozostali sędziowie odliczają błędy, które po zakończeniu podejścia są odliczane (sędziowie w czasie wyciskania będą mówili głośno o błędach i te powtórzenia nie będą zaliczane np. głowa, pośladki, klatka, nogi, łokieć, itd.) 17. Sędzia nie zalicza powtórzeń jeżeli zawodnik popełni następujące błędy: a. Brak kontaktu sztangi z klatką. b. Brak widocznego wyprostu ramion. c. Brak kontaktu stóp/stopy z podłożem. d. Kontakt stóp/stopy z elementem ławki. e. Odrywanie pośladków. f. Odrywani głowy podczas wykonywania wyciskania. 18. Zakończenie próby: a. Zatrzymanie sztangi na klatce piersiowej. b. Zawodnik kończy próbę, gdy zabraknie sił lub zakończył się czas (5 min.). Zmieniony przez - gilem w dniu 2016-06-23 12:30:18

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 2992 Data: 6/23/2016 12:30:01 PM Liczba szacunów: 0
  • pierwszy cykl metanabol

    Post
    Doping

    Ok, w środę zaczynam ostatnia sprawa suplementacja : rano metanabol 10mg + essentiale forte + Doppelherz aktiv + omega 3 po południu metanabol 10mg + essentiale forte + Doppelherz aktiv + vitaminmultiple około 18 metanabol 10mg + essentiale forte + Doppelherz aktiv około 22 chela minerały olimp + witamina C Coś takiego starczy czy coś jeszcze dokupić ? Zmieniony przez - bodybuilder1993 w dniu 2014-11-23 22:25:54

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1067 Data: 11/23/2014 10:20:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Szczupłe!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to reraz ja mam jescze pytanie, jak długo trzebe jexdzić na rowerku, bo tylko do niego mam dostęp i czy rower nie rozwija mięsni?? Mam podobny problem, nogi mam dosy c umięśnione, ale i nie odtłuszczone, więc nie wygląda to sympatycznie, prosze mi doradzic jak długo i jak często jeździć na rowerze. Zaznaczam, że chodze na TBC, AErobox i taniec, co oznacza, ze 4 razy w tygodniu sie troche ruszam Proszę o odpowiedź i przepraszam, że sie doczepiłam do tematu pozdrawiam nutka

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 6206 Data: 4/1/2003 12:03:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Korekty do cyklu..?

    Post
    Doping

    Przepraszam że się wtrącam, ale mam pytanie: A po jakiego c.h.uj.a nolva przy takim cyklu ???????

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2070 Data: 6/28/2004 2:19:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Podciągnięcia na drążku

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dla mnie te obciążenia brzmią troche hardcorowo.. rozumiem jakbym robił ze 30 to moge obciążenie rzucić ale przy osmiu to nawet trochu śmiesznie brzmi. :) Za odpowiedz to ja moge po sogaczu dać na droge a że tylko Max Roy ma obrazek to on dostanie tym razem, teraz chyba pójde spać, ręce bolą k***** **ć Pzdr

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2160 Data: 7/19/2005 11:38:35 PM Liczba szacunów: 0
  • kebab -dlaczego zły ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    @zinko no ale czy masz pewność że w sklepie dostaniesz lepsze mięso niż to co w podziemiach warszawskich ?? :P tak naprawdę wszystko c okupujemy kupujemy w ciemno

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 6265 Data: 1/23/2011 9:43:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Trec Whey 100 vs Hi Tec C-6

    Post
    Odżywki i suplementy

    Szamałem czeko-sezam z Treca i ciastko c-6. Oba smaki dobre. Rozpuszczalność też ok.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 7864 Data: 5/9/2012 3:07:28 PM Liczba szacunów: 0
  • $$$ KASA NA AKCJE TESTOWE $$$

    Post
    Odżywki i suplementy

    tepe c***e

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 3478 Data: 4/8/2011 7:33:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Somatodrol

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czy łykniesz na czczo czy nie na czczo to bez znaczenia. mieszanke z takim składem (swoją drogą - bardzo słabą mieszankę) mógłbyś samemu zmontować za 1/4 ceny która jest na aukcjach za ten produkt. Lepsze przyrosty zrobiłbyś na omega 3 czy witaminie C %-) Tak z mega przymrużeniem oka %-) XD bierz jak Ci wygodnie. :D Zmieniony przez - Steven_99 w dniu 2015-09-14 18:29:57

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2797 Data: 9/14/2015 6:29:16 PM Liczba szacunów: 1
  • Polecam!!! Ale sceptycznie do tego... pamiętać!

    Post
    Doping

    wiecie co wam powiem - moze i mozliwe pod warunkiem ze bedzie sie wydawac tysiaka na suple miesiecznie, spac regularnie, posilki ropisane na godziny, sranie pewnie tez o wyznaczonych porach, zakaz nocnej telewizji, zero imprez P.I.E.R.D.O.L.E T.A.K.I T.R.Y.B Z.Y.C.I.A

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 3597 Data: 4/24/2004 10:19:16 PM Liczba szacunów: 0
  • nie warto tu wchodzić

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    boze..kupasz moze poczytaj conieco o treningu ok?? regeneracja ma dwa pojęcia. Regeneracja - jako odpoczynek po i miedzy treningami. to, ile odpoczywają poszczególne partie miesni masz tu www.kulturystyka.pl/atlas regenerajca ma takze drugie znaczenie - jako przerwa pomiedzy cyklami. ('cykl' trwa od 4 do 8 tygodni). Po upływie tego czasu robisz dwutygodniowy lekki trening albo tygodniowy odpoczynek od treningu. Przeciez na tym wykresie wszystko masz! Na mase ćwiczy sie w zakresie 8-12 powtórzen! Co mamy ci powiedziec ile kg masz brac?? Ok. Bierz duze ciezary. Arnold radzi zeby brac duze. On brał w wyciskaniu na leząco 200 kg na serie - czyli na 8 ruchów. Ty bierz tyle samo kg polecam. Bo przeciez mówił, ze trzeba brac duze ciezary... przeciez juz tyle razy to wszyscy mówili..wystarczy troche poszukac..troche własnej inicjatywy.. n/c.. Zmieniony przez - .corleone. w dniu 2005-03-20 18:09:50

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 4452 Data: 3/20/2005 6:07:09 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Odżywki to tylko uzupełnienie diety , brakuje ci białka w diecie bierzesz WPC ,brakuje węgli bierzesz Carbo , brakuje jakiegoś posiłku czy coś to weź gainera . co do diety to uważam że 1. Zmień na owsiane . 2.Lepiej będzie jak zmienisz chleb pszenny na razowy to będzie ok . 3. a) zmień bułkę pszenną na jakąś ciemną ja polecam bułki z dynią są za*****te b) daj ryż brązowy zmiany smaku za bardzo się nie odczuwa a i cena praktycznie taka sama c) ja bym nie radził ci takiego posiłku spożywać już lepiej jakiś makaron , ale jeśli tak bardzo chcesz to zostaw sobie te frytki raz w tygodniu na odpoczynek psychiczny na początek jeszcze jakoś ujdą ale później je wyrzuć 4. Już lepiej daj ziemiaki jakieś. 5. to ostatni twój posiłek ?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 592 Data: 6/29/2011 8:23:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Strikeforce HW GP semifinals 10.09.11

    Post
    Scena MMA i K-1

    heh dobrze ze dali obie walki w jednej gali a ja bym cormiera nie spisywał na straty co kyle z bigfootem zrobil a cormier cos czuje ze ni c***a nie da sie obalic

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5040 Data: 8/14/2011 8:35:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Strikeforce HW GP semifinals 10.09.11

    Post
    Scena MMA i K-1

    cormier mi w c*** valasqueza przypomina troche jeszcze mu brakuje ale idzie w ta sama strone z reszta tez trenuje w AKA

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 5040 Data: 8/14/2011 10:00:44 PM Liczba szacunów: 0