SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Bóle stawów - co zakupić?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Artrox vitala jest z zdecydowanie najtańszy, masz w tym glukozamine, msm, chitohondryne. Do tego to co wymienił qaz(kolagen+ C) i bedzie grac

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2617 Data: 4/1/2005 2:04:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Bóle stawów - co zakupić?

    Post
    Odżywki i suplementy

    jakie dawki vit c w takim przypadku dawac ?

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2617 Data: 4/1/2005 8:57:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Bóle stawów - co zakupić?

    Post
    Odżywki i suplementy

    2,3 g dziennie(po 1000mg do glukozaminy, wit c przyspiesza wchłanianie) ale nie wiem czy ciągle

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2617 Data: 4/1/2005 9:42:51 PM Liczba szacunów: 0
  • co robic?

    Post
    Trening dla początkujących

    deanash "no cięzar dodaje co 3 treningi" DLACZEGO ? przeczytaj co napisalem tutaj: http://www.sfd.pl/progresja-t460928-s2.html i tu: http://www.sfd.pl/Przejście_z_HST_na_FBW%2C_plan_do_oceny%2E-t742241-s3.html technika cwiczen: polecam dwie najlepsze ksiazeczki na ten temat: 1. http://www.amazon.com/Starting-Strength-2nd-Mark-Rippetoe/dp/0976805421/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1311277449&sr=8-1 do tego wyszlo rowniez DVD ....a urywki juz teraz mozesz poogladac tutaj: http://startingstrength.wikia.com/wiki/Video 2. http://www.amazon.com/Insiders-Tell-All-Handbook-Weight-Training-Technique/dp/9963916325/ref=sr_1_4?s=books&ie=UTF8&qid=1311277633&sr=1-4 warto popatrzec takze tutaj:(przynajmniej na ciezkie,zlozone) http://www.nsca-lift.org/videos/displayvideos.asp na youtube'ie wszedzie tam,gdzie technike pokazuje trener(S&C Couch) lub jego podopieczni: http://www.youtube.com/user/joedefranco http://www.youtube.com/user/smittydiesel?blend=7&ob=5 http://www.youtube.com/user/JasonFerruggia?blend=9&ob=5 oczywiscie Thib: http://www.t-nation.com/strength-training-series/exercise-videos UNIKAJ PERSONAL TRAINER'ow oraz KULTURYSTOW. (oczywiscie nie zawsze....ale generalnie-jest kiepsko) Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2011-07-21 22:03:00

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 891 Data: 7/21/2011 9:59:27 PM Liczba szacunów: 0
  • masa, a cardio po treningu silowym

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Bez herezji? Jest kilka badań mogących potwierdzić, że kardio może powodować spadek testosteronu. Kilka z nich: Tyndall GL, Kobe RW, Houmard JA. Cortisol, testosterone, and insulin action during intense swimming training in humans. Eur J Appl Physiol Occup Physiol. 1996;73(1-2):61-5. Vasankari TJ, Kujala UM, Heinonen OJ, Huhtaniemi IT. Effects of endurance training on hormonal responses to prolonged physical exercise in males. Acta Endocrinol (Copenh). 1993 Aug;129(2):109-13. Hoogeveen AR, Zonderland ML. Relationships between testosterone, cortisol and performance in professional cyclists. Int J Sports Med. 1996 Aug;17(6):423-8. Kuoppasalmi K, Naveri H, Harkonen M, Adlercreutz H. Plasma cortisol, androstenedione, testosterone and luteinizing hormone in running exercise of different intensities. Scand J Clin Lab Invest. 1980 Sep;40(5):403-9. Guglielmini C, Paolini AR, Conconi F. Variations of serum testosterone concentrations after physical exercises of different duration. Int J Sports Med. 1984 Oct;5(5):246-9. Schmid P, Pusch HH, Wolf W, Pilger E, Pessenhofer H, Schwaberger G, Pristautz H, Purstner P. Serum FSH, LH, and testosterone in humans after physical exercise. Int J Sports Med. 1982 May;3(2):84-9. Kern W, Perras B, Wodick R, Fehm HL, Born J. Hormonal secretion during nighttime sleep indicating stress of daytime exercise. J Appl Physiol. 1995 Nov;79(5):1461-8. Ronsen O, Haug E, Pedersen BK, Bahr R. Increased neuroendocrine response to a repeated bout of endurance exercise. Med Sci Sports Exerc. 2001 Apr;33(4):568-75. Hoffman JR, Falk B, Radom-Isaac S, Weinstein Y, Magazanik A, Wang Y, Yarom Y. The effect of environmental temperature on testosterone and cortisol responses to high intensity, intermittent exercise in humans. Eur J Appl Physiol Occup Physiol. 1997;75(1):83-7.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1651 Data: 9/22/2014 10:05:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Wojsko!!!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    zalezy czy szkoła wysle do WKU zaswiadczenie ze jestes skreslony z listy studentow.... ja tak mialem i musialem niezle kombinowac, w duzym skrucie problemy z WKU, Żandarmeria wojskowa itd... jak masz mozliwosc to na czas kiedy nie bedziesz studiowal zapisz sie do jakiejs policealnej szkoly (z rególy 1 semestr gratis) np. profesja czy inny osrodek na bank znajdziesz ... po 1 semestrze sie wypiszesz i jak juz dostaniesz sie na AWF to uczelnia zbawi Cie od woja na 5 lat (oczywiscie nie musisz do szkoly chodzic) J.E.B.A.C WKU

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1655 Data: 11/29/2007 10:58:42 AM Liczba szacunów: 0
  • problem z kreatyną

    Post
    Odżywki i suplementy

    ć. przynajmniej tak chcę zrobic zeby wyszedł mi cykl 6 tygodniowy. bierz normalnie a nie aby wystarczyło

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1405 Data: 4/18/2008 10:01:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening wczesnym rankiem - Warszawa

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    Masz odpowiedz w C/S

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 725 Data: 1/2/2009 8:14:14 PM Liczba szacunów: 0
  • DRESO NOWE FOTKI

    Post
    Galeria Zdjęć

    Jak dla mnie Z.A.J.E.B.I.S.C.I.E :)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4690 Data: 7/30/2004 8:22:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Dawne opinie o dresach a współczesność/

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    eeeeeeeeee w C/S już mamy nadmiar takich , niech do o silowni po silowni idzie

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1599 Data: 8/28/2010 9:13:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Wódka, a mięśnie ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Po przechlaniu jesteś odwodniony więc z rana jest forma :) Jednym przechlaniem formy nie stracisz. Nawadniać się przed, w trakcie i po. Zarzucić vit. c, magnez, potas. Nie bać się dobrego podkładu z dobrej jakości jedzenia. Baw się dobrze :)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2192 Data: 11/28/2015 12:11:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Wódka, a mięśnie ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A gdzie ja filozofuję?? Prawda jest taka że jak gościu chce osiągnąć super wymiary i super siłę lepszą od przeciętnego zjadacza chleba na siłowni to raczej powinien odstawić wszelkie używki.. No chyba że będzie robił jak niektórzy moi znajomi. Sterydy+ Alko. Będzie fajna masa przez chwile a potem wszystko zleci. Poza tym jeżeli ktoś twierdzi że bez alko i narkotyków nie da się dobrze bawić to raczej nie mamy o czym rozmawiać.. Bez spiny :p czyli co radzisz autorowi : a) wyjść i pić b)wyjść, nie pić c) nie wychodzić Ja radzę żeby zapomniał o pakowaniu, olał to na jeden dzień. Zawsze pozwalałem sobie na imprezkę bez zasad nie częściej niż raz na 2 tygodnie i żyję, i nawet dorobiłem się ponadprzeciętnego wyglądu, siły a obecnie jestem na etapie bez chęci zmian w budowie bo doszedłem do wyglądu swoich marzeń. Zmieniony przez - rarytas1 w dniu 2015-11-28 13:28:00

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2192 Data: 11/28/2015 1:26:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Wódka, a mięśnie ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A gdzie ja filozofuję?? Prawda jest taka że jak gościu chce osiągnąć super wymiary i super siłę lepszą od przeciętnego zjadacza chleba na siłowni to raczej powinien odstawić wszelkie używki.. No chyba że będzie robił jak niektórzy moi znajomi. Sterydy+ Alko. Będzie fajna masa przez chwile a potem wszystko zleci. Poza tym jeżeli ktoś twierdzi że bez alko i narkotyków nie da się dobrze bawić to raczej nie mamy o czym rozmawiać.. Bez spiny :p czyli co radzisz autorowi : a) wyjść i pić b)wyjść, nie pić c) nie wychodzić Ja radzę żeby zapomniał o pakowaniu, olał to na jeden dzień. Zawsze pozwalałem sobie na imprezkę bez zasad nie częściej niż raz na 2 tygodnie i żyję, i nawet dorobiłem się ponadprzeciętnego wyglądu, siły a obecnie jestem na etapie bez chęci zmian w budowie bo doszedłem do wyglądu swoich marzeń. Zmieniony przez - rarytas1 w dniu 2015-11-28 13:28:00 ja się czepiam opcji z fetą. a pić też nie musi do oporu, jeden strzał ewentualnie ale po co więcej

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2192 Data: 11/28/2015 1:30:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka kreta na pierwszy raz.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nic ci sie nie stanie ,zakup witamine c Z vitala ,do tego dużo magnezu i witaminy i jedziesz .

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1641 Data: 9/10/2008 7:15:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Białko z serwatki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wszystko mozna dostac jako polprodukt, tauryne, witamine c, kofeine itp. Juz byly tematy o tym.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1421 Data: 11/19/2008 1:55:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Wszystkie mi znane dotyczyły poprawy wytrzymałość, regeneracji oraz odporności organizmu. Tyle że te potwierdzające jej działanie są komercyjne - ot taka mała różnica. Jak na witaminę c w tej cenie to sorry winnetou. Każdy myślący człowiek da więcej wspomnianych aminokwasów bcaa, eaa niżeli tego, o mocno podważonej skuteczności, a dobre placebo nigdy nie jest złe.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3010 Data: 3/9/2011 12:10:11 PM Liczba szacunów: 0
  • znaczna poprawa jakości snu, przyśpieszona regeneracja mięśniowa, zwiekszona odpornosc organizmu i ukladu immunologicznego (+vit.C takze) - sprawdzone i dalej praktykowane , dawki które stosuje 15-20g dziennie

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3010 Data: 3/9/2011 12:41:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Amentoris, przeszperaj dokladnie siec, to sie przekonasz czy wszystkie badania nt. glutaminy stawiajace ja w pozytywnym swietle sa czysto komercyjne:) Mozesz sie zdziwic, bo poki co to z badan przesledziles chyba tylko podlinkowany wyzej temat z SFD. Zazwyczaj dawkuje glute podobnie jak Banan, no moze troszke wiecej:P, ale bez witaminy C i efekty sa super. Jesli chodzi o mnie, to jeden z moich ulubionych supli poprawiajacy w jakis tam sposob ogolnie pojata "jakosc zycia". Tylko niestety nie ma co sie bawic w dawki rzedu 5 - 10g:)

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3010 Data: 3/9/2011 1:33:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie odzywki dla 15latka?

    Post
    Odżywki i suplementy

    1) Precision Nutrition - system dietetyczny opracowany przez Dr John Berardi autora 2 znakomitych książek : Gourmet Nutrition i Precision Nutrition oraz niezliczonej ilości artykułów. Nam na forum znany jest bardziej, jako 10 przykazań żywieniowych . Czym jest Precision Nutrition? Jest to system dietetyczny , którego zadaniem jest w sposób jak najprostszy bez zbędnego liczenia zmienić nasze nawyki żywieniowe a dzięki temu doprowadzić nas do lepszej sylwetki, bardziej muskularnej i odtłuszczonej. Czy to działa ? Tak!!! Zdecydowanie, jeśli tylko będziemy postępować zgodnie ze wskazówkami, które podam poniżej na pewno osiągniemy nasze upragnione cele. To czego potrzebujemy aby osiągnąć nasze cele to odpowiednie odżywianie oraz odpowiedni trening i regeneracja. Poniżej prezentuję wam 10 wskazówek, które musza być przestrzegane, aby nasze ciało pozbyło się niechcianego tłuszczu. 1. Należy spożywać 6-7 posiłków co 2,5 - 3 h 2. Należy w każdym posiłku spożywać "pełne białko" (zawierające wszystkie aminokwasy) 3. Należy w każdym posiłku spożywać węglowodany o w miarę jak najniższym I/G pochodzące z warzyw(najlepiej włóknistych) i owoców 4. Należy dbać aby posiłek przed treningowy był bogaty w łatwo przyswajalne białko 5. Należy dbać aby węglowodany we wszystkich posiłkach poza posiłkami przed i po treningowym pochodziły z warzyw i owoców o niskim IG. Posiłki około treningowe powinny zawierać węglowodany o wyższym I/G 6.Należy dbać aby posiłek po treningowy zawierał węglowodany proste i łatwo przyswajalne białko w proporcji 2:1 7. Należy pilnować aby 25-35%spożywanych kalorii w diecie pochodziło z tłuszczy z podziałem na : 1/3 z tłuszczy nasyconych (zwierzęcych), 1/3 z tłuszczy jednonienasyconych (np. oliwa z oliwek, avocado), a 1/3 z tłuszczy wielonienasyconych (olej lniany, rybi , orzechy i nasiona itp.) 8. Należy unikać napoi innych niż: woda mineralna niegazowana, zielona herbata itp. 9. Należy dbać o to by każdy posiłek za wyjątkiem posiłków około treningowych składał się z naturalnego, nie przetworzonego pożywienia, należy unikać słodzików, konserwantów, polepszaczy itp. 10.Należy spożywać większe ilości węglowodanów tylko w okolicach treningowych (przed i po treningu) , posiłki te powinny być ubogie w tłuszcz. W innych posiłkach powinna występować przewaga tłuszczy nad węglowodanami pochodzącymi z warzyw i owoców Zmiana naszego dotychczasowego sposobu odżywiania na ten powyższy zaowocuje poprawą sylwetki oraz zdrowia w większości przypadków . Pytania jakie się rodzą to jak może wyglądać przykładowy jadłospis na takiej diecie i w jaki sposób te wskazówki wprowadzić w życie ? Jadłospis jaki tu podaje jest tylko przykładowy, jak wiadomo każdy z nas jest inny i dla każdego dieta ta powinna wygląda inaczej. Jednodniowy jadłospis : Posiłek 1 Białka jaj Sałata Siemię lniane Posiłek 2 Łosoś Szpinak Posiłek 3 Polędwica wołowa Brokuły Garść orzechów Posiłek przed treningowy( można go pi ć w trakcie treningu) Wpc/wpi/wph (białko serwatki) lub albuminy(białko jaj) Carbo lub banan (białko w stosunku do węglowodanów jak 1:2) Posiłek po treningowy To samo jak w posiłku przed treningowym Posiłek 6 Pierś z kurczaka Kasza kuskus/ryż/kasza jęczmienna/płatki Dowolny owoc Posiłek 7 Mintaj Chleb pełnoziarnisty razowy Sałatka warzywna Powyżej mamy zobrazowany przykładowy dzień treningowy na diecie Precision Nutrition, oczywiście nie podałem ilości celowo gdyż są one elementami diety bardzo osobistymi i każdy powinien dobierać je pod kątem własnych potrzeb, możliwości i celi. Jak zauważyliście dieta posiada pewne obwarowania, które należy bezwzględnie przestrzegać. Nieprzestrzeganie ich może doprowadzić do spowolnienia efektów lub ich całkowitemu zanikowi. Nim rozpoczniecie układanie diety kilka moich uwag : - nigdy w posiłkach nie łączymy węglowodanów w dużych ilościach oraz tłuszczy (tyczy się to głównie tłuszczy nasyconych). - dodatek warzyw nawet w niewielkich ilościach do każdego posiłku jest ważny, natomiast owoce traktował bym bardziej instrumentalnie i stosował bym je około treningowo. -źródła pokarmowe należy maksymalnie różnicować ,zawsze dbamy o pełne białko( z mięsa, ryb, jaj, odżywek) oraz jak największą ilość warzyw liściastych o jak najbardziej intensywnym kolorze. - owoce w umiarkowanej ilości są ok. szczególnie około treningowe z własnego doświadczenia polecam jagody (źródło luteiny). - kaloryczność diety zmieniamy zarówno im plus jak i im minus stopniowo o 100-200 kcal cały czas obserwując reakcje naszego organizmu, dokonujemy tego przez obserwacje poziomu tłuszczu ustrojowego co 2-3 tyg. - w przypadku ukierunkowaniu diety na masę i konieczności dodania kalorii, kalorie dodajemy najpierw do : * posiłku po treningowego (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * posiłku w godzinę po treningu (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * pierwszego posiłku (śniadania) w dni treningowe (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * o ile nadal zachodzi potrzeba zwiększenia ilości kcal w diecie, kalorie dodajemy w postaci tłuszczu, równomiernie rozkładając dodaną ilość pomiędzy wszystkie posiłki z wyjątkiem posiłków około treningowych, które jak wiadomo są wolne od tłuszczu. -wodę należy spożywać w ilości minimum 2l pamiętając również aby nie przesadza z nadmiernym jej piciem. Na pewno wiele osób ma pytanie co z ważeniem posiłków, co z liczeniem kcal ? Jest to przecież jeden z ważniejszych elementów 99% zdrowych diet. Cóż jak za każdą dietą tak i za tą nie stoi "magia" lub tajemna kombinacja posiłków i tu też w późniejszym czasie będziemy musieli sięgnąć po odpowiednie bilansowanie diety ale powinno to nastąpi dopiero po tym gdy osiągniemy perfekcje w korzystaniu ze wszystkich 10 wskazówek żywieniowych. ______________________________ 2) TRENING http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp http://www.sfd.pl/PROPOZYCJA_TRENINGU_DLA_POCZ%C4%84TKUJ%C4%84CYCH-t18564.html A NAJLEPIEJ DO ZOBACZENIA ZA 12-18 MIESIĘCY! POCZYTAJ FORUM, MASA INFORMACJI A TY MASZ PRZECZYTANE 33 art I PYTAJĄC SIĘ CZY KUPISZ GAINERA POKAZUJESZ TYLKO TOTALNY BRAK WIEDZY I PROBLEMY Z CZYTANIEM ZE ZROZUMIENIEM

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3509 Data: 4/3/2008 9:01:06 PM Liczba szacunów: 0
  • żeń-szeń

    Post
    Odżywki i suplementy

    Willhelm to jest cos dziwnego kiedys bylo tak ze bylo pelno preparatow z zenszenia i tak naprawde nikt nie wiedzial ile w tym zenszeniu bylo substancji aktywnych. w zaleznosci od rosliny miala ona rozna moc, dlatego wlasnie wprowadzono ten standaryzowany wyciag z zenszenia aby nie było wątpliwosci co kupujemy. nie watpie, ze ten twoj preparat moze byc silniejszy, lecz teraz odchodzi sie od sprzedawania czegos takiego, po prostu standaryzowany wyciag jest pewniejszy ;]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 5208 Data: 8/9/2006 11:55:29 PM Liczba szacunów: 0