SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Witaj Karol :) Zacząłem śledzić metamorfozę z mistrzem i ściągnąłem sobie plan który tam rozpisałeś na pierwszy tydzień i mam pytanie czy tym planem mogę lecieć dłuższy czas czy wprowadzać zmiany tak jak Ty wprowadzałeś do niego ? :) oraz mam problem przy robieniu tym planem nóg otóż po wyprostach i siadach mam taką pompę i ból w czwórkach że o 20 wykrokach w serii nie ma mowy mógłbyś mi doradzić co zrobić z tym fantem ? :D Wklejam plan : PONIEDZIAŁEK a)czwórki wyprosty 1x20, 1x20, 1x20, 1x10, 1x10 przysiad sztanga na plecach 1x20, 1x20, 1x10, 1x10, 1x10 wykroki ze sztangielkami w miejscu+syzyfki 5x20 na stronę + 10 syzyfek b)łydki -wspięcia na palce stojąc jednonóż 4x25 -wspięcia na palce siedząc 4x25 WTOREK a)Barki -wyciskanie sztangielek siedząc 4x10 -unoszenia sztangielek 12-10kg, 10-7kg, 7-5kg(tego nie zrozumiałem za bardzo) bokiem w górę 4x10,10,10 -unoszenia sztangielek przodem 4x8 na stronę -unoszenia sztangielek bokiem w górę w opadzie tułowia 4x21 -szrugsy 3x10, 1x25 b)Triceps - pompki na poręczach 2x max , z obciążeniem 2x10, 1x max bez obciążenia -francuskie wyciskanie leżąc 4x10 -wyprosty :lina, podchwyt, nachwyt 4x10,10,10 CZWARTEK a)plecy -podciąganie się na drążku 4x max -wiosłowanie ze sztangielką 4x10, 1x50 -wiosłowanie sztangą nachwytem 4x12-10 -przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki, jak nie ma górnego to dolny - drop sety 4x10,10,10 b)dwójki -uginanie podudzi siedząc, leżąc lub stojąc 4x15-10 jeżeli nie ma maszyn to martwy ciąg na prostych nogach 4x10 -zbieranie grzybów 4x15-12 kolanie nie może się uginać, mocny skłon że sztangielką w dół i przed siebie PIĄTEK a) klatka - wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 3x10,1x8 - wyciskanie sztangielek na ławce skośnej + rozpiętki na ławce płaskiej 4x8+8 - wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej + rozpiętki na ławce skośnej 4x8+8 b)biceps - uginanie przedramion ze sztanga 20kg 2x20, 1x18 - uginanie przedramion ze sztangielkami 6x10 (na stronę) c)przedramię - kijaszek 4x góra, dół, góra, dól 2,5-5kg Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2014 6:29:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Karolu jeżeli byś mógł podpowiedzieć co zmienić lub dodać do tego planu, żeby trening był jeszcze efektywniejszy niż dotychczas i mięśnie jeszcze bardziej rosły ? :D Czy może całkowicie zmienić plan? robię nim od września 2013r serie wcześniej były wykonywane w schemacie glownie 12/10/8 teraz zmienilem na 10/8/6 plus wiekszy ciezar A Przysiady 3serie 10/8/6 Podciąganie na drążku nachytem 3serie 10/10/10 Wyciskanie sztangi ławka pozioma 3serie 10/8/6 wyciskanie na maszynie 3 serie 10/8/8 pompki odwrotne 2 serie 10/10 uginanie przedramion ze sztanga lamana 2serie 10/8 B Wykroki 3serie 12/10/8 wiosłowanie w opadzie tułowia nachwytem 3serie 10/8/6 wyciskanie sztangielek skos w gore 3serie 10/8/6 unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3serie 10/8/6 wyciskanie francuskie ze sztanga łamana leząc 2serie 10/8 uginanie przedramion z supinacja nadgarstka 2serie 10/8 C uginanie kolan na maszynie siedząc (dwugłowe) 3serie 10/8/6 martwy ciąg 3serie 10/8/6 wyciskanie sztangi skos w dół 3serie 10/8/6 unoszenie sztangi łamanej wzdłuż tułowia 3serie 10/8/6 prostowanie ramion na wyciągu górnym nachwytem 2serie 10/8 uginanie ramion ze sztangielkami chwyt młotkowy 2serie 10/8

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2014 9:11:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzięki chłopaki :-) przed aerobami tylko bcaa, ww po ich zakończeniu :-) A Przysiady 2x10, 3x21 Podciąganie na drążku nachwytem 5x12 Wyciskanie sztangi ławka pozioma 4x8-6 wyciskanie na maszynie 4x10-8 pompki odwrotne 4x max uginanie przedramion ze sztanga łamaną 3x21 B Wykroki 5x21 na nogę wiosłowanie w opadzie tułowia nachwytem 5x21 wyciskanie sztangielek skos w gore 4x8-6 unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 4x21 wyciskanie francuskie ze sztanga łamana leząc 4x12-8 uginanie przedramion z supinacja nadgarstka 3x12 C uginanie kolan na maszynie siedząc (dwugłowe) 2x10, 3x21 martwy ciąg 3serie 4x10-8 wyciskanie sztangi skos w dół 4x10-6 podciąganie sztangi łamanej wzdłuż tułowia 4x10 prostowanie ramion na wyciągu górnym nachwytem 2x12, 2x21 uginanie ramion ze sztangielkami chwyt młotkowy 3x15 :-)

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/11/2014 11:45:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Przepraszam, że długo, ale wyskakiwał mi komunikat - przerwa techniczna. Dokładnie tak jak pisze Aksel. Mój trening nie zmienia się na redukcji. Trzeba atakować mięśnie dużymi ciężarami i nie schodzić z nich na redukcji. Oczywiście musisz sprawdzić na sobie taką metodę treningową. Trening prezentuje się bardzo dobrze, jest dużo ćwiczeń, ale nie widzę ile jest serii i powtórzeń. Karol jestem tak w ogóle :-) Zdecydowanie rano do śniadania, po treningu zadbaj o magnez i witaminę C, przed snem ZMA :-) Proponuję zmniejszyć ciężar i trenować w zakresie 21 powtórzeń :-) Przez jakiś czas, następnie wejdź na duże ciężary, ale wtedy na koniec danego ćwiczenia ostatnia seria 21 powtórzeń :-) Pozdrowienia :-)

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2014 10:59:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam wszystkich ! Witam Karol ! potrzebuje fachowej pomocy... pomozecie ? Chodzi mi o to ze nie wiem jak ulozyc dokladnie diete i suplementacje do mojego trybu pracy itd / pracuje tylko w nocy tzn zaczynam od 22 40 i pracuje gdzies do ok 11 nastepnego dnia CHCE ROBIC REDUKCJE OK 14 do 20 spie 20.15- 21 AEROBY ROWEREK 21 h - pierwszy posilek OMLET Z PLATKOW OWSIANYCH 100 g, zoltko i 4 bialka 24 h - DRUGI POSILEK 150g tunczyka, warzywa- brokuly i pomidor ok 250g 3 h- trzeci posilek 200g fileta z kurczaka, 50g ryzu, warzywa- brokuly pomidor 6 h- czwarty posilek BALKO OK 60g z woda 9 h- piaty posilek 150g tunczyka, warzywa- brokuly i pomidor 11.30 trening ok 60 min 12.30 AEROBY DO 1 H 13.30-14 szosty posilek i tutaj nie wiem co...? A MOJE SUPLEMENTY TO BCAA-CYTRULINA , BULK MAS , HMB, BASE L-GLUTAMINA, WHEY PROTEIN 81, CARBO TO WSZYSTKO FITMAX VITAMIN C , OMEGA 3 GOLD , ARGINA , CHROM ORGANICZNY , CRE-NO-MUSCLE MAX , MINERALY SPORT OLIMP JAK KTOS MOZE COS DORADZIC KIEDY BRAC SUPLEMENTY TO BYL BYM BARDZO WDZIECZNY :) I JAK DIETA ? POZDRAWIAM :)

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/10/2014 4:40:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Ej ale ten SUPER:) Tribulus VitalMaxa ma cynk magnez b6 i vit. C, 2 takie tabletki by zastapily filomagi i zincasy. A kosztuje 40 zl, to wychodzi tylko kilka zl. drozej. No chyba ze formy tych witaminek sa do dupy i juz pisaliscie o tym z 20 razy a ja nie zaczailem, bo tak jestem zamulony ze szok... A tak w ogule to swieta sa za***iste.... 4.5kg Gainera 2 Vitala za 124.90zl:D Zmieniony przez - jowww w dniu 2005-12-20 09:41:30

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2005 9:36:31 AM Liczba szacunów: 0
  • To z bickiem sprawa identycznie jak u mnie na początku Z mierzeniem klaty też mi na początku 'dziwnie' szło, nie umiałem tego zrobić jak należy, ale ostatnio mierzę luźną na wysokości od razu pod pachami i patrzę z boku czy aby równolegle do podłogi leci i chyba jest git Edit: Żeby już nie spamować u Antona: a będziesz trenował swoim czy Lafayowym programem rozciągania ? Co do rozdziału to generalnie jest tam, w części merytorycznej, że "rozciągaj się bo inaczej będziesz się gorzej regenerował, nabawisz kontuzji, i ogólnie będziesz c***owszy" a więc nic odkrywczego Zmieniony przez - wazzup1988 w dniu 2011-07-29 22:20:18

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 7266 Data: 7/29/2011 10:14:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Ale chaos w tej koncepcji (mam zapalenie gardła i niezłą gorączkę, mogło coś tam do mnie nie dotrzeć właściwie ) Co mi się nasuwa od razu: łączenia poziomów 7 i 8 jakoś sobie nie wyobrażam, są zupełnie inne. I co najważniejsze: Venc, masz pewnie trudności ze zwykłą triadą a chcesz kg dorzucać ? Ja bym na Twoim miejscu pozostał przy ciężarze ciała ale też przy nie przekraczaniu 12 powt na serię w części ćwiczeń i stosowaniu coraz trudniejszych ich wariantów w zakresie określonym dla danego poziomu. Czyli w praktyce chodzi tu o ćwiczenia z grupy A, w przypadku B* oraz C* i tak po dupie ostro dają warianty bez obciążenia, a E* możesz robić bez asekuracji. Sam tak chcę zrobić a o kg pomyśleć albo po 13, albo na wysokich poziomach. Mogłem teraz ja napisać chaotycznie bo generalnie mam otrą kołomyję w bani ale jak zobaczyłem Twoją koncepcję to zapaliła mi się lampka "BUNT" Pozdro!

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 7266 Data: 8/11/2011 4:02:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Mi nie namieszało jak stosowałem ten układ, a pozwoliło skutecznie odblokować C*

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 7266 Data: 8/17/2011 10:49:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Szczerze mowiac malo intelektualny a dosc obrazowy temat. Gadki o sraniu w gacie jakos mi nie leza w C§S...

    Odpowiedzi: 257 Ilość wyświetleń: 19878 Data: 7/13/2006 2:40:17 PM Liczba szacunów: 0
  • jakryc mówisz że ciężarowcy mają lewatywe przed zawodami ja trenuje w c****** podnoszenie ciężarów byłam na dziesiątkach zawodów i jeszcze lewatywy nie miałem ani kleks tym bardziej mi nie poszedł!!

    Odpowiedzi: 257 Ilość wyświetleń: 19878 Data: 7/18/2006 2:39:30 PM Liczba szacunów: 0
  • IF + LC

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    połączenie węglowodanowych restrykcji ze schematem IF jest jak najbardziej możliwe, nie sądzę jednak by schemat jaki propponujesz (krótkie okno zywieniowe + zejsćie z węglami do 30g dziennie) było rozwiazaniem korzystnym. IF powinno dawaćlepszą tolerancję weglowodanów niż tradycyjny układ posiłków, warto z tego korzystać. Możesz ewentualnie rozważyć wprowadzenie weglowodanowych rotacji na dni T i NT Swoją drogą w rozpisanej diecie brakuje wielu niezbędnych składników, m.in. wapnia, magnezu, potasu, wit C, wit D...

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2478 Data: 8/9/2013 8:39:06 PM Liczba szacunów: 0
  • KSW 16 - LIVE

    Post
    Scena MMA i K-1

    to w końcu w jaja czy w c***a ?

    Odpowiedzi: 711 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/21/2011 8:42:16 PM Liczba szacunów: 0
  • KSW 16 - LIVE

    Post
    Scena MMA i K-1

    Uduś c***a !

    Odpowiedzi: 711 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/21/2011 9:24:19 PM Liczba szacunów: 0
  • PATRYK BUCZKO - OPINIE PRODUKTÓW SCITEC

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Witam ! :) Dziś Przedstawiam Kolejny Suplement : Którym Jest HEAVY DUTY z Muscle Army ! - Suplement Zawierający 12 Składników Przyśpieszających Regenerację Tkanki Łącznej , Który Oprócz Standardowych Składników Zawiera Dodatkowe Wyjątkowe Komponenty * NEM ( Naturalny Błonnik Skorupki Jaja ) - Zastrzeżony Komponent * Mangan - Przyczynia Się Do Prawidłowego Tworzenia Tkanki Łącznej. * Zawiera Preferowany Kolagen Typu II Plus Kwas Hialuronowy * Witamina D - Przyczynia Się Do Utrzymania Prawidłowego Stanu Kości i Zębów oraz Do Prawidłowego Wchłaniania Wapna i Fosforu * Witamina C - Pomaga w Tworzeniu Się Kolagenu Dla Normalnego Funkcjonowania Chrząstek, Kości, Naczyń Krwionośnych , Dziąseł , Zębów i Skóry. * Cynk - Przyczynia Się Do Utrzymania Normalnego Stanu Włosów, Paznokci, Skóry i Wzroku Opakowanie Zawiera 90 Kapsułek = 30 Porcji Pozdrawiam Patryk /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5ba6e892de0e4380936cc9b1eeec5409.jpg

    Odpowiedzi: 264 Ilość wyświetleń: 14593 Data: 2/17/2014 10:31:42 AM Liczba szacunów: 0
  • PATRYK BUCZKO - OPINIE PRODUKTÓW SCITEC

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Wirda :) Jestem Od Firmy Scitec :) Więc Moim Zadaniem Jest Opisywanie Produktów Firmy Scitec , Oraz Opinie Supli Których Stosowałem , Cierpliwości :) Na Pewno Będą Artykuły Które Opisują Działanie Suplementów :) "Ja To Wszystko Rozumiem" Ale czytelniej dla użytkowników i/lub nowych osób będzie jeśli przy każdym produkcie dodasz swoje spostrzeżenia. Opisać produkt można swoimi słowami (jak stosowałeś, w jakim okresie, jak na Ciebie działał itp.) zamiast CTRL-C + CTRL-V. Trenujesz różne rzeczy więc suplementacje pewnie nie jest Ci obca, chyba że zwyczajnie nie stosowałeś tych suplementów i nie masz doświadczenia.

    Odpowiedzi: 264 Ilość wyświetleń: 14593 Data: 2/21/2014 9:29:44 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]paweł-Od.Nowa

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Tydzień 2 założenia: 1. Dieta: B/T/W 170/140/70 2. Trening: 3x siłowy ACT 1 x obw. + 20 min. cardio, 2x HIIT 3. Odpoczynek: zasłużony 7h Tydzień 2 Dzień 1 (8) 1. Dieta: DT 1950 kcal, Białko: 169g, Węgle 139g, Tłuszcze 77g oczywiście na 100% 2. Praca i Trening: Praca: Wolne Trening: odnalezienie sprzętu, próba obciążeń. ok 40min a. Rozgrzewka - Orbitrek b. Siłowy: ACT 1 x obwód po 15x c. Cardio: 20min Zmieniony przez - paweł82silesia w dniu 2014-11-04 07:11:55

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 5898 Data: 11/3/2014 3:55:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Naczynka krwionośne nieraz pękają od zwiększonego wysiłku. Trudno usunąć isniejące, potrafią się odnowić. Mozna jednak zapobiegać w wiekszości pojawianiu się nowych i powiększaniu starych - przede wszystkim witamina C jako środek na wzmocnienie ścianek naczyń krwionośnych i większe dawki potasu. Dobrze przyswajalny jest ten w pomidorach i soku pomidorowym.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/21/2005 9:40:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Hehehe..!!Dopiero po kilku przestudiowaniach tekstu Aktiwa(czy jakoś tak) dotyczącego trójkącika-->paseczka zakumałem o co biega... Wiem, że ta kępka na ryju to nie jest powód do dumy, ale c.i.p.k.ą to raczej nie jestem..aczkolwiek zgadzam się....paseczek lepszy

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 17306 Data: 5/26/2006 12:05:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Borewicz...nie chce opinii, tyklko rad..wiec jak masz tak p.i.e.r.d.o.l.i.ć to lepiej nic nie pisz... A co do GEZa, GAZa, kij go wie, to analizując twoje posty chcesz sie koksowac,brałeś tribusteron itp..Ja tego nie preferuje wiec nie sztuka pójść twoją drogą..Potrzebuję tylko czasu, trening mam dobry, w realu wygladam znacznie lepiej(chyba jak kazdy) Zrzuciłem w ciągu 1,5 miec 4,5kg, wiec chyba niezle...w bicepsie za to centymetr doszedł (37)...A ten mój brzuch to chyba jest nie do zrzucenia, mecze sie juz, cwicze, gram w piłe, czesto a mało jem...co jeszcze można, wykluczjąc długie aeroby?

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 17306 Data: 6/20/2006 12:52:00 AM Liczba szacunów: 0