SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • SPAM - Spam dla dam i nie tylko ;).

    Post
    Ladies SFD

    Jeju, jakie słońce? %-) W Pyrlandii jest tak zimno, że aż brrrrr, chyba 12*C i wicher straszny %-). No właśnie!! Tu gdzie pracuje to jest niezłe wygwizdowo! Dziś oficjalnie ubrałam jesiennie botki! W sierpniu nie chciałam straszyć, ale skoro już wrzesień to mogę }:-( Mam bluzkę na krótki rękaw, długi sweter i marynarkę i wcale nie pogardziłabym jeszcze jakimś okryciem }:-(

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2013 9:29:39 AM Liczba szacunów: 0
  • SPAM - Spam dla dam i nie tylko ;).

    Post
    Ladies SFD

    Ja też się zawijam Kobitki! Czas zrobić papu na jutro i iść spać, bo za późno chodzę spać. K o l o r o w y c h s n ó w ;-D ;-D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2013 10:00:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Gdzie jest SPAM?

    Post
    Doping

    właśnie nie wiem czy bic 25 co dzień czy 50 co 2 dni Uważam że 50 c 2 dni jest ok. Moje osobiste zdanie. I myślę też że po inj już do orala nie wrócisz jeśli chodzi o metke ;]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2014 5:18:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Gdzie jest SPAM?

    Post
    Doping

    raz na 2m-c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/30/2014 3:49:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Spam Chuck'a nie dla mięczaka

    Post
    Ladies SFD

    veronia, ja do 30 roku zycia nosilam 75 B.... jako jedyny słuszny rozmiar ja też, aż mi dobrała specjalistka i okazało się, że mam 70D teraz c,a wg starych to już chyba -a

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2014 7:59:36 PM Liczba szacunów: 0
  • OCENA DIETY REDUKCYJNEJ

    Post
    Ladies SFD

    W diecie tak na szybkie przeliczenie masz za malo: wit A, C, z gr B, cynku, selenu, potasu, magnezu, wapnia, zelaza i blonnika. Czyli jedzenia jest w miare ( ten dzien z 1900) a slabo odzywczo. Zamiast suplementowac wapn, lepiej go uzupelnic z jedzenia. I przy wapniu poziom wit D gra role przy przekierowaniu go do kosci. Zelazo, cynk, selen, mg i w sumie cala reszta jest kluczowa dla tarczycy. Jezeli masz ochote to zainstaluj sobie apke na telefonie i to da Ci jakis poglad na to ile czego masz w diecie. Jakis, ale nie calkowity. Ja uzywam Fitatu. Calkiem ok. Glukoze pominelabym. Nie to ze Ci 7gr zrobi kuku, ale po prostu niepotrzebna jest. Zajrzyj do naszej biblioteczki dzialowej w treningi. Mozesz spokojnie wioslowac, wyciskac sztange, hantle, uzywac wyciagu, trxa i podciagac sie. Zobacz co Cie zainspiruje.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3520 Data: 7/26/2017 4:28:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Pogubienie w diecie i wielka potrzeba pomocy

    Post
    Ladies SFD

    A teraz treningi :-D Mam nadzieję, że będzie czytelnie... Trening A: klatka piersiowa i bicepsy Wyciskanie sztangi na ławce poziomej Seria nr 1: liczba powtórzeń: 2, obciążenie: 45kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 15, obciążenie: 30kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 30kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 9, obciążenie: 30kg Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce skośnej - głową do góry lub Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej Seria nr 1: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 9kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 9kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 6kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 6kg Wyciskanie ze sztangielkami w leżeniu na ławce skośnej lub Wyciskanie ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej Seria nr 1: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 9kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 9kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 6kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 6kg Uginanie przedramion ze sztangielkami chwyt młotkowy stojąc Seria nr 1: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 8kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 8kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 6kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 6kg Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem na modlitewniku Seria nr 1: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 2kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 2kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 1kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 1kg Wykroki ze sztangą Seria nr 1: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 15kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 15kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 15kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 15kg Wiosłowanie na wyciągu poziomym nachwytem na uchwycie "V" Seria nr 1: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 30kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 30kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 25kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 25kg Trening B: nogi + plecy Przysiady ze sztangą na barkach - wariant szeroki 4 serie po 20 powtórzeń: 20 kg lub Przysiady ze sztangą na karku 4 serie po 20 powtórzeń: 30 kg Suwnica 4 sersie po 20 powtórzeń: 50kg lub Przysiady ze sztangielkami wariant szeroki 4 serie po 20 powtórzeń: 20 kg Prostowanie nóg w siadzie 4 serie po 20 powtórzeń; 10 kg Przywodzenie nóg na maszynie 4 serie po 20 powtórzeń; 10 kg Wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia Seria nr 1: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 10kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 10kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 8kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 8kg lub Ściąganie uchwytu "V" z wyciągu górnego Seria nr 1: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 20kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 20kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 15kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 15kg Wiosłowanie na maszynie siedząc Seria nr 1: liczba powtórzeń: 12 po 7,5 kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 12 po 7,5 kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 20 po 5 kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 20 po 5 kg lub Wiosłowanie na wyciągu poziomym nachwytem na uchwycie "V" Seria nr 1: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 30kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 30kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 25kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 25kg Ściąganie drążka wyciągu górnego do karku Seria nr 1: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 30kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 30kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 20kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 20kg Trening C: barki + triceps Wyciskanie sztangi sprzed klatki piersiowej podchwytem siedząc 4 serie po 14 - 16 powtórzeń: 10 kg Unoszenie ramion bokiem ze sztangielkami siedząc Seria nr 1: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 6kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 6kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 3kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 3kg Wyciskanie sztangi zza karku siedząc lub Prostowanie ramion w opadzie tułowia Seria nr 1: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 5kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 5kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 4kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 4kg Odwodzenie ramion w tył na wyciągu górnym stojąc Seria nr 1: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 5kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 5kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 3kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 3kg lub Odwodzenie ramion w tył na wyciągu górnym stojąc "Face Pull" Seria nr 1: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 5kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 12, obciążenie: 5kg Seria nr 3: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 4kg Seria nr 4: liczba powtórzeń: 20, obciążenie: 4kg Prostowanie nóg w siadzie i Przywodzenie nóg na maszynie (naprzemiennie) 4 serie po 20 powtórzeń; 15 kg Unoszenie nóg w zwisie na drążku 3 serie: max Przerwy między seriami: do 1 minuty; po treningu siłowym 30 minut aeroby. Treningu sama sobie nie układam, robi to trener ale i tak jestem bardzo ciekawa Waszych opinii.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1269 Data: 4/19/2012 6:21:47 PM Liczba szacunów: 0
  • FIBO 2005

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    c.d

    Odpowiedzi: 184 Ilość wyświetleń: 17293 Data: 5/12/2005 3:35:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Wino + Primabolan + Boldek + Enanthate

    Post
    Doping

    wszystko z dupy jak dla mnie wszystkie srodki konczysz odrazu, dawka wina w stosunku do testa kozacka no i 12 tyg na wino oral cieszysz sie ze ci wychodza żyły, masz cel cyklu-jakos (mysle ze zabraklo Ć) tak wiec jakosc, masz diete na ujemnym bilansie wegli pod redukcje, a trening na mase i czekasz na kg ? no korwa ostatnio czytac sie nie da co ludzie wyprawiaja w sumie lodzianin podsumowal wszystko, primy bym nie dawal ;/ zal jak dla mnie bo to co osiagniesz tym cykle osiagnał bys bez saa

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1322 Data: 3/11/2010 11:33:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Muscletech - Leukic

    Post
    Muscletech

    jw. stosowalem m-c, nie poczulem nic.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 10946 Data: 9/23/2008 11:01:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Najnowszy SPAM Activlabowy!!Wszyscy spamują obowiązkowo!! ;)

    Post
    ActivLab

    mecze c=raczej jako lekkie aero bo nie utrzymujesz temapa na stałym poziomie, możesz dac to bcaa

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/17/2012 7:13:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Najnowszy SPAM Activlabowy!!Wszyscy spamują obowiązkowo!! ;)

    Post
    ActivLab

    Teraz C: Hiszpania- Włochy- Irlandia- Chorwacja- i tu też truno :D

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/28/2012 9:47:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Najnowszy SPAM Activlabowy!!Wszyscy spamują obowiązkowo!! ;)

    Post
    ActivLab

    JAK ISE BAWIC TO SIE BAWIC, DRZWI WYJE**C OKNO WSTAWIC!!! http://img2.demotywatoryfb.pl/uploads/201206/1338639502_by_PocztowaKsiazkaNadawcza_500.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/4/2012 2:17:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Chcesz uniknąć płaskodupia? Pizgaj złomem, nie bądź głupia. Spam kolejny.

    Post
    Ladies SFD

    Tak źle nie wygląda ale a) nie wierzę, że wygląda tak cały rok na okrągło b) PS c) na pewno nie wygląda tak dzięki swojemu planowi treningowemu - bicz, please %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2012 8:27:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Chcesz uniknąć płaskodupia? Pizgaj złomem, nie bądź głupia. Spam kolejny.

    Post
    Ladies SFD

    Fajnie :-) W sumie chciała bym się wyszkolić na PT ale: a) mam zdecydowanie zbyt faszystowskie skłonności b) zero zdolności pedagogicznych - do wyjaśnień c) żeby się tym zająć musiała bym dobę wydłużyć do 40h %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2012 9:28:18 PM Liczba szacunów: 0
  • W tym roku spamu nie będzie

    Post
    Scena MMA i K-1

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cc/Circle_of_Willis_pl.svg/376px-Circle_of_Willis_pl.svg.png

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2014 10:47:06 PM Liczba szacunów: 0
  • W tym roku spamu nie będzie

    Post
    Scena MMA i K-1

    Panowie, nowy dobry temat na inso :-D http://www.insomnia.pl/Warszawiacy_okiem_loszek-t679810-s2.html Serio dobry. No ale przecież tzw. normalny facet u pań takich jakie tutaj omawiamy ( świetne foto Young ), czyli takich co to problem zawsze leży na zewnątrz, a nie w Nich samych to jest oceniany następująco Do 25/30 u danej samicy: Nudziarz, leszcz, nie ma podjazdu do: - Franka z Jego sportowym bemwee i interesami które kręci, - Marcina zawód "syn" i stosowne możliwości bujania z kasą tatusia, - Krzyśka "ehehehe" Sqziego, - beżowego Muhammeda, - "o Bosze obcokrajowiec do Mnie mówi!!!" - Johnna/Jean-Phillipe'a/Mustafy/Josego. Czyli niech nudziarz s******la na szczaw, a bawimy się w innym gronie. Po 25/30 u danej samicy: Ojej, jaka szkoda, taki fajny, poukładany - nie kręci, nie kłamie, w ryj nie bije, forsę do domu przynosi, żenić się chce - tylko zajęty. I potem czasami w******lanie się między wódkę i zakąskę, a jak dana dupa takiego "normalnego" złowi to b. szybko znudzenie i dostawianie Mu rogów na boku z jakimiś panami z kategorii wyżej. Normalny tok rzeczy u takich dup. (c) mlkv - ogarnięty gość. Szkoda, że już się nie udziela w dziale. Zawsze lubiłem jego wypowiedzi. Przepięknie podsumował klubowiczki, hehe.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/10/2014 8:19:20 PM Liczba szacunów: 0
  • W tym roku spamu nie będzie

    Post
    Scena MMA i K-1

    suple na regeneracje, przede wszystkim bcaa, cos jeszcze? jakies witaminy itd? wiadomo, micha podstawą. Wit C 2g ed cynk w postaci chelatu oraz inne pierwiastki w dobrze przyswajalnej formie Tran/omega 3 #witD czosnek w kapsułkach a z supli to aminki kreta betaalanina

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2014 2:18:47 AM Liczba szacunów: 0
  • W tym roku spamu nie będzie

    Post
    Scena MMA i K-1

    Całkiem niedawno prawie dostałemn w pisde od bezmózgiego Yetti. Wracam z sali do szatni po lekkim treningu a w szatni rozmowa Koksa z jakims w miare normalnym czlowiekiem. Przebieram sie, robie swoje, ale koks tak piłuje ze nie sposob nie slyszec. I skórvysyn mówi ze fajny steryd ma, od kumpla co choruje na astme i ze za***-isty na rzeźbe. Od razu pomyslalem że clena zajada. Kilka razy rzuca tym slowem steryd, nie wytrzymalem mowie przepraszam ze sie wtrącam ale clenbuterol to nie steryd. Cisza. Koks zdębiał slusząc tak zuchwały komentarz. Troche sie wystraszylem bo pomyslalem ze moze we mnie w sterydowym szale wjechać i nie wróce dzis do domu. Ale opanowal sie i mowi do mnie "chlopie co ty pier-dolisz". Na to grzecznoe odpowiadam. Prosze pana prosze wierzyc mi ze znam sie na lekach lepiej nikt ktokolwiek na tej c***owej siłowni. Koks juz toczy piane i do mnie z morda ze kim ja jestem skoro taki znawca. Odpowiadam więc grzecznie ze lekarzem. I koksa c*** strzelił, zrobil sie bordowy jak burgund biskupi i mysle sobie koniec. Nie zrobil nic ale cos pod nosem mruczał i złorzeczył, chyba nawet groził bo padały ciche pod nosem stwierdzenia "cwaniaczek" wiec pewnie c*** go strzelił ze mam wyksztalcenie i rzeczywiscie pozamiatalem go z tym clenbuterolem. 20 minut później skrobalem samochód przed silownią, koks wychodził, poslizngnał sie schodach i wykurvił głową o schodek. Zaczął wierzgać nogami, harczec. Ludzie wylecieli z silowni, loszki ktore siedzą w recepcji, dwoch instruktorów i paru koksów. Raban jak c***. Jak zobaczylem jak koledzy koksy udzielają mu pierwszej pomocy to az musialem zacisnąc miesnie odbytu bo nie ze smiechu tylko ze ZGROZY prawie sie posralem. Uszkodzili go jeszcze bardziej chyba bo zaczeli mu glowe odginać tak że tworzyla prawie kont prosty z plecami. Masakra. Jakis durny koks powiedzial mądre slowa, ze lekarza lekarza trzeba, czy jest lekarz? Wezwijcie lekarza... Cichutko przykucnalem za samochodem bo ten ziomek z ktorym gadal w szatni moglby wskazac mnie potem za nie udzielenie pomocy i moglbym dyplom stracic albo TVN by przyjechał i znowu nagonka by byla. Nie pomoglem. Mial koks za swoje. Co sie okazalo. Złamanie podstawy czaszki i odkorowanie z niedotlenienia mózgu. Gdy pier-dolnął o schodek to zatrzymał sie oddechowo i ze nikt pomocy profesjonalnej nie udzielil to koks byl niedotleniony kilkanascie minut. Będzie od dzis juz tylko leżał i produkował ciepło, kał i mocz. Koniec człowieka. A gdyby sk***ysyn był milszy w szatni to dzis by trzaskał martwe ciągi bo mialem w bagażniku wszystko, od maseczki do resuscytacji az po worek ambu, laryngoskop i rurke intubacyjną. W takich warunkach oczywiscie powodzenie intubaci wynosi mniej niz 1 do 10 ale wtedy bym wentulowal skurvysyna zewnetrznie i by wylizal sie z tego. No to teraz masz koksie pyerdolony, mozesz sobie kozaczyc teraz z farmakologii, warzywo yebane. Ciekawe czy klaudia z milosci zostanie z nim i bedzie podmywala jego pokuty igłami odbyt i wynosila pieluchy z kałem.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2014 9:45:12 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM piwko małpeczka i hotdog z CPNu to jest nasze menu SPAM

    Post
    Doping

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/1898213_809613615729877_1774890312_n.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2014 12:54:31 PM Liczba szacunów: 0