SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • efka inj polfa

    Post
    Doping

    brałem bardzo fajnie działa ampa jest w sam raz,ogólnie jak masz dojście to zrób sobie samemu e/c/a/ jeden z najlepszych termogeników

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2047 Data: 1/21/2014 10:55:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Nie dziwię się, że nie możesz nic znaleźć o witaminie U. Niewiele o niej wiadomo! Prawdopodobnie ma korzystne działanie w leczeniu wrzodów zołądka i dwunastnicy. Występuje głównie w surowej kapuście. Komplet witamin rozpuszczalnych w wodzie: A (retinol i karoten), B1 (tiamina), B2 (ryboflawina, znana również jakow witamina G), B3 (niacyna, w Polsce znana jako PP), B5 (kwas pantotenowy, inaczej pantotenian wapnia lub pantenol), B6 (pirydoksyna), B7 (Koenzym R, albo witamina H), B12 (kobalamina), B13 (kwas orotowy), B15 (kwas pangamowy), B17 (letril), CHOLINA (emulgator tłuszczów należący do gruy witamin B), INOZYTOL (należy do grupy witamin B, wraz z choliną wchodzi w skład lecytyny), KWAS FOLIOWY (folacyna, zwana także witaminą M, należy do grupy B) , PABA (kwas paraaminobenzoesowy, nalezy do grupy B), C (kwas askorbinowy), D (kalcyferol, wiosterol, ergosterol, witamina światła słonecznego), E (tokoferol), F (nienasycone kwasy tluszczowe: linolowy, linolenowy, arachidonowy), K (menadion) P (bioflawonoidy cytryusowe, rutyna, hesperydyna), T, U. Chyba nic nie opusciłem :)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2699 Data: 5/19/2004 8:39:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Duza ilosc powtorzen a spadki

    Post
    Trening dla początkujących

    4 lata cwiczylem z przerwami, teraz od zera zaczynam. Diete ukladalem, link: http://www.sfd.pl/Posi%C5%82ek_potreningowy_na_redukcji_-t1096845-s4.html ułożylem nowy plan bedzie ok? cialo podzielone na 3 dni, 4 treningi w tygodniu, ustawione tak aby dzien przed oraz po nogach nie bylo treningu silowego, aeoroby rano 5dni w tygodniu po 30min,dni nog wolne od aerobow A wypychanie na suwnicy 4x12 przysiady 4x10 wykroki 4x20 uginanie na dwojki na mszynie4x12 Wspiecia na maszynie 4x15 wspiecia stojac 4x15 B Wyciskanie sztangi na poziomej 4x10 rozpietki 4x10 suwnica shmita skos+ 4x10 wyciskanie sztangi zza karku 4x12 podciaganie sztangi wzdluz tlowia 4x12 szrygsy hantlami 4x12 pompki w podporze 4x10 sciaganie drazka V wyciagu górnego 4x10 C martwy ciag 4x10 wioslowanie hantlem 4x10 podciaganie podchwytem 4x10 tył barkow siedzac na lawce tłow na udach unoszenie hantli 4x12 naprzemienne unoszenie hantli z suplinacja 4x12 modlitewnik sztanga prosta 4x12 przedramie super seria ugianie nadrastkow ze sztanga nachyt/podchwyt 4x12 Zmieniony przez - frytkizchleba w dniu 2015-12-24 08:49:30 Zmieniony przez - frytkizchleba w dniu 2015-12-24 12:26:03

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1678 Data: 12/24/2015 8:48:02 AM Liczba szacunów: 0
  • PIZZA :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Poczekaj: 1.Zauwazylem ,ze lubią tutaj tzn.na forum to robic to wiec tak.Wywróże s fusów: a)co to za pizza b)ile czego tam daja c)czy gosc który robi pizze nie dodał jakis wlasnych skladnikow typu zielony prosto z pod serca,albo nie wykopal czegos z nosa d)poprosze 50/50 Skad ma to ktos wiedziec?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!Co innego z pizza mrozona,bo tam jeszcze cos jest napisane,ale bez przesady!

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 6217 Data: 3/4/2005 3:27:02 PM Liczba szacunów: 0
  • D raczej powinno być prostowanie, bo uginanie jest na biceps jak zrobisz klatkę i triceps w poniedizałek to barki będa osłabione przed wtorkowym treningiem Poza tym E to barki a nie roamiona C G bez sensu połaczenia, barki osobno też, chyba ze jakiejś grupy zapomniałeś dopisać bo miało być 2 partie na sesji nogi słabo poruszone w porównaniu z innymi aprtiami

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1857 Data: 5/9/2019 9:08:14 PM Liczba szacunów: 1
  • zalanie po weglach

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jedziemy od nowa i rownież się poprawię "2000 - 1600 = 400 kcl weglowodanów daje to 100g wegli czyli 2,5g/kg m.c. " tu wychodzi Ci 1,25g I POSIŁEK Jaja kurze całe 6 sztuk orzechy włoskie 40g mysle, że sa zbedne tu orzechy tluszcze dostarczane sa z żółtek platki owiase górskie 100g fajnie byłoby jeśli masz możliwość dać tu wpc lepsze będą tutaj tłuszcze z orzechów niż połączenie takiej ilości nasyconych z płatkami, także WPC ORZECHY PŁATKI to moja propozycja, albo śniadanie zrób jaja z warzywami bez ww a je dodasz do innego posiłku jeśli CI pasuje IIPOSIŁEK Mięso z piersi kurczaka 150g warzywa 100-200g polane oliwa ok 30g ( w nietreningowe wegle) ok III POSIŁEK (przed treningiem) Mięso z piersi kurczaka bez skóry 150g kasza gryczana 100g ok IV (Pezposrednio po treningu) wpc 50g platki gorskie cale/ryż biały 1oog ok V(po treningowy) Mięso z piersi kurczaka bez skóry 150g brokuły 200g 30g oliwy z oliwek ok VI(przed snem) serek wiejski 300-350g jak jestem w domu to 40-50 wpc oliwa 30g ok W nietreningowe I POSIŁEK Jaja kurze całe 6 sztuk orzechy włoskie 30g mysle, że sa zbedne tu orzechy tluszcze dostarczane sa z żółtek platki owiase górskie 100g zrobiłbym podobnie jak w treningowe Ci napisałem IIPOSIŁEK Mięso z piersi kurczaka 150g warzywa 100-200g polane oliwa ok 20g kasza gryczana 100g III POSIŁEK Mięso z piersi kurczaka bez skóry 150g orzechy woskie 30g wrzuć jakieś warzywo IV Mięso z piersi kurczaka bez skóry 150g brokuły 200g 20g oliwy z oliwek V tunczyk 130g z odrobina oliwy w zaleznosci od tego jaki uda sie kupic daj inny rodzaj ryby jak możesz i pamiętaj co do innych posiłków że wołowina i wieprzowna to jeszcze lepsze wyjście niż kurczak jeśłi tylko masz kasę VI(przed snem) serek wiejski 300-350g jak jestem w domu to 40-50 wpc oliwa 30g ZAKUPIŁ BYM RÓWNIEŻ DO DIETY OLEJ LNIANY

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2441 Data: 11/6/2009 8:05:13 AM Liczba szacunów: 0
  • trening dla 13-latków

    Post
    Trening dla początkujących

    Plecy:Podciąganie się na drążku szeroko Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom Barki:Wyciskanie sztangielek Triceps:Pompki odwrotne Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc Kaptury:Strugsy hantle B Klatka:Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) Barki:podciagania do brody Triceps:Francuskie wyciskanie za głowy leżąc Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" Przedramie:Uginanie nadgarstków z sztanga lub sztangielkami podchwytem Łydki:wypiecia na palce w siadzie C Nogi:uginanie leżąc na brzuchu ze sztangielką między stopami Klatka:rozpiętki Barki:Wznosy ramion bokiem w opadzie tułowia Triceps:francuskie wyciskanie sztangi leżąc Biceps:Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" Przedramie:Uginanie nadgarstków z sztangą lub sztangielkami nachwytem Kaptury:Strugsy sztanga Takie coś ćwicze . NIE MA OPCJI żebym zrobił przerwe. sorki.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1495 Data: 6/5/2012 8:29:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Fbw dla miłosnika siły

    Post
    Trening dla początkujących

    Wznosy wzdłuż tułowia zastąpił bym high pull 'em, a C&J i power clean moim zdaniem lepiej robić w mniejszym przedziale powtórzeń, ale intensywniej i z większą mocą :) reszta planu wg mnie git.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1335 Data: 8/7/2017 10:04:24 AM Liczba szacunów: 1
  • Fbw dla miłosnika siły

    Post
    Trening dla początkujących

    power clean 5x3 wykroki 4x8 podciąganie N. 5x5 dipsy 4x8 OHP 5x5 wyciskanie wąsko 3x8 C&J 5x3 przysiad 5x5 wiosłowanie 4x8 wyciskanie 5x5 High pull 3x8 podciąganie P. 3x8 A moze sumo dead lift high pull? Dlaczego unoszenie wzdluz jest do wyrzucenia? W sumie kazdy mowi ze jest do wywalwnia... Testowalem to cwiczenie na bardzo szweokim uchwycie i nie czułem dyskomfortu z tytułu że jest to kontuzjonalne cwiczenie... Nie przesadzilem z barkami w a? Powerr clean i ohp w jednym?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1335 Data: 8/7/2017 12:17:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Fbw dla miłosnika siły

    Post
    Trening dla początkujących

    Sporty walki 2 razy silownia 3 razy lub odwrotnie zeby sie zmiesciec w 5 treningach w tyg. Chodzi o sile w Jiu Jitsu i dynamike uderzeń w stójce sile itd (Myslalem zeby zrobi zamiast wykroków wypychania. Mam bardzo slaby przysiad przy 130 trace rownowage) wypychanie mysle ze dobrze zrobi na sile? ) dalem serie wiecej na c&j i powera bo przy 3 powtorzeniach 5 serii jakos sie nie naciesze... Co do podciągania wzdłuż tułowia a hogh pullem to to pierwsze na mase by bardziej bylo wiec je dalem.. teraz juz nie wiem co brac Ostatnio jechalem tym 1. Power clean (zarzut siłowy sztangi z ziemi) 5 x 5 (całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu) 2. Przysiad średni (front squats) 5 x 8-10 (nogi, częściowo plecy, brzuch) 3. Sumo dead lift high pull 5 x 5 (plecy - w szczególności prostowniki grzbietu, częściowo brzuch) 4. Podciąganie na drążku 3-5 x 10 (plecy) 5. Pompki na poręczach 5 x 5 (klatka, triceps) TRENING B: 1. Clean and jerk (podrzut sztangi) 5 x 5(całościowe ćwiczenie- plecy, nogi, ręce; barki w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu) 2. Przysiad tylny 5 X 5 (nogi, częściowo plecy, brzuch) 3. Wyciskanie sztangi leżąc 5 X 5 (klatka, triceps) 4. Wiosłowanie sztangą oburącz lub pół-sztangą jednorącz (barbell rowing) 3-5 X 15 ( plecy) Zmieniony przez - ADDD w dniu 2017-08-07 12:38:14

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1335 Data: 8/7/2017 12:36:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Koszulki <SFD> ?!?

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    dokładnie, temat banalny i prosty wiec najłatwiej go s p i e r d o l i ć Wiec chłopaki, szkoda naszych nerwów . Zdr.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2269 Data: 8/28/2005 12:17:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Tabletka z Olimpa w Tvn ;-)

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    babka tak sie tym przejela a pewnie w ogolnodostepnej apteczce ma inne piguly, ktore moga wiecej niedobrego zrobic. Wit C jak sie zje 100tab naraz, bo i smak dobry(kwaskowaty) i to tez moze byc neiciekawie - to sie tyczy jej wypowiedzi pod koniec. to wina edukacji malolata, ze nie bierze sie nic do geby jak nie wie sie co to jest, matka powinna tego nauczyc

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3114 Data: 3/31/2009 12:09:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna dla mnie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wszystkie sa dobre ale ja polecam SWG4000 z olimpu jest najlepszy na nabicie masy (ale nie znow jakies 10 kg ) P.S czemu go nie wpisałes do listy A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1343 Data: 1/9/2004 2:14:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna dla mnie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Spoko tak tylko pytałem to zrob tak jak mowiłem zainwestuj w dietke i SWG4000 z olimpu kup wiecej bo mniej sie nie opłaca A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1343 Data: 1/9/2004 2:38:51 PM Liczba szacunów: 0
  • narkoza a metanabol

    Post
    Doping

    mhm a przy vit c zachować daleko idące środki ostrożności. chłopaczek na mecie z omą ,dostał bęcki jak wracał z imprezy ,obudził ileś dni później gdzie miał operacje na otwartej głowie i też nie miał problemów z tego tytułu. to samo wcześniejszy typu co propa z winem zagryzał nic nie powiedział i też mu problemów nie miał. co mu ta meta zaszkodzi? ani ciśnienia to nie podniesie anie nie wpłynie na krew w przeciwieństwie do acardu. też znajomki na studiah medycznych ładnie experymentowali,bawili się w anestezjologa mając w sobie połowe tablicy mendelejewa i nikt nigdy nie miał problemów. ale dobrze posiać panikę czasem

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2498 Data: 3/16/2012 4:39:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna -WC

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Nie bierzcie też na noc witaminy C, B-complex i preparatów mineralno- witaminowych. Po nich się biega do WC. S. Ambroziak

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3753 Data: 1/21/2003 6:49:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna -WC

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Dobrze wiedziec P Ambroziak - witamine c czesto stosuje w duzych dawkach i na noc tez lykam czasami nawet 400 mg :)

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3753 Data: 1/21/2003 9:54:46 AM Liczba szacunów: 0
  • wyniki II treningu : Poz. Kierowca Zespół Czas Okr. 1 C.Pic Marussia 2:49.354 4 2 D.Ricciardo Toro Rosso 2:49.750 3 3 F.Alonso Ferrari 2:50.497 3 4 P. di Resta Force India 2:51.333 3 5 P.Maldonado Williams 2:51.660 4 6 T.Glock Marussia 2:52.076 4 7 K.Kobayashi Sauber 2:53.232 4 8 J.E.Vergne Toro Rosso 2:58.232 3 9 N.Hulkenberg Force India 2:59.125 5 10 S.Perez Sauber 3:12.901 4 11 N.Rosberg Mercedes -:--.--- 3 12 M.Schumacher Mercedes -:--.--- 4 13 H.Kovalainen Caterham -:--.--- 1 14 L.Hamilton McLaren -:--.--- 2 15 S.Vettel Red Bull -:--.--- 3 16 J.Button McLaren -:--.--- 2 17 F.Massa Ferrari -:--.--- 2 18 B.Senna Williams -:--.--- 3 19 M.Webber Red Bull -:--.--- 0 20 K.Raikkonen Lotus -:--.--- 0 21 R.Grosjean Lotus -:--.--- 0 22 W.Pietrow Caterham -:--.--- 0 23 P.de la Rosa HRT F1 -:--.--- 0 24 N.Karthikeyan HRT F1 -:--.--- 0 ja poczekam z obstawianiem do III treningu %-)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5997 Data: 8/31/2012 10:02:50 PM Liczba szacunów: 0
  • kofeina a bieganie

    Post
    Inne dyscypliny

    kofeina zwieksza czestotliwosc skurczow serca i zwieksza objetosc pompowanej krwi (tzw. obj. aktywna) moze prowadzic do nieprzyjemnego efektu kolatania serca, pobudzenie rodzi sie w innych rejonach serca niz rozrusznik(peczek hissa). ale nie udowodniono negatywnego wplywu kofeiny na serce, w senis wywolywania schorzen tego organu. zwieksza zuzycie tlenu w czasie wysilku (prawdopodobnie przez podnisienie temp. ciala). kofeina roszeza naczyna krwionosne w mozgu co moze byc kozystne z punktu widzenia osiagniec sportowych ale chyba tylko na zawodach. kofeina zmniejsza bole potreningowe. powoduje odwodnienie, ale oprocz wody tracimy takze magnez i wapn, wiec trzeba je uzupelniac. co do podnoszenia sprawnosci wysilkowej to spotkalem rozne badania, ogolnie jest tak ze jesli twoim celem jest np. jeden sprint w czasie zawodow to wal kofeine, ale jak chcesz sobie strzelic kawe przed pilka nozna to sie nie oplaca, bo tam do wykonania masz kilkanascie sprintow i owszem 1. bedzie szybszy ale nastepne coraz wolniejsze. pozytywny wplyw kofeiny chyba najbardziej spowodowany jest podnoszeniem temperatury(teromgenik), wiecie ze podniesienie temp. miesnia o 1 st. C powoduje skok jego wydolnosci o 5%? i wreszcie najwazniejeze kazdy z nas inaczej toleruje kofeine, wiec np. dla mnie jedna kawa przed zawodami to za duzo, bo mnie klasycznie nosi. jestem bardziej agresywny i zbyt pobudzony. czesto czuje ze serducho mi skacze itd. jednym slowem jak doloze dzialanie adrenaliny to jest to dla mnie za duzo. osobiscie uwazam ze warto czasami jak nie ma poweru strzelic sobie kawke przed treningiem ale kawa przed kazdym to nie jest dobre rozwiazanie.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4107 Data: 3/28/2005 1:05:27 PM Liczba szacunów: 0
  • tauryna, ile brać w końcu???

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja biore 1g rano i 1g po trenigu ale jak chcesz to mozesz brac wiecej nawet do 4 g dzienie <<<<<<<A.C.A.B>>>>>>> Dac songa nie dac songa o to jest pytanie Pozdrawiam Wszystkich

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3386 Data: 1/31/2004 1:11:13 PM Liczba szacunów: 0