SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Moralnosc ?

    Post
    Scena MMA i K-1

    kosa 'nie ma odpornych na ciosy, sa tylko zle trafieni' (c) felix

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3179 Data: 5/23/2002 6:41:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa do poprawek ??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    straszma ta dieta.. nie wiem czy wiesz kolego ,ale zadko kiedy przyswoisz 1 g wegli na 1 k m c, czyli wazysz 80 kg , to zadko przyswoisz te 80 g wegli , po treningu owszem , i jako 2 poprzedzajacy posilek przed tren to ok o co chodzi ? 200g ryzu to okolo 160 g wegli , nie przyswoisz tego w zyciu ! wydalisz polowe na pewno... z bialkiem tez bieda, wiecej miesa , chudego z piersi, tluszcze masz dobre ale calosc do poprawy

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 719 Data: 12/16/2010 12:45:59 PM Liczba szacunów: 0
  • wczoraj przekroczyłem 100kg w MC (103kg x 5)

    Post
    Trening dla początkujących

    Wypowiedz marek.c na dole przeczytaj ku przestrodze http://www.sfd.pl/Martwy_ci%C4%85g_czy_potrzebny_-t235388.html

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2303 Data: 7/7/2009 2:51:26 PM Liczba szacunów: 0
  • witaminy na cykl przy saa

    Post
    Doping

    W Vitaralu nic nie ma... jak już to jakiś ADAM z Now Foods, ale że masz już Animala, który jest najlepszy z najlepszych to nie potrzebujesz niczego innego. Nie licząc: Magnez - conajmniej 400mg / dzień (400mg jonów magnezu, a nie sam preparat) B6 - ok. 50mg dziennie, razem z magnezem Omega-3 - 3g dziennie do śniadania Witamina C - kontrowersyjna witamina... ja stosuję 3g/dzień razem z bioflawonoidami

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2668 Data: 4/18/2009 3:17:51 PM Liczba szacunów: 0
  • TRENING NA RZEŹBE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    masz 183 cm wazysz 73 kg i masz duzo zbednego tłuszczu do tego cwiczysz juz 14 c,? prosze cie nie rozluzniaj mnie:)

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2272 Data: 7/7/2006 11:42:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocencie Moj Cykl

    Post
    Odżywki i suplementy

    spoko z tym bolem na dole kregosupa mam to samo polecam cieple oklady z wody borowej na 5-6 min co 2 dni pomaga :] bola cie korzonki ;c a co do tematu kup sobie 2 x male cp do tego bialko i wyjdziesz na tym duzo lepiej...albo jak wolisz to cell pump oraz kre-alkalyn

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1622 Data: 12/29/2006 2:08:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Operacja a sterydy !!!

    Post
    Doping

    E/C/A czy podawanie acardu zawsze powinno być odstawione kilka dni przed operacją /zabiegiem

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 4387 Data: 12/5/2015 6:29:15 PM Liczba szacunów: 0
  • problemy ze stawami : (

    Post
    Sztuki Walki

    Hydrolizat kolagenu, duże dawki Wit C, Omega-3. Nie wiem czy to tylko moje spostrzezenie i na ile to prawda, ale jak mam stresujacy okres w zyciu to stawy zaczynaja chrupac... Czyzby negatywny wplyw kortyzolu albo innych hormonow stresowych?

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2996 Data: 6/14/2006 1:04:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Choroba/przeziebienie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja zawsze gdy choruje biore gripex 3 witaminy C magnez i wybieram sie na silownie na noc zapodaje 2 paczki fervexu mleko z miodem czosnek i nic zimnego nie pic , jesli to nie pomoze tylko przerwa 2-3 dni do wyrka i sie wygrzewac , i pamietaj zeby spac z 7-8 godzin bo inaczej ciezko bedzie Ci sie zregenerowac .

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 571 Data: 1/25/2009 4:51:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Witaminy

    Post
    Odżywki i suplementy

    Chyba C :D

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1481 Data: 10/29/2011 9:07:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Robić ??

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    nogi daj na przód i git ;-) Ale to tylko część planu, polecam zapoznać cię z FBW i ułożyć trening A-B-A lub A-B-C

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 481 Data: 2/16/2012 8:23:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy bez suple dam rade.

    Post
    Trening dla początkujących

    Clenburexin L karnityna ZMA BCAA Bialko Omega 3 Glutamina Multiwitamina Witamina C Nie biore tego bo wydawalo mi sie to troche za duzo...

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1310 Data: 2/20/2018 9:40:19 PM Liczba szacunów: 0
  • trening na sile

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ale wiesz mi ciezko np jest stosowac odpowiednia diete, gdyz jestem praktycznie caly dzien poza domem wiec nie mam mozliwosci jesc posilkow wysokobialkowych i weglowodanowych a na odzywki mnie nie stac... -- kiepski argument, siadasz wieczorem gotujesz ryzu przed snem maasa kurczaka, apkujesz to w 4 pojeminiki plastikowe, polewasz oliwa z oliwek, po ugotowaniu zjadasz twarozek i idziesz spac, rano wstajesz pojemniki wrzucasz do plecaka i co 2 - 3 h jesz. co jak sie chce to mozna? Rzecz jasna uproscilem schematycznie, bo mozesz ugotowac nie tylko ryz i kurczaka i wsystko musi byc obliczone co nie zmienia faktu ze gotowanie to jakies 2 h przed snem roboty wieczorem. Ale niech zgadne dla Ciebie za ciezko. Jak wszystko. nie kumam juz najpierw mowisz zeby rozpoczac od jednej seri raz na dwa dni a potem mowisz o setkach pompek... -- no ja widze ze od poczatku moich wywodow niewiele skumales, jakbys nie zauwazyle to pisalem o sobie ze robilem setki pompek dziennie a nie ze ty masz robic, ale zaczynalem tez od 2 serii co drugi dzien, tylko ja mialem podstawy silowe (kilka lat treningu na silce), podstawy w SW, znalem sie na diecie i jak stwierdzilem ze koniec opier.... to konice, i zwiekszalem ostro serie zgodnie mniej wiecej z powyzszym ( a nie zastanawialem sie czy zrobic 10 czy 8 pompek za 3 czy za 4 dni). Ale wiesz albo ma sie charakter albo do konca zycia jest sie***** i robi sie 15 pompek co drugi dzien. Nie chce mi sie juz Tobie odpowiadac bo i tak tacy jak ty nic nie kumaja i kombinuja jak tu jednoczesnie usprawiedliwac swoje lenistwo i miec super osiagi dam ci rady jak to zorbic: 1. Kup testosterol megabola - legalny steryd, po tym bedziesz rosl jak swinie na rzez idace, tylko pamietaj nie rob przy tym wiecej niz 5 pompek w tygodniu bo cie za bardzo roz******li 2. Zamiast inwestowac w karnet na silke kup sobie ommnadren, u ans w piwnicach wszyscy tak robia, impotencja i ginekomastia jest do zachamowania dzieki cewnikowaniu za pomoca witaminy C 3. Nie przemeczaj sie, miesnie rosna jak sie regenrujesz, wiec cwicz raz anmiesiac, i najlpeiej cos przed telewizorem, wybierz dowolny przedmiot z TV Marketu do cwiczen 4. Kup Abgymnic 5. Nie trymaj diety, to meczace, nuzace, i wogole bez sensu, to jest najwiekszy absurd, zeby trzymac diete a jak juz cos to 1000 kalorii albo diete optymalna, bedziesz rosl jak swnia Te rady sa proste do zastosowania, w sam raz dla ciebie, Zycze wspanialych przyrostow, bez wysilku, az mnie tymi postami zmusiles zwbym wyjawil Ci prawde jak sie anprawde robi mase!!! a obiecalem kumplom z silki ze juz nikomu nie powiem, jak sie dowiedza to znwou bede mial z dupy jesien sredniowiecza

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3260 Data: 11/20/2005 12:12:46 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ę1 sniadanie 9:00 Mleko spożywcze 0,5% tłuszczu 200g // OK Ser twarogowy półtłusty 50g // OK Płatki owsiane 120g // OK Miód pszczeli 10g // OK DODAJ OLIWE Z OLIWEK, O-3 2 sniadanie 12;00 Makaron dwujajeczny 100g // OK Ser twarogowy półtłusty 150g // OK Papryka czerwona 30g // OK Oliwa z oliwek 15g // OK 3. 15:00 // JEŚLI TO JEST POSIŁEK PRZEDTRENINGOWY... Ryż biały 100g // OK Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100g // OK papryka 30g // OK DODAJ WARZYWA, OLIWE 4.kolacja 18:30 // 45 MINUT PO TRENINGU... Chleb żytni razowy 70g // WYRZUĆ Polędwica z piersi kurczaka 50g // WYRZUĆ Oliwa z oliwek 20g // WYRZUĆ ZARAZ PO TRENINGU DAJ CARBO(0,5G/KG M.C.), PO 45 MINUTACH POSIŁEK POTRENINGOWY, DAJ NP. RYŻ BRĄZOWY+PIERSI Z KURCZAK+WARZYWKA 5. 2 kolacja 20:00 Jaja kurze całe 50g // OK, 1 JAJKO WAŻY OK. 60G, WIĘC SIE CHYBA TYMI 50G NIE NAJESZ ;) Chleb żytni razowy 50g // OK, 1 KAWAŁEK 30-40G Gouda tłusty 40g // OK, DODAJ WARZYWA 6. PRZED SNEM DAŁBYM TU JESZCZE 1 POSIŁEK PRZED SNEM TWARÓG+OLIWA, NA ZMIANĘ Z TUŃCZYKIEM+OLIWĄ ZWIĘKSZ TŁUSZCZE, KCAL TEŻ MASZ COŚ MAŁO, DODAŁEŚ NIEŚMIERTELNE 500KCAL DO ZAPOTRZEBOWANIA, KTÓRE CI WYSZŁO? Zmieniony przez - akk0 w dniu 2006-06-24 10:07:16

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 865 Data: 6/24/2006 10:05:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Kiedy Bombka po Uszkodzeniu Wątroby

    Post
    Doping

    hummel nie bądź ch** bo wiesz że lato mamy a pic nie mogę Mnie na wątrobę leczyli kroplówką z hepa merz + b6 + wit c ale ja wyniki ponad 4000tysie Teraz tak na poziomie 200-300 trzymam wątrobę no ale non stop na cyklu jestem z czegoś Zmieniony przez - tucio_84 w dniu 2013-07-23 20:31:49

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1353 Data: 7/23/2013 8:30:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Choroby co miesiac

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Palisz fajki? Też od zawsze miałem słabą odporność, lecz od momentu kiedy rzuciłem fajki i dodałem stale do suplementacji dużą dawkę VIT C to mnie nawet katar nie łapie ;)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 842 Data: 5/30/2016 3:42:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Choroby co miesiac

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Sam tylko dobijasz się tymi antybiotykami, które mimo że rzekomo pomagają - w końcowym rezultacie ryją ciebie jeszcze bardziej. Osobiście zaliczyłbym na twoim miejscu wizytę u alergologa i wykonał testy pod kątem alergii wziewnych. Po tym ewentualnie wykluczasz pokarmy, które mogą krzyżować z danym pyłkiem. Ponadto obowiązkowo dorzuciłbym codzienną suplementację witaminą C rzędu 3-5 g oraz witaminą D3 (ok. 250 ugI) + K2. Probiotyki byłyby bardzo fajną sprawą, jednak tutaj już niestety wkraczają spore koszta. Do tego maksymalizacja zdrowego trybu życia, unikanie stresu i zadbanie o własne jelita. Antybiotyki tylko w naprawdę krytycznych sytuacjach, unikaj ich jak ognia.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 842 Data: 5/31/2016 4:21:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżywki dla piłkarzy...Pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja zadbałbym i witaminy i minerały jak wiemy piłka nozna to sport w którym wazna jest jakosc krwi wiec konsumpcja czerwonego miesa( zelazo hemowe wskazana) do tego cynk wit c miedz ( tutaj najlepiej kupic dobre witaminy i minerały, mogą byc z NOW ale sa bardzo drogie, tansza "alternatywa" to olimp albo witaminki z uniwersala ). idac dalej napewno warto kupic jakis spalacz który bedzie pobudzał przed treningiem ( ja osobiscie wziolbym TSe poniewaz jest dosc tani a dawkowałbym 2 kapsy ok 40 min przed treningiem ale dawkowanie nalezy ustalic wedlug siebie co wazne brac tylko w dni treningowe) weglowodany tutaj mozna sie zastanawiac ja osobiscie wolałbym zjesc po treningu np wafle ryzowe z miodem , banana czy cos w tym stylu i zapic to np porcją białka ( które poprawi regeneracje powysiłkowa ) BCAA hmmmm czy warto ????? zalezy od tego ile kto ma kassy ja osobiscie niezdecydowałbym sie na zakup BCAA kreatna--- grałem w noge troche czasu i czulem puchniecie nóg , pieczenie które uniemozliwiało trenowanie na maxa odstawiałem kreatyne i wszystko mijało ( wiec osobiscie tezbym niebrał poniewaz zawsze to koszta a afekty niewidoczne jak dlamnie ) izotoniki ----- niewarto lepiej kupic muszynianke i popijac caly dzien mysle ze to z grubsza Ci moze pomoc co i jak :D

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3486 Data: 10/30/2007 8:43:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Peak Whey Delicious

    Post
    Odżywki i suplementy

    Hi-Tec Nutrition Whey C-6 Do expertow ! Warto zainwestwoac w to bialko ;) ?

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4896 Data: 2/28/2011 11:03:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie

    Post
    Trening dla początkujących

    na poczatku masz zawsze super efekty- tereaz bedie coraz trudniej. bez diety,czy odp. suplementacji w koncu przyrosty beda minimalne i na przestrzeni moze roku, a onie tygodni jak teraz. plan polecam taki: pon plecy bic przedramie w- s klata tric brzuch c= pt nogi barki brzuch s n ===== twoj: WYTKNE BŁEDY poniedzialek : klata + plecy wtorek : biceps + barki + triceps BIC ZARAZ DZIEN PO PLECACH/ BARKI DZIEN PO KLACIE/ TRICEPS DZIEN PO KLACIE sroda : tak samo klata i plecy PLECY DZIEN PO PLEACCH. KLATA DZIEN PO BARACH/TRIC ..... czwartek : to samo co we wtorek ITD piatek : to samo co w poniedzialek ITD i sobota to samo co we wtorek ITD miesnie nie maja czasu na regenracje gdyzx caly czas obciazasz je treningiem. a nie wiem czy zdjaesz sobie sprawe ze mieneis nie rosnie na treningu tylko podczas ODPOCZYNKU

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1745 Data: 12/26/2004 10:18:39 AM Liczba szacunów: 0