SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • potrzebne zdjecia antka

    Post
    Doping - zdjęcia

    skoro ciebie swedzi to ty c.w.e.l. jestes. pytam sie normalnie o to co mnie interesuje wiec co sie zgrywasz palo? jak masz sie w taki sposob udzielac to wogole nie zabieraj glosu w sprawie...!

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3840 Data: 11/10/2007 2:28:52 PM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna a wytrzymałość

    Post
    Inne dyscypliny

    rzeka i zaborek dziekuje za odpowiedzi tomek - n/c

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4640 Data: 4/15/2008 12:52:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Nowicjusz. Pomocy!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok i to stosować przez ile czasu?? Możesz napisać te liczby w języku polskim :D Aha mam jeszcze kilka wad. Otóż moja klatka jest zapadnięta wzdłóż żeber Robi takie "C". i chciałbym ją jakoś poprawić..

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2134 Data: 9/30/2006 10:08:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Weglowodany

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    odbiłem .:wiesz co ci powiem... włąsnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:. f.u.c.k.m.o.n.s.t.e.r.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5088 Data: 11/10/2003 4:26:24 PM Liczba szacunów: 0
  • prezent od taty

    Post
    Doping

    tez chcialbym taki szczyt zatluszczenia c'mon niedobijajcie koni

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 5338 Data: 3/24/2006 2:23:44 PM Liczba szacunów: 0
  • GENESIS

    Post
    Doping - zdjęcia

    c***owe polaczenie po co do primy tescie 2 i w takich dawkach chuaj sie tam prime poczuje jak tam wogole jest:) ale bajerka dobra:)

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 4727 Data: 10/22/2010 7:01:06 PM Liczba szacunów: 0
  • jak wbiles ta galarete to szacun podgrzej lekko flakona, w rekach, w letniej wodzie, przy kaloryferze ew. 'podobno można w odbyt włożyć i poczekać 10-15min aż złapie temp ciała....tak tylko słyszałem' (c) natan aa... mozesz zmieszac w jednym szocie z tesciem np. jeszcze - powinno nie byc tego problemu / ja nie mam, pzdr Zmieniony przez - ritual w dniu 2005-11-03 20:16:53

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 967 Data: 11/3/2005 8:15:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Co jak co ale Gus mógłby trochę mięcha doj**ać :-D https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1.0-9/p720x720/10295754_661162413963568_5501566974912093679_n.jpg https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/q71/s720x720/10256858_661249760621500_2855684818293603692_n.jpg https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t31.0-8/s720x720/10379926_661249460621530_1681136167134234168_o.png

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1607 Data: 5/27/2014 10:07:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzień Aktywnych - Damnica 2012

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    ZMAGANIA SIŁACZY DAMNICA 27.05.2012 Projekt realizowany przy wsparciu Gminy Damnica REGULAMIN ORGANIZATORZY: • Stowarzyszenie Sportowo Integracyjne Aktywni Damnica • Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Damnicy TERMIN I MIEJSCE: -27 .05.2012 (niedziela)stadion Damnica, godz.: 11 00 – 18 00 z przerwą w godzinach 13 00 - 16 30 CEL TURNIEJU : Popularyzacja aktywnego wypoczynku Popularyzacja sportów siłowych Wyłonienie najsilniejszego mieszkańca powiatu słupskiego WARUNKI UCZESTNICTWA: 1. W turnieju mogą brać udział tylko osoby pełnoletnie 2. Dopuszczeni zostaną tylko zawodnicy którzy wcześniej (do 15 maja) zgłoszą chęć udziału i opłacą pakiet startowy w kwocie 30 zł (Bank Spółdzielczy w Ustce nr: 86 9315 0004 0015 7023 2000 0010 tytuł przelewu DAROWIZNA – turniej Strongman) 3. Zgłoszeń należy dokonywać na e-mail : ssiaktywnidamnica@wp.pl lub telefonicznie: 696620858 4. W dniu zawodów należy zgłosić się na godzinę przed startem (10 00) w celu weryfikacji danych i odbioru pakietu startowego. 5. Podpisanie oświadczenia o starcie na własną odpowiedzialność. 6. Zawodnicy ubezpieczają się od następstw nieszczęśliwych wypadków we własnym zakresie. KONKURENCJE: Dla Kategorii „Powiatowej” ( o tytuł najsilniejszego mieszkańca powiatu słupskiego) : 11 00- 13 00 1. Wciskanie belki 150kg leżąc na ilość powtórzeń. ( 60 sek.) 2. MIESZANA Spacer Farmera , dwie walizki po 100 kg dystans 20m + Opona ważąca około 300 kg 4 obroty na czas 3. Hantel około 50 kg jedną ręką do góry z barku (możliwość zmiany reki podczas boju) na ilość powtórzeń. ( 60sek.) 16 00 -18 00 4. Belka na max Ciężar, wyjściowy ciężar 90kg ( co 10kg do 120 i dalej co 5kg) 5. Martwy Ciąg sztangą na największy ciężar (ciężar wyjściowy sztangi 180kg, zwiększenie ciężaru co 10 kg ) Dla Kategorii „ Otwartej” 11 00- 13 00 1. Wciskanie belki 180 kg leżąc na ilość powtórzeń. (60 sek.) 2. MIESZANA Spacer Farmera , dwie walizki po 130 kg dystans 20m + Opona ważąca około 300kg 6 obrotów na czas 3. Hantel około 70 kg jedna ręką do góry z barku (możliwość zmiany reki podczas boju) na ilość powtórzeń. ( 60 sek.) 16 30 -18 00 4. Belka na max Ciężar, wyjściowy ciężar 110kg ( co 10kg do 140 i dalej co 5kg) 5. Martwy Ciąg sztangą na największy ciężar (ciężar wyjściowy sztangi 220kg, zwiększenie ciężaru co 10 kg ) KLASYFIKACJA: Zawodnicy zostaną sklasyfikowani w każdej kategorii osobno KOLEJNOŚĆ STARTU , PUNKTACJA: 1. Do pierwszej konkurencji zawodnicy podchodzą zgodnie z kolejnością zapisów. 2. Konkurencje będą punktowane w zależności od ilości zawodników. 3. Kolejność w każdej następnej konkurencji jest odwrotna do ilości punktów zdobytych w poprzedniej. 4. Turniej wygrywa zawodnik z największą liczbą punktów NAGRODY: Dla Kategorii „ Otwartej”: I. Miejsca I do III – puchary , dyplomy i nagrody rzeczowe. II. Miejsca IV do VI medale, dyplomy III. Pozostali dyplomy Dla Kategorii „Powiatowej”: I. Miejsce I – III puchary, dyplomy II. Miejsca IV do VI medale, dyplomy III. Pozostali dyplomy PAKIET STARTOWY: 1. Koszulka z logo turnieju 2. Woda i napój energetyzujący. 3. Bon na posiłek regeneracyjny. OBOWIĄZKI ORGANIZATORA: 1. Przygotowanie sprawnego przebiegu zawodów. 2. Przygotowanie sprzętu do przeprowadzenia konkurencji. 3. Przeprowadzenie zawodów i przygotowanie raportu końcowego. 4. Zapewnienie zawodnikom trofeów i nagród przewidzianych regulaminem. 5. Zapewnienie opieki medycznej w miejscu rozgrywania zawodów. OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW: 1. Uczestnicy zobowiązani są do podporządkowania się organizatorowi w sprawach organizacyjnych i programowych oraz ścisłego przestrzegania regulaminu Turnieju. 2. Uczestnicy biorą udział w Turnieju Siłaczy na własną odpowiedzialność. 3. Uczestnicy turnieju zobowiązani są do ścisłego przestrzegania : a) Poleceń sędziego głównego b) Zasad bezpieczeństwa własnego i współuczestników c) Zasad sportowego zachowania 4. Nieprzestrzeganie obowiązków uczestników spowoduje wykluczenie z turnieju. POSTANOWIENIA KOŃCOWE : Ostateczna interpretacja tego regulaminu należy do organizatora Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany bądź likwidacji konkurencji Turniej odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3676 Data: 4/8/2012 5:03:21 PM Liczba szacunów: 0
  • powiem tak kiedys tam kupilem ostrovie, zaczeło mi sie problemiki z brzuchem, bąki, itp, syfy zaczely mi wyskakiwa,c mysle sobie, ze to poprostu od tego ,ze wiecej bialka= wieksze zakwaszenie organizmu ostatnio przez przypadek jadłem białko aminostara przez ok 3-4 tygodnie i nic, nie było zwiekszonej wytwarzalnosci syfów , jakis problemów, skonczyło sie, zacząłem jesc ostrovie i znowu to samo.... ja z niej juz rezygnuje.....

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 4555 Data: 1/24/2007 5:21:39 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o kontakt na priv z kimś kto tam był.dodam że nie zamierzam nic z tamtąd przywieść,tylko bende tam jakieś 5 tygodni.musze zrobić prawko na d i na e,bo c mam i zdecydowałem że ten sam hajs wydam wynajmując sobie tam hate na miesiąc,i przyokazji zwiedze i zrobie cykl na aptecznym towarze,i z tego co wiem to jeszcze mi zostanie.bende we lwowie u ziomka ze szkoły.ma ktoś jakomś sprawdzoną apteke tam????

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3880 Data: 1/25/2008 9:55:16 AM Liczba szacunów: 0
  • A tu sam "Cykl Dąbka": PROPOLIS (tabl.):rano na czczo: 2 2h po sniadaniu: 2 przed treningiem: 2 1h przed kolacją: 1 przed snem: 1 POLLEN (tabl.):rano na czczo: 3 2h po sniadaniu: 2 przed treningiem: 2 1h przed kolacja: 1 przed snem: 2 APIVIT(tabl.):rano na czczo: 1 2h po sniadaniu: 1 przed treningiem: 1 BIOSTYMINA(amp.), lub BIOARON C: raz dziennie w dniu treningu ZEN SZEN(tabl.):po sniadaniu: 1 po obiedzie: 1 A tu jego druga część: COCARBOXYLASA(amp.): 5 sztuk, 1tydz:3, 2 tydz.:2 VIT.B12(amp.): 5 sztuk należy brać razem z CARBO GLUCOCARDIAMID(tabl.):(tylko w dniu treningu) rano na czczo:1 po obiedzie:1 OSSOPAN (OSSOBOLIN)(tabl.): po śniadaniu:2 1h przed kolacją:2 DOLOVIT MULTIMINERAL(tabl.): 2h po śniadaniu:2 1h przed obiadem:2 po treningu:3 SUPRADYN(tabl.):rano na czczo:1 1h przed obiadem:1 po treningu:1 Nie dbam o aprobatę. Żądam braw.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2074 Data: 1/16/2003 12:04:26 AM Liczba szacunów: 0
  • A co panowie myślą nt. pomysłów X-MEN'a: 2 x tydz.przez 4 tyg. vit.C 5ml(bardzo bolesna) w zestawieniu ze srodkiem o nazwie Solcoseryl amp.2ml (podawane oddzielnie) z tym, ze solcoseryl przez 4 tyg. po strzale 6 x tydz.szczegolnie w grupy oporne na wzrost. Potem 2 tyg przerwy i nastepne 4 tyg. jw. oczywiscie w polaczeniu z drugim zestawem podanym przez Dąbka. Nie dbam o aprobatę. Żądam braw.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2074 Data: 1/16/2003 12:08:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Dark - Jedna fotka - Plecki

    Post
    Galeria Zdjęć

    soldier po 1 on moze byc na rzeźbie po 2 nog nie widac wiec pytasz sie chyba z ciekawosci bo watpie ze widzisz po 3 jestem zaje.bisty .:wiesz co ci powiem... włąsnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:. f.u.c.k.m.o.n.s.t.e.r.

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4089 Data: 11/9/2003 5:37:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Dark - Jedna fotka - Plecki

    Post
    Galeria Zdjęć

    z tym za***istym to byl zart ( z reszta jestem znawca a nie specjal) bo to chyba logiczne ponuraku 2 jak ktos daje !!!! przy wypowiedzi np jesteś gruby!!!! , a jestes gruby to roznica bo "!!!" pokreslasz emocje ( troche polskiego wiec wyloozuj ziom jak mowia skejory -*****ory .:wiesz co ci powiem... włąsnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:. f.u.c.k.m.o.n.s.t.e.r.

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4089 Data: 11/9/2003 7:54:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Dark - Jedna fotka - Plecki

    Post
    Galeria Zdjęć

    spce dawno cie nie widziałem a z żołnierzem juz nie gadam, tak jak kazdy ma od musztry łeb zryty .:wiesz co ci powiem... włąsnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:. f.u.c.k.m.o.n.s.t.e.r.

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4089 Data: 11/10/2003 4:32:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Dark - Jedna fotka - Plecki

    Post
    Galeria Zdjęć

    w przeiewinstiw do ciebie teraz zartuje. zwracaj uwage kto jakie emoty daje .:wiesz co ci powiem... włąsnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:. f.u.c.k.m.o.n.s.t.e.r.

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4089 Data: 11/10/2003 5:01:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Dark - Jedna fotka - Plecki

    Post
    Galeria Zdjęć

    n .:wiesz co ci powiem... włąsnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:. f.u.c.k.m.o.n.s.t.e.r.

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4089 Data: 11/10/2003 5:20:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Dark - Jedna fotka - Plecki

    Post
    Galeria Zdjęć

    a twoj ma ok "1 " czyli jestem mocniejszy bo mam "13 " .:wiesz co ci powiem... włąsnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:. f.u.c.k.m.o.n.s.t.e.r.

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4089 Data: 11/10/2003 5:32:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik by PanPiotr

    Post
    Trening dla początkujących

    Cieszę się, ze posiłki smakują ;-), jak chcesz możemy przy najbliższej modyfikacji zrobic tak, że dania wymagajace obróbki termicznej będą się powtarzać 3 dni pod rzad. Ugotujesz wtedy raz na trzy dni i tracić będziesz mniej czasu. To wszystko jest do dogrania. Pierwsze tygodnie służą własnie dopasowaniu diety. Co do przeziębienia - to szkoda by było chorować %-) Jak masz możliwosć 2g wit C, 50 - 70mg cynku, zielona herbata (pita na czcz najlepiej i miezy posiłkami). Do tego dużo snu jak mozesz sobie pozwolić. Jesli po 3 seriach siadów czujesz czwórki to GIT. Zastanawiałem się nad objętością, ale na razie przy aktualnym puiłapie kcal / ww powinna być git.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2774 Data: 9/11/2013 9:58:10 PM Liczba szacunów: 0