SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Kabo bo test ma trwać 6 tygodni jak pisał Masti. Trochę bardzo pozmieniało się w pierwotnych założeniach i nie mam pojęcia co teraz Marek.c ma na myśli z tym testem. Co do kapsułek to nie wiadomo jeszcze jak je stosować.

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/11/2018 1:53:29 PM Liczba szacunów: 1
  • Nie ma opisu ile? Myślę ,że tyle samo co w tabletkach-tak by starczyło na 3 tygodnie. Ale spytam się jeszcze dokładnie Marka C

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2018 11:20:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan zawodów: Ważenie: 1. w piątek - w hostelu SkyHotel przy ul Dunajewskiego 6, gdzie zorganizowano noclegi - po godzinie 21.00 2. w dniu zawodów odbędzie się na 3 wagach i będzie trwało od godziny 8:00 do 9:15. waga numer 1 - seniorzy białe pasy (-61, -67, -73, -79) waga numer 2 - seniorzy białe pasy (-85, -91, -97, +97) + seniorki + juniorzy waga numer 3 - seniorzy kolorowe pasy Wagi będą oznaczone (pierwsza będzie zaraz przy wejściu na sale, druga na środku a trzecia na końcu sali) Plan zawodów: 10:30 rozpoczęcie 18:00 zakończenie + dekoracja Mata A i B (zaraz przy wejściu na sale) 10:30 kolorowe pasy (-61, -67, -73, -79) 13:00 juniorzy + kobiety 15:00 kolorowe pasy (-85, -91, -97, +97) Mata C i D (na końcu sali) 10:30 białe pasy (-61, -67, -73) 13:00 białe pasy (-79, -85) 16:00 białe pasy (-91, -97, +97) UWAGA: podane godziny są przybliżonymi i posegregowane kategorie wagowe mogą rozpocząć się wcześniej lub później w zależności ilu zawodników zgłosi się podczas ważenie. Dlatego wszyscy zawodnicy muszą być obecni na sali godzinę przed rozpoczęciem swojej kategorii wagowej. Badania: Będzie można zrobić od godziny 7:15 do 8:45

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 6853 Data: 3/16/2007 10:58:30 AM Liczba szacunów: 0
  • soczysta wołowina

    Post
    Kuchnia SFD

    B-50 wrzucasz do rozgrzanego piekarnika na 180 C ? bo niedoszukałem w jakiej dokladnie temp piec

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2008 4:45:46 PM Liczba szacunów: 0
  • soczysta wołowina

    Post
    Kuchnia SFD

    Jezeli ktoś lubi krwiste mieso to polecam: (najlepiej polędwica) jesli nie to inna częsc wołowiny. Kroimy plaster grubosci około 3-4 cm, obtaczamy w przyprawach i oliwie. Kładziemy na rozgrzana patelnie na około 40-60 sec z jednej strony i tyle samo z drogiej. Po tym do piekarnika na 7 minut w temp okolo 180*C wyciągamy i jest super. Srednio krwiste :D

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2009 3:40:16 PM Liczba szacunów: 0
  • jak zmienila mnie silownia

    Post
    Galeria Zdjęć

    ****a myślicie że po saa jakiś cud się stanie a tak naprawdę bez dobrej diety możesz wbijać i wbijać i będziesz c***owo wyglądał

    Odpowiedzi: 1802 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/2/2011 12:52:49 PM Liczba szacunów: 0
  • jak zmienila mnie silownia

    Post
    Galeria Zdjęć

    wellcome7 ja mam jeszcze niżej prawy bark byłem z tym u lekarza i powiedział, że już tak musi zostać (c***)

    Odpowiedzi: 1802 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/14/2011 12:14:49 PM Liczba szacunów: 0
  • trening.

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Tutaj masz schemat treningów według Pana Romana Szymkowiaka: Poniedziałek przysiad 50/8x2 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 1/3 przysiadu x/2,2,2(zamiennie z odejściami) wyciskanie klas 50/10 60/6 70/4 75/3x4 wyciskanie wąsko x/5,4,5 wyciskanie franc. x/10x/4 brzuch x/10,4 rozciąganie Środa Martwy ciąg 50/8 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 M.c z podstawek x/2,2,2 (zamiennie z odrywaniem) wiosłowanie w opadzie ze sztangą x/8,6,6(zamiennie z wyciągiem z dołu) skłony ze sztangą x/6,6,6 brzuch x/10,4 rozciąganie Piątek Przysiad klas 50/10x2 60/6 70/4 75/3x4 suwnica x/6,6,6 wyciskanie klas 50/8x2 60/6 70/3 80/3 90/2,2,2 dociskanie x/3,3,3 poręcze x/5,5(zamiennie z rozpiętkami) brzuch x/10,4 rozciąganie Oczywiście możesz zmienić rozpiskę procentową głównych boi w zalezności od okresu treningowego. Tak samo z ćwiczeniami pomocniczymi.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1220 Data: 3/18/2006 2:01:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Glicerol - anabolikiem

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    a tak przy okazji bo wpadlo mi przed oczy Int J Sports Med. 1996 Jan;17(1):27-33.Links Pre-exercise glycerol hydration improves cycling endurance time. Montner P, Stark DM, Riedesel ML, *****a G, Robergs R, Timms M, Chick TW. Collaborators (1) Department of Medicine, Veterans Affairs Medical Center, Albuquerque, NM 87108, USA. The effects of glycerol ingestion (GEH) on hydration and subsequent cycle ergometer submaximal load exercise were examined in well conditioned subjects. We hypothesized that GEH would reduce physiologic strain and increase endurance. The purpose of Study I (n = 11) was to determine if pre-exercise GEH (1.2 gm/kg glycerol in 26 ml/kg solution) compared to pre-exercise placebo hydration (PH) (26 ml/kg of aspartame flavored water) lowered heart rate (HR), lowered rectal temperature (Tc), and prolonged endurance time (ET) during submaximal load cycle ergometry. The purpose of Study II (n = 7) was to determine if the same pre-exercise regimen followed by carbohydrate oral replacement solution (ORS) during exercise also lowered HR, Tc, and prolonged ET. Both studies were double-blind, randomized, crossover trials, performed at an ambient temperature of 23.5-24.5 degrees C, and humidity of 25-27%. Mean HR was lower by 2.8 +/- 0.4 beats/min (p = 0.05) after GEH in Study I and by 4.4 +/- 1.1 beats/min (p = 0.01) in Study II. Endurance time was prolonged after GEH in Study I (93.8 +/- 14 min vs. 77.4 +/- 9 min, p = 0.049) and in Study II (123.4 +/- 17 min vs. 99.0 +/- 11 min, p = 0.03). Rectal temperature did not differ between hydration regimens in both Study I and Study II. Thus, pre-exercise glycerol-enhanced hyperhydration lowers HR and prolongs ET even when combined with ORS during exercise. The regimens tested in this study could potentially be adapted for endurance activities.

    Odpowiedzi: 1729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2009 3:24:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Glicerol - anabolikiem

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    no właśnie polepszenie w moim przypadku to nie jest dobry efekt bo ja naturalnie mam hemoglobine 16.8 a ostatnio miałem 18.1 a niedługo czekają mnie badania okresowe i lekarz moze mieć zastrzeżenia .Na wszelki wypadek odstawie glicerol i te duze dawki vitaminy c bo ona uwalnia żelazo do krwi wiec moze byc posrednio odpowiedzialna.

    Odpowiedzi: 1729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2009 3:10:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Glicerol - anabolikiem

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Nie zasialem żadnej paniki, tylko przytoczyłem słowa, a raczej głupoty pani magister farmacji! Ok, kontynuacja: Dzisiaj poszedłem znowu do mojej ukochanej apteki. Kupiłem PureWay-C, garlicinu nie było no i uderzam drugi raz o gliceryne Tym razem inna farmaceutka. - i jeszcze gliceryne poprosze <chwila zastanowienia> - mała, czy większą? - większą - a przepraszam na co Panu? - do płukania gardła - aha, ok <podaje cene> <płace kaske> - ale wie pan to nie jest do picia - tak tak... No to teraz powiedzcie, że to nie jest patologia? Pewnie magister powiedziała pracownikom jaka sytuacja była i teraz mówią. Więc mam pomysł. Pomóżcie mi odnaleźć/stworzyć sensowne źródło informacji, iż gliceryne można pić i nic się nie stanie. Ja wydrukuje i zaniose to Pani magister, zobaczymy jak zareaguje. Pomożecie?

    Odpowiedzi: 1729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/19/2009 10:52:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Glicerol - anabolikiem

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    codziennie rano łykam multiwitaminę i przed snem magnez z B6 + cynk z wit.C. + warzywa do każdego posiłku z wyjątkiem śniadania, przed i po treningowego. Myślisz że wystarczy?

    Odpowiedzi: 1729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2010 8:51:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Glicerol - anabolikiem

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    maniacy wykorzystalem na razie w dwa dni gliceryne najgoretsze dni wzialem 15 ml na 1,5 l - male stezenie ale ZERO pocenia sie przez caly czas popijania wody rewelacja ! treningi nie byly wtedy optymalne komu sie chce cwiczyc w 37 C optymalnie wiec nie mam porownania na wieksze testy na razie brak czasu

    Odpowiedzi: 1729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/27/2010 11:05:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Glicerol - anabolikiem

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    aktualnie popijam glicerynę c.z.d.a z allegro i jak najbardziej się nadaje:)

    Odpowiedzi: 1729 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/7/2013 2:05:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Oj ludziska ludziska... shnosnas mial racje: czasy klow i pazorow sie skonczyly. A tak wogole to: 1.Coz masz Sebastianie drogi do "s8cikoof" 2.Ooo Championie, co nienawidzi skur****li co sie w gropkach "woza", "wjechales z kumplem" we dwoch na szesciu??? I polowa tamtych uciekla??? Coz, wydaje mi sie, ze albo nie mowisz wszystkiego albo naginasz nieco prawde... 3.Uslyszalem w tym poscie opinie typu: skoro jestes silniejszy to czego sie bales?" a)Czyz tylko szaleniec sie nie boi? b)Coz z tego ze byl silniejszy jesli mialo dojsc do starcia ze starszym i bardziej doswiadczonym od siebie? c)Od kiedy sila daje taka przewage nad technika? 4.Przemawia przez Ciebie gorycz, Championie. Czyzby jakies nieprzyjemne wspomnienia, czy tylko zwykla agresja? To nic osobistego - zwykle spostrzezenie, niekoniecznie prawdziwe. 5.Czegoz sie czepiacie panowie Polhobby? Czepiacie sie dlatego ze wzial kolegow ktorzy mieli pilnowac zeby ewentualna walka przebiegala fair(wg. mnie to raczej rozsadne zachowanie nie cwaniactwo)? O to chosi? Czepiacie sie dlatego, poniewaz nikt nikogo nie "sklepal" i nie bylo "krfi, flakoof i siniakoof"? 6.Czemu bawicie sie w jasnowidzow? Przeciez nikt z nas, procz Polhobby, nie wie jak bylo. Ot takie pytanka, nic osobistego - moje reflexie... Pozdrawiam wszystkich "Odwaga nie jest właściwością ciała, lecz duszy; stanowi o niej moc serca, a nie siła ramion i nóg."

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/14/2003 7:46:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    to mówisz ze fbw KNIFE tyle ze przy 15-10-5 w jaki dzien zrobić wznosy boczne ? a w jaki zołnierskie ? i czy zołnierskie moge na arnoldki zamienic ? Wznosy ramion w opadzie to jest tył barku czy co w środe?a ten plan jak oceniacie ? Zestaw A Przysiady ze sztangą 4s 20-20-16-14 Podciąganie na drążku 3s Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 4s dropsety Wyciskanie żołnierskie 4s Uginanie ramion ze sztangą prostą 2s Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 2s Unoszenie nóg w zwisie 3s Zestaw B Wykroki z hantlami 3s Martwy ciąg 4s 10-8-6- Wyciskanie sztangi skos dodatni 3s Unoszenie ramion w opadzie tułowia 3s Uginanie ramion ze sztangielkami – chwyt młotkowy 2s Prostowanie przedramion na wyciągu 2s ośle spięcia 3s cwiczenie na piszczelowy 3s Zestaw C. Martwy ciąg na prostych nogach 3s Wiosłowanie sztangą 4s Wyciskanie sztangi skos ujemny 3s Unoszenie ramion bokiem (barki) 3s 15x12x12 uginanie ramion ze sztangielkami suplinacja 2s triceps wyciag podchwyt-młotkowy-nachwyt 2s (łączona) Unoszenie nóg wisząc na drążku 3s jeśli ten plan jest ok to gdzie dorzucic kaptury i przedramię ? Czy lepiej duze partie 3s a male 2s ? albo czy do planu knifa moge dac francuskie zamiast poręczy Zmieniony przez - Gofer17 w dniu 2015-11-16 18:46:02 Zmieniony przez - Gofer17 w dniu 2015-11-16 19:11:51 Zmieniony przez - Gofer17 w dniu 2015-11-16 19:23:45

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1864 Data: 11/16/2015 10:31:51 AM Liczba szacunów: 0
  • ahh jak milo po takim czasie trening zrobic 8-) ja nie wiem jak moglam nie lubic ciezarow i maszyn, teraz mam tyle endorfinek ze szoook :-) rozgrzewka bieznia: 15min max nachylenie 6-6,5 km/h 5min 10-12,5 km/h 1. Rozpiętki na maszynie 12x15 kg 12x20 kg 8x20 kg 2. Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce poziomej 12x10 kg 12x10kg 8x10kg 3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem 12x25kg 12x30kg, 6x30 kg 4. Wyciskanie sztangielek siedząc 12x8kg 12x9kg 5x9kg 5. Prostowanie tułowia na ławeczce 3x15 powtórzeń 6. Uginanie ramion ze sztangielkami (naprzemienne) 12x6 kg 12x6kg 10x6kg 7. Prostowanie ramion na wyciągu 12x2,5 kg 12x2,5kg 8. Prostowanie nóg siedząc 12x30 kg 12x35kg 10x35kg 9. Uginanie nóg siedząc 12x30kg 12x35kg 10. Przywodziciele na ginekologu 12x35kg 12x40kg 12x40kg 11. Odwodziciele 12x35kg 12x40kg 12x40kg 12. Wspiecia na palce stojąc 15x10kg 15x10kg 15x10kg robilam ostatnia serie do zmeczenia miesni no i sie okazalo ze spokojnie musze zwiekszyc obciazenie bo cos za latwo mi bylo. Tak sie zastanawiam czy nikt mi tutaj nie odp bo a) radze sobie calkiem niezle i mozna czas poswiecic dla kogos mniej ogarnietego b)wszyscy wylaczyli powiadomki bo Was mega zirytowalam moim marudzeniem c)czekacie czy nie zlamie sie z treningiem tak moje rozkminy sa czasem dziwne }:-( Jesli chodzi o trening to z utesknieniem czekam kiedy bede mogla jakies nowe cwiczenia dodac :-D Zmieniony przez - Beryy w dniu 2013-04-02 22:05:57

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 8346 Data: 4/2/2013 9:57:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Podczas dzisiejszego losowania w Monako Wisła Kraków poznała rywali w fazie grupowej Ligi Europy. Przeciwnikami mistrza Polski w grupie K będą FC Twente (Holandia), Fulham FC (Anglia) oraz Odense Boldklub (Dania). Legia Warszawa poznała rywali w fazie grupowej Ligi Europy. Przeciwnikami zdobywców Pucharu Polski w grupie C będą PSV Eindhoven (Holandia), Hapoel Tel-Awiw (Izrael), Rapid Bukareszt (Rumunia). Mecze fazy grupowej zostaną rozegrane 15 i 29 września, 20 października, 3 listopada oraz 30 listopada - 1 grudnia i 14-15 grudnia. Z grupy awansują dwa najlepsze zespoły. 90minpl

    Odpowiedzi: 557 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/26/2011 2:25:08 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Artur lat 20

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Aktualizacja dziennika 20.04.2017 Wleciał dzisiaj trening zamiennie za wczoraj, bo bolały mnie plecy i mało co mogłem poćwiczyć, ale dziś było juz super, wiec wydłużyłem tylko rozgrzewkę, dodałem rollery i poleciałem z uzupełnieniem ćwiczeń. Odwiedziłem dzisiaj z przyjaciółką Fabrykę Formy W-wa Rondo ONZ, jakby ktoś zamierzał się wybrać to naprawdę spoko siłownia, są stojaki do przysiadów, ohp, jest ciężar do wyciskań, dobra brama, jedyny minus to taki ze smith stoi blisko hantli, marnotrastwo miejsca :D TRENING 1. Przysiad ze sztangą 40x12 50x10 60x10 70x8 80x6 85x6 2. Wyciskanie płaska 40x10 50x10 60x8 70x3 3. Wyciskanie hantli do góry na barki 10x8 15x6 17,5x4 Dropset 15x4 10x6 7,5x8 5x12 4. Przyciąganie gumy zawiązanej na bramie do klatki ( na tylny akton barku ) 3serie po 10 5. Prostowanie przedramion na bramie zza głowy na górnym wyciągu ( triceps ) 20x10 25x8 30x8 35x6 6. Prostowanie w doł w opadzie ciała tez na bramie ( triceps ) (3serie po 10) 20kg 7. Uginanie przedramion stojąc ( biceps ) 20x10 25x8 30x6 35x3 MISKA Dzisiaj w planie 2300kcal. Dorzucam zdjęcie z obiadu, posiłek potreningowy 100g kaszy jaglanej Torba warzyw mrożonych 450g Mięso z piersi kurczaka 450g ser zółty 62g olej do smażenia 5g 1162kcal B138g T24g W102g Na chwile obecną skonsumowałem juz 2000kcal liczac sniadanie, wiec do konca dnia zostalo mi niewiele :D Jedyne "suple" jakie biorę aktualnie to -Magnez -B6 -D3 -K2 -C -Cynk 75mg Ed -Omega3 Nie jem białka, kreatyny nie brałem od lutego, stymulant jedyny to kofeina :) /SFD/2017/4/20/40263101cd16485b9b67e4283c485dcb.jpg

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1369 Data: 4/20/2017 3:44:50 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] by sOiR

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    23.12.2014 DT TRENING Lower (+arms) POWER Przysiad T1: 93kgx5/93kgx5/93kgx5/93kgx5/93kgx5 T2: 98kgx5/98kg/5/98kgx5/98kgx5/98kgx5 T3:103kgx5/103kgx5/103kgx5/103kgx5/103kgx5 Prostowanie siedzac T1: 12x4 T2: 12x4 T3: 12x4 Wykroki T1: 12kgx12/12kgx12/12kgx12/12kgx12 T2: 12kgx12/12kgx12/12kgx12/12kgx12 T3: 12x4 (12kg) Uginanie lezac T1: 12x4 T2: 12x4 T3: 12x4 Uginanie ramion szeroko T1: 33kgx5/33kgx5/33kgx5/33kgx5/33kgx5 T2: 38kgx5/38kgx5/38kgx5/38kgx5/38kgx5 T3: 43kgx5/43kgx5/43kgx5/43kgx5/43kgx5 Młotki T1: 15kgx10/15kgx10/17,5kgx8/17.5kgx8 T2: 15kgx10/17.5kgx10/17.5kgx10/20kgx8 T3: 17.5kgx10/17.5kgx10/20kgx8/20kgx8 Francuskie leżąc T1: 38kgx5/38kgx5/38kgx5/38kgx5/38kgx5 T2: 43kgx5/43kgx5/43kgx5/43kgx5/43kgx5 T3: 48kgx5/48kgx5/48kgx5/48kgx5/48kgx5 Prostowanie drązka T1: 10x4 T2: 10x4 T3: 10x4 Dieta: 1.Dorsz + warzywa TRENING 2.Dorsz + warzywa / nalesniki + owoce + masa krówkowa 3.Wpadnie twaróg pewnie Trening miał by ć robiony jutro ale rodzice wczesniej zaprosili mnie na święta więc pojechałem :-)) I juz wpadło kilka kawałkó ciasta i jakies inne smakołyki więc teraz pare dni luzu i regeneracji :-D Pozdrawiam :-)

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 19722 Data: 12/23/2014 7:28:45 PM Liczba szacunów: 0