SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Sztuczka George'a Foremana

    Post
    Sztuki Walki

    c Zmieniony przez - Skatewujo w dniu 2015-01-07 15:40:14

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 9392 Data: 1/7/2015 3:37:58 PM Liczba szacunów: 0
  • podbilbym dawke po md do supli dodalbym przynajmniej 0,5g wit c hcg 8-9 tydz koniec razem z propem. 1000iu e2d zdrówka zycze :) ps. bylbym zapomnial 2 tab tego gowna to max wyzsza dawka poza ogromnymi sajdami nie daje wymiernych rezultatow Zmieniony przez - szczur_ w dniu 2011-01-09 19:09:42

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1101 Data: 1/9/2011 7:06:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzieki, sog. Jak ma ktos jeszcze jakies inne propozycje co do cyklu bede wdzieczny. Jeszcze dwa pytania. Pierwsza sprawa, czytalem gdzies tu na forum o jakims sposobie na przeziebienie z witamina C. Bierze sie jakos 2-3 razy dziennie po 0,5-1 gram przez kilka dni. Nie chce byc chory na cyklu, a ostatnio kaszel, katar i ogolne oslabienie mnie dopadlo niestety. Druga sprawa, co na stawy? Teraz troche sily skoczylo po kreatynie i juz bola, co dopiero po cyklu. Suple tez oczywiscie leca (dodaje w sumie tylko bialko i amino, po treningu carbo), kreatyna (moze jakis stack) jakies 2 tygodnie przed koncem cyklu. Zmieniony przez - Nacjol255 w dniu 2011-01-09 19:14:09

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1101 Data: 1/9/2011 7:10:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Ok, dzieki. Myslalem wlasnie o npp w dawkach leczniczych, zobacze moze sie zdecyduje. Co do przeziebienia to przez 3-4 dni 3 razy dziennie po gramie witaminy C bedzie ok?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1101 Data: 1/9/2011 7:38:39 PM Liczba szacunów: 0
  • ja nosze ze soba tradycyjnie torebke SFD FIGHT CLUB A c t i O n e T e s t i O n e cl.pffff.crew. oraz łojesoooo

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 10779 Data: 8/22/2003 6:16:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Arphiel dzieki za powitanie:-)motywujesz swoja praca a zwlaszcza jej wynikami, podgladam na biezaco i trzymam kciuki:-)) dzisiaj miska czysta, nieliczona od jutra przyjmuje 1600 BTW 120/60/ww reszta wliczajac zielone trening 3x/tyg TRENING nr 4 by Obliques (dla Zyrafki do wykonywania w domu): DZIEŃ 1 1. przysiad klasyczny (3 x 10, 90 sek. przerwy) 2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek.) 3. wspięcia ze sztangą na barkach (3 x 10, 60 sek. stopy na krążkach), 4. wyciskanie żołnierskie (3 x 10, 60 sek.) 5. wyciskanie leżąc (3 x 10, 60 sek.) 6a. podciąganie hantli wzdłuż tułowia (3 x 10, 2 hantli jednocześnie, do szyi, zatrzymanie w górze na 2 s 6b. uginanie ramion ze skrętem (3 x 10, stojąc) (60 sek przerwy między obwodami) DZIEŃ 2 1. thrusters (3x10 , 60 sek przerwy) 2. wypady dalekie (3x10/ na nogę , 60sek) 3. wiosłowanie hantelką w opadzie tułowia (3 x 10/ na rękę, 60sek) 4a. wznosy bokiem (3x10 , 60sek przerwy między odwodami, /ręce minimalnie ugięte w łokciach) 4b. wznosy bokiem w opadzie tułowia (3x10, /ręce ugięte w łokciach) 5. plank (1 x max) 6. wznosy bioder (3 x 10, z obciążeniem, 30 sek.) + superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami), a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5 b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20 c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie). DZIEŃ 3 1. snatch jedną ręką 3 x 10 na każdą rękę (90sek) 2a. martwy na prostych nogach ze sztangielkami (3 x 10, 90 sek) 2b. przysiad plie (3 x 10, szeroki ze sztangielką) 3a. wiosłowanie sztangą w opadzie (3 x 10, 60 sek. ) 3b. wyciskanie sztangielek na skośnej w górę (3 x 10); 4a.wznosy kolan w zwisie 3 x 10 4b.woodchopper 3 x 10 (na każdą stronę) 4c.jeżyki 3 x 10. (60sek przerwy między obwodami). + obwodówka wytrzymałościowa (docelowo 5 obwodów, 1 min przerwy miedzy obwodami) 7 przysiadów, 7 wypadów (na nogę), 7 przysiadów z wyskokiem, 7 wypadów (na nogę). HIM HAM bedzie przed treningiem i cw z guma na barki, po-aero prosze o podpowiedz-NA CO MOGE ZAMIENIC SNATCH JEDNA REKA? przy mniejszych ciezarach bylo z barkiem ok, ale jak zwiekszylam to jednak nie dam rady Kokosiku jak zwykle masz racje:-)), juz sie zastanawialam nad cwiczeniami wczesniej i wlacze dodatkowy dzien na plaskodoopie z konkursu shake your ass 1. Wejście na podwyższenie bokiem + odwodzenie wyprostowanej nogi dochodzącej w tył 25 - 20 - 18 powt. na nogę 2. Przysiad bułgarski na piłce 25 - 20 - 18 powt. na nogę 3. Spacer w bok z gumą na nogach* 30 - 25 - 20 powt. na nogę 4. Unoszenie bioder, nogi oparte na piłce lekarskiej 3x 30 poswt. 5. Przysiad przy ścianie z piłką** 25 - 20 - 18 powt. i 3x/tyg aero-poki co orbi, 1 dzien wolny (niedziela) to tyle na poczatek@@-) 1.04 DNT orbi 45 min 2.04 dzien wolny-glowa rzadko mnie boli, ale dzisiaj nawet po tabletkach nie przestawala, wiec OFF(moze mnie przewialo, zimny wiatr mimo slonca-bossssssssssz kiedy bedzie cieplo?) miski Zmieniony przez - victoria7803 w dniu 2013-04-02 02:34:19 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0074b5a1495341e98aaf115de7cf01bb.JPG Zmieniony przez - victoria7803 w dniu 2013-04-03 13:22:10 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/dcc7b71c50f34f98b9e1f7f3d421e6ac.JPG woda 2l, kawa 1x, herbata mietowa 2x,zielona 1x, melisa2x, kiszone buraki ok150ml, omega3-2kaps, magnez z b6, wapn z d3 Zmieniony przez - victoria7803 w dniu 2013-04-03 13:26:57

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2682 Data: 4/1/2013 8:51:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Kokosiku};-), gdzie ja z moim tylkiem bym miala w konkursach sie pokazywac?|-) wsrod tylu mlodych i jedrnych pup? nie smiala bym;-D najgorzej bo mezowi wspomnialam o tym konkursie i teraz dopytuje czy juz sie zapisalam|-), moze stwierdzil, ze jak cycki coraz mniejsze to warto by zadek powiekszyc;-D chociaz musz przyznac, ze motywacja by skoczyla na pewno, ale zapomnialam, ze moga brac udzial dziewczyny z niskim bf, a mnie to jeszcze nie dotyczy:-{ 5/04 DT rozgrzewka 10 min orbi HIM HAM, cw na barki z guma, cw na przykurcze by Mawashi DZIEŃ 2 1. thrusters (3x10 , 60 sek przerwy) 10x5kg/ 10x5kg/ 10x6,25kg-ciezkawo bylo z zakwasami 2. wypady dalekie (3x10/ na nogę , 60sek) 10x5kg/ 10x6,25kg/ 10x7,5kg-tutaj juz mniej czulam bolesci wiec ok 3. wiosłowanie hantelką w opadzie tułowia (3 x 10/ na rękę, 60sek) 10x2,5kg/ 10x3,75kg/ 10x5kg-2 pierwsze serie sie zgapilam i zrobilam w oparciu o lawke, ale w 3 bylo juz prawidlowo 4a. wznosy bokiem (3x10 , 60sek przerwy między odwodami, /ręce minimalnie ugięte w łokciach) 2x10z 1,25kg/ 10x2,5kg 4b. wznosy bokiem w opadzie tułowia (3x10, /ręce ugięte w łokciach) 2x10z 2,5kg/ 10x3,75kg 5. plank (1 x max) 20s 6. wznosy bioder (3 x 10, z obciążeniem, 30 sek.) 10x10kg/ 10x15kg/ 10x20kg-wreszcie wykombinowalam gdzie klasc sztange i bede mogla sie pod nia wsunac i w koncu progresowac + superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami), a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5 3m2d/4m1d/3m2d/3m2d/3m2d b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20 c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie). 21/23/20/23/23 i padlam, kolana mi wysiadly%-) odsapnelam i orbi 40 min, pierwsze 20 min sila woli nogi nie chcialy wspolpracowac, potem bylo zwawiej miska-data wczorajsza, ale posilki byly te co wpisane /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4ae01c8767b74bf691431d0e564185dc.JPG +woda 2,5l kawa 1x, herbata mietowa, czarna, melisa dziurawiec suple-omega3, wapn z d3, magnez z b6 Zmieniony przez - victoria7803 w dniu 2013-04-05 23:17:55

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2682 Data: 4/5/2013 11:12:43 PM Liczba szacunów: 0
  • II Tyskie Zawody w Wyciskaniu Wielokrotnym

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Już jutro Super zawody u grzecha w Super miejscu Pub Undeground ( ul. Korfantego 1 Tychy ) Kto się jeszcze nie zdecydował to polecam warto !!! Ekstra miejsce i atmosfera :-D W imieniu organizatora zapraszam wszystkich do rywalizacji ... (ZAPISY W DNIU ZAWODÓW OD 11:00 - 12:00 ) mapa dojazdu: https://www.google.pl/maps/place/Underground+s.c.+Pub/@50.109243,18.97533,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x52e19655d4d946df?hl=pl /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/2349e0e39b7741a1b9827f844fc95aab.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/cdabf0950d95427c8abcbe6cfabe5735.jpg

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 11531 Data: 9/12/2014 1:18:08 PM Liczba szacunów: 0
  • niezla mieliscie "imprsze" nie powiem... ale dla samej typiary nie mialbym za grosz szacunku...b.i.t.c.h!

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 16812 Data: 8/4/2003 11:45:55 PM Liczba szacunów: 0
  • K.O co sie stało? Więc sam zjadłem..

    Post
    Odżywki i suplementy

    Szkoda, ze przy obecnych cenach innych stakow ko jest nieopłacalne.Ja rok temu bylem z niego zadowolony. Zarłem z Xp. Teraz Xp+ Hp i sytuacja przedstawia sie na niekorzysc tego zestawu w porownaniu z Ko+Xp. I jeszcze ten smak i rozpuszczalnosc Hp<20%>. tu powinien wkroczyc pan marek c., bo to zagraniczna technologia, a rozpuszczalnosc jak i smak mega*****owe do olimpa 45 porcji za ta cene i obiecuje, ze nie bede kupował zagranicznego gowna. Zmieniony przez - kulmas w dniu 2006-11-04 18:49:44

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 15552 Data: 11/4/2006 6:48:00 PM Liczba szacunów: 0
  • czekam na wskazówki

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiesz od czego rosną mięśnie? a. od odpowiedniego treningu b. od odpowiedniej diety z dodatnim bilansem kalorycznym i odpowiednią podażą makroskładników c. od odpowiedniej ilości hormonów odpowiadających za wzrost. 95% testosterony jest produkowane w jądrach, więc nie masz się czym przejmować Nad zbudowaniem dużych mięśni niejeden facet musi się napracować i to nie jest takie proste, u kobiety duże mięśnie są wręcz niemożliwe. Więc trenować na siłowni możesz bez obaw, cokolwiek zrobisz, niski poziom testosteronu jest nie do przeskoczenia, dodatkowo możesz to regulować dietą. A taki trening pomoże jedynie w ukształtowaniu sylwetki.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 764 Data: 8/28/2009 8:30:39 AM Liczba szacunów: 0
  • jak najbardziej spoko. glukozamina jest watpliwa w dzialaniu, wiec mozna odpuscic calkowicie. zen szen nie dziala doraznie, wiec z suplementacja zen szeniem bywa rowniez roznie magnez z witamina c i czosnkiem mozesz wrzucic sobie przed snem. zelazo calkowicie zbedny produkt

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 572 Data: 4/27/2016 1:21:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Super dzięki wielkie za konkretna odpowiedź o takie coś mi chodziło ostatnie pytanko i wszystko mam objaśnione, tej witaminy C i Magnezu nie bd za dużo? I tak sporo już tego jest w multiplach.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 572 Data: 4/27/2016 1:28:21 PM Liczba szacunów: 0
  • nie;-) spokojnie. ja stosuje okolo 2-3g witaminy c, w malych dawkach w ciagu dnia

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 572 Data: 4/27/2016 1:34:11 PM Liczba szacunów: 0
  • http://www.fight24.pl/wp-content/Alexander-Hernandez-1.jpg Mike Roach/Zuffa LLC/Zuffa LLC via Getty Images Alexander Hernandez jako zastępstwo za Islama Makhacheva w walce z Francisco Trinaldo na gali UFC 233 Co prawda Alexander Hernandez nie dostał walki z zawodnikiem z którym chciał się zmierzyć, ale nowo zapowiedziana walka wydaje się być równie interesująca i wymagająca. Alexander Hernandez (10-1) chciał zmierzyć się z Justinem Gaethje, ale jego następnym rywalem będzie Brazylijczyk Francisco Trinaldo (23-6) na którego „The Great” będzie musiał uważać jeżeli chce przedłużyć swoją serię ośmiu zwycięstw. Hernandez i Trinaldo zmierzą się na gali UFC 233, która odbędzie się 26 stycznia w Anaheim w Kalifornii. Amerykanin wejdzie do pojedynku jako zastępstwo za kontuzjowanego Islama Makhacheva i będzie się starał odnieść trzecie zwycięstwo w UFC. Poprzednie dwie walki, to zwycięstwa Hernandeza przez KO w pierwszej rundzie z Beneilem Dariushem i przez jednogłośną decyzję z Olivierem Aubin-Mercierem. Z 18 walkami stoczonymi w UFC, Francisco Trinaldo jest jednym z bardziej znanych i doświadczonych zawodników dywizji lekkiej. Trinaldo stoczył 13 zwycięskich walk w UFC między innymi z takimi rywalami jak Yancy Medeiros, Jim Miller i Ross Pearson. Ostatnie dwie walki „Massaranduby”, to poraża z Jamesem Vickiem przez jednogłośną decyzję i zwycięstwo przez TKO w drugiej rundzie z Evanem Dunhamem, którego wysłał na emeryturę. Aktualna karta walk gali UFC 233: 155 lbs.: James Vick vs. Paul Felder 125 lbs.: Joanne Calderwood vs. Ariane Lipski Zapowiadane walki Walka o tytuł wagi muszej 125 lbs.: Henry Cejudo (c) vs. T.J. Dillashaw 135 lbs.: Marion Reneau vs. Yana Kunitskaya 155 lbs.: Alexander Hernandez vs. Francisco Trinaldo

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 4961 Data: 11/12/2018 7:01:13 PM Liczba szacunów: 0
  • A jak się ma jakość i standardyzacja wyciągów Olimp'u z popularnym w PL i co ważne- ZNACZNIE droższym- Panax Ginseng C.A. Meyer (np Bodymax, żeń szeń Naturell)? W tamtym wyciągu jest jedynie 4% ginsenozydów i np Bodymax z 200mg kosztuje dużo więcej niż olimpowskie 200 + 250 (w dodatku na ulotce deklarowane jest 7 oraz 5% ginsenozydów). Kto robi kupujacych w konia, Olimp czy popularniejsze koncerny farmaceutyczne? Michał

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 17394 Data: 11/2/2008 6:11:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Ceny bardzo się różnią, na korzyść Olimpa co niestety- mam nadzieję niesłusznie- wzbudza moje podejrzenia co do jakości wyciągu. Chodzi o to, że inne firmy korzystają ze _standardyzowanego_ wyciągu, który ma 4% ginsenozydów. Wyciąg ten nazywa się właśnie Panax Ginseng C.A. Meyer. No ale jeśli Waszym technologom wyszło, że rzeczywiście macie te 7% to rewelacja a cena też przystępna. Na pewno taki bodymax (szczególnie on) ma niesamowicie wywindowaną cenę. Naturell już znacznie tańszy ale do Olimpu nieco mu brakuje. Michał

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 17394 Data: 11/3/2008 11:56:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Weekend nietreningowy, nie licząc skakania na koncercie Chylinskiej :) Miska na poziomie 1800 kcal, plus jedno piwo na koncercie i wino w piątek.. poszalalam :( Dzis DT Obwód*3 1a wyciskanie na lawce skosnej 45 st 6 powt 8kg/sztangielka , faza pozytywna 4 sek 1 b wyciskanie na lawce skosnej, 45 st 12 powt 6 kg 2 sek faza pozytywna 1 c wyciskanie na ławce skosnej 30 st, 25 powt 4 kg Obwód 3 serie 2a.podciaganie z gumą zielona 6 powt, 4 sek faza pozytywna 2b. Wioslowanie sztanga 12 powt, 17,5 kg , 2 sek faza pozytywna 2c. Przeciąganie drążka wyciagu dolnego 25 powt Miska 1800 kcal Z podciąganiem widzę delikatny postep:) Po wyciskaniu czulam bol karku :( Bol stopy nie odpuszcza, za tydzien idę do ortopedy

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 3584 Data: 3/9/2020 9:13:48 PM Liczba szacunów: 0
  • niesmiertelny temat-PLAN DO ... hehe

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wiek staz - znajdziesz w profilu Bery_ban, nie obraz sie, ale czy zdarza sie Tobie wogole cwiczyc na silce??? czy poprostu nie przeczytales??? lydki 4 serie po 15-30, martwy c na dwuglowy - 10 4 2, uginanie nog lezac - 2 serie po 30, wyprosty nog siedzac 3 serie 20 - 40, przysiady 10 8 8. BRAK NOG??? przeczytales gdzies, ze grupe nalezy w calosci cwiczyc tego samego dnia??? :D prosilem BEZ SPAMU.....

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1029 Data: 7/31/2008 4:31:59 PM Liczba szacunów: 0
  • niesmiertelny temat-PLAN DO ... hehe

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    profil sredni wyznacznik, zadko kiedy jest tam prawda wiec pytam. przeczytales gdzies, ze grupe nalezy w calosci cwiczyc tego samego dnia??? to co napisales to nie udana forma splitu nic wiecej. Jak split to dzielisz partie na oddzielne sesje, a nie trening nog gdzie masz 4cw. np rozbijasz na 4dni bo to bezsens , jelsi chodzi o splita. dzien I - klatka sztanga gora 10 6 6 4 rozpietki gora 10 8 6po co cw rozciagajace w srodku? sztanga skos dol 10 8 8 hantle wyciskanie plaska 10 15 15 20 klatka przeladowana lydki 4 serie po 15-30 po co tutaj lydki w jakim celu? dzien II - plecy wyciag gora do klatki szeroko 12 8 6podciaganie sie na drakzu wioslowanie podchwytem wasko 10 6 44s, szeroko hantel i jedno wioslo wystarczy wioslowanie nachwyt szeroko 15 15 12wywal wyciag gora waki uchwyt (mlotkowy) 15 20 25wywal martwy c na dwuglowy - 10 4 2 po co przy plecach cwiczyc dwyglowy? klasyczny mc, cos na prostowniki byc musi uginanie nog lezac - 2 serie po 30 nogi i plecy razem, i to w splicie gdzie masz 4dni treningowe, nie ma sesnu. dzien III - lapy bic sztanga 10 6 4 mlotkowy stojac 12 10 8 modlitewnik waski uchwyt 15 20 30 sciaganie linek za glowe 20 25wywal (tric) wyciskanie sztangi wasko 10 8 6 4 wyprosty jednoracz zza glowy 10 8 6wywal wyciag podchwytem 15 20wywal wyciag nachwytem 20 30francuskie lezac! pompki na poreczach 20 20 wyprosty nog siedzac 3 serie 20 - 40 a tutaj czworoglowe tylko po co? dzien IV - barki sztanga (przod) stojac 20 15 10 arnoldki 10 6 6wywal unoszenie hantli (srodek) 25 20 15unoszenie bokiem sciaganie linek (tyl) 10 15 20unoszenie bokiem w opadzie szrugsy 20 20 25 przysiady 10 8 8?? po co tutaj? Teraz co do planu, mam pytanie kiedy dasz w koncu dasz czas na regeneracje nog? reszte parti robisz w tandetny sposb, wszystko maszyny, wyciagi etc, zamias na wolnych ciezarach, ktore sa o wiele lepsze. Cale cialo cwiczysz z polaczenia splite, a nogi rozbiles na wszystkie dni, przysiady jako ostatni to pomylka, i brak jakiej kolwiek wiedzy na temat nog. staz u ciebie w profilu patrzac na plan to chyba 8miesiecy a nie lat, jak jest w nawiasie. Albo uloz cos konkretnego czytelnego co bedzie sie nadawalo do poprawy albo cwiczc sobie dalej, tym bezsensownym planem.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1029 Data: 7/31/2008 5:44:26 PM Liczba szacunów: 0